Lohtua irtosuhteista?

Oli linkki sivulla tuohon niin vilkaisin:

https://www.idealista.fi/henriikka-ronkkonen-selatti-ahdistuksen/?_ga=2.130462351.1496062887.1517243720-555329759.1515152118

"Lohtua Henriikka päätyi hakemaan irtosuhteista.

– Mulla oli hyvin vahva miehiin kohdistuva tunne, että korjatkaa mut tai parantakaa mut, hän kuvailee."

Onkohjan tuo yleistäkin että naiset hakee lohtua irtosuhteistaan? No varmaan mutta juttu paranee vielä:

"Henriikka kertoo esimerkiksi kohdanneensa itsenäisestä naisesta unelmoivia miehiä, jotka eivät kuitenkaan ole kyenneet vastaanottamaan sellaista.

– He estävät sen tapahtumasta, koska pelkäävät. Sitten itse olen ollut niissä tilanteissa ihan vereslihalla, että en voi jäädä tähän, koska sinä et ole valmis.

Aikaisemmin Henriikka yritti ratkaista tilanteet, mutta nykyään hän antaa asian olla.

– Olen yrittänyt terapoida miehiä, mutta siitähän ei tule yhtään mitään. Siinä syntyy aina sama kaava, että jossain vaiheessa se mies alkaa seurustella jonkun toisen kanssa. Jos toisen ei anna rauhassa käsitellä asioitaan, niin se livahtaa turvaan, vaikka se ei lopulta olisikaan hänelle hyvä vaihtoehto."

Miehissä on vika kun eivät kykene vastaanottamaan itsenäistä 2000-luvun naista :D ja ne miehet pelkää :D Heh, miten mulla tuli tuosta mieleen palstan naiset?No onhan täällä miehiäkin jotka innolla kyökkipsykologiaa tykkää harjoittaa :D

7

123

1Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohtuairtosuhteesta

Mitä ne pillua itkevät miehet haluaa?

• jokumies83

"Lohtua irtosuhteista?"
      Tämä onnistuu vain naisille ja vain 10% top parhaimmille miehille. Tavismies ei lohtua niistä voi hakea.

• hylkytavaraa

Ei onnistu. Olen nainen. Sellainen biojäte ikäinen.

• Elä sorru irtokarkkeihin. Tykkään vain vakavasti suhteesta olevista miehistä.

• .. Juuri Tuollaista Lohduttelua BonoBot aina Harrastaa.. ;D

• 12121212121212

Tuohan on klassikko.

Fiksu pelimies sanoo AINA että "tämä ei johdu sinusta vaan minusta". Tällä varmistetaan ettei nainen ala haukkumaan miestä kavereille/somessa/tms, ja samalla jää portti auki jos myöhemmin tekee mielti seksiä.

• toinenklassikko

Monet naisetkin sanovat noin silloin kun jättävät miehen, mitä se sitten tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1313
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      835
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      523
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe