Avaruuden laajenemisesta 3 D animaatio? Ei onnistu

MrPressure11

Tiedättekö miksi avaruuden laajenemisesta ei voi tehdä 3 D animaatiota.

Tai jos tehdään, se on virheellinen ja johtaa ihmisiä harhaan.

.

17

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tiedän!!! Se johtuu siitä, että minä en ymmärrä mitään abstrakteja asioita!!!

      • hupiukkojaolette

        Mitä abstraktia laajenemisessa on?


    • MrPressure11

      Tiedättekö miksi avaruuden laajenemisesta ei voi tehdä 3 D animaatiota.

      Tai jos tehdään, se on virheellinen ja johtaa ihmisiä harhaan.

      .

      • Minä tiedän!!! Se johtuu siitä, että minä en ymmärrä mitään abstrakteja asioita!!! 😂😂😂

        Pierutkin on vaikea ymmärtää, koska niitä ei voi nähdä eikä niitä voi koskettaa, paitsi nenällä.


      • MrPressure11
        MrPressure kirjoitti:

        Minä tiedän!!! Se johtuu siitä, että minä en ymmärrä mitään abstrakteja asioita!!! 😂😂😂

        Pierutkin on vaikea ymmärtää, koska niitä ei voi nähdä eikä niitä voi koskettaa, paitsi nenällä.

        Laajenevst pierut laajenevat ja hajaantuvat ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        Nyt sen tiedät sinäkin.

        😂😂😂

        .


      • MrPressure11 kirjoitti:

        Laajenevst pierut laajenevat ja hajaantuvat ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        Nyt sen tiedät sinäkin.

        😂😂😂

        .

        Miten ne pierut sinne avaruuteen pääsevät?

        Pieruthan menevät aina toisten neniin.

        Mummikin aina sanoi, kun valitin hänen pieruistaan, että mitä sie sellaista nokkiisi otat, mitä toinen ei pidä persiissäkään? 😂😂😂


      • MrPressure11
        MrPressure kirjoitti:

        Miten ne pierut sinne avaruuteen pääsevät?

        Pieruthan menevät aina toisten neniin.

        Mummikin aina sanoi, kun valitin hänen pieruistaan, että mitä sie sellaista nokkiisi otat, mitä toinen ei pidä persiissäkään? 😂😂😂

        Voi voi.

        Me liikumme koko ajan avaruudessa. Sinä olet avaruudessa tälläkin hetkellä.

        Sinun laajeneva kehosi liikkuu ja laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        .


      • PaskatLaajene
        MrPressure11 kirjoitti:

        Voi voi.

        Me liikumme koko ajan avaruudessa. Sinä olet avaruudessa tälläkin hetkellä.

        Sinun laajeneva kehosi liikkuu ja laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        .

        Keho mihinkään laajene, tai jos laajenee niin hyvin hitaasti lihoamisen myötä.
        Avaruus laajenee. Eivät kohteet, joita sähkömagneettinen voimavaikutus tai gravitaatio pitävät yhdessä.


      • MrPressure11
        PaskatLaajene kirjoitti:

        Keho mihinkään laajene, tai jos laajenee niin hyvin hitaasti lihoamisen myötä.
        Avaruus laajenee. Eivät kohteet, joita sähkömagneettinen voimavaikutus tai gravitaatio pitävät yhdessä.

        Havaittava lihominen on havaittava ilmiö joka tukee sitä että mahdollisesti sama tapahtuu jokaiselle näkyvän maailmankaikkeuden hiukkaselle koko ajan.

        Mitään vastaavaa havaittavaa ilmiötä ei ole joka tukisi sitä että avaruus itse voisi laajentua jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin.

        .


      • MrPressure11 kirjoitti:

        Havaittava lihominen on havaittava ilmiö joka tukee sitä että mahdollisesti sama tapahtuu jokaiselle näkyvän maailmankaikkeuden hiukkaselle koko ajan.

        Mitään vastaavaa havaittavaa ilmiötä ei ole joka tukisi sitä että avaruus itse voisi laajentua jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin.

        .

        Kaikki laajenee, esim. aivopierut, eurot ja velat. Suhteellisesti eniten laajenevat velat, tulot eivät voi ikinä niitä saavuttaa.


      • MrPressure11 kirjoitti:

        Voi voi.

        Me liikumme koko ajan avaruudessa. Sinä olet avaruudessa tälläkin hetkellä.

        Sinun laajeneva kehosi liikkuu ja laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        .

        Minä olen nyt "kotona" ja kohta on iltalääkityksen vuoro.


      • jlklklkjljlkj
        MrPressure11 kirjoitti:

        Havaittava lihominen on havaittava ilmiö joka tukee sitä että mahdollisesti sama tapahtuu jokaiselle näkyvän maailmankaikkeuden hiukkaselle koko ajan.

        Mitään vastaavaa havaittavaa ilmiötä ei ole joka tukisi sitä että avaruus itse voisi laajentua jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin.

        .

        Olet lapsellinen aasi. Lihoamisen mekanismi tiedetään. Ei ole olemassa mitään mekanismia, jolla alkeishiukkaset laajenisivat. Tonttutihentymiäsi ei ole olemassa.

        Avaruuden laajeneminen taas on ennustettu teoreettisesti ja havaittu useilla toisistaan riippumattomilla tavoilla. Se on järjellisen epäilyn ulkopuolella.


      • MrPressure11
        jlklklkjljlkj kirjoitti:

        Olet lapsellinen aasi. Lihoamisen mekanismi tiedetään. Ei ole olemassa mitään mekanismia, jolla alkeishiukkaset laajenisivat. Tonttutihentymiäsi ei ole olemassa.

        Avaruuden laajeneminen taas on ennustettu teoreettisesti ja havaittu useilla toisistaan riippumattomilla tavoilla. Se on järjellisen epäilyn ulkopuolella.

        " Ei ole olemassa mitään mekanismia, jolla alkeishiukkaset laajenisivat"

        Totta kai on. Kun systeemi koostuu erillisistä osista jotka liikkuvat avaruudessa suhteessa toisiinsa, on sanoin ja visuaalisesti kuvailtavissa oleva mekanismi olemassa.

        Laajeneva avaruus sen sijaan on vastaava käsite mitä jumalat ovat.

        .


      • MrPressure11 kirjoitti:

        " Ei ole olemassa mitään mekanismia, jolla alkeishiukkaset laajenisivat"

        Totta kai on. Kun systeemi koostuu erillisistä osista jotka liikkuvat avaruudessa suhteessa toisiinsa, on sanoin ja visuaalisesti kuvailtavissa oleva mekanismi olemassa.

        Laajeneva avaruus sen sijaan on vastaava käsite mitä jumalat ovat.

        .

        Osaan kuvailla pierun sanallisesti, mutta kuinka sen voisi kuvailla visuaalisesti? Kuivat voin vetää myös visuaalisin apuvälinein, ilman sanoja (jos sitä ulinaa ei lasketa ja eihän sitä lasketa, kun se kuulostaa ihan kuivan kesän oravan tuhinalta). 😂😂😂


      • MrSuckingPressure
        MrPressure kirjoitti:

        Osaan kuvailla pierun sanallisesti, mutta kuinka sen voisi kuvailla visuaalisesti? Kuivat voin vetää myös visuaalisin apuvälinein, ilman sanoja (jos sitä ulinaa ei lasketa ja eihän sitä lasketa, kun se kuulostaa ihan kuivan kesän oravan tuhinalta). 😂😂😂

        Mutta minua arvostetaan ulkomaan tiedepiireissä suuresti. Eli ymmärtävät, että olen Einsteinin inkarnaatio. Todisteena esim.
        http://www.internationalskeptics.com/forums/showthread.php?postid=12233258#post12233258


      • VoiPoikaaPoloista

    • Totuuseipalatulessa2

      Ihmisen järki loppuu,kunJumalan taivasten valtakunta tulee eteen.Menkää illalla ulos ja katsokaa
      kolmiulotteista kuvaa.Siinä se on kaikkien nähtävänä Jumalan luomus .Se joka uskoo ei ikinä kuole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe