yksi.uskis ja elävät vedet

Sanot, että homoudesta voi varmasti parantua, jos tahtoa on. Elävät vedet tekevät tässä erinomaista työtä.

Onko niin, että elävät vedet saa aikaan tahdon parantua homoudesta? Eikö oma tahto riitä?

Itse olin naisen kanssa aviolitossa ja perheenisänä 20 vuotta, mutta ei homouteni "parantunut". Ja eihän homous edes ole missään sairausluokituksessa. Pelkkä yritys olla hetero ei muuta homoa.

9

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusia.näköaloja

Arto Nybergin haastattelussa oli henkilö, joka ulkonaisesti on nainen, mutta hänellä on miehen kromosomit.
      Asia selvisi hänelle murrosiässä mutkallisten tutkimusten jälkeen.
      Tällaisia muunsukupuolisia henkilöitä syntyy Suomessa muutama vuosittain.
      Kun niin kovasti toitotetaan, että homous voidaan parantaa, niin varmaan sitten voidaan parantaa tällainen mutanttikin. Uskonlahkoissa voidaan rukoilla heidät normaaleiksi, "eheyttää".

Jos ei onnistu, niin mikä on sitten heidän syntinsä, sillä monet heterothan ovat vilpittömästi sitä mieltä, että muunlaiset ihmiset ovat syntisäkkejä ilman armoa.
      Muunsukupuoliset ihmiset, homot ja lesbot saavat ominaisuutensa jo sikiöasteessa, ennen syntymäänsä, ja totuus valkenee sitten elämän aikana jossakin vaiheessa.
      Ovatko he syntisiä jo ennen kuin tietävät taipumuksestaan tai kromosomivirheestään?

Eikö rehellisyys ole sallittu muille kuin heteroille? Muunsukupuolisten pitää salata tilanteensa ja esittää koko ikänsä ihmistä jollainen hän ei ole. Se on "oikeiden ihmisten" mieleen.
      Tämä haastateltava ei tilaansa salaa, ja hän haluaa kannustaa kohtalotovereitaan elämään elämänsä pystypäin.

• Sikaseko

Hatana, tollaset pitäis vaan kaikki tappaa....

• miten.on
        Sikaseko kirjoitti:

Hatana, tollaset pitäis vaan kaikki tappaa....

Ihanko uskova tällaisia kommentoi?

• miten.on kirjoitti:

Ihanko uskova tällaisia kommentoi?

Uskovat on innoissaan tappamassa aina vääräuskoisia. Tämän näkee maailman sodista, jotka järjestään johtuvat juuri tästä.

Onnittelut kaikille uskovaisille...

• "...monet heterothan ovat vilpittömästi sitä mieltä, että muunlaiset ihmiset ovat syntisäkkejä ilman armoa."

Onneksi ei vielä ole kuin vähemistö, joka noin ajattelee.

• Asianosainen ei ole ottanut kantaa,

• Yksi.uskis .

"Normaalisti ihmiset lisääntyvät". Eivät homot, eivät lapsettomiksi jääneet. Missään ei ole määrätty lisääntymispakkoa. Eikä kaikkien pidä olla "normaaleita". Ja ovathan sinunkin juttusi omituisia.

Raamatussa ei puhuta missään nimenomaan homoudesta, joten et voi sitä syntinä pitää, Yksi teko on kyllä miehiltä kielletty.

Homous ei ole aiheuttanut nykyään juurikaan ongelmia, ja onhan niitä kaikenlaisia ongelmia heteroillakin. Itselläni ei ole mitään; en ole "rikki sisäisesti enkä henkisesti". Heikoiten minulla meni heteroelämässä.

"Avioliiton merkitys piti tuhota".

Se että olen avioliitossa miehen kanssa, ei ole vienyt avioliiton merkitystä mihinkään. Se on yhä kahden toisiaan rakastavan yhteisen elämän virallinen muoto.

"Homoudesta voi parantua". Ehkä, mutta en tunne ketään, joka olisi edes ajatellut parantuvansa. Ne, joilta olen kysynyt, ovat nauraneet koko ajatukselle. Juttusi ovat pelletasoa.

• Vaikka Yksi.uskis ei täällä vastaakaan, niin silti.

"Homokulttuuri" on mielestäsi kaman ja kaikkien kanssa sekstailua homobaareissa.

Olen itse ollut sekä homo- että heterobaareissa. Samaa niissä on ollut. Ja vain pieni osa homoista käy homopaikoissa: en minä eikä miehenikään. Entisen mieheni kanssa kyllä kävin jonkin verran.

Sinulla on kyllä kummallinen käsitys homoista.

• Eikä ainuttakaan vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4628
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      358
      3929
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3490
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      19
      3248
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2583
    6. 280
      2410
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1840
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1822
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1526
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      9
      1195
    Aihe