Nainen antoi pakit

Atm30

Treffeillä koska join cocista. Cosis mies ei saanut naista, nainen joi siideriä.

23

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DyingInside_

      Kyllä mä olisin tehnyt ihan samoin. Pepsiä sen olla pitää.

      • Minua niin riipoo kuulla tuollaista puhetta kola-sotien veteraanina.

        Taistelin kolasodissa Coken sentään etulijoilla. Tuhosimme monta koria 1/3 litran pulloja omia vaivojamme, aivojamme tai rahojamme laskematta.

        Tämäkö on palkkio kaikesta siitä, "Pepsiä se olla pitää"???


      • DyingInside_

        😸...


    • Nonnii... ja kysyit ihan syyn pakeille? Ja se oli cokis?

    • P.U.Liukko

      Tosiäijä juo cossua.

      • Tosimies sammu kotiin, eikä ilmesty treffeille tämän takia. Treffit on homoille 100% hetero!


    • Viinamies----

      Noin siinä käy koska et juonut viinaa. Treffeillä pitää juoda viinaa jotta nainen kiinnostuu.

    • raitisnainen

      Annan pakit jos mies juo treffeillä alkoholia.

      • Se on hyvä.

        Pelastata mies-paran takakireältä painajaiselta.


    • Karvamuna-

      Laatu viiniä pitää tarjota naiselle niin saa pillua helposti.

      • lihavihatipunen

        Mikä sun mielestä on laatuviiniä?


    • Minun mies join kokista 😁

      • Ja juo vieläkin


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Ja juo vieläkin

        Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.

        Se ei pidä huolta hampaistaan.


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Se ei pidä huolta hampaistaan.

        Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.

        Minä pesen niitä kun kuulen ettei ole pessyt ja se on sellaista venkoomista vastaan mikä tuottaa inhon pestä myös mutta teen silti kun jaksan,nyt kun hampaat on sillä kipeänä pesee itse.


    • cockycocks

      Kovat miehet juo cockista.

    • Vikaa0ltava

      Minä käyn joka päivä äitillä, välillä 2-3 kertaa päivässä.
      Naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, mikä heissä on vikana?

      • 1hmettelijä

        Onko äitisi mies?


    • Normimies38

      Tarjosin naiselle koskisen kossua ja nainen antoi pakit.

      • pitkätukka-68

        Tyylikkäin onnistunut iskeminen mulla joskus parikymppisenä:
        Olin nukahtanut Provinssissa Jeesus-telttaan. Herätessäni huomasin että mulla on vielä yks avaamaton kossupullo taskussa, joten kömmin lähimmän pöydän ääreen, korkkasin pullon ja iskin lähimmän tipusen.

        Onnistuiskohan tuo vielä näin näin viiskymppisenä...


    • nissanimies

      Viisainta että cokiksen juojat pysyvät kotonaan tämän pääsiäisen miettimässä vikojansa.
      Miksi muilla on parisuhde ja minulla ei, syy löytyy peilistä.
      Miksi juuri sinut joku huolisi? Eihän sinussa ole mitään erityistä, edes BMW ´tä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe