Suomalaiset on tylyjä ja vittumaisia

Pillujen--asiantuntija

66

1763

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Puhu itestäs vaan.

      • PalstaTrolli

        Kaada ittelles vaan.


    • Sinkkumies---

      Ei tuo äijä väärässä ole. Suomalaiset vihaa toisiaan.

      • VihaavaVeli

        Aivan oikeassa on. Mulla on veli, joka määräilee ja vihaa minua. Ei ole koskaan kiittänyt mistään saamastaan avusta ikinä, vaan valittaa ja on negatiivinen asenne minua kohtaan.
        Puhuu vain negatiisiseen sävyyn, ei mitään hyvää ole koskaan sanonut.
        Vieraskin ihminen antaa sinulle suuren kiitoksen mitättömän pienestäkin asiasta, mutta veljeni ei ole koskaan antanut mitään kiitosta yhtään mistään, vaikka ei edes kykene itse käymään kaupassa ja muut joutuu ruokaa sille kantamaan, niin ei kertaakaan ole kiittänyt, vaan valittaa kaikesta.


      • VihaavaVeli
        VihaavaVeli kirjoitti:

        Aivan oikeassa on. Mulla on veli, joka määräilee ja vihaa minua. Ei ole koskaan kiittänyt mistään saamastaan avusta ikinä, vaan valittaa ja on negatiivinen asenne minua kohtaan.
        Puhuu vain negatiisiseen sävyyn, ei mitään hyvää ole koskaan sanonut.
        Vieraskin ihminen antaa sinulle suuren kiitoksen mitättömän pienestäkin asiasta, mutta veljeni ei ole koskaan antanut mitään kiitosta yhtään mistään, vaikka ei edes kykene itse käymään kaupassa ja muut joutuu ruokaa sille kantamaan, niin ei kertaakaan ole kiittänyt, vaan valittaa kaikesta.

        Päivät pitkät katselee tv:tä, ei kuntoile, eikä liiku.


      • Anonyymi
        VihaavaVeli kirjoitti:

        Aivan oikeassa on. Mulla on veli, joka määräilee ja vihaa minua. Ei ole koskaan kiittänyt mistään saamastaan avusta ikinä, vaan valittaa ja on negatiivinen asenne minua kohtaan.
        Puhuu vain negatiisiseen sävyyn, ei mitään hyvää ole koskaan sanonut.
        Vieraskin ihminen antaa sinulle suuren kiitoksen mitättömän pienestäkin asiasta, mutta veljeni ei ole koskaan antanut mitään kiitosta yhtään mistään, vaikka ei edes kykene itse käymään kaupassa ja muut joutuu ruokaa sille kantamaan, niin ei kertaakaan ole kiittänyt, vaan valittaa kaikesta.

        Älä käy sille kaupassa!!! Kyllä yhteiskunta hoitaa jos ei itse pysty.


    • kuolatkaa

      Ette siis palvoneet Jeremyä ?

    • Kaikysyäsaa

      Miksi suomalaiset on kamalaia ihmisiä. Tylyjä ja todella huonokäytöksisiä?

      • Matkalippu-perseeseen

        Muuta vittu Ruotsiin homoilemaan, jos ei kelpaa.


    • sinkkunainenn

      Ei haittaa. Sitä saa mitä tilaa.

      • pitkätukka-68

        Siitähän se yleensä kiinni on.


    • Karvamies

      Angligaanisen kulttuuripiirin alueella kasvaneet ovat tehneet seuravanlaillisen huomion, jotta suomalaiset ovat erittäin kateellisia ja ilkeitä toisillensa.

    • Lerpun lärpätystä..

      • Naisasialooser11

        Joko kutsut miestäsi lerpuksi? katkera kurppa kun olet


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Joko kutsut miestäsi lerpuksi? katkera kurppa kun olet

        Miksi mä nyt niin tekisin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miksi mä nyt niin tekisin?

        Kaikki nää lerput, kurpat, ätmit ja valkoritarit yms on mulle olemassa vain tällä palstalla.


      • Naisasialooser11

        No sitähän minäkin, että oikeasti mies komistuu vanhetessaan.


    • Kaisanoasaa

      En ole nähnyt miesten olevan tylyjä. Vain naiset on tylyjä ja huonokäytöksisiä.

      • kysyy

        Ei edes jännämiehet ole tylyjä?


    • Höpö höpö, kunhan puhuu paskaa. Ei tunne Suomalaisia, niin on helppoa snopina haukkua.

      • Ehkäpä kyse onkin ensivaikutelmasta, kun on joutunut tekemisiin kunnon suomipunaniskojen kanssa. Naiset ja miehet ovat samanlaisia urpoja, joiden sanavarasto muodostuu sanasta vittu, joten ihan oikeassa Jeremy on. Tosin monihan ei hänen huumoriaan ymmärrä, tälläinen lausunto kopsahtaa pahiten niihin, joihin se on kohdistettukin. Ja sehän se hauskinta koko jutussa on.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Ehkäpä kyse onkin ensivaikutelmasta, kun on joutunut tekemisiin kunnon suomipunaniskojen kanssa. Naiset ja miehet ovat samanlaisia urpoja, joiden sanavarasto muodostuu sanasta vittu, joten ihan oikeassa Jeremy on. Tosin monihan ei hänen huumoriaan ymmärrä, tälläinen lausunto kopsahtaa pahiten niihin, joihin se on kohdistettukin. Ja sehän se hauskinta koko jutussa on.

        No muhun se ei kopsahtanut, mua ei vaan eilen jaksanut napata kenenkään ainainen lässyttäminen muiden huonoudesta tms. Tuli siis saumaan, kun muutenkin vitutti ihmisien mölinät kaikesta ja kaikista muista. :)

        Melkoisessa metsässä on käyskennellyt, jos käsketään painumaan vittuun kadulla. Mua ei ole koskaan käsketty ja pian 42-vuotta suomessa asunutkin. :)


    • Noh noh. Yhden ihmisenkö teko leimaa kaiken, hän vain provosoi.

    • Kerrankin joku sanoo sen suoraan. Joku ihmeen onnellisuus propagandaministeriö syöttää lehdistölle kaiken maailman tekaistuja paska tuloksia. Mitä me saadaan, koulutus, terveydenhoito, päiväkotipalvelut ja maahanmuutajille sosiaaliturva. <----Mitä sitten??? Valtio kuppaa 90% veroina ansiosi jos joskus valmistut työelämään ja satut työllistymään. Mikä ihmeen illuusio tuo suomalainen hyvinvointi on, se että elätät vielä sillä 10% 400 000 umpityhmää virkamiestä jotka ovat sitoutuneet eri puolueisiin tavalla jos toisella.

    • .. Noh, Varmaan monesti sitäkin.. Monet Suomalaisiin ja Suomalaisuuteen liitetyt "hyvyydet"/"arvot" tuntuu olevan Mennyttä Aikaa ja/tai Valheellisia jo AlunPerinkin.. Kuten esim. Rehti&Rehellinen jne.. ;P

      .. Voi olla, että SuoMaaLaisilla on ollut nämä(kin) "hyvyydet"/"arvot" aiemmin vahvemmin persoonassa/luonteessa, mutta tietyt NykyKulttuuriin Piirteet ja Ideologiat jne. on tehnyt tehtävänsä, eikä Monet SuoMaaLaiset taida olla näiltäkään osin Oikeasti (ainakaan enää) "arvoiltaan" sen "parempia"/"hyvempiä", kuin Monien VerrokkiKansojen Monet KansaLaiset.. ;P

    • Harmaaritari

      Ihan oikein jos on sanoneet ulkomaanpellellöe että painu v...uun. Tuohan aina niin leuhkana telkkarissakin vöyhöttää ettei ihme jos siihen livenä menee vähän hermot. Toki on tietysti hyvä että kiinnitti kansainvälistä huomiota siihen että oikeasti suomi on aika p..ka maa nykyään.

      • Enpä ole leuhkuutta telkkarista huomannut, taidat olla vain kateellinen. Suomalaiset itse tekee itselleen tästä maasta paskan maan asua ja elää. Mutta jos negatiivisuus on ainoa oikea tapa olla ja elää, niin silloin pitääkin tulla ulkomaan elävän kertomaan, mitä idiootteja täällä valtaosa ihmisistä on.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Enpä ole leuhkuutta telkkarista huomannut, taidat olla vain kateellinen. Suomalaiset itse tekee itselleen tästä maasta paskan maan asua ja elää. Mutta jos negatiivisuus on ainoa oikea tapa olla ja elää, niin silloin pitääkin tulla ulkomaan elävän kertomaan, mitä idiootteja täällä valtaosa ihmisistä on.

        En nyt kuitenkaan sanoisi valtaosa. Mielumminkin murto osa. Koska hyvin harvoin tapaan idiootteja ihmisiä palstan ulkopuolella. :)

        Siis ihan oikeesti, ei sarkasmilla tms.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        En nyt kuitenkaan sanoisi valtaosa. Mielumminkin murto osa. Koska hyvin harvoin tapaan idiootteja ihmisiä palstan ulkopuolella. :)

        Siis ihan oikeesti, ei sarkasmilla tms.

        Mutta se on totta, että ulkomailta kotiin tullessa huomaa kotimaan asukkien olevan aika sulkeutuneita. Ja katse varpaissa kulkevia. Onhan meissä Suomalaisissa se, että aina ruikutetaan ja valitetaan kun sitä ja tätä, eikä kuitenkaan jakseta nousta vastarintaan silloinkaan kun moni muu jo tekisi asialle jotain pelkän valittamisen sijaan.


      • Mä muuten osaan hypätä ja koppasta kantapäät yhteen ilmassa!

        Jos ei muuta, niin näppärästi lähtee lumet kengänpohjista silleen...


      • Mä olen kokeillut ja osasin hypätä ja lentää nokalleni..Taito kuule sekin. Ettäs tiiät.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen kokeillut ja osasin hypätä ja lentää nokalleni..Taito kuule sekin. Ettäs tiiät.

        Elvis!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen kokeillut ja osasin hypätä ja lentää nokalleni..Taito kuule sekin. Ettäs tiiät.

        Nyt kun täällä mahtaillaan haluun osallistua messuun.
        osaan tehdä kärrynpyörään ja kopsauttaa jalat yhteen jos tarvis. Taito on näköään sekin vaikka en taidoksi ole edes omaksunut.




      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen kokeillut ja osasin hypätä ja lentää nokalleni..Taito kuule sekin. Ettäs tiiät.

        Se tais olla scorpionpyllähdys nimeltään...

        Ihminen taipuu niin, että jalat ovat pään päällä...


      • Dissident kirjoitti:

        Tuon setinhän mä aina vetäsen kantabaarissa, kun oon tilannut bissen...

        Tietävät silleen kuka tuli taloon.

        Hehe...

        Lipaset ensin kilon öljyä lakerikenkien pohjaan..jep jep..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lipaset ensin kilon öljyä lakerikenkien pohjaan..jep jep..

        Pölläytän perunajauhoa povarista ilmaan, tilaan oluen ja Brownia, sit vedän setin...

        Mutta tällä biisillä vaan...

        https://youtu.be/8mjQ1i5V7qA

        Ja sit oion viikset ja pyörähdän saliinpäin. "Ammun" komeet daamit etusormilla ja isken silmää...

        Aika hyvä assosiaatio vai mitä?




      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää vai..
        https://anna.fi/wp-content/uploads/2017/04/joogaaura.jpg

        Se onpi Aura.

        Ei kun tää!!!

        https://goo.gl/images/itvcfj

        Hehe...

        Mallia: Kyntö!


      • Dissident kirjoitti:

        Pölläytän perunajauhoa povarista ilmaan, tilaan oluen ja Brownia, sit vedän setin...

        Mutta tällä biisillä vaan...

        https://youtu.be/8mjQ1i5V7qA

        Ja sit oion viikset ja pyörähdän saliinpäin. "Ammun" komeet daamit etusormilla ja isken silmää...

        Aika hyvä assosiaatio vai mitä?

        Hyvä..juu..(köhköh)..oikkeen hyvä..


    • Olen maahanmuuttaja ja mun mielestä suomalaiset on tosi ystävälliset ja lämmit ihmiset. Tulen niiten kanssa tosi hyvin toimeen, on myös läheisiä ystävia suomalaisia. Koko aikaa te kiidätte kaikesta, no ei mun kotimaassa semmosta ollut sen takia tuntui alussa outolta kun koko aika oli kiitos ja kiitos. En tie miksi suomalaiset vihaa toisiaan. Mutta yks asia mitä mä oon huomannut on että kyllä te suomalaiset valitatte hirveesti kaikesta. Hyvä elämä on rikkonut ja aina vaatitaan lisää, ei kelpaa tämä ja ei kelpaa mikään asia. Siis ihan oikeesti joskus tämä vitutta mua. Pitä keksiä ongelmia lisä kun niitä ei ole riittävästi. Valtio tekee kaikki, ei semmosta oo suurin osa maissa kun toimeentulo tuki että perusvaatimukset pitä ihminen saata ja jos ei saa niin valtio anna rahaa tuena lisää. Ei oo niin paljon köyhyyttä ja no miten ei pärjä semmosella työtulolla mitä täällä Suomessa ihmset saat. Mulle on se ihan mysteeri. Mutta se joku tykkä valitta , hän aina löydää syytä valittamiseen.

      • 09980909

        Minkä verran sinun mielestäsi ihmiset saa suomessa työtuloa? Suomalaiset naiset arvostavat miehessä ennen kaikkea miehen resursseja ja statusta joten mitä pienemmät tulot ja omaisuus miehellä on niin sitä vähemmän naisia kiinnostaa kyseinen mies.


      • 09980909 kirjoitti:

        Minkä verran sinun mielestäsi ihmiset saa suomessa työtuloa? Suomalaiset naiset arvostavat miehessä ennen kaikkea miehen resursseja ja statusta joten mitä pienemmät tulot ja omaisuus miehellä on niin sitä vähemmän naisia kiinnostaa kyseinen mies.

        Ja sun väittees perustuu niin mihin?


      • Voi että kun säälittäviä ne miehet joskus on. Usko pois, niitä naisi on jokassa maassa ja koko maailmassa jotka on kiinnostunut vaan rahasta. Ei se ole mikään Suomen naisten ominaisuus. Mutta kuuleman osa suomen miehistä tykkä hirveesti varsinkin niistä Thaimaan naisista ketkä sanovat suoraan että ei niitä muu kiinnosta kun valkoisen ja läskin miehen raha vaikka samasta asiasta Suomessa ei tykkä miehet mutta Thaimaassa käy. Aika ristiriittainen. Mutta tästä ei ollut ollennkaan aihe eli menee jonnekin muualle valittamaan!

        Ainakin mä tiedän kuinka paljon mun palkka on työstäni ja ei se oo mikään Suomen korkein palkka ja mä pärjään ihan hyvin. En osa sanoa paljonko on tienanut miehet kenen kaa oon seurustelenut mutta on ne tullut ihan hyvin toimeen. Ei mua kiinnosta paljonko ne saa palkka jos niillä ei oo mikään isoja talousongelmia. Aika surullinen semmonen yleistamine :(


      • Geisha121 kirjoitti:

        Voi että kun säälittäviä ne miehet joskus on. Usko pois, niitä naisi on jokassa maassa ja koko maailmassa jotka on kiinnostunut vaan rahasta. Ei se ole mikään Suomen naisten ominaisuus. Mutta kuuleman osa suomen miehistä tykkä hirveesti varsinkin niistä Thaimaan naisista ketkä sanovat suoraan että ei niitä muu kiinnosta kun valkoisen ja läskin miehen raha vaikka samasta asiasta Suomessa ei tykkä miehet mutta Thaimaassa käy. Aika ristiriittainen. Mutta tästä ei ollut ollennkaan aihe eli menee jonnekin muualle valittamaan!

        Ainakin mä tiedän kuinka paljon mun palkka on työstäni ja ei se oo mikään Suomen korkein palkka ja mä pärjään ihan hyvin. En osa sanoa paljonko on tienanut miehet kenen kaa oon seurustelenut mutta on ne tullut ihan hyvin toimeen. Ei mua kiinnosta paljonko ne saa palkka jos niillä ei oo mikään isoja talousongelmia. Aika surullinen semmonen yleistamine :(

        Älä hyvä ihminen usko tän palstan "miesten" juttuja. Ei täällä monikaan normaali mies kirjoittele.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen usko tän palstan "miesten" juttuja. Ei täällä monikaan normaali mies kirjoittele.

        Hahhah, älä nyt ristus soikoon ala lietsomaan realismia ihmisten päähän.


      • aasw
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen usko tän palstan "miesten" juttuja. Ei täällä monikaan normaali mies kirjoittele.

        Korjaus: täällä ei kirjoittele yhtäkään normaalia miestä.


      • Karvamies
        09980909 kirjoitti:

        Minkä verran sinun mielestäsi ihmiset saa suomessa työtuloa? Suomalaiset naiset arvostavat miehessä ennen kaikkea miehen resursseja ja statusta joten mitä pienemmät tulot ja omaisuus miehellä on niin sitä vähemmän naisia kiinnostaa kyseinen mies.

        Maailmanpankin "nettisivuiltahan" , tuon tiedon saa selville. Suomen kansantulo henkeä kohden on "apauttiarallaa" 54000 $ vuodessa, josta palkat olisikohan n. 33000 $ vuodessa. Suomessa on myös verovaroin kustannettavat hyvinvointipalvelut, eritoten sairaushoito. Yhdysvalloissa vastaavan tasoisen elintason saadakseen on vuosiansioiden oltava tuollaista 260 000 $ , johtuen pääsääntöisesti kalliista lasten koulutusmaksuista sekä yksityisestä terveydenhuollosta.


      • tilastohuijausta
        Karvamies kirjoitti:

        Maailmanpankin "nettisivuiltahan" , tuon tiedon saa selville. Suomen kansantulo henkeä kohden on "apauttiarallaa" 54000 $ vuodessa, josta palkat olisikohan n. 33000 $ vuodessa. Suomessa on myös verovaroin kustannettavat hyvinvointipalvelut, eritoten sairaushoito. Yhdysvalloissa vastaavan tasoisen elintason saadakseen on vuosiansioiden oltava tuollaista 260 000 $ , johtuen pääsääntöisesti kalliista lasten koulutusmaksuista sekä yksityisestä terveydenhuollosta.

        Työikäisten vähemmistön perustulot on nykypäivänä noin isot.


      • Karvamie4s

        Ei saattana mennekö teiilä oikeesti noin huonosti. Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen mukainen palkka on n. 2600-3100 € kk. Sähköasentajien palkka Benelux-maissa, Ranskassa, Saksassa jamitä näitä nyt on 4200 € kk. Tämähän on vasta pohjapalkka.


      • Karvamies

        Voisin mainita ja mainitsenkin tässä yhteydessä, jotta ranskalaiset eivät pysäytä ydinvoimaloitaan huoltokatkojen välisenä aikana vaan jos vika ilmaantuu niin halukas asentaja siirtyy "asennushäkkiin" jonka potentiaalia nostetaan pikkuhiljaa sinne muutaman sadantuhannenvolttiin tämä syystä jottei potenttiaaliero "asennushäkin" ja kohteen välillä kasvaisi liian suureksi. Palkkio tästä on n. 55000-60000€ . Vuoden palkka siis.


      • 9890890
        Karvamie4s kirjoitti:

        Ei saattana mennekö teiilä oikeesti noin huonosti. Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen mukainen palkka on n. 2600-3100 € kk. Sähköasentajien palkka Benelux-maissa, Ranskassa, Saksassa jamitä näitä nyt on 4200 € kk. Tämähän on vasta pohjapalkka.

        No tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei edes tessin mukaan. Ja toiseksi monissa firmoissa ei edes tessiä noudateta vaan maksetaan mitä maksetaan.


    • vituttaa_ankarasti

      In Finland we have this thing called "ankara vitutus".

    • oppeprjgpergjpejrg

      No mitä briteissä olen käynyt niin enpä ole sielläkään kauhean iloisia ihmisiä nähnyt.

    • Eikeskustelee

      Ketjuja ei kerry suhteet puolellakaan.

    • uvovoyyg

      Tulisiko ihmisten alkaa avautumaan metoo-hengessä virkarikollisista keskuudessamme? Vaikenemisen kulttuuri tuntuu vallitsevan, ja varmasti sadoilla suomalaisilla on tietoa virkarikollisista keskuudessamme. Onko asia vielä liian tabu?

      • naurettavametoo

        Kyllä on. Keskustelupalstat ovat hyvä alku tietoisuuden lisäämiseksi. Hallituksen lisäkurjistustoimenpiteiden enentymistä vartoillessa , kansan köyhemmän osan sietokyvyn täydellistä loppumista kaipaillessa sekä omaa ikääntymistä pelonsekaisin tuntein odotellessaan voikin miettiä, miten sen itsemurhan kivuttomimmin sitten aikanaan hoitaa, lähteekö täältä yksin vai viekö muitakin mukanaan. Osastohoitoon ei juuri kannata joutua ja kotiinsa on moni nykyäänkin kuollut. Aika näyttää. Kyllä me tosiaan ollaan pärkkeles niin v..un onnellista kansaa-ihanaa, jälleen yksi matu kirjoittaa ihan töitäkin tekevänsä tässä iihanassa maassamme -toisille se on mahdollista, toisilta yhteiskunta ja rikkaiden ahneus vie työkyvyn, mutta tätähän ei matu tajua, sillä on poliittisten päättäjien erityissuojeluksessa, vaikkei sitä itse edes näe ei-pärkkeles, minähän se synnyin väärän väriseksi ja toiseksi kotimaiseksi kieleksi minun ei olisi sittenkään kannattanut valita tätä suomea.


    • Atm-poikuustallella

      Ei tuo nyt ihan väärässä ole. Koulussa naiset ei puhu minulle eikä ne halua ryhmätyöhön ottaa minua mukaan.

      • einaisiavielä

        Yläasteella?


    • Totuus-

      Naiset pilannet tämän maan maineen. Kohta tänne ei tule edes pakolaisia enää.

    • kylmä

      miehet ja kylmyys .. kyllä vituttaa

    • "Naiset ainakin on vittumaisia ja tylyjä."

      Jos mä ajattelisin yhä sen mukaan, mitä yläasteella ja lukiossa koin, niin sanoisin että Suomessa ainakin miehet on vittumaisia. Onneksi mulla on sitten myöhemmin, kuitenkin vasta pitkälti yli 20-vuotiaana, tullut mukaviakin kokemuksia suomalaisista miehistä. Mutta ikävuosina 13-19 suurin osa ikäisistäni suomalaismiehistä oli vittumaisia mua kohtaan.

    • Anonyymi

      Niin no jos tuommoinen mulkun näköinen pallomaha tulee aukomaan päätään tai ylimielinen ilme namallaan aikoo sitä tehdä on vain ihan oikein että sitä kehotetaan painumaan v..un.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe