Saunotko launtaisin?

Minä ainakin teen niin.

Puusauna (sekä lämmitteinen että rakenteeltaan) pitää olla, kaikki muu on typerää ja tekopyhää kaksinaismoraalista jeesustelua.

Menen nyt saunaan!

46

827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. PuuKiukaasta tulee parhaat Löylyt.. Harmi vain, että se on KertaKäyttöinen ja HäkäVaara on Ilmeinen.. ;P


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Siinä sitä vaan saunojat ovat ihan liekeissä.

        Teemaan epämääräisesti sopien

        https://www.youtube.com/watch?v=_3EgmrwBqIU

        .. Niin.. Tuossa lajissa Dopingista voi oikeasti ihan kirjaimellisesti Kärähtää.. ;D

        .. Voitais muuten tehdä Yk:hon ehdotus, että RistiRiidat maiden välillä voitais Kisata SaunaKisoin.. ;D.. Pitää vain Valita se Timppa, jonka Vermeet jää sinne LauteidenVäliin jumiin, niin voitto on Varma.. ;D


      • Kätevää.

        Vaaditaan Saksan alue itsellemme.

        Sitten viedään asia YK:n ja lähetetään Timppa ja saksalainen saunaan.

        Saksa olisi meidän vain yhdellä ruumiilla.

        Montakohan maata maailmassa on?


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Kätevää.

        Vaaditaan Saksan alue itsellemme.

        Sitten viedään asia YK:n ja lähetetään Timppa ja saksalainen saunaan.

        Saksa olisi meidän vain yhdellä ruumiilla.

        Montakohan maata maailmassa on?

        .. Googgeli kertoo varmaan aikast hätäseen.. Mut joo.. SuurSuomeen tarvitahan vain Yks Timppa.. ;D


      • Ei ole mitään häkävaaraa jos lato, tarkoitan sauna, on hatara.

        Et kai sinä sauno pellit kiinni?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole mitään häkävaaraa jos lato, tarkoitan sauna, on hatara.

        Et kai sinä sauno pellit kiinni?

        .. Niin No.. Jos tuuli sattuu "tuulettamaan" Just oikeaan suuntaan, niin sitten ei ole.. ;D.. Siihen asti, kunnes Sauna(kin) on IlmiLiekeissä.. Jos ei sitten se ole tehty jostain PalaMattomasta Materiaalista.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Niin No.. Jos tuuli sattuu "tuulettamaan" Just oikeaan suuntaan, niin sitten ei ole.. ;D.. Siihen asti, kunnes Sauna(kin) on IlmiLiekeissä.. Jos ei sitten se ole tehty jostain PalaMattomasta Materiaalista.. ;D

        Siis mitäh?? Nuuska?

        Mitä ihmettä mies siellä selvittää, en tajua.

        Ensin se sanoo, että sauna on kertakäyttöinen,
        sitten, että jos tuulee oikeasti suunnasta?

        Nyt sinä olet kyllä jo ihan sekaisin löylyistä,
        siis missä ihmeen komerossa sie kiuasta pidät?

        (istuu tuolilla suu apposen auki)

        (naurua)

        On ehkä parempi, että jos jotain lämmittelet ja sittenkin vaan jos on ihan pakko,
        niin: Mikroaaltouuni. Se on vastaus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mitäh?? Nuuska?

        Mitä ihmettä mies siellä selvittää, en tajua.

        Ensin se sanoo, että sauna on kertakäyttöinen,
        sitten, että jos tuulee oikeasti suunnasta?

        Nyt sinä olet kyllä jo ihan sekaisin löylyistä,
        siis missä ihmeen komerossa sie kiuasta pidät?

        (istuu tuolilla suu apposen auki)

        (naurua)

        On ehkä parempi, että jos jotain lämmittelet ja sittenkin vaan jos on ihan pakko,
        niin: Mikroaaltouuni. Se on vastaus.

        .. Noh, Kyllä Puusta Tehty Kiuas on AikaLailla KertaKäyttöKamaa.. ;D


    • Ei sulla oo saunaa.

      Ylipäätään ihmettelen, miten ikinä tämä juro kansa on mihinkään saunaan asti alastomana päätynyt kun eihän se sarkakolttu lähde häveliäisyys syistä muutoinkaan päältä, edes kirveellä.

      Lauantaisinkin kymmenen täkin alla, niin älä nyt lähde saunasta puhumaankaan.

      • .. Ihme Muidu.. ;D

        .. Mikäs niissä Uikkareissa nyt niin Mättää?.. ;D

        .. Juuri Tuollaisia ne Kiimaiset Kisut aina On.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ihme Muidu.. ;D

        .. Mikäs niissä Uikkareissa nyt niin Mättää?.. ;D

        .. Juuri Tuollaisia ne Kiimaiset Kisut aina On.. ;D

        .. Ja siis minähän olen SyynTakeeton Kommentteihini tällä hetkellä.. Eli Valitukset ja Tiedustelut voi lähettää ihan johonkin muuhun osoitteeseen.. Ajattelin nyt vain sanoa, ettei RoskaPostia tule liiaksi Laatikkoon.. ;P


      • Sovitaan mieliksesi, että minulla ei ole saunaa.

        Minulla on kuitenkin kohtuullisen kokoinen huone, jonka lämpötila nostetaan puita polttamalla noin 80C lämpötilaan. Itse suosin koivua sekä pähkinäpuuta hyvän lämpöarvonsa vuoksi.

        Tämän jälkeen menen istumaan eräänlaisen korokkeen päälle lämmitettyyn huoneeseen ja heittelen kiulusta vettä lämpötilan noston yhteydessä kuumentuneiden kivien päälle.

        Veden höyrystyminen aiheuttaa hikoilua sekä yllättävän rentoutuneen olon.

        Sarkakoltusta ja häveliäisyydestä tulikin mieleeni, et satu olemaan Hämeestä?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja siis minähän olen SyynTakeeton Kommentteihini tällä hetkellä.. Eli Valitukset ja Tiedustelut voi lähettää ihan johonkin muuhun osoitteeseen.. Ajattelin nyt vain sanoa, ettei RoskaPostia tule liiaksi Laatikkoon.. ;P

        Missä on alkometri... :D

        Puhalla!

        Kyllä sinutkin pitäs panna saunahalkojen hakkuuseen...

        (naurua)

        Hirvee kilinä kuuluu sieltä. Mitä sä duunaat.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Sovitaan mieliksesi, että minulla ei ole saunaa.

        Minulla on kuitenkin kohtuullisen kokoinen huone, jonka lämpötila nostetaan puita polttamalla noin 80C lämpötilaan. Itse suosin koivua sekä pähkinäpuuta hyvän lämpöarvonsa vuoksi.

        Tämän jälkeen menen istumaan eräänlaisen korokkeen päälle lämmitettyyn huoneeseen ja heittelen kiulusta vettä lämpötilan noston yhteydessä kuumentuneiden kivien päälle.

        Veden höyrystyminen aiheuttaa hikoilua sekä yllättävän rentoutuneen olon.

        Sarkakoltusta ja häveliäisyydestä tulikin mieleeni, et satu olemaan Hämeestä?

        Pähkinäpuuta?

        Tyyppi polttaa parketitkin. Älä helv*tissä niihin koske.

        En ole nyt ihan varma enää sinustakaan, mitä touhuat...

        Hämeestäkö? Kuis? En ikuna kuuna päivänä;
        Karjalastaha mie. Illoo ja nauruu. Sittemmin Savon puolelle tyrkätty.
        Ka' luulis jo näkyvän ;)


      • lihavihatipunen
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Sovitaan mieliksesi, että minulla ei ole saunaa.

        Minulla on kuitenkin kohtuullisen kokoinen huone, jonka lämpötila nostetaan puita polttamalla noin 80C lämpötilaan. Itse suosin koivua sekä pähkinäpuuta hyvän lämpöarvonsa vuoksi.

        Tämän jälkeen menen istumaan eräänlaisen korokkeen päälle lämmitettyyn huoneeseen ja heittelen kiulusta vettä lämpötilan noston yhteydessä kuumentuneiden kivien päälle.

        Veden höyrystyminen aiheuttaa hikoilua sekä yllättävän rentoutuneen olon.

        Sarkakoltusta ja häveliäisyydestä tulikin mieleeni, et satu olemaan Hämeestä?

        "Sarkakoltusta ja häveliäisyydestä tulikin mieleeni, et satu olemaan Hämeestä?"

        Hmm, "Erkki-täti" epäili eilen illalla toisessa ketjussa erään toisen kirjoittajan olevan hämäläinen..mikäs homma tämä nyt on? Ja minäkään en ole hämäläinen. Olen karjalaisjuurinen pääkaupunkilaistunut länsisuomalainen.


    • Sytytin kiukaan puut tuohen avulla, paperia ei tarvinnut ollenkaan

      • Ootko vuollu kiehisiä?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ootko vuollu kiehisiä?

        Jaa a, todennäköisesti en ole


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ootko vuollu kiehisiä?

        Minä olen. (viittaa) Niitä pieniä ohuita puukikkareita.

        On sellainen talvikota käytössä. Siellä voi silputa rauhassa.


        Olen minä tehnyt linnunpöntönkin.
        Ja minkkiloukkukin löytyy.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä olen. (viittaa) Niitä pieniä ohuita puukikkareita.

        On sellainen talvikota käytössä. Siellä voi silputa rauhassa.


        Olen minä tehnyt linnunpöntönkin.
        Ja minkkiloukkukin löytyy.

        Tuosta tein linnunpöntön, silloin kun oli joku pönttökampanja
        https://aijaa.com/jpUpW0


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuosta tein linnunpöntön, silloin kun oli joku pönttökampanja
        https://aijaa.com/jpUpW0

        Komia pönttö. Vaatii sahankäsittelytaitoa.

        Voisin veikata, että se on telkälle tai sitten pöllölle.

        Sie olet tehnyt sen kunnon tukista.

        Ai ai siellä on höyhenhepun hyvä kölliä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Komia pönttö. Vaatii sahankäsittelytaitoa.

        Voisin veikata, että se on telkälle tai sitten pöllölle.

        Sie olet tehnyt sen kunnon tukista.

        Ai ai siellä on höyhenhepun hyvä kölliä...

        Tuossahan oli kylläkin reikä miltei valmiina, keskusta oli aivan laho, täytyi vain hieman tökkiä palikalla reikään


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuossahan oli kylläkin reikä miltei valmiina, keskusta oli aivan laho, täytyi vain hieman tökkiä palikalla reikään

        Onko siinä ollut asukasta?

        Sain enolta samanlaisia aihioita, oikein tutun mallinen tappaus tuo on. Nythän se pitäis aamuhankiaisilla lähtee putsailemaan pöntöt pesintää varten (hevosten aluskutteria pohjalle, kantakoot sitten muut sammalensa ite päälle), varsinkin jos tietää, että pöllö siellä majoittuu, niin on oltava sitäkin liukkaammin liikkeellä. Ne on aina aikasessa.


    • Per-kel

      On se vaa mukava tuo sähkökiuas,napista vaa ku painele .- 35v jo pelannut, Tylö forever :)

      • Etkä painele ku sulake sihahtaa.

        Räpsytät vastalla kylymässä saunassa.

        Sähkösaunassa ei saa happea, puusauna hengittää ja sitä myöten paremmat löylyt.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkä painele ku sulake sihahtaa.

        Räpsytät vastalla kylymässä saunassa.

        Sähkösaunassa ei saa happea, puusauna hengittää ja sitä myöten paremmat löylyt.

        Ei ketään huvita alkaa pilkkomaan jotain puita saunaa varten. Emme elä kivikaudella.

        Sähkösauna on käytännöllinen.

        Uudessa kämpässä sellainen on, käyn joskus salin jälkeen koska se rentouttaa lihaksia.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ei ketään huvita alkaa pilkkomaan jotain puita saunaa varten. Emme elä kivikaudella.

        Sähkösauna on käytännöllinen.

        Uudessa kämpässä sellainen on, käyn joskus salin jälkeen koska se rentouttaa lihaksia.

        Laiskuutta.

        Kuvittele, että olet siellä salilla kun pilkot puita. Et tarvii edes merkkireleitä. Kumpparit ja räsyinen paita riittävät. Sitä paitsi väitän, että saat suuremmat lihakset puusavotassa.

        Oisit hoitanu uuteen kämppääs puusaunan.. Trenditietoinen tekis niin.

        Joulukinkustakin tulee parempi halkouunissa ku sähköisessä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Laiskuutta.

        Kuvittele, että olet siellä salilla kun pilkot puita. Et tarvii edes merkkireleitä. Kumpparit ja räsyinen paita riittävät. Sitä paitsi väitän, että saat suuremmat lihakset puusavotassa.

        Oisit hoitanu uuteen kämppääs puusaunan.. Trenditietoinen tekis niin.

        Joulukinkustakin tulee parempi halkouunissa ku sähköisessä.

        No ei hitto,

        ootko sinä se egyptinpuuvilla-mies?


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei hitto,

        ootko sinä se egyptinpuuvilla-mies?

        Egyptinpuuvilla on hyvä materiaali. Siitä valmistetut kauluspaidat ovat pehmeitä, mukavia päällä ja hyvännäköisiä. Voin suositella, kunhan varmistut että materiaali on aitoa egyptinpuuvillaa eikä esim. Egyptissä kasvatettua tavallista puuvillaa tai sekoitetta.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Laiskuutta.

        Kuvittele, että olet siellä salilla kun pilkot puita. Et tarvii edes merkkireleitä. Kumpparit ja räsyinen paita riittävät. Sitä paitsi väitän, että saat suuremmat lihakset puusavotassa.

        Oisit hoitanu uuteen kämppääs puusaunan.. Trenditietoinen tekis niin.

        Joulukinkustakin tulee parempi halkouunissa ku sähköisessä.

        Puusaunan hankkiminen Hkin keskustassa sijaitsevaan kerrostaloasuntoon voisi olla hankalampi juttu.

        Räsyistä paitaa ei tule käyttää missään paikassa jossa on vähäisinkin mahdollisuus tulla nähdyksi. Ja mieluiten ei sellaisessakaan paikassa.

        Jos mielenterveyteni järkkyisi pahasti ja alkaisin metsuriksi, käyttäisin ehkä tämän tyyppistä työpaitaa:

        https://i.pinimg.com/originals/80/89/36/808936f09723b25a79d0ee5f688d63ad.jpg


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Puusaunan hankkiminen Hkin keskustassa sijaitsevaan kerrostaloasuntoon voisi olla hankalampi juttu.

        Räsyistä paitaa ei tule käyttää missään paikassa jossa on vähäisinkin mahdollisuus tulla nähdyksi. Ja mieluiten ei sellaisessakaan paikassa.

        Jos mielenterveyteni järkkyisi pahasti ja alkaisin metsuriksi, käyttäisin ehkä tämän tyyppistä työpaitaa:

        https://i.pinimg.com/originals/80/89/36/808936f09723b25a79d0ee5f688d63ad.jpg

        Olit. Sinähän se. Pikkuvarpaassa oli sellainen tunne ykskaks. :D

        Kuule, katos tästä, mitä ne kaupungeissa himoitsee, ei tässä ihan hakoteillä ole oltukaan

        http://www.iltalehti.fi/muoti/201803022200780452_mu.shtml

        Nuo releet ja siihen vähän halkoja syliin, viikinkipartaa pikkusen ja pistelet tyylikkäästi pitkin Robaa. Hui, saattaisin vaikka ite vahingossa haksahtaa.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olit. Sinähän se. Pikkuvarpaassa oli sellainen tunne ykskaks. :D

        Kuule, katos tästä, mitä ne kaupungeissa himoitsee, ei tässä ihan hakoteillä ole oltukaan

        http://www.iltalehti.fi/muoti/201803022200780452_mu.shtml

        Nuo releet ja siihen vähän halkoja syliin, viikinkipartaa pikkusen ja pistelet tyylikkäästi pitkin Robaa. Hui, saattaisin vaikka ite vahingossa haksahtaa.

        Jos tuo on kaupunkityyliä, miksi kuvissa pyöritään metsissä? Sinne tuollaiset sisällissodan aikaiset sarkavaatteet kuuluisivatkin. Sitä paitsi muodissa olevat vaatteet ovat lähes poikkeuksetta kammottavia, mistä syystä suosinkin klassista miesten tyyliä.

        Tässä kuvaa, varmasti haksahtaisit jos näin pukeutuva mies tulisi siellä pikkukylän "keskustassa" vastaan:
        http://static4.businessinsider.com/image/5605742a69bedddc776caf20-680/the-double-breasted-coat-harris-wharf-london-boxy-wool-coat-462.jpg

        Sinulle ehkä sopisi tällainen vapaa-ajan tyyli:
        https://i.pinimg.com/originals/59/10/f3/5910f305707a9a07765c05c83f0f58a6.jpg

        Palstalaisia voisit ilahduttaa tämän tyyppisellä kuvalla:
        https://i.pinimg.com/originals/11/de/5e/11de5ed6914eda459bc13b32bdaa8d0a.jpg


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Jos tuo on kaupunkityyliä, miksi kuvissa pyöritään metsissä? Sinne tuollaiset sisällissodan aikaiset sarkavaatteet kuuluisivatkin. Sitä paitsi muodissa olevat vaatteet ovat lähes poikkeuksetta kammottavia, mistä syystä suosinkin klassista miesten tyyliä.

        Tässä kuvaa, varmasti haksahtaisit jos näin pukeutuva mies tulisi siellä pikkukylän "keskustassa" vastaan:
        http://static4.businessinsider.com/image/5605742a69bedddc776caf20-680/the-double-breasted-coat-harris-wharf-london-boxy-wool-coat-462.jpg

        Sinulle ehkä sopisi tällainen vapaa-ajan tyyli:
        https://i.pinimg.com/originals/59/10/f3/5910f305707a9a07765c05c83f0f58a6.jpg

        Palstalaisia voisit ilahduttaa tämän tyyppisellä kuvalla:
        https://i.pinimg.com/originals/11/de/5e/11de5ed6914eda459bc13b32bdaa8d0a.jpg

        Kööpenhaminassa, Lontoossa ja Berliinissä mennään noissa tamineissa. Kuis hianoo,

        No onhan se toi ekan kuvan takkiherra ihan jees, mut saattaisi olla lipevä Auervaara jos täällä pikkukylillä tuolleen pyörähtelis täydessä tällingissä. Joltain se ois perämehtiä viemässä ja kyllä joutais metsästysseuran ukkojen kuulusteltavaks...Pitäisi varmistua ensin, mikä noin hieno herra on miehiään, tuossa kamelinkarvatakissaan.

        Ja nytkö sä olet tosissaan alkanu jo vaatettamaan minua (naurua)? Voin kyllä iloksesi kertoa, että omistan yhden jos toisenkin pikkumustan (ihan liian lyhyen kjähkjäh). Mutta ah, villasukkia ja kumppareita ei voita yhdetkään stilettikorot.

        En mä voi kuvaa itsestäni laittaa, mummo lukee kumminkin palstaa...ja kohta koko suku tietää, että siellä se tyttö pyllistelee puolalastomana 10 cm:n koroissa. Ooppa nyt vähän vastuullisempi noissa pyynnöissäsi.

        :D

        Onko sulla sinistä egyptinpuuvillapaitaa?
        Taivaansinistä? Se on miehelle paras väri.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kööpenhaminassa, Lontoossa ja Berliinissä mennään noissa tamineissa. Kuis hianoo,

        No onhan se toi ekan kuvan takkiherra ihan jees, mut saattaisi olla lipevä Auervaara jos täällä pikkukylillä tuolleen pyörähtelis täydessä tällingissä. Joltain se ois perämehtiä viemässä ja kyllä joutais metsästysseuran ukkojen kuulusteltavaks...Pitäisi varmistua ensin, mikä noin hieno herra on miehiään, tuossa kamelinkarvatakissaan.

        Ja nytkö sä olet tosissaan alkanu jo vaatettamaan minua (naurua)? Voin kyllä iloksesi kertoa, että omistan yhden jos toisenkin pikkumustan (ihan liian lyhyen kjähkjäh). Mutta ah, villasukkia ja kumppareita ei voita yhdetkään stilettikorot.

        En mä voi kuvaa itsestäni laittaa, mummo lukee kumminkin palstaa...ja kohta koko suku tietää, että siellä se tyttö pyllistelee puolalastomana 10 cm:n koroissa. Ooppa nyt vähän vastuullisempi noissa pyynnöissäsi.

        :D

        Onko sulla sinistä egyptinpuuvillapaitaa?
        Taivaansinistä? Se on miehelle paras väri.

        Tietysti löytyy useampikin taivaansininen paita. Kuuluu jokaisen miehen vaatekaappiin, väri (ja tietty valkoinen) sopii yhteen melkein minkä kanssa vain.

        Ja etkös sinä ollut täysi-ikäinen? Kyllä silloin voi kuvan laittaa. Hyvä piristys nyt kun palstanaiset ovat taas haukkuneet meitä kilttejä ja kunnollisia herrasmiehiä.

        "No onhan se toi ekan kuvan takkiherra ihan jees, mut saattaisi olla lipevä Auervaara jos täällä pikkukylillä tuolleen pyörähtelis täydessä tällingissä. Joltain se ois perämehtiä viemässä ja kyllä joutais metsästysseuran ukkojen kuulusteltavaks...Pitäisi varmistua ensin, mikä noin hieno herra on miehiään, tuossa kamelinkarvatakissaan."

        No eihän keneltäkään voi metsiä noin vain viedä. Ne ostetaan rehellisesti ja niiden hoidosta maksetaan korvaus. Leijonan osa tuotoista toki menee omistajalle, kuten kuuluukin.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Puusaunan hankkiminen Hkin keskustassa sijaitsevaan kerrostaloasuntoon voisi olla hankalampi juttu.

        Räsyistä paitaa ei tule käyttää missään paikassa jossa on vähäisinkin mahdollisuus tulla nähdyksi. Ja mieluiten ei sellaisessakaan paikassa.

        Jos mielenterveyteni järkkyisi pahasti ja alkaisin metsuriksi, käyttäisin ehkä tämän tyyppistä työpaitaa:

        https://i.pinimg.com/originals/80/89/36/808936f09723b25a79d0ee5f688d63ad.jpg

        No onko se pakko mennä asumaan läävään missä ei ole edes kunnollista saunaa?

        Minulla täällä kesäisin heinät heilimöivät, viljapellot lainehtivat ja naapuri on säällisen etäisyyden päässä.

        Hymyilen ivallisesti lukiessani "Ruuhka-Suomen" "tonttipulasta".

        Talvella voin lähteä hiihtämään takapihalta ja lenkin jälkeen mennä saunomaan ja upota lämpimään kylpyyn.

        Sitten kun tämä urbaani maisema ja ihmisvilinä alkavat ahdistaa, menen lomailemaan mökille.

        Siellä ei naapureista ole riesaa ja savusaunan rauhallinen lämmittäminen vie puoli päivää.

        Istun laiturilla, kuikka huutelee järvellä ja sininen hetki valtaa mielen.

        Rauha.


    • En sauno, kun ei ole sauna valmis. Muutenkaan en hirmusti välitä saunomisesta. Tulee kipeeksi saunan jälkeen, fibromyalgia.

      Mutta talvipakkasilla kyllä joskus iskee tarve päästä lämpimään saunaan. Tunnelmavalaistukseen, kiireettömästi lorvimaan lauteilla. Kuumaa kaakaota, viltti ja takkatuli. Avot.❤️

    • ensaunoenääkoskaan

      En sauno koskaan, en voi koska se pahentaa sairauteni oireita ja saan siitä siksi paljon kipua moneksi päiväksi.

    • kaisanoasaa

      Käyn lauantaina saunassa pesemässä munani.

    • poikasaunoo

      Saunon lähes joka päivä. Ainakin viitenä päivänä viikossa. Puukiuas tietenkin.

      • "Puukiuas tietenkin."

        Minä suosin metallikiukaita.


    • Tavallinenmiekkonen

      Kyllä. Mukavaa kerta viikkoon. Aika usein lauantaisin. Tosin sähkögrillillä mennään kaupunkinlaisena. Voisi ehkä bygata landelle oikeankin saunan joskus. Mutta vielä ei ole ollut niin paljon tekemisen puutetta.

    • SoliterniuM1977___

      En sauno, kuin alle 10 kertaa vuodessa. Kesälomalla, kun käyn vanhempieni luona viikon verran olemassa ja jouluna samoin viikon verran. Yhteensä joku 5-10 kertaa silloin käyn heidän saunassa. Itse asun vuokralla eikä ole saunavuoroa. En välitä kauheammin saunomisesta.

    • Kiitos kysymästä. En sauno.

      Viimeksi olen saunassa käynyt toissa kesänä ja sekin oli Imatran hotellin kylpylässä.

    • Eikoskaanlauantaina

      Kun on oma sauna voi saunoa ihan minä päivänä / iltana tahansa tai vaikka yöllä.

    • TeräsPeppu

      Saunon.
      Mun saunassa lauteet on ruostumattomasta teräksestät. Helppo pitää puhtaana. Hieman tahtoo perskannikoita poltella. Tukevat lauteet kyl. Ei nitise eikä natise. Seinät myös rosterista. EI hiki imeydy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      431
      1943
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1642
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1452
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1086
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1080
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      124
      998
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe