Ihmettelen suuresti kuinka mun kohta 13 vuotias tyttö pystyy syömään ihan älyttömästi. Painoa löytyy 39kg ja pituus 154cm. Tyttö pystyy vetämään putkeen yli 600g irtokarkkeja joista 2/3 suklaata. Jaksaa syödä kokonaisen pizzan kerralla vaikka itse tulen täyteen jo puolikkaasta pizzasta. Tytär itsekin ihmettelee kuinka paljon pystyy syömään ennen kuin tulee paha olo. Mutta ei kyllä syö herkkuja muuta kuin pari tai kerran viikossa. Tytär on kyllä itse tarkka millon syö herkkuja ja millon ei. Hän ei kyllä liho ei sitten millään. Perus ruokailut kunnossa ja harrastaa lihaskuntoa kehonpainolla. Mites teillä, pystyykö teidän teinit vetämään herkkuja ja muuta moskaa ihan hirveesti? Ja onko normaalia teineille?
Teinien vanhemmat!!
Herkkujaaaaa
0
1542
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381