Me jotka edelleen olemme sinkkuja

voikokäydäkinniin

Me, jotka olemme sinkkuja jä käytännössä olemme olleet koko ikämme, voiko jossain vaiheessa yllättäen olla niin, ettemme enää olekaan?

21

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhutaanko nyt kaikista sinkuista yhtenä ryhmänä vaiko ainoastaan yksilöistä?

• niistä

No yksittäisistä tapauksista.

• niistä kirjoitti:

No yksittäisistä tapauksista.

No aivan varmasti siihen on ainakin mahdollisuus.
        En ota sen koommin kantaa yksittäistapauksiin koska en niitä tietenkään tunne, mutta tämän yleisluontoisen neuvon annan, mikäli haluat löytää kumppanin itsellesi:

Aivan ensiksi tulee hyväksyä se, että et ehkä koskaan löydä ketään kumppania. Tiedän että tämä kuulosta karulta, mutta ellet sitä voi hyväksyä, tuskin myöskään voit ikinä saada itsestäsi sitä parasta mahdollista irti meitä otettavissa on. Kun olet hyväksynyt tuon totuuden, pyri sen jälkeen hankkiutumaan eroon kaikenlaisista piirteistäsi, joista voit hankkiutua eroon ja joista ei ole sinulle hyötyä muiden näkökulmasta. Mitä tämä käytännössä tarkoittaakaan, on täysin yksilökohtaista. Onnistuttuasi siinä määrin että olet itseesi aidosti tyytyväinen, anna mennä. Ole rohkea. Älä pelkää yhtään mitään. Näin toimiessasi, kyllä joku sinusta ennen pitkää kiinnostuu. Ehkei aivan jokaisen kohdalla näin käy rajallisen ajan vuoksi, mutta... minkäs sitten teet. Ainakin voit sitten todeta yrittäneesi tosissasi. Kaikista pahinta olisi joutua lopulta toteamaan, että "enhän minä koskaan todella edes yrittänyt". Tärkeintä on pelata se käsi kunnolla loppuun saakka, joka sulle on jaettu.

• pitkätukka-68
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

En ota sen koommin kantaa yksittäistapauksiin koska en niitä tietenkään tunne, mutta tämän yleisluontoisen neuvon annan, mikäli haluat löytää kumppanin itsellesi:

Aivan ensiksi tulee hyväksyä se, että et ehkä koskaan löydä ketään kumppania. Tiedän että tämä kuulosta karulta, mutta ellet sitä voi hyväksyä, tuskin myöskään voit ikinä saada itsestäsi sitä parasta mahdollista irti meitä otettavissa on. Kun olet hyväksynyt tuon totuuden, pyri sen jälkeen hankkiutumaan eroon kaikenlaisista piirteistäsi, joista voit hankkiutua eroon ja joista ei ole sinulle hyötyä muiden näkökulmasta. Mitä tämä käytännössä tarkoittaakaan, on täysin yksilökohtaista. Onnistuttuasi siinä määrin että olet itseesi aidosti tyytyväinen, anna mennä. Ole rohkea. Älä pelkää yhtään mitään. Näin toimiessasi, kyllä joku sinusta ennen pitkää kiinnostuu. Ehkei aivan jokaisen kohdalla näin käy rajallisen ajan vuoksi, mutta... minkäs sitten teet. Ainakin voit sitten todeta yrittäneesi tosissasi. Kaikista pahinta olisi joutua lopulta toteamaan, että "enhän minä koskaan todella edes yrittänyt". Tärkeintä on pelata se käsi kunnolla loppuun saakka, joka sulle on jaettu.

Musta kaikkein pahinta, tai tyhmintä, ois lähteä jonkun sellasen mukaan "joka vaan ottaa sut". Nej Nej.
        Uskon aina, että että pitää olla oma itsensä. Se muutos mitä pitää tehdä, on että pitää oppia luottamaan omaan hyvyyteensä. Siis että ei pidä olla "sori et oon", vaan että minä olen. Ei siis kaverin takana, vaan tuot oman juttus esiin.
        Onhan se vaikeeta jollei siihen ole aluks lähtenyt ja on jäänyt vähän taka-alan pojaksi. Nyt en kyllä tiiä minkä ikäinen olet, se vähän vaikutaa.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Musta kaikkein pahinta, tai tyhmintä, ois lähteä jonkun sellasen mukaan "joka vaan ottaa sut". Nej Nej.
        Uskon aina, että että pitää olla oma itsensä. Se muutos mitä pitää tehdä, on että pitää oppia luottamaan omaan hyvyyteensä. Siis että ei pidä olla "sori et oon", vaan että minä olen. Ei siis kaverin takana, vaan tuot oman juttus esiin.
        Onhan se vaikeeta jollei siihen ole aluks lähtenyt ja on jäänyt vähän taka-alan pojaksi. Nyt en kyllä tiiä minkä ikäinen olet, se vähän vaikutaa.

Sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi. Mutta miksi kerroit sen vastauksena minun kirjoitukseeni? Mitä mun pitäis sulle sanoa?

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Eli kannustat ihmisiä muuttumaan toisenlaisiksi ihmisiksi...Unohtamaan sen mitä he ovat omana itsenään ja yrittämään laittaa itsensä sellaiseen muottiin ja teeskennellä sellaista ihmistä, josta ihmiset ympärillä pitävät.....Jep jep...

• CamelBoots kirjoitti:

Eli kannustat ihmisiä muuttumaan toisenlaisiksi ihmisiksi...Unohtamaan sen mitä he ovat omana itsenään ja yrittämään laittaa itsensä sellaiseen muottiin ja teeskennellä sellaista ihmistä, josta ihmiset ympärillä pitävät.....Jep jep...

Ainoastaan kusipää voisi tulkita kirjoitukseni noin.

Paljastuit.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Paljastuit.

Sinä sanoit näin: -pyri sen jälkeen hankkiutumaan eroon kaikenlaisista piirteistäsi, joista voit hankkiutua eroon ja joista ei ole sinulle hyötyä muiden näkökulmasta.-

Aika säälittävää.......Sinä olet ihmisenä sellainen tyypillinen kynnysmatto ja lieassa kulkeva puudeli. NuuskaMuikkunen saisi sinusta varmasti kuuliaisen alistuvan bottom homokaverin.

• CamelBoots kirjoitti:

Sinä sanoit näin: -pyri sen jälkeen hankkiutumaan eroon kaikenlaisista piirteistäsi, joista voit hankkiutua eroon ja joista ei ole sinulle hyötyä muiden näkökulmasta.-

Aika säälittävää.......Sinä olet ihmisenä sellainen tyypillinen kynnysmatto ja lieassa kulkeva puudeli. NuuskaMuikkunen saisi sinusta varmasti kuuliaisen alistuvan bottom homokaverin.

Noin näkee ja kokee asiat nimenomaan kusipäämies.

Kusipäisyys on aivan ensisijainen piirre, josta KAIKKIEN ihmisten tulisi hankkiutua eroon!

• hienoahienoa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Paljastuit.

Miksi ihmeessä omana itsenään oleminen on ns. kusipäistä? Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi vetää jotain roolia saadakseen jotain joltakulta toiselta? Kuulostaa juuri siltä mitä joku psykopaatti tai narsisti tekisi, eli että esittää kiinnostavaa niin pitkään kun esittää...sitten lopulta paljastaa sen paskan itsensä. Mun mielestä ainakin on paljon järkevämpää olla oma itsensä alusta asti ja ihan rohkeasti, vaikkei se ketään miellyttäisikään. Se ei ole kusipäistä. Kusipäistä on olla sellainen ihminen, joka olettaa muiden mukautuvan siihen muottiin minkä itse heille haluaa antavan. Varsinkin narsistit haluavat omaan hoviinsa sellaisia heikkoitsetuntoisia ihmisiä, jotka haluavat miellyttää muita ja jotka eivät uskalla olla omia itsejään.

Paljastuit.

• hienoahienoa kirjoitti:

Miksi ihmeessä omana itsenään oleminen on ns. kusipäistä? Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi vetää jotain roolia saadakseen jotain joltakulta toiselta? Kuulostaa juuri siltä mitä joku psykopaatti tai narsisti tekisi, eli että esittää kiinnostavaa niin pitkään kun esittää...sitten lopulta paljastaa sen paskan itsensä. Mun mielestä ainakin on paljon järkevämpää olla oma itsensä alusta asti ja ihan rohkeasti, vaikkei se ketään miellyttäisikään. Se ei ole kusipäistä. Kusipäistä on olla sellainen ihminen, joka olettaa muiden mukautuvan siihen muottiin minkä itse heille haluaa antavan. Varsinkin narsistit haluavat omaan hoviinsa sellaisia heikkoitsetuntoisia ihmisiä, jotka haluavat miellyttää muita ja jotka eivät uskalla olla omia itsejään.

Paljastuit.

Kusipäisyys ja vässykkämäisyys ovat OIREITA.

Lainaus eräästä keskustelustani erään toisen kanssa:
        "En mielestäni lokeroi miehiä tämän teorian myötä, en missään tapauksessa ainakaan radikaalisti. Tiedostan itse täysin, että jokainen tapaus on yksittäistapaus. Siten, tällä menetelmällä(ni) ei tulisi lokeroida oikeastaan ketään ikinä. On lukemattomia tasoja, joilla voit osoittaa olevasi V tai K. Mitä harvemmin ja/tai mitä miedommin, sitä kyseenalaisempaa on että sellainen olet. Kun joskus voi kyseessä olla aivan inhimillinen moka - jokainen tilanne on siis täysin ainutlaatuinen sekä täysin tulkinnanvarainen. Tähän saakka on vaan näyttänyt siltä, että liian moni on tulkinnut teoriani nimenomaan jonkilaisena raakana lokerointimenetelmänä. Ymmärtääkseni sen vuoksi mun päälle jatkuvalla syötöllä hyökätään, koska hyökkääjät ottavat sanomani liian henkilökohtaisesti.

Ja siksi en hermostu.

"Nuo sinun mainitsemat kusipäät taas peittää oman epävarmuuden näennäiseen itsevarmuuteen. Muita ihmisiä putää alistaa ja nostaa itsensä ylemmäksi, mutta oma arvostuksen puute senkin tekee. Epävarmuus."

Tää oli ihan hyvä tulkinta minusta. Vaikka mies voikin olla epävarma, hän voi tavallaan aivopestä itsensä olemaan itsevarma - noudattamaan hyväksi havaittuja ohjenuoria. Kätkeä pelkonsa jonkin kulissin taakse. Tämä lähestymistapa kuitenkin edellyttää tietoista omistautumista manipuloidakseen naiset pitämään hänestä, ja se ihan oikeasti toimii, kun saa siitä käytännön kokemusta... eli siitä tulee sellainen itseäänruokkiva kierre - jokaisella onnistumisellaan saa lisää itseluottamusta itselleen, vaikka ei ikinä toteuttaisikaan sitä todellista omaa itseään. Ja se on nimenomaan kusipäistä toimintaa!

Kusipäämies pelkää ehkä eniten sitä, ettei ikinä pystyisi syystä tai toisesta saamaan naista tai naisia olemalla heille rehellinen, mutta hän voi kätkeä pelkonsa sen luoman kulissinsa taakse, jonka voimaan on oppinut luottamaan. Tuskin monikaan mies ainakaan täysin ymmärtää, kuinka isoja positiivisia vaikutuksia sillä on tai olisi heidän ja kaikkien muidenkin kannalta, että on oma peloton itsensä, oli sitten millainen hyvänsä. Monille miehille manipulointi on se ainoa keino saada naisia, koska eivät paremmasta edes tiedä. Tai jos tietävät, se kertoo siitä, että he ovat todella pilaantunutta tavaraa - haluavat täysin tietoisesti vain käydä mahdollisimman monta naista läpi."

• d123d123123d

"MiesJokaTietääMitäHaluaa" olet ilmiselvä narsisti. Projisoit keskustelukumppaneihisi omat piirteesi, esim tuo paljastuit olet kusipää lause ilmensi selkeästi oman narsismisi.

• d123d123123d kirjoitti:

"MiesJokaTietääMitäHaluaa" olet ilmiselvä narsisti. Projisoit keskustelukumppaneihisi omat piirteesi, esim tuo paljastuit olet kusipää lause ilmensi selkeästi oman narsismisi.

Mitä haittaa siitä on kenellekään että muuttaa itsensä haluttavammaksi muiden silmissä, kunhan kuitenkin aina kunnioittaa kaikkia muita, etenkin naisia?

Jos mä olisin narsisti, miksi mä kertoisin teille sellaisia tietoja joiden myötä voisin saada myöhemmin "kilpailijoita" itselleni? Sehän olisi aivan v*tun typerää. Kaikista fiksuinta narsistille olisi pitää tällaiset tiedot omanaan!

• .. NiinKin voi ElämäSä Käyrä.. Sen tietää vasta sitten miten kävi, kun Viimeinen Pihaus Pihahtaa.. ;P

• Pillujen--asiantuntija

Kyllä ruma mies tietää että on sinkku koko elämänsä.

• Kaisanoasaa

Joku äkkirikastunut ätmi voi löytää naisen mutta ei saa rakkautta koska naista kiinnostaa vain raha. Ätmi luulee että nainen oikeesti tykkää mutta on ätmin kanssa vain rahan takia.

• niinkinpäinvoikäydä

Myös voi käydä niin, että parisuhteessa olevasta voi yhtäkkiä tulla sinkku.

• eivälttämättä

Meteoriitti surmasi dinosaurukset, mutta dinosaurukset elivät satojamiljoonia vuosia ilman että meteoriitit vaikutti niihin mitenkään. Eli ei pidä laskea sen meteoriitin varaan.

• ICDkoodi4xxx

Skitsofrenian oire

Uskoo tietävänsä mitä toinen ajattelee ja seuraavaxi sanoo

• 123d3d323d23

Keittiöpsykologi, tuskin sinulla on mitään oikeaa tietoa skitsofrenia sairaudesta.

• Pillulääkäri
        123d3d323d23 kirjoitti:

Keittiöpsykologi, tuskin sinulla on mitään oikeaa tietoa skitsofrenia sairaudesta.

Kuka tahan voi lukea tautiluokituxet

mutta diagnoosin voi tehda vain pätevötynyt lääkäri

Hekin joutuvat ajoittain tarkistamaan erotteludiagnoosin

samasta lähteestä

Vain vakuutuslääkäri tekee diagnoosit näkemättä potilasta

Eivätkä ole edes totuusvelvollisia oikeudessa

kun ilmenee tahallan tehty väärä diagnoosi

vakuutuskorvausten eväämisexy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe