...,naisvihan kitkemiseksi palstalta? Pertti kun siinä toteuttaa kuitenkin aika vahvasti perinteisen seksististä naiskäsitystä jonka mukaan naiset eivät kykene pitämään puoliaan itse vaan tarvitsevat vahvan, jämäkän miehen, tässä tapauksessa Pertin, hoitamaan hommat puolestaan?
Ei siinä, minusta on tavallaan toki hienoa että Pertti edes muka yrittää puolustaa heikompia oikeuttaakseen "ätmeille" vittuilun mutta itse kun olen saanut käsityksen ettei vahvat 2000-luvun naiset ei tarvitse apua missään tilanteessa luulisi vähän heitä ärsyttävän tuollainen pyytämättömän avun saanti. Toisaalta on kyllä hyvä jos ei ärsytä koska sehän kertoo että naisissa näin 2000-luvullakin on vielä hitunen 50-lukulaisuutta jäljellä.
Eikö palstanaisia häiritse Pertin ristiretki...
79
865
Vastaukset 79
Peukku avaukselle.
Kiits, olisi hyvä saada tosiaan naisilta kommentteja miten he näin 2000-luvulla kokee sen kun mies yrittää hoitaa perinteistä tehtäväänsä, naisen puolustamista.
Harmaaritari kirjoitti:
Kiits, olisi hyvä saada tosiaan naisilta kommentteja miten he näin 2000-luvulla kokee sen kun mies yrittää hoitaa perinteistä tehtäväänsä, naisen puolustamista.
Mitenkäs se sinun mielestä se puolustaminen tapahtuu ja missä?
Minun kanssani joutuisit karhua vastaan. Kyllä sä voit tulla mukaan kun syksyllä lähden marjastamaan salomaille; sitten kun se karvaturriainen siellä suolla urahtaa ja syöksyy kohti, niin huudan, että oi hoi ritarii.
:D- SFFreud
Harmaaritari kirjoitti:
Kyse ei ole naisten puolustamisesta, vaan yhteistyöstä yhteisen päämäärän, paremman palstan luomiseksi. Pertti ja muut ketmit osaavat sen, mikä ätmeiltä uupuu ja miksi ätmit jäävät ikuisesti yksinäisyyteensä: liittoutumisen naisten kanssa.
SFFreud kirjoitti:
Kyse ei ole naisten puolustamisesta, vaan yhteistyöstä yhteisen päämäärän, paremman palstan luomiseksi. Pertti ja muut ketmit osaavat sen, mikä ätmeiltä uupuu ja miksi ätmit jäävät ikuisesti yksinäisyyteensä: liittoutumisen naisten kanssa.
Tuo on ihan tosi. Palstaa on ikävä edes lukea kun täällä vain haukutaan naisia ja estetään kaikki järkikeskustelu.
- Nuole_Pertti_nuole
SFFreud kirjoitti:
Liittoutumalla ei tussua saa. Pertsa se jaksaa sitkeästi uskoa, että kun vaan tarpeeksi yrittää mielistellä, niin lopulta lohkeaa. No ehkä lohkeaakin jotain epätoivoista Ö-luokan YH-reikää, eihän sitä koskaan tiedä. Lipi lipi Pertsa! Parhaan A-luokan teinilihan päälle ähkimään päästetään ne, jotka osaavat dominoida ja alistaa. Vanhan kansan kovat panomiehet aina sanovat, että akka tarvitsee kahta asiaa: nyrkkiä ja kyrpää. Nämä ovat myös kovia ryyppymiehiä. Osaako Pertsa kännätä?
- totanoinnii
Nuole_Pertti_nuole kirjoitti:
Liittoutumalla ei tussua saa. Pertsa se jaksaa sitkeästi uskoa, että kun vaan tarpeeksi yrittää mielistellä, niin lopulta lohkeaa. No ehkä lohkeaakin jotain epätoivoista Ö-luokan YH-reikää, eihän sitä koskaan tiedä. Lipi lipi Pertsa! Parhaan A-luokan teinilihan päälle ähkimään päästetään ne, jotka osaavat dominoida ja alistaa. Vanhan kansan kovat panomiehet aina sanovat, että akka tarvitsee kahta asiaa: nyrkkiä ja kyrpää. Nämä ovat myös kovia ryyppymiehiä. Osaako Pertsa kännätä?
No mitens tuo eikäläisten metodi on toiminut? Onko ollut tussua tarjolla riitämiin?
- Saamapuolella
Nuole_Pertti_nuole kirjoitti:
Liittoutumalla saa hyvän parisuhteen ja ylimaallisen nautinnollista, moninkertaisesti tyydyttävää seksiä. Se on niin paljon enemmän kuin "pillun saanti" joka on ainoa seksin muoto mitä runkkariätmit pystyvät kuivittelemaan.
Sellaisesta hyvästä oman ja toisen kehon arvostamiseen ja rakastamiseen perustuvasta nautinnollisesta seksistä omaa egoaan ja muita traumojaan naisvihalla suojelevat ätmit eivät tule koskaan tietämään, joten onhan saaville vittuilu ihan siedettävä korvike.
- palstanainen
Toivon että se uusi palsta toteutuu ja te typerät ätmit jäätte tänne keskenänne homoilemaan.
- Kaisanoasaa
Tulemme uudelle palstalle pilaamaan sen haukkumaan naisia. Mitäs olette jännämiesten patjoja.
- Iskuvyönalle
Kaisanoasaa kirjoitti:
Tulemme uudelle palstalle pilaamaan sen haukkumaan naisia. Mitäs olette jännämiesten patjoja.
Sääliksi tosiaan käy, jos ätmin ymmärrys seksistä jää tuolle tasolle. Parempi ehkä niin, ei tiedä mistä jää paitsi.
Eipä taida palstalla olla kummoisesti naisia. Ja ne ketkä ovat, varmaan ovat tottuneet siihen, että välillä kuplii.
Niin mutta kun edes ne kummoisetkaan kertoisi miltä se heistä tuntuu se auttaisi meitä ymmärtämään naisia paremmin . Minä ainakaan en oikeasti tiedä, luulen että joskus 50-luvulla naiset olisi olleet iloisia avusta mutta näistä 20000-luvun naisista ei yhtään voi tietää miten ne mihinkin reagoi, mistä loukkaantuu jne. koska 2000-luku jota minä ainakaan en tajua yhtään koska loogisuus.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta kun edes ne kummoisetkaan kertoisi miltä se heistä tuntuu se auttaisi meitä ymmärtämään naisia paremmin . Minä ainakaan en oikeasti tiedä, luulen että joskus 50-luvulla naiset olisi olleet iloisia avusta mutta näistä 20000-luvun naisista ei yhtään voi tietää miten ne mihinkin reagoi, mistä loukkaantuu jne. koska 2000-luku jota minä ainakaan en tajua yhtään koska loogisuus.
No veikkaan, että joistain innokkaimmista Pertin aktiivisuus on jees, mutta suurinosa ei oikeastaan halua/niitä ei huvita ottaa kantaa suuremmin.
Linukka ois voinut jotain tuumiakin...mutta tais ryökäle nyt keksiä jotain sellaista, että ei näy täällä enää...harmi...Dissident kirjoitti:
No veikkaan, että joistain innokkaimmista Pertin aktiivisuus on jees, mutta suurinosa ei oikeastaan halua/niitä ei huvita ottaa kantaa suuremmin.
Linukka ois voinut jotain tuumiakin...mutta tais ryökäle nyt keksiä jotain sellaista, että ei näy täällä enää...harmi...Joo, linukka varmaan ois kommentoinut mutta monet tosiaan saattaa olla laiskempia ja itseasiassa nuo Pertin ketjut tavallaan sitten karkottaa naisten kommentteja jopa enemmän kuin tasoteoriaketjut. Ei siksi että naiset niitä inhoaisivat mutta kun sanavalmiina miehenä Pertti jo sanoo niissä kaiken tarpeellisen naisten kannalta & puolesta naisten ei tarvitse itse vaivautua kommentoimaan senkään vertaa kuin ennen.
- mitäsinnemahtuu
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, linukka varmaan ois kommentoinut mutta monet tosiaan saattaa olla laiskempia ja itseasiassa nuo Pertin ketjut tavallaan sitten karkottaa naisten kommentteja jopa enemmän kuin tasoteoriaketjut. Ei siksi että naiset niitä inhoaisivat mutta kun sanavalmiina miehenä Pertti jo sanoo niissä kaiken tarpeellisen naisten kannalta & puolesta naisten ei tarvitse itse vaivautua kommentoimaan senkään vertaa kuin ennen.
Pyöriikö päässäsi mitään muuta kuin naiset?
Harmaaritari kirjoitti:
Halloota halloo halojaa
"Kummoinen" ilmoittautuu iltalinjalle.
Voin leikkiä pelastettavaa jos siitä iloa on.
Taidan aloittaakin kokeilun heti huomenna kun on tankattava auto. Sörköttelen siellä korttia onnettomana ja räpellän bensaluukun korkin kanssa ja ties mitä keksinkään, pyöritän itseni siihen valkeaan käsipaperiin ja ilmoitan, että auton ovetkin on jäätyneet kiinni.. Katsotaan ilmaantuuko yksikään urhea mies auttelemmaan. Ai ai, se olisi aika, noh kuumottavaa, hih.
Onhan se hienoa jos mies on ritarillinen, availee ovet, auttaa takin päälle, kantaa kauppakassit ja antaa liian korkealla olevat tavarat jne. -tärkein, tekee ruoat.
Sitten kun en 2000-luvun naisena enää jaksa sitä kekkulointia, rääkäisen merkiksi, että lopettaa. Liika on tietysti liikaa. Muuten saa hyysätä jos siitä tykkää.
(naurua)
Oliko muuta?mitäsinnemahtuu kirjoitti:
Pyöriikö päässäsi mitään muuta kuin naiset?
Ei ole parempaa aihetta kuin me.
Miestä ei voi syyttää.- 5345435
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, linukka varmaan ois kommentoinut mutta monet tosiaan saattaa olla laiskempia ja itseasiassa nuo Pertin ketjut tavallaan sitten karkottaa naisten kommentteja jopa enemmän kuin tasoteoriaketjut. Ei siksi että naiset niitä inhoaisivat mutta kun sanavalmiina miehenä Pertti jo sanoo niissä kaiken tarpeellisen naisten kannalta & puolesta naisten ei tarvitse itse vaivautua kommentoimaan senkään vertaa kuin ennen.
Sua kaikki naiset täällä vihaa. Ei tule kyllä yhtään positiivista asiaa mieleen.
Ämmämäinen, tekopyhä, vastenmielinen ja kiero ruikuttaja -Pertsa on sentään MIES. Harmaaritari kirjoitti:
No ei Pertti puhu kaikkien naisten suulla. Kyllä täällä on nähty vaikka naisien keskenäänkin keskustelevan ja ovat eri mieltä. Ja vaikka okisivat samaa mieltä, voivat silti vielä lisätä jotain.
Kyllähän noi ma- hömpötykset ja muut on vähän överiks täällä menneet. Sen vielä ymmärrän, että sä ja pikkukakkonen provoatte jotain freshiä ilmoille, mutta sitten nämä muut viinamiehet ja kiltit ja kunnolliset ynnä jännämiesviestit....hohhoijaa...
Mutta kyllä minusta kaikki sopii, kunhan sellainen asiallisuus pysyis... voi sitä ilmaista naisenkin yleisesti toisinkin kuin lortto, kurppa yms... mutta minkäs teet yleiselle palstalle...jokainen voi kirjoittaa mitä tykkää...misspönttöuuni kirjoitti:
Halloota halloo halojaa
"Kummoinen" ilmoittautuu iltalinjalle.
Voin leikkiä pelastettavaa jos siitä iloa on.
Taidan aloittaakin kokeilun heti huomenna kun on tankattava auto. Sörköttelen siellä korttia onnettomana ja räpellän bensaluukun korkin kanssa ja ties mitä keksinkään, pyöritän itseni siihen valkeaan käsipaperiin ja ilmoitan, että auton ovetkin on jäätyneet kiinni.. Katsotaan ilmaantuuko yksikään urhea mies auttelemmaan. Ai ai, se olisi aika, noh kuumottavaa, hih.
Onhan se hienoa jos mies on ritarillinen, availee ovet, auttaa takin päälle, kantaa kauppakassit ja antaa liian korkealla olevat tavarat jne. -tärkein, tekee ruoat.
Sitten kun en 2000-luvun naisena enää jaksa sitä kekkulointia, rääkäisen merkiksi, että lopettaa. Liika on tietysti liikaa. Muuten saa hyysätä jos siitä tykkää.
(naurua)
Oliko muuta?Tottakai on iloa, mikään ei pelasta miehen päivää paremmin kuin pulaan joutunut neito jonka pula ei kuitenkaan vaadi aivan äärimmäisiä uhrauksia mieheltä, joku bensatankin korkin jumiminen ja ovien kiinnijäätyminen on aika passeli homma.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei ole parempaa aihetta kuin me.
Miestä ei voi syyttää.No riippuu ajankohdasta..
Kyllä tänään olen todennut vuoden -63 englantilaisen maataloustraktorin lumenpoisto-ominaisuudet loistaviksi oikeilla apuvälineillä. Kun oikein käyttää mielikuvitustaan, saa aivan uskomatonta jälkeä aikaan.
Pelkästä ajatuksestakin tämän päivän suorituksille saa henkisen orgasmin. On se niiiin huippu vehje...
Hehe...Dissident kirjoitti:
No ei Pertti puhu kaikkien naisten suulla. Kyllä täällä on nähty vaikka naisien keskenäänkin keskustelevan ja ovat eri mieltä. Ja vaikka okisivat samaa mieltä, voivat silti vielä lisätä jotain.
Kyllähän noi ma- hömpötykset ja muut on vähän överiks täällä menneet. Sen vielä ymmärrän, että sä ja pikkukakkonen provoatte jotain freshiä ilmoille, mutta sitten nämä muut viinamiehet ja kiltit ja kunnolliset ynnä jännämiesviestit....hohhoijaa...
Mutta kyllä minusta kaikki sopii, kunhan sellainen asiallisuus pysyis... voi sitä ilmaista naisenkin yleisesti toisinkin kuin lortto, kurppa yms... mutta minkäs teet yleiselle palstalle...jokainen voi kirjoittaa mitä tykkää..."No ei Pertti puhu kaikkien naisten suulla."
Ei ole tarkoitus puhua muiden suulla, ihan omia mielipiteitäni esitän. Tiedän kuitenkin sen että täällä ei ole naisia ja se johtuu naisten haukkumisesta.Harmaaritari kirjoitti:
Tottakai on iloa, mikään ei pelasta miehen päivää paremmin kuin pulaan joutunut neito jonka pula ei kuitenkaan vaadi aivan äärimmäisiä uhrauksia mieheltä, joku bensatankin korkin jumiminen ja ovien kiinnijäätyminen on aika passeli homma.
Ah ihanaa.
Ei kun jumittamaan.
Kerran muuten tankilla ollessa oikeasti oli pientä problematiikkaa, niin sain tuntemattomalta mieheltä lasinpesunestetonkan ja lumiharjan. Sieltä se kaivoi takakontista ja sanoi, että otapa nämä mukaan. Hän oli juurikin näitä teiden ja arkipäivien ritareita.
Ja silloin kun ajoin auton ympäri ojaan, sinne riensi mies lohduttamaan itkevää nyytiä. Ah. Tulen muistamaan tätä tuntematonta sotil...ritaria aina. <3A.Palstamäki kirjoitti:
"No ei Pertti puhu kaikkien naisten suulla."
Ei ole tarkoitus puhua muiden suulla, ihan omia mielipiteitäni esitän. Tiedän kuitenkin sen että täällä ei ole naisia ja se johtuu naisten haukkumisesta.Joo. Tiedän...
On kuitenkin kiva nähdä js lukea monenlsisten nsisten mielipiteitä. Kyllä itsekin haluaisin täältä enemmän näkökulmaa, mutta suppeaksi käy...
Ja kun en ymmärrä, miksi pitää haukkua ja alistaa ketään? Ätmeistäkin puhun ätmeinä vaan siksi, että se ymmärretään mistä puhun... ei minusta ätmiä ole olemassakaan. Sen määrittää ätmi itse...Dissident kirjoitti:
No riippuu ajankohdasta..
Kyllä tänään olen todennut vuoden -63 englantilaisen maataloustraktorin lumenpoisto-ominaisuudet loistaviksi oikeilla apuvälineillä. Kun oikein käyttää mielikuvitustaan, saa aivan uskomatonta jälkeä aikaan.
Pelkästä ajatuksestakin tämän päivän suorituksille saa henkisen orgasmin. On se niiiin huippu vehje...
Hehe...Nythän sinä.
Mies meinaa tosissaan, että traktori aiheuttaa paremman olon.
Et sinä nyt usko tuota kyllä itekään. Ethän.
(naurua)Dissident kirjoitti:
Joo. Tiedän...
On kuitenkin kiva nähdä js lukea monenlsisten nsisten mielipiteitä. Kyllä itsekin haluaisin täältä enemmän näkökulmaa, mutta suppeaksi käy...
Ja kun en ymmärrä, miksi pitää haukkua ja alistaa ketään? Ätmeistäkin puhun ätmeinä vaan siksi, että se ymmärretään mistä puhun... ei minusta ätmiä ole olemassakaan. Sen määrittää ätmi itse..."Ja kun en ymmärrä, miksi pitää haukkua ja alistaa ketään? Ätmeistäkin puhun ätmeinä vaan siksi, että se ymmärretään mistä puhun... ei minusta ätmiä ole olemassakaan. Sen määrittää ätmi itse..."
Tuo "ätmi" kuuluu MAT-keskusteluun, ei kukaan esittäydy oikeassa elämässä ätminä.
Kyse on palstaroolista.misspönttöuuni kirjoitti:
Nythän sinä.
Mies meinaa tosissaan, että traktori aiheuttaa paremman olon.
Et sinä nyt usko tuota kyllä itekään. Ethän.
(naurua)Tähän hetkeen englantilainen teräsdaami tarjosi paremmat kyydit...
Hehe...
Joskus se on lämpö ja kosketus, joskus löpönhaju sormissa ja musta savu taivaalla osoittamassa tehonlisäyksestä.
Mikä voi olla miehisempää, kuin rouhaista neitseelliseen metrihankeen tie traktorilla? Ah....A.Palstamäki kirjoitti:
"Ja kun en ymmärrä, miksi pitää haukkua ja alistaa ketään? Ätmeistäkin puhun ätmeinä vaan siksi, että se ymmärretään mistä puhun... ei minusta ätmiä ole olemassakaan. Sen määrittää ätmi itse..."
Tuo "ätmi" kuuluu MAT-keskusteluun, ei kukaan esittäydy oikeassa elämässä ätminä.
Kyse on palstaroolista.Joo. Minä joskus alkuun ihmettelin, että mitä ätmi edes tarkoittaa...
Lopulta ymmärsin ja siinä huomaa, että miten ala-arvoisesti itseään arvostaa, jos nimimerkkikin on atm-jotain....Lähtökohta jo on "alempiarvoinen".
Palstaroolihan peilaa usein sitä mitä ne irl tavoitellaan tai ollaan... täällä voi rlää elämää, jossa voi olla kuvitteellisesti aito.Dissident kirjoitti:
Joo. Minä joskus alkuun ihmettelin, että mitä ätmi edes tarkoittaa...
Lopulta ymmärsin ja siinä huomaa, että miten ala-arvoisesti itseään arvostaa, jos nimimerkkikin on atm-jotain....Lähtökohta jo on "alempiarvoinen".
Palstaroolihan peilaa usein sitä mitä ne irl tavoitellaan tai ollaan... täällä voi rlää elämää, jossa voi olla kuvitteellisesti aito.Minäkin uskon että kyse on todellakin oikeista rooleista, siis ne koetaan osaksi omaa identiteettiä.
Palstailun kannalta on kuitenkin kyseenalaista jos muut haluavat käydä mukavaa keskustelua palstalaisten kesken ja muutamat jukuripäät yrittää vääntää kaiken ätmiasentoon. Laitoinkin tänään ylläpidolle viestiä jossa pyysin että MAT-keskustelulle avattaisiin oma palsta, joku muukin sanoi tehneensä saman pyynnön aiemmin muttei ollut saanut vastausta siihen.A.Palstamäki kirjoitti:
Minäkin uskon että kyse on todellakin oikeista rooleista, siis ne koetaan osaksi omaa identiteettiä.
Palstailun kannalta on kuitenkin kyseenalaista jos muut haluavat käydä mukavaa keskustelua palstalaisten kesken ja muutamat jukuripäät yrittää vääntää kaiken ätmiasentoon. Laitoinkin tänään ylläpidolle viestiä jossa pyysin että MAT-keskustelulle avattaisiin oma palsta, joku muukin sanoi tehneensä saman pyynnön aiemmin muttei ollut saanut vastausta siihen.No vpihan sitä tehdäkin uuden palstan, mutta veikkaan, että ei tämä sakki ole oikeastaan vertaistukea edes hakemassa, vaan erikoisempaa huomiota....ja se pitää saada jossain aktiivisessa paikassa...
Tämä ja vauvapalsta on ne aktiivisemmat...Dissident kirjoitti:
No vpihan sitä tehdäkin uuden palstan, mutta veikkaan, että ei tämä sakki ole oikeastaan vertaistukea edes hakemassa, vaan erikoisempaa huomiota....ja se pitää saada jossain aktiivisessa paikassa...
Tämä ja vauvapalsta on ne aktiivisemmat...Sitten pitää olla moderointi joka poistaa aloitukset jotka menee sinne tasoteoretisointiin. Eiköhän tehtävään löydy kiinnostuneita jos täällä ei ole jo omaa moderaattoria tai miksi sellaista halutaan kutsua.
Dissident kirjoitti:
Tähän hetkeen englantilainen teräsdaami tarjosi paremmat kyydit...
Hehe...
Joskus se on lämpö ja kosketus, joskus löpönhaju sormissa ja musta savu taivaalla osoittamassa tehonlisäyksestä.
Mikä voi olla miehisempää, kuin rouhaista neitseelliseen metrihankeen tie traktorilla? Ah....Multa jäi traktorin takaikkuna metsään, kaasujouset vääntyneinä....voi perkele
- SFFreud
Dissident kirjoitti:
Joo. Minä joskus alkuun ihmettelin, että mitä ätmi edes tarkoittaa...
Palstaroolihan peilaa usein sitä mitä ne irl tavoitellaan tai ollaan... täällä voi rlää elämää, jossa voi olla kuvitteellisesti aito.Alempiarvoisuuskuvitelman historiaa koulumaailmasta:
"Paremmuusajattelu johtaa siihen, että pojat luokittelevat itsensä ja toiset pojat parempiin ja huonompiin ja alkavat kamppailla suosiosta ja vallasta.
– Siellä ollaan monesti tällaisessa nokittelukulttuurissa eli siellä on vaikea olla enää oma itsensä, kun siellä pitää buustata niin kovasti egoa, Huuki sanoo."
https://yle.fi/uutiset/3-10128945 pujotteIija kirjoitti:
Multa jäi traktorin takaikkuna metsään, kaasujouset vääntyneinä....voi perkele
No voi perskeles!
Mulla ei ole siitä huolta...kopittomassa ei takalasi huurru....mutta hiukan ahdistaa jos lingotessa tuulee takaa...
Heh..pujotteIija kirjoitti:
Multa jäi traktorin takaikkuna metsään, kaasujouset vääntyneinä....voi perkele
Miehet ja teidän vehkeet.
Sulta ja Diutsilta pitäs keräillä traktorit poikkeen.
Keskittyisitte molemmat äijät olennaiseen
(naurua)
Kokemusta. Olen lukenut kirjan "Kylmää kyytiä traktorilla".A.Palstamäki kirjoitti:
Sitten pitää olla moderointi joka poistaa aloitukset jotka menee sinne tasoteoretisointiin. Eiköhän tehtävään löydy kiinnostuneita jos täällä ei ole jo omaa moderaattoria tai miksi sellaista halutaan kutsua.
No moderointihan oli täällä palstalla hetken ihan sekaisin...en tiedä oliko siellä ketään ihmistä, vai koneko tempoi kirjoituksia pois...tai sitten joku keksi bugin ilmoituksista...
Vaikea sanoa, kuka maksais palstan ylläpidosta? Tuskin kukaan valvois ilmaiseksi...misspönttöuuni kirjoitti:
(naurua)
Kokemusta. Olen lukenut kirjan "Kylmää kyytiä traktorilla".Eikä!
Kyllä miehellä pitää olla omat vempaimensa!
Elähän pönttis ala keulimaan siellä!
Haha..Dissident kirjoitti:
Tähän hetkeen englantilainen teräsdaami tarjosi paremmat kyydit...
Hehe...
Mikä voi olla miehisempää, kuin rouhaista neitseelliseen metrihankeen tie traktorilla? Ah....No jos kerta noin tyytyväinen olet, niin kai inkku sitten naisen peittoaa 10-0.
Joo, no onhan se miehekästä, en kiellä.
Täytynee sanoa, että tuossa toissapäivänä ois ollu lingolle käyttöä kun oli taas hetkellinen "auramiehenpuute"; neljä tuntia käsipelissä lumitöitä, se on naiselle aika paljon :D
Meinasi ottaa ohraleipä...nollalumi on raskasta.
Mutta sääli on sairautta; se mikä alotetahan, tehrähän loppuun.SFFreud kirjoitti:
Alempiarvoisuuskuvitelman historiaa koulumaailmasta:
"Paremmuusajattelu johtaa siihen, että pojat luokittelevat itsensä ja toiset pojat parempiin ja huonompiin ja alkavat kamppailla suosiosta ja vallasta.
– Siellä ollaan monesti tällaisessa nokittelukulttuurissa eli siellä on vaikea olla enää oma itsensä, kun siellä pitää buustata niin kovasti egoa, Huuki sanoo."
https://yle.fi/uutiset/3-10128945Niin. Minusta olisi aika jo miettiä nuorien miesten/poikien varhaiskasvatusta.
Tasa-arvoa ollaan ajettu naisten osalta kiinni paljon, mutta ei olla mietitty, kuinka se vaikuttaa myös miehiin.
Vaakassa on aina kumpikin puoli...Dissident kirjoitti:
No moderointihan oli täällä palstalla hetken ihan sekaisin...en tiedä oliko siellä ketään ihmistä, vai koneko tempoi kirjoituksia pois...tai sitten joku keksi bugin ilmoituksista...
Vaikea sanoa, kuka maksais palstan ylläpidosta? Tuskin kukaan valvois ilmaiseksi...Kyllä siellä ihmiset poistelivat kommentteja ilmiantojen perusteella, lisäksi kone teki omia poistojaan sen pohjalta miten se oli ohjelmoitu tekemään työtään. Tämä on edelleen käytäntö.
Mitä tulisi jonkun ätmialoitusten manuaaliseen poistoon palstalta, niin olisi aika kevyttä hommaa eikä vaatisi paljoa aikaakaan. Jonkun hassun kerran päivässä vilkaisisi uusimmat aloitukset ja poistaisi sinne kuulumattomat pois. Ei tuosta kukaan rahaa pyytäisi.misspönttöuuni kirjoitti:
(naurua)
Kokemusta. Olen lukenut kirjan "Kylmää kyytiä traktorilla".Pitää jatkossa keskittyä enemmän naisten vehkeisiin
misspönttöuuni kirjoitti:
No jos kerta noin tyytyväinen olet, niin kai inkku sitten naisen peittoaa 10-0.
Joo, no onhan se miehekästä, en kiellä.
Täytynee sanoa, että tuossa toissapäivänä ois ollu lingolle käyttöä kun oli taas hetkellinen "auramiehenpuute"; neljä tuntia käsipelissä lumitöitä, se on naiselle aika paljon :D
Meinasi ottaa ohraleipä...nollalumi on raskasta.
Mutta sääli on sairautta; se mikä alotetahan, tehrähän loppuun.No niinkuin sanoin...riippuu ajankohdasta...nyt oli Inkun aika ja kyllä se vaan vie mua kun litran mittaa... höyläsin karhunterällä ovien edustat oikein uunaalleen. Ei meinannut ovet aueta...mutta nyt aukeaa.
Lisäksi piti puimslan katolta tulleet lumet poistaa, että saan veneen sinne. Jos ois hienot nelivetotrsktorit ja etukuormaimet, niin olishan se iisiä...mutta kun on henkilöauton kokoinen takapotku, niin kuskikin pitää olla sen mukainen...
Ongan se kuin valssia...tai tangoa...
Sinä oletkin topakka nainen...hoidat sen mitä haluat....vaikka väkisin.A.Palstamäki kirjoitti:
Kyllä siellä ihmiset poistelivat kommentteja ilmiantojen perusteella, lisäksi kone teki omia poistojaan sen pohjalta miten se oli ohjelmoitu tekemään työtään. Tämä on edelleen käytäntö.
Mitä tulisi jonkun ätmialoitusten manuaaliseen poistoon palstalta, niin olisi aika kevyttä hommaa eikä vaatisi paljoa aikaakaan. Jonkun hassun kerran päivässä vilkaisisi uusimmat aloitukset ja poistaisi sinne kuulumattomat pois. Ei tuosta kukaan rahaa pyytäisi.No täälläkin jos kaikki aloitukset kävis läpi puolueettomasti, niin olis kyllä aika homma...
Hyvä jos löytyis joku innokas...mutta onko sitten puolueeton? Pysyykö lestissään? Minun oisi ainakin vaikea olla neutraali...Dissident kirjoitti:
No täälläkin jos kaikki aloitukset kävis läpi puolueettomasti, niin olis kyllä aika homma...
Hyvä jos löytyis joku innokas...mutta onko sitten puolueeton? Pysyykö lestissään? Minun oisi ainakin vaikea olla neutraali...Minä kirjoittelin joskus iltalehden keskustelupalstalle yhteiskunnallisista asioista ylipäätään. Se oli tehty fiksusti, siellä oli selkeästi rajattu aiheet ja aloitukset poistettiin jos ne oli väärässä osiossa.
Ei tuo ole vaikeaa, eikä vaadi edes kykyä olla objektiivinen. Kaikki muihin osioihin kuuluva keskustelu pois väärältä palstalta.A.Palstamäki kirjoitti:
Minä kirjoittelin joskus iltalehden keskustelupalstalle yhteiskunnallisista asioista ylipäätään. Se oli tehty fiksusti, siellä oli selkeästi rajattu aiheet ja aloitukset poistettiin jos ne oli väärässä osiossa.
Ei tuo ole vaikeaa, eikä vaadi edes kykyä olla objektiivinen. Kaikki muihin osioihin kuuluva keskustelu pois väärältä palstalta.Selkeäähän olisi rajata tarkkaan mistä keskustellaan...mutta se ei välttämättä ole niin iisiä täällä.
Mutta ainahan kannattaa yrittää...
Ei se keltään pois kai olis?Dissident kirjoitti:
Selkeäähän olisi rajata tarkkaan mistä keskustellaan...mutta se ei välttämättä ole niin iisiä täällä.
Mutta ainahan kannattaa yrittää...
Ei se keltään pois kai olis?Katsotaan tuleeko ylläpidosta myöntävä vastaus, tiedän kuitenkin että moderointi on simppeliä jos katsotaan vain ettei aloitukset ole selkeästi väärällä palstalla. Mielestäni tuo jako ratkaisisi yhden ongelman, eli jatkuvan MAT-höpinän joka karkoittaa kirjoittajat.
Keltä se olisi mitään pois? Kaikki saa kirjoittaa kun vain aihe kuuluu palstalle.- 12121212121212
A.Palstamäki kirjoitti:
Katsotaan tuleeko ylläpidosta myöntävä vastaus, tiedän kuitenkin että moderointi on simppeliä jos katsotaan vain ettei aloitukset ole selkeästi väärällä palstalla. Mielestäni tuo jako ratkaisisi yhden ongelman, eli jatkuvan MAT-höpinän joka karkoittaa kirjoittajat.
Keltä se olisi mitään pois? Kaikki saa kirjoittaa kun vain aihe kuuluu palstalle.Aika hiljaista saattaa olla.
Ylläpitoa kiinnostaa ensisijaisesti keskustelijoiden määrä.
Ylläpitoo tsekkaa palstan ja huomaa että keskustelu on aktiivisinta MAT-aiheissa -> Pertti-setä joutuu jatkossakin hyväksymään sen ettei hän voi olla yksin kukkona tunkiolla. 12121212121212 kirjoitti:
Aika hiljaista saattaa olla.
Ylläpitoo tsekkaa palstan ja huomaa että keskustelu on aktiivisinta MAT-aiheissa -> Pertti-setä joutuu jatkossakin hyväksymään sen ettei hän voi olla yksin kukkona tunkiolla."Aika hiljaista saattaa olla.
Ylläpitoo tsekkaa palstan ja huomaa että keskustelu on aktiivisinta MAT-aiheissa -> Pertti-setä joutuu jatkossakin hyväksymään sen ettei hän voi olla yksin kukkona tunkiolla. "
Viimeksi kun olen ollut yhteydessä ylläpitoon, vastauksen saanti kesti lähes 2 kuukautta. Ilmeisesti sielläpäin on ruuhkaa.
Keskustelijoiden määrä on täällä aika pieni, ja se on pysynyt pienenä koko sen ajan kun olen palstaillut täällä. Oikeastaan vain yksi aihe kerää muita enemmän kommentteja, se on MAT-keskustelun kritiikki. Se on nähtävissä nytkin kun katsoo muutamien viime päivien aktiivisimpia ketjuja.
Nykymeno karkottaa täältä keskustelijoita, ei se voi olla ylläpidonkaan tavoite.
- oikeudentaju
Ei puolustaminen tarkoita sitä että pitäisi heikompana. Kuka tahansa puolustaa vastaavassa tilanteessa kun näkee asiatonta käytöstä, jos on mitään oikeudentajua.
- HarveyBecks
Kuka puolustaisi ätmejä?
- ätmit.on.heteroita
Dissident kirjoitti:
Miltä pitäis puolustaa?
valkoritareilta ja vastaavilta sebastian tynkkysiltä
- HarveyBecks
Dissident kirjoitti:
Miltä pitäis puolustaa?
Kaltoinkohtelulta.
HarveyBecks kirjoitti:
Kaltoinkohtelulta.
Kukas suojelee valkoritareita ja muita miehiä sitten?
Kyllä täällä maailmassa vaan jokaisen pitää itse kantaa itseään. Ei joku ätmiys pelasta ketään tai anna erikoisoikeuksia.
Tuo Perttikään ei mitään muuta halua, kuin että täällä palstalla loppuis epämukava käyttäytyminen naisia kohtaan. Ei siitä ole kenellekkään oikeasti iloa ja etua.
- SFFreud
Dissi ja Pertsa puhuvat asiaa ja innostavat muitakin miehiä kuten Sir cuccoa miellyttävämpään käytökseen. Tämä toki herättää ansaittua ihastusta naisväessä, mikä tuo ätmeille taas ikävät fiilikset eteen. Taas muut vievät naiset ja ätmi ei voi käyttäytyä samoin, koska ätmi kun on ripustanut oman miehisyytensä ja henkisen turvallisuutensa siihen, että naisille ollaan ilkeitä.
Eikö palstalta kuitenkin katoaisi rehellisyys jos kaikki alkaisivat käyttäytymään ikään kuin miellyttääkseen naisia? sehän olisi sitten kuin ulkomaailmassa ja juurikin se mikä nyt tekee sinkut -palstasta sinkut -palstan katoaisi, ei mitenkään eroaisi muista aika tylsistä palstoista. kyllä minä ainakin tykkään että sinkut -palsta on juuri sellainen kuin on, vaikka se joistakin olisi vähän ikävääkin heille on kuitenkin lukuisia muita miellyttävämpiä vaihtoehtoja olemassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Eikö palstalta kuitenkin katoaisi rehellisyys jos kaikki alkaisivat käyttäytymään ikään kuin miellyttääkseen naisia? sehän olisi sitten kuin ulkomaailmassa ja juurikin se mikä nyt tekee sinkut -palstasta sinkut -palstan katoaisi, ei mitenkään eroaisi muista aika tylsistä palstoista. kyllä minä ainakin tykkään että sinkut -palsta on juuri sellainen kuin on, vaikka se joistakin olisi vähän ikävääkin heille on kuitenkin lukuisia muita miellyttävämpiä vaihtoehtoja olemassa.
Minä olen esittänyt ylläpidolle sellaista, että niille totuuksille avattaisiin oma palsta ja sinkut-palsta toimisi sinkkujen muissa aiheissa.
En usko että tuokaan veisi toteutuessaan teitä turmioon, ainahan letkeä keskustelu täällä odottelisi teitäkin. Jättäisitte roolit ja väännöt omalle MAT-palstallenne ja liittyisitte seuraan.
Vastaavasti minä voisìn availla omia kokemuksiani reaalielämästä, jotain sellaista mikä tukee tasoteorioita mutta tehdään sellaisessa ympäristössä mihin ne jutut kuuluu.- SFFreud
Harmaaritari kirjoitti:
Haiskahtaa ätmilorelta nämä naisten miellyttävämmän vaihtoehdot. Missä on naisille miellyttävä sinkkupalsta? Kun palstan nimi on Sinkut eikä Naisettomuus ja vielä sloganina "kaikkien sinkkujen oma palsta", niin ei se toteuta tavoitettaan, kun täytetään naisten haukkumisella.
- SFFreud
Harmaaritari kirjoitti:
On myös harhaa, että miellyttävyys olisi rehellisyydestä pois. Rehellisyyttä ei ole oman henkisen kuonansa kääntäminen toisten päälle. Se on vastuuttomuutta.
SFFreud kirjoitti:
On myös harhaa, että miellyttävyys olisi rehellisyydestä pois. Rehellisyyttä ei ole oman henkisen kuonansa kääntäminen toisten päälle. Se on vastuuttomuutta.
Myös yltiöpäiset yleistämiset ovat valetta, ei kaikki mahdu samaan muottiin.
SFFreud kirjoitti:
Haiskahtaa ätmilorelta nämä naisten miellyttävämmän vaihtoehdot. Missä on naisille miellyttävä sinkkupalsta? Kun palstan nimi on Sinkut eikä Naisettomuus ja vielä sloganina "kaikkien sinkkujen oma palsta", niin ei se toteuta tavoitettaan, kun täytetään naisten haukkumisella.
No laitetaanpa kaikkien sinkkujen oma palsta ja jätetään naisten haukkuminen pois, mitä jää? miesten haukkuminen. Vaikuttaa aika yksipuoliselta & tylsältä, pysyn mieluummim nykyisessä mutta nyt öitä.
- metsä.vastaa
Harmaaritari kirjoitti:
No laitetaanpa kaikkien sinkkujen oma palsta ja jätetään naisten haukkuminen pois, mitä jää? miesten haukkuminen. Vaikuttaa aika yksipuoliselta & tylsältä, pysyn mieluummim nykyisessä mutta nyt öitä.
Ei täällä naiset miehiä haukkuisi jollei miehet tekisi jatkuvasti herjaavia aloituksia.
- 54654365436436
Harmaaritari kirjoitti:
Jää palsta, jossa ihmiset uskaltavat puhua sinkkuelämästään. Miehiä ja naisia on tavattu, siinä on käynyt hyvin tai huonosti. Ei eletä elämätöntä elämää, jossa katkerina vaan runkataan kotona pornon parissa.
Kukaan ei ole huora tai aisuri sen takia, ettei ole aina yksin, tai niin vastenmielinen ja outo, ettei kenellekään kelpaa. 54654365436436 kirjoitti:
Jää palsta, jossa ihmiset uskaltavat puhua sinkkuelämästään. Miehiä ja naisia on tavattu, siinä on käynyt hyvin tai huonosti. Ei eletä elämätöntä elämää, jossa katkerina vaan runkataan kotona pornon parissa.
Kukaan ei ole huora tai aisuri sen takia, ettei ole aina yksin, tai niin vastenmielinen ja outo, ettei kenellekään kelpaa.Eli siis jonkinlainen eronneiden & karanneiden kerho? no eikö he voisi perustaa oman osionsa sen sijaan että melskaavat sinkut-palstalla? Taidankin tehdä uuden avauksen aiheeseen liittyen.
- SFFreud
Harmaaritari kirjoitti:
Kertoo aika paljon Harmiksen ajatusmaailmasta. Ei ole mitään muuta puhuttavaa kuin toisten haukkuminen?
SFFreud kirjoitti:
Kertoo aika paljon Harmiksen ajatusmaailmasta. Ei ole mitään muuta puhuttavaa kuin toisten haukkuminen?
Ei vaan se kertoo tasapuolisuuden tajusta, siitä että jos karsitaan itää karsia molemminpuolin mutta siten ei tule varmaan juttuja ollenkaan. Tottahan se on että haukkuminen toimii keskustelun herättäjänä, olen sen ihan itse huomannut kun kivapuhealoitukset häviää aika pian kun kukaan ei kommentoi kun taas vihaspuhelaoituksilla on taattu menekki aina.
- 12121212121212
54654365436436 kirjoitti:
Kukaan ei ole huora tai aisuri sen takia, ettei ole aina yksin, tai niin vastenmielinen ja outo, ettei kenellekään kelpaa.Eli kuinka tämä palsta toteutettaisiin?
A) Sensuroitaisiin viestit jossa joku kertoo ettei löydä kumppania, koska eihän kukaan ole niin vastenmielinen tai outo ettei kelpaisi kenellekään. Vähän kuin Pohjois-Korea, jossa ei siis ole pulaa mistään
B) Tehtäisiin palstalle tasoluokkarajaus "ei ätmeille/ätneille, vain parisuhdekokeneet tänne"
Tämä palstahan on kuin ikkuna siihen todellisuuteen josta ei livenä puhuta. Kukaan ei halua myöntää ettei löydä kumppania tai kertoa ääneen ilmiselvästä havainnosta että tasot ovat olemassa. Tämä on myös palstan vetovoimatekijä numero 1. Arkihöttöä varten on jo AV-palsta ja kaverit IRL.
Se on tietysti harmillista jos todellisuus ei miellytä eikä _anonyymiä nettikeskustelua_ voi rajata vain omien hengenheimolaisten juttuihin.
- Kaisanoasaa
Ätmit saa haukkua naisia ja palstan jännämiehet tietenkin puolustaa naisia ettei pillun tulo lopu kesken.
- Kaisanoasaa
Joidenkin on vaikea myöntää että ovat sinkkuja pinnallisten naisten takia. Ette ole axl smithin tasoisia hurmureita. Muutenhan että tällä palstalla viettäisi sekuntiakaan jos seurustelisitte.
- oikea_mies
Mun mielestä kaikenlainen naisten mielistely ja ruskeakielisyys on säälittävintä toimintaa ikinä. Jollei muuten lohkea, niin voi ihan huoletta jäädä neitsytsedäksi.
Ei se naisten haukkuminenkaan tietenkään mikään itseisarvo ole, mutta kyllä miehen pitää olla itsenäinen, omaan ajatteluun kykenevä ja henkisesti vahva yksilö, eikä mikään pillujen mielistelijä.
Mulle on ainakin ihan hevon paskan väliä, vaikka ätmit tai muut miehet haukkuisivatkin naisia. Varmaan heillä on siihen syynsä ja jos se tuottaa heille hyvää oloa, niin mikä minä olen sitä tuomitsemaan. Erittäin harmittomasta touhusta siitä on kaikenkaikkiaan kyse - ei siitä ainakaan minulle miehenä mitään haittaa ole, ja tuskin on naisillekaan.- hauhau
"Varmaan heillä on siihen syynsä ja jos se tuottaa heille hyvää oloa, niin mikä minä olen sitä tuomitsemaan."
Haukkuminen tuo hetken helpotusta, paineiden purkua, mutta pitkällä tähtäimellä se ei hyödytä mitään, päinvastoin. - 765
Toivottavasti sinulle ei ole sitten haittaa siitäkään, jos naiset haukkuvat miehiä. Heilläkin on syynsä siihen ja erittäin harmitonta touhuahan se on.
- SFFreud
Tässähän sen ätmiyden ydin: oma ego ja ylimielisyys jolla sitä pönkitetään. Se on se tärkein asia elämässä, muut tarpeet tulee sen jälkeen.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Palstanaisia ei häiritse kun jännämies vetää turpaan. Ei se muitakaan naisia häiritse.
- palstanainen
Ei häiritsisi, jos joku oletettu jännämies mätkisi sinua hetken turpaan. Lähtisi nuo pakkoajatukset Axl Smitheineen pois ja tilalle saattaisi tulla jotain järkevää, tai sitten ei.
- ätnikurppalutkaläski
Ei täällä kukaan yritä naisvihaa kitkeä. Mä muistan hyvin tämän sankarin kirjoitukset sitä kuinka nainen on pano ja rakkaus pelkkää seksuaalista himoa.
Pertti on ihan yhtä kajahtanut kuin kaikki muutkin miehet täällä, kunhan pönkittää omaa egoaan että syrjäyttäisi pää-ätmi pikkukakkosen palstan toteemipaaluna.
Lähteneet on vaimo ja firma, jäljellä on sukupuolitaudit ja tarjouskalja, nyt pitää päteä palstalla.
Ja samat sulle Harmis."Ei täällä kukaan yritä naisvihaa kitkeä. Mä muistan hyvin tämän sankarin kirjoitukset sitä kuinka nainen on pano ja rakkaus pelkkää seksuaalista himoa."
Mihin oikeastaan perustat väitteesi? Seksuaalisuuteeni ja siihen että olen puhunut siitä avoimesti. Sekä miehillä että naisillä on oikeus harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa ja tasan niin paljon kuin haluaa, kunhan kaikki perustuu molempien osapuolten vapaaehtoisuuteen.
Naisvihainen kirjoittelu on palstalla suurempi ongelma kuin minun seksuaalisuuteni, ja huomaan että palstalla vallitsee siitä aika laaja yhteisymmärrys. Oikeastaan vain naisvihaa kylvävä kirjoittajakaarti puolustaa oikeuksiaan paskoa palstalle ja avata "totuuksia" naisista.
"Ätnikurppalutkaläski" on hauska valinta nikiksi, sehän on tasoteoriaa. Kaikki eivät halua sitä palstalle siinä mittakaavassa mitä sitä on täällä ollut.
- Tavallinenmiekkonen
No omasta mielestäni harmis ja muut miesasiamiehet taas pyrkivät usein pitämään miesten puolia sellaisilla metodeilla, joita monikaan mies ei ole pyytänyt. Sen vuoksi aiheelle voisi oman palstan tehdä. Mutta onhan se totta, että kiusaus loikkia aidan yli olisi suuri, kun näkee toisen olevan Väärässä. Internetissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641230
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555