Ihmettelen suuresti kuinka mun kohta 13 vuotias tyttö pystyy syömään ihan älyttömästi. Painoa löytyy 39kg ja pituus 154cm. Tyttö pystyy vetämään putkeen yli 600g irtokarkkeja joista 2/3 suklaata. Jaksaa syödä kokonaisen pizzan kerralla vaikka itse tulen täyteen jo puolikkaasta pizzasta. Tytär itsekin ihmettelee kuinka paljon pystyy syömään ennen kuin tulee paha olo. Mutta ei kyllä syö herkkuja muuta kuin pari tai kerran viikossa. Tytär on kyllä itse tarkka millon syö herkkuja ja millon ei. Hän ei kyllä liho ei sitten millään. Perus ruokailut kunnossa ja harrastaa lihaskuntoa kehonpainolla. Mites teillä, pystyykö teidän teinit vetämään herkkuja ja muuta moskaa ihan hirveesti? Ja onko normaalia teineille?
Teinien vanhemmat!!
Herkkujaaaaa
0
1446
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991