Ja koko päivä pihalla. Naama on taatusti ihan punainen kuin hillonuija. Mutta jo kärsi tehdä klapeja t-paita päällä.
Tälläkertaa pätkin halki niitä perinteisellä kirveellä. Sahalla vaan pätkiks, missä rakarenki on oiva kapine.
Kevätahavalla ne kuivaa, että sihinä käy.
Mitä muut puuhas tänään? Olitteko ulkona?
Jumalavita mikä keli!
52
925
Vastaukset
Olet ollut ahkerana D.
Minä lenkitin koiran päivällä, välillä piti kulkea takki auki, hiki valui norona pitkin selkää. Oli upea sää.Joo. Siis piti itsekin kokeilla nakutella klapeja ilman takkia. Sitten kun huilas, niin takki takaisin. Huomenna otan ohuemmat housut. Toppahousut liikaa.
Kävin parin tunnin päiväkävelyllä. Siellä oli ihan mukava ilma.
Joo. Lisäks pojalle linkosin pellon ympäri ringin. Se pääs testaamaan mopoaan. Korttikin kohtapuoleen kaiffarilla, niin osaa käsitellä. Ei tarvinnut ongitella mukaan pitkään. Ja bensaa paloi...
Ei. Ei ole vetoa tänään yhtään ollut.
Dissident kirjoitti:
Joo. Ei silloin kannata suuria tehdä. Mutta D-vitamiinia ois kyllä tarjolla...
Olisi ollut kiva katsella sun työ touhua ihan varmasti💕
valtakunta kirjoitti:
Olisi ollut kiva katsella sun työ touhua ihan varmasti💕
Jaa? No kaikenlaista tuli touhuttua...lumitöitä ja puita...
Niin ja ajeltiin pojan kaa mopoilla kilpaa...se oli kivaa...Dissident kirjoitti:
Niin ja ajeltiin pojan kaa mopoilla kilpaa...se oli kivaa...Ihana kuulla.💕
Dissident kirjoitti:
Niin ja ajeltiin pojan kaa mopoilla kilpaa...se oli kivaa...Mulla on tänään halut ihan katossa naukunut, eikä tuo yksi odotanut kuin ilyätaan ja nyt se kuitenkin taas nukahtaa.
valtakunta kirjoitti:
Mulla on tänään halut ihan katossa naukunut, eikä tuo yksi odotanut kuin ilyätaan ja nyt se kuitenkin taas nukahtaa.
No voi sinua... sun pitää keksiä jotain muuta ajateltavaa sitten...
Dissident kirjoitti:
No voi sinua... sun pitää keksiä jotain muuta ajateltavaa sitten...
Sitä oon yrittänyt koko päivän tehdä😓
valtakunta kirjoitti:
Sitä oon yrittänyt koko päivän tehdä😓
No mieti nukkumattia...
Niin mäkin...öitä sinnekin.Dissident kirjoitti:
No mieti nukkumattia...
Niin mäkin...öitä sinnekin.No ratsastin se sai lyhyen session jälkeen ja nyt suihkussa😍
.. Jotain pientä.. RodeoRatsastusta Texasissa, Hävittäjällä TaitoTemppuilua (Jenkeissä ja Venäjällä), KarhuPainia (JääKarhun kanssa Siperiassa ja HarmaaKarhun kanssa Kanadassa), JamesBond Teemaisia "Juhlia" olin viettämässä CIA:n jne. kanssa Pohjois-Koreassa.. No joo.. En jaksa kirjoittaa, kun tän päivän alun.. ;P
Dissident kirjoitti:
Kerkesitkö pitää ees kahvitaukoa?
.. Juuh, Hyvin Kerkes, kun oli tuollainen rauhaisa ja hidas tempoinen päivä.. ;P
#KiireetönPäiväNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Juuh, Hyvin Kerkes, kun oli tuollainen rauhaisa ja hidas tempoinen päivä.. ;P
#KiireetönPäivä#lepposa lankalauantai#pikkuhommia#tsillailee vain
- Elluhalloyb
Mä siel Ruissalos...
Aurinkoo ...pitsihuviloi...ihana päivä...
Vähän viel kuraista..mut maisemat merel...👍💫🐦🌪🐥- Elluhalloyb
No ei...kylmii kohtii oli...
Meri oli tosi kaunis...osittain auki..
Paljon jäätä..mut se meri..oli tosi kaunis..
Ihan kui ois jäätynyt ..aalto asentoon...
Siihen pääl aurinko...
Taiteilijoiden ois kannattanut olla siel...
Se valo....Hämmentävä...🐦💫🐥🌪 Elluhalloyb kirjoitti:
No ei...kylmii kohtii oli...
Meri oli tosi kaunis...osittain auki..
Paljon jäätä..mut se meri..oli tosi kaunis..
Ihan kui ois jäätynyt ..aalto asentoon...
Siihen pääl aurinko...
Taiteilijoiden ois kannattanut olla siel...
Se valo....Hämmentävä...🐦💫🐥🌪No onneks sulla on pysyvä muisto. Siellä muistojensopukoissa se vielä kaunistuu ja on mitä kiikkustuolissa hymeksiä.
Hyvää yötä Ellu..
- crux
Ymmärrän hyvin niitä luonnonuskontoja joissa aurinko on jumala. Niinhän se tavallaan onkin. Talvipäivänseisauksen aikaan maailma oli lähes sysimusta - aurinko jaksoi juuri pinnistää taivaanrannan yläpuolelle. Nyt se tekee ylpeänä ison kaaren, saa lumet sulamaan ja linnut laulamaan. Ei tässä surkeassa elämässä ole juuri muuta kuin ilo auringosta, keväästä ja kesästä.
Aamulla oli niin kylmää että oli parasta vain kahvitella ja lukea. Päivällä otin aurinkoa, korjailin ja putsailin linnunpönttöjä. Lämmitin saunan. Mietin mitä onnelliset ihmiset tekevät tällaisina päivinä. Klapit ovat vielä metsässä pystyssä ja lumen takia jäisi turhan pitkät kannot. Parempi vain odottaa että jumala soisi lisää armoaan.Miksi et ole onnellinen tuollaisesta? Kyllä minäkin haluan mukavan kumppanin jakamaan elämää, mutta olen onnellinen ilmankin. Kuulostaa niin tasapainoiselle ja lepposalle sun elo, että kyllä tuohon nainen sopii. Ehkä piirunverran enemmän positiivisuutta.
No vielä riittää kevättä. Kun kannot tulee esiin, on aamupäivällä hyvä pakkashankia pitkin kävellä metsässä. Kunhan varaa sen, että iltapäivästä saattaa upottaa...- crux
Dissident kirjoitti:
Miksi et ole onnellinen tuollaisesta? Kyllä minäkin haluan mukavan kumppanin jakamaan elämää, mutta olen onnellinen ilmankin. Kuulostaa niin tasapainoiselle ja lepposalle sun elo, että kyllä tuohon nainen sopii. Ehkä piirunverran enemmän positiivisuutta.
No vielä riittää kevättä. Kun kannot tulee esiin, on aamupäivällä hyvä pakkashankia pitkin kävellä metsässä. Kunhan varaa sen, että iltapäivästä saattaa upottaa...Pitäähän hyvistä asioista tietysti iloita vaikka elämä sinällään olisi toivoton keikka. Aurinko on sellainen. Muuttolintuja on ilo nähdä mutta samalla tulee mieleen luonnon valtava köyhtyminen joka tapahtuu jatkuvasti. Ei ole kiva elää keskellä maailmanloppua, vieläpä niin että on syyllinen muiden joukossa. Sinitiaiselle pöntön tekeminen on tietysti mukava ja sympaattinen asia mutta sekin on lohduton ajatus että vanhoja puita ei juuri ole joten talouspuun kylkeen pitää ripustaa keinotekoinen korvike.
Maailma on sotien ja julmuuksien kourissa, kuten aina ennenkin. Ihminen ei opi koskaan eikä mikään muutu paremmaksi. Pitää ehkä iloita että Suomessa on melko rauhallista mutta jatkuvasti vieraammaksi tämäkin yhteiskunta muuttuu. Monet rakkaat ihmiset ovat jo kuolleet ja tilalle tulee nuoria ihmisen raakileita jotka valokuvaavat omaa naamaansa.
Lapsettomuus se kaiken pahin asia varmaan on. Yksinäisyydenkin kestää, varsinkin kun tietää kuinka vaikeaa olisi naisseuraa saada vaikka yrittäisi. crux kirjoitti:
Pitäähän hyvistä asioista tietysti iloita vaikka elämä sinällään olisi toivoton keikka. Aurinko on sellainen. Muuttolintuja on ilo nähdä mutta samalla tulee mieleen luonnon valtava köyhtyminen joka tapahtuu jatkuvasti. Ei ole kiva elää keskellä maailmanloppua, vieläpä niin että on syyllinen muiden joukossa. Sinitiaiselle pöntön tekeminen on tietysti mukava ja sympaattinen asia mutta sekin on lohduton ajatus että vanhoja puita ei juuri ole joten talouspuun kylkeen pitää ripustaa keinotekoinen korvike.
Maailma on sotien ja julmuuksien kourissa, kuten aina ennenkin. Ihminen ei opi koskaan eikä mikään muutu paremmaksi. Pitää ehkä iloita että Suomessa on melko rauhallista mutta jatkuvasti vieraammaksi tämäkin yhteiskunta muuttuu. Monet rakkaat ihmiset ovat jo kuolleet ja tilalle tulee nuoria ihmisen raakileita jotka valokuvaavat omaa naamaansa.
Lapsettomuus se kaiken pahin asia varmaan on. Yksinäisyydenkin kestää, varsinkin kun tietää kuinka vaikeaa olisi naisseuraa saada vaikka yrittäisi.Kyllä kuvaat ajatuksiasi hyvin.
Onhan maailma muuttunut kovasti ihmisen aikaansaamana. Toisaalta onhan se muuttunut monesti muutenkin, ilman ihmistä. Toisaalta on paljon ihmisiä, kuten sinä, jotka huolehtii metsien asukeista. Elämä jyllää vaikka maailma muuttuu. Senkin saa käännettyä iloksi. Onneksi ymmärrämme luonto aina vaan enemmän.
Jälkikasvun saamattomuus on monelle kovakin pala. Lapset saaneena en voi samaistua. Mutta lapsista voi nsuttia muutenkin kuin omina. Monet lapset olisivat innoissaan linnunpönttöhommista ja varmasti luonnonihmettelyyn löytyisi isompikin lauma ihmetteleviä silmäpareja. On vaan etsittävä väylä sinne...
Siirtyy se tietotaito sinulta jälkipolville niinkin...- crux
Dissident kirjoitti:
Kyllä kuvaat ajatuksiasi hyvin.
Onhan maailma muuttunut kovasti ihmisen aikaansaamana. Toisaalta onhan se muuttunut monesti muutenkin, ilman ihmistä. Toisaalta on paljon ihmisiä, kuten sinä, jotka huolehtii metsien asukeista. Elämä jyllää vaikka maailma muuttuu. Senkin saa käännettyä iloksi. Onneksi ymmärrämme luonto aina vaan enemmän.
Jälkikasvun saamattomuus on monelle kovakin pala. Lapset saaneena en voi samaistua. Mutta lapsista voi nsuttia muutenkin kuin omina. Monet lapset olisivat innoissaan linnunpönttöhommista ja varmasti luonnonihmettelyyn löytyisi isompikin lauma ihmetteleviä silmäpareja. On vaan etsittävä väylä sinne...
Siirtyy se tietotaito sinulta jälkipolville niinkin...Kiitos ymmärtäväisestä ja inhimillisestä vastauksesta. Se on harvinaista näinä synkkinä aikoina.
crux kirjoitti:
Kiitos ymmärtäväisestä ja inhimillisestä vastauksesta. Se on harvinaista näinä synkkinä aikoina.
Kyllä tässä maailmassa on paljon porukkaa jotka ymmärtää montakin asiaa...
En ole ainoa...
Olet hyvä tyyppi.
Ja kohta on flunssa, kun puolialasti hikoilee puutalkoissa. :)
Kevättalvi on petollinen.
Aurinko on kyllä aivan ihana ilmiö taivaalla. Pimeän kauden jälkeen tuntuu, että auringonvalosta valuu virtaa ja alkaa voimaan hyvin. :)No mulla oli jo hiki ja se pysyi kokoajan kun haloin klapeja, heti kun rauhotin sen homman, laitoin takin päälle. Ei tullut kylmä ollenkaan.
Periaatteessa ois tullut silloin kylmä, jos ensin olisin takin kastellut hiellä ja sitten huilannut kylmäksi ihteni...
Kevät on haasteellinen vaatetuksen suhteen. 30 asteen lämpötilaero on melkoinen...
Mutta kyllä aurinko paistaa kuumasti jo. Mutta on siitä haittaakin. Eilen maalta tullessa oli joku nuori nainen pöräyttänyt penkkaan. Edellä ollut auto pysähtyi siihen ja sain vaan absien ansiosta jarruteltua ohi osumatta. Käänsin auton ympäri ja menin varottamaan muita. Mies sai citymaastorillaan naisen pinteestä ja lisäkolareita ei tullut...Dissident kirjoitti:
No mulla oli jo hiki ja se pysyi kokoajan kun haloin klapeja, heti kun rauhotin sen homman, laitoin takin päälle. Ei tullut kylmä ollenkaan.
Periaatteessa ois tullut silloin kylmä, jos ensin olisin takin kastellut hiellä ja sitten huilannut kylmäksi ihteni...
Kevät on haasteellinen vaatetuksen suhteen. 30 asteen lämpötilaero on melkoinen...
Mutta kyllä aurinko paistaa kuumasti jo. Mutta on siitä haittaakin. Eilen maalta tullessa oli joku nuori nainen pöräyttänyt penkkaan. Edellä ollut auto pysähtyi siihen ja sain vaan absien ansiosta jarruteltua ohi osumatta. Käänsin auton ympäri ja menin varottamaan muita. Mies sai citymaastorillaan naisen pinteestä ja lisäkolareita ei tullut...Hyvä selitys, kelpuutetaan. ;)
Oisko näkyvyys ollut häikäistymä vaiko auringon sulattama liukas tienpinta? Kokematon auton käsittelijä ehkäpä.
Kohta mönkii tielle taas kesäautoilijat ja sitten saakin varoa. :(Nicitönnä kirjoitti:
Hyvä selitys, kelpuutetaan. ;)
Oisko näkyvyys ollut häikäistymä vaiko auringon sulattama liukas tienpinta? Kokematon auton käsittelijä ehkäpä.
Kohta mönkii tielle taas kesäautoilijat ja sitten saakin varoa. :(Joo. Kyllä sitä jo 40 vuoteen oppii vaatettamaan ihtesä...ehkä. heh...
No se oli paha paikka. Oikealle kääntyvä mutka. Aurinko paistoi alaalta silmiin ja ihan peilikirkas jää tiellä. Oli haukannut sisäkurvista ja pyörähti tulosuuntaan penkassa. Onneks penkat on korkeet....
No täälläpäin en ole niin törmännyt niihin...mutta Nissan qashgait riittää jo luomaan jonoja...voisivat pikkuisen kurkata, paljonko se auto todellisuudessa kulkee...Dissident kirjoitti:
Joo. Kyllä sitä jo 40 vuoteen oppii vaatettamaan ihtesä...ehkä. heh...
No se oli paha paikka. Oikealle kääntyvä mutka. Aurinko paistoi alaalta silmiin ja ihan peilikirkas jää tiellä. Oli haukannut sisäkurvista ja pyörähti tulosuuntaan penkassa. Onneks penkat on korkeet....
No täälläpäin en ole niin törmännyt niihin...mutta Nissan qashgait riittää jo luomaan jonoja...voisivat pikkuisen kurkata, paljonko se auto todellisuudessa kulkee...Heh, mahdollisesti 40-vuotta riittää opetteluun. :D
Kova penkkakin on kyllä aika "seinä", riippuu vauhdistakin tietty. Kolhuja peltiin on parempi, kun ihmisiin kyllä. Keula eellä penkkaankin kun töksäyttää, niin airbagit paukahtaa naamalle. Jos toimii...
Nissani kuskit ottaa kuuppaan? :DNicitönnä kirjoitti:
Heh, mahdollisesti 40-vuotta riittää opetteluun. :D
Kova penkkakin on kyllä aika "seinä", riippuu vauhdistakin tietty. Kolhuja peltiin on parempi, kun ihmisiin kyllä. Keula eellä penkkaankin kun töksäyttää, niin airbagit paukahtaa naamalle. Jos toimii...
Nissani kuskit ottaa kuuppaan? :DNoh...näille kelille tuskin ikinä oppii...
No ei ollut airbagi vissiin lauennut...tai sitä ei ollut. Mutta cd:eet oli pitkin autoa kyllä. Ja naikkoben sekaisin. Yhden listan revin roikkumasta ja viskasin kyytiin..neuvoin ajamaan lähimpään kylään putsaamaan etuosan autosta...saattaa keittää muuten....
Et arvaakaan kuinka paljon!!!Dissident kirjoitti:
Noh...näille kelille tuskin ikinä oppii...
No ei ollut airbagi vissiin lauennut...tai sitä ei ollut. Mutta cd:eet oli pitkin autoa kyllä. Ja naikkoben sekaisin. Yhden listan revin roikkumasta ja viskasin kyytiin..neuvoin ajamaan lähimpään kylään putsaamaan etuosan autosta...saattaa keittää muuten....
Et arvaakaan kuinka paljon!!!Joku muukin kuuntelee vielä cd- levyjä, kun vaan minä!!!!!?!? Jummijammi! Ja nuori nainen. Fossiiliset harrasteet ei olekaan vain fossiilien huvitusta, heh.
Kyllähän se pian pelästyttää, kun ajokki karkaa niin sanotusti käsistä. Kun nyt ei jäis ajokammoa.
Syyläri lumenpeitossa? Vaan voipi se irrota ja hajota kokonaankin tuommosen törmäilyn seurauksesta..vanhassa autossa ottaakin äkkiä kipeetä. Kannattimet jo hapettunu ja kennotkin pysyy kasassa jotenkuten, kun ei koske. 🤔Nicitönnä kirjoitti:
Joku muukin kuuntelee vielä cd- levyjä, kun vaan minä!!!!!?!? Jummijammi! Ja nuori nainen. Fossiiliset harrasteet ei olekaan vain fossiilien huvitusta, heh.
Kyllähän se pian pelästyttää, kun ajokki karkaa niin sanotusti käsistä. Kun nyt ei jäis ajokammoa.
Syyläri lumenpeitossa? Vaan voipi se irrota ja hajota kokonaankin tuommosen törmäilyn seurauksesta..vanhassa autossa ottaakin äkkiä kipeetä. Kannattimet jo hapettunu ja kennotkin pysyy kasassa jotenkuten, kun ei koske. 🤔Ainakin niitä oli pitkin autoa...
No aika täristenhän tuo siitä lähti revittäen. Varmaan vilisti päässä vaikka mitä.
Stefa(riina) hoitaa homman... kyllä huomaa, että autot on tuttua kauraa sulle. Tekniikka hallussa.Dissident kirjoitti:
Ainakin niitä oli pitkin autoa...
No aika täristenhän tuo siitä lähti revittäen. Varmaan vilisti päässä vaikka mitä.
Stefa(riina) hoitaa homman... kyllä huomaa, että autot on tuttua kauraa sulle. Tekniikka hallussa.Stefariina. Kas kun Pusla(riina). :)
Nojaa, jotkut asiat olen ehtinyt oppia ja omaksua autojen ympärillä enempi ja vähempi ikäni pyörittyäni. Ja lamppu syttyy kyllä tovin mietittyäni yleensä mistä puhutaan ja mistäpäin ko. juttu löytyy. Yleensä kyl tiiän mikä autossa on vikana, kun se rupee kenkkuilemaan. Tai en oo vielä ollut koskaan väärässäkään vanhojen autojeni vaivoista. Toi auto vaan ei vielä ole kenkkuillut.
Mutta tuli jossakin kohtaa semmonenkin tympääntyminen koko rakkineisiin, että aattelin sulkea korvat koko peltilehmiltä. Rupesi tökkimään niin sanotusti. Mä en haluakaan enää olla ns. pikinyrkki itse. Miehet on sitä varten. ;DNicitönnä kirjoitti:
Stefariina. Kas kun Pusla(riina). :)
Nojaa, jotkut asiat olen ehtinyt oppia ja omaksua autojen ympärillä enempi ja vähempi ikäni pyörittyäni. Ja lamppu syttyy kyllä tovin mietittyäni yleensä mistä puhutaan ja mistäpäin ko. juttu löytyy. Yleensä kyl tiiän mikä autossa on vikana, kun se rupee kenkkuilemaan. Tai en oo vielä ollut koskaan väärässäkään vanhojen autojeni vaivoista. Toi auto vaan ei vielä ole kenkkuillut.
Mutta tuli jossakin kohtaa semmonenkin tympääntyminen koko rakkineisiin, että aattelin sulkea korvat koko peltilehmiltä. Rupesi tökkimään niin sanotusti. Mä en haluakaan enää olla ns. pikinyrkki itse. Miehet on sitä varten. ;DSe stefa hoitaa: tulee kummeli stories-elokuvasta. Äijät ajaa 96;lla saabilla pohjolarallia....
No mä tykkäisin auton/rotteloitten laitosta, mutta aika ei riitä ja pitäis olla tilatkin ja vehkeet...
Ei voi sysätä edes naisille..vaan yleensä korjaamolle...Nicitönnä kirjoitti:
Stefariina. Kas kun Pusla(riina). :)
Mutta tuli jossakin kohtaa semmonenkin tympääntyminen koko rakkineisiin, että aattelin sulkea korvat koko peltilehmiltä. Rupesi tökkimään niin sanotusti. Mä en haluakaan enää olla ns. pikinyrkki itse. Miehet on sitä varten. ;DTai sanotaan näin, että tiedän mulla olevan jonkin verran teknistä älyä ja näppäryyttä, liittyy se nyt autoihin tai rakentamiseen, mutta en tietoisesti ruokkimalla ruoki tuota puolta. Päästän vähän läpi pään. :)
Mut oppisin kyllä aika helposti, jos haluisin enemmänkin.
Pitäsköhän mennä nukkumaan...ihan kun väsyttäs.Dissident kirjoitti:
Se stefa hoitaa: tulee kummeli stories-elokuvasta. Äijät ajaa 96;lla saabilla pohjolarallia....
No mä tykkäisin auton/rotteloitten laitosta, mutta aika ei riitä ja pitäis olla tilatkin ja vehkeet...
Ei voi sysätä edes naisille..vaan yleensä korjaamolle...Noniinpä, en yhdistänyt kummeliin! 96 saabilla on porukoitten kanssa vedetty pitkin Lappia. Porkkanasorvilla ja kajakkikaksikolla. :D
Vaatiihan se vähän tilojakin, jos ihan tosissaan aikoo perehtyä. Isällä on aina ollut pikinyrkit ja autot lähellä sydäntä, tilatkin jo vuosikymmeniä. Siinäpä sitä on kaverina tehty kaikenlaista jarruputkirempasta pakkeloimiseen ja maalaamiseen. Massaamisesta kyllä tykkään. :)
Olin työharjottelussa isällä jokusen kuukauden yhdellä työttömyys jaksollani. Oli aikeissa fiksarina olla siellä isän korjaamolla, mutta tuli parempia työtarjouksia. :)
Siistimpää työtä.Nicitönnä kirjoitti:
Noniinpä, en yhdistänyt kummeliin! 96 saabilla on porukoitten kanssa vedetty pitkin Lappia. Porkkanasorvilla ja kajakkikaksikolla. :D
Vaatiihan se vähän tilojakin, jos ihan tosissaan aikoo perehtyä. Isällä on aina ollut pikinyrkit ja autot lähellä sydäntä, tilatkin jo vuosikymmeniä. Siinäpä sitä on kaverina tehty kaikenlaista jarruputkirempasta pakkeloimiseen ja maalaamiseen. Massaamisesta kyllä tykkään. :)
Olin työharjottelussa isällä jokusen kuukauden yhdellä työttömyys jaksollani. Oli aikeissa fiksarina olla siellä isän korjaamolla, mutta tuli parempia työtarjouksia. :)
Siistimpää työtä.Joo. Ei muskaan autot leipätyönä kiinnosta.
Mutta joskus isona ostan jenkkiavolavan kasikoneella. Dieseli pitää olla ja yläputket. Rujo ulkonäkö ja syöttöjä. Mustaa asfaltiin ja ilmoille!Nicitönnä kirjoitti:
Tai sanotaan näin, että tiedän mulla olevan jonkin verran teknistä älyä ja näppäryyttä, liittyy se nyt autoihin tai rakentamiseen, mutta en tietoisesti ruokkimalla ruoki tuota puolta. Päästän vähän läpi pään. :)
Mut oppisin kyllä aika helposti, jos haluisin enemmänkin.
Pitäsköhän mennä nukkumaan...ihan kun väsyttäs.Sama... Nukan Masan kanssa vois neukata unihommat justiinsa...
Dissident kirjoitti:
Joo. Ei muskaan autot leipätyönä kiinnosta.
Mutta joskus isona ostan jenkkiavolavan kasikoneella. Dieseli pitää olla ja yläputket. Rujo ulkonäkö ja syöttöjä. Mustaa asfaltiin ja ilmoille!Juu ei kans. En ajanut kuorkkikorttiakaan, kun isä suunnitteli hankkivansa oman kuormurin, siis yrittäjänä olis ajanut. Ja musta olis halunnut toisen kuskin, kun ite välillä lepää. Olin ensin aikeissa ajaa kuorma-auto kortinkin...mut se tyssäsi tohon, kun en halunnut päätyä kuskiksi.
Ja isähän olis keksinyt onstit taivutella mua, vaikka lahjoa. Onneksi sekään ei sitten sitä omaa kuorkkia hommannut.
Jaaha, semmonen Stepside Ford F100, vm. 1957 olis hieno. Mummuna vois ajella sunnuntaisin paplarit päässä kauppaan. ;)Dissident kirjoitti:
Sama... Nukan Masan kanssa vois neukata unihommat justiinsa...
Jes, hyvät yöt ja makeita unosia. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Juu ei kans. En ajanut kuorkkikorttiakaan, kun isä suunnitteli hankkivansa oman kuormurin, siis yrittäjänä olis ajanut. Ja musta olis halunnut toisen kuskin, kun ite välillä lepää. Olin ensin aikeissa ajaa kuorma-auto kortinkin...mut se tyssäsi tohon, kun en halunnut päätyä kuskiksi.
Ja isähän olis keksinyt onstit taivutella mua, vaikka lahjoa. Onneksi sekään ei sitten sitä omaa kuorkkia hommannut.
Jaaha, semmonen Stepside Ford F100, vm. 1957 olis hieno. Mummuna vois ajella sunnuntaisin paplarit päässä kauppaan. ;)Mitä? Tyttöjen korttikin!!!
Mä haluisin tälläsen...
https://goo.gl/images/SKwiQU
Yhtä vaatimaton päällepäin, mutta pellin alla murisevaa...
Öitä Nic.Dissident kirjoitti:
Mitä? Tyttöjen korttikin!!!
Mä haluisin tälläsen...
https://goo.gl/images/SKwiQU
Yhtä vaatimaton päällepäin, mutta pellin alla murisevaa...
Öitä Nic.Tyttöjen juu, vain A ja B. :)
Hienolta näyttää.
Öitä Dissis.
Nyt ei uskois et huomenna pirunmoinen lumimyräkkä
Sanoppa muuta! Mutta kai se on vaan tästä lähdettävä puukasalle... just vasta syötiin. Meinaa alkaa "lööjäämään". Kirves kouraan ja eikun puuta halki. Vielä napsahtaa raitakin halki. Oksaisia piruja, mutta vielä minä ne kesytän! (Ja ihteni illaks)
- hienoahienoa
Podin eilen krapulaa, joten katsoin pornoa ja pelailin pelejä.
Eipä mitään ihmeempiä. Katolta kävin pudottamassa lumet. Autotallia vähän siivosin ja ensi viikolla lähtee sitten elektroniikkaromua kierrätykseen.
Illalla pesin saunan ja silitin lakanoita. Aika sellainen perus sunnuntai tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777