kg?
Ei se kauhean kevyesti tullut, mutta olin aiemmin samana päivänä tehnyt vinopenkkiä 67,5 kg:lla kolme sarjaa, joissa toistot 7, 7 ja 9. Sen lisäksi olin tehnyt pystypunnerrusta 3*8 42,5 kg:lla ja dippiä 15 kg:n lisäpainolla 3*9. Lisäksi olin just ennen penkkimaksimin kokeilua vetänyt kolme sarjaa leukoja lisäpainolla.
Onko se hyvin, jos mies jaksaa nostaa penkistä 96
35
671
Vastaukset
Lopeta tuo pelleily penkkipunnerruksella.
Hakeudu painonnoston pariin, ne on oikeita äijiä ja laji tuo voimaa sekä räjähtävyyttä.valtakunta kirjoitti:
Kultaiseni nousee voimistelee käsilihaksia voismistelu renkailla.😁
Siis voimistelee käsilihaksia voimistelu renkailla.
- Karvamies
Renkaat voimistelee kultaiseni käsilihaksilla.
- Kakkossmiess
Sali-Maket nyt kommentoikaa.
- nostapull0
Olet mies jos sinulla on nainen, muussa tapauksessa olet surkimus, vaikka nostaisit 400kg.
- Totuus-
Silloin kun treenasin niin nostelin 80 kg 15 toisto penkissä. Nostelin muuten treenin aikana 60-70 kg noin 10 kertaa 10 sarjoja. Muissa laitteissa varmaan sata toistoo tein.
Ehhehe, vanha kunnon ätmimode siellä taas mieltään pahoittamassa.
Oliko väärä vastaus? :DLinuuukka! Missä oot ollunna?
Puntinnosto on huuhaata. Pöllimetässä se voima tulee!
https://youtu.be/HrK40dYFXsA
Eikä oo mikä turvonnut Hulkki tuo äijä...Dissident kirjoitti:
Linuuukka! Missä oot ollunna?
Puntinnosto on huuhaata. Pöllimetässä se voima tulee!
https://youtu.be/HrK40dYFXsA
Eikä oo mikä turvonnut Hulkki tuo äijä...Vähän joka paikassa, vaan en täällä... Jossain kohtaa täällä oli niin heikkotasoista ulinaa, ettei yhtään kiinnostanut ja sitten en muistanut enää edes käydä kurkkimassa josko jostain olisi saanut revittyä irti jotain viihdyttävää. ;) Mitäs täällä on tapahtunut sillä aikaa?
On se vahva, pärjää varmasti vähän komeammankin kokoisen leidin kanssa :)LinerT.2 kirjoitti:
Vähän joka paikassa, vaan en täällä... Jossain kohtaa täällä oli niin heikkotasoista ulinaa, ettei yhtään kiinnostanut ja sitten en muistanut enää edes käydä kurkkimassa josko jostain olisi saanut revittyä irti jotain viihdyttävää. ;) Mitäs täällä on tapahtunut sillä aikaa?
On se vahva, pärjää varmasti vähän komeammankin kokoisen leidin kanssa :)Joo. No kieltämättä täällä on saanut etsiä viihdyttävää keskustelua. Mutta on täällä jotain valoa taas tunnelinpäässä. Ma-teoreetikot pitää tietty pintansa, mutta naisistahan sitten tulee uupeloa.
Minä nyt täällä jaksan kikkailla ja yltiöpositiivisuutta jaeskella...
Joo. Äijä on varmaan yhä metsuri 70 vuotiaana...Dissident kirjoitti:
Joo. No kieltämättä täällä on saanut etsiä viihdyttävää keskustelua. Mutta on täällä jotain valoa taas tunnelinpäässä. Ma-teoreetikot pitää tietty pintansa, mutta naisistahan sitten tulee uupeloa.
Minä nyt täällä jaksan kikkailla ja yltiöpositiivisuutta jaeskella...
Joo. Äijä on varmaan yhä metsuri 70 vuotiaana...Siis ei mitään ihmeellistä, samaa jargonia kuin aina ennenkin. Kukaan teoreetikoista ei ole huikeilla tiedoillaan vieläkään saanut naista, ätmit kimittää pillua joka toisessa aloituksessa ja Perttikin tuossa näyttää vielä samoja aloituksia kirjoittelevan kuin aina ennekin. Ei uusia mielenkiintoisia hahmoja..?
No mut kai Harmis sentään on löytänyt sen 50-luvun piirretyn sarjakuvahahmonsa? Pikkukakkonen tuolla toisaalla kertoi vielä tapailevansa sitä lihavaa kääpiötä, tosin se väitti sen kasvaneen pituutta ja laihtuneen. Mä en taida uskoa... Muutaman kännipanonkin se oli kuulemma löytänyt, kartuttanut varmaan irtokäsikokoelmaansa.
Mitä on uupelo?
Viimeksi kun tavattiin, sulla oli joku kuuma kisuli kierroksessa. Raportti!! :)LinerT.2 kirjoitti:
Siis ei mitään ihmeellistä, samaa jargonia kuin aina ennenkin. Kukaan teoreetikoista ei ole huikeilla tiedoillaan vieläkään saanut naista, ätmit kimittää pillua joka toisessa aloituksessa ja Perttikin tuossa näyttää vielä samoja aloituksia kirjoittelevan kuin aina ennekin. Ei uusia mielenkiintoisia hahmoja..?
No mut kai Harmis sentään on löytänyt sen 50-luvun piirretyn sarjakuvahahmonsa? Pikkukakkonen tuolla toisaalla kertoi vielä tapailevansa sitä lihavaa kääpiötä, tosin se väitti sen kasvaneen pituutta ja laihtuneen. Mä en taida uskoa... Muutaman kännipanonkin se oli kuulemma löytänyt, kartuttanut varmaan irtokäsikokoelmaansa.
Mitä on uupelo?
Viimeksi kun tavattiin, sulla oli joku kuuma kisuli kierroksessa. Raportti!! :)Aikalailla niin. No Pertti minusta ihan mukavasti kirjoittelee nykyään. Sopivia aloituksia. Mutta kaikki ennallaan. Ei uutta...
Jaa? Mikäs nainen se lie ollut? No oisko se ollut se, joka sai tarpeekseen, kun en loikkinutkaan alati hänen luokseen? Vähän liian innokas tapaus, mutta itsepähän sai tarpeekseen...
Eipä tässä hirmu hinku mihinkään ole sotkeutua. Muutaman kanssa turistellut deittisovelluksissa, mutta eipä ole sitä intoa kun joskus. Krantuks viissiin äitynyt ja laiskaks...
Mutta tuossa toukokuun alussa ajattelin nykäistä ja lopetan lääkekuurilla tupakoinnin ja laadin syömiskäyttäytymisen uusiksi. Singerrän vängällä töihin ainakin. Nyt ois niitten aika.Dissident kirjoitti:
Aikalailla niin. No Pertti minusta ihan mukavasti kirjoittelee nykyään. Sopivia aloituksia. Mutta kaikki ennallaan. Ei uutta...
Jaa? Mikäs nainen se lie ollut? No oisko se ollut se, joka sai tarpeekseen, kun en loikkinutkaan alati hänen luokseen? Vähän liian innokas tapaus, mutta itsepähän sai tarpeekseen...
Eipä tässä hirmu hinku mihinkään ole sotkeutua. Muutaman kanssa turistellut deittisovelluksissa, mutta eipä ole sitä intoa kun joskus. Krantuks viissiin äitynyt ja laiskaks...
Mutta tuossa toukokuun alussa ajattelin nykäistä ja lopetan lääkekuurilla tupakoinnin ja laadin syömiskäyttäytymisen uusiksi. Singerrän vängällä töihin ainakin. Nyt ois niitten aika.Katos äijää, isosti tsemppiä tupkoinnin lopettamiseen!
Mä arvasin, sulla on ollut jo tusina "niitä oikeita" sen jälkeen.. ;)
*ittu tää sivusto sakkaa. Mun pitää irtautua tästä, mutta palaillaan :)LinerT.2 kirjoitti:
Katos äijää, isosti tsemppiä tupkoinnin lopettamiseen!
Mä arvasin, sulla on ollut jo tusina "niitä oikeita" sen jälkeen.. ;)
*ittu tää sivusto sakkaa. Mun pitää irtautua tästä, mutta palaillaan :)Niin. Step by step. Kuulan sisältö alkaa olla kunnossa ja ei tartte enää niin ihmetellä sitä, niin nyt voi katsoa tään loppuvarren tästä kondikseen... uskon, että säntillisellä syömisellä ja liikuntaa lisäämällä se muutama kilo karisee kesän aikana. Jos jalka alkaa kulkee, saatan kammeta 4 divarisäbä porukkaan... vois sitäkin puolitosissaan taas alkaa pelaamaan...mut jalkaa pitää saada lisää.
No mä kyllä katselen leidejä, jos niitä sattuu tyrkylle tupsahtamaan. Enää en kyttäile toinen silmä sirrillään toista, vaan katselen rauhassa. Aika monella on mahkut "oikeaksi". Oikeastaan jännä katsoa itse, miten varovaisia muut on. Hirmu pelokkaasti tullaan jos tullaan juttusille ja muutenkin mittaillaan ja kysellään. Mutta kyllä mulle passaa. Nou hätä...jaksan kyllä vastailla ja hymyillä.
Joo. Tää sivusto taas kikkailee jotain ainakin mobiilille...mulla on suosikkeina tää sivu, niin sieltä nappaan uusiks ja hetken taas toimii...v.tun Aller!
- Mustarinta
No jos oot alle 60-kiloinen, niin sit on. Muuten ei.
Ihan hyvä aloituspaino.
Niin..kun nousit penkiltä ylös..
- elämän.kivireki
Mitä välii? Jaksaako se mies kantaa myös vastuuta arjenpyörityksestä ja taloudellisten asioiden hoitamisesta?
Parisuhteen rakennuspalikat muodostuvat aivan jostain muusta, kuin rautakasan nostamisesta. Työntäkää vaikka kivirekeä ylämäkeen. Tuon saa kaikki pienellä lämmittelyllä.
Riittää jos jaksaa nostaa penkin
- Totuus-
Olen ajatellut että voi alkaa salilla käydä mutta motivaatio on nolla tasolla. Ei vaan jaksa tehdä mitään. Kunto on romahtanut huonoksi, oon tässä jo vuoden makoillut kotona tekemättä mitään. Kuntopyörää olen kotona polkenut jonkun verran mutta ei silläkään saa kuntoa kohotettua kovin paljoa. Yksin on muutenkin tylsää treenata.
.. Tulee Taas mieleen se HotShot leffan MunkkiKohtaus.. Jostain syystä.. ;D
- Huonosti_menee_ja_kalju
DarkFear jaksaa 20kg, kun oikein kovasti kalju punaisena äheltää.
Nostin tuon verran 16vuotiaana poikana..
Se on jo hyvin että harrastaa liikuntaa; tulokset on sivuseikka jos et kilpaurheile.
- älytönpunttihirmu
Se on hyvä jos oma perse nousee penkistä, niin voi tehdä muutakin.
- Riimurintu1
Eilen kävin tekee jalat ja loppuverryttelyksi tein penkkiä. Aloitin penkin 95x20, korotin 125een ja tein pari kymppiä, lopuks 150x6 kolme sarjaa. Sit menin uimaan. Pituus 172 cm ja paino 88-89kg. Rinnan ympärys 124-125cm ja vyötärö 88-89cm. Paskassa kunnossa, mut massakausi kesken, joten ei haittaa.
- lapsen_pituus
172, hihihihihihihihi... kääpiö.
- 0stelePunttia
lapsen_pituus kirjoitti:
172, hihihihihihihihi... kääpiö.
Naisia ei kiinnosta alamittaiset miehet, lapsistahan tulisi myös kääpiöitä.
Pätkä sopii aisurin virkaan, ei lasten isäksi.
Puntin nostelu on ajan haaskausta. - tehobroilerit
Kuinka paljon boostaat laittomilla aineilla ja kuinka paljon vetelet laillisia piristeitä ja lisäravinteita?
- Riimurintu1
0stelePunttia kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta alamittaiset miehet, lapsistahan tulisi myös kääpiöitä.
Pätkä sopii aisurin virkaan, ei lasten isäksi.
Puntin nostelu on ajan haaskausta.En mä lapsia haluakaan, en oo koskaan halunnut, joten ammuit juuri itseäsi jalkaan ;) Jostain kumman syystä mulla on ollut vara valita ketä panen ja milloin, joten siinä meni sun toinenkin jalka :D Ja täällä roikkuminenko ei ole sun mielestä ajan haaskausta? Ammu nyt jo päähän itseäsi.
Laittomia aineita ei mene, laillisia menee, aika vähän kuitenkin. Treenibuusteri koostuu mehusta, kreatiinista, sitrulliinimalaatista, maltosta, suolasta ja kofeiinista. Palkkarissa hydrolysoitu heraisolaatti, kaakao, mineraalisuola ja vähän maltoa. Yleensä juon laturia n treenin puoliväliin ja sitten aloitan jo palkkarin. Perussettiä.
- Kaunis-nainen
Ei ole väliä paljonko mies nostaa koska minua ei kiinnosta mitkään bodaajat. Olen tapaillut lihavaa miestä joka nosti 130 kg ja sitten sellainen urheilijamiestä joka just nosti 80 kg. Hyvä jos mies tykkää urheilla mutta se ei ole edellytys kiinnostukseen. Lihava mies voi siis olla hyväkuntoinen ja jotkut ei vaan usko ettei kaikki naiset valitsee miestä ulkonäön perusteella.
- Karvamies
Jos mies ei nosta 100 kg penkistä niin hän on riisitautinen. Penkkituloksen oikeaoppinen tulos ilmaistaan kuinka paljon tämän yli mies saa nostettua. Eli tuo "satanen" on oletus/ referenssi arvo.
Näin ainakin 1980-luvulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422744Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet751819KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991760Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381628Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771369- 1171254
- 861159
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31154Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511128Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101125