Tuolla salilla käydessäni on väkisinkin tarttunut korvamato jos toinenkin. Ongelma on vain että en saa selvää mistä biisistä on kyse. Näitä ei ole lafkan Spotify listassa.
Yhdessä kertosäkeessä miehet laulavat ihan kuin "sirkama sirkama sirkama"
Toisessa taas mies ja nainen laulavat "we will never be the same" duurissa.
Fitness 24/7 biisit
9
1799
Vastaukset
- trallalaaa
Tuttu biisi.
Soitan auton soittolistalta kun ajelen töihin.
Jää kyllä kivasti soimaan päähän. - Foliopipobodari
Kyseinen firmahan toimii toisessa todellisuuden tasossa, joten sen biisit eivät löydy tämän tason listoilta, eikä etenkään Youtubesta.
- KorvaMatto
No kuule toi toinen taitaa olla varmaan Timbaland - If We Ever Meet Again ft. Katy Perry. Toista ei ole salilla ollessani vielä korviini osunut.
- pensselisetää
Sirkamasirkama voi olla joku arabiluritus, meidän salilla tuli sellainen vinkuva kappale.
- RRRautaaa
Homomusiikkia homopaikassa. Semmoset luudanvarren paksuiset pikkupojat siellä nostelee kilon painoja ja ihailee itseään peilistä. Takuulla vetelevät toisiaan suihkussa.
- Anonyymi
Tummaihoisten paskamusaa
- Anonyymi
Firma on ihan perseestä.
- Anonyymi
Ikävää , tautofonista meteliä, musiikkia se ei useimmiten ole näillä saleilla .Onneksi voi pitää korvalappuja ja kuunnella oikeaa musiikkia tuon mölyn sijaan.
- Anonyymi
Paska musaa salilla,etnistä värinää kokoajan musiikissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798