mies vaatii seksiä ruoan vastineeksi

aapuuva

Olen työtön ja viime aikoina kallis lääkitys on vienyt varat epätasapainoon, loppukuusta olen aina rahaton. Miehellä myös rahat vähissä koska työtön, hän sai äidiltään rahaa ruokaan mutta kieltäytyy ostamasta minulle ruokaa. Vaatii seksiä jotta ostaisi ruokaa. Minua ei seksi paljoa kiinnosta sillä miehellä ei seiso ja kaiken kukkuraksi ilkeilee siitä minulle sitten.

Olemme avioliitossa. Lapsia ei ole. En voi erota ellen saa töitä. Mies tietää tämän ja kun viimeksi pääsin työhaastatteluun hän siirti kelloa jotta myöhästyin! No arvatkaa miten meni sen jälkeen...

Viinaa ostaisi minulle kyllä, ei tarvitse kuin pyytää. Itse hän juo hyvin harvoin.

Mistä tämmöinen kertoo? Mitä ihmettä teen? Minulla ei ole ketän joka voisi auttaa enkä voi kertoakaan tästä kenellekään, tämä on pikkupaikkakunta...

15

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Påäölo

      No turha vikistä ku oot tommosen rotan kanssa yhteen muutanu

    • bigpig

      Jätä se sika. Suora lainaus vauva palstalta,

    • miksietvainlähde

      Kyllähän työttömätkin tukia saa, muuta vaikka pieneen kerrostaloasuntoon. Ihan naurettavaa että oot tollasen paskiaisen kanssa yhessä. Kannattaa hakea ammattiapua jos ei ole läheisiä.

    • Hyouio

      Minkä ikäisiä olette? Pidä ainakin huoli ettei niitä lapsia tulekaan tuohon elämän tilanteeseen.
      Jos et omalla paikkakunnalla voi mennä mihinkään, niin etsi netistä joku virallinen avunsaanti linkki. Voit chattailla tai kirjoittaa. Srk, Väestöliitto, jne
      Seuraavan kerran katso kello kännykästäsi

      • alkuperäinenn

        Kiitos kommenteista. Minulla ei ole omaa kännykkää, käytän miehen. Koneelta olisin nähnyt kellon, mutta en katsonut enään silloin aamulla sitä.
        Lapsia ei onnekis voi enään tulla...
        Chatti on hyvä idea kiitos.


      • SinäkinSelviät

        Miehesi harjoittaa henkistä väkivaltaa. Joku kirjoittaja ehdottikin avun hakemista. Katso www.naistenlinja.fi
        * Chat
        *ilmainen tukipuhelin 0800-02400 (jos voit soittaa)
        ma-pe klo 16-20 ja la-su klo 12-16.
        www.nollalinja.fi
        *ilmainen tukipuhelin ympäri vuorokauden 0800-05005

        Tsemppiä Sinulle!

        T. Vielä avioliitossa elävä, samantapaista kokenut ja ahdistavasta tilanteesta kuiville päässyt nainen


    • oppeliini1

      Ennenkuin työnnät alapäätäsi tuolle miehelle, VARMISTA että ehkäisy toimii.
      Jos jäät liittoon, kipaise sterilisoimassa itsesi, on rikollista hankkia avuttomia pienokaisia noin sairaaseen kotiin.

      Jos taas olet valmis pois tuosta sekoilevasta sotkusta, on vaikea ymmärtää miksi yhä VALITSET jatkaa samaa rataa.

    • rainer.raakku

      Laita lehteen päiväkahviseura ilmoitus ja ala tienaan. Parhaimmillaan saat pidettyä kummankin, ittes ja miehen viinassa ja ruuissa, saattaapa jäädä vielä vähän ylikin.

    • TotuusSattuuQC

      "En voi erota ellen saa töitä. "

      Oletko ajatellut että saat todennäköisesti nykyistä enemmän tukia jos et ole avioliitossa? Nyt puolisosi tulot vaikuttavat myös sinun tukiisi.
      Eli sinulla on taatusti varaa erota. Kyllä yksinasuvista monikin on työtön.

      • Ei sielä mualla mitä tukia saa jos ei lehmiä oo.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ei sielä mualla mitä tukia saa jos ei lehmiä oo.

        Nii hanki muutama kanttura. Niitä alat sitte vuokrata seksinnälkäisille saksalaisille turisteille.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Nii hanki muutama kanttura. Niitä alat sitte vuokrata seksinnälkäisille saksalaisille turisteille.

        Ja siitähä sä saat kännynkänkii, ku jollai kuiteki on se siinä esillä, ni lipsauta se lantakassaan. Tuskin se sitä ennää haluaa sen jäläkee, ni ota sä se. Pyyhit vuan karvelikintaalla ja pyyhit muistin tai voitha sieltä onkia vielä tietojakin asiakkaastasi niiku Feisbuuk ikkää.

        Tästä alkuun: https://ahlbergdata.fi/


    • Kokemusta__on

      1. Tee mitä mies pyytää jos se on toteutettavissa (esim. seksi)
      2. Etsi töitä ja hanki vakituinen työpaikka (ÄLÄ KERRO SIITÄ MIEHELLESI)
      3. Säästä rahaa asuntoon
      4. Eroa
      5. Muuta
      6. Etsi uusi mies jos siltä tuntuu
      7. Nauti elämästäsi ja vapaudesta

    • taaskonäitä

      Siis jo lähtökohta on väärä. Mies kiristää seksillä? Seksin kuuluisi olla jokaisen miehen normaalia arkipäivää, miksi tilanne on ajautunut tuollaiseksi? Et voi muuttaa rahan vuoksi? Heh, molemmat olette hieman idiootteja koska ajattelet rahaa suhteessa elämänlaatuun ja miehesi tekee samoin. Rahako se nyt määrää voiko miehesi saada seksiä tai voisitko sinä muuttaa? No, jos noin niin pidä hyvänäsi:)

    • ykspaska

      Aika kurjaa, jos mies joutuu ostamaan seksiä vaimoltaan.
      Ei ihme että suhde on kriisissä.
      Se että mies ostaisi viinaa, voi tarkoittaa sitä että, hän haluaisi sinun rentoutuvan.
      Viestisi perusteella, voisi helpostikin päätellä että, tarvitsisitkin rentoutua.

      Juu erolla uhkailu onkin paras tapa piristää parisuhdetta. Se on nykyisin hyvin yleinen kiristyskeino. Somekin siihen yllyttää. Kaikkiin parisuhdeongelmiin ratkaisuksi tarjotaan *jätä se sika* kuten joku jo aijemmin mainitsikin.

      Olisiko ihan mahdotontaettä, ajattelisit joskus asiaa miehesi kantilta? Se ei tosiaan ole nykyisi trendikästä, eikä naisille tyypillinen tapa. Mut siitä huolimatta uskallan moista radikaalia ehdottaa. Tiedä vaikka yllättyisit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe