Kysymys seksistä

Monensil treffeil voi teiän mielestä panna?

20

4409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HannaU

      Minusta se kuuluu parisuhteeseen, ei tapailuvaiheeseen.... ja tiedän, että moni on eri mieltä. Ei mua haittaa, jokainen elää kuten itse tahtoo. Itsellä kynnys olemiseen alasti toisen kanssa lähekkäin ja avautua henkisesti toiselle, kuten siinä tilanteessa avaudutaan, on niin suuri, etten voi kuvitella tekeväni sitä vieraan ihmisen kanssa. Luottamusta ja rakkautta on oltava ensin ja paljon.

      N32

      • Toi on ihan hyvä periaate, mut ootko huomannu et monet miehet sanoo ettei ne tiedä voiko ne seurustella ellei ekaks panna? Miten neuvosit tollases tilantees tekemään?


      • sdlsfk

        Voiko sellainen mies olla vilpittömin aikein liikkeellä, joka kohtelee naistaan kuin panopuuta ja vonkaa ensimmäiseksi seksiä? Sehän kohtelee sua kuin huoraa.
        Testaa poikaystävä pidättymällä sänkypuuhista ja katso mitä tapahtuu. Jos se suuttuu se on varma merkki ettei välitä sinusta. Silloin on viisainta dumpata kuin humpata.


      • HannaU
        sdlsfk kirjoitti:

        Voiko sellainen mies olla vilpittömin aikein liikkeellä, joka kohtelee naistaan kuin panopuuta ja vonkaa ensimmäiseksi seksiä? Sehän kohtelee sua kuin huoraa.
        Testaa poikaystävä pidättymällä sänkypuuhista ja katso mitä tapahtuu. Jos se suuttuu se on varma merkki ettei välitä sinusta. Silloin on viisainta dumpata kuin humpata.

        Juuri näin, täysin samaa mieltä. Siinä tapauksessa teen niin, että en ota miestä, joka ei voi seurustella ilman seksin kokeilua ensin. Odotan sellaista, joka voi odottaa hiukan pidempään.

        John Grey kirjoittaa kirjassa Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta, että naisen on helppo saada mies sänkyyn, mutta silloin mies ei ole kovin sitoutunut. Ei tietysti koske kakkia tapauksia. Mutta siis psykologiMIES käskee naisia olemaan heti antamatta, että henkinen kiintymys kasvaisi ensin. Itsellä tänä kyllä ei ole edes periaate, vaan en kertakaikkiaan pystyisi seksiin vieraan miehen kanssa.

        Hyvänen aika - miten sitä paitsi ihmiset ennen vanhaan pariutuvat ja menivät naimisiin? Yhteiskunnan moraalinen ilmapiiri ei sallinut esiaviollisia suhteita. Useimpien piti odottaa hääyöhön asti, halusivat itse tai eivät. Silti ihmiset uskalsivat seurustella. Nykyisin pitää saada kaikki heti, seksikin.


      • dopd
        HannaU kirjoitti:

        Juuri näin, täysin samaa mieltä. Siinä tapauksessa teen niin, että en ota miestä, joka ei voi seurustella ilman seksin kokeilua ensin. Odotan sellaista, joka voi odottaa hiukan pidempään.

        John Grey kirjoittaa kirjassa Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta, että naisen on helppo saada mies sänkyyn, mutta silloin mies ei ole kovin sitoutunut. Ei tietysti koske kakkia tapauksia. Mutta siis psykologiMIES käskee naisia olemaan heti antamatta, että henkinen kiintymys kasvaisi ensin. Itsellä tänä kyllä ei ole edes periaate, vaan en kertakaikkiaan pystyisi seksiin vieraan miehen kanssa.

        Hyvänen aika - miten sitä paitsi ihmiset ennen vanhaan pariutuvat ja menivät naimisiin? Yhteiskunnan moraalinen ilmapiiri ei sallinut esiaviollisia suhteita. Useimpien piti odottaa hääyöhön asti, halusivat itse tai eivät. Silti ihmiset uskalsivat seurustella. Nykyisin pitää saada kaikki heti, seksikin.

        Ennen oli ennen, nyt on nyt.


      • kwhty
        dopd kirjoitti:

        Ennen oli ennen, nyt on nyt.

        Niinpä. Ja kaikki päin persettä "kaikki mulle heti tänne nyt" .


    • ElänTänäänkinTäysillä

      En laske kylläkään treffien määrää siihen. Se tapahtuu vaikka ekoilla jos molemmilla siihen vetoa.

      • jdhfriugaig

        Sama täällä. On useampikin kerta kun on ravintolasta suoraan saatellut naisen kotiinsa, ja päädytty puuhiin samana iltana. Siitä sitten jatkunut suhteet vuodesta eteenpäin joka kerta.
        Kun sänkyyn asti mennään, olen itsekin ottanut jutun silleen, että nyt ollaan yhdessä kunnes jutut päättyy. Yleensä jutut kestäneet noin vuoden, ja sitten taas baanalle. Jotkut jutut kestäneet kolmekin vuotta. Kun jonkun kanssa on alkanut tuolleen olee, ei enää katsella muita, eikä käydä baanallakaan ellei sit yhdessä ko naisen kanssa.


    • Omien kokemuksien mukaan. Aika pian..naiset haluu.. Jossain tapauksessa ainakin 10 ekalla jos sanotaan 10 vuoden ero teini Plus vanhemmat naiset. treffeillä. No ne ei kestänyt. En ole edes vielä keski-ikäinen.. tai no ehkä jonkun kaavan mukaan. kyllä ne naiset ne naiset...

    • Jouhki

      Menimme naisen kotiin ekoilla treffeillä ja nainen tarjoili muutakin kuin kahvia vaikka en vongannut mitään. Olemme olleet yhdessä jo 13 vuotta ja on yksi lapsi.

    • PaljonPannut

      Ekal.

    • Jouman1

      Tietty ekoilla treffeillä, jos ekoilla ei saa niin toinen on pihtari ja vaihtoon...

    • kookoo

      Vartti tapaamisesta on ookoo.
      -Tulee 20vee täyteen heinäkuussa.


      -Edellinen sanoi seuraavan päivän session jälkeen, et olis ollut valmis jo eka iltana, et se siitä.
      Naiset voi olla puutteessa, ja normaalimies kun näköpiirissä, mikäettei?
      -Eihän se ole lupaus mistään.

    • Virranvarrella

      Mikäli kyseessä kaksi aikuista, niin ensimmäiset voi päättyä seksin iloihin mikäli molemmilla kipinää, aitoa vetoa. Toisella tapaamisella viimeistään. Jos siirtyy tuonnemmaksi niin ei lupaa hyvää.

    • näin-on-

      Paree heivata pois jos ei muutaman treffin jälkeen tapahdu mitään, silloin on pihtari tai MT-ongelmainen.

    • RiippuuTilanteesta

      Kyllähän se riippuu tilanteesta. Ja siis toki voi ihan koska haluaa, kunhan se halu on molemminpuolista. Mutta on aika iso ero siinä, meneekö ekoille treffeille ennestään tuntemattoman kanssa, jonka kanssa vasta katsotaan, kiinnostaako alkaa tutustua enemmän - vai meneekö ekoille treffeille ennestään tutun ihmisen kanssa, jonka kanssa ollaan ehkä molemminpuolisesti ihastuneita, vaikkei tätä ennen oltaisi varsinaisesti deittailtu.

    • VaikkaJokaKerta

      Kaikilla !!

    • Tarkka

      juu,onpa sellaisia naisiakin jotka vonkaa heti melkein tavattua. Sattui nimittäin kohdalle,itse ollut pitkässä liitossa missä ei tapahtunut n.5 vuoteen mitään,erottuamme olin vuoden yksin kunnes tapasin omasta mielestäni kivan naisen. naisella oli kova kiire päästä panemaan mut ittellä pitää tutustua toiseen ensin edes jotenkuten... siitäpä nainen ei tykännyt ja lähti. Tavattiin 3 kertaa hänen kanssaan..

      • oplöppo

        Voi helevetti sua, uskovainen?


    • Adebar

      Silloin kun molemmat haluavat!
      Minusta on järjetöntä pohtia, milloin pitää tai milloin saa. Jokainen normaali aikuinen tietää itse ( tai ainakin pitäisi tietää), tekeekö mieli vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe