Nuori ja kaunis nainen asioi Lidlissä

Jäin-Kaipaamaan

Kävin eilen Lidlissä. Havaitsin kaupassa kauniin nuoren naisen. Seurasin häntä katseellani. Tämä nuori nainen osti valtavasti vessapaperia ja tamponeja. Mietin siinnä sitten, että mahtaa hän kärsiä pahasta ja kroonisesta ripulista. Sitä ajatellessani tuli paha mieli ja lähdin kotiin. Itse ostin vain olutta.

15

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oluita---

      Kannattaa investoida hyvälaatuisiin oluisiin

    • Vaalajärvi

      Sie loinen isokumikenkä sielä paitsioiesiössa: Koska alat maksamaan lumenlinkouksia?? Olet liki 30 talven linkoukset velkaa loinen. Sairhaille pieneläke naapurelle olet maksaattanut oman osuutesi liki 30 talvea.

    • pohdinasiaa

      Tamponeillako tukkii pahan ripulin ulostulon? Käykö hän myös kirjaston vessassa? Varautunut ostamalla ja ottamalla omat paperit mukaan?

      • oliko_hän

        Oliko hän se joka vei keskiaukeaman Tuntemattomasta sotilaasta kirjaston vessassa


      • HaisevaaSivistystä

        Useissa kirjoissa sivuilla ruskeita ja haisevia tahroja, mistä tässä on kyse?


    • Enollutminä

      Mä oon poromies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon poromies
      Vaikka mainari saa puuronsa helpommalla

      Mä oon poromies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on poromiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti mainarin pyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei mainari anna lainaa
      Hei poromiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon poromies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja mainareiden spermat pakko niellä

      Mä oon poromies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mm.. homoilen taas...
      Mikä pitää poromiehen tiellä
      Oo.. homoilen taas...

    • Anonyymi

      Oli se sekin älypäiden päähänpisto,tietäähän se" viisaat poromiehet." Tehtiin valtion varoilla montakymmentä kilometriä paliskuntain raja-aitaa muutamavuosikymmen sitten keskilappiin. No kysyttiinkö? kyläläisten,metsästäjien tai muiden mielipidettä asiasta. Ei yhtään mitään vaan kallista verkkoaitaa viikkoja päiväpalkalla vaan poromiehille. Aitatolpat ja tukipuut tietenkin kohalla olleesta metsästä aina otettiin sitä mukaa kun edettiin aijan teossa. Sitten veräjät noin kolmekymmenenkilometrin matkalle suurininpiirtein kymmenkunta veräjää. Ajateltiikohan siinä hommassa yhtään toisia metsissä liikkujia ollenkaan? No ei!! Kyllä kait niitä veräjiä olisi pitänyt tehdä sentään paljon paljon tiehempään. No laiskuus oli taasen valttia poroaijan kijöillä(poromiehillä)
      Ja ne veräjätkin on sitten sitä laatua,että voi hyvänenaika sentään tökeröjä tekeleitä.Metsäautoteiden(yleinen tie) kohalle ne on laittaneet verkon tien poikki sulkien sen sillälailla, oikein vaikeasti avattavia ja suljettavia tekeleitä ovat .Ei mitään varoitus eikä muutakaan merkkiä ole laitettu jne. Kyllä monet marjastajat,metsästäjät ja muut metsissä liikkuneet kansalaiset ovat kärsineet jo tämän aitatekeleen takia hirveesti,puhumattakaan muista porohommiin liittyvistä asioista. "Tämä on kopio "

      • Anonyymi

        Eloapinolle olisi hommaa,kun ne pantaisiin pakolla keräämään maahan kaatuneita verkkoaitoja ja rautalankoja. Ne ovat jääneet sinne metsiin kun ovat lkaatuneet siis poroaijat ja niitä in kymmeni kilometrejä metsissä jokapuolella esim sodankylän kunnassa.


    • Anonyymi

      Ajattele että n 7 kk kuluttua Päivi Räsänen voi olla ministerinä. Kyllähän se nyt naurattaa, mutta vain äänestämällä voit vaikuttaa että näin ei käy.

      • Anonyymi

        Niin tai Ministeri Jani Mäkelä 🤡


    • Anonyymi

      No mitens se Mäkelä sitte eroaa esim sanna mariinista. 2 pelleähän ne ovat.

    • Anonyymi

      näin se vaan on, ei minuakaan kiinnosta yhtään tuntemattomat. Ja siellä olevat iänikuiset änkytykset.

      • Anonyymi

        Katohan papparaista eikö persut tykkää tuntemattomastakaan?
        Kuinka monta kertaa hevonen ja hevosmiehet mainitaan kirjassa? Sen siun luulis tietävän ainaski


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe