https://www.youtube.com/watch?v=_EhLjMGsnRw&feature=youtu.be
Insuliinia alemmas napostelujen lopettamisella ja rasvaa aterioilla että kestää seuraavaan syöntiin.
Pekonia syömällä laihtuu
5
1025
Vastaukset
- testytest
Olen itsekin katsonut näitä videoita ja miettinyt.
Ihmetyttää et kannattaisiko syödä kananmunia ja pekonia vai kookosöljyä ja oliiviöljyä. Missä suhteessa. Onko eläinrasvassa jotakin hyödyllistä mitä oliiviöljyssä ja kookosöljyssä ei ole. Onko eläinrasva sellaista et se hajoaa ja sulaa hitaammin ja siksi ravitsee pitempään. Onko se ainut hyöty?- feikkiruuatpois
Kookosrasva ei ole terveellistä. Voi on parasta. Margariinit on hyvin keinotekoista prosessoitua roskaruokaa.
- voionparas
Mikäs sen luonnollisempaa kuin lypsää toisen nisäkkään tissistä maitoa ja eristää siitä rasva käytettävään muotoon!
- logiikkahoi
Aids ja heroiinikin laihduttaa. En silti suosittelisi laihdutuskeinoksi
- lsjrygjfzfd
Tosiasia on että eläin proteiini ja rasva eivät kuluta haiman insuliinia niin paljon kuin viljasta ja sokerista tehdyt ruuat joita syödään helposti liikaa koska niistä ei tule kylläisyyden tunnetta ja ihminen syö liikaa ja lihoo helposti ja saa myös 2 tyypin diabeteksen helposti jo melko nuorella iällä.
Vähärasvainen vähäkalorinen liha,kala,kana muna ei lihota koska sitä ei voi syödä kerralla suuria määriä. Sen sijaan jotkut mättää vehnäjauho makaronia ja tai sokeria sisältäviä ruokia myös runsasrasvaisia ruokia suuria määriä ja insuliinia tarvitaan enemmän sen sulattamiseksi. Lisäksi em tyypit juovat limsoja.alkoholia,kastikkeita jne. joissa paljon kaloreita.
Lihaa käyttävä syö tietysti perunaa ym juureksia,marjoja,hedelmiä. Ja voi paremmin kuin kasviksilla kituuttava elämäntapa venkoilija jolle ei kelpaa suomalainen ruoka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184