Nainen antoi pakit

Atm30

Treffeillä koska join cocista. Cosis mies ei saanut naista, nainen joi siideriä.

23

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DyingInside_

      Kyllä mä olisin tehnyt ihan samoin. Pepsiä sen olla pitää.

      • Minua niin riipoo kuulla tuollaista puhetta kola-sotien veteraanina.

        Taistelin kolasodissa Coken sentään etulijoilla. Tuhosimme monta koria 1/3 litran pulloja omia vaivojamme, aivojamme tai rahojamme laskematta.

        Tämäkö on palkkio kaikesta siitä, "Pepsiä se olla pitää"???


      • DyingInside_

        😸...


    • Nonnii... ja kysyit ihan syyn pakeille? Ja se oli cokis?

    • P.U.Liukko

      Tosiäijä juo cossua.

      • Tosimies sammu kotiin, eikä ilmesty treffeille tämän takia. Treffit on homoille 100% hetero!


    • Viinamies----

      Noin siinä käy koska et juonut viinaa. Treffeillä pitää juoda viinaa jotta nainen kiinnostuu.

    • raitisnainen

      Annan pakit jos mies juo treffeillä alkoholia.

      • Se on hyvä.

        Pelastata mies-paran takakireältä painajaiselta.


    • Karvamuna-

      Laatu viiniä pitää tarjota naiselle niin saa pillua helposti.

      • lihavihatipunen

        Mikä sun mielestä on laatuviiniä?


    • Minun mies join kokista 😁

      • Ja juo vieläkin


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Ja juo vieläkin

        Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.

        Se ei pidä huolta hampaistaan.


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Se ei pidä huolta hampaistaan.

        Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.

        Minä pesen niitä kun kuulen ettei ole pessyt ja se on sellaista venkoomista vastaan mikä tuottaa inhon pestä myös mutta teen silti kun jaksan,nyt kun hampaat on sillä kipeänä pesee itse.


    • cockycocks

      Kovat miehet juo cockista.

    • Vikaa0ltava

      Minä käyn joka päivä äitillä, välillä 2-3 kertaa päivässä.
      Naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, mikä heissä on vikana?

      • 1hmettelijä

        Onko äitisi mies?


    • Normimies38

      Tarjosin naiselle koskisen kossua ja nainen antoi pakit.

      • pitkätukka-68

        Tyylikkäin onnistunut iskeminen mulla joskus parikymppisenä:
        Olin nukahtanut Provinssissa Jeesus-telttaan. Herätessäni huomasin että mulla on vielä yks avaamaton kossupullo taskussa, joten kömmin lähimmän pöydän ääreen, korkkasin pullon ja iskin lähimmän tipusen.

        Onnistuiskohan tuo vielä näin näin viiskymppisenä...


    • nissanimies

      Viisainta että cokiksen juojat pysyvät kotonaan tämän pääsiäisen miettimässä vikojansa.
      Miksi muilla on parisuhde ja minulla ei, syy löytyy peilistä.
      Miksi juuri sinut joku huolisi? Eihän sinussa ole mitään erityistä, edes BMW ´tä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe