Ihmettelen suuresti kuinka mun kohta 13 vuotias tyttö pystyy syömään ihan älyttömästi. Painoa löytyy 39kg ja pituus 154cm. Tyttö pystyy vetämään putkeen yli 600g irtokarkkeja joista 2/3 suklaata. Jaksaa syödä kokonaisen pizzan kerralla vaikka itse tulen täyteen jo puolikkaasta pizzasta. Tytär itsekin ihmettelee kuinka paljon pystyy syömään ennen kuin tulee paha olo. Mutta ei kyllä syö herkkuja muuta kuin pari tai kerran viikossa. Tytär on kyllä itse tarkka millon syö herkkuja ja millon ei. Hän ei kyllä liho ei sitten millään. Perus ruokailut kunnossa ja harrastaa lihaskuntoa kehonpainolla. Mites teillä, pystyykö teidän teinit vetämään herkkuja ja muuta moskaa ihan hirveesti? Ja onko normaalia teineille?
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492433Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977- 66970
- 120937
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73783- 71601
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90561Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50536- 38512
- 36478