ja solvaamassa muita kirjoittajia. Onko teillä kevättä rinnassa vai tekemisen puutetta?
Ateistit ovat ahkerina räyskyttämässä
54
436
Vastaukset
Itse en ole solvannut tänään ketään.
- puhuvaasis
Eri mieltä oleminen ei ole solvaamista.
- päivän-naurut
Ateistien (IR ja eräs toinen) soidinmenot usko.vaiselle menivät hukkaan.
- herneet-nenään
😂😂😂
- herneet
Usko.vaisella on jatkuva maaninen vaihe
Totta kai menevät. usko.vainen nyt vain tunnetusti EI käsitä. Hän on avun ulottumattomissa.
- oma.vika
herneet kirjoitti:
Sitä v*ttaa kun on osittain bannattu palstalta.
- hakeudu.terapiaan
InhottavaRealisti kirjoitti:
Totta kai menevät. usko.vainen nyt vain tunnetusti EI käsitä. Hän on avun ulottumattomissa.
Sinulla on pakomielle usko.vaiseen.
- pako.mielle
hakeudu.terapiaan kirjoitti:
Sinulla on pakomielle usko.vaiseen.
"pakomielle "
Kenelle tahansa tulee pako mieleen jos usko.vaisen kanssa joutuisi netin ulkopuolella tekemisiin. - kerro.tokiIR
pako.mielle kirjoitti:
"pakomielle "
Kenelle tahansa tulee pako mieleen jos usko.vaisen kanssa joutuisi netin ulkopuolella tekemisiin.Mitä sinulla on usko.vaista vastaan IR?
- pako.mielle
kerro.tokiIR kirjoitti:
Mitä sinulla on usko.vaista vastaan IR?
Älä minulta kysy, vaan IR:ltä.
- pako.kaasu
pako.mielle kirjoitti:
Älä minulta kysy, vaan IR:ltä.
Tietänet, että hourimolle, jonka kanssa keskustelet kuka tahansa on IR. IR on yksi vaan ei ainoa hänen obsessioistaan. Mitä enemmän hänelle vastailee, niin sitä enemmän hän täällä sekoilee.
- pako.mielle
pako.kaasu kirjoitti:
Tietänet, että hourimolle, jonka kanssa keskustelet kuka tahansa on IR. IR on yksi vaan ei ainoa hänen obsessioistaan. Mitä enemmän hänelle vastailee, niin sitä enemmän hän täällä sekoilee.
Kyllä tiedän, enkä keskustele hänen kanssaan, koska hän ei osaa. Kuka tahansa hänelle on IR tai Repe.
- jankkaa.vituttaa.aina
herneet kirjoitti:
Niin monensuuntainen mielialahäiriö ettei väli-ilmansuunnat riitä.
- huvittaa
pako.mielle kirjoitti:
Kyllä tiedän, enkä keskustele hänen kanssaan, koska hän ei osaa. Kuka tahansa hänelle on IR tai Repe.
Olen huomannut, että monet eivät vastaa IR-lle ja Repelle. He molemmat ovat täällä vain purkamassa omaa pahaa oloaan uskoviin.
oma.vika kirjoitti:
Sitä v*ttaa kun on osittain bannattu palstalta.
Mistä bannit seurannut ja mitenkä niistä tiedät?
MrMorden_ kirjoitti:
Mistä bannit seurannut ja mitenkä niistä tiedät?
Olen ilmoittanut usko.vainen-nikin asiattomaksi lukuisia kertoja. Aina olen kyennyt myös esittämään perustelut ilmoituksilleni.
Sitä en tiedä, onko nikki bannattu. Tuskin. Ei täällä ylläpito niin hyvin toimi.- huvittaa
Olen ilmoittanut usko.vainen-nikin asiattomaksi lukuisia kertoja. Aina olen kyennyt myös esittämään perustelut ilmoituksilleni.
Sitä en tiedä, onko nikki bannattu. Tuskin. Ei täällä ylläpito niin hyvin toimi.Kerro toki mitä asiatonta ja sääntöjen vastaista hän on tänne kirjoittanut?
Sinun kirjoituksiasi on poistettu usein, oletko huomannut? huvittaa kirjoitti:
Kerro toki mitä asiatonta ja sääntöjen vastaista hän on tänne kirjoittanut?
Sinun kirjoituksiasi on poistettu usein, oletko huomannut?Eipä ole Sinua juuri usko.vainen-nikilläsi kirjoittamassa viime päivinä. Miksi ei?
- huvittaa
Eipä ole Sinua juuri usko.vainen-nikilläsi kirjoittamassa viime päivinä. Miksi ei?
Älä siirrä maalia.
Kerro toki nyt mitä asiatonta ja sääntöjen vastaista hän on kirjoittanut kun sinä olet tehnyt oikein ilmoituksia. huvittaa kirjoitti:
Älä siirrä maalia.
Kerro toki nyt mitä asiatonta ja sääntöjen vastaista hän on kirjoittanut kun sinä olet tehnyt oikein ilmoituksia.Totesin ilmoittaneeni usko.vainen-nikin asiattomaksi ja kuten sanoin, olen löytänyt perustelutkin. Miksi kummassa minä lähtisin Sinulle asiaa enemmän avaamaan? Asia on minun ja ylläpidon välinen.
usko.vainen on viettänyt kovasti hiljaiseloa ja luulisin, että tiedät syyt siihen. Minua asia ei hirveästi edes kiinnosta. Eiköhän tänne pian uusi vakinikki ilmestyne kirjoittelemaan tutulla tyylillään.
Jos Sinulla ei ole nyt muuta sanottavaa, niin älä vaivaa itseäsi turhaan. En kuitenkaan viitsi enää lässyttää kanssasi joutavia.- huvittaa
Totesin ilmoittaneeni usko.vainen-nikin asiattomaksi ja kuten sanoin, olen löytänyt perustelutkin. Miksi kummassa minä lähtisin Sinulle asiaa enemmän avaamaan? Asia on minun ja ylläpidon välinen.
usko.vainen on viettänyt kovasti hiljaiseloa ja luulisin, että tiedät syyt siihen. Minua asia ei hirveästi edes kiinnosta. Eiköhän tänne pian uusi vakinikki ilmestyne kirjoittelemaan tutulla tyylillään.
Jos Sinulla ei ole nyt muuta sanottavaa, niin älä vaivaa itseäsi turhaan. En kuitenkaan viitsi enää lässyttää kanssasi joutavia.Sinä et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään asiatonta ja sääntöjen vastaista kirjoitusta häneltä, erikoista.
Tarkoituksesi on jälleen kerran vain solvata ja mustamaalata uskovia. Sinä olet muka aikuinen mies ja opettaja........ - olet-säälittävä
Totesin ilmoittaneeni usko.vainen-nikin asiattomaksi ja kuten sanoin, olen löytänyt perustelutkin. Miksi kummassa minä lähtisin Sinulle asiaa enemmän avaamaan? Asia on minun ja ylläpidon välinen.
Jos Sinulla ei ole nyt muuta sanottavaa, niin älä vaivaa itseäsi turhaan. En kuitenkaan viitsi enää lässyttää kanssasi joutavia.Luikit taas pakoon kun jäit kiinni valheistasi.
- havainnoija
olet-säälittävä kirjoitti:
Luikit taas pakoon kun jäit kiinni valheistasi.
Niin se tekee aina.
- kerro.toki
Jos Sinulla ei ole nyt muuta sanottavaa, niin älä vaivaa itseäsi turhaan. En kuitenkaan viitsi enää lässyttää kanssasi joutavia.Miltä nyt tuntuu kun jäit taas kiinni valehtelemisesta?
kerro.toki kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu kun jäit taas kiinni valehtelemisesta?
Älä viitsi lässyttää. Se ei vaikuta minuun mitenkään.
- kerro.toki
Älä viitsi lässyttää. Se ei vaikuta minuun mitenkään.
Niin minäkin arvelen, olet patologinen valehtelija.
kerro.toki kirjoitti:
Niin minäkin arvelen, olet patologinen valehtelija.
Kts. ed. vastaukseni.
- kerro.toki
Kts. ed. vastaukseni.
Minä katsoin ja olen samaa mieltä, että valehtelusi ja siitä kiinni jääminen ei vaikuta sinuun mitenkään koska olet patologinen valehtelija.
kerro.toki kirjoitti:
Minä katsoin ja olen samaa mieltä, että valehtelusi ja siitä kiinni jääminen ei vaikuta sinuun mitenkään koska olet patologinen valehtelija.
Moi moi. Ja kts. ed. vastaukseni.
- olet-säälittävä
Moi moi. Ja kts. ed. vastaukseni.
Minne minä olen oikein luikkinut? En vain näe mitään hyötyä siinä, että luen noita vuodatuksiasi. Katsos kun ihan kaikki eivät vain viitsi!
Moi moi nyt taas!- huvittaa
Minne minä olen oikein luikkinut? En vain näe mitään hyötyä siinä, että luen noita vuodatuksiasi. Katsos kun ihan kaikki eivät vain viitsi!
Moi moi nyt taas!Kerro toki mitä asiatonta ja sääntöjen vastaista usko.vainen on tänne kirjoittanut?
Sinun kirjoituksiasi on poistettu usein, oletko huomannut? - olet-säälittävä
huvittaa kirjoitti:
Sinä et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään asiatonta ja sääntöjen vastaista kirjoitusta häneltä, erikoista.
Tarkoituksesi on jälleen kerran vain solvata ja mustamaalata uskovia. Sinä olet muka aikuinen mies ja opettaja........"Tarkoituksesi on jälleen kerran vain solvata ja mustamaalata uskovia."
Mitä vauva valitat? Uskovilla on tällä palstalla nimimerkkiylivoima muihin nähden 10-1. huvittaa kirjoitti:
Olen huomannut, että monet eivät vastaa IR-lle ja Repelle. He molemmat ovat täällä vain purkamassa omaa pahaa oloaan uskoviin.
Poistettuja rähjäämisiäsi näkyy joskus Repen viestin perässä puoli tusinaa tai enemmän. :(
- kerro.toki
"Tarkoituksesi on jälleen kerran vain solvata ja mustamaalata uskovia."
Mitä vauva valitat? Uskovilla on tällä palstalla nimimerkkiylivoima muihin nähden 10-1.Kerro toki mitkä nimimerkit luet uskoviksi.
kerro.toki kirjoitti:
Kerro toki mitkä nimimerkit luet uskoviksi.
Haluaisitko Sinä ehkä avautua taas? Sinulla näyttää olevan vaikea päivä? Kertoisitko tarkemmin olostasi? Ehkä voisin auttaa?
- kerro.toki
Haluaisitko Sinä ehkä avautua taas? Sinulla näyttää olevan vaikea päivä? Kertoisitko tarkemmin olostasi? Ehkä voisin auttaa?
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit? - Naulankantaan
kerro.toki kirjoitti:
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit?On, se ei osaa muuta kuin räyskyttää.
kerro.toki kirjoitti:
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit?Ilmeisesti olosi ei helpota? Et halua avautuakaan?
No, ei voi mitään. Minä alan valmistautua formuloihin. Se on paljon tätä mielenkiintoisempaa.
Moi moi!- kerro.toki
Ilmeisesti olosi ei helpota? Et halua avautuakaan?
No, ei voi mitään. Minä alan valmistautua formuloihin. Se on paljon tätä mielenkiintoisempaa.
Moi moi!Yritä kerran vielä.
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit? kerro.toki kirjoitti:
Yritä kerran vielä.
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit?On vaikeaa puhua siitä, mitä MUUT kirjoittavat. Henkilö, jonka juttuun liittyen jankutat tällä kertaa tätä kysymystäsi, ei ollut allekirjoittanut.
Suomeksi: "olet-säälittävä" ei ole sama henkilö kuin minä. Ymmärrätkö?
Vielä hetken olen täällä, joten nyt ehkä jo avaudut niistä murheistasi, jotka ovat saaneet Sinut hylkäämään rekisteröidyn nimimerkkisi?- MMama
On vaikeaa puhua siitä, mitä MUUT kirjoittavat. Henkilö, jonka juttuun liittyen jankutat tällä kertaa tätä kysymystäsi, ei ollut allekirjoittanut.
Suomeksi: "olet-säälittävä" ei ole sama henkilö kuin minä. Ymmärrätkö?
Vielä hetken olen täällä, joten nyt ehkä jo avaudut niistä murheistasi, jotka ovat saaneet Sinut hylkäämään rekisteröidyn nimimerkkisi?Ottaako koville olla lapsi?
- ihan.sama
kerro.toki kirjoitti:
Yritä kerran vielä.
Onko taas liian vaikeaa puhua siitä mitä kirjoitit?Se on ihan sama keitä yksi kirjoittaja lukee uskovaksi tai ei. Meillä kaikilla on omat käsityksemme siitä kenet laskemme uskovaiseksi ja keitä emme.
- Ihan-naurattaa
Siinä ne taas räyskyttää.....
Pata kattilaa soimaa.
- Ei.luotu.eikirj
Voi kyynel. Kasvaisitte aikuiseksi jos ette kritiikkiä kestä. Tai aina voi lopettaa tällä palstalla käynnin jos se noin ahdistaa.
- HyväIdea_
Jätä vain, kukaan ei kaipaa ainua tänne.
- Ei.luotu.eikirj
HyväIdea_ kirjoitti:
Ei minua ahdista lukea näitä. Lähinnä huvittavaa katsoa miten sinäkin luulet saavuttavasi jotain tuolla ulosannillasi :D
- suosittelen.eutanasiaa
HyväIdea_ kirjoitti:
Rasistikin vielä olet.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ainut
- talikolle.hommia
Kyllä tällä palstalla tuntuu kunnostautuvan ihan uskovaisiksi itseään nimittävät. Niiltä vasta loka lentääkin , meno on kuin lantalan takana.
- kerro.toki
Laita joku esimerkki.
- ItseVanhaKehno
kerro.toki kirjoitti:
Laita joku esimerkki.
Sinä.
- kerro.toki
ItseVanhaKehno kirjoitti:
Sinä.
Etkö parempaan pysty, ihan oikeesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960