Millaista huomiota kaipaat?

NainenRuudunTakaa

Millaista huomiota kaipaat vastakkaiselta sukupuolelta (tai samalta jos oot siihen päin kallellaan)? Millaisesta huomiosta sulle tulee erityisen hyvä mieli?

Etenkin miesten preferenssit kiinnostaa, että tiedän sitten oikealla tavalla flirttailla.

245

3071

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No katse suoraan silmiin ja oikea utelias hymy. Ei siinä naiselta oikeen muuta tarvitse. Se vie sokat polvista.

      • NainenRuudunTakaa

        Millainen on oikea utelias hymy? Ei liian päällekäyvä?


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Millainen on oikea utelias hymy? Ei liian päällekäyvä?

        No utelias hymy on sellainen lapsenomainen uuteen asiaan tutustuvan aito iloinen hymy. Silmät kirkkaana näkemässä kaiken sen mitä maailma tarjoaa. Ne näkee vaan mahdollisuuksia ja se näkyy siinä hymyssä.

        En oikeen edes ymmärrä tuota termiä päällekäyvä... en tässä yhteydessä.

        Kun sitä pitäisi aina putsata pöytä ja katsoa sitä toista siinä sillä silmällä, että tuossa voi olla se minun loppuelämän rakkaus.


      • Vanha.nössö.M
        Dissident kirjoitti:

        No utelias hymy on sellainen lapsenomainen uuteen asiaan tutustuvan aito iloinen hymy. Silmät kirkkaana näkemässä kaiken sen mitä maailma tarjoaa. Ne näkee vaan mahdollisuuksia ja se näkyy siinä hymyssä.

        En oikeen edes ymmärrä tuota termiä päällekäyvä... en tässä yhteydessä.

        Kun sitä pitäisi aina putsata pöytä ja katsoa sitä toista siinä sillä silmällä, että tuossa voi olla se minun loppuelämän rakkaus.

        Tuotahan parhaat myyjät juuri käyttää, se kuuluu ammattitaitoon. Ja monet muutkin naiset. Toisin sanoen antavat ymmärtää, vaikka ei ole tarkoituskaan ymmärtää antaa vaan saada itselle jotain.
        Tästä minulla on paljonkin kokemuksia enkä toivottavasti enää mene vipuun ja usko liian hyvää, koska ei se ole totta.
        "Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei sitä olekaan".


      • Se.vanha.nössö.M

        Täytyy heti tarkentaa.
        Sitten kun saalis on riittävän hyvä, niin sitten jo saattaa ymmärtää antaakin.


      • Se.vanha.nössö.M kirjoitti:

        Täytyy heti tarkentaa.
        Sitten kun saalis on riittävän hyvä, niin sitten jo saattaa ymmärtää antaakin.

        Siis voihan toisesta treffeillä ollakin kiinnostunut ja luoda tuon uteliaan hymynsä. Sitä vartenhan treffit on.

        Minä olen ollut yksillä treffeillä, missä abc-huoktamolle saapui kaunis todella miellyttävä ja ihana nainen. Hän loi minulle tuon uskomattoman hyväntuulisen hymyn ja oli oikeasti kiinnostunut siitä millainen minä olen. Minä olin kyllä myyty, mutta hän mietti yön yli ja sanoi, ettei saanut sellaista tunnetta, että toisia treffejä pitäisi pitää.

        En siis tosiaankaan ollut hänen mieleen. Siitä ei jäänyt epäilystäkään. Ja ainakin minulle jäi kuca, että hän todella halusi nähdä minut ja keskustella. Oikein miellyttävä kokemus, vaikka ei johtanut sen pitemmälle.

        Pitää ymmärtää, että kaikki ei sovi kaikille..


    • paljonsuruayhä

      Jos satutaan samaan paikkaan niin haluaisin että hän tulisi juttelemaan minulle. Itse en voi enää sitä tehdä, koska hän ei sitä tuntunut haluavan monen eri jutteluyrityksen jälkeen mennessäni hänelle juttelemaan. Kyllä sellaisten jälkeen ei voi ajatella muuta kuin että hän ei ole minusta kiinnostunut.

    • Tykkäisin jos daami veisi minut keilaamaan. Se ehdottomasti.

      • Keilaamaan...?

        Mikä siinä niin kuin..?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Keilaamaan...?

        Mikä siinä niin kuin..?

        Kaikki naiset katsoo silmiin, hymyilee, ja juttelee nätisti.
        Harva vie keilaamaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki naiset katsoo silmiin, hymyilee, ja juttelee nätisti.
        Harva vie keilaamaan.

        Mites tuota...

        tuommonen...pieni

        Laskuvarjohyppy?

        Ootko ennen?

        (vastastuulinen hyppyvirne)

        Kerran se kirpasee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mites tuota...

        tuommonen...pieni

        Laskuvarjohyppy?

        Ootko ennen?

        (vastastuulinen hyppyvirne)

        Kerran se kirpasee.

        Olen ollut avioliitossa. Sen jälkeen ei voi tulla eteen mitään extremempää.

        Kallistun johonkin sellaiseen josta tulee hyvä mieli.



      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Keilaamaan...?

        Mikä siinä niin kuin..?

        Eikös tuo ole se laji jossa kaadetaan heiloja ? Ihan itsestään selvä juttu miksi se Palstamäkeä miellyttää. Superlaji ! Kokeilin pari viikkoa sitten. Meni 8 tuntia enkä kerennyt vielä edes palloon koskea.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Eikös tuo ole se laji jossa kaadetaan heiloja ? Ihan itsestään selvä juttu miksi se Palstamäkeä miellyttää. Superlaji ! Kokeilin pari viikkoa sitten. Meni 8 tuntia enkä kerennyt vielä edes palloon koskea.

        Töölössä oli joskus paikka joka oli muistaakseni Mercuri (tai jotain sinnepäin), siellä tuli käytyä duunikavereiden kanssa keilaamassa. Ihan hyviä muistoja paikasta, mutta en nyt pohtinut asiaa tuolta kantilta vaan ihan vilpittömästi siltä kantilta millainen huomio ilahduttaisi.



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen ollut avioliitossa. Sen jälkeen ei voi tulla eteen mitään extremempää.

        Kallistun johonkin sellaiseen josta tulee hyvä mieli.

        Islanninhevosvaellus.

        Se laitetaan sun kohdalle.

        Siinä tarvii kallistua vähän vaan, takanojaan, että pysyy töltissä kyydissä.

        Ihan upeeta. :)


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Eikös tuo ole se laji jossa kaadetaan heiloja ? Ihan itsestään selvä juttu miksi se Palstamäkeä miellyttää. Superlaji ! Kokeilin pari viikkoa sitten. Meni 8 tuntia enkä kerennyt vielä edes palloon koskea.

        Sä oot tänään vähän tuhma, me ollaan vasta tiistaissa.

        Oisko sitten vaikka rumba-tunti mitään?

        Kenties kaunein tanssi.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Uuuuu....

        oisitko niin rohkee? Hienoo!

        Se on kyllä totta, että se maksaa pienen omaisuuden.

        Tandemhyppy ois aika jees! Kiljusin niin, että koko maailma kuulis :D

        Kyllä kai sitä vois kerran kokeilla jos joku muu maksaa :D Itseasiassa yllätyin kun vaikutti että tuolla ei ole mitään esikurssivaatimusta vaan hyppäämään vissiin pääsee kun on vaan selvinpäin ja yli 15v., vissiin siinä on vaan tandemina sitten talon puolesta joku kokenut hyppääjä mukana. Joo, ei se ookaan kovin jännää kun ei saa ite vetää narusta varjon aukasemiseks, siinähän on vaan vähän niinko kyydissä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oot hypänny ennen(kin)?

        E, siksihän se ois varmaan ihan mukava kokemuksena, sitten jos ois hypänny ei välttämättä näkis niin sen rahan arvoisena mitä se kustantaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Islanninhevosvaellus.

        Se laitetaan sun kohdalle.

        Siinä tarvii kallistua vähän vaan, takanojaan, että pysyy töltissä kyydissä.

        Ihan upeeta. :)

        Nyt osui ja upposi.

        Joskus 2000-luvun alkuvuosina olin tekemässä isoa remonttia yhteen islanninhevostalliin, ja siellä sitten hevostytöt houkutteli meitä äijiä Islanninhevosvaellukselle. Aikataulut ei vain koskaan sattuneet yksiin ja se kesä meni sitten ilman tuota hevosvaellusta. Se on jäänyt harmittamaan hivenen, niin että lähtisin varmasti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä kai sitä vois kerran kokeilla jos joku muu maksaa :D Itseasiassa yllätyin kun vaikutti että tuolla ei ole mitään esikurssivaatimusta vaan hyppäämään vissiin pääsee kun on vaan selvinpäin ja yli 15v., vissiin siinä on vaan tandemina sitten talon puolesta joku kokenut hyppääjä mukana. Joo, ei se ookaan kovin jännää kun ei saa ite vetää narusta varjon aukasemiseks, siinähän on vaan vähän niinko kyydissä.

        Hah hah, selvinpäin...,

        se kai nyt on minimivaatimus.

        Jos kärsii muutenkin matkapahoinvoinnista.

        Kännissä et kyllä koneeseen kiipeä. :D

        Kyllä mä haluaisin, että joku muu huolehtii niistä vinstaakkeleista ja vivuista.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sä oot tänään vähän tuhma, me ollaan vasta tiistaissa.

        Oisko sitten vaikka rumba-tunti mitään?

        Kenties kaunein tanssi.

        En ole tuhma, vain puutteessa. Ja nyt on vasta tiistai...
        Sitäpaitsi tuo ratsastamisen ehdottelu ... tandem-temput.... rumba. Kaikki paitsi makaroonilaatikko tuntuu tänään hiukan kaksimieliseltä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hah hah, selvinpäin...,

        se kai nyt on minimivaatimus.

        Jos kärsii muutenkin matkapahoinvoinnista.

        Kännissä et kyllä koneeseen kiipeä. :D

        Kyllä mä haluaisin, että joku muu huolehtii niistä vinstaakkeleista ja vivuista.

        ..ja toivottavasti sieltä tullaan tukka takana ja elämä edessä
        eikä toisin päin. :D

        Hmmm... kertoisinko, mjaa, taidan kertoa...mua on kerran pyydetty sellaisille treffeille.
        Oli yksityiskone ja kaikkea...;D

        Eihän nainen voi enempää otetumpi olla. Mutta...ISO mutta, mies oli liian täynnä itseään. Hän oli niin PRO (omasta mielestään), että se kaatui siihen. Että siinä näette, että vaikka miehellä olis lentokone, niin ei se aina ole naisen saannin tae.

        Miehessä pitää olla sielu ja tunneäly. Panostan niihin.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        En ole tuhma, vain puutteessa. Ja nyt on vasta tiistai...
        Sitäpaitsi tuo ratsastamisen ehdottelu ... tandem-temput.... rumba. Kaikki paitsi makaroonilaatikko tuntuu tänään hiukan kaksimieliseltä.

        OMG

        No äkkiä perunat pöytään sitten.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Nyt osui ja upposi.

        Joskus 2000-luvun alkuvuosina olin tekemässä isoa remonttia yhteen islanninhevostalliin, ja siellä sitten hevostytöt houkutteli meitä äijiä Islanninhevosvaellukselle. Aikataulut ei vain koskaan sattuneet yksiin ja se kesä meni sitten ilman tuota hevosvaellusta. Se on jäänyt harmittamaan hivenen, niin että lähtisin varmasti.

        Se kannattaa oikeasti kokeilla.

        Rentouttavaa toimintaa luonnonhelmassa ja vuorovaikutus hevosen kanssa.

        Kaikki muu unohtuu. Raitista ilmaa, nokipannukahvit ja vaihtuva maasto.

        Ja rotu on lupsakka, pysyy käsissä vaikket kertaakaan ois satulassa ollut. :)

        Ei oo hinnaltaankaan niin paha kuin nuo taivaslajit.

        Tästä mulla on yli 20 vuoden kokemus:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hah hah, selvinpäin...,

        se kai nyt on minimivaatimus.

        Jos kärsii muutenkin matkapahoinvoinnista.

        Kännissä et kyllä koneeseen kiipeä. :D

        Kyllä mä haluaisin, että joku muu huolehtii niistä vinstaakkeleista ja vivuista.

        Niin mutta ihan pienessä nousuhumalassa tuo ois varmaan hienoimmillaan kokemuksena kun ei yhtään hirvittäis ja osais ottaa rennosti sen homman , voishan se muutenkin mennä niin mutta jos varalta pari grogia alle ottais kuiotenkin :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ..ja toivottavasti sieltä tullaan tukka takana ja elämä edessä
        eikä toisin päin. :D

        Hmmm... kertoisinko, mjaa, taidan kertoa...mua on kerran pyydetty sellaisille treffeille.
        Oli yksityiskone ja kaikkea...;D

        Eihän nainen voi enempää otetumpi olla. Mutta...ISO mutta, mies oli liian täynnä itseään. Hän oli niin PRO (omasta mielestään), että se kaatui siihen. Että siinä näette, että vaikka miehellä olis lentokone, niin ei se aina ole naisen saannin tae.

        Miehessä pitää olla sielu ja tunneäly. Panostan niihin.

        Tarkoittaako tuo ettei naiset olekaan aina hyeprgamisia :D Ei kun no joo, kyllä näin miehenäkin voi ymmärtää ettei halua lähtä jos toisella kovatkin odotukset parisuhteesta, eri asia varmaan jos ihan kamuna tarjoais mutta aika harvonhan ne mieht kai ilman taka-ajatuksia tuollasia tarjottelee.

        Ny nukkumaan, öitä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se kannattaa oikeasti kokeilla.

        Rentouttavaa toimintaa luonnonhelmassa ja vuorovaikutus hevosen kanssa.

        Kaikki muu unohtuu. Raitista ilmaa, nokipannukahvit ja vaihtuva maasto.

        Ja rotu on lupsakka, pysyy käsissä vaikket kertaakaan ois satulassa ollut. :)

        Ei oo hinnaltaankaan niin paha kuin nuo taivaslajit.

        Tästä mulla on yli 20 vuoden kokemus:)

        Tuo kuulostaa houkuttelevalta.

        Olet osannut tuoda tuota luontojuttuasi ihan hyvin esille, alan huomaamaan että siinä on osa-alue jonka olen siirtänyt liikaa sivuun omasta elämästäni.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tarkoittaako tuo ettei naiset olekaan aina hyeprgamisia :D Ei kun no joo, kyllä näin miehenäkin voi ymmärtää ettei halua lähtä jos toisella kovatkin odotukset parisuhteesta, eri asia varmaan jos ihan kamuna tarjoais mutta aika harvonhan ne mieht kai ilman taka-ajatuksia tuollasia tarjottelee.

        Ny nukkumaan, öitä :)

        No joo, ko. mies huomioi ihan liikaa sitä konettaan ja kaikkea itsellä olevaista, siitä tuli pääasia...ja mikä pahinta, on siis omakehu. Hänellä oli hirveä näyttämisen tarve.

        Vaatimattomuus kaunistaa. Niin naista kuin miestä. En mä mitään astronauttia hae..

        Öitä vaan sinne...niin, ja älä anna tyynynkulman liiaksi hiplata korvallista ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No joo, ko. mies huomioi ihan liikaa sitä konettaan ja kaikkea itsellä olevaista, siitä tuli pääasia...ja mikä pahinta, on siis omakehu. Hänellä oli hirveä näyttämisen tarve.

        Vaatimattomuus kaunistaa. Niin naista kuin miestä. En mä mitään astronauttia hae..

        Öitä vaan sinne...niin, ja älä anna tyynynkulman liiaksi hiplata korvallista ; )

        Öitä vaan sinnekin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tuo kuulostaa houkuttelevalta.

        Olet osannut tuoda tuota luontojuttuasi ihan hyvin esille, alan huomaamaan että siinä on osa-alue jonka olen siirtänyt liikaa sivuun omasta elämästäni.

        Eilen mentiin munanleikkurilla ja tänään on Takaisin luontoon-teema. :D

        Ei, mut ihan totta, ihminen kaipaa metsään. Vastakaadettu puu ja pihkan tuoksu, märkä sammal ja suolla tupasvilla ja järviveden pärske.

        Me kaikki tarvitaan sellasta, ja arjen kohinassa etenkin kaupungeissa siitä äkkiä vieraantuu.

        Ens kesänä jos sulla on lähialueilla saumaa, niin pidä mielessä, kokeile :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eilen mentiin munanleikkurilla ja tänään on Takaisin luontoon-teema. :D

        Ei, mut ihan totta, ihminen kaipaa metsään. Vastakaadettu puu ja pihkan tuoksu, märkä sammal ja suolla tupasvilla ja järviveden pärske.

        Me kaikki tarvitaan sellasta, ja arjen kohinassa etenkin kaupungeissa siitä äkkiä vieraantuu.

        Ens kesänä jos sulla on lähialueilla saumaa, niin pidä mielessä, kokeile :)

        Ainahan mulla on mahdollisuus mennä luontoon, se on vain jäänyt sivuun.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ainahan mulla on mahdollisuus mennä luontoon, se on vain jäänyt sivuun.

        Niin ei saa tehdä.

        Mitä ihmettä olet tunkenut tilalle?

        Kesällä peset mäntysuovalla matot luonnonhelmassa ja sit lainaat kanoottia siihen perään, sanot duunikavereille ja kaupunginhälinälle solong ja morjens, et nähään jos nähään ja mä en palavereihin tuu...Skraga hittoon ja rento meininki.

        Tohtori Pöntön resepti uraohjukselle. Heh.

        :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Öitä vaan sinnekin.

        Ai niin, öitä, sä taisit jo kumahtaa aiemmin..

        (hiippailee unimyssy vinossa, villasukat makkaralla)

        Naurua. Ehkä vielä vähän...

        https://www.youtube.com/watch?v=Qgwyiyvz6FI

        Koska mä voin ja mä oon lomalla (se täytyy nyt monesti toistaa) :D

        Ai ai rumba tekee takanivelille hyvää.


    • Viis nyt miehistä, (naurua)

      Minä vastaan.

      Kaipaan huomiota. Siinä se.

      Silitystä ja lirkutusta ja ja..., mitä nyt kissat herrasmiehiltä kaipaa.

      Lällyjä..

      Pitäs olla aika helppoa.

      Ja jos aloittaja itse tarvitsee siskomaista neuvoa kuinka flirttailu tapahtuu, minä kyllä neuvon. Tutkinto löytyy.

      (naurua)

      Miesparat...

      • EdesUnissa

        Silitystä ja lirkutusta... Herrasmiehet kaipaavat ihan samoja asioita kissoilta.

        Ja tämä oli ihan vakava vastaus aloittajalle. Reagoin voimakkaasti kun nainen koskettelee minua. Se pitää tietysti julkisella paikalla kätkeä huomiota herättämättömäksi. Ravintola
        ympäristössä hyvä keino on kuiskata miehen korvaan asiasi ja joka kerta samalla ottaa häntä kiinni kaulasta ikäänkuin vetäisit päätä jotta hän kuulisi sinua. (Mutta älä vedä, me miehet emme halua meitä liikuteltavan)
        Toistettuasi sen kolme kertaa mies alkaa varmasti tajuta mistä on kyse. Tämä kikka ei tietysti toimi rauhallisessa italialaisessa ravintolassa, vaan vaatii hälyä ympärille.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Silitystä ja lirkutusta... Herrasmiehet kaipaavat ihan samoja asioita kissoilta.

        Ja tämä oli ihan vakava vastaus aloittajalle. Reagoin voimakkaasti kun nainen koskettelee minua. Se pitää tietysti julkisella paikalla kätkeä huomiota herättämättömäksi. Ravintola
        ympäristössä hyvä keino on kuiskata miehen korvaan asiasi ja joka kerta samalla ottaa häntä kiinni kaulasta ikäänkuin vetäisit päätä jotta hän kuulisi sinua. (Mutta älä vedä, me miehet emme halua meitä liikuteltavan)
        Toistettuasi sen kolme kertaa mies alkaa varmasti tajuta mistä on kyse. Tämä kikka ei tietysti toimi rauhallisessa italialaisessa ravintolassa, vaan vaatii hälyä ympärille.

        Rauhallisessa italialeisessa ravintolassa miehellä kuuluu olla myös tyylikäs ja pehmeä egyptinpuuvillainen paita, ei mikään karkea kauhtana.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Silitystä ja lirkutusta... Herrasmiehet kaipaavat ihan samoja asioita kissoilta.

        Ja tämä oli ihan vakava vastaus aloittajalle. Reagoin voimakkaasti kun nainen koskettelee minua. Se pitää tietysti julkisella paikalla kätkeä huomiota herättämättömäksi. Ravintola
        ympäristössä hyvä keino on kuiskata miehen korvaan asiasi ja joka kerta samalla ottaa häntä kiinni kaulasta ikäänkuin vetäisit päätä jotta hän kuulisi sinua. (Mutta älä vedä, me miehet emme halua meitä liikuteltavan)
        Toistettuasi sen kolme kertaa mies alkaa varmasti tajuta mistä on kyse. Tämä kikka ei tietysti toimi rauhallisessa italialaisessa ravintolassa, vaan vaatii hälyä ympärille.

        Olen huomannut, että miehet pitävät kaulan ja korvien hypistelystä. Ja ohimojen silittelystä.

        Noh, ei siitä sen enempää.

        (naurua)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Rauhallisessa italialeisessa ravintolassa miehellä kuuluu olla myös tyylikäs ja pehmeä egyptinpuuvillainen paita, ei mikään karkea kauhtana.

        Totta kai.

        Siitä emme voine tinkiä..

        Missähän itse maestro on.

        (naurua)

        Määrittäisi tähän värin. Kerran jo ehdotin taivaansinistä, koska se on kenties parhaiten rimmaava jokaisella miehellä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai.

        Siitä emme voine tinkiä..

        Missähän itse maestro on.

        (naurua)

        Määrittäisi tähän värin. Kerran jo ehdotin taivaansinistä, koska se on kenties parhaiten rimmaava jokaisella miehellä.

        Maestroa ei hirveästi ole näkynyt, viimeksi se otti kai nokkiinsa kun mainitsin hänen olevan hölmö (tai jotain sinnepäin).

        Tää EdesUnissa on vain toisinaan hivenen samanlainen "keikari" olevinaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen huomannut, että miehet pitävät kaulan ja korvien hypistelystä. Ja ohimojen silittelystä.

        Noh, ei siitä sen enempää.

        (naurua)

        Joskus voi olla myös niin ettei olis niin väliks mutta ei kehtaa sanoa että jos lopettasit sen hiveltämisen :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Maestroa ei hirveästi ole näkynyt, viimeksi se otti kai nokkiinsa kun mainitsin hänen olevan hölmö (tai jotain sinnepäin).

        Tää EdesUnissa on vain toisinaan hivenen samanlainen "keikari" olevinaan.

        Hän on etsimässä mulle sopivaa mekkoa. Koska sen pitää rimmata siihen paitaan.
        Niin, ja varmaan myös korkkarikaupassa,

        Viime aikoina mittaillu meikäläistä tarkasti...hän sanoi tietävänsä, että kaipaan ns. "ottajamiehen".

        (naurua)

        "EdesUnissa"a en vielä oikein tunne...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joskus voi olla myös niin ettei olis niin väliks mutta ei kehtaa sanoa että jos lopettasit sen hiveltämisen :D

        Noh eihän sitä pysty lopettamaan..

        Ryhtiä mies. Kyllä sä kestät.

        (kissamaista hyrinää)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hän on etsimässä mulle sopivaa mekkoa. Koska sen pitää rimmata siihen paitaan.
        Niin, ja varmaan myös korkkarikaupassa,

        Viime aikoina mittaillu meikäläistä tarkasti...hän sanoi tietävänsä, että kaipaan ns. "ottajamiehen".

        (naurua)

        "EdesUnissa"a en vielä oikein tunne...

        EdesUnissa oli pölähtänyt palstalle jossain vaiheessa kun olin pitänyt hiljaiseloa täältä, ja alkuun oli alkanut luomaan palstahahmoa jonka moni sotki minuun. Jutut oli monilta osin hämmästyttävän yhdenmukaisia, ja huomasin että jengi puhui että Pertti kirjoittelee nimimerkillä EdesUnissa. En tiedä oliko se sattumaa vai tarkoituksellista, mutta nykyisin tyyppi on onneksi siirtynyt selkeämmin trollaattoriksi.

        Kaikki naiset kaipaavat ottajamiehen, ei sen pitäisi olla yllätys.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh eihän sitä pysty lopettamaan..

        Ryhtiä mies. Kyllä sä kestät.

        (kissamaista hyrinää)

        Minäpä sitä taidan olla vähän kosketusyliherkkä :D Ihan oikeasti en välttämättä tykkää koskettelusta aina.


      • EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        EdesUnissa oli pölähtänyt palstalle jossain vaiheessa kun olin pitänyt hiljaiseloa täältä, ja alkuun oli alkanut luomaan palstahahmoa jonka moni sotki minuun. Jutut oli monilta osin hämmästyttävän yhdenmukaisia, ja huomasin että jengi puhui että Pertti kirjoittelee nimimerkillä EdesUnissa. En tiedä oliko se sattumaa vai tarkoituksellista, mutta nykyisin tyyppi on onneksi siirtynyt selkeämmin trollaattoriksi.

        Kaikki naiset kaipaavat ottajamiehen, ei sen pitäisi olla yllätys.

        Olen ollut täällä jo vuoden, mutta välillä joudun vetäytymään täysin muiden kiireiden ajaksi. Joskus kahdeksi viikoksi joskus kuukausiksi. Viime syksynä kun ilmat pimeni niin palstalle ilmestyi joku spämmääjä joka valitti yleisesti naisista koko ajan niin ettei palstaa viitsinyt enää lukea, joten pidin taukoa ihan siitä syystä.
        Tarkoitus kai näillä palstoilla olisi että niistä saa hyvän mielen. Niiden tarkoitus ei ole levittää ahdistusta. Niinkuin ei ole tavanomaisenkaan sosiaalisen kanssakäymisen.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Olen ollut täällä jo vuoden, mutta välillä joudun vetäytymään täysin muiden kiireiden ajaksi. Joskus kahdeksi viikoksi joskus kuukausiksi. Viime syksynä kun ilmat pimeni niin palstalle ilmestyi joku spämmääjä joka valitti yleisesti naisista koko ajan niin ettei palstaa viitsinyt enää lukea, joten pidin taukoa ihan siitä syystä.
        Tarkoitus kai näillä palstoilla olisi että niistä saa hyvän mielen. Niiden tarkoitus ei ole levittää ahdistusta. Niinkuin ei ole tavanomaisenkaan sosiaalisen kanssakäymisen.

        " Viime syksynä kun ilmat pimeni niin palstalle ilmestyi joku spämmääjä joka valitti yleisesti naisista koko ajan niin ettei palstaa viitsinyt enää lukea, joten pidin taukoa ihan siitä syystä."

        Yksikö vain? Olen ajatellut että niitä on muutamia,


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai.

        Siitä emme voine tinkiä..

        Missähän itse maestro on.

        (naurua)

        Määrittäisi tähän värin. Kerran jo ehdotin taivaansinistä, koska se on kenties parhaiten rimmaava jokaisella miehellä.

        Ai sinulle tuli ikävä :D

        MAT-maestro, miesasiamestari ja palstan johtava parisuhdeasiantuntija (12121212121212) suosittelisi hienoon ravintolaan valkoista paitaa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ai sinulle tuli ikävä :D

        MAT-maestro, miesasiamestari ja palstan johtava parisuhdeasiantuntija (12121212121212) suosittelisi hienoon ravintolaan valkoista paitaa.

        Totta kai mulla on ikävä.
        Olen jo suorastaan kiintynyt sinuun
        kaikkine paitapinkkoinesi :D

        https://www.youtube.com/watch?v=DlOO-EkdTCM

        Valkea käy hyvin italialaiseen ravintolaan. Otetaan se.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai mulla on ikävä.
        Olen jo suorastaan kiintynyt sinuun
        kaikkine paitapinkkoinesi :D

        https://www.youtube.com/watch?v=DlOO-EkdTCM

        Valkea käy hyvin italialaiseen ravintolaan. Otetaan se.

        Onhan mekko on valittu?


      • EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        " Viime syksynä kun ilmat pimeni niin palstalle ilmestyi joku spämmääjä joka valitti yleisesti naisista koko ajan niin ettei palstaa viitsinyt enää lukea, joten pidin taukoa ihan siitä syystä."

        Yksikö vain? Olen ajatellut että niitä on muutamia,

        Oletin että se olisi yksi henkilö, sillä tekstit olivat kuitenkin melko marginaalista ajattelua. Uskon että 99% miehistä on hyvin perinteisillä arvomaailmoilla varustettuja. Niinkuin naisistakin.
        Tällä palstalla keskustellessa tuo marginaalinen prosentti saa kohtuuttoman suuren osuuden ja kokonaisuuden kuva häviää keskustelussa.
        Sen verran olen kyllä valmis vetämään sanojani takaisin että yhteiskuntamme trendi on että tuo marginaaliväestön osuus kasvaa kaikessa ääriajattelussa. Ehkäpä tuo prosentin määrä on liian pieni.



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        EdesUnissa oli pölähtänyt palstalle jossain vaiheessa kun olin pitänyt hiljaiseloa täältä, ja alkuun oli alkanut luomaan palstahahmoa jonka moni sotki minuun. Jutut oli monilta osin hämmästyttävän yhdenmukaisia, ja huomasin että jengi puhui että Pertti kirjoittelee nimimerkillä EdesUnissa. En tiedä oliko se sattumaa vai tarkoituksellista, mutta nykyisin tyyppi on onneksi siirtynyt selkeämmin trollaattoriksi.

        Kaikki naiset kaipaavat ottajamiehen, ei sen pitäisi olla yllätys.

        Nyt just tuntuu siltä, että se ottajamies on Nukku-Matti, se ei anna rumbata enää askeltakaan...hauk...otus.. Ihan tosissaan meinaa ottaa.


      • EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Rauhallisessa italialeisessa ravintolassa miehellä kuuluu olla myös tyylikäs ja pehmeä egyptinpuuvillainen paita, ei mikään karkea kauhtana.

        Tähän oli kätketty kompa. Rauhallisia italialaisia ravintoloita on vain Suomessa. Meillä ne ovat niin tyhjiä ja hiljaisia että olet katseiden kohteena jos sanot sanankin.
        Jaska tekee pastaa ja Seija tuo laskun. Sanomatta sanaakaan.

        Italialaiset eivät ole hiljaisia ravintolassa. Heille se taitaa olla juuri se ainoa paikka missä he eivät ole ylimielisiä vaan hyvin seurallisia ja sosiaalisia.


      • 12121212121212

      • HyiYöök
        12121212121212 kirjoitti:

        Ai sinulle tuli ikävä :D

        MAT-maestro, miesasiamestari ja palstan johtava parisuhdeasiantuntija (12121212121212) suosittelisi hienoon ravintolaan valkoista paitaa.

        Voi, sinua ongelmaista. Hoida riippuvuutesi, että asiat menisi kuntoon.

        Säälittävää, taas alkaa putki, joka kestää marrakuun lopulle 2018. valtot aamu viiteen ja siirryt sen jälkeen palkalliseen duunisi. On vaikeaa uskoa millainen on tuo luonne?? Uskomataonta, et voi enää väittää, että olet ikisinkku, et halua kenestäkään mitään. Sä olet kaiken aikaa halulla jotain toisten seuraa. Jos se pää juttusi olisi tälläkin palstalla asiat näkisi läpi, mutta nyt sulla on päällä tämä riippuva, roikkuva tiltu, joka notkuu miesten perässä.

        Näen tämän kesäkiiman jatkuvan aina sun vanhuutees asti. Olet todella säälittävä tällä alueella. Jos sä haluat parin, olet aikuinen, etkä selitä matikalla jota ei näy missään. En viitsi enempää, inhoan tätä. Pankaa muut muistiin päivämäärä, tästä alkaa noin 8 kk keikkuminen kiimailussa. Hankkisit kumppanina, ne jotka väittää muuta, kyttäävät toisa ties missä. Ovat hirveitä haaskoja, vertaa sanaa "haaskalinnut".


      • eptiet
        HyiYöök kirjoitti:

        Voi, sinua ongelmaista. Hoida riippuvuutesi, että asiat menisi kuntoon.

        Säälittävää, taas alkaa putki, joka kestää marrakuun lopulle 2018. valtot aamu viiteen ja siirryt sen jälkeen palkalliseen duunisi. On vaikeaa uskoa millainen on tuo luonne?? Uskomataonta, et voi enää väittää, että olet ikisinkku, et halua kenestäkään mitään. Sä olet kaiken aikaa halulla jotain toisten seuraa. Jos se pää juttusi olisi tälläkin palstalla asiat näkisi läpi, mutta nyt sulla on päällä tämä riippuva, roikkuva tiltu, joka notkuu miesten perässä.

        Näen tämän kesäkiiman jatkuvan aina sun vanhuutees asti. Olet todella säälittävä tällä alueella. Jos sä haluat parin, olet aikuinen, etkä selitä matikalla jota ei näy missään. En viitsi enempää, inhoan tätä. Pankaa muut muistiin päivämäärä, tästä alkaa noin 8 kk keikkuminen kiimailussa. Hankkisit kumppanina, ne jotka väittää muuta, kyttäävät toisa ties missä. Ovat hirveitä haaskoja, vertaa sanaa "haaskalinnut".

        Siis onko ongelmainen 121, ja roikkuva tiltu misspönttöuuni?


      • PlusMiinusNolla
        eptiet kirjoitti:

        Siis onko ongelmainen 121, ja roikkuva tiltu misspönttöuuni?

        Välillä olen itsekin noista kahdesta sekaisin, koska tarpeen tullen, ne ottaa toistensa nikit. 121212... oli viime kesänä XY-male, leidi sievänen. Täysin naisen rooli siviilissä, töissä ei. Misspönttöuuni on varmaan sen kaverin, ne pelaa tätä lökäpöksy-hommaa ja nauravat päälle. ei nillä nyt ole suhdetta. Neiti on aina hieman halukas ja toine on varattu, valittaa täällä. Huuoh, Parempi se on muille tietää, että fuskataan joku luulee pitkään muuta ihan turhaan.

        Toisella voi olla muu riippuvuus, mutta viimevuotisella 121212 on ihmeellinen tapa leikkiä ja tekeytyä "saavuttamattomaksi", kuin olisi "herne ja prinsessa", mutta ei se kuitenkaan koskaan lähde pois toisten seurasta. Se roikkuuu, nettihuomio on silmiin pistävää, provois paljastuksilla , ellei reagoi. Silti sillä voisi olla ihan kunnon luonne, tätä puolt on vaikeaa perhe-elämään yhdistää, ei lähde netistä helpolla. palaa aina. Jos asia sotkee yöt, silloin se on vahva ongelma, eikä ne kuuntele kumppania, kun ovat ja eläytyvät vain netissä.

        Sen nikeillä on kirjoituksia aamu kuuteen melkein jatkuvasti, vaikka kai se on hyväkuntoinen. Henkinen riippuvuus ja väittää olevansa mielellään yksin (=pärjää, mutta ei se pärjää ilman nettiä), tuli häiriköimään, vaikka toinen ihminen sanoi suoraan, että huomasi homman eikä ole siitä tavasta kiinnostunut.

        Numeropellestä saisi joku hyvän parin, mutta huonot on tavat. Miten niistä selviäsi, eikä sovi missään olosuhteissa XX-female naisen pariksi, vain habitus-miehille sopiva kaksilahjetyyppi.


      • KesäKärpä

        121212... oli vuosi sitten jatkuneen netissä roikkumisen jälkeen yllättävästi vielä mustasukkainen toisen ihmisen vakipuolisolle. Hänen etsii kai hyvin tarkkaan jotain luonteen vetovoimaa, joen auervaara -luonne ja teeskentely upporiksasta saattaa fiksullekin toimia.

        Suurin yllätys luonteessa oli se, että se läksytti, arvosteli, haukkui myös puolison monista ongelmaisista asioista, mutta irtoamisvaiheessa hän olikin mustasukkainen, alkoi arvostella puolison järkeä ja sellaista. No, syitähän saattoi olla, mutta kun on niin teflon sinkku olevinaan, kyllähän se nauratti, että se haukkui sen XX-naisen, joka oli yhden puoliso. Pari ei silloin vielä eronnut, eikä päässyt kiilaamaan väliin. Siihen oli poltettu aikaa ainakin 6-7 kk ja loppukaneetit sitten vielä 1 kk ja tämä vuosi.

        Ei tuossa ehdi kasvattaa luonnettaan, ellei irtoa. Kyllä kai se teki omaa uraansa hyvin, koska hoitokeinoja se ei koskaan toiselle riippuvaiselle googlannut eikä niitä tullut, vaikka kysyttiin, kun oli niin kriittinen. Yrittäkää saada se nyt tänä kesänä koukkuun, se pitäisi saada jonnekin kiinni pois vapailta parimarkkinoilta sotkemasta toisten liittoja, Se etu sen sitoumisesta olisi, että muutkin keksittyisivät enemmän omien asioiden hoitoon, eikä roikuttaisti herne-prinsessan perässä, säälittävä ilmiö, yksi on kuin suklaapallo, jota lapset tavoittelee kuusesta jouluna, kukaan ei yllä niin korkealle. Monta vuotta sinkuilla menee hukkaan, ajan ja energian haaskausta.

        XX-naiset seurasivat sitä viime kesänä, sanottiin, että se vaan kiusaa toisten tunteita ja vetäytyy pois.


      • PlusMiinusNolla kirjoitti:

        Välillä olen itsekin noista kahdesta sekaisin, koska tarpeen tullen, ne ottaa toistensa nikit. 121212... oli viime kesänä XY-male, leidi sievänen. Täysin naisen rooli siviilissä, töissä ei. Misspönttöuuni on varmaan sen kaverin, ne pelaa tätä lökäpöksy-hommaa ja nauravat päälle. ei nillä nyt ole suhdetta. Neiti on aina hieman halukas ja toine on varattu, valittaa täällä. Huuoh, Parempi se on muille tietää, että fuskataan joku luulee pitkään muuta ihan turhaan.

        Toisella voi olla muu riippuvuus, mutta viimevuotisella 121212 on ihmeellinen tapa leikkiä ja tekeytyä "saavuttamattomaksi", kuin olisi "herne ja prinsessa", mutta ei se kuitenkaan koskaan lähde pois toisten seurasta. Se roikkuuu, nettihuomio on silmiin pistävää, provois paljastuksilla , ellei reagoi. Silti sillä voisi olla ihan kunnon luonne, tätä puolt on vaikeaa perhe-elämään yhdistää, ei lähde netistä helpolla. palaa aina. Jos asia sotkee yöt, silloin se on vahva ongelma, eikä ne kuuntele kumppania, kun ovat ja eläytyvät vain netissä.

        Sen nikeillä on kirjoituksia aamu kuuteen melkein jatkuvasti, vaikka kai se on hyväkuntoinen. Henkinen riippuvuus ja väittää olevansa mielellään yksin (=pärjää, mutta ei se pärjää ilman nettiä), tuli häiriköimään, vaikka toinen ihminen sanoi suoraan, että huomasi homman eikä ole siitä tavasta kiinnostunut.

        Numeropellestä saisi joku hyvän parin, mutta huonot on tavat. Miten niistä selviäsi, eikä sovi missään olosuhteissa XX-female naisen pariksi, vain habitus-miehille sopiva kaksilahjetyyppi.

        Voi elämän kevät ja tuhannen tulimmaista...

        Nyt menee jollain lujaa.

        Huh huh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi elämän kevät ja tuhannen tulimmaista...

        Nyt menee jollain lujaa.

        Huh huh.

        Kohta kait joku pyytää sulta todisteita siitä että olet oikea nainen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kohta kait joku pyytää sulta todisteita siitä että olet oikea nainen.

        Ehkä olen jossakin vaiheessa osunut muurahaispesään...minäkin, au au..?

        Ei saisi flirttailla, apua, nyt mä olen tyyliin "miehenkipeä" ketkale.
        Nauraisin jos uskaltaisin; me ei mitä ilmeisemmin saatu mennä YksKakkosen kanssa e-d-e-s virtuaalitreffilöille.

        Ei hel*etti, nauran kumminkin... :D Mikä peikko mun kimpussa nyt on?

        Äläkä yhtään sinäkään siellä tämmösessä saumassa yritä,
        että pyrstökuvaa lähettäisin...:'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkä olen jossakin vaiheessa osunut muurahaispesään...minäkin, au au..?

        Ei saisi flirttailla, apua, nyt mä olen tyyliin "miehenkipeä" ketkale.
        Nauraisin jos uskaltaisin; me ei mitä ilmeisemmin saatu mennä YksKakkosen kanssa e-d-e-s virtuaalitreffilöille.

        Ei hel*etti, nauran kumminkin... :D Mikä peikko mun kimpussa nyt on?

        Äläkä yhtään sinäkään siellä tämmösessä saumassa yritä,
        että pyrstökuvaa lähettäisin...:'D

        Pyysinkö pyrstönkuvaa? En tietenkään.

        98 prosenttia palstalla naisena kirjoittelevista nikeistä on perverssejä miehiä, joten ei tarvitse olla Einstein tajutakseen että jokainen yhtään flirttaavampi naisnikki leimataan jossain vaiheessa mieheksi.

        Älä anna sen häiritä itseäsi, se on yhtä luonnollista kuin kevään tulo.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Pyysinkö pyrstönkuvaa? En tietenkään.

        98 prosenttia palstalla naisena kirjoittelevista nikeistä on perverssejä miehiä, joten ei tarvitse olla Einstein tajutakseen että jokainen yhtään flirttaavampi naisnikki leimataan jossain vaiheessa mieheksi.

        Älä anna sen häiritä itseäsi, se on yhtä luonnollista kuin kevään tulo.

        Pitäiskö taas kilahtaa? Mitä luulet?
        Tolle..tolle, mikä lie! (pärskähtää)

        (naurua)

        Prkl, mä lähetän pöllön kuvan palstalle, perspuoli eteenpäin,
        lajitelkoon siitä höyheniä...

        (naurua)

        Mun rumbamekko oli siis liikaa..


      • Simsalabim2
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On on.

        https://www.youtube.com/watch?v=Qgwyiyvz6FI

        Jotakuinkin tämmönen.

        Käykö?

        Onkohan "pönttönen" hoksannut, että

        121212...
        EdesUnissa
        A.Palstamäki

        ovat yksi ja sama henkilö, Palstalmäellä on se Habaan tai jonkun "akan" kuvake ruskeaksi maalattuna. Hän ei ole vakavissaan nytkään, testiä, testiä. Mutta miksi, koska hän on aivan toisella asenteella eri chateissa. Ei yritetä taas huijata tunnekipeitä. Tunnekipeä tietää sen, että kuntoutuksen jälkeen hänellä on täysi mahdollisuus kasata itsensä. Juoppoutta ei hoideta viinaksilla, vaan katkolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäiskö taas kilahtaa? Mitä luulet?
        Tolle..tolle, mikä lie! (pärskähtää)

        (naurua)

        Prkl, mä lähetän pöllön kuvan palstalle, perspuoli eteenpäin,
        lajitelkoon siitä höyheniä...

        (naurua)

        Mun rumbamekko oli siis liikaa..

        Suotta kilahdat, palstalla ei ole naisia.

        Palstalle varmasti kirjottelee naisiakin, mutta ne ei ole naisia siinä mielessä kuin esim. reaalimaailman naistuttavuudet. Jokaisen naisnikin takana voi olla mies, eikä sitä epäillystä voi hälventää mitenkään.


      • Simsalabim2 kirjoitti:

        Onkohan "pönttönen" hoksannut, että

        121212...
        EdesUnissa
        A.Palstamäki

        ovat yksi ja sama henkilö, Palstalmäellä on se Habaan tai jonkun "akan" kuvake ruskeaksi maalattuna. Hän ei ole vakavissaan nytkään, testiä, testiä. Mutta miksi, koska hän on aivan toisella asenteella eri chateissa. Ei yritetä taas huijata tunnekipeitä. Tunnekipeä tietää sen, että kuntoutuksen jälkeen hänellä on täysi mahdollisuus kasata itsensä. Juoppoutta ei hoideta viinaksilla, vaan katkolla.

        Sinä suorastaan pilkkaat minua vertaamalla minua noihin otuksiin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Suotta kilahdat, palstalla ei ole naisia.

        Palstalle varmasti kirjottelee naisiakin, mutta ne ei ole naisia siinä mielessä kuin esim. reaalimaailman naistuttavuudet. Jokaisen naisnikin takana voi olla mies, eikä sitä epäillystä voi hälventää mitenkään.

        Siis mitenkä ettäkö?

        Pitääkö tässä oikeasti kohta heittää housut pois ja tarkistaa..

        Kyllä minut tiedetään, että olen nainen...hih., ;)
        terveisiä vaan.

        Teillä kaikilla on nyt nii-in sekavat puheet, että ehkä on parempi laskea kymmeneen ja jättää tämä leikki välistä...


      • Simsalabim2 kirjoitti:

        Onkohan "pönttönen" hoksannut, että

        121212...
        EdesUnissa
        A.Palstamäki

        ovat yksi ja sama henkilö, Palstalmäellä on se Habaan tai jonkun "akan" kuvake ruskeaksi maalattuna. Hän ei ole vakavissaan nytkään, testiä, testiä. Mutta miksi, koska hän on aivan toisella asenteella eri chateissa. Ei yritetä taas huijata tunnekipeitä. Tunnekipeä tietää sen, että kuntoutuksen jälkeen hänellä on täysi mahdollisuus kasata itsensä. Juoppoutta ei hoideta viinaksilla, vaan katkolla.

        Olisiko noin?

        Ei kai..., en jaksa uskoa,
        mutta olisi se kai helppoa viilata linssiin tämmösessä "suossa".

        Hmmm....mjaa-a.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mitenkä ettäkö?

        Pitääkö tässä oikeasti kohta heittää housut pois ja tarkistaa..

        Kyllä minut tiedetään, että olen nainen...hih., ;)
        terveisiä vaan.

        Teillä kaikilla on nyt nii-in sekavat puheet, että ehkä on parempi laskea kymmeneen ja jättää tämä leikki välistä...

        Älä nyt kilahda.

        Ei tämä ole kvanttifysiikkaa. Tällä palstalla on perverssit miehet leikkinyt naisia ainakin vuosikymmenen, näin siis mulle kerrottu. 2 prosenttia naisnikeistä on oikeita naisia, mutta niitä on vaikea, ellei jopa mahdoton erottaa porukasta.

        Mielestäni sinun ei ole syytä häkeltyä siitä jos joku epäilee sinua, sillä lähtökohdat huomioiden tuo on vain loogista.

        Jatkat vain juttuasi, unohda se että joku mahdollisesti epäilee sinua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäiskö taas kilahtaa? Mitä luulet?
        Tolle..tolle, mikä lie! (pärskähtää)

        (naurua)

        Prkl, mä lähetän pöllön kuvan palstalle, perspuoli eteenpäin,
        lajitelkoon siitä höyheniä...

        (naurua)

        Mun rumbamekko oli siis liikaa..

        Laitan tähän kevennyksenä oman pyrstökuvani
        https://aijaa.com/5xTuwG


      • pujotteIija kirjoitti:

        Laitan tähän kevennyksenä oman pyrstökuvani
        https://aijaa.com/5xTuwG

        Hyvä kun laitoit...tuli just oikeaan paikkaan.

        Alkoi jo menemään ihon alle..
        Jouduin hengittämään paperipussiin...

        Mutta hih joo, se tosiaan oli sun pyrstökuva!
        Ka sinähän.. :D Puujiiiss...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mitenkä ettäkö?

        Pitääkö tässä oikeasti kohta heittää housut pois ja tarkistaa..

        Kyllä minut tiedetään, että olen nainen...hih., ;)
        terveisiä vaan.

        Teillä kaikilla on nyt nii-in sekavat puheet, että ehkä on parempi laskea kymmeneen ja jättää tämä leikki välistä...

        Ihan normimneininki näin keväisin että palstan harhaiset alkaa "näkemään" asioita uusista perspektiiveistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvä kun laitoit...tuli just oikeaan paikkaan.

        Alkoi jo menemään ihon alle..
        Jouduin hengittämään paperipussiin...

        Mutta hih joo, se tosiaan oli sun pyrstökuva!
        Ka sinähän.. :D Puujiiiss...

        Toivotaan nyt etteivät muut miehet laita, tai no, sinä voit tietysti olla eri mieltä


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan normimneininki näin keväisin että palstan harhaiset alkaa "näkemään" asioita uusista perspektiiveistä.

        Minä niille perspektiivit näytän.., hän hermostui, tämä "kevätheppu" kun luuli, että olen päätynyt treffeille 121212sen kanssa...

        Mutta ihanaa, silloin kun nainen näin hermostuu,
        siihen tarvitaan paikalle juuri tuollainen rauhallinen mies sanomaan,
        miten asiat on..

        Kyllä rauhallisuus kuumempaa luonnetta rauhoittaa ettei kattilat ala lentelemään. :)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Toivotaan nyt etteivät muut miehet laita, tai no, sinä voit tietysti olla eri mieltä

        Nooo

        en lähtis kieltämäänkään heh..

        Jos tarkkoja ollaan

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä niille perspektiivit näytän.., hän hermostui, tämä "kevätheppu" kun luuli, että olen päätynyt treffeille 121212sen kanssa...

        Mutta ihanaa, silloin kun nainen näin hermostuu,
        siihen tarvitaan paikalle juuri tuollainen rauhallinen mies sanomaan,
        miten asiat on..

        Kyllä rauhallisuus kuumempaa luonnetta rauhoittaa ettei kattilat ala lentelemään. :)

        Sinussa taitaa olla vähän Scarlett O'Haraa, tarkistin kuvauksen:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Scarlett_O’Hara

        Heh, piehän varas ettet tuu naiseks:

        " Scarlettin tehdessä lujasti töitä, hän alkaa vähitellen muuttua kylmäksi ja häikäilemättömäksi naiseksi. Hän jättää lopullisesti nuoruusvuotensa taakse ja hänestä tulee nainen. "


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi elämän kevät ja tuhannen tulimmaista...

        Nyt menee jollain lujaa.

        Huh huh.

        Muutama resepti jäänyt uusimatta.

        Kun nyt peppukuvista tuli puhe niin sellaisiahan saisi olla palstalla enemmän. Muistaakseni vain kolme palstanaista on liahduttanut meitä kunnollisia miehiä (allekirjoittanut ja Harmaaritari) peppukuvilla.

        Jännemmille miehille niitä varmasti lähetellään YV:nä päivittäin...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nooo

        en lähtis kieltämäänkään heh..

        Jos tarkkoja ollaan

        (naurua)

        Kaameaa! Katso Nuuska!

        Teen just taas TÄTÄ.

        Vaikka olen kaikkien aikojen siveydensipuli.

        Ei oo eka kerta kun tulee väärä kuva...!

        -SIIS ihmisestä eli minusta, ei miesten takapuolesta.

        Onko olemassa jotain käytöskoulua?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinussa taitaa olla vähän Scarlett O'Haraa, tarkistin kuvauksen:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Scarlett_O’Hara

        Heh, piehän varas ettet tuu naiseks:

        " Scarlettin tehdessä lujasti töitä, hän alkaa vähitellen muuttua kylmäksi ja häikäilemättömäksi naiseksi. Hän jättää lopullisesti nuoruusvuotensa taakse ja hänestä tulee nainen. "

        En minä muusta tiedä, mutta punainen tukka silläkin oli.
        Ja että Brett(?) oli komea.

        Ai mille käsivarsille sai Scarlett kiepsahtaa...ai ai.

        (sydämiä, sydämiä)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Muutama resepti jäänyt uusimatta.

        Kun nyt peppukuvista tuli puhe niin sellaisiahan saisi olla palstalla enemmän. Muistaakseni vain kolme palstanaista on liahduttanut meitä kunnollisia miehiä (allekirjoittanut ja Harmaaritari) peppukuvilla.

        Jännemmille miehille niitä varmasti lähetellään YV:nä päivittäin...

        Mitäh? Ovatko naiset oikeasti sortuneet sellaiseen?

        Vai huijaatko?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinussa taitaa olla vähän Scarlett O'Haraa, tarkistin kuvauksen:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Scarlett_O’Hara

        Heh, piehän varas ettet tuu naiseks:

        " Scarlettin tehdessä lujasti töitä, hän alkaa vähitellen muuttua kylmäksi ja häikäilemättömäksi naiseksi. Hän jättää lopullisesti nuoruusvuotensa taakse ja hänestä tulee nainen. "

        Parempi olla tzirpula kuin kylmä nainen. :D

        Joskus olen kuullut sanonnan, että kilteistä heppatytöistä kasvaa tuhmia naisia...Pyh, mene tiedä.

        (naurua)

        Muuten hei, välillä toista asiaa.

        Missä on DonnadonskubonskuTeknis? Sitä pentelettä on ikävä..

        Alan olla huolissani.

        (uikuttaa)

        Kirjallisuuden piiri on tyrehtynyt kokonaan ja mullakin on mennyt tekstit ihan takalukkoon..!

        "Toscanan pellot" lojuvat työpöydällä enkä saa revittyä niistä mitään ylös..

        Donnaaaa....tuleeeee.....niisk...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Parempi olla tzirpula kuin kylmä nainen. :D

        Joskus olen kuullut sanonnan, että kilteistä heppatytöistä kasvaa tuhmia naisia...Pyh, mene tiedä.

        (naurua)

        Muuten hei, välillä toista asiaa.

        Missä on DonnadonskubonskuTeknis? Sitä pentelettä on ikävä..

        Alan olla huolissani.

        (uikuttaa)

        Kirjallisuuden piiri on tyrehtynyt kokonaan ja mullakin on mennyt tekstit ihan takalukkoon..!

        "Toscanan pellot" lojuvat työpöydällä enkä saa revittyä niistä mitään ylös..

        Donnaaaa....tuleeeee.....niisk...

        Jaa'a. donna taitaa kiitää jossain novellinaiheita metsästämässä, vai olisiko jossain muulla foorumilla alkanut julkaisemaan? no, tulennee jossain vaiheessa taas takaisin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa'a. donna taitaa kiitää jossain novellinaiheita metsästämässä, vai olisiko jossain muulla foorumilla alkanut julkaisemaan? no, tulennee jossain vaiheessa taas takaisin.

        Epäilen, että sillä on kirjallisuuden projekti menossa.

        Siksi ne sormenpäätkin on säpäleinä...

        Tai se on kiertoilmaisu sille...,

        Saatais vähän sitäkin väriä takaisin..nih.

        (mutisee nunnakaavussa)

        Mielenkiintoista, että menit vertaamaan Scarlettiin...

        P.s. Oletko sinä oikeasti kosketusherkkä? Etkö kestä silitystä ollenkaan?

        Siis, muille tiedoksi, palasin vain eilisen aiheeseen.. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa'a. donna taitaa kiitää jossain novellinaiheita metsästämässä, vai olisiko jossain muulla foorumilla alkanut julkaisemaan? no, tulennee jossain vaiheessa taas takaisin.

        Epäilen, että sillä on kirjallisuuden projekti menossa.

        Siksi ne sormenpäätkin on säpäleinä...

        Tai se on kiertoilmaisu sille...,

        Saatais vähän sitäkin väriä takaisin..nih.

        (mutisee nunnakaavussa)

        Mielenkiintoista, että menit vertaamaan Scarlettiin...

        P.s. Oletko sinä oikeasti kosketusherkkä? Etkö kestä silitystä ollenkaan?

        Siis, muille tiedoksi, palasin vain eilisen aiheeseen.. :D


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäh? Ovatko naiset oikeasti sortuneet sellaiseen?

        Vai huijaatko?

        En huijaa.

        Harmaaritari muistanee nimimerkin peppupupu?
        https://api.suomi24.fi/uploads/33/14/74/original_20171122224144009.jpg

        Pimppis ja SikaHelmi eivät taida postailla enää, ilmeisesti asiattomasti kirjoittavat ätmienvihaajanaiset ajoivat heidät pois :/

        Peppukuvia en tallentanut, mutta vakuutan kertovani totuuden.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Epäilen, että sillä on kirjallisuuden projekti menossa.

        Siksi ne sormenpäätkin on säpäleinä...

        Tai se on kiertoilmaisu sille...,

        Saatais vähän sitäkin väriä takaisin..nih.

        (mutisee nunnakaavussa)

        Mielenkiintoista, että menit vertaamaan Scarlettiin...

        P.s. Oletko sinä oikeasti kosketusherkkä? Etkö kestä silitystä ollenkaan?

        Siis, muille tiedoksi, palasin vain eilisen aiheeseen.. :D

        Oikein sitten tuplana. Kone kuumuu daamin myötä,

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Epäilen, että sillä on kirjallisuuden projekti menossa.

        Siksi ne sormenpäätkin on säpäleinä...

        Tai se on kiertoilmaisu sille...,

        Saatais vähän sitäkin väriä takaisin..nih.

        (mutisee nunnakaavussa)

        Mielenkiintoista, että menit vertaamaan Scarlettiin...

        P.s. Oletko sinä oikeasti kosketusherkkä? Etkö kestä silitystä ollenkaan?

        Siis, muille tiedoksi, palasin vain eilisen aiheeseen.. :D

        Juu, saishan se donna kyllä poiketa jotain laittaan tännne.

        No kyllä siis ollenkaan kestän mutta jois ihan jatkuvasti on pakko hiveltää minua saattaa salaa vähän ärsyttää :D


      • 12121212121212 kirjoitti:

        En huijaa.

        Harmaaritari muistanee nimimerkin peppupupu?
        https://api.suomi24.fi/uploads/33/14/74/original_20171122224144009.jpg

        Pimppis ja SikaHelmi eivät taida postailla enää, ilmeisesti asiattomasti kirjoittavat ätmienvihaajanaiset ajoivat heidät pois :/

        Peppukuvia en tallentanut, mutta vakuutan kertovani totuuden.

        Kukapa ei peppistä ja peppiksen osuvia kommentteja siveellisesti holtittomien neuvomiseksi muistaisi, visuaalisesti silmää miellyttävä ja moraalisesti korkealla kiitävä upea nainen,


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkä olen jossakin vaiheessa osunut muurahaispesään...minäkin, au au..?

        Ei saisi flirttailla, apua, nyt mä olen tyyliin "miehenkipeä" ketkale.
        Nauraisin jos uskaltaisin; me ei mitä ilmeisemmin saatu mennä YksKakkosen kanssa e-d-e-s virtuaalitreffilöille.

        Ei hel*etti, nauran kumminkin... :D Mikä peikko mun kimpussa nyt on?

        Äläkä yhtään sinäkään siellä tämmösessä saumassa yritä,
        että pyrstökuvaa lähettäisin...:'D

        "Miehenkipeä ketkale" joka osaa flirttailla.
        Jos naiset eivät olisi miehenkipeitä flirttailevia ketkaleita ja homma jäisi meille miehille, niin suomalaiset eivät pariutuisi juuri ollenkaan. Kanna siis ylpeänä tuota roolia, jos joku on sinulle sen antanut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kukapa ei peppistä ja peppiksen osuvia kommentteja siveellisesti holtittomien neuvomiseksi muistaisi, visuaalisesti silmää miellyttävä ja moraalisesti korkealla kiitävä upea nainen,

        OMG nuorisotermillä,

        Se on siis Totta!


      • EdesUnissa kirjoitti:

        "Miehenkipeä ketkale" joka osaa flirttailla.
        Jos naiset eivät olisi miehenkipeitä flirttailevia ketkaleita ja homma jäisi meille miehille, niin suomalaiset eivät pariutuisi juuri ollenkaan. Kanna siis ylpeänä tuota roolia, jos joku on sinulle sen antanut.

        No en minä nyt mikään h*ro halua olla, mutta ei tästä perusvikittelevästä luonteestakaan pääse eroon. Se on tahattoman sisäsyntyistä. Mä oon kiltti tyttö.

        Johan sanoin, että flirttasin het synnytyslääkärin kanssa kun maailmaan putkahdin...kun vaan kätilön silmä siinä vältti. ;D

        Ei voi mittään.
        Hyväntahtoista se vaan on.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, saishan se donna kyllä poiketa jotain laittaan tännne.

        No kyllä siis ollenkaan kestän mutta jois ihan jatkuvasti on pakko hiveltää minua saattaa salaa vähän ärsyttää :D

        Oi. Mutta kui suloista.

        Sun pitää muistaa sanoa leideille suoraan, ja niitten pitää uskoa. Mutta sehän vaan kertoo sen, että naiset ei pysty pitämään näppejään susta erossa...ohhoh Harmis. Teit paljastuksen..:)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        En huijaa.

        Harmaaritari muistanee nimimerkin peppupupu?
        https://api.suomi24.fi/uploads/33/14/74/original_20171122224144009.jpg

        Pimppis ja SikaHelmi eivät taida postailla enää, ilmeisesti asiattomasti kirjoittavat ätmienvihaajanaiset ajoivat heidät pois :/

        Peppukuvia en tallentanut, mutta vakuutan kertovani totuuden.

        Oh.ho. Täällähän on pelattu täyskädellä...

        Aika rohkeita naisia...


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        OMG nuorisotermillä,

        Se on siis Totta!

        Jos et tuntenut tuota peppupupua niin siitä saattaa saada väärän kuvan. Vaikutti aika fiksulta naiselta. Kuuntelee hyvin epäkaupallisen genren musiikkia, joka on enemmän energiaa kuin musiikkia. Taitaa olla seurueessa mukana Saksassa tällä hetkellä. Siellä ainakin olen nähnyt trashia ja industrialia aikoinaan.


      • huvittavatmiehet
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oh.ho. Täällähän on pelattu täyskädellä...

        Aika rohkeita naisia...

        Eivät Harmaaritari ja pikkukakkonen ymmärräkään naisesta muuta kuin tissit ja takamuksen. Harmishan tulkitsi tämänkin oikein malliksi 50-luvun unelmanaisesta kun vyötärö oli kapea.

        https://images.fineartamerica.com/images/artworkimages/mediumlarge/1/sudden-violence-emily-astrom.jpg
        https://photos.smugmug.com/Models/Emily-Astrom-Latex/i-tshf28j/0/6eb78cd0/S/2016 12 11_Emily Astrom Latex_9805a1-S.jpg

        Ei haitannut että neitokaisen Instassa oli heti kuva jossa oli lyönyt itselleen samuraimiekalla (!) vekin kylkeen huitoessaan sen kanssa keittiössä. Varmaan pullaa leikannut kilttimiehelleen.


    • Jos ollaan jo oltu yhdessä niin vähän sellaista fyysistä miehisyyttä ruokkivaa kuten " nyt on sen verran lunta katolla että sinä miehenä menet sinne sen sieltä pudottamaan".
      Tai sitten sellainen jossa minua arvostetaan luottamuksen kautta. Esim. makailen sohvalla ja nainen könyää kainaloon ja toteaa että oli huono päivä töissä. Siihen toteaisin että alahan kertoa jonka jälkeen purettaisiin huolet ja tuntemukset yhdessä.

      Jos ihan uusi tuttavuus olisi niin olisi makeaa saada viesti jossa lukisi " Näillä ensitreffeillä sitten tutustutaan kunnolla. Varaa pitkä viikonloppu niin lähdetään kiertämään Kuusamon karhunkierros. Haen sinut torstaina klo 14.00."

      • Et kai sä vaan oo mun sohvalla jo ollu?

        Meinaan, että kuulostaa hyvin paljon siltä, mitä suusta pääsee ja mitä työpäivän jälkeen tapahtuu. Pusken ja kiehnään, että lopulta minut tyrkätään matolle siitä pyörimästä.

        (naurua)

        Kannustan kyllä kovasti miestä miehisyyteen ja sen säilyttämiseen. Mies saa olla mies. Mut saa kantaa vaelluksella joen yli ja kasata teltan jne., ja ampua karhun.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Et kai sä vaan oo mun sohvalla jo ollu?

        Meinaan, että kuulostaa hyvin paljon siltä, mitä suusta pääsee ja mitä työpäivän jälkeen tapahtuu. Pusken ja kiehnään, että lopulta minut tyrkätään matolle siitä pyörimästä.

        (naurua)

        Kannustan kyllä kovasti miestä miehisyyteen ja sen säilyttämiseen. Mies saa olla mies. Mut saa kantaa vaelluksella joen yli ja kasata teltan jne., ja ampua karhun.

        Nykypäivän ilmiö on että miesten halutaan olevan miehiä, mutta naiset eivät halua olla naisia. Koska nainen on vahva ja itsenäinen, miehen tulee olla vielä vahvempi ja itsenäisempi. Ei se niin mene. Maskuliinisuuden vastine on feminiinisyys.

        Auttaisin joen yli:
        https://img3.stockfresh.com/files/a/artfotodima/m/80/7072038_stock-photo-fantasy-art-photo-of-a-beautiful-lady-in-boat.jpg

        Saisi kävellä itse:
        https://thumbs.dreamstime.com/b/woman-backpacker-standing-mountain-young-edge-above-lakes-rila-range-national-park-musala-bulgaria-47439037.jpg


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Nykypäivän ilmiö on että miesten halutaan olevan miehiä, mutta naiset eivät halua olla naisia. Koska nainen on vahva ja itsenäinen, miehen tulee olla vielä vahvempi ja itsenäisempi. Ei se niin mene. Maskuliinisuuden vastine on feminiinisyys.

        Auttaisin joen yli:
        https://img3.stockfresh.com/files/a/artfotodima/m/80/7072038_stock-photo-fantasy-art-photo-of-a-beautiful-lady-in-boat.jpg

        Saisi kävellä itse:
        https://thumbs.dreamstime.com/b/woman-backpacker-standing-mountain-young-edge-above-lakes-rila-range-national-park-musala-bulgaria-47439037.jpg

        Eli toisin sanoen,

        vaelluskamat pitää heittää veks, ja olla yöpaidassa, että äijä koppaa syliin ja kantaa joen yli.

        Ok. Tämä selvä.

        (naurua)

        Poltetaan nuotiossa noi polvipaikkapöksyt pois..sillähän niistä.


      • PlvihousutJaMunat

        Leikatkaa samalla sen munat. Silä on molemmat.


    • Ätmi-

      En minkäänlaista. Minulle naiset on kuin maatunut jäte.

    • kainalossakin

      Yhdessä nukkuminen on se mitä kaipaan ja yhdessä tekeminen arjessa.

    • No jotain yhdessätekemistä, vaikka sukukalleuksien kiilloittaminen.

    • 12121212121212

      Seksuaalista huomiota.

      Jos ko. nainen on alle 25v, älykäs, lapseton, mukava ja liikunnallinen eikä omaa värikästä seksuaalihistoriaa...vastaan että sen lisäksi romanttista huomiota.

      • bonobonot

        Et ansaitse naista, jolla ei ole värikästä seksuaalihistoriaa, koska paneskelet itse ympäärinsä.


      • IltalehdistöstäPäivää
        bonobonot kirjoitti:

        Et ansaitse naista, jolla ei ole värikästä seksuaalihistoriaa, koska paneskelet itse ympäärinsä.

        Jos tuo numeropelle puhuu naisista se tarkoittaa miehiä. Se on itse neiti-sievänen, mutta häiriköi aina automaattisesti toisten avoliittoja. Varottakaa, jos se vetoaa johonkin XX-, female naieseen, se on XY-male, joka puhuu kuin nainen ja sillä on myös kuten täällä kaikilla kymmeniä nikkejä. Lisäksi se on kaikissa chateissa eri rooleissa.

        Moderaattori voisi laittaa punaisen taustan noiden nikkeihin, jotka leikkivät female-ihmisten tunteilla, eikä kenenkään pidää itse olla niin tollo, ettei näe sitä , vaikka se siltä näyttää. Se on mies, joka havittelea ihan kaikkia passeleita miehiä, ei sillä vakituisesti taida olla ketään, kun on aina töissä. Tekee kahta tai kolmea työtä.


    • Tästä tuli pitkä kirjoitus mutta toivon että jaksatte lukea.

      Mulle on tärkeintä että nainen osoittaa huomiotaan mulle juuri sillä tavoin kuin hän oikeasti haluaa, siksi en voi enkä halua ennalta määritellä, miten naisen tulisi mut huomioida. Mutta kun suhde hänen kanssaan on edennyt pidemmälle ja hän osoittaa halukkuutta henkilökohtaisten toiveideni toteuttamiseen vaikkei alkuvaiheessa olisi oma-aloitteisesti niin tehnyt, eikö se kerro siitä että hän välittää minusta tai jopa rakastaa?

      Lainaus aloittajalta; "Etenkin miesten preferenssit kiinnostaa, että tiedän sitten oikealla tavalla flirttailla."
      Oikea tapa on se, että teet sen siten kuin juuri sinä haluat, etkä käyttämällä muiden kikkoja. Flirttailu on yksinkertaisesti sitä, että jotenkin salaperäisesti ja enemmän tai vähemmän hienovaraisesti osoittaa toiselle, että on hänestä jollain tasolla kiinnostunut. Sanoin, katsein, elein, kosketuksin... miten nyt ikinä keksiikään. Ei se sen kummenpaa ole. Toimi tilanteen mukaan ja ole rohkea - tee juuri niin kuin oikeasti sydämestäsi haluat tehdä, olematta kuitenkaan liian päällekäyvä. Flirttailu on kiehtovaa puolin ja toisin juuri siksi, kun se ei ole suoraviivaista vaan saa toisen hieman varpailleen ja kiinnostumaan, että mitäs toi nyt... ja silloinhan tärkein tavoite on jo saavutettu. Ensimmäinen kipinä on syntynyt.

      Mutta jos toimii toisen kanssa alusta saakka joidenkin ennaltamääritettyjen ohjenuorien ja toimintamallien mukaisesti, johdattaa tätä toista ainoastaan harhaan. Tärkeintä olisi olla alusta saakka oma itsensä, jottei myöhemmin kävisi ilmi yhteensopivuusongelmia. Näiltä ikäviltä skenaariolta voidaan parhaiten välttyä olemalla rohkeasti oma itsensä ja huomioida toinen toisensa juuri sillä omalla tavalla. Väittäsin, että lukemattomat liitot ovat kariutuneet vain sen vuoksi, kun vähitään toinen osapuoli ei ole vielä ollut sinut itsensä kanssa vaan sen sijaan vetänyt jotain roolia. Kun pidemmän päälle sitä roolia ei jaksa enää vetää, syntyy isoja ongelmia. Sitä kutsutaan myös toisistaan erkanemiseksi. Termi on sikäli harhaanjohtava, koska suhteen osapuolet eivät välttämättä koskaan olleetkaan toisilleen sopivia, vaikka aluksi siltä saattoi tuntuakin. Tämän aiheutti alusta saakka epäaito tapa huomioida toinen - yritys olla joku muu kuin mitä oikeasti oli, vain toisen mieliksi, saadakseen hänet itselleen.

      Ihan oikeasti... PYRKIKÄÄ OLEMAAN TÄYSIN OMIA ITSEJÄNNE! AINA!

      Ennen kuin tämä on mahdollista, tulisi ensin lopettaa itsensä vertaaminen muihin eli hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, ja olla yhteydessä omiin tunteisiinsa! Niinkuin olen jo toitottanut. Sitä kautta saa rohkeuden toimia aidosti haluamallaan tavalla toisia kohtaan. Ellet toimi näin ja silti hakeudut romanttiseen suhteeseen, hyvin suurella todennäköisyydellä päädyt särkemään jonkun sydämen, ennemmin tai myöhemmin.

      • "Ihan oikeasti... PYRKIKÄÄ OLEMAAN TÄYSIN OMIA ITSEJÄNNE! AINA!"

        - Komppaan. Muutakin kyllä tekstistäsi, osuvasti huomioitu miksi voi mennä metsään.


      • EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

        "Ihan oikeasti... PYRKIKÄÄ OLEMAAN TÄYSIN OMIA ITSEJÄNNE! AINA!"

        - Komppaan. Muutakin kyllä tekstistäsi, osuvasti huomioitu miksi voi mennä metsään.

        Haluan tuoda tähän toisen näkökulman. Flirttailu on taitolaji, kuten vaikkapa jalkapallo. Et voi säveltää, sillä kyse on team-pelaamisesta jossa vastapuolen tulee tunnistaa mitä olet tekemässä. Olet kenties aidompi, mutta jos poikkeat yleisistä toimintatavoista niin menet yksityisyyden rajan yli tai viesti ei mene perille.

        Flirttailu on hento ehdotus toiselle että kokee tämän kiinnostavana. Toisinaan se ei ole edes sitä, vaan tapa elää. Ei sille kannata antaa loppuelämää määrittelevää aitous vaatimusta. Seuraavat kaksi päivää ja sitä seuraavat 20 vuotta kyllä osoittavat millainen ihminen on.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Haluan tuoda tähän toisen näkökulman. Flirttailu on taitolaji, kuten vaikkapa jalkapallo. Et voi säveltää, sillä kyse on team-pelaamisesta jossa vastapuolen tulee tunnistaa mitä olet tekemässä. Olet kenties aidompi, mutta jos poikkeat yleisistä toimintatavoista niin menet yksityisyyden rajan yli tai viesti ei mene perille.

        Flirttailu on hento ehdotus toiselle että kokee tämän kiinnostavana. Toisinaan se ei ole edes sitä, vaan tapa elää. Ei sille kannata antaa loppuelämää määrittelevää aitous vaatimusta. Seuraavat kaksi päivää ja sitä seuraavat 20 vuotta kyllä osoittavat millainen ihminen on.

        Kuules nyt.

        Jos se flirttailun viesti ei mene perille kun olet aito oma itsesi, silloin olet saanut raskauttavan painavia todisteita siitä, että te ette luultavimmin ole sopivia toisillenne.

        Siksi olet manipuloiva kusipää, mikäli annat toisen ymmärtää olevasi jotakin sellaista (=jotenkin parempaa?) joka ei ole oikeasti totta, AITOA. Kun tämä toinen vihdoin ja viimein pääsee asiasta jyvälle, alkaa suhteenne alamäki. Olet osoittanut hänelle olevasi kusipää, vaikka hän toisin luuli ja ehkä toivoikin.


      • EdesUnissa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kuules nyt.

        Jos se flirttailun viesti ei mene perille kun olet aito oma itsesi, silloin olet saanut raskauttavan painavia todisteita siitä, että te ette luultavimmin ole sopivia toisillenne.

        Siksi olet manipuloiva kusipää, mikäli annat toisen ymmärtää olevasi jotakin sellaista (=jotenkin parempaa?) joka ei ole oikeasti totta, AITOA. Kun tämä toinen vihdoin ja viimein pääsee asiasta jyvälle, alkaa suhteenne alamäki. Olet osoittanut hänelle olevasi kusipää, vaikka hän toisin luuli ja ehkä toivoikin.

        Se ettei MINUN viestini MINUN ajatuskaavallani menisi läpi voisi johtua esimerkiksi siitä että nainen on yksilö. Sen 30 sekunnin ajan kun sinulla on aikaa tehdä satunnainen tuttavuus, sinun tulee osoittaa vain kiinnostuksesi hänestä. Oikeassa elämässä siinä ei kerkeä esittää aitoa eikä epäaitoa puolta itsestään. Flirtillä ostat jatkoajan tai sitten et sitä saa.

        Palstalla voi teorisoida aitoudesta mutta jos sinulle on varattu aikaa 7 sanalle niin mikä olisi sinun seitsemän sanaasi joilla osoitat jotain aitoa itsestäsi ja samalla kiinnostuksesi ko. naiseen ?
        Terve mä oon Pekka (vei neljä sanaa, sinulla on kolme jäljellä)


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Se ettei MINUN viestini MINUN ajatuskaavallani menisi läpi voisi johtua esimerkiksi siitä että nainen on yksilö. Sen 30 sekunnin ajan kun sinulla on aikaa tehdä satunnainen tuttavuus, sinun tulee osoittaa vain kiinnostuksesi hänestä. Oikeassa elämässä siinä ei kerkeä esittää aitoa eikä epäaitoa puolta itsestään. Flirtillä ostat jatkoajan tai sitten et sitä saa.

        Palstalla voi teorisoida aitoudesta mutta jos sinulle on varattu aikaa 7 sanalle niin mikä olisi sinun seitsemän sanaasi joilla osoitat jotain aitoa itsestäsi ja samalla kiinnostuksesi ko. naiseen ?
        Terve mä oon Pekka (vei neljä sanaa, sinulla on kolme jäljellä)

        "Terve mä oon Pekka"
        Ehkä tuo jo riittää, jos teen aidosti, teeskentelmättä millään tasolla. Riippuu tosin paljon siitä, että oletko pelkkä puhuva pää vaiko enemmän kokonaisen ihmisen näköinen.

        Tuo on keskustelunavaaja - yksi lukemattomista tulkinnoista siitä. Mikäli hän tai he, joille tuon esitit, eivät noteeraa sua tai torjuvat sut heti tai eivät muuten osoita halukkuutta jatkaa keskustelua, silloin sun tulisi vain kohteliaasti "kiittää ja kumartaa".
        Jokaisella on oikeus itse päättää JOKA IKISELLÄ HETKELLÄ, kuinka haluaa kullakin hetkellä toimia. Siksi sinun(kin) tulee kunnioittaa muiden omaa tahtoa. Näin toimiessasi, ennemmin tai myöhemmin joku muukin tulee kunnioittamaan myös sinua.

        Kärsivällisyys on yksi suurimmista hyveistä, mitä ihmisellä voi olla.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Terve mä oon Pekka"
        Ehkä tuo jo riittää, jos teen aidosti, teeskentelmättä millään tasolla. Riippuu tosin paljon siitä, että oletko pelkkä puhuva pää vaiko enemmän kokonaisen ihmisen näköinen.

        Tuo on keskustelunavaaja - yksi lukemattomista tulkinnoista siitä. Mikäli hän tai he, joille tuon esitit, eivät noteeraa sua tai torjuvat sut heti tai eivät muuten osoita halukkuutta jatkaa keskustelua, silloin sun tulisi vain kohteliaasti "kiittää ja kumartaa".
        Jokaisella on oikeus itse päättää JOKA IKISELLÄ HETKELLÄ, kuinka haluaa kullakin hetkellä toimia. Siksi sinun(kin) tulee kunnioittaa muiden omaa tahtoa. Näin toimiessasi, ennemmin tai myöhemmin joku muukin tulee kunnioittamaan myös sinua.

        Kärsivällisyys on yksi suurimmista hyveistä, mitä ihmisellä voi olla.

        "Riippuu tosin paljon siitä, että oletko pelkkä puhuva pää vaiko enemmän kokonaisen ihmisen näköinen."
        En tarkoittanut tällä sitä, etteikö puhuva pää voisi olla ihminen tai tasa-arvoinen juttukumppani.

        Tarkoitin sitä, että joku saattaa oikeasti säikähtää ja poistua, jos näkee pelkän puhuvan pään, koska se on niin epätavallista. Voi olla todella masentavaa sille puhuvalle päälle joutua jatkuvasti kokemaan moista syrjintää, mutta sellainen reaktio on joka tapauksessa inhimillistä. Jossain vaiheessa kyllä joku itsevarma persoona uskaltaa alkaa jutella myös puhuvan pään kanssa - ja kuka tietää, millainen suhde siitä heidän välilleen kehittyy(?)


    • No en tiedä. Viikonloppuna Rymy Eetussa kaksi naista kävi peppuun käsiksi. Pitäisiköhän olla tyytyväinen vai huutaa #metoo :-/

    • Hyvä mieli tällä hetkellä tulee ihmisistä, joiden kanssa on mukavaa jutella niitä näitä. Mitä vaan mieleen tulee jutella. En mä muuta huomiota tunne kaipaavani, kuin ajatustenvaihtoa, keskustelua, joku joskus juttelee mun kanssa.

      Kuuntelee, kattelee ja ihmettelee kaverina maailman menoja.

      • KuvaFuskaa

        Niin sä siis olet XY-male, neiti sievänen. Miksi te peittelette asioitanne? Siitä ei tule mitää ja pilaa toisten käsitykset. Tällä palstalla ei voi tulla suhteita , jos XY:t häiriköit ja valehtelevat olevansa naisia tai etsivänsä ns. naisia. Kromosomipari kertoo kaiken. Nainen XX, "Nainen" (teko) XY.


      • KuvaFuskaa kirjoitti:

        Niin sä siis olet XY-male, neiti sievänen. Miksi te peittelette asioitanne? Siitä ei tule mitää ja pilaa toisten käsitykset. Tällä palstalla ei voi tulla suhteita , jos XY:t häiriköit ja valehtelevat olevansa naisia tai etsivänsä ns. naisia. Kromosomipari kertoo kaiken. Nainen XX, "Nainen" (teko) XY.

        Niinku häh??? Mä en osaa Marsilaisten kieltä, vaikka se vähän Rauman murretta muistuttaakin.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Niinku häh??? Mä en osaa Marsilaisten kieltä, vaikka se vähän Rauman murretta muistuttaakin.

        Minä sanoin ihan samaa...

        Mitä ihmettä just luin tuolla yllä..?? Herrajestas..

        Onhan se tietysti huhtikuu, se selittää paljon...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä sanoin ihan samaa...

        Mitä ihmettä just luin tuolla yllä..?? Herrajestas..

        Onhan se tietysti huhtikuu, se selittää paljon...

        Kevät ja hulluus...siis hullutteluus. Eihän me toki ketään hulluksi epäillä...😇

        Miten ne Matsissa sanoo diiidiiidiii- dii..iii diy diy viu viu bimbelibom..ja se on suomeksi terve vaan👽


      • Itse huomasin kaipaavani yhdeltä naiselta hymyn huomiota. Viikkoja sitten hän hymyili minulle, miksi uskalsin lähestyä häntä. Sitten hän selvästi hymyili minulle yhdessä tilaisuudessa, mikä rohkaisi lisää. Tänään puhuimme puhelimessa ja mahdollisesti tapaamme joskus toukokuussa luonani elokuvien merkeissä. Hänelle käy parhaiten lauantai, sillä hän on viikot töissä. Tärkeätä hänen huomiossaan on se, että pääsen ilmeisesti joskus matkustamaan hänen kyydissään kahden kaupungin väliä. Lupasin maksaa vähän bensarahaa, jos hänen kyytiinsä pääsen.

        Mies kait kaipaa rohkaisevia hymyjä ja sellaista, että nainen on tulossa hänen luoksensa, antaa puhelinnumeronsa ja tallettaa puhelimensa muistiin minun puhelinnumeroni ainakin tuttavana. Meillä on yhteys, mutta ei mitään seurustelusuhdetta vielä, ja ei ehkä koskaan tule olemakaan, mutta hänen hymynsä ovat olleet tärkeitä minulle ja pienet keskusteluhetket välillämme. Ja tietysti on se, että hän on oma-aloitteelliseseti kaksi kertaa tullut istumaan viereeni.

        Mitäs sinulla kevääseen kuuluu? Onko perhe päässyt onnekkaasti ohi flunssa kauden? Itselläni on kolmatta viikkoa flunssa. :(


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itse huomasin kaipaavani yhdeltä naiselta hymyn huomiota. Viikkoja sitten hän hymyili minulle, miksi uskalsin lähestyä häntä. Sitten hän selvästi hymyili minulle yhdessä tilaisuudessa, mikä rohkaisi lisää. Tänään puhuimme puhelimessa ja mahdollisesti tapaamme joskus toukokuussa luonani elokuvien merkeissä. Hänelle käy parhaiten lauantai, sillä hän on viikot töissä. Tärkeätä hänen huomiossaan on se, että pääsen ilmeisesti joskus matkustamaan hänen kyydissään kahden kaupungin väliä. Lupasin maksaa vähän bensarahaa, jos hänen kyytiinsä pääsen.

        Mies kait kaipaa rohkaisevia hymyjä ja sellaista, että nainen on tulossa hänen luoksensa, antaa puhelinnumeronsa ja tallettaa puhelimensa muistiin minun puhelinnumeroni ainakin tuttavana. Meillä on yhteys, mutta ei mitään seurustelusuhdetta vielä, ja ei ehkä koskaan tule olemakaan, mutta hänen hymynsä ovat olleet tärkeitä minulle ja pienet keskusteluhetket välillämme. Ja tietysti on se, että hän on oma-aloitteelliseseti kaksi kertaa tullut istumaan viereeni.

        Mitäs sinulla kevääseen kuuluu? Onko perhe päässyt onnekkaasti ohi flunssa kauden? Itselläni on kolmatta viikkoa flunssa. :(

        Hymyhuulisia uutisia siis. 😺

        Mulla on flunssa edelleen, taitaa jo kolmas viikko lähteä liikkeelle. Koitetaan sinnitellä.😸


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Hymyhuulisia uutisia siis. 😺

        Mulla on flunssa edelleen, taitaa jo kolmas viikko lähteä liikkeelle. Koitetaan sinnitellä.😸

        Hymyhuulisia uutisia ehkä. Itse olen nyt onnellinen, sillä Liverpool johtaa jalkapallo-ottelua 3-0. Liverpool on ehkä suosikkijoukkueeni Englannissa. Koko maailmassa kannatan eniten suomalaista HJK:ta ja espanjalaista Real Madridia. Sinuun ei taida oikein urheilu iskeä? Mikä nappaa, jos ei urheilu? Hymy, kivat sanat, mukava keskustelu...?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hymyhuulisia uutisia ehkä. Itse olen nyt onnellinen, sillä Liverpool johtaa jalkapallo-ottelua 3-0. Liverpool on ehkä suosikkijoukkueeni Englannissa. Koko maailmassa kannatan eniten suomalaista HJK:ta ja espanjalaista Real Madridia. Sinuun ei taida oikein urheilu iskeä? Mikä nappaa, jos ei urheilu? Hymy, kivat sanat, mukava keskustelu...?

        Kyllä urheilukin iskee, yleisurheilua kattelen mieluiten. . Ja moottoriurheilua mielummin, kun vaikka jääkiekkoa. Jalkapalloa mielummin, kun jääkiekkoa.

        Mutta mieluiten liikun ite, enkä kattele muiden liikkuvan. Siksi olis hyvä saada käpälä kuntoon, että kestäis liikkua aktiivisemmin. 🤸🏊🏍️🚴


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Kyllä urheilukin iskee, yleisurheilua kattelen mieluiten. . Ja moottoriurheilua mielummin, kun vaikka jääkiekkoa. Jalkapalloa mielummin, kun jääkiekkoa.

        Mutta mieluiten liikun ite, enkä kattele muiden liikkuvan. Siksi olis hyvä saada käpälä kuntoon, että kestäis liikkua aktiivisemmin. 🤸🏊🏍️🚴

        Itseäni jääkiekko ei enää innosta, kun teini-idollini Teemu Selänne lopetti uransa. Sitä ennen oli kiva seurata sitä, miten hän jääkiekossa tehtailee NHL:n maalikuninkuuden tai suurimmat tehopisteet olympiajääkiekossa ikinä. Nyt on sellaista jalkapallon seuraamista tätä nykyä.

        Itse en niin kauheasti liiku, vaikka vielä muuta vuosi sitten juoksin lenkillä ja harrastin vähän kuntosalilla käymistä. Nyt olen lähinnä penkkiurheilija.

        Nyt en kirjoita kauheasti tekstiä, sillä pitää mennä kohta syömään ja sen jälkeen yhden naisystävän luokse vierailulle. Hän on vain ystävä, jonka luona käyn toisen kerran. Suunnittelemme elokuvailtaan - jonne pitäisi löytää hyvä elokuva, joka monelle käy. Millaista huomiota sinä kaipaat perheeltäsi? Se naisystävä saa ainakin huomiota siinä, että tulen hänen luoksensa vierailulle.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itseäni jääkiekko ei enää innosta, kun teini-idollini Teemu Selänne lopetti uransa. Sitä ennen oli kiva seurata sitä, miten hän jääkiekossa tehtailee NHL:n maalikuninkuuden tai suurimmat tehopisteet olympiajääkiekossa ikinä. Nyt on sellaista jalkapallon seuraamista tätä nykyä.

        Itse en niin kauheasti liiku, vaikka vielä muuta vuosi sitten juoksin lenkillä ja harrastin vähän kuntosalilla käymistä. Nyt olen lähinnä penkkiurheilija.

        Nyt en kirjoita kauheasti tekstiä, sillä pitää mennä kohta syömään ja sen jälkeen yhden naisystävän luokse vierailulle. Hän on vain ystävä, jonka luona käyn toisen kerran. Suunnittelemme elokuvailtaan - jonne pitäisi löytää hyvä elokuva, joka monelle käy. Millaista huomiota sinä kaipaat perheeltäsi? Se naisystävä saa ainakin huomiota siinä, että tulen hänen luoksensa vierailulle.

        Mukavaa iltaa sulle. Niistä mun odotuksista nyt tällä kertaa enempää. ☺️


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Mukavaa iltaa sulle. Niistä mun odotuksista nyt tällä kertaa enempää. ☺️

        Hyvää viikonloppua Sinulle ja perheellesi! Itse vielä taidan vierailla hetken huomenna illalla täällä, mutta muuten taidan olla aika paljon viikon poissa, kun pitää viimeistellä kirja kustantajalle. Kirjan viimeistelyyn menee kohta kirjoitusenergia.


    • .. En nyt sit tiedä tarviiko naisen sen enempää edes osata "Flirtailla".. Jos ei siten ole tai haluaisi olla ns. NiäliJätär.. ;P

      .. Omalla Persoonallisella tavalla vain näyttää/osoittaa KiinnostusSignaaleja, jos/kun Oikea Kohdalle osuu.. Ujous yms. ei ole Naiselle Häppee.. Jos joku niin väittää, niin sellaiseista ei kantsi välittää TuonTippaakaan.. Paitsi jos Just on sellaisten Perrään.. Mut.. Jos on, niin sit ei saa Pillittää, jos/kun saa Just sitä Mitä Tilaskin.. ;P

      .. Ja jos ei ol mikkää Bonobo ja/tai NarsuMarsu, niin kantsii olla HyvinVarovainen, koska Meissä miehissä(kin) niitä Piisaa YllinKyllin, niin kuin naisissakin.. ;P

      • Mitä tässä nyt sitten pitäs tehdä
        jos on syntynyt tämän tyyliseksi,

        niin ku, että flirttaa vaikka kuusitukin tai aitatolpan kanssa?
        Tai unissaan?
        En mä saa sitä pois päältä!

        Enkä silti oo mikään NiäliJätär.

        (niiskuttaa)

        Nyt mä olen väärinymmärrettyjen kerhossa ja vedän nunnakaavun päälle..

        En halua sotkeutua siihen apinalajikkeeseen...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä tässä nyt sitten pitäs tehdä
        jos on syntynyt tämän tyyliseksi,

        niin ku, että flirttaa vaikka kuusitukin tai aitatolpan kanssa?
        Tai unissaan?
        En mä saa sitä pois päältä!

        Enkä silti oo mikään NiäliJätär.

        (niiskuttaa)

        Nyt mä olen väärinymmärrettyjen kerhossa ja vedän nunnakaavun päälle..

        En halua sotkeutua siihen apinalajikkeeseen...

        Onhan minustakin tehty aloitus jossa on ilmoitettu että aloituksen tekijä epäilee minua naiseksi. So what?

        Älä pohdi asiaa vaan kirjoittele omaan tyylisi kuin mitään ei olisi tapahtunut.


      • ".. Ja jos ei ol mikkää Bonobo ja/tai NarsuMarsu, niin kantsii olla HyvinVarovainen, koska Meissä miehissä(kin) niitä Piisaa YllinKyllin, niin kuin naisissakin.. ;P "

        Minä en ole Bonobono tai NarsuMarsu, mutta olen jossain määrin varovainen naisten suhteen. Yhden kanssa olin puhelimessa tänään. Jotakin ehkä tuttavuutta enempää hänen kanssansa voi joskus syntyä, mutta sitä ennen kannattaa tutustua toisiinsa vähitellen.

        Täytyy sanoa, että en olisi ymmärtänyt Sinun tyyliäsi ja käsitteitäsi ellen olisi aikaisemmin kysynyt näitä merkityksiä suoraan Sinulta.

        Itse olen sinkku, mutta en ehkä seuraavana vuonna. Jos olen sinkku silloin - niin olen onnellinen sinkku, enkä Bonobono tai NarsuMarsu. :) Liika omaan nautintoonsa tuijottaja tai narsistinen persoona ei ehkä hyvä ole olla??


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Onhan minustakin tehty aloitus jossa on ilmoitettu että aloituksen tekijä epäilee minua naiseksi. So what?

        Älä pohdi asiaa vaan kirjoittele omaan tyylisi kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Prkl, en pohdikaan! (polkee tasajalkaa)

        Näyttääkö tämä siltä.

        Hengitä-hengitä-hengitä..

        Olen ihan tyyni. Caaalm.

        Mitään ei ole tapahtunut.

        *** *** ***

        (naurua, come on, mulla lipsahti satiirin puolelle..:D, mutta kun et näe ilmettä.)

        En kai minä nyt raivon partaalla olisi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä tässä nyt sitten pitäs tehdä
        jos on syntynyt tämän tyyliseksi,

        niin ku, että flirttaa vaikka kuusitukin tai aitatolpan kanssa?
        Tai unissaan?
        En mä saa sitä pois päältä!

        Enkä silti oo mikään NiäliJätär.

        (niiskuttaa)

        Nyt mä olen väärinymmärrettyjen kerhossa ja vedän nunnakaavun päälle..

        En halua sotkeutua siihen apinalajikkeeseen...

        .. Noh, Jos näin Oikeesti on (Ja tämä on Vannottu Esi-isien(kin) Kivien&Kantojen Kautta.. MöröKölli Lausekkeen kera.. ;D), niin eikai siitä muuta haittaa ole, kuin se, että Susta voi saada Aikast lailla väärän kuva ja se voi aiheuttaa enemmän tai vähemmän Outoilua&Persestelyä(kin) BonoboUrosten suunnalta.. ;P

        .. Mut tän(kin) Sä jo Tiesitkin.. ;P

        .. Kyllä mä(kin) joskus.. (.. ;D).. "Ajaudun" sille tielle näin sinkkuna.. Mut yleensä se on silloinkin aikast lailla hallittua ja pysyy ns. Lapasissa se touhu.. PariSuhteessa ollessa ne hommat on aina ollut itsellä oikeastaan ihan TäysinJäissä.. ;P

        .. En jaksa lähteä Vänkäämään nyt niiden erillaisten kanssa tästä(kin) asiasta sen enempää, mutta sen sanon vaan, että harvemmin niiden erillaisten puheet (SeliSelitykset) ja Oikeat teot ja ajatukset ovat SopuSoinnussa keskenään.. Ja jos Rehellisiä ja TotuudenMukaisia ollaan, niin voisi kyllä sanoa, että ei ne sellaisilla Ikinä LoppujenLopuksi ole.. ;P

        Tsori kaikenMuailmon typoista ymv. KiroTusVirheistä.. PollaJumiVäsy.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Prkl, en pohdikaan! (polkee tasajalkaa)

        Näyttääkö tämä siltä.

        Hengitä-hengitä-hengitä..

        Olen ihan tyyni. Caaalm.

        Mitään ei ole tapahtunut.

        *** *** ***

        (naurua, come on, mulla lipsahti satiirin puolelle..:D, mutta kun et näe ilmettä.)

        En kai minä nyt raivon partaalla olisi.

        Minun ensimmäinen palstavuoteni meni siihen kun minua epäiltiin joksikin "ex-puaksi" (sillä nikillä oli joku vetänyt vahvan luonneroolin ennenkuin tulin palstalle).

        Varmasti iso osa porukasta näki etten olut ex-pua, mutta trollit halusivat hämmentää. Nykyään asia on jo unohtunut, no yxi hörhö vielä kuittaa kaikki minulle kärsimänsä tappiot tuolla ex-pua jutulla, mutta kukaan ei edes vastaa niihin heittoihin.

        Sinä olet hauska tapaus, ehdottomasti viehättävin palstanainen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Onhan minustakin tehty aloitus jossa on ilmoitettu että aloituksen tekijä epäilee minua naiseksi. So what?

        Älä pohdi asiaa vaan kirjoittele omaan tyylisi kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        .. Jeps.. Rehellisyys&TotuudenMukaisuus Pannaan (Peiskaks.. ;D) ja ManiPulaattoroinnit MeriSelityksien ja Valheiden kera Kunniaan.. Se on NarsuMarsujen Motto.. ;D

        .. "Mitä Yhdestä Särkyneestä SiniSilmästä..".. ;D.. Tai kahdesta.. Tai vaikka Tuhansista.. "Mitä sen on Väliä, kunhan saan vain sen mitäminä itse haluan ja himoan..".. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun ensimmäinen palstavuoteni meni siihen kun minua epäiltiin joksikin "ex-puaksi" (sillä nikillä oli joku vetänyt vahvan luonneroolin ennenkuin tulin palstalle).

        Varmasti iso osa porukasta näki etten olut ex-pua, mutta trollit halusivat hämmentää. Nykyään asia on jo unohtunut, no yxi hörhö vielä kuittaa kaikki minulle kärsimänsä tappiot tuolla ex-pua jutulla, mutta kukaan ei edes vastaa niihin heittoihin.

        Sinä olet hauska tapaus, ehdottomasti viehättävin palstanainen.

        Heh, taisi olla Pertti joka palstalla eniten epäili, kuka mikä palstalla trollasi ja ketä mitä häh :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, taisi olla Pertti joka palstalla eniten epäili, kuka mikä palstalla trollasi ja ketä mitä häh :D

        En muista epäilleeni ketään mistään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, taisi olla Pertti joka palstalla eniten epäili, kuka mikä palstalla trollasi ja ketä mitä häh :D

        Ja se Pertsan Psykoosi oli kauhia
        Hurraa, hurraa, hurraa
        Kun kolmella sadalla trollilla
        Suolisti Pertsakin SuoliKaksNelkulla
        Sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalallala,
        Hurraa, hurraa, hurraa.

        Se oli niin kaamiaa katsella
        Hurraa, hurraa, hurraa
        Kun Pertsa suolisti palstalla
        Juuri sinkut palstan kohdalla
        Sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalallala,
        Hurraa, hurraa, hurraa.

        .. Ja Niin Pois Päin.. ;P

        .. Laulu Palstan HurjistaHetkistä.. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En muista epäilleeni ketään mistään.

        .. Voi JunaLauta sua.. Nää sun "unohdukset" sun muut on kyllä parasta StanUppia.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi JunaLauta sua.. Nää sun "unohdukset" sun muut on kyllä parasta StanUppia.. ;D

        Saat.nan Nuuska!

        Lopeta trollailu.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Saat.nan Nuuska!

        Lopeta trollailu.

        Ei saa kirota!

        (naurua)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ja se Pertsan Psykoosi oli kauhia
        Hurraa, hurraa, hurraa
        Kun kolmella sadalla trollilla
        Suolisti Pertsakin SuoliKaksNelkulla
        Sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalallala,
        Hurraa, hurraa, hurraa.

        Se oli niin kaamiaa katsella
        Hurraa, hurraa, hurraa
        Kun Pertsa suolisti palstalla
        Juuri sinkut palstan kohdalla
        Sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalallala,
        Hurraa, hurraa, hurraa.

        .. Ja Niin Pois Päin.. ;P

        .. Laulu Palstan HurjistaHetkistä.. ;D

        Ja ei saa kiusata!

        Ketäääääääääääään.


      • heheheheheg
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun ensimmäinen palstavuoteni meni siihen kun minua epäiltiin joksikin "ex-puaksi" (sillä nikillä oli joku vetänyt vahvan luonneroolin ennenkuin tulin palstalle).

        Varmasti iso osa porukasta näki etten olut ex-pua, mutta trollit halusivat hämmentää. Nykyään asia on jo unohtunut, no yxi hörhö vielä kuittaa kaikki minulle kärsimänsä tappiot tuolla ex-pua jutulla, mutta kukaan ei edes vastaa niihin heittoihin.

        Sinä olet hauska tapaus, ehdottomasti viehättävin palstanainen.

        "Sinä olet hauska tapaus, ehdottomasti viehättävin palstanainen."

        Kellepä palstan naiselle et olisi noin sanonut :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei saa kirota!

        (naurua)

        Jos analyyttinen ja rauhallinen puhe ei tehoa, on pakko komentaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja ei saa kiusata!

        Ketäääääääääääään.

        Minua saa kiusata, siitä tiedän että palstapoikia ärsyttää.

        Miksikö haluan tietää että niitä ärsyttää? Sitä en kerro.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Jos näin Oikeesti on (Ja tämä on Vannottu Esi-isien(kin) Kivien&Kantojen Kautta.. MöröKölli Lausekkeen kera.. ;D), niin eikai siitä muuta haittaa ole, kuin se, että Susta voi saada Aikast lailla väärän kuva ja se voi aiheuttaa enemmän tai vähemmän Outoilua&Persestelyä(kin) BonoboUrosten suunnalta.. ;P

        .. Mut tän(kin) Sä jo Tiesitkin.. ;P

        .. Kyllä mä(kin) joskus.. (.. ;D).. "Ajaudun" sille tielle näin sinkkuna.. Mut yleensä se on silloinkin aikast lailla hallittua ja pysyy ns. Lapasissa se touhu.. PariSuhteessa ollessa ne hommat on aina ollut itsellä oikeastaan ihan TäysinJäissä.. ;P

        .. En jaksa lähteä Vänkäämään nyt niiden erillaisten kanssa tästä(kin) asiasta sen enempää, mutta sen sanon vaan, että harvemmin niiden erillaisten puheet (SeliSelitykset) ja Oikeat teot ja ajatukset ovat SopuSoinnussa keskenään.. Ja jos Rehellisiä ja TotuudenMukaisia ollaan, niin voisi kyllä sanoa, että ei ne sellaisilla Ikinä LoppujenLopuksi ole.. ;P

        Tsori kaikenMuailmon typoista ymv. KiroTusVirheistä.. PollaJumiVäsy.. ;D

        "Jos näin oikeasti on?"

        Epäilitkö? Höh.

        Minä olen yksiavioinen..kavioinen kopoti kops..(en ole koskaan lähtenyt vieraiden miesten matkaan, ainoastaan tuttujen :)

        Ja kiltti. Ehkä kaksi kertaa kironnut palstalla.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minua saa kiusata, siitä tiedän että palstapoikia ärsyttää.

        Miksikö haluan tietää että niitä ärsyttää? Sitä en kerro.

        Mikä niitä nyt sitten ärsyttää?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Saat.nan Nuuska!

        Lopeta trollailu.

        ...vaikka onhan toi miehekästä...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minun ensimmäinen palstavuoteni meni siihen kun minua epäiltiin joksikin "ex-puaksi" (sillä nikillä oli joku vetänyt vahvan luonneroolin ennenkuin tulin palstalle).

        Varmasti iso osa porukasta näki etten olut ex-pua, mutta trollit halusivat hämmentää. Nykyään asia on jo unohtunut, no yxi hörhö vielä kuittaa kaikki minulle kärsimänsä tappiot tuolla ex-pua jutulla, mutta kukaan ei edes vastaa niihin heittoihin.

        Sinä olet hauska tapaus, ehdottomasti viehättävin palstanainen.

        Oi. (punastuu)

        Oikeasti..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä niitä nyt sitten ärsyttää?

        Ei niitä sentäs oikeasti ärsytä.

        Nuuska ja Harmis on tottuneet minuun, en usko että ne pärjäisi täällä jos minua ei yksi päivä enää olisikaan.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        ".. Ja jos ei ol mikkää Bonobo ja/tai NarsuMarsu, niin kantsii olla HyvinVarovainen, koska Meissä miehissä(kin) niitä Piisaa YllinKyllin, niin kuin naisissakin.. ;P "

        Minä en ole Bonobono tai NarsuMarsu, mutta olen jossain määrin varovainen naisten suhteen. Yhden kanssa olin puhelimessa tänään. Jotakin ehkä tuttavuutta enempää hänen kanssansa voi joskus syntyä, mutta sitä ennen kannattaa tutustua toisiinsa vähitellen.

        Täytyy sanoa, että en olisi ymmärtänyt Sinun tyyliäsi ja käsitteitäsi ellen olisi aikaisemmin kysynyt näitä merkityksiä suoraan Sinulta.

        Itse olen sinkku, mutta en ehkä seuraavana vuonna. Jos olen sinkku silloin - niin olen onnellinen sinkku, enkä Bonobono tai NarsuMarsu. :) Liika omaan nautintoonsa tuijottaja tai narsistinen persoona ei ehkä hyvä ole olla??

        .. Noh, Jos on itse Persestelijä&Outoilija, niin sitten ei ainakaan Saisi Pillittää, Nillittää ja Kitistä, kun joku joskus tarjoilee Saman- ja/tai VastaavanKaltaista lääkettä.. ;P

        .. Tää siis oli vastaus Sun "KymySykseen".. ;P

        .. Tosin jos mä saisin päättää, niin Narsu- ja PsykoMarsut Määrättäis omille alueille ja sitten ne erillaiset omille.. ;P


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Saat.nan Nuuska!

        Lopeta trollailu.

        .. Äijä Trollaa Ite ja Syyttää mua siitä.. Vaikka en Ees Trollaa.. ;D

        .. VoePerkules.. Oot kyllä oikein Tapaus.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja ei saa kiusata!

        Ketäääääääääääään.

        .. Ihan Varmasti saa Puhua Totta.. Ja Laulaakin.. ;D, jos/kun se on kerran Totuus.. ;P

        .. Ja takaisin Annan KujeidenKera, jos/kun Narsu- ja/tai PsykoMarsut alkaa hyppimään esim. SiipiOtusten KiNppuun.. Että Tiedä Sä(kin) Se.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oi. (punastuu)

        Oikeasti..

        Joo, olen palstan totuuden torvi.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minua saa kiusata, siitä tiedän että palstapoikia ärsyttää.

        Miksikö haluan tietää että niitä ärsyttää? Sitä en kerro.

        .. Ei sua ketään Kiusaa.. Kuvittelet vaan.. ;D.. Ite sä olet kokoajan kiusaamassa, manipulaattoroimassa ja vaikka missä KeljuKojootin hommissa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Äijä Trollaa Ite ja Syyttää mua siitä.. Vaikka en Ees Trollaa.. ;D

        .. VoePerkules.. Oot kyllä oikein Tapaus.. ;D

        Otettaisko nyt ryhmähali? Siis te kolme ja minä?

        Tulkaapa tänne...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Joo, olen palstan totuuden torvi.

        .. Pertsa.. Palstan StandUp Kunkku.. ;D

        .. Älä nyt Nauruun Tapa.. Perskules.. ;DD


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Äijä Trollaa Ite ja Syyttää mua siitä.. Vaikka en Ees Trollaa.. ;D

        .. VoePerkules.. Oot kyllä oikein Tapaus.. ;D

        Nuuska!! Prkle..

        Opettele pysymään totuudessa.



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei niitä sentäs oikeasti ärsytä.

        Nuuska ja Harmis on tottuneet minuun, en usko että ne pärjäisi täällä jos minua ei yksi päivä enää olisikaan.

        Meillä tallilla sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii...

        Ehkä tässä teidän tapauksessa kuitenkin veljellisyydestä.

        (hymyä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Jos näin oikeasti on?"

        Epäilitkö? Höh.

        Minä olen yksiavioinen..kavioinen kopoti kops..(en ole koskaan lähtenyt vieraiden miesten matkaan, ainoastaan tuttujen :)

        Ja kiltti. Ehkä kaksi kertaa kironnut palstalla.

        "ainoastaan tuttujen".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "ainoastaan tuttujen".. ;D

        .. Tsori.. Väsy nyt vain meni ihan Hulvattomaks.. Ja kun tuo Pertsakin vetää tuota StandUpShowta.. ;DD


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Otettaisko nyt ryhmähali? Siis te kolme ja minä?

        Tulkaapa tänne...

        En kyllä ala miehiä halimaan!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En kyllä ala miehiä halimaan!

        (tikahtuu nauruun)

        Pojaaaaat! :D :D

        Ketjua ei kärsi enää lukea ylöspäin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Otettaisko nyt ryhmähali? Siis te kolme ja minä?

        Tulkaapa tänne...

        Älä hulluja puhu.

        Sinua voin palstahalata, mutten Nuuskaa tai ketään muutakaan äijää.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei niitä sentäs oikeasti ärsytä.

        Nuuska ja Harmis on tottuneet minuun, en usko että ne pärjäisi täällä jos minua ei yksi päivä enää olisikaan.

        .. Niin.. Kukas meitä sitten täällä Naurattais.. Tai noh.. Onhan noita vielä ainakin joku/jokunen.. Mutta en nyt sitten tiedä, että naurattaako niiden jutut.. Ennemminkin ehkä jotain muuta, vaikka ihan tosissaan tuntuvat olevan.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "ainoastaan tuttujen".. ;D

        No se oli pikku lipsahdus.

        ;D Katoin oot sä hereillä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska!! Prkle..

        Opettele pysymään totuudessa.

        .. ;DDDD.. VoeVeljet.. Tää QuollaKupsahtaa ihan Just.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meillä tallilla sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii...

        Ehkä tässä teidän tapauksessa kuitenkin veljellisyydestä.

        (hymyä)

        Veljellisyyttähän se on, ihan varmasti. Mutta ei halailla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Otettaisko nyt ryhmähali? Siis te kolme ja minä?

        Tulkaapa tänne...

        .. Juuh.. Halailkaa Te Vuan.. Mää voin keittää sillä aikaa Tsumpit.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No se oli pikku lipsahdus.

        ;D Katoin oot sä hereillä.

        .. Vaiko Freudilainen.. ;D.. Noh, Uskotaan nyt tän kerran.. *sormet "vain" ehkä puoliks ristis selän takaa*.. ;P


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Älä hulluja puhu.

        Sinua voin palstahalata, mutten Nuuskaa tai ketään muutakaan äijää.

        Hali lähentää...

        Jos nyt kuitenkin kokeiltaisiin..., se voi olla teille ihan uus tunne. Oonhan mä siinä vähän niin kuin maadoittajana, vai mikä se on, muuntajana.

        (pyyhkii silmiään) :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hali lähentää...

        Jos nyt kuitenkin kokeiltaisiin..., se voi olla teille ihan uus tunne. Oonhan mä siinä vähän niin kuin maadoittajana, vai mikä se on, muuntajana.

        (pyyhkii silmiään) :'D

        Alkaa vaikuttamaan siltä etten pysty hallitsemaan tätä tilannetta.

        Olin ajatellut sinua ja minua, mutta sinä kärtät kimppaa. En ole niitä miehiä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkäpä Pertti tahtoo niin kovasti kalifiksi:

        http://www.meemi.fi/meme/pl6bih

        Mitä se kalifi sitten saa?

        Haaremin? :D

        Teillä on ihan omat levelit.

        (naurua silmät viirussa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hali lähentää...

        Jos nyt kuitenkin kokeiltaisiin..., se voi olla teille ihan uus tunne. Oonhan mä siinä vähän niin kuin maadoittajana, vai mikä se on, muuntajana.

        (pyyhkii silmiään) :'D

        Joo ei, niistä miesten halimisista joskus palstallakin juteltiin, ei me kiltit & kunnolliset miehet semmoiseen lähdetä ollenkaan :) Pitäis sunkin semmosia mieshalimiehiä välttää, ne ei saa hirsimökkiä pystyyn eikä ne muutenkaan pärjää siellä erämaissa, itku pääsee jos karhu kävelee vastaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Alkaa vaikuttamaan siltä etten pysty hallitsemaan tätä tilannetta.

        Olin ajatellut sinua ja minua, mutta sinä kärtät kimppaa. En ole niitä miehiä.

        Mulla koskee vatsalihaksiin :'D :'D

        Miten ilta meni näin. Ketä voi syyttää.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Juuh.. Halailkaa Te Vuan.. Mää voin keittää sillä aikaa Tsumpit.. ;D

        Ensin hämmentää, ja sitten lähtee cuulina vaan keittelemään...

        Tuus takasin! (vetää korvasta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla koskee vatsalihaksiin :'D :'D

        Miten ilta meni näin. Ketä voi syyttää.

        Toivoin että olisit suuttunut syytöksestäni ja kieltänyt ajatelleesi kimppaa. Käytännössä kait myönsit väitteeni todeksi ja nauroit paskaisesti päälle.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Jos on itse Persestelijä&Outoilija, niin sitten ei ainakaan Saisi Pillittää, Nillittää ja Kitistä, kun joku joskus tarjoilee Saman- ja/tai VastaavanKaltaista lääkettä.. ;P

        .. Tää siis oli vastaus Sun "KymySykseen".. ;P

        .. Tosin jos mä saisin päättää, niin Narsu- ja PsykoMarsut Määrättäis omille alueille ja sitten ne erillaiset omille.. ;P

        Minä taidan lähteä kohta Höyhensaarille katsomaan Nukkumatin tarinoita. Jostain syystä on alkanut tuntumaan, että "Sinkut" ei taida olla sittenkään se minun palstani, vaikka täällä silloin vielä vierailen!

        Hyvää yötä kaikille! Voihan niitä ajatuksiaan esittää Nuuskamuikkune:n tapaankin, mutta selkeästi asioitten kertominen olisi lukijoitten kannalta kivempaa? :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä taidan lähteä kohta Höyhensaarille katsomaan Nukkumatin tarinoita. Jostain syystä on alkanut tuntumaan, että "Sinkut" ei taida olla sittenkään se minun palstani, vaikka täällä silloin vielä vierailen!

        Hyvää yötä kaikille! Voihan niitä ajatuksiaan esittää Nuuskamuikkune:n tapaankin, mutta selkeästi asioitten kertominen olisi lukijoitten kannalta kivempaa? :)

        Mun on pakko...

        (naurua)

        sori..

        Siis tämä palstahan on nykyisin "Sirkushuveja ja shamppanjaa".

        Otettiin vuoden 2018 alusta ihan toinen tyyli ja kuviot käyttöön.
        Et silleen vähän niinku uudistetaan. Miltä tuntuu? Huomaatko jo eron?

        (narua..prk...naurua) ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Toivoin että olisit suuttunut syytöksestäni ja kieltänyt ajatelleesi kimppaa. Käytännössä kait myönsit väitteeni todeksi ja nauroit paskaisesti päälle.

        Tott...totta kai kiellän tavoittell...ajatelleeni kimppaa...

        Miten, enh..en minä sellaista, mitä se edes on.

        Työmatkoissa olen kokeillut, ihan hyvin se sillon toimi.

        (naurua) :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun on pakko...

        (naurua)

        sori..

        Siis tämä palstahan on nykyisin "Sirkushuveja ja shamppanjaa".

        Otettiin vuoden 2018 alusta ihan toinen tyyli ja kuviot käyttöön.
        Et silleen vähän niinku uudistetaan. Miltä tuntuu? Huomaatko jo eron?

        (narua..prk...naurua) ;D

        Toivottavasti ap (NainenRuudunTakaa) ei katso loukkaantuneena kun me raiskaamme hänen sinällään asiallista aloitustaan.

        Onhan ketjussa jokunen asiallinenkin vastaus, ettei tää yhtä sirkusta ole ollut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tott...totta kai kiellän tavoittell...ajatelleeni kimppaa...

        Miten, enh..en minä sellaista, mitä se edes on.

        Työmatkoissa olen kokeillut, ihan hyvin se sillon toimi.

        (naurua) :'D

        Se mikä toimii työmatkoilla, ei toimi välttämättä puritanistisella sinkut-palstalla.

        Me paheksumme naisia jotka mieltävät seksin nautinnoksi, ja esim. S/M-leikeissä piiskat jätetään pois jos nainen osoittaa nauttivansa siitä kun häntä piiskataan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Toivottavasti ap (NainenRuudunTakaa) ei katso loukkaantuneena kun me raiskaamme hänen sinällään asiallista aloitustaan.

        Onhan ketjussa jokunen asiallinenkin vastaus, ettei tää yhtä sirkusta ole ollut.

        Ei tämä sinällään vitelikkoon mene, koska jokainen keskustelun pätkä tässä ketjussa on opiksi NainenRuudunTakaa-nimimerkille (ja muillekin); tällaista huomiota me kaipaamme. Kuinka keskustelet vastakkaisen sukupuolen kanssa..., phöhöhö (pärskähtää nauruun), lukuunottamatta paria pientä nahistelua ja kahakkaa tässä...

        Hauskaa on ollut :'D

        Ja nyt lopuksi(?) teen suoran ehdotuksen:

        Mennään sänkyyn.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tott...totta kai kiellän tavoittell...ajatelleeni kimppaa...

        Miten, enh..en minä sellaista, mitä se edes on.

        Työmatkoissa olen kokeillut, ihan hyvin se sillon toimi.

        (naurua) :'D

        Jätetään ne ryhmähommat ketuille:

        https://img.memecdn.com/Foxes-group-sex_o_33170.jpg



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei tämä sinällään vitelikkoon mene, koska jokainen keskustelun pätkä tässä ketjussa on opiksi NainenRuudunTakaa-nimimerkille (ja muillekin); tällaista huomiota me kaipaamme. Kuinka keskustelet vastakkaisen sukupuolen kanssa..., phöhöhö (pärskähtää nauruun), lukuunottamatta paria pientä nahistelua ja kahakkaa tässä...

        Hauskaa on ollut :'D

        Ja nyt lopuksi(?) teen suoran ehdotuksen:

        Mennään sänkyyn.

        Palsta on ihan hauska, loppujen lopuksi. Toivon että NainenRuudunTakaa saa tästä jotakin vinkkiä kysymykseensä, minä en silti kykene osoittamaan yhtäkään käyttökelpoista ideaa...ellei nyt sellaiseksi lasketa suoraa ehdotusta sänkyyn menosta.

        Sänkyyn meno on olosuhteet huomioon ottaen järkevintä mitä me voimme tehdä. Olen valmis.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ensin hämmentää, ja sitten lähtee cuulina vaan keittelemään...

        Tuus takasin! (vetää korvasta)

        .. Tsori.. Mulla meni hetki aikaa tuolla laavulla.. Te oottekin varmaan jo halineet täällä tarpeeksi.. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä luulen että olet erehtynyt misspönttöuunin suhteen, mutta seurataan tilannetta.

        En pönttistä tarkoittanut, vaikuttaa ihan moraaliselta keimailustaan hiuolimatta, vaan noin yleensä tuntuvat olevan tuollaisia, minä taas en edes ymmärrä noita lyhenteitä.

        Mutta joo, öitä kaikille,


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä taidan lähteä kohta Höyhensaarille katsomaan Nukkumatin tarinoita. Jostain syystä on alkanut tuntumaan, että "Sinkut" ei taida olla sittenkään se minun palstani, vaikka täällä silloin vielä vierailen!

        Hyvää yötä kaikille! Voihan niitä ajatuksiaan esittää Nuuskamuikkune:n tapaankin, mutta selkeästi asioitten kertominen olisi lukijoitten kannalta kivempaa? :)

        .. Awww.. Tarkoitin siis, että jos/kun ei noin toimi ja Persoona/Luonne on sellainen, että toimii Luontaisesti EriTavalla, kuin kysyit, niin sitten.. Tajusitko nyt?.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En pönttistä tarkoittanut, vaikuttaa ihan moraaliselta keimailustaan hiuolimatta, vaan noin yleensä tuntuvat olevan tuollaisia, minä taas en edes ymmärrä noita lyhenteitä.

        Mutta joo, öitä kaikille,

        Pönttis on siveä nainen, öitä vaan sullekin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttis on siveä nainen, öitä vaan sullekin.

        Let's go. Jes.
        Tuohon on hyvä lopettaa. Oikein hyvä tarkennus ja maineen säilytys/ylläpito..

        kiitti vuan illasta kaikille, ei tässä mitään Ismo Leikoloita ole enää pitkään aikaan tarvittu, heh teidän ansiosta..:D

        Untapa unta unta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Let's go. Jes.
        Tuohon on hyvä lopettaa. Oikein hyvä tarkennus ja maineen säilytys/ylläpito..

        kiitti vuan illasta kaikille, ei tässä mitään Ismo Leikoloita ole enää pitkään aikaan tarvittu, heh teidän ansiosta..:D

        Untapa unta unta..

        Aina kun naista kehutaan siveäksi, oikeasti ajatellaan että olisipa se kunnon narttu. Mutta minun narttu (ei saa lyödä kasvoihin).

        Öitä vaan sullekin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Aina kun naista kehutaan siveäksi, oikeasti ajatellaan että olisipa se kunnon narttu. Mutta minun narttu (ei saa lyödä kasvoihin).

        Öitä vaan sullekin.

        .. Puhu Taas vaan Ittes ja Kaltaistestes Puolesta .. Ja muista Säkin Se.. ;D

        .. Niin ja Öitä Kaikil.. Ja kiits Nauruista.. Kuin myös Henkiin Jättämisestä.. Saa vielä Nauraa toisteki.. ;D


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hali lähentää...

        Jos nyt kuitenkin kokeiltaisiin..., se voi olla teille ihan uus tunne. Oonhan mä siinä vähän niin kuin maadoittajana, vai mikä se on, muuntajana.

        (pyyhkii silmiään) :'D

        Ei onnistu tuo ryhmähali:
        Nuuska halailee vain rakastamiaan ja on max yhden Pertsan mies, joten ryhmässä olisi kaksi liikaa. Harmikselle Pertsa on liian käytetty ja Pertsa voisi ollakin valmis kimppaan mutta haluaa ensin väitellä Harmiksen kanssa.
        Oikeesti ne rakastaa toisiaan, mutta hali ei onnistu.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ei onnistu tuo ryhmähali:
        Nuuska halailee vain rakastamiaan ja on max yhden Pertsan mies, joten ryhmässä olisi kaksi liikaa. Harmikselle Pertsa on liian käytetty ja Pertsa voisi ollakin valmis kimppaan mutta haluaa ensin väitellä Harmiksen kanssa.
        Oikeesti ne rakastaa toisiaan, mutta hali ei onnistu.

        .. NoHomo.. ;D


      • EdesUnissa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. NoHomo.. ;D

        Ei ollut tarkoitus loukata. Nauroin vain tuolle Pönttöuunin ajatukselle niin, että yritin tuoda teidän ominaispiirteitä esille. (Tuo homous ei ollut se, vaan tuo sinun ajatuksesi yhteen ihmiseen sitoutumisesta. Sama juttu tuossa Harmiksen luonteessa.)


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus loukata. Nauroin vain tuolle Pönttöuunin ajatukselle niin, että yritin tuoda teidän ominaispiirteitä esille. (Tuo homous ei ollut se, vaan tuo sinun ajatuksesi yhteen ihmiseen sitoutumisesta. Sama juttu tuossa Harmiksen luonteessa.)

        .. Jooh.. Kyllä mä Kässäsin Idean, mutta.. Silti.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Awww.. Tarkoitin siis, että jos/kun ei noin toimi ja Persoona/Luonne on sellainen, että toimii Luontaisesti EriTavalla, kuin kysyit, niin sitten.. Tajusitko nyt?.. ;P

        Ehkä ymmärsin, mutta sinun juttusi on joskus arvuutuksia, jotka voi tulkita monella tavalla.

        Hyvää loppuviikkoa! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ehkä ymmärsin, mutta sinun juttusi on joskus arvuutuksia, jotka voi tulkita monella tavalla.

        Hyvää loppuviikkoa! :)

        .. Jeps.. Kaikkea Sekaisin.. Ihan Fiiliksen Mukaan Värittelen&Maalailen ja kommentoin.. ;P

        .. Eilen(kin) oli vielä tuolloin PollaJumiVäsy ja NauruTuokio, niin ajatus ei ollut virittynyt ainakaan sen paremmin YksiSelitteisten RautaLankaKommenttien Rakenteluun.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ei, niistä miesten halimisista joskus palstallakin juteltiin, ei me kiltit & kunnolliset miehet semmoiseen lähdetä ollenkaan :) Pitäis sunkin semmosia mieshalimiehiä välttää, ne ei saa hirsimökkiä pystyyn eikä ne muutenkaan pärjää siellä erämaissa, itku pääsee jos karhu kävelee vastaan.

        "Halimies ei hirsimökkiä tee."

        ...eikä yksi pieni peippo vielä kesää. : )



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Aina kun naista kehutaan siveäksi, oikeasti ajatellaan että olisipa se kunnon narttu. Mutta minun narttu (ei saa lyödä kasvoihin).

        Öitä vaan sullekin.

        Kerkesit sitten vielä tämmösen.

        (naurua)

        Tuli ihan uutena näkökulmana miesten maailmasta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kerkesit sitten vielä tämmösen.

        (naurua)

        Tuli ihan uutena näkökulmana miesten maailmasta..

        No joo, ajattelin että sunkin olisi hyvä tutustua miesten salattuun ajatusmaailmaan.

        Ei tuolla tiedolla ole hirveästi informaatioarvoa, mutta noinhan se menee.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Se mikä toimii työmatkoilla, ei toimi välttämättä puritanistisella sinkut-palstalla.

        Me paheksumme naisia jotka mieltävät seksin nautinnoksi, ja esim. S/M-leikeissä piiskat jätetään pois jos nainen osoittaa nauttivansa siitä kun häntä piiskataan.

        Mä tziigailin tässä tänään vähän ympärille kun siivosin vanhaa valjashuonetta, että mullahan on hitonmoinen raippa-arsenaali melassisaavissa (pitäis saada myötyä noi);
        on patukkaraippaa, on kouluratsastusraippaa, on koulutuspiiskaa, pitkällä piuhalla ja esteraippaa...

        Kaikkia on tarvittu. Asiaansa. :)

        (naurua)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        No joo, ajattelin että sunkin olisi hyvä tutustua miesten salattuun ajatusmaailmaan.

        Ei tuolla tiedolla ole hirveästi informaatioarvoa, mutta noinhan se menee.

        No kyllä se mua auttaa.

        Tuota ei ollut vielä kukaan sanonut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä tziigailin tässä tänään vähän ympärille kun siivosin vanhaa valjashuonetta, että mullahan on hitonmoinen raippa-arsenaali melassisaavissa (pitäis saada myötyä noi);
        on patukkaraippaa, on kouluratsastusraippaa, on koulutuspiiskaa, pitkällä piuhalla ja esteraippaa...

        Kaikkia on tarvittu. Asiaansa. :)

        (naurua)

        Rupeat kiihottelemaan jo päiväsaikaan. Oon kiinnostunut noista, pitäisi päästä ̶k̶o̶k̶e̶i̶l̶e̶m̶a̶a̶n̶ näkemään kokoelmaasi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kyllä se mua auttaa.

        Tuota ei ollut vielä kukaan sanonut.

        Katsotaan jos saadaan joku hyvä härdelli palstalle niin ehkä voitais miesporukassa kertoa lisääkin aiheesta koska luulen että asia kiinnostaa juuri sinua.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Rupeat kiihottelemaan jo päiväsaikaan. Oon kiinnostunut noista, pitäisi päästä ̶k̶o̶k̶e̶i̶l̶e̶m̶a̶a̶n̶ näkemään kokoelmaasi.

        Mulla taitaa mennä nyt mies ja uuni sekaisin...
        lämmitän tässä nimittäin samaan aikaan kiviuunia, puita lisäilen...

        :D

        Mut ei kai siinä mitään jos sinäkin lämpenet. :'D

        (naurua)

        Niin menee maine, niin menee maine...

        (huokaisu ja naurunpärskähdys)

        Siis iteltäni...jos sitä on ollukaan.

        Kevät toi, kevät toi muurarin, keevät toi rannoille...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Katsotaan jos saadaan joku hyvä härdelli palstalle niin ehkä voitais miesporukassa kertoa lisääkin aiheesta koska luulen että asia kiinnostaa juuri sinua.

        Joo. Keskustelkaa joskus.

        Kyllä kiinnostaa.

        Lisäoppi ei ole pahitteeksi, tulen lukemaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla taitaa mennä nyt mies ja uuni sekaisin...
        lämmitän tässä nimittäin samaan aikaan kiviuunia, puita lisäilen...

        :D

        Mut ei kai siinä mitään jos sinäkin lämpenet. :'D

        (naurua)

        Niin menee maine, niin menee maine...

        (huokaisu ja naurunpärskähdys)

        Siis iteltäni...jos sitä on ollukaan.

        Kevät toi, kevät toi muurarin, keevät toi rannoille...

        Minä olen kuumaverinen mies, lisäksi harrastan toisinaan liioittelua.

        Pistä vaan lämpöä lisää, kyllä minä kestän.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen kuumaverinen mies, lisäksi harrastan toisinaan liioittelua.

        Pistä vaan lämpöä lisää, kyllä minä kestän.

        Hyvä, mennääs sitten...yy kaa koo

        https://www.youtube.com/watch?v=n8-FGJ3LB68

        Kyllä porukkaa illalla harmittaa kun ne näkee,
        että täällähän on vedetty koko hemmetin iltapäivä salsaa! ;D

        Sulle sopii Cuba, lanne pyörii! ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvä, mennääs sitten...yy kaa koo

        https://www.youtube.com/watch?v=n8-FGJ3LB68

        Kyllä porukkaa illalla harmittaa kun ne näkee,
        että täällähän on vedetty koko hemmetin iltapäivä salsaa! ;D

        Sulle sopii Cuba, lanne pyörii! ;D

        Uujeeeee!!

        Tulee mieleeni nuoruuteni villit kesät La Habana Viejalla. Kiitos Pönttis.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Uujeeeee!!

        Tulee mieleeni nuoruuteni villit kesät La Habana Viejalla. Kiitos Pönttis.

        Pusss! (..viaton palstaversio siitä)

        See ya later alligator,

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pusss! (..viaton palstaversio siitä)

        See ya later alligator,

        (naurua)

        Kiits! Uskon porttiteoriaan.

        Nähdään.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kiits! Uskon porttiteoriaan.

        Nähdään.

        .. Ja nyt kyllä hommaatte Toisen Huoneen tai ainakin Laatikon.. Ei kai Mun PostiLoota nyt Tälläseen ole Tarkoitettu.. Kai.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja nyt kyllä hommaatte Toisen Huoneen tai ainakin Laatikon.. Ei kai Mun PostiLoota nyt Tälläseen ole Tarkoitettu.. Kai.. ;D

        Kyllähän tässä alkaa olemaan jo riittämiin vinkkia NaiselleRuudunTakaa.

        Älä Nuuska hikeenny, nää hommat vaan joskus jatkuu ja jatkuu....


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän tässä alkaa olemaan jo riittämiin vinkkia NaiselleRuudunTakaa.

        Älä Nuuska hikeenny, nää hommat vaan joskus jatkuu ja jatkuu....

        .. Miks just Mun Laatikossa.. ;(


      • sähköpostiaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllähän tässä alkaa olemaan jo riittämiin vinkkia NaiselleRuudunTakaa.

        Älä Nuuska hikeenny, nää hommat vaan joskus jatkuu ja jatkuu....

        Ehdotan samaa kuin Nuuska, laitat pöntölle vaikka sähköpostia!


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks just Mun Laatikossa.. ;(

        Eipä tullut katsottua missä laatikossa ollaan. Vaihda nikkiä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks just Mun Laatikossa.. ;(

        Jännä-Pertti käyttää miss pönttistä hyväkseen sun laatikossa ja jos syntyy jälkipuheita lähtee varmaan itse sitten luikkimaan ja sun pitää hoitaa sotkut kuntoon, niin ne jännämiehet toimii.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Eipä tullut katsottua missä laatikossa ollaan. Vaihda nikkiä.

        .. VoeElämä.. "Vaihda Nikkiä".. ;D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jännä-Pertti käyttää miss pönttistä hyväkseen sun laatikossa ja jos syntyy jälkipuheita lähtee varmaan itse sitten luikkimaan ja sun pitää hoitaa sotkut kuntoon, niin ne jännämiehet toimii.

        .. Juuri Tuollaisia Kaikki JännäPertit Aina On.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja nyt kyllä hommaatte Toisen Huoneen tai ainakin Laatikon.. Ei kai Mun PostiLoota nyt Tälläseen ole Tarkoitettu.. Kai.. ;D

        Nuuska, miten kaikki postit sulle tulee? Nyt en ymmärrä..

        Ethän sinä ole "NainenRuudunTakaa"? Mitenkä? Hassu.

        Tässä on yhden pienoisen opinnäytetyön verran
        materiaalia Huomiosta. Miten sitä annetaan ja saadaan.
        Kannattaa tulostaa ja pistää talteen oikean elämän tenttiä varten. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jännä-Pertti käyttää miss pönttistä hyväkseen sun laatikossa ja jos syntyy jälkipuheita lähtee varmaan itse sitten luikkimaan ja sun pitää hoitaa sotkut kuntoon, niin ne jännämiehet toimii.

        Ketju onkin sitten vielä elänyt...:)

        Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D

        Ei mua ole kukaan hyväksikäyttänyt ja herra P:kin sanoi kestävänsä pientä "hehkua".
        Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?

        Että ihan normaalia palstahörhellystä ja pörhellystä pönttöseltä; on se hyvä ainakin hetki surista sovussa samoilla salsa-aalloilla.

        Järki päässä, jalat maassa ja housut jalassa.

        (tarkistaa...näyttäis olevan)

        (naurunpärskähdys) ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nuuska, miten kaikki postit sulle tulee? Nyt en ymmärrä..

        Ethän sinä ole "NainenRuudunTakaa"? Mitenkä? Hassu.

        Tässä on yhden pienoisen opinnäytetyön verran
        materiaalia Huomiosta. Miten sitä annetaan ja saadaan.
        Kannattaa tulostaa ja pistää talteen oikean elämän tenttiä varten. :D

        .. Noh, Katoppas kenen viestin alle on tullut "muutama" kommentti.. ;D

        .. Eihän siitä muuta "haittaa" ole, kuin että Viesti-Ilmoittimen käyttö hankaloituu, kun sinne tupsahtaa pienessä ajassa kymmenittäin viestejä, jotka ei ole ns. mulle osoitettu.. Ja sitten "joutuu" penkomaan sieltä seasta itselle osoitettuja viestejä, jotka meinaa hukkua helposti sinne sekaan, jos/kun niitä on tullut vaikka vain max. muutama.. ;P

        .. Ei mua tartte Opastaa ja Omalla tyylillä mennään muutenkin, ihan fiiliksen jne. mukaan, joten.. Ihan väärään osoitteeseen tuli.. Ettäs tiiät.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Katoppas kenen viestin alle on tullut "muutama" kommentti.. ;D

        .. Eihän siitä muuta "haittaa" ole, kuin että Viesti-Ilmoittimen käyttö hankaloituu, kun sinne tupsahtaa pienessä ajassa kymmenittäin viestejä, jotka ei ole ns. mulle osoitettu.. Ja sitten "joutuu" penkomaan sieltä seasta itselle osoitettuja viestejä, jotka meinaa hukkua helposti sinne sekaan, jos/kun niitä on tullut vaikka vain max. muutama.. ;P

        .. Ei mua tartte Opastaa ja Omalla tyylillä mennään muutenkin, ihan fiiliksen jne. mukaan, joten.. Ihan väärään osoitteeseen tuli.. Ettäs tiiät.. ;D

        Mä kyllä opastan sua aina,

        et mahda sitten niin yhtään mitään
        vaikka kuinka mesoaisit siellä Lootassasi.

        (naurua) :'D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Katoppas kenen viestin alle on tullut "muutama" kommentti.. ;D

        .. Eihän siitä muuta "haittaa" ole, kuin että Viesti-Ilmoittimen käyttö hankaloituu, kun sinne tupsahtaa pienessä ajassa kymmenittäin viestejä, jotka ei ole ns. mulle osoitettu.. Ja sitten "joutuu" penkomaan sieltä seasta itselle osoitettuja viestejä, jotka meinaa hukkua helposti sinne sekaan, jos/kun niitä on tullut vaikka vain max. muutama.. ;P

        .. Ei mua tartte Opastaa ja Omalla tyylillä mennään muutenkin, ihan fiiliksen jne. mukaan, joten.. Ihan väärään osoitteeseen tuli.. Ettäs tiiät.. ;D

        Mä kyllä opastan sua aina,

        et mahda sitten niin yhtään mitään
        vaikka kuinka mesoaisit siellä Lootassasi.

        (naurua) :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä kyllä opastan sua aina,

        et mahda sitten niin yhtään mitään
        vaikka kuinka mesoaisit siellä Lootassasi.

        (naurua) :'D

        Kahdella viestillä sunkin on uskottava.

        Mees nyt siitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ketju onkin sitten vielä elänyt...:)

        Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D

        Ei mua ole kukaan hyväksikäyttänyt ja herra P:kin sanoi kestävänsä pientä "hehkua".
        Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?

        Että ihan normaalia palstahörhellystä ja pörhellystä pönttöseltä; on se hyvä ainakin hetki surista sovussa samoilla salsa-aalloilla.

        Järki päässä, jalat maassa ja housut jalassa.

        (tarkistaa...näyttäis olevan)

        (naurunpärskähdys) ;D

        Sorry nuuska, tähän on pakko pönttikselle kommentoida :)

        "Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D"

        No katsos, kilttinä & kunnollisena miehenä koen vähän velvollisuudeksi valvoa ettei iso-paha pertti pääse palstanaisten siveyttä vaarantamaan, se varmaan on kuitenkin semmoinen susi naisten kanssa että häikäilemättä hyödyntää jos vain saa saumaa :D että mielellään sitten salasuhde jos jotain meinaat, mistä emme tiedä emme ole huolissamme :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ketju onkin sitten vielä elänyt...:)

        Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D

        Ei mua ole kukaan hyväksikäyttänyt ja herra P:kin sanoi kestävänsä pientä "hehkua".
        Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?

        Että ihan normaalia palstahörhellystä ja pörhellystä pönttöseltä; on se hyvä ainakin hetki surista sovussa samoilla salsa-aalloilla.

        Järki päässä, jalat maassa ja housut jalassa.

        (tarkistaa...näyttäis olevan)

        (naurunpärskähdys) ;D

        "Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?"

        Pakko vastata tähän silläkin uhalla että Nuuska pahoittaisi mielensä.

        Oletan että tämä herra Pee olen minä (monsieur Palstamäki). Siis, minähän en voi käsittää mistä me riitelisimme?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry nuuska, tähän on pakko pönttikselle kommentoida :)

        "Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D"

        No katsos, kilttinä & kunnollisena miehenä koen vähän velvollisuudeksi valvoa ettei iso-paha pertti pääse palstanaisten siveyttä vaarantamaan, se varmaan on kuitenkin semmoinen susi naisten kanssa että häikäilemättä hyödyntää jos vain saa saumaa :D että mielellään sitten salasuhde jos jotain meinaat, mistä emme tiedä emme ole huolissamme :D

        Kai munkin nyt pitää vielä sanoa: Sori Nuuska (kun tyypillä kilkattaa kellot siellä koko ajan). Ottais äänet pois tai jotain...kohta se repii berberit..

        Mä oon liian rehti, ei tässä nyt mitään salasuhdetta voi...,
        ei ei.

        Jää vaan siihen hirsimökin ovelle vahtiin,
        ei se koskaan pahaa tee, että naisella on ritari. :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        "Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?"

        Pakko vastata tähän silläkin uhalla että Nuuska pahoittaisi mielensä.

        Oletan että tämä herra Pee olen minä (monsieur Palstamäki). Siis, minähän en voi käsittää mistä me riitelisimme?

        Prkl anteeks Nuuska, mutta jatkuu kun on asijata.

        Herra Pee, on juurikin tämä monsieur. Aivan. Toiset sanovat, että olet "Pertti"(?!), mutta minä en tiedä oletko Pertti. (naurua)

        No kun minä vähän varovasti tuonne uuteen julkkistreffi-ketjuun vastailin kun ajattelin, että josko taas kohta ilmoille kajahtaa sana, no "se" ääneen sanomaton sana, josta neiti Pönttö ei kovin pidä (vaikkakin nyt jo ymmärtää paremmin); "palstapiip".

        En uskaltanut laittaa sinne mm. Lauri Tähkää.

        (naurua)

        Niin, että kun olemme molemmat hiukan lämminverisiä, niin ei sitä koskaan tiedä.
        Se on vaarallista jos kaksi ihmistä pitää Kuuban rytmeistä, se kertoo myös kiihtyvyystasosta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Prkl anteeks Nuuska, mutta jatkuu kun on asijata.

        Herra Pee, on juurikin tämä monsieur. Aivan. Toiset sanovat, että olet "Pertti"(?!), mutta minä en tiedä oletko Pertti. (naurua)

        No kun minä vähän varovasti tuonne uuteen julkkistreffi-ketjuun vastailin kun ajattelin, että josko taas kohta ilmoille kajahtaa sana, no "se" ääneen sanomaton sana, josta neiti Pönttö ei kovin pidä (vaikkakin nyt jo ymmärtää paremmin); "palstapiip".

        En uskaltanut laittaa sinne mm. Lauri Tähkää.

        (naurua)

        Niin, että kun olemme molemmat hiukan lämminverisiä, niin ei sitä koskaan tiedä.
        Se on vaarallista jos kaksi ihmistä pitää Kuuban rytmeistä, se kertoo myös kiihtyvyystasosta.

        Nikki on A.Palstamäki. En näe tuossa mitään joka viittaisi Perttiin, mutta siksihän minua toisinaan kutsutaan. Tutuille olen Ananias.

        Tuo julkkistreffijuttu on tietenkin höpöhöpöjuttuja, ei sen pohjalta voi leimata ketään tavan palstanartuksi. Ei siinä olisi järkeä. Tuosta emme saa riitaa sitten vääntämälläkään.

        Kun me olemme molemmat lämminverisiä, niin onhan muitakin tapoja pitää lämpöjä yllä kuin riitely. Toki sovinnontekokin on itsessään aika lämminhenkinen prosessi, se on usein moninverroin palkitsevampaa kuin laimea sopu ilman leimahdusta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kahdella viestillä sunkin on uskottava.

        Mees nyt siitä.

        .. Et pysty.. =)

        .. Äläkä Siinä ala Komentelemaan.. ;D

        #HipsDontLie


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry nuuska, tähän on pakko pönttikselle kommentoida :)

        "Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D"

        No katsos, kilttinä & kunnollisena miehenä koen vähän velvollisuudeksi valvoa ettei iso-paha pertti pääse palstanaisten siveyttä vaarantamaan, se varmaan on kuitenkin semmoinen susi naisten kanssa että häikäilemättä hyödyntää jos vain saa saumaa :D että mielellään sitten salasuhde jos jotain meinaat, mistä emme tiedä emme ole huolissamme :D

        .. No tuollaiset Kommentit nyt.. On Aivan EriAsia, kuin jotkut JännäPertsan VonkaKommentit.. ;D

        #SiipiOtustenPelastusPalvelu


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ketju onkin sitten vielä elänyt...:)

        Kiitos Harmis, sä olet kyllä sellainen palstavuoriston ratsupoliisi King, että karautat paikalle aina just sopivasti kun neito on joutumassa suden/karhun suuhun, koppaat ratsun selkään, ja palautat

        -takaisin hirsimökille, mutta
        yksinään nököttämään. :D

        Ei mua ole kukaan hyväksikäyttänyt ja herra P:kin sanoi kestävänsä pientä "hehkua".
        Eikös se ole kaikkien kannalta parempi, että olemme herra Peen kanssa sovussa kuin toistemme kurkussa ja tukassa kiinni, julmetussa riidassa, missä vain hanki pöllyäisi?

        Että ihan normaalia palstahörhellystä ja pörhellystä pönttöseltä; on se hyvä ainakin hetki surista sovussa samoilla salsa-aalloilla.

        Järki päässä, jalat maassa ja housut jalassa.

        (tarkistaa...näyttäis olevan)

        (naurunpärskähdys) ;D

        .. Ymmärrän JutunPointin.. Niin ne NaarasOtukset monesti joutuu toimimaan tuolla IRL:kin.. Monella tulee varmasti ihan SelkäRangasta tuo Jutska.. ;P


    • Aitosinkkumies-

      Haluan että nainen tulee alastomana päälleni. Sellaista huomiota.

      • Hel*etti, mikäs tämä on tässä välissä.

        (naurua)


    • Jos kohtaat miehen, joka kehoittaa sinua nostamaan kädet ylös ja laskemaan housut alas, niin se olen minä. Tykkään "goustata" ja näin ollen en välitä turhasta huomiosta. Mutta jos sanot, sut on nähty voit tulla pois piilostasi, niin olen otettu.

    • Viinamies----

      Saan panohuomiota vaikka en seurustele. Nainen tekee usein aloitteen, pyytää kylään kokkaa ruokaa, pistää saunan päälle ja vie makkariin.

    • Kehrää

      Vähän enemmän saisi näkyä se naisten röyhkeys, siis siinä mielessä, että oikeesti tietää mistä on kyse. Jää joskus epäselväksi mitä halutaan. Annetaan ymmärtää ja ei ymmärretä antaa... Silmiin katselu ja hiusten harominen nyt ei aina mitään välttämättä tarkoita. Ja sinkkuna voisi mielellään lähestyä eikä aina varattuna. Ei nyt miltään maksulliselta naiselta tarvitse näyttää vaikka pukeutuminen on yksi tapa viestittää asioita, mutta kun me miehet ei aina oikeen tajuta. On joskus monta muuta asiaa mielessä eikä välttämättä aina se toisin kuin kuvitellaan. Tietysti jokaisen naisen muodot on omalla tavallaan se mitä miehen silmät mittailee, salaa jos ei muuten. Ne omat muodot ja hyvät puolet olette varmaan jo vuosien varrella oppineet tuomaan esiin. Sanallisessa viestinnässä on molemmilla osapuolilla varmasti ihastuessa parantamisen varaa kun jännittää ja jne. Tasa-arvon aikana myös nainen voi iskeä itselleen kumppanin. Ehkä niitä vihjailuja voisi heitellä ilmaan enemmän sen tietyn ollessa lähistöllä?...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2419
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      177
      1536
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1386
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1103
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1099
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe