Lakkaa olemasta vässykkämies

Vässykkämiehen määritelmä = Mies, joka ei osaa käsitellä naisia. Usein tämä ilmenee liiallisena kiltteytenä. Matala itsevarmuus ja heikko itsetuntemus ovat tietenkin myös omiaan aiheuttamaan kaikenlaista epämiehistä käytöstä.

Mikäli ette tiedä kuinka käytännössä vässykkäalueelta pääsee pois, multa voitte kysyä. Ehkä voitais aloittaa joistain tilannekohtaisista asetelmista naisten kanssa? Sellaisista, jotka ovat menneet teiltä perseelleen. Mutta ei mitään seksijuttuja ainakaan heti alkuunsa, koska jos teillä ei erityisemmin oo vaikeuksia päästä sänkyyn asti naisen kanssa, niin silloinhan homman pitäis teillä olla vähintäänkin kohtuuhyvin hallussa.

Eli kuvailkaa riittävän yksityiskohtaisesti, mikä se asetelma on ollut ja kuinka olette niissä toimineet, niin minä koitan selittää, mitä olisitte voineet tehdä toisin. Ok?

220

4630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lerppu

Vässykkänainen=nainen, joka ei osaa käsitellä miestä. Usein tämä ilmenee liiallisena kiltteytenä. Matala itsevarmuus ja heikko itsetuntemus ovat tietenkin myös omiaan aiheuttamaan kaikenlaista epänaisellista käytöstä.

• iouononon

Taitaapa olla neuvoja tyyliin sokea opastaa sokeaa.

• :)
        No kerro sitten viisaampana mulle, mitä mun pitäis tehdä jotta pääsisin pois vässykkäalueelta?

• SFFreud

Eihän se vässykkyys vaan naisten kanssa näy, vaan koko elämässä. Että yritetään elää jonkun toisen mallin mukaan ja sitten lyödään itseä siitä ettei onnistuta. Koko "alemman tason mies" on henkistä väkivaltaa itseä kohtaan. Vässykkä selittää saamattomuutensa naisten pahuudella. Tosimies ottaa tilanteensa haltuun, oli se mikä vain. Selittää asiat itselleen, niin että näkee mistä on itse vastuussa ja hyväksyy sen mistä ei, eikä syytä miten maailma on epäreilu, kun se ei kenellekään ole reilu. Näkee tilanteessa ratkaisuja valittamisen sijaan.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa

Totta kai, mutta mä yritän ainakin alustavasti pitää tän keskustelun ihmissuhde-asiayhteydessä. Että olis jotain mihin keskittyä. Koko elämä on niin laaja käsite.

• lpkl

Eiköhän useimmat ätmit myönnä sen, että ne omat puutteet, kutennrumuus ja tylsyys, aiheuttaa naisettomuuden. Harvempi naisia syyttää vaikka ne tapaukset täällä äänekkäimpiä onkin. Mutta onhan sekin ihan fakta, että luvutkin ovat ätmejä vastaan koska miehiä on enemmän kuin naisia.

• onmahiksiamut

Jaa, mun ongelma on päinvastainen, tavallaan.

Olen "liian itsevarma" noin muuten, mutta huonojen kokemusten myötä naisten kanssa on kehittynyt tapa olla naisten kanssa joka johtaa auttamatta lähinnä kaveruuteen tai sitten nainen pitää mua kusipäänä.

Samalla paljon vässykämmät miehet ovat kauniidenkin naisten kanssa.

Eli jos olet mies joka vaikuttaa siltä että on itsevarma ja "tilanne on hallussa" niin sinun täytyy sitten osata olla myös aina oikein naisten kanssa ja nainen odottaa sinulta silloin ENEMMÄN kuin joltain mieheltä joka vaikuttaa vässykämmältä ja epävarmemmalta.

• Miten se käy ilmi, että nämä paljon vässykämmät miehet kauniidenkin naisten kanssa ovat tosiaan vässyköitä? Ja onko heillä pitkiäkin suhteita heidän kanssaan?

MItä tulee tuohon vikaan kappaleeseen, sun on varmaan hiottava taitojasi pitää puolesi siileen tarpeeks tyylikkäästi (eng. smooth), tilanteen mukaan. Että jos nainen pitää sua kusipäänä kun pidät puolesi, ehkä olet oikeasti hoitanut homman jotenkin epäasiallisella tavalla(?)

• onmahiksiamut

Olet ns. vanhan pelimiesteorian kannalla.
        Se ei enää toimi.

Vässykkämies on toki huono juttu, mutta on paljon tavallaan vässykkämiehiä joiden elämä on kunnossa ja he ovat valmiita moniin kompromisseihin naisten kanssa.

Jos taas olet itsevarma ei vässykkämies joka ei ole valmis moniin kompromisseihin naisten kanssa niin törmäät tilanteisiin joissa menetät naisen vässykämmille miehille.

Mitä tulee tuohon "pidä puolesi" niin ongelmaksi tulee se että jos naisten kanssa alat pitämään tuota peliä niin parisuhteesta tulee valtakamppailu ja naiset ottavat mieluummin sellaisen vässykän joka pärjää muuten elämässä mutta myötäilee heitä kuin sellaisen joka sanoo heille vastaan eikä sitä se itsevarma mieskään jaksa.

"Miten se käy ilmi, että nämä paljon vässykämmät miehet kauniidenkin naisten kanssa ovat tosiaan vässyköitä? Ja onko heillä pitkiäkin suhteita heidän kanssaan?"

Helposti. Katso ympärilläsi.
        Monet henkisesti vässykkämiehet joilla on duuni yms. on ihan kauniiden naisten kanssa yhdessä.

Ei-vässykkämäisyys ei ole ainoa valuutta jolla naisia saa vaikka se tärkeä vaihtovaluuttaa onkin.

• onmahiksiamut kirjoitti:

Olet ns. vanhan pelimiesteorian kannalla.
        Se ei enää toimi.

Vässykkämies on toki huono juttu, mutta on paljon tavallaan vässykkämiehiä joiden elämä on kunnossa ja he ovat valmiita moniin kompromisseihin naisten kanssa.

Jos taas olet itsevarma ei vässykkämies joka ei ole valmis moniin kompromisseihin naisten kanssa niin törmäät tilanteisiin joissa menetät naisen vässykämmille miehille.

Mitä tulee tuohon "pidä puolesi" niin ongelmaksi tulee se että jos naisten kanssa alat pitämään tuota peliä niin parisuhteesta tulee valtakamppailu ja naiset ottavat mieluummin sellaisen vässykän joka pärjää muuten elämässä mutta myötäilee heitä kuin sellaisen joka sanoo heille vastaan eikä sitä se itsevarma mieskään jaksa.

"Miten se käy ilmi, että nämä paljon vässykämmät miehet kauniidenkin naisten kanssa ovat tosiaan vässyköitä? Ja onko heillä pitkiäkin suhteita heidän kanssaan?"

Helposti. Katso ympärilläsi.
        Monet henkisesti vässykkämiehet joilla on duuni yms. on ihan kauniiden naisten kanssa yhdessä.

Ei-vässykkämäisyys ei ole ainoa valuutta jolla naisia saa vaikka se tärkeä vaihtovaluuttaa onkin.

"Ei-vässykkämäisyys ei ole ainoa valuutta jolla naisia saa vaikka se tärkeä vaihtovaluuttaa onkin."
        No ei tietenkään ole! Miehen ei myöskään kannata olla kusipää mikäli haluaa pitää naisensa.

Siksi aloinkin pohtimaan, että onko sun mielestä vässykkämäisyyttä että on valmis tekemään kompromisseja naisen kanssa? Sillä mikäli et ole, niin silloinhan olet kusipää. Mikä muu voi olla siihen syynä ettet haluaisi tehdä sopivissa määrin kompromisseja naisen vuoksi josta pidät tai jota mahdollisesti rakastat?

• SFFreud

Mistä tiedät, että ne on seurustelevat on vässykämpiä? Entä jos niiden toisten kanssa ne naiset vaan sopivat paremmin yhteen - tai ne toiset sopivat paremmin naisten elämään, kompromisseilla tai ilman?

On myös ihan yleinen keino, että jos mies ei tahdo lähteä kavereiden kanssa kaljalle, niin sanoo että tyttöystävä kieltää, kun ei voida suoraan sanoa, että ennemmin itse vietetään koti-iltaa, muttei sitä voi mennä kavereille sanomaan, kun sehän vielä "ämmämäisempää" olisi kuin "tossun alla" oleminen, mistä voi vähän vitsiäkin vääntää. Ja kaverit kauhistelee, että onpa hirvee akka, kun pitää miestään noin lieassa.

• SFFreud kirjoitti:

Mistä tiedät, että ne on seurustelevat on vässykämpiä? Entä jos niiden toisten kanssa ne naiset vaan sopivat paremmin yhteen - tai ne toiset sopivat paremmin naisten elämään, kompromisseilla tai ilman?

On myös ihan yleinen keino, että jos mies ei tahdo lähteä kavereiden kanssa kaljalle, niin sanoo että tyttöystävä kieltää, kun ei voida suoraan sanoa, että ennemmin itse vietetään koti-iltaa, muttei sitä voi mennä kavereille sanomaan, kun sehän vielä "ämmämäisempää" olisi kuin "tossun alla" oleminen, mistä voi vähän vitsiäkin vääntää. Ja kaverit kauhistelee, että onpa hirvee akka, kun pitää miestään noin lieassa.

Mähän kysyin ihan tota samaa onmahiksiamut:lta muttei se vastannut. Lopetti jo keskustelun tältä erää.

Toi jälkimmänen kappale oli tosi hyvä pointti.

• tilliperuna
        SFFreud kirjoitti:

Toi tyttöystävän syyttäminen ei ole mikään yleinen keino. Sellasta tehdään vaan saduissa.

• Bataattiranskis
        tilliperuna kirjoitti:

Toi tyttöystävän syyttäminen ei ole mikään yleinen keino. Sellasta tehdään vaan saduissa.

Kyllä se on yleistä "kysyn hallitukselta", ja vaikka hallitus vastaisi että mene vaan, ei mene. Hallitus ei ole tietenkään paikalla, kun asia otetaan esiin, joten hallitukseen on hyvä vedota. Hallitus sinänsä siis aivan absurdi nimitys. Aktiivimallia kotitossuille? 😘

• sukupuoliroolit

Huomaa kyllä että puheet tasa-arvosta voidaan lopettaa.

Selkeästi on olemassa liuta vaatimuksia jotka koskevat vain miehiä. Nainen voi "vain olla nainen" kun tosimies tekee aloitteen, hoitaa, tekee, puolustaa, voittaa, jne.

• Mun mielestä tasa-arvokäsitettä ei tartte soveltaa niin pitkälle, että miesten on lakattava olemasta miehiä vain tasa-arvon nimissä. Tasa-arvolla viime kädessä pyritään tasoittamaan oikeasti epäreiluja asetelmia, kuten vaikka naisten oikeuksia saada yhtä paljon palkkaa kuin miehet jne.

Ei se naisenakaan oleminen kuitenkaan aina mitään ruusuilla tanssimista ole.

• onmahiksiamut
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Mun mielestä tasa-arvokäsitettä ei tartte soveltaa niin pitkälle, että miesten on lakattava olemasta miehiä vain tasa-arvon nimissä. Tasa-arvolla viime kädessä pyritään tasoittamaan oikeasti epäreiluja asetelmia, kuten vaikka naisten oikeuksia saada yhtä paljon palkkaa kuin miehet jne.

Nyt kuulostat ihan vässykkä cuckilta kyllä.

Naisten asema parisuhdemarkkinoilla on ruusuilla tanssimista ja ainut asia joka heitä pidättelee on heidän omat ristiriitaiset ajatukset ja tunteet joka johtaa heidät usein harhaan omassa parinvalinnassaan mikä ei ole ihme koska heillä on paljon vaihtoehtoja ja he ovat yleensä täysin pihalla kaikesta. He odottavat sitten että mies kertoo heille että "mä haluun sut, kato nyt millainen olen, tää on hyvä kauppa sulle".

Naiset tykkäävät vanhojen käytettyjen autojen kauppiaista varsinkin auto jota he myyvät sattuu olemaan kallis ja nopea sekä heidän kavereidensa miehillä on samanlainen auto ja sen väri on heidän lempivärinsä (vaikka tuo viimeinen ei ole edes tärkeä asia heille = miehen persoona josta he tykkäisivät oikeasti).

Nyt kuulostat ihan vässykkä cuckilta kyllä.

Naisten asema parisuhdemarkkinoilla on ruusuilla tanssimista ja ainut asia joka heitä pidättelee on heidän omat ristiriitaiset ajatukset ja tunteet joka johtaa heidät usein harhaan omassa parinvalinnassaan mikä ei ole ihme koska heillä on paljon vaihtoehtoja ja he ovat yleensä täysin pihalla kaikesta. He odottavat sitten että mies kertoo heille että "mä haluun sut, kato nyt millainen olen, tää on hyvä kauppa sulle".

Naiset tykkäävät vanhojen käytettyjen autojen kauppiaista varsinkin auto jota he myyvät sattuu olemaan kallis ja nopea sekä heidän kavereidensa miehillä on samanlainen auto ja sen väri on heidän lempivärinsä (vaikka tuo viimeinen ei ole edes tärkeä asia heille = miehen persoona josta he tykkäisivät oikeasti).

Ja sä kuulostat kusipäältä.

Mä voin jossain vaiheessa perustaa ketjun sunlaisia varten otsikolla "Lakkaa olemasta kusipäämies".

• SFFreud

Kukaan ei pakota sua yhtään mihinkään. Sitä omaa asennetta kannattaa viilata ensisijaisesti itsen, ei naisten takia. Sellaisen kanssa, jolla on pää, elämä ja asenne kunnossa, muutkin haluavat elämänsä jakaa.

"Naiset sitä, naiset tätä, naisilla on niin paljon helpompaa" lässytys on ätmifantasiaa ja sen taakse piiloutuminen vässykkäelämää, jossa ei oteta vastuuta omasta elämästä. Oikeesti saamaton mies ei tiedä naisten elämästä. Jos ei sitä pysty edes ymmärtämään, niin kaukana on mistään muusta kuin lahkolaisuudesta.

• Ätmelsson

Mun mielestä tasa-arvokäsitettä ei tartte soveltaa niin pitkälle, että miesten on lakattava olemasta miehiä vain tasa-arvon nimissä. Tasa-arvolla viime kädessä pyritään tasoittamaan oikeasti epäreiluja asetelmia, kuten vaikka naisten oikeuksia saada yhtä paljon palkkaa kuin miehet jne.

kyllähän naiset saman palkan saa, kuin miehetkin

• ttehjjjejej

Ei se ettei viitsi ole vässykkämäisyyttä, oletan tuon viitsimättömyyden olevan kuitenkin yleisempi syy naisen saamattomuudelle kuin pelko.

• SFFreud

Ei viitsi koska ei kiinnosta. Senkin voi rohkeasti myöntää, eikä rakentaa jotain ätmiuskontoa siihen ympärille.

• Kaikki naiset eivät pidä ilmaisusta "käsitellä naista".

• flowersreally

No älä.

• Joo mä tiedän. Se kuulostaa itse asiassa todella manipuloivalta käsitteeltä. Onneksi sitä ei tarvitse käyttää, jos täysin teeskentelemättä käyttäytyy naisten seurassa miehekkäällä tavalla. Silloin sä vaan oikeasti olet mies, joka tulee naisten kanssa hyvin toimeen niin kaverisuhteissa kuin rakastajanakin.

• onmahiksiamut

Hei, outsider1, sinä kaikkien cuckien, nöösipoikien ja soijapoikien keisari.

Mitä vittua teet edelleen sinkkuna jos tiedät noin paljon naisista?

• onmahiksiamut

Naiset eivät myönnä sitä, mutta he pitävät kun mies käsittelee heitä.

Ne naiset jotka eivät pidä tuosta termistä, heistä ei tarvitse välittää koska he joko eivät myönnä asiaa itselleen tai ovat lesbomaisia feministejä tai muita hyödyttömiä kunttuja.

Hei, outsider1, sinä kaikkien cuckien, nöösipoikien ja soijapoikien keisari.

Mitä vittua teet edelleen sinkkuna jos tiedät noin paljon naisista?

En ole sinkku.

• Termiä on käytettävä hel*etin varovasti.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Termiä on käytettävä hel*etin varovasti.

Olisko sulla parempi termi sille mitä tarkoitan?

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Olisko sulla parempi termi sille mitä tarkoitan?

Luovia.

Osoittaa silloin, että aivoissa tapahtuu älyllistä toimintaa toisen ja omaksi eduksi.

"Käsitellä" saattaa kiehauttaa monta naista. Eihän miehet sentään mitään Houdineja ole, että käsittelenpä tässä vähän tätä pupua, jonka tempaisin hatusta tjsp. Ah...niin silloinhan se viittaa juurikin siihen, että eläintä käsitellään. Koiraa, hevosta...

Nainen ei ole elukka.

Luovia.

Osoittaa silloin, että aivoissa tapahtuu älyllistä toimintaa toisen ja omaksi eduksi.

"Käsitellä" saattaa kiehauttaa monta naista. Eihän miehet sentään mitään Houdineja ole, että käsittelenpä tässä vähän tätä pupua, jonka tempaisin hatusta tjsp. Ah...niin silloinhan se viittaa juurikin siihen, että eläintä käsitellään. Koiraa, hevosta...

Nainen ei ole elukka.

lol

Luovia.

Käytänpä sitä sanaa tästä lähin. Kiitos.

lol

Luovia.

Kyllä se tulee sun elämää helpottamaan.

(naurua)

"Merimies näin käy merta päin...hihulihei, pelkoa ei...."

Kyllä se tulee sun elämää helpottamaan.

(naurua)

"Merimies näin käy merta päin...hihulihei, pelkoa ei...."

Siis oikeesti, kirjota mulle. Mielelläni juttelisin sun kanssa enemmänkin. Sulla on huumorintajua ja olet sanavalmis sekä fiksu!

• SFFreud

lol

Luovia.

Tää ketjunpätkä viimeistään paljastaa sut naiseksi, mutta ei se mitään. Hyvä yritys ja seuraavalla kerralla paremmin.

• SFFreud kirjoitti:

Tää ketjunpätkä viimeistään paljastaa sut naiseksi, mutta ei se mitään. Hyvä yritys ja seuraavalla kerralla paremmin.

Tuota...

Mun "miehenhavaitsemisanturini" sanovat muuta.

Aloittajan täytyy olla mies. Ei se muuten Pönttöihin sekaannu.

(hymyä)

• SFFreud kirjoitti:

En osannu sulta odottaa tällaista heittoa.

• SFFreud

En osannu sulta odottaa tällaista heittoa.

Mietinkin, että sanonko, mutta joku muu olisi paljastanut pian kuitenkin. Sulla alkoi into vähän liikaa keulia. Miesten kommunikaatio on jäyhempää tai sitten suoraa ragetusta. Sä sirkutit vähän liikaa ollaksesi uskottava.

• valkkarimiesseon
        SFFreud kirjoitti:

Mietinkin, että sanonko, mutta joku muu olisi paljastanut pian kuitenkin. Sulla alkoi into vähän liikaa keulia. Miesten kommunikaatio on jäyhempää tai sitten suoraa ragetusta. Sä sirkutit vähän liikaa ollaksesi uskottava.

Ihan tyypillinen valkoritarisuudella pelaava pelailija. Sirkutteli liikaa= mielisteli maksimaalisesti, tuossa olit kyllä oikeassa.

• SFFreud kirjoitti:

Kyllä se ihan mieheltä näyttää.

• outsider1 kirjoitti:

En ole sinkku.

Siinä tapauksessa, ole hyvä ja poistu sinkkupalstalta.

• SFFreud kirjoitti:

Mä en pelkää yhtään sanoa suoraan mitä ajattelen. Ja jos en sovi sun miesmääritelmän raameihisi, paskat minä siitä.

• mrniceguy-

Mä en pelkää yhtään sanoa suoraan mitä ajattelen. Ja jos en sovi sun miesmääritelmän raameihisi, paskat minä siitä.

"Madsen"

• 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

Luovia.

Nainen ei ole elukka.

Eikö?

Ihmeellisen moni nainen käyttää sanontoja tyyliin "miehen tulee kesyttää minut", mikä kyllä viittaa eläimeen joka haluaa lopulta alistua isännälleen. Samaa alistumisfantasiaa edustaa naisten mielestä kuumin tapa rakastella, eli se kun mies "ottaa naisen rajusti ja eläimellisesti", ts. mies ottaa kesyttämänsä kotieläimen omistukseensa.

Etteivät nämä vain olisi Pönttö sinunkin fantasioitasi? ;)

• 12121212121212 kirjoitti:

Eikö?

Ihmeellisen moni nainen käyttää sanontoja tyyliin "miehen tulee kesyttää minut", mikä kyllä viittaa eläimeen joka haluaa lopulta alistua isännälleen. Samaa alistumisfantasiaa edustaa naisten mielestä kuumin tapa rakastella, eli se kun mies "ottaa naisen rajusti ja eläimellisesti", ts. mies ottaa kesyttämänsä kotieläimen omistukseensa.

Älä nyt kun mä olen vähän ärtynyt...

No kun siinä on ero, missä yhteydessä "käsitellä naista" käytetään

1) Jos miehet keskenään termiä käyttävät, se on aika ylimielistä. Vähän niin kuin puhuisivat jostain alkueläimestä.

2) Makkarissa naisen kanssa siinä on jo toinen soundi tai ensihuumalirkuttelussa.

Aijai aijai, sinäkin olet vielä opintien alkumetreillä.

Mitäh, mistäs sinulla sellainen kuva, että minäkin sortuisin moiseen luolamiesfantasiointiin.

(naurua)

• 12121212121212

Älä nyt kun mä olen vähän ärtynyt...

No kun siinä on ero, missä yhteydessä "käsitellä naista" käytetään

1) Jos miehet keskenään termiä käyttävät, se on aika ylimielistä. Vähän niin kuin puhuisivat jostain alkueläimestä.

2) Makkarissa naisen kanssa siinä on jo toinen soundi tai ensihuumalirkuttelussa.

Aijai aijai, sinäkin olet vielä opintien alkumetreillä.

Mitäh, mistäs sinulla sellainen kuva, että minäkin sortuisin moiseen luolamiesfantasiointiin.

(naurua)

Mitäh, mistäs sinulla sellainen kuva, että minäkin sortuisin moiseen luolamiesfantasiointiin."

Mistähän mahtaisi johtua?

Siinä onkin naisille dilemma kun pitää rationalisoida itsensä vahvaksi ja itsenäiseksi nykynaiseksi joka on yhtä hyvä kuin miehet, vaikka todellisuudessa haluaa alistua itseään isommalle, vahvemmalle, älykkäämmälle ja kyvykkäämmälle miehelle.

Eikö olisi sinunkin helpompaa pukea nätti mekko päälle ja lähteä jonkun paikallisen ison maatilan omistajan pikkurouvaksi?

Eikö?

Mitäs Pikkukakkoselle kuuluu? :) Onko pimpukan saantiin tullut parannusta?

• 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Mitäs Pikkukakkoselle kuuluu? :) Onko pimpukan saantiin tullut parannusta?

Hahhaha.

Lukitsiko crossfitmies sinut punttikomeroonsa vai missä olet ollut?

Kyllähän se paranee koko ajan kun oppii uusia asioita. Saldo on jo 8 1, mikä on hyvin lyhyelle ja hoikalle miehelle. Voi hyvin mielin alkaa katselemaan Sitä Oikeaa elämänkumppaniksi, kun osaa käyttäytyä itsevarmemmin ja määrätietoisemmin naisen seurassa.

Hahhaha.

Lukitsiko crossfitmies sinut punttikomeroonsa vai missä olet ollut?

Kyllähän se paranee koko ajan kun oppii uusia asioita. Saldo on jo 8 1, mikä on hyvin lyhyelle ja hoikalle miehelle. Voi hyvin mielin alkaa katselemaan Sitä Oikeaa elämänkumppaniksi, kun osaa käyttäytyä itsevarmemmin ja määrätietoisemmin naisen seurassa.

Häh? Itse käskit mun siivota kämppäni.

Mitä sen lihvavan kääpiön kanssa tapahtui? Ilmeisesti ei ole enää messissä...

Irtoseksiä nyt ei ole vaikea saada kenenkään ellei ole ihan umpi burgeri. Oletkin harjoitellut jo ainakin neljä vuotta samalla jankkauksella, joten varmaan ihan hyvä pikku hiljaa siirtyä tosi toimiin. :)

• Tällanen kinaaminen kuuluu muuten niihin piirteisiin joista myös kannatais hankkiutua eroon.

• 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Häh? Itse käskit mun siivota kämppäni.

Mitä sen lihvavan kääpiön kanssa tapahtui? Ilmeisesti ei ole enää messissä...

Irtoseksiä nyt ei ole vaikea saada kenenkään ellei ole ihan umpi burgeri. Oletkin harjoitellut jo ainakin neljä vuotta samalla jankkauksella, joten varmaan ihan hyvä pikku hiljaa siirtyä tosi toimiin. :)

"Häh? Itse käskit mun siivota kämppäni."

Ja onko se nyt siivottu?

"Mitä sen lihvavan kääpiön kanssa tapahtui? Ilmeisesti ei ole enää messissä..."

On kyllä, vaikkemme välimatkan vuoksi tapaakaan kovin usein. Taitaa kylläkin olla sinua pidempi ja hoikempikin nykyään :D

"Irtoseksiä nyt ei ole vaikea saada kenenkään ellei ole ihan umpi burgeri. Oletkin harjoitellut jo ainakin neljä vuotta samalla jankkauksella, joten varmaan ihan hyvä pikku hiljaa siirtyä tosi toimiin. :)"

Tuossa olet väärässä. Umpiburgerikin saa helposti, siis umpiburgerinainen.

Miehistä aika pieni vähemmistö saa irtoseksiä helposti, tai ylipäätään ollenkaan. Suurimmalla osalla ei ole tarvittavia viettelytaitoja sytyttämään naisia heti, eikä taso riitä siihen nainen suostuu seksiin tuosta vain. Nettiseksitreffeillä taas pitää olla hyvä ulkonäkö. 90% naisten ilmoituksista on tyyliin "ja haussa tosiaan oli pitkä, raamikas ja isoaseinen mies joka ottais mut rajusti. Joo tiedän olevani XL-kokoa enkä mikään missi, mutta deal with it".

• 12121212121212
        12121212121212 kirjoitti:

Ja onko se nyt siivottu?

On kyllä, vaikkemme välimatkan vuoksi tapaakaan kovin usein. Taitaa kylläkin olla sinua pidempi ja hoikempikin nykyään :D

"Irtoseksiä nyt ei ole vaikea saada kenenkään ellei ole ihan umpi burgeri. Oletkin harjoitellut jo ainakin neljä vuotta samalla jankkauksella, joten varmaan ihan hyvä pikku hiljaa siirtyä tosi toimiin. :)"

Miehistä aika pieni vähemmistö saa irtoseksiä helposti, tai ylipäätään ollenkaan. Suurimmalla osalla ei ole tarvittavia viettelytaitoja sytyttämään naisia heti, eikä taso riitä siihen nainen suostuu seksiin tuosta vain. Nettiseksitreffeillä taas pitää olla hyvä ulkonäkö. 90% naisten ilmoituksista on tyyliin "ja haussa tosiaan oli pitkä, raamikas ja isoaseinen mies joka ottais mut rajusti. Joo tiedän olevani XL-kokoa enkä mikään missi, mutta deal with it".

Korjaus:

"Pitkä, tumma, komea, raamikas ja isoaseinen".

Ja onko se nyt siivottu?

"Ja onko se nyt siivottu?" No on tossa vähän vielä...

Ai kääpiö on kasvanut pituutta. Ja musta on valkoista.. mä ihan unohdinkin jo miten saat aina kaiken käännettyä teorioihisi sopivaksi :)

• ei-työtä-ei-pimppaa
        outsider1 kirjoitti:

En ole sinkku.

Nyt taisi päästä aikamoinen VALHE!

• Menkää nyt vi**u jonnekin muualle harrastamaan näitä pikku munienne pituuksien vertailuja!

• 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Ja onko se nyt siivottu?" No on tossa vähän vielä...

Ai kääpiö on kasvanut pituutta. Ja musta on valkoista.. mä ihan unohdinkin jo miten saat aina kaiken käännettyä teorioihisi sopivaksi :)

Saman pituinen on kuin ennenkin. Ja etkös sinä ollut lyhyt, niin kuin minäkin?

Siivoa se kämppäsi kunnolla. On noloa että lähes viisikymppinen ei saa pidettyä omasta taloudestaan huolta. Kämppä on sekaisin ja rahatkin niin lopussa että jotain parin tonnin hankintaa joutuu harkitsemaan.

• Nuorimies25

Luovia.

Nainen ei ole elukka.

Itse olen monen naisen kuullut kuvailevan sitä intohimoksi. Nainen haluaa olla haluttu. Silloin kun nainen on tosissaan kiinostunut toisesta, hän haluaa kokevansa olla rakasterru harrastaakseen seksiä ja tuo toisen intohimoisuus on osoitus tästä halusta. Sitä ei kutsuta 'rakasteluksi' syyttä. Ja miksipä se ei miehinkiin päde vaikka moni meistä ei osaa pukea sitä sanoiksi.

Rohkeutta ja itsevarmuutta peliin vaan. Olin itse nuoruudessani todella ujo poika ja kesti aikansa kun opin luottamaan itseeni. Rohkeasti kun uskaltaa olla oma itsensä, kuunnella itseään ja eritoten kumppania niin oppii paljon. Kyllä toisen kehonkielestä osaa päätellä paljonkin tuntemuksia jos on perusfiksu ihminen. Ei kokemattomuudessa ole häpeämistä, meistä kaikki olemme siinnä olleet.

Saman pituinen on kuin ennenkin. Ja etkös sinä ollut lyhyt, niin kuin minäkin?

Siivoa se kämppäsi kunnolla. On noloa että lähes viisikymppinen ei saa pidettyä omasta taloudestaan huolta. Kämppä on sekaisin ja rahatkin niin lopussa että jotain parin tonnin hankintaa joutuu harkitsemaan.

Eikä ole noloa. Ei kannata elää muiden silmille.

Pärjäilen oikein hyvin, kiitos huolenpidosta, kai... Mun mielestäni ihmisten kannattaisi yleisestikin ennemmän miettiä, mitä he ihan oikeasti tarvitsevat ja mitä eivät. Mua lähinnä säälittää ihmiset, jotka keräilevät ympärilleen statusmerkkejä. Usein vielä osamaksulla. Etkös sinä asunut vielä vuokralla, nelikymppinen koppelo? Osta oma asunto, niin saat sinäkin elää siellä niin kuin haluat, ei tarvitse muiden mielipiteistä välittää. Saat sen ehkä maksettua ennen eläkeikääsi :)

Mitäh, mistäs sinulla sellainen kuva, että minäkin sortuisin moiseen luolamiesfantasiointiin."

Mistähän mahtaisi johtua?

Siinä onkin naisille dilemma kun pitää rationalisoida itsensä vahvaksi ja itsenäiseksi nykynaiseksi joka on yhtä hyvä kuin miehet, vaikka todellisuudessa haluaa alistua itseään isommalle, vahvemmalle, älykkäämmälle ja kyvykkäämmälle miehelle.

Eikö olisi sinunkin helpompaa pukea nätti mekko päälle ja lähteä jonkun paikallisen ison maatilan omistajan pikkurouvaksi?

Niin mistähän se johtuisi?

En millään arvaa. Ollaanko tässä näkösästi hinguttu jonkun machomiehen perään(kö).

Heitä nyt se mekko ja essu jo hel**tiin, musta ei Ingallsin Lauraa tehdä.

(naurua)

• Nuorimies25 kirjoitti:

Itse olen monen naisen kuullut kuvailevan sitä intohimoksi. Nainen haluaa olla haluttu. Silloin kun nainen on tosissaan kiinostunut toisesta, hän haluaa kokevansa olla rakasterru harrastaakseen seksiä ja tuo toisen intohimoisuus on osoitus tästä halusta. Sitä ei kutsuta 'rakasteluksi' syyttä. Ja miksipä se ei miehinkiin päde vaikka moni meistä ei osaa pukea sitä sanoiksi.

Rohkeutta ja itsevarmuutta peliin vaan. Olin itse nuoruudessani todella ujo poika ja kesti aikansa kun opin luottamaan itseeni. Rohkeasti kun uskaltaa olla oma itsensä, kuunnella itseään ja eritoten kumppania niin oppii paljon. Kyllä toisen kehonkielestä osaa päätellä paljonkin tuntemuksia jos on perusfiksu ihminen. Ei kokemattomuudessa ole häpeämistä, meistä kaikki olemme siinnä olleet.

Älä ainakaan mulle enempää rohkeutta toivo.
        Tiedä, mitä sitten tapahtuu.

Onhan tässä...
        (naurua)

Älä ainakaan mulle enempää rohkeutta toivo.
        Tiedä, mitä sitten tapahtuu.

Onhan tässä...
        (naurua)

Onko siis niin että sä tiedät mitä sä teet ja uskallat luottaa siihen?

Onko siis niin että sä tiedät mitä sä teet ja uskallat luottaa siihen?

Tiedän aina, mitä mä teen.

Paitsi ehkä nyt sinun kanssais. Mihin lokeroon sinut nyt sijoittaisi.

(naurua)

• Viinamies----

Vässykkämies ei juo viinaa joten ei naisetkaan arvosta.

• Mies ei ole silloin "vässykkä" kun se terveellä tavalla arvostaa naista, mutta kuitenkin omaa mielipiteet ja uskaltaa pysyäkin niissä. Ei naisen kanssa tule olla aina samaa mieltä, mutta -järkipäässä olevat kumpainenkin osapuoli- osaavat soveltaa.

Tohvelisankarit ja lapatossut ärsyttävät. Miehen pitää olla jämäkkä, perustella asiansa ja rakastaa.

• Noni, sehän oli hyvin tiivistetty.

Noni, sehän oli hyvin tiivistetty.

Eikö vain.

Olin jo koulussa tiivistämisen mestari ja sain kehuja siitä. Luokan priimus ja ällöttävä opettajan mielistelijä.

(naurua)

Eikö vain.

Olin jo koulussa tiivistämisen mestari ja sain kehuja siitä. Luokan priimus ja ällöttävä opettajan mielistelijä.

(naurua)

Jos haluut kertoo lisää niin laita postia.

Jos haluut kertoo lisää niin laita postia.

Tiedä, mitä tässä mieleen pälkähtää

#epäsuoratreffipyyntö #mämmiäjamunia #kevättärinnassa

(pääsiäisvirne)

(pääsiäisvirne)

Mieti rauhassa...

(pääsiäisvirne)

Sun ei tartte antaa mulle anteeksi, mutta joka tapauksessa, oon tosi pahoillani kun annoin sellaisen mielikuvan että olisin valmis antamaan enemmän kuin mitä todelliset aikomukseni olivat. Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että oikeasti tarkoitin kaikkea mitä kirjoitin. Vaikutat tosi kivalta ja tuot paljon väriä, valoa ja viisautta jokaiseen keskusteluun!

Sun ei tartte antaa mulle anteeksi, mutta joka tapauksessa, oon tosi pahoillani kun annoin sellaisen mielikuvan että olisin valmis antamaan enemmän kuin mitä todelliset aikomukseni olivat. Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että oikeasti tarkoitin kaikkea mitä kirjoitin. Vaikutat tosi kivalta ja tuot paljon väriä, valoa ja viisautta jokaiseen keskusteluun!

Hetkinen, hetkinen...

Mä en huomannukaan tätä. Mitäs täällä laatikossa tapahtuu...

Miksi sinä pyytelet minulta anteeksi, mitä on tapahtunut?
        Eihän ole tapahtunut yhtään mitään. :D

En tunne sinua, en ole laittanut sähköpostia enkä ole vastannut kuin muutaman hupsun jutun tähänkin ketjuun. Sun nimimerkinkin näin ekan kerran vasta kyseisen otsikon alla.

Mistäs nyt on kyse?
        En oikein ymmärtänyt...

(pöyhii punaista hiuspehkoaan)

Hetkinen, hetkinen...

Mä en huomannukaan tätä. Mitäs täällä laatikossa tapahtuu...

Miksi sinä pyytelet minulta anteeksi, mitä on tapahtunut?
        Eihän ole tapahtunut yhtään mitään. :D

En tunne sinua, en ole laittanut sähköpostia enkä ole vastannut kuin muutaman hupsun jutun tähänkin ketjuun. Sun nimimerkinkin näin ekan kerran vasta kyseisen otsikon alla.

Mistäs nyt on kyse?
        En oikein ymmärtänyt...

(pöyhii punaista hiuspehkoaan)

...ettei tässä nyt vain olisi siitä kyse, että nimimerkki on kuitenkin "MiesJokaEiTiedäMitäHaluaa", "MiesJokaLopultaSäikähtiPönttöuunia"

sori sori :D se oli huono...

(en saanut hillittyä itseäni, naurua)

...ettei tässä nyt vain olisi siitä kyse, että nimimerkki on kuitenkin "MiesJokaEiTiedäMitäHaluaa", "MiesJokaLopultaSäikähtiPönttöuunia"

sori sori :D se oli huono...

(en saanut hillittyä itseäni, naurua)

:)
        Pointti oli se, että en yritä iskeä sua täällä. Alkoi nimittäin meidän keskusteluissa tuntua siltä että flirttailet mun kanssa. Ehkä tulkitsin väärin, koska en minäkään ole sun kanssa aiemmin jutellut. En siis tunne sua.

Pointti oli se, että en yritä iskeä sua täällä. Alkoi nimittäin meidän keskusteluissa tuntua siltä että flirttailet mun kanssa. Ehkä tulkitsin väärin, koska en minäkään ole sun kanssa aiemmin jutellut. En siis tunne sua.

Minähän flirttailen aina,
        (ovat kertoneet, että jopa unissani).
        Se on toinen nimeni.

(naurua)

Tästä huomaammekin, että kohtasimme tässä nyt ekan kerran,
        sillä vanhat palstatuttavat kyllä jo tunnistavat meikäläisen poukkoilevan olemisen ja hupsuttelun.

Eivätkä ole olleet millänsäkään vaikka vähän kiherrän ja kiemurtelen, koska sellanen mä vaan oon. Het' vauvanakin flirttasin synnytyslääkärin kanssa kun kätilön silmä vähän vältti ;D Että ooppa varppeillas nyt jatkossa. Flirttailu on syntymälahja.

(naurua)

Voi meitä nyt.

;) ;) ;D

Minähän flirttailen aina,
        (ovat kertoneet, että jopa unissani).
        Se on toinen nimeni.

(naurua)

Tästä huomaammekin, että kohtasimme tässä nyt ekan kerran,
        sillä vanhat palstatuttavat kyllä jo tunnistavat meikäläisen poukkoilevan olemisen ja hupsuttelun.

Eivätkä ole olleet millänsäkään vaikka vähän kiherrän ja kiemurtelen, koska sellanen mä vaan oon. Het' vauvanakin flirttasin synnytyslääkärin kanssa kun kätilön silmä vähän vältti ;D Että ooppa varppeillas nyt jatkossa. Flirttailu on syntymälahja.

(naurua)

Voi meitä nyt.

;) ;) ;D

Ok, ok....

Ettet vaan napsi jotain piristäviä pillereitä joita luulet karkiksi? :)

Ok, ok....

Ettet vaan napsi jotain piristäviä pillereitä joita luulet karkiksi? :)

Äläpäs nyt kokeneelle ketulle ala...

Mä vedän vaan tervapastilleja :)

Saa kai elämästä iloita?

(naurua)

Oletko sinä nyt viihtynyt täällä vai tuntuuko, että tulee lunta tupaan?

Äläpäs nyt kokeneelle ketulle ala...

Mä vedän vaan tervapastilleja :)

Saa kai elämästä iloita?

(naurua)

Oletko sinä nyt viihtynyt täällä vai tuntuuko, että tulee lunta tupaan?

No siis suoraan sanottuna, mä oon nauranut kuluneen viikon aikana näille jutuille täällä jo niin paljon että täytyy varmaan kohta alkaa kyselemään, onko vesijohtoveteen viime aikoina lisätty jotain ylimääräistä ainesosaa...

No siis suoraan sanottuna, mä oon nauranut kuluneen viikon aikana näille jutuille täällä jo niin paljon että täytyy varmaan kohta alkaa kyselemään, onko vesijohtoveteen viime aikoina lisätty jotain ylimääräistä ainesosaa...

No mukavaa hih.

Onhan tää hauskaa ajanvietettä

Eiku vuan,.. pidä lippu korkeella ja äläkä suutu jos sinutkin vedetään kölin alta muutaman kerran. :D

No mukavaa hih.

Onhan tää hauskaa ajanvietettä

Eiku vuan,.. pidä lippu korkeella ja äläkä suutu jos sinutkin vedetään kölin alta muutaman kerran. :D

En mä pienistä suutu. Vain silloin kun on joku oikeasti hyvä syy. Suuttumisen pitäis olla jokaiselle sen verran henkilökohtaista, että tuntemattomille ei ainakaan netin välityksellä kannattais ikinä suuttua.

Tai toisin päin, ei tulisi suuttua kenellekään joka ei oikeasti tunne sua, koska hänen sanansa tai tekonsa voivat olla perusteltavissa juurikin sillä että hän ei vain ymmärrä sua, tai siis että hänellä on epärealistinen käsitys susta.

• Meinaan pysytellä vässykkänä

• Onks sul joku syy siihen?

• Tshjäh

Sahamies ei koskaan ole vässykkämies.

Pääsiäistä Pujottelijalle.

Onks sul joku syy siihen?

Naiset tykkäävät kun vässykkä laittaa lällyjä

• Ok. Inside-läppä.

Tshjäh

Sahamies ei koskaan ole vässykkämies.

Pääsiäistä Pujottelijalle.

Tänäänkin on sahailtu, on niin hyvää sahailuilmaa. Hyvää pääsiäistä myös misspönttöuunille. Onko sulla muuten pönttöuuni?

• pujotteIija kirjoitti:

Tänäänkin on sahailtu, on niin hyvää sahailuilmaa. Hyvää pääsiäistä myös misspönttöuunille. Onko sulla muuten pönttöuuni?

Juu, pönttöuuni kesäpaikalla ja ystävällä.

Juu, pönttöuuni kesäpaikalla ja ystävällä.

Minullapas onkin 3 pönttöuunia

• kysyjas
        pujotteIija kirjoitti:

Minullapas onkin 3 pönttöuunia

Aiotko saada misspönttöuunista neljännen?

• kysyjas kirjoitti:

Aiotko saada misspönttöuunista neljännen?

No tuota....aikeeni ovat kunnialliset

• 12121212121212
        pujotteIija kirjoitti:

No tuota....aikeeni ovat kunnialliset

Parempi vastaus olisi ollut: "voin vakuuttaa että aikeeni ovat täysin kunniattomat".

Nyt ei saa lällyillä. Pönttö haluaa maskuliinisen ottajamiehen joka vie kun nainen vikisee. Linukka olisi halunnut negaajamiehen joka ei kiinnitä häneen mitään huomiota, jotta T2 voi tarkkailla miehen erinomaisuutta sivusta.

• "Vässykkämiehen määritelmä = Mies, joka ei osaa käsitellä naisia. Usein tämä ilmenee liiallisena kiltteytenä. Matala itsevarmuus ja heikko itsetuntemus ovat tietenkin myös omiaan aiheuttamaan kaikenlaista epämiehistä käytöstä.

Mikäli ette tiedä kuinka käytännössä vässykkäalueelta pääsee pois, multa voitte kysyä. Ehkä voitais aloittaa joistain tilannekohtaisista asetelmista naisten kanssa? Sellaisista, jotka ovat menneet teiltä perseelleen. Mutta ei mitään seksijuttuja ainakaan heti alkuunsa, koska jos teillä ei erityisemmin oo vaikeuksia päästä sänkyyn asti naisen kanssa, niin silloinhan homman pitäis teillä olla vähintäänkin kohtuuhyvin hallussa."

-Onko tarkoituksesi neuvoa miehiä jotka eivät kykene luomaan naiskontakteja, vai miehiä joita naiset tallovat parisuhteissa jalkoihinsa?

• Sekä että.

Mä pidän nyt kuitenkin epämääräisen pituisen tauon tästä.

• SFFreud

Sekä että.

Eihän palstalta kukaan pois pääse, varsinkaan ne, jotka erikseen sanoo lähtevänsä. Tuu pian takaisin uudella nimimerkillä.

• SFFreud kirjoitti:

Eihän palstalta kukaan pois pääse, varsinkaan ne, jotka erikseen sanoo lähtevänsä. Tuu pian takaisin uudella nimimerkillä.

Moni on lähtenyt, mutta jengi luulee uusia tulijoita niiksi jotka jättivät palstan.

Minuakin luullaan joksikin "Pertiksi".

• A.Palstamäki kirjoitti:

Moni on lähtenyt, mutta jengi luulee uusia tulijoita niiksi jotka jättivät palstan.

Minuakin luullaan joksikin "Pertiksi".

.. Tää oli kyllä Päivän Paras.. Oikeesti.. Kiits Nauruista.. =D

Palsta StandUp:ia Parhaimmillaan.. ;D

Sekä että.

Jos joku nyt ei tajunnut mitä tällä tarkoitin; en todellakaan jaksa päivystää täällä jokaisena vuorokauden minuuttina.

• .. Pohdiskelen vain.. Ja ihmettelen, että miten tuollaisella "NaisKuiskaajalla" ei ole kumppania ja suhdetta "?".. ;(

.. Noh, Naisia on ollut varmaan kuitenkin kuin PalstaMaestro DarkFearilla.. ;P

• Tämä on pitkä tarina.

• No tuo vässykkämies-termi sopii minuun kyllä mainiosti; jopa niin hyvin että voisin antaa sille termille kasvot.

Mutta kun nyt esimerkkejä haluttiin niin parin vuoden takainen "treffikokemus" tuli mieleen. Silloin minulla oli täällä treffi-ilmoitus ja aloitettiin naisen kanssa sellainen vajaa viikon kestävä päivittäinen kirjeenvaihto joka sisälsi myös kuvien vaihdon. Siinä jossakin vaiheessa nainen kysyi että onko minulla lemmikkejä koska hänellä on allergia eikä voisi olla talossa jossa on lemmikkejä. Vastasin että koska koirakin on kuollut niin lemmikkejä ei ole ja kirjoittelu jatkui.

No sovitussa paikassa sitten odottelin ja naisen saapuessa paikalle oli pikku yllätys kun hän kertoi että saapui kyllä paikalle koska oli sovittu , mutta ei voinut jäädä koska kaveri on lähdössä matkalle ja tuo kissansa hänelle hoitoon.

Ensin mieleen hiipi kysymys että pitääkö hän juuri minua idioottina vai koko edustaamaani sukupuolta täysin jälkeenjääneeksi. Olin jo kysymässä että onko tämä ilkeys ihan luonnonlahjakkutta vai pitikö hommata sitä varten korkeakoulututkinto? No ennenkuin tämä kysymys purkautui äänitorvien läpi niin vässykkämies oli kiilannut edelle ja todennut tyyliin " No ei se mitään; pitäähän kaveria auttaa ja kissa hoitaa." Kiitin kuitenkin että ehti käymään jonka jälkeen käännyin, pistin leuan rintaan ja palailin autolle.

Eli kysymys nyt kuuluu että mitenkä tuosta olisi päässyt paremmin irti siten että vässykkämieskin olisi säilyttänyt kasvonsa? Toisaalta ei nyt naisista aina sitä pahinta haluaisi uskoa joten olen uskotellut itselleni että tämä oli sellainen selkeä vihje että jos ei vajaa viisikymppinen näytä kolmekymppiseltä niin ei ole häneen mahdollisuuksia.

• flowersreally

Eihän naisen kusipäisyys susta vässykkää tee.

• SFFreud

Paras juttu olisi ollut sanoa suoraan, että "aika kusipäinen selitys, kun ennen sanoit että sulla on allergia. Olisit edes paremman valheen keksinyt", koska tyypillä selvästi oli jotain ongelmia suoruuden kanssa. Semmoinen sopivan kohtelias lopetus.

• Ihan oikein teit ja sanoit minusta.

Kyse on vaan siitä sitten, että miten sinä itse tuon otat.

Oikeastihan tuossa kyse on siitä, että sinä et menettänyt tuossa yhtään mitään. Joku empiväimpi sai lähteekin katselemaan kaverinkissojaan ja sä taas pääsit tuolleen eroon vässykästä.

Itselle on käynyt vastaavia ja mua on melkein alkanut naurattaa se jahkailu ja hätänen keksiminen siinä. Kerran lipsahti, että ei se mitään, en mä mitään menetä. Daamihan hermostu ja vaati selitystä. (Oli sanonut, että hän ei jatka "katsomista".) Mä tuumin, että eipä mä tee sellaisella naisella mitään, joka ei ole minusta kiinnostunut. Siihen tyytyi ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Mä toivotin myös ja loppuelämää.

Pitää olla selkärankaa sanoa mitä haluaa, oli mies tai nainen.

• Siis minulle itselleni on se ja sama millä keinoin minusta irti haluaa; treffeille olen lähtenyt suojaukset ylhäällä koska siten pääsee vähemmillä osumilla.

Lähinnä jäin sitä harmittelemaan etten ottanut asiaa siinä puheeksi. Maininta tyyliin että "on ihan ok jos et näe meillä yhteistä tulevaisuutta mutta kannattaa olla noissa perusteissa rehellinen ja avoin. Itse ja ainakin suurin osa miehistä osaavat sitä arvostaa." Sitten lähteä omille teilleen. Nyt kun jätin sanomatta niin hänelle ehkä jäi kuva että tämä on sopiva ja toimiva tapa jota voi käyttää jatkossa. Tavallaan minä siis hiljaisesti hyväksyin tuon käytöksen. Olisi ollut hyvä olla enemmän selkärankaa ja katkaista tuollainen kierre siihen paikkaan.

Vaikka tätä nyt ei mihinkään metoo:hon voi verrata koska puhutaan ihan eri luokan asioista niin siinäkin keskustelussa on noussut usein esille että tällainen hiljainen hyväksyntä on mahdollistanut eri toimintakulttuurin jatkumisen. Tarpeeksi kun meitä hiljaisia tulee naisille vastaan niin ollaan luomassa kuvaa että naiset voivat sanoa miehille ihan mitä tahansa.

• "No sovitussa paikassa sitten odottelin ja naisen saapuessa paikalle oli pikku yllätys kun hän kertoi että saapui kyllä paikalle koska oli sovittu , mutta ei voinut jäädä koska kaveri on lähdössä matkalle ja tuo kissansa hänelle hoitoon."

Tässä kohtaa olisin itse sopinut naisen kanssa uudet treffit. Kissan ottaminen hoitoon ei ole maailmanloppu.

Oletko huomannut muissakin tilanteissa meneväsi lukkoon, mikäli eteesi tulee täysin yllättävä tilanne?

• 12121212121212

Tästä esimerkkiä kuinka nykyajan voimaantuneiden ja itsenäisten naisten kanssa _tulisi_ toimia:

https://www.youtube.com/watch?v=xubEJp7RXyA

Nainen luultavasti valehteli. Jokin tekijä sinussa - todennäköisimmin ulkonäkö - ei ylittänyt naisen etukäteen asettamaa rimaa joten hän päätti lopettaa treffit tökerön tekosyyn varjolla, näkemättä tarvetta noudattaa hyviä käytöstapoja jäämällä edes vähäksi aikaa juttelemaan. Koska hot bitch, slutwalk ja miehiä kyllä riittää.

• Onko mun luetun ymmärtämisessä jotain pahasti vialla? Sillä en oikeasti löydä M184:n kuvaamasta tarinasta YHTÄKÄÄN viitettä sille, että mahikset olisi olleet jo menetetty tuon yllättävän tilanteen tullessa eteen. Mikäli saitte hänen tekstistään vaikutelman että "se oli nyt siinä", tämä on täysin omassa päässänne.

Teidän pitää mennä jokaiseen tilanteeseen vailla mitään odotuksia. Soveltaa. Olla LUOVIA.

"No sovitussa paikassa sitten odottelin ja naisen saapuessa paikalle oli pikku yllätys kun hän kertoi että saapui kyllä paikalle koska oli sovittu , mutta ei voinut jäädä koska kaveri on lähdössä matkalle ja tuo kissansa hänelle hoitoon."

Tässä kohtaa olisin itse sopinut naisen kanssa uudet treffit. Kissan ottaminen hoitoon ei ole maailmanloppu.

Oletko huomannut muissakin tilanteissa meneväsi lukkoon, mikäli eteesi tulee täysin yllättävä tilanne?

Sinulta taisi mennä nyt asian ydin hiukan ohi.

Eli kuten avauksessa kirjoitin niin nainen oli ilmoittanut että hän ei pysty olemaan eläinten kanssa tekemisissä koska hänellä on allergia.
        Nyt kuitenkin kaveri toi hänelle kissan hoitoon. Eli totta kai jos hän ei olisi aiemmin ilmoittanut tuota allergiaa niin olisinhan kysynyt uutta mahdollisuutta.

En sitten tiedä oliko tahallinen vinkki siitä että tämä oli tässä vai paniikki ratkaisu, mutta koska tuolla tavalla valehteli niin kiinnostus kyllä lopahti.

• M184 kirjoitti:

Eli kuten avauksessa kirjoitin niin nainen oli ilmoittanut että hän ei pysty olemaan eläinten kanssa tekemisissä koska hänellä on allergia.
        Nyt kuitenkin kaveri toi hänelle kissan hoitoon. Eli totta kai jos hän ei olisi aiemmin ilmoittanut tuota allergiaa niin olisinhan kysynyt uutta mahdollisuutta.

En sitten tiedä oliko tahallinen vinkki siitä että tämä oli tässä vai paniikki ratkaisu, mutta koska tuolla tavalla valehteli niin kiinnostus kyllä lopahti.

Ei mennyt mitään ohi. Sä vaan itse takerrut aivan liikaa tähän yhteen yksityiskohtaan.

Sun olis kannattanut ottaa selvää, oliko tuo nainen todella patologinen valehtelija. Tuskinpa oli, sillä luultavasti hän halusi vaan kokeilla, kuinka reagoit yllättäviin tilanteisiin ja että onko sulla suhteellisuudentajua vaiko ei, sekä millaisia asioita pidän tärkeämpänä kuin muita.

Mitä mieltä olet, kuinka hyvin selvisit tuosta kyseisestä "testistä"?

Ei mennyt mitään ohi. Sä vaan itse takerrut aivan liikaa tähän yhteen yksityiskohtaan.

Sun olis kannattanut ottaa selvää, oliko tuo nainen todella patologinen valehtelija. Tuskinpa oli, sillä luultavasti hän halusi vaan kokeilla, kuinka reagoit yllättäviin tilanteisiin ja että onko sulla suhteellisuudentajua vaiko ei, sekä millaisia asioita pidän tärkeämpänä kuin muita.

.. "Sh*tTest" = KierräKaukaaTapaus.. ;P

• 12121212121212

Ja miten hyvin nainen selvisi testistä?

Minua ainakin kiinnostaisi tietää onko nainen luonteeltaan sellainen joka pitää sovitusta kiinni, vai olisiko suhteessakin tarjolla samaa aisurikuviota jossa nainen oikkuilee miten huvittaa ja mies kiltisti nielee kaiken.

Sinun kannattaisi muuttaa nimimerkkisi muotoon MiesJokaKuunteleeMitäNainenHaluaa.

Ja miten hyvin nainen selvisi testistä?

Minua ainakin kiinnostaisi tietää onko nainen luonteeltaan sellainen joka pitää sovitusta kiinni, vai olisiko suhteessakin tarjolla samaa aisurikuviota jossa nainen oikkuilee miten huvittaa ja mies kiltisti nielee kaiken.

Sinun kannattaisi muuttaa nimimerkkisi muotoon MiesJokaKuunteleeMitäNainenHaluaa.

"Ja miten hyvin nainen selvisi testistä?"
        - Ei kannattaisi takertua tuohon testi-sanaan noin vimmatusti.

"Minua ainakin kiinnostaisi tietää onko nainen luonteeltaan sellainen joka pitää sovitusta kiinni, vai olisiko suhteessakin tarjolla samaa aisurikuviota jossa nainen oikkuilee miten huvittaa ja mies kiltisti nielee kaiken."
        - Niin, siksihän mä ehdotin, että asiasta olis pitäny ottaa selvää ja sopia uudet deitit. Tarvitaan enemmän "otantakertoja", jotta "tutkimustuloksista" voisi tulla luotettavia. Yksittäistapauksesta ei kukaan tule yhtään viisammaksi.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että M184: tapaama nainen olisi voinut olla todellinen löytö, mikäli itse M184 olisi vain ollut siihen valmis.

"Sinun kannattaisi muuttaa nimimerkkisi muotoon MiesJokaKuunteleeMitäNainenHaluaa. "
        - En voi, kun maksimi merkkimäärä nimimerkille on 24. Tuossa on 33 ;)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. "Sh*tTest" = KierräKaukaaTapaus.. ;P

Tää on kyl vähän huono hetki alkaa kiusaamaan miehiä joilla on varmasti jo muutenkin vaikeaa. Vässykkäpiirteiden olemassaolo on valtavan iso ongelma miesten keskuudessa. Tässäkin ketjussa moni mies on aivan selvästi mennyt pois tolaltaan tavalla, jota en oikeasti osannu odottaa.

Tää on kyl vähän huono hetki alkaa kiusaamaan miehiä joilla on varmasti jo muutenkin vaikeaa. Vässykkäpiirteiden olemassaolo on valtavan iso ongelma miesten keskuudessa. Tässäkin ketjussa moni mies on aivan selvästi mennyt pois tolaltaan tavalla, jota en oikeasti osannu odottaa.

.. Ei se mitään Kiusaamista ollut.. Vaan totuus.. ;P

.. Jos itse(kin) on samanlainen ns. VaikeeTapaus, niin sellaiselle noi Muidut on Just "oikeita" kumppareita.. Silloin Suhde on Ns. TasaPainoinen.. Vaikkakin yhtä Melskettä&Draamaa täynnä.. ;P

.. Ei se mitään Kiusaamista ollut.. Vaan totuus.. ;P

.. Jos itse(kin) on samanlainen ns. VaikeeTapaus, niin sellaiselle noi Muidut on Just "oikeita" kumppareita.. Silloin Suhde on Ns. TasaPainoinen.. Vaikkakin yhtä Melskettä&Draamaa täynnä.. ;P

No nii just.

Itse suosittelen miehille kuitenkin sellaista lähestymistapaa, että tulee edes jossain määrin tietää mitä tekee, ennen kuin tekee yhtään mitään.

No nii just.

Itse suosittelen miehille kuitenkin sellaista lähestymistapaa, että tulee edes jossain määrin tietää mitä tekee, ennen kuin tekee yhtään mitään.

.. No ei noille tarvitse sanoa Pahasti.. Vaan Hyvästi.. ;D

.. No ei noille tarvitse sanoa Pahasti.. Vaan Hyvästi.. ;D

Tolle oli kyl pakko nauraa vähän aikaa...
        Adiós!

• M184 kirjoitti:

Muuten...Tuo allergiahommakaan ei ole niin yksittäisselitteistä.

Itsekin olen allerginen kissoille, koirille ja hevosille. Mutta en kaikille kissoille ja koirille. Olin naisen kanssa jolla oli kaksi kissaa, eikä minulle tullut niistä mitään..samoin erään koiranaisen koira ei aiheuttanut minulle mitään.

Naisen ystävän kissa on voinut olla tiedettävästi ei-allergisoiva.

Kirjoitit, että pidät suojauksia päällä? Tälläisiin vastaavanlaisiin oletuksiin saattaa tyssähtää mukavakin suhteen mahdollisuus.... parempi kysyä suoraan ja todeta sitten, jos alkaa empiminen, että mikäs nyt on... silloin se ei jää sinusta kiinni. Muihinhan et voi vaikuttaa...

Ja eikun leuka suorassa ryhdikkäästi eteenpäin.. Vaikutat niin fiksulta sälliltä.

• M184: jatkan suoraan tuosta mihin Dissident jäi.

Kukaan järkevä ihminen ei pidä sua tyhmänä tai jälkeenjääneenä vain yhden tilannekohtaisen ratkaisusi perusteella. Sillä mikäli he jostain syystä kokevat (jos edes kokevat) sun yhden kerran toimivan "tyhmästi" tai sanovan jotain samansuuntaista, mutta silti menet rohkeasti eteenpäin, niin kyllä hekin varmaankin tajuavat, että tarvitsevat lisää niitä otantakertoja - eli jutella ja viettää sun kanssa aikaa enemmänkin. Mahdollinen "moka" (joka siis saattaa olla vain omassa päässäsi) joka tapauksessa unohtuu pian, kun pääset näyttämään, millainen todella olet. Ja sehän on kaikista tärkeintä. Ei kenenkään tartte eikä pidäkään ihmissuhteissa tehdä mitään "täydellistä suoritusta". Nämähän on aivan alkukantaisimpaan inhimillisyyteen kuuluvia perusjuttuja.

Yritä siis tästä lähin mennä jokaiseen tilanteeseen vailla odotuksia. Kuuntele oikeasti mitä se toinen sanoo ja miten se käytäytyy, ja sitten reagoi suoraan siihen, äläkä ylianalysoi yhtään mitään! Kaikki on kuitenkin niin tilannekohtaista, siksi tulisi olla valmis kaikkeen. Etkä voi olla valmis kaikkeen ellet ensin tyhjennä päätäsi kaikista omista, henkilökohtaisista odotuksistasi.

Harjoitus tekee mestarin. Lopulta tuskin pelkäät enää ollenkaan!

• Kyllä tuo minunkin korvaan kalskahtaisi hätävaleelle, eikä testille. Jos ensin ilmoittaa olevansa allerginen ja heti kun tapaa miehen, sanookin menevänsä kaverin kissaa hoitamaan.

Oisin päätellyt ihan samoin, jos mulle olisi tapahtunut noin jonkun toimesta.

Sun vika se ei ole, jos joku päättää pakittaa noin. Ka asiallisestihan sä et ruvennut siinä tekemään numeroa, vaikka tajusit että mitä todennäköisemmin nainen heitti ontuvan valheen. Mitäpä niihin tarttua kii. Antaa mennä, jos ei kerran okeesti kiinnosta, vaan pitää keksiä tarinaa eroon päästäkseen.

• Nicitönnä kirjoitti:

Kyllä tuo minunkin korvaan kalskahtaisi hätävaleelle, eikä testille. Jos ensin ilmoittaa olevansa allerginen ja heti kun tapaa miehen, sanookin menevänsä kaverin kissaa hoitamaan.

Oisin päätellyt ihan samoin, jos mulle olisi tapahtunut noin jonkun toimesta.

Sun vika se ei ole, jos joku päättää pakittaa noin. Ka asiallisestihan sä et ruvennut siinä tekemään numeroa, vaikka tajusit että mitä todennäköisemmin nainen heitti ontuvan valheen. Mitäpä niihin tarttua kii. Antaa mennä, jos ei kerran okeesti kiinnosta, vaan pitää keksiä tarinaa eroon päästäkseen.

Sä et voi sanoa tolla tavalla ainoastaan saadun kuvauksen perusteella. Sun olis pitäny olla paikan päällä ja kokea se itse. Joka tapauksessa mä sanon, että kaikista fiksuinta olisi ollut edes reippaasti kysyä naiselta, milloin hänelle sopisi uusi tapaaminen. Mikäli vastaus olis ollu yksiselitteisen kielteinen... no, se kyllä olis muuttanu asioita aika paljon, ja siinä kohtaa sitten varmaan ollut paikallaan kiittää ja kumartaa.

Kyllä jokainen jaettu käsi kannattaa pelata loppuun eikä foldata heti kun joku vähän betsaa. Ei sitä koskaan tiedä mitä kortteja kussakin jaossa pöytään tulee.
        ... ja tämä nyt siis on vain toinen näkökulma, ei mitään pelimieskieltä ;)

Sä et voi sanoa tolla tavalla ainoastaan saadun kuvauksen perusteella. Sun olis pitäny olla paikan päällä ja kokea se itse. Joka tapauksessa mä sanon, että kaikista fiksuinta olisi ollut edes reippaasti kysyä naiselta, milloin hänelle sopisi uusi tapaaminen. Mikäli vastaus olis ollu yksiselitteisen kielteinen... no, se kyllä olis muuttanu asioita aika paljon, ja siinä kohtaa sitten varmaan ollut paikallaan kiittää ja kumartaa.

Kyllä jokainen jaettu käsi kannattaa pelata loppuun eikä foldata heti kun joku vähän betsaa. Ei sitä koskaan tiedä mitä kortteja kussakin jaossa pöytään tulee.
        ... ja tämä nyt siis on vain toinen näkökulma, ei mitään pelimieskieltä ;)

Saadun kuvauksen perusteella just voin sanoa noin. Se on totta, että en ollut paikalla ja en sen vuoksi voi tietää kaikkia aspekteja ja ehkä siinä olisi voinut kysyä mitä vaan mikä tyhjentäisi kysymyksen. Tuleeko jatkoa vai ei. Mahtoiko nainen enää olla yhteydessä M184 tuon jälkeen?

Sitä emme tiedä.

Mutta aina voidaan spekuloida. 🤣

Oishan tuota voinut kysyä, että onko kissat ei allergisoivia? Mutta tiiä sitten kai M184 osasi itsekin muodostaa mielikuvan tilanteesta. Me muut spekuloidaan.

• Nicitönnä kirjoitti:

Saadun kuvauksen perusteella just voin sanoa noin. Se on totta, että en ollut paikalla ja en sen vuoksi voi tietää kaikkia aspekteja ja ehkä siinä olisi voinut kysyä mitä vaan mikä tyhjentäisi kysymyksen. Tuleeko jatkoa vai ei. Mahtoiko nainen enää olla yhteydessä M184 tuon jälkeen?

Sitä emme tiedä.

Mutta aina voidaan spekuloida. 🤣

Oishan tuota voinut kysyä, että onko kissat ei allergisoivia? Mutta tiiä sitten kai M184 osasi itsekin muodostaa mielikuvan tilanteesta. Me muut spekuloidaan.

Nyt olis tärkeintä miettiä tilannetta positiivisen lähestymistavan kautta, eikä vaan tyytyä spekuloimaan huonointa mahdollista skenaarioita. Mikäli jo valmiiksi ajattelee että tilanne on menetetty, silloin se yleensä onkin jo menetetty - riippumatta siitä mikä oikeasti olisi mahdollista ja mikä ei. Ymmärrätkö?

Nyt olis tärkeintä miettiä tilannetta positiivisen lähestymistavan kautta, eikä vaan tyytyä spekuloimaan huonointa mahdollista skenaarioita. Mikäli jo valmiiksi ajattelee että tilanne on menetetty, silloin se yleensä onkin jo menetetty - riippumatta siitä mikä oikeasti olisi mahdollista ja mikä ei. Ymmärrätkö?

Juu, eiköhän tuo peli ole jo menetetty. Seuraaviin tapaamisiin sitten leuka pystyssä ja uudella asenteella.

😊

• Nicitönnä kirjoitti:

Juu, eiköhän tuo peli ole jo menetetty. Seuraaviin tapaamisiin sitten leuka pystyssä ja uudella asenteella.

😊

No just tätä mä tarkoitan. Tietenkin tuo kuvattu tapaus on suurella varmuudella menetetty jo ajat sitten, mutta siitä tulee ottaa opiksi niin paljon kuin ikinä mahdollista.

No just tätä mä tarkoitan. Tietenkin tuo kuvattu tapaus on suurella varmuudella menetetty jo ajat sitten, mutta siitä tulee ottaa opiksi niin paljon kuin ikinä mahdollista.

.. Pohdin vain, että onkohan "joku" nainen voinut kokea sinut joskus (monesti) ahdistavaksi ja/tai Jopa Ahdistelijaksi?.. Tuntuu, kuin sinulta puuttuisi TunneÄlyä, jolla lukea/tuntea myös sanattomia Signaaleja joita toisesta välittyy tahattomasti ja/tai tarkoituksella.. ;P

.. Pohdin myös, että onkohan sinulle joskus vaikeaa hyväksyä toisen haluttomuus tutustumiseen yms.?.. ;P

.. En sano, etteikö tuollainen taktiikka toimi joihinkin naisiin ja/tai jotkut naiset jopa sitä haluavat/odottavat, mutta tuolla taktiikalla ja lähestymistavalla voi esim. heikkoitsetuntoiset naiset jäädä ns. Jalkoihin ja he "taipuvat" johonkin, mitä he eivät oikeasti haluaisi/tahtoisi jne.. ;P

.. Pohdin vain, että onkohan "joku" nainen voinut kokea sinut joskus (monesti) ahdistavaksi ja/tai Jopa Ahdistelijaksi?.. Tuntuu, kuin sinulta puuttuisi TunneÄlyä, jolla lukea/tuntea myös sanattomia Signaaleja joita toisesta välittyy tahattomasti ja/tai tarkoituksella.. ;P

.. Pohdin myös, että onkohan sinulle joskus vaikeaa hyväksyä toisen haluttomuus tutustumiseen yms.?.. ;P

.. En sano, etteikö tuollainen taktiikka toimi joihinkin naisiin ja/tai jotkut naiset jopa sitä haluavat/odottavat, mutta tuolla taktiikalla ja lähestymistavalla voi esim. heikkoitsetuntoiset naiset jäädä ns. Jalkoihin ja he "taipuvat" johonkin, mitä he eivät oikeasti haluaisi/tahtoisi jne.. ;P

Jos puhutaan aivan yleisellä tasolla, niin ei missään tapauksessa.

Mutta mikäli ymmärsin oikein mitä tällä kysymyksellä todella haetaan, on todettava että yksittäistapaukset voivatkin olla sitten sellaisia, joissa on kulloistenkin tietojen pohjalta pakko tehdä se mitä on tehtävä. Ja siksi olen äärimmäisen pahoillani mikäli/että "joku" nainen on kuvailemallasi tavoin joskus (monesti) kokenut mun käyttäytyvän.

"Sä vaan itse takerrut aivan liikaa tähän yhteen yksityiskohtaan." Tämän kommentin voin ostaa mutta ihan täyttä hintaa en suostu maksamaan.
        Minulla ei nyt juurikaan naisille ole vaatimuksia mutta parisuhteessa tuo luottamus on kaiken perusta. Jos tuollainen valhe pistetään tulemaan niin minulle on sama onko kyseessä ammattivalehtelija vai käyttääkö vain viihteellä. On totta että en varmuudella tiedä oliko valhe mutta se että asia ilmoitettiin ilman selitystä antoi siihen viitteitä. Jos hän olisi käyttänyt aikaa minuun vaikka puoli minuuttia ja kertonut että kyseessä on vaikka karvaton kissa niin hommahan olisi ollut ihan ok ja mietitty uutta ajankohtaa. Lisäksi pidin hieman outona että hän ei tästä etukäteen ilmoittanut.
        Voihan se tietysti olla että kyseessä oli testikin mutta ei minua kiinnosta myöskään yhteiselo naisen kanssa jonka kanssa pitää elää kuin rotta testilabrassa.
        Toki olisinhan minä voinut kysyä uutta mahdollisuutta mutta ajattelin että jos hänelle on este tullut niin ehkä hän myös silloin ehdottaa. Ei nämä aina ole miesten hommia.
        Eikä tosiaan sen jälkeen yhteyksissä olla oltukaan.

Enkä minä siis aina takerru yksityiskohtiin. Olen ollut treffeillä liikunnallisten naisten kanssa ja näiden joukossa on ollut paljon "koiraa ulkoilutan postilaatikolla" ja " pitäisi ostaa sukset/salikortti jne.." naisia. Eli tekemistä vaille liikunnallisia. Ei se minua ole haitannut jos profiilissa hieman on kaunisteltu. Pääasia että rehellisesti on asiat tuotu keskustelussa julki.

Mutta hyviä kommentteja noista suojauksista ja positiivisuudesta. Siinä on kyllä itsetutkiskelun paikka. Sitä kun on jo niin varma pakeista että suunnittelee etukäteen loppupäivän ohjelmankin sen varaan. Käyn yleensä treffeillä isommassa kaupungissa joten suunnitelma menee yleensä jotenkin näin. "Treffit klo 13, rautakauppaan 13.30 josta kavereille ehdin kahville klo 14 jne..." eli ei mitenkään hedelmällinen lähtökohta.
        Täytyy vähän miettiä päivittäisikö kaulus t-paidat, farkut ja lyhyet hiukset vaseliinilla jalkaan vedettäviin nahkahousuihin ja bändipaitoihin sekä kruunaisi kaiken ananas-hiusmallilla. Eipä sekään taas vastaa siihen toiveeseen että pitää olla oma itsensä. Jos olemus on kuin Lapinlahden linnut niin ei siinä Sabatoniksi muututa.

Varmaa vain on että itse pitää muuttua sillä niin erilaisilta naisilta on pakkeja tullut. Viimeisetkin parin minuutin treffit joissa on sanottu heti että "meillä ei ole kemiaa"-kommentit niin näillä naisilla on ollut yhteistä vain se että kannattivat samaa jääkiekkojoukkuetta.

• M184 kirjoitti:

"Sä vaan itse takerrut aivan liikaa tähän yhteen yksityiskohtaan." Tämän kommentin voin ostaa mutta ihan täyttä hintaa en suostu maksamaan.
        Minulla ei nyt juurikaan naisille ole vaatimuksia mutta parisuhteessa tuo luottamus on kaiken perusta. Jos tuollainen valhe pistetään tulemaan niin minulle on sama onko kyseessä ammattivalehtelija vai käyttääkö vain viihteellä. On totta että en varmuudella tiedä oliko valhe mutta se että asia ilmoitettiin ilman selitystä antoi siihen viitteitä. Jos hän olisi käyttänyt aikaa minuun vaikka puoli minuuttia ja kertonut että kyseessä on vaikka karvaton kissa niin hommahan olisi ollut ihan ok ja mietitty uutta ajankohtaa. Lisäksi pidin hieman outona että hän ei tästä etukäteen ilmoittanut.
        Voihan se tietysti olla että kyseessä oli testikin mutta ei minua kiinnosta myöskään yhteiselo naisen kanssa jonka kanssa pitää elää kuin rotta testilabrassa.
        Toki olisinhan minä voinut kysyä uutta mahdollisuutta mutta ajattelin että jos hänelle on este tullut niin ehkä hän myös silloin ehdottaa. Ei nämä aina ole miesten hommia.
        Eikä tosiaan sen jälkeen yhteyksissä olla oltukaan.

Enkä minä siis aina takerru yksityiskohtiin. Olen ollut treffeillä liikunnallisten naisten kanssa ja näiden joukossa on ollut paljon "koiraa ulkoilutan postilaatikolla" ja " pitäisi ostaa sukset/salikortti jne.." naisia. Eli tekemistä vaille liikunnallisia. Ei se minua ole haitannut jos profiilissa hieman on kaunisteltu. Pääasia että rehellisesti on asiat tuotu keskustelussa julki.

Mutta hyviä kommentteja noista suojauksista ja positiivisuudesta. Siinä on kyllä itsetutkiskelun paikka. Sitä kun on jo niin varma pakeista että suunnittelee etukäteen loppupäivän ohjelmankin sen varaan. Käyn yleensä treffeillä isommassa kaupungissa joten suunnitelma menee yleensä jotenkin näin. "Treffit klo 13, rautakauppaan 13.30 josta kavereille ehdin kahville klo 14 jne..." eli ei mitenkään hedelmällinen lähtökohta.
        Täytyy vähän miettiä päivittäisikö kaulus t-paidat, farkut ja lyhyet hiukset vaseliinilla jalkaan vedettäviin nahkahousuihin ja bändipaitoihin sekä kruunaisi kaiken ananas-hiusmallilla. Eipä sekään taas vastaa siihen toiveeseen että pitää olla oma itsensä. Jos olemus on kuin Lapinlahden linnut niin ei siinä Sabatoniksi muututa.

Varmaa vain on että itse pitää muuttua sillä niin erilaisilta naisilta on pakkeja tullut. Viimeisetkin parin minuutin treffit joissa on sanottu heti että "meillä ei ole kemiaa"-kommentit niin näillä naisilla on ollut yhteistä vain se että kannattivat samaa jääkiekkojoukkuetta.

Joo. Tällasia tapauksia on vaikea analysoida luotettavasti koska paikkansapitävää informaatiota on niin vähän tarjolla. Siksi onkin hieno juttu että oot valmis ottamaan ryhtiliikettä asenteeseesi, koska pelkästään hyvän asenteen avulla voi päästä tosi pitkälle. Koita jatkossa olla myös uteliaampi ja hakkimaan lisää tietoa ettei sitten ainakaan jälkikäteen tarvitse alkaa arvuuttelemaan mitään, niinkuin tuossa tapauksessa pääsi vähän käymään. Yksikin sopivasti muotoiltu lisäkysymys voi selkeyttää asioita paljon!

Jos puhutaan aivan yleisellä tasolla, niin ei missään tapauksessa.

Mutta mikäli ymmärsin oikein mitä tällä kysymyksellä todella haetaan, on todettava että yksittäistapaukset voivatkin olla sitten sellaisia, joissa on kulloistenkin tietojen pohjalta pakko tehdä se mitä on tehtävä. Ja siksi olen äärimmäisen pahoillani mikäli/että "joku" nainen on kuvailemallasi tavoin joskus (monesti) kokenut mun käyttäytyvän.

.. Ei ole mitään yhtä YksittäisTapausta.. On Monia erillaisia YksittäisTapauksia.. Taisin Osua oikeaan.. ;D

.. Ethän sä tunnu ottavan huomioon Edes IhmisApinoiden erillaisia Persoonia/Luonteita ja niiden piirteitä ja ominaisuuksia, käytösmalleja jne.. Et naisten, etkä miesten.. ;P

.. Jooh.. Sitä se varmaan on, jos/kun TunneÄly ja Empatia jne. ei riitä.. ;P

.. Mihin yleensä tähtäät, jos/kun naisia "vikittelet"?.. ;P

.. Ei ole mitään yhtä YksittäisTapausta.. On Monia erillaisia YksittäisTapauksia.. Taisin Osua oikeaan.. ;D

.. Ethän sä tunnu ottavan huomioon Edes IhmisApinoiden erillaisia Persoonia/Luonteita ja niiden piirteitä ja ominaisuuksia, käytösmalleja jne.. Et naisten, etkä miesten.. ;P

.. Jooh.. Sitä se varmaan on, jos/kun TunneÄly ja Empatia jne. ei riitä.. ;P

.. Mihin yleensä tähtäät, jos/kun naisia "vikittelet"?.. ;P

Jos meinaat etten välttämättä osaa lukea ihmisiä oikein pelkkien kirjoitusten perusteella, siinä olet kyllä ehdottomasti oikeassa. En todellakaan pysty. Väitän että et pysty sinäkään, eikä kukaan muukaan.

Ihmisten perimmäiseen luontoon kuuluu kommunikoida livenä, kasvokkain. Ei kirjaimin pelkän tekstin varassa. Kuikas paljon sulla on kokemusta siitä, millainen minä olen oikeasti livenä?

".. Mihin yleensä tähtäät, jos/kun naisia "vikittelet"?.. ;P "
        Ai täällä vai? Tuo on erittäin hyvä kysymys. Täysin rehellinen vastaus: ehkä oon vaan yrittäny tehdä erään nimeltämainitsemattoman vähän mustasukaiseksi muiden kustannuksella. Se on kusipäistä, tiedän. Sitä en tiedä, olenko siinä onnistunut tai että onko se ylipäätään mahdollista. Mutta tää, mitä me nyt tehdään, on oikeasti suurin syy miks mä täällä edes olen. Mä halusin herättää tarpeeks huomioita, jotta joku tulis puhumaan mulle tätä kautta - kuten sä nyt teet.

Jos meinaat etten välttämättä osaa lukea ihmisiä oikein pelkkien kirjoitusten perusteella, siinä olet kyllä ehdottomasti oikeassa. En todellakaan pysty. Väitän että et pysty sinäkään, eikä kukaan muukaan.

Ihmisten perimmäiseen luontoon kuuluu kommunikoida livenä, kasvokkain. Ei kirjaimin pelkän tekstin varassa. Kuikas paljon sulla on kokemusta siitä, millainen minä olen oikeasti livenä?

".. Mihin yleensä tähtäät, jos/kun naisia "vikittelet"?.. ;P "
        Ai täällä vai? Tuo on erittäin hyvä kysymys. Täysin rehellinen vastaus: ehkä oon vaan yrittäny tehdä erään nimeltämainitsemattoman vähän mustasukaiseksi muiden kustannuksella. Se on kusipäistä, tiedän. Sitä en tiedä, olenko siinä onnistunut tai että onko se ylipäätään mahdollista. Mutta tää, mitä me nyt tehdään, on oikeasti suurin syy miks mä täällä edes olen. Mä halusin herättää tarpeeks huomioita, jotta joku tulis puhumaan mulle tätä kautta - kuten sä nyt teet.

.. Ymmärrätkö asioita tahallaan väärin vai yritätkö tahallaan vältellä vastaamasta itse kysymyksiin?.. ;P

#Manipuloiva KäärmeÖljyKauppias

.. Ymmärrätkö asioita tahallaan väärin vai yritätkö tahallaan vältellä vastaamasta itse kysymyksiin?.. ;P

#Manipuloiva KäärmeÖljyKauppias

.. Tsori.. Typot.. VäsyPainaa&Vaivaa.. ;D

".. Ymmärrätkö asioita tahattomasti väärin vai yritätkö tahallaan vältellä vastaamasta itse kysymyksiin?.. ;P"

.. Piti Tietenkin kirjoittaa.. ;P

".. Ymmärrätkö asioita tahattomasti väärin vai yritätkö tahallaan vältellä vastaamasta itse kysymyksiin?.. ;P"

Jos haluut suoran vastauksen niin esitä suora kysymys.

Ymmärrätkö, että tällaisia ylianalysoivia, vihjaavia kirjoituksia on oikeesti v**un vaikee tulkita täysin nappiin.

Ja mitäkö olisin tehnyt, jos nm. "Voiaikoja" ja/tai "misspönttöuuni" olis laittanu mulle postia? No kertonut heille totuuden tietysti; että rakastan erästä naista enemmän kuin ketään tai mitään, ja esittänyt toiveen, että hekin löytäisivät jonkun, omana itsenään käyttäytyvän (miehen), joka on valmis omistautumaan heille yhtä pyyteettömästi kuin minä tälle rakkaalleni ja jota he voisivat itsekin rakastaa. Olisi sitten ollut täysin heistä kiinni, miten olisivat siitä haluneet jatkaa, mutta näillä tiedonannoilla olisin aloittanut. Tämän vannon äitini, isäni ja koko sukuni nimeen.

Viimeeksi kun tämän rakkaani tapasin, hän ei kaikesta päätellen osannut ollenkaan odottaa saapumistani. Hän ei kuitenkaan vaikuttanut lainkaan, ei millään tavoin kiusaantuneelta siitä että seisoin siinä hänen edessään, huolimatta kaikesta mitä aiemmin oli tapahtunut. Päinvastoin, hän oli yhtä hymyä, ja niin kaunis ettei mikään mielikuva, muisto saati valokuvakaan tuntunut tekevän sille hetkelle oikeutta - hän oli suorastaan sädehtivä. Enkä voinut käsittää, miten hän saattoi, kaiken sen jälkeen, olla niin hyväntuulinen ja iloinen minut nähdessään. Tämä on tietty yksi syy siihen loputtoman pituiseen listaan, miksi häntä rakastan. Hän on vain niin käsittämättömän kaunis ihminen, sekä sisältä että ulkoa.

Olisin halunut jäädä siihen hetkeen ikuisiksi ajoiksi, vaikka edes vain katsoen häntä. Mutten voinut. Olin jo ottanut suuren riskin saapua paikalle ylipäätään, joten annoin mitä mulla oli annettavaa jonka jälkeen pian poistuin paikalta sanoen, että kiva nähdä sua taas. Tuo ilmaus oli kuitenkin loputtoman paljon enemmän, miltä se ehkä hänen korvaansa kuulosti. Sillä jo se ohikiitävä hetki hänen kanssaan oli mulle sen arvoinen, jota muistellessa jaksaa nousta sängystä uuteen päivään, toivoen ettei viimeistä aamua ikinä tulisi.

• NuuskaMuikkune

Jos haluut suoran vastauksen niin esitä suora kysymys.

.. Noh, Joo en mä usko tarvitsevani enempää informaatiota JohtoPäätösten Tekemiseen.. ;P

#TeKel

• Olen samasta aiheesta tehnyt aloituksia otsikolla "Naiset eivät halua kilttiä miestä"

Jos mies luulee, että parisuhde pysyy hyvänä sillä, että on mahdollisimman kiltti ja mukailee naisen tahtoa, erehtyy. Itsekin olen sortunut tuohon. Osittain tähän asiaan perustuu myös ns. jännämiesten suosio.

Samasta aiheesta on myös puhunut paljon Tony Dunderfelt ja Heli Vaaranen.

• 0nlyLife

Minä pääsin eroon nyhveröelämästä kun jätin alkon käytön, siirryin parempiin aineisiin. Itsetuntosi nousi samantien.
      Jaksoin taas käydä salilla ja lenkillä. Naiset huomasivat itsevarmuuteni kehittyneen ja alkoivat kiinnostua. Ei enää yksinäisiä iltoja.

• laillistentailaittomien

Olen joskus ihmetellytkin sitä että miksi naiset eivät tajua tuota että monet todella energiset ovat sitä piristeiden avulla. Jospa ne ei vaan välitä siitä.

• Vässykkämiehen määritelmä = nimimerkki MiesJokaTietääMitäHaluaa

• Viinamies--

Vässykät ei juo viinaa eikä tutustu naisiinn. Siitä se on kiinni , ihme vässyykä palsta tääkin on ette uskalla naisia lähestyä.

• hienoahienoa

Itse käyn töissä ja salilla. Mutta en ole tarpeeksi pitkä ja komea. Sen huomasin tänäänkin baarissa. Joten tämäkin valkoritarin aloittama keskustelu on täysin turha. Olen kuitenkin käynyt baareissa 14 vuotta, joten tiedän mistä puhun.

• "...joten tiedän mistä puhun. "

Ookko ihan varma?

• hienoahienoa

"...joten tiedän mistä puhun. "

Ookko ihan varma?

Olen. Luin nuorempana paljon PUA-juttuja, mutta eipä niistäkään ole hyötyä, jos oma luonne on sellainen, ettei niihin taivu, elikä jos haluaa olla itselleen rehellinen. Eikä ole tasa-arvoista, että miehen pitäisi oppia johonkin kummaan pelimiehen muottiin, mutta naisen ei tarvitse kehittää itseään yhtään. Kyllä siis miehenkin pitää osata vaatia naiselta, eikä vain toisin päin.

• hienoahienoa kirjoitti:

Olen. Luin nuorempana paljon PUA-juttuja, mutta eipä niistäkään ole hyötyä, jos oma luonne on sellainen, ettei niihin taivu, elikä jos haluaa olla itselleen rehellinen. Eikä ole tasa-arvoista, että miehen pitäisi oppia johonkin kummaan pelimiehen muottiin, mutta naisen ei tarvitse kehittää itseään yhtään. Kyllä siis miehenkin pitää osata vaatia naiselta, eikä vain toisin päin.

Sori vaan mutta tähänastisen perusteella ei kuulosta siltä. Tuntuu kuin kokisit asian jotenkin niin, että et voi olla naisille muuta kuin ilmaa, ellet ole pelimies. Ja niinhän ei nyt tietenkään ole.

Sehän on helwetin hieno asia jos haluut olla itselles rehellinen, se on aivan erinomainen lähtökohta! Jos et ole näistä tähänastisista keskusteluista tullut yhtään viisaammaksi, silloin olis tosi hyvä että kuvalisit tarkemmin henkilökohtaisia kokemuksiasi ja miten niissä olet toiminut. Autat sillä tavoin muitakin, jotka osaavat samaistua tilanteeseesi.

• Muuten, tää saitti tuntuu olevan aivan tukossa. Ellei tuu virhekoodia, latausajat on hirmupitkiä.

• hienoahienoa

Sori vaan mutta tähänastisen perusteella ei kuulosta siltä. Tuntuu kuin kokisit asian jotenkin niin, että et voi olla naisille muuta kuin ilmaa, ellet ole pelimies. Ja niinhän ei nyt tietenkään ole.

Sehän on helwetin hieno asia jos haluut olla itselles rehellinen, se on aivan erinomainen lähtökohta! Jos et ole näistä tähänastisista keskusteluista tullut yhtään viisaammaksi, silloin olis tosi hyvä että kuvalisit tarkemmin henkilökohtaisia kokemuksiasi ja miten niissä olet toiminut. Autat sillä tavoin muitakin, jotka osaavat samaistua tilanteeseesi.

Naisethan tykkäävät vain pelimiehistä, tai vähintäänkin miehistä, jotka luonnollisesti ollessaan käyttäytyvät kuten pelimiehet. Tänäkin iltana huomasin, että yli 180 cm pelimiehet veivät kaikki naiset, kuten yleensä tekevät muutenkin. On 14v kokemusta ja olen siinä välissä "muutaman" kerran pilluakin välissä saanut. Fakta on kuitenkin se, että ätmin on vaikea saada pillua/naista, vaikka kuinka yrittäisi.

• hienoahienoa kirjoitti:

Naisethan tykkäävät vain pelimiehistä, tai vähintäänkin miehistä, jotka luonnollisesti ollessaan käyttäytyvät kuten pelimiehet. Tänäkin iltana huomasin, että yli 180 cm pelimiehet veivät kaikki naiset, kuten yleensä tekevät muutenkin. On 14v kokemusta ja olen siinä välissä "muutaman" kerran pilluakin välissä saanut. Fakta on kuitenkin se, että ätmin on vaikea saada pillua/naista, vaikka kuinka yrittäisi.

Ei kannattais niellä tuollaista propagandaa. Oot vaan toistanu samaa levyä liian kauan. Ja se levykin on ilmeisesti ollut väärä sulle.

1.) Tunnista omat vahvuutesi ja heikkoutesi naisten näkökulmasta.
        2.) Valitse toiminta-alue, jossa vahvuutesi pääsevät kukoistamaan.
        3.) Näytä todelliset kyntesi. Kävi miten kävi, kunnioita jokaista naista. Voit herrasmiesmäisesti kiittää ja kumartaa, vaikka saisitkin naiselta tylyn vastaanoton.

• Äädämi11111

Esimerkiksi näin on käynyt: Seisoin suojatien edessä teininaisen vieressä odottamassa valon vaihtumista. Tarjosin teininaiselle 500€, jos antaa pillua. Teininainen ei vastannut mitään vaan lähti törkeästi lakia rikkoen kävelemään päin punaista. Miten tässä olisi muka pitänyt toimia?

• Arveletko että palstalaiset viitsivät lukea julistuksiasi?

Ei kukaan lue kommentteja joissa on yli 27 sanaa.

• Sad_truth

No, silleen, että olen mennyt jotakuta naista jututtamaan baarissa, ja vastaus on ollut "jatka matkaa", "ei kiinnosta", "painu vittuun" tai "mä oon täällä kavereiden kanssa" tai jotain muuta selitystä. Joka vitun kerta.

• Tällasiin on paha sanoa mitään jos et mene enemmän yksityiskohtiin. Voi nimittäin olla, että joskus he oikeasti tarkoittavat sitä syystä, joka ei välttättä johdu susta.

• Sad_truth

Tällasiin on paha sanoa mitään jos et mene enemmän yksityiskohtiin. Voi nimittäin olla, että joskus he oikeasti tarkoittavat sitä syystä, joka ei välttättä johdu susta.

Syystä, joka ei välttämättä johdu minusta - kuten sanoin, "Joka vitun kerta"? Siinä tapauksessa olen luultavasti maailman epäonnekkain mies.

• Sad_truth kirjoitti:

Syystä, joka ei välttämättä johdu minusta - kuten sanoin, "Joka vitun kerta"? Siinä tapauksessa olen luultavasti maailman epäonnekkain mies.

Ymmärretty. Muista kuitenkin, että käytin sanaa "joskus".
        Haluaisitko antaa yksityiskohtia niin voitais kattoo, mitä asialle tulisi tehdä.

• Sad_truth kirjoitti:

Oot ilmeisesti toistanu samaa levyä liian kauan. Ja se levykin on ilmeisesti ollut väärä sulle.

1.) Tunnista omat vahvuutesi ja heikkoutesi naisten näkökulmasta.
        2.) Valitse toiminta-alue, jossa vahvuutesi pääsevät kukoistamaan.
        3.) Näytä todelliset kyntesi. Kävi miten kävi, kunnioita jokaista naista. Voit herrasmiesmäisesti kiittää ja kumartaa, vaikka saisitkin naiselta tylyn vastaanoton.

• Vaihe 1 on, että tiedostatte tilanteenne.
      Vaihe kakkosessa te haluatte oikeasti muuttua.

Sitten tulee vaihe kolme, jossa alatte tekemään töitä muutoksen eteen.

Jos otetaan vaikka tämä osa-alue; luovuus yhdistettynä itsevarmuuteen.

Itseäni on auttanut tosi paljon se, että jo varsin nuoresta iästä saakka mulla on ollut mahdollisuus hankkiutua tilanteisiin, joissa tarvitaan kekseliäisyyttä, luovuutta ja soveltamistaitoja, sekä kykyä priorisoida ja tehdä nopeita päätöksiä sen hetkisten tietojen pohjalta.

Aluksi koin tällaiset tilanteet enemmän tai vähemmän epämukavuusalueena, mutta vuosien myötä totuin olosuhteisiin niin hyvin, että niistä tuli mukavuusalueeni. Siksi nykyään tuntuu siltä, etten jäädy tai hermostu missään tilanteessa, oli se sitten mikä tahansa. Olen vaan oma itseni, pidän pääni kylmänä ja toimin tilanteen mukaan.

Kaavoihin kangistuminen ei oo hyvä homma.

• mklbgflrt

Kaikki. Ei. Ole. Kekseliäitä. Ja. Luovia.

Tajua se.

• mklbgflrt kirjoitti:

Tajua se.

En oo väittänytkään että olisi. Mutta ainakin voi yrittää oppia.

• mklbgflrt kirjoitti:

Tajua se.

Ja niille joille tää on aivan mahdoton rasti, niin silloin olisi korostettava muita vahvuuksia. Tulisi valita sellaisia "taistelukenttiä", joissa "voittamista" edesauttaa juuri ne omat vahvuutesi. Ei kaikkien tartte olla samanlaisia. Olkaa parhaita versioita itsestänne.

Älkää kuitenkaan sortuko kusipäiksi. Kunnioittakaa naisia, niin kyllä hekin tulevat kunnioittamaan teitä.

• mklbgflrt

Ja niille joille tää on aivan mahdoton rasti, niin silloin olisi korostettava muita vahvuuksia. Tulisi valita sellaisia "taistelukenttiä", joissa "voittamista" edesauttaa juuri ne omat vahvuutesi. Ei kaikkien tartte olla samanlaisia. Olkaa parhaita versioita itsestänne.

Älkää kuitenkaan sortuko kusipäiksi. Kunnioittakaa naisia, niin kyllä hekin tulevat kunnioittamaan teitä.

Vitun idiootti, etkö nyt jo tajua että kaikilla ei kertakaikkiaan ole MITÄÄN vahvuuksia ylipäätään, saati sellaisia joilla saisi naisen? Tuo on just sitä hyväosaisen lässytystä, haihattelua ja toiveajattelua siitä että kaikki ovat saaneet syntyeessään saman määrän karmapisteitä ja jos niitä ei löydy ilmeisistä kohdista kuten ulkonäöstä tai sosiaalisista kyvyistä, niiden on pakko löytyä jostain muualta. Mutta kun se ei ole niin. Jotkut saa jaossa moninkertaisen määrän muihin verrattuna.

• mklbgflrt kirjoitti:

Vitun idiootti, etkö nyt jo tajua että kaikilla ei kertakaikkiaan ole MITÄÄN vahvuuksia ylipäätään, saati sellaisia joilla saisi naisen? Tuo on just sitä hyväosaisen lässytystä, haihattelua ja toiveajattelua siitä että kaikki ovat saaneet syntyeessään saman määrän karmapisteitä ja jos niitä ei löydy ilmeisistä kohdista kuten ulkonäöstä tai sosiaalisista kyvyistä, niiden on pakko löytyä jostain muualta. Mutta kun se ei ole niin. Jotkut saa jaossa moninkertaisen määrän muihin verrattuna.

Sulla on kuule aika isojakin vahvuuksia jos ensin lakkaat vellomasta tossa itsesäälissäsi ja sen jälkeen pidät huolen siitä ettei sulla oo näitä kahta piirrettä jotka eivät auta sua yhtään. Sun täytyy vain hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, jotta tämä olisi mahdollista.

Sä kykenet rationaaliseen keskusteluun. Siinä on ainakin yks hyvä puoli sussa. Muuta en osaa valitettavasti sanoa, koska en tiedä kuka olet.

Mulla itselläni on ollut muuten aivan vitun isoja vaikeuksia hyväksyä millainen olen. Vasta viime vuoden loppupuolella siinä vihdoin onnistuin. Pari-kolmisen vuotta sitten olin periaatteessa jo melkein valmis kuolemaan, koska mulla oli muullakin tavoin niin vaikeaa ettet ikinä voisi uskoa. Sieltä kuilusta mä kuitenkin onnistuin nousemaan ylös, pikkuhiljaa. Tärkeintä oli se, etten ikinä tehnyt sitä vihonviimeistä luovuttamispäätöstä.

• mklbgflrt

Sulla on kuule aika isojakin vahvuuksia jos ensin lakkaat vellomasta tossa itsesäälissäsi ja sen jälkeen pidät huolen siitä ettei sulla oo näitä kahta piirrettä jotka eivät auta sua yhtään. Sun täytyy vain hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, jotta tämä olisi mahdollista.

Sä kykenet rationaaliseen keskusteluun. Siinä on ainakin yks hyvä puoli sussa. Muuta en osaa valitettavasti sanoa, koska en tiedä kuka olet.

Mulla itselläni on ollut muuten aivan vitun isoja vaikeuksia hyväksyä millainen olen. Vasta viime vuoden loppupuolella siinä vihdoin onnistuin. Pari-kolmisen vuotta sitten olin periaatteessa jo melkein valmis kuolemaan, koska mulla oli muullakin tavoin niin vaikeaa ettet ikinä voisi uskoa. Sieltä kuilusta mä kuitenkin onnistuin nousemaan ylös, pikkuhiljaa. Tärkeintä oli se, etten ikinä tehnyt sitä vihonviimeistä luovuttamispäätöstä.

Mmmh, rationaalinen keskustelu... se vasta onkin ominaisuus jota naiset ihannoivat.

• mklbgflrt kirjoitti:

Mmmh, rationaalinen keskustelu... se vasta onkin ominaisuus jota naiset ihannoivat.

Mitäs mieltä ootte naiset? Laittakaa kommenttia.

• frtr
        mklbgflrt kirjoitti:

Kyl siinä kato pikkarit kostuu ja kipinät sinkoilee, kun kaveri heittää slipoverissaan tiukkaa analyysiä muthafucka!

• ne5gdfbg67

Mitäs mieltä ootte naiset? Laittakaa kommenttia.

Joo sori vaan, mutta joku "rationaalinen keskustelija" kuulostaa kyllä huonoimmalta mahdolliselta tapaukselta, ei jatkoon. Silloin kun mulla on paha olla, niin rationaalinen mies selittää ettei mulla voi olla paha olla koska blaablaablaa. En halua sellaista miestä, vaan miehen joka lohduttaa minua, ja joka elää tunteesta ja tunteella, ja joka osaa puhua omista tunteistaan.

• ne5gdfbg67 kirjoitti:

Joo sori vaan, mutta joku "rationaalinen keskustelija" kuulostaa kyllä huonoimmalta mahdolliselta tapaukselta, ei jatkoon. Silloin kun mulla on paha olla, niin rationaalinen mies selittää ettei mulla voi olla paha olla koska blaablaablaa. En halua sellaista miestä, vaan miehen joka lohduttaa minua, ja joka elää tunteesta ja tunteella, ja joka osaa puhua omista tunteistaan.

Ymmärrän pointtisi kyllä.

"Silloin kun mulla on paha olla, niin rationaalinen mies selittää ettei mulla voi olla paha olla koska blaablaablaa."
        Tätä tosin haluan täsmentää hieman lisää. Eikö rationaalisen miehen tulisi tajuta, että ei hän voi selittää sulle, miten sun pitäisi tuntea? Tästä näkökulmasta koko rationaalisuuden olemassaolo nousee varsin kyseenalaiseen valoon. Siispä ainoa selitys on, että kyseinen mies ei ole oppinut olemaan yhteydessä omiin tunteisiinsa tai on pelännyt liikaa tehdä niin, siksi hän ei sua ymmärrä, vaikka rationaalinen saattaa ollakin. Mies (tai nainen), joka ei ole sinut omien tunteidensa kanssa, ei osaa asettua toisen asemaan, olla empaattinen, myötätuntoinen. Tai jos osaa, niin ei kovin hyvin.

Mutta rationaalisuus itsessään ei missään tapauksessa ole huono asia. Molempia tarvitaan, sekä rationaalisuutta että yhteyttä tunne-elämään. Tulisi löytää sellainen tasapaino niiden välillä eikä olla niissä ääripäissä; konemainen ajattelija tai villieläin. Eli just tällainen: "...vaan miehen joka lohduttaa minua, ja joka elää tunteesta ja tunteella, ja joka osaa puhua omista tunteistaan."
        Ei tuollaiseen pysty mies, jolla ei ole myös rationaalisuutta edes jossain määrin.

Eikö siis kannattaisi ensin selvittää, onko rationaaliselta vaikuttava mies myös empaattinen, ennen kuin annat hänelle rukkaset?

• Eipinnallinen

MiesJokaTietää MitäHaluaa väittää nimimerkin mklbgflrt vellovan itsesäälissä. Ei se mitään itsesääliä ole jos osaa kirjoittaa selkeän rehellisen suoran totuuden. Tästä suuri kiitos. Ei kaikilla todellakaan ole mitään vahvuuksia saada naista. Vai mitä vahvuuksia on miehellä on joka on 160 senttiä pitkä, hiljainen introvertti, eikä omista yhteiskunnallista hyvää statusta, rumakasvoinen, vielä työtön ja varaton? MiesJokaTietääMitäHaluaa vakuutteletko tällaiselle miehelle, että hänellä on vahvuuksia, että vain hänen itseluottamuksessaan on puutteita.

• Eipinnallinen kirjoitti:

MiesJokaTietää MitäHaluaa väittää nimimerkin mklbgflrt vellovan itsesäälissä. Ei se mitään itsesääliä ole jos osaa kirjoittaa selkeän rehellisen suoran totuuden. Tästä suuri kiitos. Ei kaikilla todellakaan ole mitään vahvuuksia saada naista. Vai mitä vahvuuksia on miehellä on joka on 160 senttiä pitkä, hiljainen introvertti, eikä omista yhteiskunnallista hyvää statusta, rumakasvoinen, vielä työtön ja varaton? MiesJokaTietääMitäHaluaa vakuutteletko tällaiselle miehelle, että hänellä on vahvuuksia, että vain hänen itseluottamuksessaan on puutteita.

Kyllä tuli nopea vastaus!

"... mitä vahvuuksia on miehellä on joka on 160 senttiä pitkä, hiljainen introvertti, eikä omista yhteiskunnallista hyvää statusta, rumakasvoinen, vielä työtön ja varaton? MiesJokaTietääMitäHaluaa vakuutteletko tällaiselle miehelle, että hänellä on vahvuuksia, että vain hänen itseluottamuksessaan on puutteita."

Se vaan nyt on niin, että jos tuollainen mies ei kykene hyväksymään tilannettaan eikä ottamaan sitä haltuun suurista vaikeuksista huolimatta, ei siitä saamattomuudesta voi syyttää ketään muuta kuin itseään. Jos terveys on tallella ja järkeäkin päässä, nuo luettelemasi puutteet eivät pysäytä ketään sellaista miestä joka oikeasti on päättänyt pistää kaikki peliin, olla peloton oma itsensä ja näyttää kaikille mistä kana kusee ja missä se kaappi seisoo.

Toisaalta. meidän yhteiskunnan kulttuuri on todella karu heikompiosaisia kohtaan. Jos on ajautunut pohjalle, sieltä nouseminen on erittäin vaikeaa - hyvinvointiyhteiskunta nykymuodossaan ei yksinkertaisesti toimi. Että siinä mielessä tuollainen kuvailemasi kaveri saa multa aivan täydet sympatiat. Mutta siltikään ne kaiken takana olevat tosiasiat eivät muutu miksikään - jos ei itse ole valmis ottamaan kunnollista vastuuta itsestään ja tekemään kaikkea mitä omassa tilanteessa tehtävissä on, ei sellaisesta asenneongelmasta voi muitakaan alkaa syyttelemään.

Itse asiassa, parasta olisi ettei syyteltäisi KETÄÄN. Ei itseä, eikä muitakaan.
        Parasta olisi, että hyväksyttäisiin faktat ja lähdettäisiin toimimaan tilanteen vaatimalla tavalla, jotta asiat voisivat lähteä menemään parempaan suuntaan. Sanoista tekoihin. Vain teoilla voidaan muuttaa vallitsevia olosuhteita. Pelkkä puhuminen niistä ei koskaan riitä, vaikka tietysti sekin tarpeellista on.

Voi vittu miten ehdottomuuksiin vietyä, itsesäälisten ja katkerien ihmisten paskapuhetta!

Nyt sitten seuraavaksi tulee varmaan todellinen hyökyaalto itsesääliä ja katkeruutta tihkuvaa vastaanvänkäämistä! Antakaa tulla vaan, avautuminen helpottaa pahaa oloanne!

• Eipinnallinen

MiesJokaTietääMitäHaluaa ei vain halua myöntää tosiasioita. Mainitsemani esimerkkimies ei vain tiedä mitä naisille puhuisi. Hänellä voi olla vahvuuksia, suuriakin, jos vaikka keskustellaan sienihuovaston mutaatioista taikka aiheesta ääretön, mutta 99% naisista käskee hänen painua helvettiin jos hän tällaisia vahvuuksiaan esiin toisi. MiesJokaTietääMitäHaluaa sanotko korkeanpaikankammosta kärsivälle: Sinulla on terveys tallella ja järki päässä tuo korkeanpaikankammo ei sinua pysäytä, kun vain panet kaiken peliin, olet peloton oma itsesi, näytä nyt mistä kana kusee ja missä kaappi seisoo. Kiipeä nyt tuon 70 metriä korkean savupiipun nokkaan, ota tilanne haltuun. Tällainen olisi korkeanpaikankammoisen karkeaa pilkkaamista. Ei siitä mitään apua ole korkeanpaikankammon poistamiseen. Kuten ei introvertistä tule extroverttiä vaikka kuinka tolkutat tilanteen haltuunottamista. Eikä tämä ole mitään ehdottomuuksiin vietyä itsesäälisten ja katkerien ihmisten paskapuhetta vaan täyttä totta. Ikäluokassa 20-49 vuotiaat Suomessa on 47135 miestä enemmän kuin naisia. (tilasto vuonna 2016). Tämäkin jättää vähillä vahvuuksilla olevat miehet vaille mahdollisuuksia. Matemaattisestikin mahdoton tilanne, etkä sinä voi tälle asialle mitään tolkutat sitten mitä tahansa.

MiesJokaTietääMitäHaluaa ei vain halua myöntää tosiasioita. Mainitsemani esimerkkimies ei vain tiedä mitä naisille puhuisi. Hänellä voi olla vahvuuksia, suuriakin, jos vaikka keskustellaan sienihuovaston mutaatioista taikka aiheesta ääretön, mutta 99% naisista käskee hänen painua helvettiin jos hän tällaisia vahvuuksiaan esiin toisi. MiesJokaTietääMitäHaluaa sanotko korkeanpaikankammosta kärsivälle: Sinulla on terveys tallella ja järki päässä tuo korkeanpaikankammo ei sinua pysäytä, kun vain panet kaiken peliin, olet peloton oma itsesi, näytä nyt mistä kana kusee ja missä kaappi seisoo. Kiipeä nyt tuon 70 metriä korkean savupiipun nokkaan, ota tilanne haltuun. Tällainen olisi korkeanpaikankammoisen karkeaa pilkkaamista. Ei siitä mitään apua ole korkeanpaikankammon poistamiseen. Kuten ei introvertistä tule extroverttiä vaikka kuinka tolkutat tilanteen haltuunottamista. Eikä tämä ole mitään ehdottomuuksiin vietyä itsesäälisten ja katkerien ihmisten paskapuhetta vaan täyttä totta. Ikäluokassa 20-49 vuotiaat Suomessa on 47135 miestä enemmän kuin naisia. (tilasto vuonna 2016). Tämäkin jättää vähillä vahvuuksilla olevat miehet vaille mahdollisuuksia. Matemaattisestikin mahdoton tilanne, etkä sinä voi tälle asialle mitään tolkutat sitten mitä tahansa.

Sä oot kyllä vähintään hatunnoston arvoisesti vienyt tuon katkeruutesi aivan äärirajoille.

Yritätkö siis sanoa, että ihmiset eivät voi muutua?
        Sillä omaan korvaani tuo avautumisesi kuulostaa siltä, että koska on paljon helpompaa hyväksyä kohtalonsa kuin yrittää muuttaa sitä, ei kannata edes yrittää.

"MiesJokaTietääMitäHaluaa sanotko korkeanpaikankammosta kärsivälle: Sinulla on terveys tallella ja järki päässä tuo korkeanpaikankammo ei sinua pysäytä, kun vain panet kaiken peliin, olet peloton oma itsesi, näytä nyt mistä kana kusee ja missä kaappi seisoo. Kiipeä nyt tuon 70 metriä korkean savupiipun nokkaan, ota tilanne haltuun."

Vertaatko tätä asetelmaa mieheen, joka pelkää jutella naisille kahden kesken? :) Voi että kun on tosiaan hengenvaarallinenvaarallinen tilanne, kuolema yhden askeleen päässä, kun edessäsi seisoo NAINEN.

Ja sitten piti vielä vetää nämä turhanpäiväiset tilastot ja matemaattiset todennäköisyydetkin mukaan, jotta "ennustuksesta" tulisi varmasti mahdollisimman uskottava!

Sä olet vaan löytänyt tavan saada mielenrauhan itsellesi, kun olet uskotellut itsellesi ettei sulla ole mitään mahdollisuuksia enää. Mutta miksi et voi tyytyä siihen ja pitää asiaa täysin omana tietonasi? Miksi sun pitää surkutella tilannettasi täällä kaiken kansan edessä jos et kerta enää välitä kohtalostasi?

Taidanpa tietää.
        Koska sulla on edelleen toivoa jäljellä. Kyllä se tuolta rivien välistä kirkkaana paistaa.

Sä oot kyllä vähintään hatunnoston arvoisesti vienyt tuon katkeruutesi aivan äärirajoille.

Sillä omaan korvaani tuo avautumisesi kuulostaa siltä, että koska on paljon helpompaa hyväksyä kohtalonsa kuin yrittää muuttaa sitä, ei kannata edes yrittää.

"MiesJokaTietääMitäHaluaa sanotko korkeanpaikankammosta kärsivälle: Sinulla on terveys tallella ja järki päässä tuo korkeanpaikankammo ei sinua pysäytä, kun vain panet kaiken peliin, olet peloton oma itsesi, näytä nyt mistä kana kusee ja missä kaappi seisoo. Kiipeä nyt tuon 70 metriä korkean savupiipun nokkaan, ota tilanne haltuun."

Vertaatko tätä asetelmaa mieheen, joka pelkää jutella naisille kahden kesken? :) Voi että kun on tosiaan hengenvaarallinenvaarallinen tilanne, kuolema yhden askeleen päässä, kun edessäsi seisoo NAINEN.

Ja sitten piti vielä vetää nämä turhanpäiväiset tilastot ja matemaattiset todennäköisyydetkin mukaan, jotta "ennustuksesta" tulisi varmasti mahdollisimman uskottava!

Sä olet vaan löytänyt tavan saada mielenrauhan itsellesi, kun olet uskotellut itsellesi ettei sulla ole mitään mahdollisuuksia enää. Mutta miksi et voi tyytyä siihen ja pitää asiaa täysin omana tietonasi? Miksi sun pitää surkutella tilannettasi täällä kaiken kansan edessä jos et kerta enää välitä kohtalostasi?

Taidanpa tietää.
        Koska sulla on edelleen toivoa jäljellä. Kyllä se tuolta rivien välistä kirkkaana paistaa.

"hengenvaarallinenvaarallinen"
        Oho :) Tuossahan tulikin koko vuoden komein typo multa!

• jnlegm

Taidanpa tietää.

Sinä se et taida paljoa matematiikasta tai muusta korkeammasta ajattelusta ymmärtää? Se on kiistaton tosiasia, että matemaattinen todennäköisyys löytää suhde on miehelle huomattavasti heikompi kuin naiselle. Ja tämän vuoksi naiset raakkaavat kylmästi heikoimmat pois markkinoilta. Se on vain biologiaa, joten ei naisia sinänsä voi asiasta syyttää. Mutta silti se pitäisi julkisesti tunnustaa.

• jnlegm kirjoitti:

Sinä se et taida paljoa matematiikasta tai muusta korkeammasta ajattelusta ymmärtää? Se on kiistaton tosiasia, että matemaattinen todennäköisyys löytää suhde on miehelle huomattavasti heikompi kuin naiselle. Ja tämän vuoksi naiset raakkaavat kylmästi heikoimmat pois markkinoilta. Se on vain biologiaa, joten ei naisia sinänsä voi asiasta syyttää. Mutta silti se pitäisi julkisesti tunnustaa.

Oot kyllä todellinen oman onnesi seppä!

Nyt pieni ajatusleikki!
        Oletetaan että joutuisit oikeassa elämässä sellaiseen peliin jossa sulla olisi yleisten tilastojen perusteella yhden prosentin kymmenesosan eli promillen mahdollisuus voittaa.
        Jos peli päättyisi johonkin muuhun lopputuloksen kuin voittoosi, kuolisit heti.
        Mikäli päättäisit luovuttaa, silloinkin kuolisit heti.
        Voittaessasi saisit jäädä henkiin ja jatkaa elämääsi.
        Nämä olisivat pelin perussäännöt.

Miten on, haluaisitko yrittää voittaa tuon pelin?

"... korkeammasta ajattelusta ..."
        Mitäs vittua se on? :D
        Älä nyt ainakaan sano että se on jotakin sellaista mitä SÄ harrastat... niin pysyy edes joku tolkku näissä sun jutuissas.

• Eipinnallinen

Taidanpa tietää.

MiesJokaTietääMitä Haluaa on psykologiassaan pahasti harhateillä. Kun sanot että, "olet vienyt hatunnoston arvoisesti katkeruutesi aivan äärirajoille". En ole mistään katkera. Sen voin sinulle syvästi tyytyväisenä sanoa, että minulle ovat monet olleet kateellisia tasapainoisen syvän mielenrauhani vuoksi. Olen ollut avioliitossa yhdeksän vuotta ja sitä ennen seitsemän vuotta avoliitossa nykyisen vaimoni kanssa. Vieläkin vaimoni sanoo rakastavansa minua. Älä yritä näytellä viisasta, kun et sitä kuitenkaan ole. Tämän jo osoittaa täysin pieleen menneet väitteesi minun katkeruudesta. Esitä nyt joku syy mistä olisin katkera? Sanot: "Yritätkö siis sanoa että ihmiset eivät voi muuttua?" En yritä, osa ihmisistä voi muuttua kun haluavat muuttua. Osa ihmisistä ei voi vaikka haluavatkin muuttua. Jokainen tietää alkoholisteja tai narkomaaneja jotka ovat parantuneet riippuvuudestaan. On myös niitä jotka eivät parane. He ovat juoneet tai piikittäneet itsensä hautaan. Vertaanko asetelmaa korkeanpaikankammoisen ihmisen ja naisille puhumista pelkäävän miehen kesken. On ihmisiä joilla ei minkäänlaista korkeanpaikankammoa ole. He eivät tunne olevansa vaarassa, kiipesivät sitten kuinka korkealle tahansa. On myös heitä jotka eivät kykene kiipeämään edes viiden metrin tikapuille. Sama pätee naisille puhumiseen. Se käy joiltakin täysin vaivattomasti ja toiset menee täysin lukkoon kun pitäisi tuntemattomalle naiselle puhua. Kirpaiseehan "ne turhanpäiväiset tilastot" MiehenJokaTietääMitäHaluaa sielua, kun ei voi niitä millään sanataiteilulla kumotakaan. Yritä nyt kuitenkin kumota ne matemaattiset todennäköisyydet jotka tekevät "ennustuksestani" mahdollimman uskottavan. Siihen sinä et kykene. Se 20-49 vuotiaitten ikäluokassa oleva 47135 miehen enemmistö karsii tehokkaasti pois vailla vahvuuksia olevat miehet. Minä en ole tuo esimerkkinäni käyttämä 160 senttiä pitkä rumakasvoinen mies. Mittaa minulla on 178 senttiä. Naiset ovat sanoneet minua jopa komeaksikin. Niin mitä tarkoitat sillä kun sanot että, "olet löytänyt tavan saada mielenrauhan itsellesi, kun olet uskotellut itsellesi ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia enää". Mahdollisuuksia mihin? Tätä en ymmärrä ollenkaan. Enkä tätäkään: "Miksi sinun pitää surkutella tilannettasi täällä kaiken kansan edessä jos et kerta enää välitä kohtalostasi"? Miten olen surkutellut kohtaloani? Sinun psykologiasi on vain pelkkää arvailua, kun et minua tunne. Ei pidä tehdä johtopäätöksiä ihmisestä näkemättä häntä ensin.

MiesJokaTietääMitä Haluaa on psykologiassaan pahasti harhateillä. Kun sanot että, "olet vienyt hatunnoston arvoisesti katkeruutesi aivan äärirajoille". En ole mistään katkera. Sen voin sinulle syvästi tyytyväisenä sanoa, että minulle ovat monet olleet kateellisia tasapainoisen syvän mielenrauhani vuoksi. Olen ollut avioliitossa yhdeksän vuotta ja sitä ennen seitsemän vuotta avoliitossa nykyisen vaimoni kanssa. Vieläkin vaimoni sanoo rakastavansa minua. Älä yritä näytellä viisasta, kun et sitä kuitenkaan ole. Tämän jo osoittaa täysin pieleen menneet väitteesi minun katkeruudesta. Esitä nyt joku syy mistä olisin katkera? Sanot: "Yritätkö siis sanoa että ihmiset eivät voi muuttua?" En yritä, osa ihmisistä voi muuttua kun haluavat muuttua. Osa ihmisistä ei voi vaikka haluavatkin muuttua. Jokainen tietää alkoholisteja tai narkomaaneja jotka ovat parantuneet riippuvuudestaan. On myös niitä jotka eivät parane. He ovat juoneet tai piikittäneet itsensä hautaan. Vertaanko asetelmaa korkeanpaikankammoisen ihmisen ja naisille puhumista pelkäävän miehen kesken. On ihmisiä joilla ei minkäänlaista korkeanpaikankammoa ole. He eivät tunne olevansa vaarassa, kiipesivät sitten kuinka korkealle tahansa. On myös heitä jotka eivät kykene kiipeämään edes viiden metrin tikapuille. Sama pätee naisille puhumiseen. Se käy joiltakin täysin vaivattomasti ja toiset menee täysin lukkoon kun pitäisi tuntemattomalle naiselle puhua. Kirpaiseehan "ne turhanpäiväiset tilastot" MiehenJokaTietääMitäHaluaa sielua, kun ei voi niitä millään sanataiteilulla kumotakaan. Yritä nyt kuitenkin kumota ne matemaattiset todennäköisyydet jotka tekevät "ennustuksestani" mahdollimman uskottavan. Siihen sinä et kykene. Se 20-49 vuotiaitten ikäluokassa oleva 47135 miehen enemmistö karsii tehokkaasti pois vailla vahvuuksia olevat miehet. Minä en ole tuo esimerkkinäni käyttämä 160 senttiä pitkä rumakasvoinen mies. Mittaa minulla on 178 senttiä. Naiset ovat sanoneet minua jopa komeaksikin. Niin mitä tarkoitat sillä kun sanot että, "olet löytänyt tavan saada mielenrauhan itsellesi, kun olet uskotellut itsellesi ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia enää". Mahdollisuuksia mihin? Tätä en ymmärrä ollenkaan. Enkä tätäkään: "Miksi sinun pitää surkutella tilannettasi täällä kaiken kansan edessä jos et kerta enää välitä kohtalostasi"? Miten olen surkutellut kohtaloani? Sinun psykologiasi on vain pelkkää arvailua, kun et minua tunne. Ei pidä tehdä johtopäätöksiä ihmisestä näkemättä häntä ensin.

Ennen kuin luen tämän järkäleen loppuun, haluaisin ehdottaa, että tästä lähin pilkkoisit kirjoituksiasi enterillä vähän lyhyempiin kappaleisiin... olis kaikkien kivempi lukea :)

"Ei pidä tehdä johtopäätöksiä ihmisestä näkemättä häntä ensin."
        No mistäs helkutista me täällä sitten jutellaan keskenämme kun ei olla toisiamme nähty livenä... vallitsevasta säästäkö?

En tästäkään kirjoituksestasi voi päätellä, kuka sä todella olet irl tai kuka et. Ja suoraan sanottuna, ei juurikaan edes kiinnosta tällä hetkellä. Aika ylimieliseltä egoilijalta kuulostat. Voi voi, että ihan onnistuit salaamaan todellisen persoonasi multa anonyymin nimimerkin takaa! Vittu että olet taitava :D En olisi ikinä osannu odottaa tällaista takinkääntöä sulta- nyt mua on kusetettu pahimman kerran!!

Helvetti että on kaverilla noussut hattuun näin lyhyessä ajassa.

Mitä väliä sillä on kirjoitatko itsestäsi vaiko et? Väliä on ainoastaan sillä, että kuvailit mielenkiintoisen persoonan, joka sopii tähän ketjuun hyvin! Mies, joka luulee pelin olevan jo menetetty, vaikka se ei ole. Ja tuosta persoonasta me nyt puhutaan, ei siitä, kuka sä olet irl! Tajuatko? Totta kai mä nyt lähtökohtaisesti oletan, että kirjoittaja kirjoittaa itsestään, koska se on kaikista todennäköisin vaihtoehto. Jos kuitenkaan sun tapauksessa näin ei ollut, so fucking what?

Sitä paitsi, jos kirjoitit juuri totuudenmukaisesti, mitä hittoa sä ylipäätään teet SINKUT-palstalla keulimassa yksinäisille ihmisille onnellisella avoiliitollasi?

Mutta kun edelleen noin kiivaasti jauhat noista tilastoistasi, otapa kantaa mun edelliseen kirjoitukseen tuossa yllä (27.5.2018 3:44)

• Eipinnallinen

"Ei pidä tehdä johtopäätöksiä ihmisestä näkemättä häntä ensin."
        No mistäs helkutista me täällä sitten jutellaan keskenämme kun ei olla toisiamme nähty livenä... vallitsevasta säästäkö?

En tästäkään kirjoituksestasi voi päätellä, kuka sä todella olet irl tai kuka et. Ja suoraan sanottuna, ei juurikaan edes kiinnosta tällä hetkellä. Aika ylimieliseltä egoilijalta kuulostat. Voi voi, että ihan onnistuit salaamaan todellisen persoonasi multa anonyymin nimimerkin takaa! Vittu että olet taitava :D En olisi ikinä osannu odottaa tällaista takinkääntöä sulta- nyt mua on kusetettu pahimman kerran!!

Helvetti että on kaverilla noussut hattuun näin lyhyessä ajassa.

Mitä väliä sillä on kirjoitatko itsestäsi vaiko et? Väliä on ainoastaan sillä, että kuvailit mielenkiintoisen persoonan, joka sopii tähän ketjuun hyvin! Mies, joka luulee pelin olevan jo menetetty, vaikka se ei ole. Ja tuosta persoonasta me nyt puhutaan, ei siitä, kuka sä olet irl! Tajuatko? Totta kai mä nyt lähtökohtaisesti oletan, että kirjoittaja kirjoittaa itsestään, koska se on kaikista todennäköisin vaihtoehto. Jos kuitenkaan sun tapauksessa näin ei ollut, so fucking what?

Sitä paitsi, jos kirjoitit juuri totuudenmukaisesti, mitä hittoa sä ylipäätään teet SINKUT-palstalla keulimassa yksinäisille ihmisille onnellisella avoiliitollasi?

Mutta kun edelleen noin kiivaasti jauhat noista tilastoistasi, otapa kantaa mun edelliseen kirjoitukseen tuossa yllä (27.5.2018 3:44)

Kun pyysit ottamaan kantaa tuohon 27.5.2018 3:44 esittämääsi peliin ja kysyt että yrittäisinkö voittaa pelin? Kyllä yrittäisin voittaa, mutta tuo kysymyksesi on ainoastaan teoreettinen. Tosi elämässä ei tällaisia pelejä koskaan pelata.

Ylimielinen egoilija en ole. Syvällinen ajattelija kylläkin, kuten nimimerkkinikin osoittaa. Eikä minulla ole noussut hattuunkaan. Kirjoittelen vain suuresta myötätunnosta niitä miehiä kohtaan joilla ei vahvuuksia naisten lumoamiseen ole. Sinunkin pyrkimyksesi on auttaa näitä miehiä, se on suuri ja kannatettava asia. Kuinka naisten kanssa tilanne otetaan haltuun.

Minä en kykene neuvomaan vailla vahvuuksia oleville miehille kuinka he saisivat naisen. Se on yhtä mahdotonta minulle kuin opettaisin laulukyvytöntä laulamaan. Ehkä sinä sen osaat, ja jos saat yhdenkin miehen voittamaan pelkonsa menemään juttelemaan tuntemattomalle naiselle. niin toivotan menestystä.

Kun kysyt että, "mitä hittoa sinä ylipäätään teet SINKUT-palstalla keulimassa yksinäisille ihmisille onnellisella avioliitollasi?
        Vastaus on että minä olen vässykkämies. Vaimoni iski minut, enkä minä häntä. Tämähän sen jo todistaa. Tosinhan tämä palstan nimi on : Lakkaa olemasta vässykkämies, sikäli olen väärällä palstalla, koska en aio lakata olemasta vässykkämies. Lisäksi määritelmä vässykkämiehestä on ettei hän osaa "käsitellä" naista. Ehkä olen osannut kun vaimo on seurassani kuusitoista vuotta viihtynyt. Että olisinko sittenkin vain puolivässykkämies.

Kannan tuon tittelin VÄSSYKKÄMIES ilolla ja ylpeydellä, niin suurta on vaimoni rakkaus ja huolenpito minua kohtaan aina ollut. Toivottavasti jatkuu niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa.

Kun pyysit ottamaan kantaa tuohon 27.5.2018 3:44 esittämääsi peliin ja kysyt että yrittäisinkö voittaa pelin? Kyllä yrittäisin voittaa, mutta tuo kysymyksesi on ainoastaan teoreettinen. Tosi elämässä ei tällaisia pelejä koskaan pelata.

Ylimielinen egoilija en ole. Syvällinen ajattelija kylläkin, kuten nimimerkkinikin osoittaa. Eikä minulla ole noussut hattuunkaan. Kirjoittelen vain suuresta myötätunnosta niitä miehiä kohtaan joilla ei vahvuuksia naisten lumoamiseen ole. Sinunkin pyrkimyksesi on auttaa näitä miehiä, se on suuri ja kannatettava asia. Kuinka naisten kanssa tilanne otetaan haltuun.

Minä en kykene neuvomaan vailla vahvuuksia oleville miehille kuinka he saisivat naisen. Se on yhtä mahdotonta minulle kuin opettaisin laulukyvytöntä laulamaan. Ehkä sinä sen osaat, ja jos saat yhdenkin miehen voittamaan pelkonsa menemään juttelemaan tuntemattomalle naiselle. niin toivotan menestystä.

Kun kysyt että, "mitä hittoa sinä ylipäätään teet SINKUT-palstalla keulimassa yksinäisille ihmisille onnellisella avioliitollasi?
        Vastaus on että minä olen vässykkämies. Vaimoni iski minut, enkä minä häntä. Tämähän sen jo todistaa. Tosinhan tämä palstan nimi on : Lakkaa olemasta vässykkämies, sikäli olen väärällä palstalla, koska en aio lakata olemasta vässykkämies. Lisäksi määritelmä vässykkämiehestä on ettei hän osaa "käsitellä" naista. Ehkä olen osannut kun vaimo on seurassani kuusitoista vuotta viihtynyt. Että olisinko sittenkin vain puolivässykkämies.

Kannan tuon tittelin VÄSSYKKÄMIES ilolla ja ylpeydellä, niin suurta on vaimoni rakkaus ja huolenpito minua kohtaan aina ollut. Toivottavasti jatkuu niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa.

"Kun pyysit ottamaan kantaa tuohon 27.5.2018 3:44 esittämääsi peliin ja kysyt että yrittäisinkö voittaa pelin? Kyllä yrittäisin voittaa, mutta tuo kysymyksesi on ainoastaan teoreettinen. Tosi elämässä ei tällaisia pelejä koskaan pelata."

Tarkoituksenani oli tuoda esille se perspektiivi, että joskus oikeassakin elämässä tulee tilanteita, jolloin kannattaisi tehdä kaikkensa ja pistää kaikki mahdollinen peliin saadakseen haluamansa, koska kukaan ei kuitenkaan elä ikuisesti.
        "Ylimielinen egoilija en ole. Syvällinen ajattelija kylläkin, kuten nimimerkkinikin osoittaa. Eikä minulla ole noussut hattuunkaan. Kirjoittelen vain suuresta myötätunnosta niitä miehiä kohtaan joilla ei vahvuuksia naisten lumoamiseen ole. Sinunkin pyrkimyksesi on auttaa näitä miehiä, se on suuri ja kannatettava asia. Kuinka naisten kanssa tilanne otetaan haltuun."

Syvällisenä ajattelijana sun olisi pitänyt ymmärtää, että minä en voi mitenkään tietää kuka oikeasti olet. Jos tämän kuitenkin ymmärsit, miksi lähtökohtaisesti oletit että minä jotenkin varmuudella oletin sun olevan tämä kundi jolla ei mukamas ole mitään vahvuuksia? Se kuulostaa siltä että pidät kanssakeskustelijaa jotenkin tyhmänä ainakin siihen saakka kunnes toisin todistetaan. Mitä tällainen kertoo sinusta? Jos multa kysytään niin hyvin nopeasti annoit ylimielisen ensivaikutelman itsestäsi.

Voisitko kuvailla mulle, millainen on mies jolla ei ole MITÄÄN VAHVUUKSIA??

Kannan tuon tittelin VÄSSYKKÄMIES ilolla ja ylpeydellä, niin suurta on vaimoni rakkaus ja huolenpito minua kohtaan aina ollut. Toivottavasti jatkuu niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa."

Se, kuinka kauan aikaa mies on viettänyt avioliitossa naisen kanssa, ei kerro MITÄÄN siitä, onko hän vässykkä vaiko ei.
        Esimerkiksi mun isäni on vässykkä, vaikka on ollut naimissa mun äidin kanssa jo yli 40 vuotta. Ja edelleen jatkuu. Erittäin todennäköisesti heidän liittonsa jatkuu aina jommankumman kuolemaan saakka.

Millä tavoin sä itse koet olevasi vässykkä? Kuvaile vaikka jotenkin arkisten tilanteiden kautta.

• Eipinnallinen

Pyysit minua kuvailemaan miehen jolla ei ole MITÄÄN VAHVUUKSIA.
        Se esittämäni esimerkkimies on sellainen: Pituus 160 senttiä, hiljainen introvertti, ei omista hyvää yhteiskunnallista statusta, rumakasvoinen, vielä lisäksi työtön ja varaton.

Löydätkö tästä miehestä yhtäkään sellaista vahvuutta joka olisi sellainen joka saisi naisen innostumaan ja ihastumaan tähän mieheen.
        On vain yksi mahdollisuus tällaisella miehellä. Puhuminen, puhuminen "hunajaisin huulin ja sokeroiduin suin". Kun ei voi ujoutensa vuoksi mennä naiselle juttelemaan niin hänellä ei ole MITÄÄN VAHVUUKSIA saada naista.

Voihan hänellä ollakin vahvuuksia. esimerkiksi hän osaa rakentaa kaunisäänisen viulun, aivan hyvä vahvuus sekin. Tai veneen. Osaa korjata kaikenlaisia koneita. Mutta nythän oli kysymys naisen saamisesta. Että ei näistä paljon apua siihen ole.

Kun kerrot että, isäsi on vässykkä, niin oletko kysynyt häneltä että, kumpi teki aloitteen isäsi vai äitisi. Jos se oli äitisi joka vei ja isäsi vain vikisi, niin hän on silloin vässykkä. Mutta jos isäsi oli niin aloitekykyinen että sai lähestymisellään äitisi ihastumaan ja rakastumaan niin siinä tapauksessa syyllistyt aiheettomaan herjaamiseen kun nimittelet isääsi vässykäksi.

Kysyt "että millä tavoin koen olevani vässykkä?" Kuten jo kerroin vaimoni iski minut enkä minä häntä. Tämä tapahtui kahta päivää vaille viisikymmenvuotispäivääni, Olin lomalla Thaimaassa. Vaimoni on thai, kaksitoista vuotta nuorempi minua. Olenhan minä sen vässykän tittelin näin ansainnut.

Arkielämässä se vässykkyys ei näy mitenkään. Eilen aamulla vaimoni halasi minua ja sanoi: Olet hyvä mies, en anna sinua toisille naisille.

Pyysit minua kuvailemaan miehen jolla ei ole MITÄÄN VAHVUUKSIA.
        Se esittämäni esimerkkimies on sellainen: Pituus 160 senttiä, hiljainen introvertti, ei omista hyvää yhteiskunnallista statusta, rumakasvoinen, vielä lisäksi työtön ja varaton.

Löydätkö tästä miehestä yhtäkään sellaista vahvuutta joka olisi sellainen joka saisi naisen innostumaan ja ihastumaan tähän mieheen.
        On vain yksi mahdollisuus tällaisella miehellä. Puhuminen, puhuminen "hunajaisin huulin ja sokeroiduin suin". Kun ei voi ujoutensa vuoksi mennä naiselle juttelemaan niin hänellä ei ole MITÄÄN VAHVUUKSIA saada naista.

Voihan hänellä ollakin vahvuuksia. esimerkiksi hän osaa rakentaa kaunisäänisen viulun, aivan hyvä vahvuus sekin. Tai veneen. Osaa korjata kaikenlaisia koneita. Mutta nythän oli kysymys naisen saamisesta. Että ei näistä paljon apua siihen ole.

Kun kerrot että, isäsi on vässykkä, niin oletko kysynyt häneltä että, kumpi teki aloitteen isäsi vai äitisi. Jos se oli äitisi joka vei ja isäsi vain vikisi, niin hän on silloin vässykkä. Mutta jos isäsi oli niin aloitekykyinen että sai lähestymisellään äitisi ihastumaan ja rakastumaan niin siinä tapauksessa syyllistyt aiheettomaan herjaamiseen kun nimittelet isääsi vässykäksi.

Kysyt "että millä tavoin koen olevani vässykkä?" Kuten jo kerroin vaimoni iski minut enkä minä häntä. Tämä tapahtui kahta päivää vaille viisikymmenvuotispäivääni, Olin lomalla Thaimaassa. Vaimoni on thai, kaksitoista vuotta nuorempi minua. Olenhan minä sen vässykän tittelin näin ansainnut.

Arkielämässä se vässykkyys ei näy mitenkään. Eilen aamulla vaimoni halasi minua ja sanoi: Olet hyvä mies, en anna sinua toisille naisille.

Kuvailit itseäsi 28.5.2018 17:20 tähän tapaan; "... Syvällinen ajattelija kylläkin ..."

Mun nähdäkseni mikään tässä sun 3:14 -kirjoituksessa ei viittaisi siihen, että olisit jotenkin syvällinen ajattelija. Päin vastoin. Nyt näyttää siltä, että olet täysin kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain sitä pintaa syvemmältä.

Mut toki on hienoa jos sulla tosiaan on nainen jonka kanssa rakkaus on molemminpuolista.

• MiesJokaTietääMitäTahtoo

Kuvailit itseäsi 28.5.2018 17:20 tähän tapaan; "... Syvällinen ajattelija kylläkin ..."

Mun nähdäkseni mikään tässä sun 3:14 -kirjoituksessa ei viittaisi siihen, että olisit jotenkin syvällinen ajattelija. Päin vastoin. Nyt näyttää siltä, että olet täysin kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain sitä pintaa syvemmältä.

Mut toki on hienoa jos sulla tosiaan on nainen jonka kanssa rakkaus on molemminpuolista.

Voin vastata perusteellisemminkin, mutta juuri nyt en jaksa.

• Eipinnallinen

Kirjoitit: "Minun nähdäkseni mikään tässä sinun 3:14-kirjoituksessa ei viittaisi siihen, että olisit jotenkin syvällinen ajattelija. Päin vastoin. Nyt näyttää siltä, että olet täysin kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain pintaa syvemmältä".

Kerrohan nyt sieltä pintaa syvemmältä mitä vahvuuksia mainitsemallani esimerkkimiehellä on naisen saamiseen, paitsi se puhuminen josta mainitsin. Ettei vain käynyt niin että tuli eteen tosiasioitten edessä umpikuja.

Voi olla että olen kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain sitä pintaa syvemmältä, mutta sentään tämän asian, että on miehiä joilla ei ole vahvuuksia saada naista, minä kykenen näkemään ja ajattelemaan. Sinulle se on mahdotonta.

Kirjoitit: "Minun nähdäkseni mikään tässä sinun 3:14-kirjoituksessa ei viittaisi siihen, että olisit jotenkin syvällinen ajattelija. Päin vastoin. Nyt näyttää siltä, että olet täysin kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain pintaa syvemmältä".

Kerrohan nyt sieltä pintaa syvemmältä mitä vahvuuksia mainitsemallani esimerkkimiehellä on naisen saamiseen, paitsi se puhuminen josta mainitsin. Ettei vain käynyt niin että tuli eteen tosiasioitten edessä umpikuja.

Voi olla että olen kykenemätön ajattelemaan ja näkemään juuri mitään asioita vain sitä pintaa syvemmältä, mutta sentään tämän asian, että on miehiä joilla ei ole vahvuuksia saada naista, minä kykenen näkemään ja ajattelemaan. Sinulle se on mahdotonta.

"Ettei vain käynyt niin että tuli eteen tosiasioitten edessä umpikuja."
        Mä voin kyllä jutella sun kanssa ilmankin että yrität provosoida mua johonkin turhanpäiväiseen kukkotappeluun. Sun tärkein motiivi täällä on vissiin just yrittää ajattaa mut johonkin umpikujaan missä perustelut loppuisi ja riehuminen alkaisi? Sopii toki yrittää jos sulla ei parempaakaan tekemistä ole.

"Löydätkö tästä miehestä yhtäkään sellaista vahvuutta joka olisi sellainen joka saisi naisen innostumaan ja ihastumaan tähän mieheen."

Ennen kuin olisin valmis vastaamaan tällaisiin kysymyksiin, mielelläni tutustuisin häneen ensin livenä. Ainakin nää lisätiedot pitäisi joka tapauksessa saada;
        - Minkä ikäinen hän on?
        - Kuinka paljon hän painaa?
        - Pitääkö hän itsestään?
        - Haluaanko hän saada naisen (mitä ikinä se nyt hänen kohdallaan tarkoittaakaan)?
        - Minkä alan työt häntä kiinnostaa?
        - Millainen koulutustausta hänellä on? Kiinnostaako jatko-opinnot?
        - Osaako hän muita kieliä kuin suomea?
        - Missä (päin suomea?) hän asuu? Asuuko yksin vai yhdessä jonkun/joidenkin kanssa?
        - Mitä hän harrastaa?
        - Kuinka hyvin hän pitää huolta itsestään? Kuntoileeko/urheileeko, syökö terveellisesti ja sopivia määriä suhteessa hänen energiankulutukseensa?
        - Onko hänellä mitään sairauksia?
        - Onko joitain juttuja mitä hän ei missään tapauksessa haluaisi ikinä tehdä?

Lisäkysymyksiä keksii helposti, kunhan näihinkin saisi vastauksen.

• Eipinnallinen

Kun sanot, "että minä yritän provosoida sinut johonkin turhanpäiväiseen kukkotappeluun. Että minun tärkein motiivini on yrittää ajattaa sinut johonkin umpikujaan missä perustelut loppuisi ja riehuminen alkaisi".
        Enhän minä mitenkään voi vaikuttaa siihen alatko riehumaan, kun perustelut sinulta loppuvat. Sinähän sen päätät riehutko vai et. Ei minulla niin mahtavaa kykyä ole.
        Yritän vain saada sinut ymmärtämään sen, että kaikilla miehillä ei ole sellaisia vahvuuksia, että he saisivat naisia. Se kun on sinulle ylivoimaisen vaikeaa.

Kun kysyin: Löydätkö tästä esimerkkimiehestä yhtäkään sellaista vahvuutta joka saisi naisen innostumaan ja ihastumaan tätän mieheen.
        Sanoit, että "ennenkuin olisin valmis vastaamaan tällaisiin kysymyksiin, mielelläni tutustuisin häneen ensin livenä. Ainakin nämä lisätiedot pitäisi saada;
        -Minkä ikäinen hän on? (43 vuotta)
        -Kuinka paljon hän painaa? ( 90 kiloa). Sanot että voi laihduttaa ja siten parantaa vahvuuksiaan.
        -Pitääkö hän itsestään? (Sen tietää vain tämä mies itse. Eikä sitä sinulle kerro).
        -Haluaako hän saada naisen (mitä ikinä se nyt hänen kohdallaan tarkoittaakaan)?
        Älä esitä noin yksinkertaista kysymystä, jos hän ei naista haluaisi, ei hän sinun apuasi tarvitsisikaan. Kyllähän sinun se pitäisi tietää mitä naisen kanssa tehdään.
        -Minkä alan työt häntä kiinnostaa? (Metsuri, metsätyöt).
        Millainen koulutustausta hänellä on? Kiinnostavatko jatko-opinnot? (Peruskoulu, jatko-opinnot eivät kiinnosta). Sanot ei halua kehittää itseään, eikä lisätä vahvuuksiaan.
        -Osaako hän muita kieliä kuin suomea? (Osaa vain suomea. Sanot menköön kielikurssille.
        -Missä (päin Suomea) hän asuu? Asuuko yksin vai yhdessä jonkun/joidenkin kanssa?
        Asuu Keski-Suomessa perimmäisessa peräkorvessa yksin.
        -Kuinka hyvin hän pitää huolta itsestään? Kuntoileeko/urheileeko, syökö terveellisesti ja sopivia määriä suhteessa hänen energiankulutukseensa? (Ei kuntoile/urheile, syö liikaa suhteessa hänen energiankulutukseensa), Sanot oma syynsä kun ei kykene säännöstelemään syömistään).
        -Onko hänellä mitään sairauksia? (Korkea verenpaine).
        -Onko joitain juttuja mitä hän ei missään tapauksessa haluaisi ikinä tehdä? (Ei halua varastaa,
        eikä pahoinpidellä ja tappaa ketään.

Sanot että lisäkysymyksiä keksii helposti. Olet todella keksinyt keinon millä pääset umpikujasta ulos. Kun keksii aina vain lisäkysymyksiä. Niitähän riittää vaikka näitä: Mikä on hänen kengännumeronsa, montako olutta juo viikossa, käyttääkö keinokuituisia vaatteita, vai luonnonkuituisia. Niistä "lisäkysymyksistä" tulee loputon jono, kun
        yrittää välttää tunnustamasta sitä tosiasiaa, että kaikilla miehillä ei ole vahvuuksia saada naista.

Kun sanot, "että minä yritän provosoida sinut johonkin turhanpäiväiseen kukkotappeluun. Että minun tärkein motiivini on yrittää ajattaa sinut johonkin umpikujaan missä perustelut loppuisi ja riehuminen alkaisi".
        Enhän minä mitenkään voi vaikuttaa siihen alatko riehumaan, kun perustelut sinulta loppuvat. Sinähän sen päätät riehutko vai et. Ei minulla niin mahtavaa kykyä ole.
        Yritän vain saada sinut ymmärtämään sen, että kaikilla miehillä ei ole sellaisia vahvuuksia, että he saisivat naisia. Se kun on sinulle ylivoimaisen vaikeaa.

Kun kysyin: Löydätkö tästä esimerkkimiehestä yhtäkään sellaista vahvuutta joka saisi naisen innostumaan ja ihastumaan tätän mieheen.
        Sanoit, että "ennenkuin olisin valmis vastaamaan tällaisiin kysymyksiin, mielelläni tutustuisin häneen ensin livenä. Ainakin nämä lisätiedot pitäisi saada;
        -Minkä ikäinen hän on? (43 vuotta)
        -Kuinka paljon hän painaa? ( 90 kiloa). Sanot että voi laihduttaa ja siten parantaa vahvuuksiaan.
        -Pitääkö hän itsestään? (Sen tietää vain tämä mies itse. Eikä sitä sinulle kerro).
        -Haluaako hän saada naisen (mitä ikinä se nyt hänen kohdallaan tarkoittaakaan)?
        Älä esitä noin yksinkertaista kysymystä, jos hän ei naista haluaisi, ei hän sinun apuasi tarvitsisikaan. Kyllähän sinun se pitäisi tietää mitä naisen kanssa tehdään.
        -Minkä alan työt häntä kiinnostaa? (Metsuri, metsätyöt).
        Millainen koulutustausta hänellä on? Kiinnostavatko jatko-opinnot? (Peruskoulu, jatko-opinnot eivät kiinnosta). Sanot ei halua kehittää itseään, eikä lisätä vahvuuksiaan.
        -Osaako hän muita kieliä kuin suomea? (Osaa vain suomea. Sanot menköön kielikurssille.
        -Missä (päin Suomea) hän asuu? Asuuko yksin vai yhdessä jonkun/joidenkin kanssa?
        Asuu Keski-Suomessa perimmäisessa peräkorvessa yksin.
        -Kuinka hyvin hän pitää huolta itsestään? Kuntoileeko/urheileeko, syökö terveellisesti ja sopivia määriä suhteessa hänen energiankulutukseensa? (Ei kuntoile/urheile, syö liikaa suhteessa hänen energiankulutukseensa), Sanot oma syynsä kun ei kykene säännöstelemään syömistään).
        -Onko hänellä mitään sairauksia? (Korkea verenpaine).
        -Onko joitain juttuja mitä hän ei missään tapauksessa haluaisi ikinä tehdä? (Ei halua varastaa,
        eikä pahoinpidellä ja tappaa ketään.

Sanot että lisäkysymyksiä keksii helposti. Olet todella keksinyt keinon millä pääset umpikujasta ulos. Kun keksii aina vain lisäkysymyksiä. Niitähän riittää vaikka näitä: Mikä on hänen kengännumeronsa, montako olutta juo viikossa, käyttääkö keinokuituisia vaatteita, vai luonnonkuituisia. Niistä "lisäkysymyksistä" tulee loputon jono, kun
        yrittää välttää tunnustamasta sitä tosiasiaa, että kaikilla miehillä ei ole vahvuuksia saada naista.

Ainakin yksi kysymys on vielä pakko kysyä tämän aivan ilmiselvästi epätoivoisen umpikujasta ulospääsemisyritykseni lomassa;
        Onko tämä mieshenkilö joku aivan todellinen ja elossa oleva, vai onko hän keksitty, fiktiivinen henkilöhahmo?

• Eipinnallinen

Kysyt "onko tämä mieshenkilö joku aivan todellinen ja elossa oleva, vai onko hän keksitty, fiktiivinen henkilöhahmo"? Hän on todellinen henkilö. Hyvä kaverini. Kuoli viime lokakuussa.

Se kysymys, että onko hän elävä tai kuollut on täysin epäoleellinen. Hänen kaltaisiaan on maaseudulla satoja jos et nyt satu sitä tietämään. Naista en koskaan hänellä nähnyt, enkä hienotunteisuussyistä koskaan hänen naisasioistaan kysellyt. Sen kuitenkin tiedän, että homo hän ei ollut. Kyllä hän naisista kiinnostunut oli.

Ammattiasi en tiedä, mutta kun sinulla on rajaton usko kykyihisi saada kaikki vässykkämiehet muutettua naistenhurmaajiksi, niin miksi et perustaisi klinikkaa sitä varten. Mainostaisit sitä vaikkapa tällaisella mainoksella:

Tulkaa minun klinikalleni. Kun olette olleet opissani määräajan, teistä tulee Auervaaran vertaisia naistenhurmaajia. Itsevarmuudessanne ei enää tule olemaan puutteita. Eikä sanat juutu kurkkuun kun te menette puhumaan tuntemattomalle naiselle.

Mikä valtava ilosanoma se olisikaan. Kenenkään ei tarvitsisi olla vässykkämies vastentahtoaan. Ja antaisihan se MiehelleJokaTietääMitäHaluaa vielä rahallisen toimeentulonkin. Näin uskon jos klinikkamaksu olisi kohtuullinen, ei liian korkea. Uskon ettei asiakkaista olisi puutetta.

Jos olet rehellinen niin toki muistaisit sanoa heti kurssin alkuun ensimmäisenä sen totuuden, että naisia on ikäluokassa 20-49 vuotiaat 47000 vähemmän kuin miehiä. Jos teistä kaikki ei saa naista, vika ei ole opetuksessani, eikä teissä. Matematiikalle ei nyt vain mahda mitään.

Näin minä tekisin jos minulla olisi tuollainen rajaton usko siihen että voisin muuttaa jokaisen vässykän naistenhurmaajaksi. Tekisin sen enemmänkin sen tuottaman ilon vuoksi, kuin saadakseni rahaa.

Mutta kun osaa näitä vässyköitä neuvoa.

Kysyt "onko tämä mieshenkilö joku aivan todellinen ja elossa oleva, vai onko hän keksitty, fiktiivinen henkilöhahmo"? Hän on todellinen henkilö. Hyvä kaverini. Kuoli viime lokakuussa.

Se kysymys, että onko hän elävä tai kuollut on täysin epäoleellinen. Hänen kaltaisiaan on maaseudulla satoja jos et nyt satu sitä tietämään. Naista en koskaan hänellä nähnyt, enkä hienotunteisuussyistä koskaan hänen naisasioistaan kysellyt. Sen kuitenkin tiedän, että homo hän ei ollut. Kyllä hän naisista kiinnostunut oli.

Ammattiasi en tiedä, mutta kun sinulla on rajaton usko kykyihisi saada kaikki vässykkämiehet muutettua naistenhurmaajiksi, niin miksi et perustaisi klinikkaa sitä varten. Mainostaisit sitä vaikkapa tällaisella mainoksella:

Tulkaa minun klinikalleni. Kun olette olleet opissani määräajan, teistä tulee Auervaaran vertaisia naistenhurmaajia. Itsevarmuudessanne ei enää tule olemaan puutteita. Eikä sanat juutu kurkkuun kun te menette puhumaan tuntemattomalle naiselle.

Mikä valtava ilosanoma se olisikaan. Kenenkään ei tarvitsisi olla vässykkämies vastentahtoaan. Ja antaisihan se MiehelleJokaTietääMitäHaluaa vielä rahallisen toimeentulonkin. Näin uskon jos klinikkamaksu olisi kohtuullinen, ei liian korkea. Uskon ettei asiakkaista olisi puutetta.

Jos olet rehellinen niin toki muistaisit sanoa heti kurssin alkuun ensimmäisenä sen totuuden, että naisia on ikäluokassa 20-49 vuotiaat 47000 vähemmän kuin miehiä. Jos teistä kaikki ei saa naista, vika ei ole opetuksessani, eikä teissä. Matematiikalle ei nyt vain mahda mitään.

Näin minä tekisin jos minulla olisi tuollainen rajaton usko siihen että voisin muuttaa jokaisen vässykän naistenhurmaajaksi. Tekisin sen enemmänkin sen tuottaman ilon vuoksi, kuin saadakseni rahaa.

Mutta kun osaa näitä vässyköitä neuvoa.

Sun kaverisi lähti täältä liian aikaisin. En tiedä miltä se susta nyt tuntuu mutta pahoillani joka tapauksessa olen... jos sillä mitään merkitystä sulle on.

Mitä tulee tuohon sun ehdotukseesi - olen itse asiassa parin viime kuukauden aikana jossain määrin jo harkinnut sitä. Nyt kun ensimmäistä kertaa joku muukin sitä ehdotti, niin voisin ottaa ihan oikeasti asiakseni selvittää, kuinka tällaisen projektin voisi käytännössä laittaa aluille. En minäkään sitä ensisijaisesti rahan takia tekisi, vaan siksi, koska se voisi olla oikeasti todella antoisaa ja kivaa, jos/kun voisi auttaa muita sellaisten ongelmien kanssa jotka tuntuvat heistä ylitsepääsemättömiltä! Minä kun olen erikoistunut juuri sellaiseen, että missä muut yleensä epäonnistuvat, minä onnistun, ja sellaiset haasteet kiehtovat ja motivoivat minua todella paljon. Sen vuoksi voisin pyrkiä/yrittää ratkoa ihmisten ongelmia paljon laajemmassakin mittakaavassa kuin mitä ehdotit, ei siis keskittyen ainoastaan "vässykkä"miehiin.

Laitoin tuon sanan tällä kertaa lainausmerkkeihin sen vuoksi, koska tuo ei ole mikään pysyvä tila, vaan siitä piirteestä voi kuka tahansa päästä eroon jos oikeasti sitä haluaa ja on valmis tekemään pidemmän tähtäimen työtä sen eteen. Mitä nuorempana aloittaa niin sen parempi, mutta silti vanhemmillakin "ikivässyköillä" miehillä on mahdollisuus muuttua. Jokaiselle "vässykkä"miehelle tulisi räätälöidä oma henkilökohtainen ohjelma jota hänen tulisi pyrkiä noudattamaan aina siihen saakka, kunnes hän ei enää olisi vässykkä. Ehkä jonkinlaiset ylläpitoharjoituksetkin voisi olla paikallaan, koska vässykkätilaan voi valahtaa takaisinkin, ellei riittävän aktiivisesti pyri sitä välttämään.

• Eipinnallinen

Nyt me olemmekin viimein samaa mieltä. Pyrkimyksesi on kannatettava asia. Enkä sano tätä ilkeillessäni, kun sanon: Onnea ja menestystä yrityksellesi. Tällaista tarvitaan.

Nyt me olemmekin viimein samaa mieltä. Pyrkimyksesi on kannatettava asia. Enkä sano tätä ilkeillessäni, kun sanon: Onnea ja menestystä yrityksellesi. Tällaista tarvitaan.

Ensin tarvitsisin muutamia täysin vapaaehtoisia miehiä joilla on vaikeuksia saada naisilta arvostusta, ja jotka siis jollain tavoin täyttävät vässykän kriteerit. Heidän halunsa muuttaa tapojaan ja tottumuksiaan sekä kykynsä olla täysin rehellisiä itselleen ja mulle on kaikista oleellisinta. Heitä voisin auttaa täysin ilmaiseksi - ja joskus sen jälkeen laittaa virallisempaa palvelua pystyyn.

• ddfsfgfdg45tg

Taas yksi kaikentietävä besserwisseri, joka tietää 100% varmuudella totuuden siitä miten kaikki toimii ihan henkilöstä riippumatta. Näitähän palsta tarviikin lisää.

• DarkFaery

Aika korkealla on hiusraja tuossa kuvassa. Kohta sulla kun sitä onkin kunnon sasikalju, kuten sitä neitsytsedällä pitääkin olla perkele!!!!!!!!!!!!!!!

• Mitä tarkoittaa kun on 15 huutomerkkiä? Huutaako silloin jo tosi kovaa?

• Vässykkähän on luonteenpiirre, joten paranemisennusteen siitä näkisin olevan heikko...

• Itse en näkisi asiaa näin. Kunhan vain muuttaa asennoitumistaan ja suhtautumistaan sekä lähestymistapaansa tiettyihin asioihin, loppu on enää kiinni siitä että totuttautuu uuteen versioon itsestään niin perusteellisesti, että siitä tulee uusi oma koti, oma mukavuusalue. Aivan niin, sitä ennen on jätettävä se vanha mukavuusalueensa. Rohkeasti vain, askel askeleelta, omaa tahtia. Tärkeintä on tiedostaa, mihin suuntaan on menossa. Jokainen askel on kotiinpäin.

Rohkeus ei ole luonteenpiirre, vaan tietoisuus siitä, mitä on tekemässä ja kykyä luottaa siihen.

• Vässyt

Semmoinen kuka antaa naisensa pahoipidellä lapsiaan Samoin kuin nainenkin.

• eihelppojaasioita

Mitä mies voi asialle tehdä feministisessä matriarkaatissa ilman raskauttavia ja pitäviä todisteita?

• ahast.on
        eihelppojaasioita kirjoitti:

Mitä mies voi asialle tehdä feministisessä matriarkaatissa ilman raskauttavia ja pitäviä todisteita?

Eipä paljon mitään.

• outsider1

Mieluummin vässykkämies kuin lassukkamies.

• Olet molemmat, lisäksi olet yhteiskunnan laiska loinen.

• "heteromiehen ei kannattaisi olla vässykkä eikä kusipää"

Miksi sitten olet vässykkä sekä kusipää? Tee asialle jotain, hölmö.

• super-atm kirjoitti:

"heteromiehen ei kannattaisi olla vässykkä eikä kusipää"

Miksi sitten olet vässykkä sekä kusipää? Tee asialle jotain, hölmö.

Mä en voi sille mitään jos olet mun kirjoituksista vetänyt tällaiset johtopäätökset. En minäkään tiedä, millainen sä olet oikeasti livenä, siksi en ala haastamaan riitaa sun enkä kenenkään muunkaan kanssa täällä. Suosittelen samaa lähestymistapaa kaikille netin käyttäjille, jotka eivät toisiaan oikeasti tunne.

Mä en voi sille mitään jos olet mun kirjoituksista vetänyt tällaiset johtopäätökset. En minäkään tiedä, millainen sä olet oikeasti livenä, siksi en ala haastamaan riitaa sun enkä kenenkään muunkaan kanssa täällä. Suosittelen samaa lähestymistapaa kaikille netin käyttäjille, jotka eivät toisiaan oikeasti tunne.

Älä lässytä.

• itsesääliätmi

Miksi sitten haastat riitaa?

• itsesääliätmi kirjoitti:

Miksi sitten haastat riitaa?

Kenen kanssa oon haastanu riitaa?

• cleaninglady6

Vässykkämiehen asunto on kuin kaatopaikka, paitti jos äitee käy siivoomassa.

• poioiuoiuoiuoio

No huh! Oletpa "aika" mielenkiintoinen tapaus.. :)

Mukavaa, että olet eksynyt palstalle!

• Kiitos ystävällisistä sanoistasi... harvemmin niitä täällä näköjään saa.

Mä tulin juuri suomi24:een siksi, koska täällä on paljon käyttäjiä ja tänne voi kirjoittaa sekä sisäänkirjautumisen kautta että ilman. Kaikille löytyy siis se itselle oma mukavuusalue. Tosi tärkeänä pidän sitä, että kaikki kirjoitukset pysyvät täällä (mikäli ne siis ovat asiallisia). Se mikä on sanottu, on sanottu, etkä voi enää perääntyä. Niin sen pitää ollakin. Vain silloin voi viime kädessä nähdä, kuka on valmis seisomaan sanojensa takana ja kuka ei.

Kiitos ystävällisistä sanoistasi... harvemmin niitä täällä näköjään saa.

Mä tulin juuri suomi24:een siksi, koska täällä on paljon käyttäjiä ja tänne voi kirjoittaa sekä sisäänkirjautumisen kautta että ilman. Kaikille löytyy siis se itselle oma mukavuusalue. Tosi tärkeänä pidän sitä, että kaikki kirjoitukset pysyvät täällä (mikäli ne siis ovat asiallisia). Se mikä on sanottu, on sanottu, etkä voi enää perääntyä. Niin sen pitää ollakin. Vain silloin voi viime kädessä nähdä, kuka on valmis seisomaan sanojensa takana ja kuka ei.

No tervetuloa vielä!

Äläkä hyvä mies säiky minua.
        Yritän tuoda vaan hyvää tuulta
        ja välillä menee sirkushuvienkin puolelle.

(naurua)

• poioiuoiuoiuoio

Kiitos ystävällisistä sanoistasi... harvemmin niitä täällä näköjään saa.

Se on totta, ettei täällä juuri myönteistä palautetta saa. Tai sitten se on niin hienovaraista, että sitä tuskin huomaa.

Itse kehun AINA, jos siihen on aihetta!

Täällä on vaan muutama täysjärkinen mies, joten kaltaisellesi vivahteikkaalle ja älykkäälle kaverille on tosiaankin tarvetta!!

Sellaisia naisia en ole täällä huomannut, joista en pitäisi.

Toivottavasti kestät tätä paikkaa, etkä lähde parin viikon päästä turhautuneena pois.. :) Niin käy monelle.

• poiuoiuououo
        poioiuoiuoiuoio kirjoitti:

Se on totta, ettei täällä juuri myönteistä palautetta saa. Tai sitten se on niin hienovaraista, että sitä tuskin huomaa.

Täällä on vaan muutama täysjärkinen mies, joten kaltaisellesi vivahteikkaalle ja älykkäälle kaverille on tosiaankin tarvetta!!

Toivottavasti kestät tätä paikkaa, etkä lähde parin viikon päästä turhautuneena pois.. :) Niin käy monelle.

Vinkki: Miehistä kantsii vähän seurata, mitä A. Palstamäki, outsider1 ja Dissident kirjoittaa.

Muut jo niin menetettyjä tapauksia, että jutut kannattaa sivuuttaa. Pahoitat vaan ihan turhaan mielesi! Huomaat pian syyn, miksi he ovat loppupeleissä yksin -luonne liian inhottava. Ei se mistään ätmiydestä johdu.

• poioiuoiuoiuoio kirjoitti:

Tällä hetkellä en näe mitään syytä, miksen voisi olla osallisena täällä vähän pidempäänkin. Ei oo vielä kertaakaan tullut sellainen fiilis että mun pitäis kestää jotakin. Päinvastoin. Olen täällä kuin kotonani.

Miesten kohdalla on paljon useammin kyse siitä, että he pelkäävät jotakin. Jotakin mitä eivät ymmärrä tai eivät halua kohdata. Sosiaalisissa tilanteissa tämä sitten monesti purkautuu negatiivisella tavalla, esim. aggressiona, petollisuutena tai välinpitämättömyytenä. Joskus mies vain jäätyy henkisesti pelosta kankeaksi, jos ei ole tottunut kohtaamaan ja käsittelemään kyseistä tilannetta. Ihan siis perus alkukantainen Taistele, Pakene, tai Jäädy paikallesi - asetelma, kun se leijona yllättäen kurkkaa puskista.

Nää on oikeasti aika monimutkaisia juttuja, joten ei kannattais aina ekana lähteä arvostelemaan miesten järkevyyttä. Heidän ongelmansa ovat usein paljon syvemmällä kuin silkassa ajattelukyvyssä. Kuten tunteiden käsittelyssä ja itsensä hyväksymisessä jne.

• Kiltti-ja-Kunnollinen
    • NoProblemo

No jos kohtelee toista kuten toivoo itseään kohdeltavan on nössö paskaa niin..ok... ongelma taitaa olla se just kun ihmiset ajattelee ensin itseään siinä parisuhteessakin. Pitäs olla molemmilla lähtökohta se ajatellaan ensin sitä toista niin saattaisi ehkä toimia nää nykyiset parisuhde kuviot. Ei ole nössö menosta kyse vaan ihan perus psykologiaa...

• Aivan... eli tulee kyetä asettumaan toisen asemaan. Tämä ei ole mahdollista, ellei ole asianmukaisesti yhteydessä kaikkiin tunteisiinsa, jotta voisi ymmärtää, miltä siitä toisesta kullakin hetkellä saattaisi tuntua, mikäli itse olisi hän. Ja kyllä, kaikkeen tähän tarvitaan myös sitä logiikkaa.

Järki ja tunteet.

Tasapaino.

Noi on aika kovia juttuja kaikissa mahdollisissa ihmisuhdeasioissa ja -tilanteissa. Mutta myöskin muiden elävien eliöiden kanssa, jotka kykenevät tuntemaan, vaikkeivät välttämättä kykenisi ajattelemaan (loogisesti) (ainakaan kovin hyvin).

Me ihmiset erotumme muista eläimistä nimenomaan ajattelukykymme vuoksi. Siksi muut eläinlajit ja elämänmuodot maapallolla ovat jääneet (evoluutiossa) aika pahasti alakynteen - ne eivät yksinkertaisesti mahda meille ja meidän älykkyydellemme pidemmällä tähtäimellä yhtikäs mitään.

Mikäli jokainen voisi kokea sitä myötätuntoa ihan kaikkia elämänmuotoja kohtaan, tuskin meillä olisi mitään ongelmaa täällä. Ei oikeasti muuta tartte, kuin ottaa se toinenkin huomioon.

Tämä on jokaisen itsensä päätettävissä, kuinka jatkossa haluaa toimia. Aikaa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2765
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2300
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1886
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1620
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      168
      1335
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      282
      1157
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      938
    Aihe