Lämmityslaskustakin sen huomaa. Ero vuosien 14-17 maaliskuihin oli huomattava.
2018 maaliskuun kl. oli vain -6 astetta mikä oli jopa kylmempää kuin tammikuussa.
Kylmin maaliskuu 4 vuoteen
1
126
Vastaukset
- lämmin.sää.kylmä.sää
Jätit kertomatta, että nuo edelliset neljä maaliskuuta olivat huomattavasti keskiarvoa lämpimämpiä. Tämä vuosi mukaanlukien viimeisen viiden vuoden maaliskuiden keskilämpötilojen keskiarvo on 1,8 astetta suurempi vuosien 1981-2010 maaliskuiden lämpötilojen keskiarvo.
Annetaan tasoitusta. Edellinen kylmä maaliskuu eli 2013 mukaanlukien viimeisten kuuden vuoden maaliskuiden keskilämpötilojen keskiarvo on edelleen 0.85 astetta vertailukauden keskiarvon yläpuolella. Viimeisten 30 vuoden maaliskuiden lämpötilojen keskiarvo on noin 0.56 astetta keskiarvon yläpuolella.
Vuodesta 1988 taaksepäin onkin sitten ainakin 25 vuoden sinisten lämpötilojen kausi eli tuolloin maaliskuut olivat kylmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909