*** Ilmoitus koko maailmalle ***

Väite 1.) Kaikista turvallisin paikka tässä maailmassa nm. NuuskaMuikkuselle on minun rinnallani/läheisyydessäni. Tapahtui mitä tapahtui.

Väite 2.) Vaikka minulla ja Nuuskalla olisi minkälainen suhde tahansa tai ei suhdetta laisinkaan, väite yksi tulisi aina pitämään paikkansa.

Väite 3.) Mikäli Nuuska oikeasti haluaisi ja tekisi minulle henkilökohtaisesti kristallinkirkkaan selväksi, että hän ei väitteistäni yksi ja kaksi tai mistään muustakaan huolimatta haluaisi (jatkossa) olla minun kanssani missään tekemisissä, soisin sen hänelle silmääni räpäyttämättä ja toivottaisin hänelle samalla mitä lämpimimmät onnentoivotukseni, enkä sen jälkeen enää koskaan katsoisi taakseni.

Väite 4.) Mitä tahansa tapahtuukin/tapahtuisikin, tulen aina tekemään kaikkeni sen eteen, ettei Nuuskalle koskaan tapahtuisi mitään pahaa tai ettei hän saisi koskaan kärsiä ainakaan minun takiani. Vahingot voivat olla vahinkoja, mutta millään tasolla tietoisesti en koskaan häntä tulisi satuttamaan. Mikäli Nuuska kokee, että olen aiemmin hänen mielestään niin tehnyt, en voi kuin pyytää häneltä mitä syvimpiä anteeksipyyntöjäni. Mikä on tehty, on tehty.

_______________________________________________________________

Mikäli NuuskaMuikkune sitä haluaa, olen valmis julkaisemaan Suomi24-profiilissani koko nimeni, osoitteeni, sekä nykyisen autoni rekisterinumeron vakuudeksi siitä, että muut ihmiset voisivat ja osaisivat etsiä minut käsiinsä ja repiä minut kappaleiksi, mikäli kävisi ilmi, että olen selkeästi toiminut jollakin tavoin vastoin jotakin tai joitakin tai kaikkia näistä esittämistäni väitteistä 1, 2, 3 tai 4.

Itse asiassa, mikäli kävisi ilmi, että olen toiminut vastoin väitteitäni, ansaitsisin mielestäni paljon pahempaa kuin kappaleiksi repimisen. Se kun kuulostaa minusta varsin nopealta toimenpiteeltä, eikä siksi olisi mielestäni kovinkaan hyvä ratkaisu. Siksi suosittelisin teille, että soisitte minulle mahdollisimman pitkäkestoista rakaa kidutusta, mielellään jatkaen sitä niin pitkään kuin vain saisitte minut keinolla millä hyvänsä elossa pidettyä. Siitä en erityisemmin pitäisi, mutta varmasti kaiken sen tulisin ansaitsemaan rikkoessani väitteitäni 1, 2, 3, ja/tai 4 kaiken tapahtuneen jälkeen.

Vai luuleeko joku ihan oikeasti, että tulisin näillä lihaksillani juoksemaan pitkäänkin teitä muita karkuun, mikäli aihetta siihen ilmenisi(?)

*** If you don't understand Finnish language, please copy-paste above text to Google Translator and find out what it means. Thanks! ***

160

2343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko nukkunut riittävästi?

      • Kyllä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kyllä.

        Oletteko rakastavaisia?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oletteko rakastavaisia?

        Minä ainakin rakastan häntä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Minä ainakin rakastan häntä.

        Tiedätkö että Nuuska on mies?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tiedätkö että Nuuska on mies?

        En voi kommentoida tätä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        En voi kommentoida tätä.

        Oikeastaan Nuuska voisi olla nainen. Ainakin Nuuska ajattelee kuin naiset, vaikka väittää olevansa MGTOW.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oikeastaan Nuuska voisi olla nainen. Ainakin Nuuska ajattelee kuin naiset, vaikka väittää olevansa MGTOW.

        Mitä MGTOW tarkoittaa selkokielellä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mitä MGTOW tarkoittaa selkokielellä?

        Miehet jotka kulkevat omia polkujaan.

        Ne ei ole kiinnostuneita miellyttämään naisia.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Miehet jotka kulkevat omia polkujaan.

        Ne ei ole kiinnostuneita miellyttämään naisia.

        Onko sulla tietoa, missä vaiheessa kaikki nämä kaikenkarvaiset epäviralliset termit täällä on keksitty?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Onko sulla tietoa, missä vaiheessa kaikki nämä kaikenkarvaiset epäviralliset termit täällä on keksitty?

        Ei hajuakaan. Lueskelin ekoja kommentteja tällä palstalla elo- tai syyskuussa 2016, olivat ainakin jo tuolloin olemassa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei hajuakaan. Lueskelin ekoja kommentteja tällä palstalla elo- tai syyskuussa 2016, olivat ainakin jo tuolloin olemassa.

        Kuulostaa siltä että nuo termit on keksitty jossain loputtoman epätoivon lomassa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että nuo termit on keksitty jossain loputtoman epätoivon lomassa.

        Luulen että joku on kehittänyt teorian omaksi elannokseen. Lienee pienimuotoinen bisnes ja siihen hurahtaneet eivät käsitä asiaa.


    • sorryvaan

      Nuuskis on mies, jos suhteista puhut

    • Vähissä on tervepäiset miehet tällä palstalla..

      • Mikäli viittaat sarkastisesti minuun, niin voin vakuuttaa sulle, että ainakin minä olen 100% ymmärryksessä eikä mulla ole mitään psykooseja.


      • Joo, mutta vika on naisissa (tai Nuuskassa).


      • RennostiM: llä vois olla jotain sanottavaa tähän..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        RennostiM: llä vois olla jotain sanottavaa tähän..

        Olen skipannut hänen kommenttinsa, täytynee lukea niistä muutama niin tiedän mistä olen jäänyt paitsi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        RennostiM: llä vois olla jotain sanottavaa tähän..

        Mihin? Ja kuka hän on?


      • Jep, olin jo menossa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        RennostiM: llä vois olla jotain sanottavaa tähän..

        Se on se, ainakin mulle uusi nimi, jonka missiona on puhua vitusta ja siitä kuinka ihana ja kaunis elin se on.

        Joten painukaa vittuun siitä, kaikki.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on se, ainakin mulle uusi nimi, jonka missiona on puhua vitusta ja siitä kuinka ihana ja kaunis elin se on.

        Joten painukaa vittuun siitä, kaikki.

        Tässä kohtaako pitäisi nauraa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on se, ainakin mulle uusi nimi, jonka missiona on puhua vitusta ja siitä kuinka ihana ja kaunis elin se on.

        Joten painukaa vittuun siitä, kaikki.

        Tuli mieleen biisi!

        https://youtu.be/mHdHu5FZTJU

        Tommyvainaahan se siellä räpätä luikuttelee...


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Tässä kohtaako pitäisi nauraa?

        Eipä tarvi lupia kysellä..



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eipä tarvi lupia kysellä..

        En kysynytkään lupaa. Tiedustelin vain, että oliko kirjoituksen tarkoitus naurattaa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        En kysynytkään lupaa. Tiedustelin vain, että oliko kirjoituksen tarkoitus naurattaa.

        Ei.



      • Dissident kirjoitti:

        Hei... kato mitä löysin!

        https://youtu.be/6mN6kjM_ncA

        Zädääm hei! Löytö! Löytö!

        Joo..mä oon hei kuullu ton, ite linkkasit..

        Mut jotenkin tää sopis paremmin aloituksen henkeen..

        https://youtu.be/vxSGNwK52kQ

        Tai mä nyt tajunnu koko aloitusta, mut..näin.

        Tietääkö kukaan jotain hyvää leffaa Netflixistä? Mieluiten scifi/ fantasia -osastoa..?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo..mä oon hei kuullu ton, ite linkkasit..

        Mut jotenkin tää sopis paremmin aloituksen henkeen..

        https://youtu.be/vxSGNwK52kQ

        Tai mä nyt tajunnu koko aloitusta, mut..näin.

        Tietääkö kukaan jotain hyvää leffaa Netflixistä? Mieluiten scifi/ fantasia -osastoa..?

        Ite just aloin katteleen tuosta kakkososaa kun jäi väliin ja huomasin että telkkarista tulis kolmas osa yhdeksältä, kyllähän noi paremmat ajat fantasiasta käy:

        https://areena.yle.fi/1-4198361


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ite just aloin katteleen tuosta kakkososaa kun jäi väliin ja huomasin että telkkarista tulis kolmas osa yhdeksältä, kyllähän noi paremmat ajat fantasiasta käy:

        https://areena.yle.fi/1-4198361

        Oli maailmansota ja kaikkee..

        Voi kyynel..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oli maailmansota ja kaikkee..

        Voi kyynel..

        Joo mutta kaiken ahdingonkin keskellä oli toivoa. Ihan hienoja nuo on kattoa kun on värilliseks muuttaneet filmejä. Kannattaa tsekata.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo..mä oon hei kuullu ton, ite linkkasit..

        Mut jotenkin tää sopis paremmin aloituksen henkeen..

        https://youtu.be/vxSGNwK52kQ

        Tai mä nyt tajunnu koko aloitusta, mut..näin.

        Tietääkö kukaan jotain hyvää leffaa Netflixistä? Mieluiten scifi/ fantasia -osastoa..?

        Guardians of the galaxy!

        Ihan paras se pesukarhu siinä!


        Suosittelen...oon ykkösen ja kakkosen kattonut. Marvelia....


      • Dissident kirjoitti:

        Guardians of the galaxy!

        Ihan paras se pesukarhu siinä!


        Suosittelen...oon ykkösen ja kakkosen kattonut. Marvelia....

        Ko mäkin oon nähny ne..

        I'm Groot..

        Mulla on Grootin kuva paidassa. Oikeasti on.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ko mäkin oon nähny ne..

        I'm Groot..

        Mulla on Grootin kuva paidassa. Oikeasti on.

        Sen pikku grootin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sen pikku grootin..

        Ai joo. Se oli huippu kakkosessa....kun kantoi kaikkee niille sinne putkaan...ja muutenkin oli vinkeä kaiffari.

        Sen kaltaisista pöhelöistä tulet kyllä mulle mieleen....luonnonlapsi...


      • Dissident kirjoitti:

        Guardians of the galaxy!

        Ihan paras se pesukarhu siinä!


        Suosittelen...oon ykkösen ja kakkosen kattonut. Marvelia....

        Wonder Womanin muuten katoin viimeks Marvellilta..

        Ihan ok raina, sano.

        Tai älä sano...tai sano..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Wonder Womanin muuten katoin viimeks Marvellilta..

        Ihan ok raina, sano.

        Tai älä sano...tai sano..

        No Hulkkeja vois tulla lisää. Se oli siinä Avenger ykkösessä huippu kun mätti nilkasta kiinnipitäen sitä Thorin velipuolta kaaressa puolelta toiselle.

        Mä taisin muuten kattoo telkusta Thorin kakkosen viimeks...

        Ton vois joskus vilikasta...heh...en oo gynekolooki, mutta voinhan tuota vilikasta! Silleen täällä sanotaan.


      • Dissident kirjoitti:

        Ai joo. Se oli huippu kakkosessa....kun kantoi kaikkee niille sinne putkaan...ja muutenkin oli vinkeä kaiffari.

        Sen kaltaisista pöhelöistä tulet kyllä mulle mieleen....luonnonlapsi...

        Juu, ja entäs kun se antaa töppöselle vauhtia,..

        https://youtu.be/BLYdTB8JLOs

        Ei pidä pikku mölinöiden antaa häiritä keskittymistä, siinäpä sitä oikea mindfulness-mestari..


      • Dissident kirjoitti:

        No Hulkkeja vois tulla lisää. Se oli siinä Avenger ykkösessä huippu kun mätti nilkasta kiinnipitäen sitä Thorin velipuolta kaaressa puolelta toiselle.

        Mä taisin muuten kattoo telkusta Thorin kakkosen viimeks...

        Ton vois joskus vilikasta...heh...en oo gynekolooki, mutta voinhan tuota vilikasta! Silleen täällä sanotaan.

        Entäs X-menit?

        Niistähän on ollu paljon tälläkin palstalla puhetta, siis eksistä..

        hihii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, ja entäs kun se antaa töppöselle vauhtia,..

        https://youtu.be/BLYdTB8JLOs

        Ei pidä pikku mölinöiden antaa häiritä keskittymistä, siinäpä sitä oikea mindfulness-mestari..

        Niin. Mä näin Hesellä tänään ihan samanmoisen pikkutytön. Sillä oli markkinaropellihässäkkä kädessä ja touhuili kokoajan vaikka mitä. Sain hymynkin siltä. Suu kävi kokoajan ja tanssiliikkeitä tuli. Lelua kun kysyttiin, näytin sille hyllyn missä ne oli. Jumppas siinä vitriinin edessä ja mietti tarkkaan. Osoitti vihreää palapeliä, mutta äitinsä sanoi, että ei väliä, kunhan on violetti...

        Mä voisin elää tuollasena lopun ikääni...

        Mut ei käy päinsä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Entäs X-menit?

        Niistähän on ollu paljon tälläkin palstalla puhetta, siis eksistä..

        hihii.

        Äksmänit on hyviä....mähän joskus kyselin täällä, että mikä mutantti haluisit olla...muistatkos nää sitä, vai kaivoitko jossain muualla korvaa?


      • Dissident kirjoitti:

        Äksmänit on hyviä....mähän joskus kyselin täällä, että mikä mutantti haluisit olla...muistatkos nää sitä, vai kaivoitko jossain muualla korvaa?

        Mä muistan, ja mä olin jotain siihen vastaamassakin, mutta siihen tuli jotain keskeytystä..ehkä mun piti mennä vaan pesemään se vaikkutöhnänen sormi.. Nam.

        Juu, mähän kävin sen Apocalypsen katsoon leffassa.. Oli teatteriin niin kiire, että juostessa tippu housut puolipolviin. Tosi juttu.. Kun mä oli laittanut semmoset mukavat, vähän liian isot verkkarit jalkaan., että on kiva leffassa köllötellä..

        Opiksi! Ei pidä sinun juokseman liian isoissa ja liukkaissa pöksyissä, etenkin jos niiden vyötärökuminauhaan ei voi luottaa, tai jos on pakko, niin vedät sitten henkseleillä kiinni..

        Miten tulikin mieleen Uuno juoksemassa pitkin kaupunkia... voi ei..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä muistan, ja mä olin jotain siihen vastaamassakin, mutta siihen tuli jotain keskeytystä..ehkä mun piti mennä vaan pesemään se vaikkutöhnänen sormi.. Nam.

        Juu, mähän kävin sen Apocalypsen katsoon leffassa.. Oli teatteriin niin kiire, että juostessa tippu housut puolipolviin. Tosi juttu.. Kun mä oli laittanut semmoset mukavat, vähän liian isot verkkarit jalkaan., että on kiva leffassa köllötellä..

        Opiksi! Ei pidä sinun juokseman liian isoissa ja liukkaissa pöksyissä, etenkin jos niiden vyötärökuminauhaan ei voi luottaa, tai jos on pakko, niin vedät sitten henkseleillä kiinni..

        Miten tulikin mieleen Uuno juoksemassa pitkin kaupunkia... voi ei..

        Niin ja vastaus olis siihen, että kuka hahmo haluais olla.. Niin Mystique minäkin olisin..

        Kah, ku tuohan vois olla välleen lintu ja sitten taasen kala..ja kaikkee siinä vällillä, vaekkas savolaene..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä muistan, ja mä olin jotain siihen vastaamassakin, mutta siihen tuli jotain keskeytystä..ehkä mun piti mennä vaan pesemään se vaikkutöhnänen sormi.. Nam.

        Juu, mähän kävin sen Apocalypsen katsoon leffassa.. Oli teatteriin niin kiire, että juostessa tippu housut puolipolviin. Tosi juttu.. Kun mä oli laittanut semmoset mukavat, vähän liian isot verkkarit jalkaan., että on kiva leffassa köllötellä..

        Opiksi! Ei pidä sinun juokseman liian isoissa ja liukkaissa pöksyissä, etenkin jos niiden vyötärökuminauhaan ei voi luottaa, tai jos on pakko, niin vedät sitten henkseleillä kiinni..

        Miten tulikin mieleen Uuno juoksemassa pitkin kaupunkia... voi ei..

        Nooh.... mitäs pienistä, kun ei ne pienetkään meistä...

        Mua tänään otti sitten kunnolla nuppiin... oli tullut karhulappuja ihan roimasti. Joku....en minä...oli laittanut useamman laskun vaan lehtipinkan väliin keittiöön.

        Koitan tässä nieleskellä tilannetta...mietin kiireesti, että minkä järjestelmän kehitän, että näin ei käy enää ikinä...vähän menee budjetit mietintään, kun satasilla laskuja pompsahtaa ykskaks kuukausien päästä karhutoimiston logon alla...

        Ei meinaa edes huumori auttaa...päätä kivistää...ja varsinkin kun tiedän kuka hyväntahtoinen kaveri ne laskut on "järjestellyt sinne...aaaarrrggghhh!!!!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin ja vastaus olis siihen, että kuka hahmo haluais olla.. Niin Mystique minäkin olisin..

        Kah, ku tuohan vois olla välleen lintu ja sitten taasen kala..ja kaikkee siinä vällillä, vaekkas savolaene..

        Viojoletti savolaane akka? Suattaspa ollakkii näky ja aeanakin haaskan kuulosta. Mutta kyllähä sä oekeen haaska oottii jo nyttennii....

        Kekkanaarua...


      • Dissident kirjoitti:

        Nooh.... mitäs pienistä, kun ei ne pienetkään meistä...

        Mua tänään otti sitten kunnolla nuppiin... oli tullut karhulappuja ihan roimasti. Joku....en minä...oli laittanut useamman laskun vaan lehtipinkan väliin keittiöön.

        Koitan tässä nieleskellä tilannetta...mietin kiireesti, että minkä järjestelmän kehitän, että näin ei käy enää ikinä...vähän menee budjetit mietintään, kun satasilla laskuja pompsahtaa ykskaks kuukausien päästä karhutoimiston logon alla...

        Ei meinaa edes huumori auttaa...päätä kivistää...ja varsinkin kun tiedän kuka hyväntahtoinen kaveri ne laskut on "järjestellyt sinne...aaaarrrggghhh!!!!

        Jaaa...no kuka? Tai eihän tuo mun persettä kutita, eikä kävelyä hidasta..

        Mulla ei kyllä yllätyslaskuja tule, mä oon aika jämpti raha-asioissa.

        Eeh..vai onks sul taas uus eukko kierroksessa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaaa...no kuka? Tai eihän tuo mun persettä kutita, eikä kävelyä hidasta..

        Mulla ei kyllä yllätyslaskuja tule, mä oon aika jämpti raha-asioissa.

        Eeh..vai onks sul taas uus eukko kierroksessa?

        Ehkä avulias emäntäehdokas helpotti herran ja hidalgon "kylpyläviikonloppu" vs "laskujen maksu" -valintaa sujauttamalla lasut jemmaan kun oli niin kiva mennä minilomalle :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaaa...no kuka? Tai eihän tuo mun persettä kutita, eikä kävelyä hidasta..

        Mulla ei kyllä yllätyslaskuja tule, mä oon aika jämpti raha-asioissa.

        Eeh..vai onks sul taas uus eukko kierroksessa?

        Poitsu luultavasti. Mulla ollut tää kevät sellasta hässäkkää, että on monta mahdollisuutta kun se on ne sinne voinut laittaa. Tuskin tätä on ajatellut, mutta jotenkin pitää saada tää kuriin... ei oo eka kerta. Ja ei ole eka kerta kun oon ehtinyt muutakin. Tää isossa (mulle liian iso) omakotitalossa lumien, kotitöiden, töiden, harrastusten yms. Keskellä on oikeesti pirun haastavaa...pitäis olla silmät selässäkin...

        No ei minultakaan laskut jää maksamatta, kun tiedän niistä...kristallipalloa ei ole...

        Ei ole. Sehän se vielä puuttuis...

        Tulis jo se kesä...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä avulias emäntäehdokas helpotti herran ja hidalgon "kylpyläviikonloppu" vs "laskujen maksu" -valintaa sujauttamalla lasut jemmaan kun oli niin kiva mennä minilomalle :D

        No noi ois voinut periaatteessa olla siltäajalta kun täällä pyöri naikkonen....????

        Oisinko voinut itse tökätä sivuun tyylillä, "mihin mä nämä tästä tungen kun se nainen tulee tänne!"???

        Mutta silti...mun pitää järjestää joku systeemi, mihin laitan laskut jotenkin niin, että ne ei häviä.
        Kyllä jokatapauksessa saa peiliin katsoa ihan itse...ei auta kiukkuilut tässä....


      • Dissident kirjoitti:

        Poitsu luultavasti. Mulla ollut tää kevät sellasta hässäkkää, että on monta mahdollisuutta kun se on ne sinne voinut laittaa. Tuskin tätä on ajatellut, mutta jotenkin pitää saada tää kuriin... ei oo eka kerta. Ja ei ole eka kerta kun oon ehtinyt muutakin. Tää isossa (mulle liian iso) omakotitalossa lumien, kotitöiden, töiden, harrastusten yms. Keskellä on oikeesti pirun haastavaa...pitäis olla silmät selässäkin...

        No ei minultakaan laskut jää maksamatta, kun tiedän niistä...kristallipalloa ei ole...

        Ei ole. Sehän se vielä puuttuis...

        Tulis jo se kesä...

        Suosittelen laskuarkiston siirtämistä jääkaapin oveen magneettien avulla, toiminut ainakin mulla kiitettvästri niiden harvojen paperilaskujen mitä tulee sun muiden muistettavien kanssa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Suosittelen laskuarkiston siirtämistä jääkaapin oveen magneettien avulla, toiminut ainakin mulla kiitettvästri niiden harvojen paperilaskujen mitä tulee sun muiden muistettavien kanssa.

        No mulla tässä monta mutkaa. Postilaatikosta tuotu lasku kirjekuoressa. Se pitäisi avata ja toimittaa yöpöydän minunpuoleiseen laatikkoon. Maksetut toisen puolen laatikkoon merkillä M. Ennen maksoin ne 2 kertaa kk;ssa, mutta nyt tili tulee kerran kuukaudessa ja lisäksi en ole itse aina hakenut postia. Joku on sotkenut idioottivarman systeemin...

        Se on toiminut ainakin 3 vuotta kuin Sveitsiläinen kello ja sentin senttiä en ole viivästymiskorkoja maksellut...

        Oon just näillä...ehkä typeränkuulosillakin järjestelmillä helpottanut muistamista ja tälläset outoudet ykskaks mietityttää.

        Pitää pitää palaveri muksujen kanssa...avaamattomille laskuille pitää olla joku paikka myös. Se on puuttuva lenkki minusta...muut niitä ei saa avata, kun muuten ei mene maksujärjestykseen laatikkoon...


      • Dissident kirjoitti:

        No mulla tässä monta mutkaa. Postilaatikosta tuotu lasku kirjekuoressa. Se pitäisi avata ja toimittaa yöpöydän minunpuoleiseen laatikkoon. Maksetut toisen puolen laatikkoon merkillä M. Ennen maksoin ne 2 kertaa kk;ssa, mutta nyt tili tulee kerran kuukaudessa ja lisäksi en ole itse aina hakenut postia. Joku on sotkenut idioottivarman systeemin...

        Se on toiminut ainakin 3 vuotta kuin Sveitsiläinen kello ja sentin senttiä en ole viivästymiskorkoja maksellut...

        Oon just näillä...ehkä typeränkuulosillakin järjestelmillä helpottanut muistamista ja tälläset outoudet ykskaks mietityttää.

        Pitää pitää palaveri muksujen kanssa...avaamattomille laskuille pitää olla joku paikka myös. Se on puuttuva lenkki minusta...muut niitä ei saa avata, kun muuten ei mene maksujärjestykseen laatikkoon...

        No entäs jos niin kuin mitä itse yleensä teen eli heti kun tulee laittaa nettipankissa eräpäivänä maksettavaksi? silloin ei tule unohduksia kun otat rutiiniksi että kun lasku ensikertaa sulla on kädessä/sähköpostissa tms. se on myös sitten vartin sisällä naputeltuna verkkopankkiin? Tiedän että tavallaan mukavampi maksaa kerralla mutta sitten siinä voi tulla noita unohduksia. Mut joo, etköhän sä jotain keksi, nyt öitä.


    • nuuskikselle.mies

      hienoa nyt jännittyneenä odotetaan mitä nuuskis vastaa niin nuuskiksella on nyt mahdollisuus parisuhteeseen niin tuleekohan heistä pari ja rakastavaiset ja menevätkö naimisiin niin tälläi niitä pareja tulee kun pyydetään treffeille ja sanotaan että olen ihastunut sinuun

    • Oletkohan tuota nyt mennyt vähän sekaisin nuuskasta? Minulla kun on vähän sellainen epäilys että nuuska ei ole kovin kiinnostunut minkäänlaisesta huomiosta sinun tai kenenkään muunkaan miehen taholta niin ainakin tuon neloskohdan itse nyt tuolla liiallisella huomiollasi kumoat. Tämä nyt on lähinnä kuitenkin keskustelupalsta eikä seuranhakupalsta niin varmaan otollisempaa olisi jonnekin semmoiseen siirtyä jos seuraa kaipaat tai sitten yrittää vaikka tuossa nettideittailu-osiossa, saattais paremmin onnistaa.

      • "... niin ainakin tuon neloskohdan itse nyt tuolla liiallisella huomiollasi kumoat."
        ???
        En ymmärrä logiikkaasi.


      • saa.rakastua

        kyllä tulevan kumppaninsa voi löytää mistä vain vaikkapa täältä ja onhan tämäkin sinkkupalsta ja saa pyytää sinkku sinkkua ulos tärkein on löytää rakkaansa ja kultansa


    • 76547654757

      Ei nuuskis nyt ole palstalla mikään vihattu henkilö.

      Tosi ok, jos hänen elämässään tapahtuu jotain mukavaa.

    • 89769876879

      Muista, että tämä on kuitenkin VAAN suomi24:n keskustelupalsta.

      Vähän kuin vessan seinä.

      Viihdettä, monet päivitykset kieli poskella..

      En minäkään esim. Harmista oikeasti vihaa.. :) Se vaan kaipaa välillä vääntöä saadakseen huomiota. :)

      Ei täällä kannata yhteystietojaan jaella. Niin monenlaista kulkijaa mahtuu mukaan..

      Katsele tilannetta uudestaan 3 kk päästä..

      • Nuuska saa päättää.


      • "En minäkään esim. Harmista oikeasti vihaa.. :) Se vaan kaipaa välillä vääntöä saadakseen huomiota. :)"

        Pitäislköhän nyt olla pettynyt vai imarreltu :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "En minäkään esim. Harmista oikeasti vihaa.. :) Se vaan kaipaa välillä vääntöä saadakseen huomiota. :)"

        Pitäislköhän nyt olla pettynyt vai imarreltu :D

        Kummelityyliin: Pitäis...

        Hehe...

        Johan on perhana kevät, jos ei jotain uutta palstalla!


      • Dissident kirjoitti:

        Kummelityyliin: Pitäis...

        Hehe...

        Johan on perhana kevät, jos ei jotain uutta palstalla!

        Onkohan tosiaan niin että kevätaurinko sulattaa palstanaisistakin ikijään ja ne muuttuu liki inhimillisiksi`?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan tosiaan niin että kevätaurinko sulattaa palstanaisistakin ikijään ja ne muuttuu liki inhimillisiksi`?

        No palstahan on jotain suurta, mahtavaa ja ihmeellistä täynnä ja me vaan silmiä räpytellen auotaan suuta sen loistossa...

        Eli otapa selvää enää mistään...

        Hehe...


      • Dissident kirjoitti:

        No palstahan on jotain suurta, mahtavaa ja ihmeellistä täynnä ja me vaan silmiä räpytellen auotaan suuta sen loistossa...

        Eli otapa selvää enää mistään...

        Hehe...

        Meillä oli aikoinaan, kun oli pieni tyttönen, sellainen kasvinviljelypalsta..

        Vähänpä silloin tiesin, että aikuisena minusta tulisi ihan oikea palstanainen...

        Jee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meillä oli aikoinaan, kun oli pieni tyttönen, sellainen kasvinviljelypalsta..

        Vähänpä silloin tiesin, että aikuisena minusta tulisi ihan oikea palstanainen...

        Jee..

        Palstatytöstä kasvoi palstanainen, mielestäni tuo on ihan looginen kehityskulku.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meillä oli aikoinaan, kun oli pieni tyttönen, sellainen kasvinviljelypalsta..

        Vähänpä silloin tiesin, että aikuisena minusta tulisi ihan oikea palstanainen...

        Jee..

        Työnsitkö varpaat kylmään multaan ja päästit taivaita kohden hornamaisen naurun? Viereisen palstan mummu säikäyspäissään kuokki viereistä selkään ja tämä taas työnti kivusta pään seuraavan mekon alle, joka taas tuiskahti lantakasaan pää edellä.

        Silloin pikku-wuppiksessa heräsi jokin....


      • Dissident kirjoitti:

        Työnsitkö varpaat kylmään multaan ja päästit taivaita kohden hornamaisen naurun? Viereisen palstan mummu säikäyspäissään kuokki viereistä selkään ja tämä taas työnti kivusta pään seuraavan mekon alle, joka taas tuiskahti lantakasaan pää edellä.

        Silloin pikku-wuppiksessa heräsi jokin....

        He..Luultavasti.

        Muistan ainakin ne ihme ääntelyt, joita päästin kun tajusin olevani tuoreille herneille allerginen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        He..Luultavasti.

        Muistan ainakin ne ihme ääntelyt, joita päästin kun tajusin olevani tuoreille herneille allerginen.

        Työnsitkö sitten nenään niitä, kun et suuhun kärsinyt?

        Mä taisin ainakin jonkun pienen kiven työntää. Ukko kaivoi sen rautanaulalla pois....


      • Dissident kirjoitti:

        Työnsitkö sitten nenään niitä, kun et suuhun kärsinyt?

        Mä taisin ainakin jonkun pienen kiven työntää. Ukko kaivoi sen rautanaulalla pois....

        Nettiherneitä voikin rauhassa vedellä nenuunsa..tai mihin nyt lystää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nettiherneitä voikin rauhassa vedellä nenuunsa..tai mihin nyt lystää.

        Intissä näsäviisaat alikessut päivystäjinä kysyi kerran yhdeltä tupakille menijältä, että onko hän kovakin vetämään röökiä. Kun ei tiennyt, siitähän otettiin selvää. Naru kiinni norttiin ja kovaa vetoa pitkin käytävää.... kyllä muuten hyvin veti...


      • Dissident kirjoitti:

        Intissä näsäviisaat alikessut päivystäjinä kysyi kerran yhdeltä tupakille menijältä, että onko hän kovakin vetämään röökiä. Kun ei tiennyt, siitähän otettiin selvää. Naru kiinni norttiin ja kovaa vetoa pitkin käytävää.... kyllä muuten hyvin veti...

        Wooe pershe, klo yli 11..

        Hyvää yötä. Aikanen herätys..wooe..olis viel tekemistäki..wooe.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Wooe pershe, klo yli 11..

        Hyvää yötä. Aikanen herätys..wooe..olis viel tekemistäki..wooe.

        Öitä Wup. Sama vika täällä... amusella töihin...
        Taijan ekaks mennä koneelle ja laittaa pitkän listan laskuja työnantajalle...perskutarallaa...laitan vahingon kiertämään...


    • I'll be back.

    • todellahyytävää

      MiesJokaTietääMitäHaluaa haluaa selkeästi Nuuskan. Ei toivottu pakkomielteinen ahdistelija on pahinta mitä tiedän, koska minulla oli kerran sellainen.

      Suomen naisten jalkapallo/jääkiekko maajoukkueen pukukopissa on varmaankin samanlainen tunnelma kuin tässä aloituksessa, kun lesbiaanit raiskaavat teinityttöjä.

      • Hyvä muistutus itsekullekin siitä ettei kannata jakaa itsestään liikaa tietoa täällä. Nuuska ei varmaankaan ole jakanut niin ei stalkkerit haitanne mutta onhan tuo aika outoa käytöstä ap:ltä.


    • Expihtarikurppa

      Nuuska käy näköjään jonkun muunkin hermoon, kiva! Itse en yleensä edes lue sen kommentteja, mutta joskus sorrun vastaamaan vaikka kadun sitä heti. En voi sietää jankkaavia ja epäselviä kirjoittajia, ja Nuuska on ehdottomasti yksi pahimmista ellei pahin. Kaksi muuta vakkarikirjoittajaa tulee sitten hyvänä kakkosena, joiden kommentit hyppään yli ja joihin en myöskään ikinä vastaa.

    • Jaa-a luulin olevan mies.😁

    • minäentiedä

      Tietää Mitä Haluaa..........Tietääkö shit, että nuusku onki mies??

    • .. VVMP.. =O

      1. NoHomo Edelleen. Olen HeteroMieheksi Syntynyt ja Sellaisena Tulen Pysymään.

      2. Sulla on AikuistenOikeasti Tarvetta PääPipiHoitoon, joten Hae Apua.. ASAP.

      3. Me ei edelleenkään tunneta toisiamme IRL, eikä tulla Ikinä Tuntemaankaan.

      4. Jätä Mut Rauhaan.. ;D

      5. Toivon LuojanVarjelusta niille, joita Vainoat Tuossa Kunnossa IRL.. =(

      6. Jätä Heidätkin Rauhaan, ettei tarvitse pelätä heidän puolesta.

      .. Joo.. Eiköhän tää ollut tässä.. ;P

      • Taidatkin olla kylmä ja tunteeton NarsuMarsu? Näin olen ymmärtänytkin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Taidatkin olla kylmä ja tunteeton NarsuMarsu? Näin olen ymmärtänytkin.

        Eikös se menisi niin että narsumarsu kietoisi ihastuneen pauloihinsa ja käyttäisi hyväkseen, kiltti & kunnollinen sen sijaan tekee heti selväksi ettei ole kiinnostunut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös se menisi niin että narsumarsu kietoisi ihastuneen pauloihinsa ja käyttäisi hyväkseen, kiltti & kunnollinen sen sijaan tekee heti selväksi ettei ole kiinnostunut.

        En ole tuota romanssin kehkeytymistä seuraillut, mutta luulisin että Nuuska on itse kiihotellut tulokasta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös se menisi niin että narsumarsu kietoisi ihastuneen pauloihinsa ja käyttäisi hyväkseen, kiltti & kunnollinen sen sijaan tekee heti selväksi ettei ole kiinnostunut.

        .. Jeps.. Katselin, että Nasse.. EikäKö PerttiSetä oli taas Trollaillut/Kiihotellut tuossa ylempänä ja oikein Yrittänyt, että Jantteri sekoaa vielä entistä enemmän.. ;P

        .. Sellasia ne kaikki NarsuMarsuTrollit Aina On.. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En ole tuota romanssin kehkeytymistä seuraillut, mutta luulisin että Nuuska on itse kiihotellut tulokasta.

        .. Sä olet kyllä Ihan Yhtä Seko kuin Aloittajakin.. ;P

        .. Te voisittekin vaihtaa YhteysTietonne keskenään.. Sopisitte niin hyvin KiNppaan.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sä olet kyllä Ihan Yhtä Seko kuin Aloittajakin.. ;P

        .. Te voisittekin vaihtaa YhteysTietonne keskenään.. Sopisitte niin hyvin KiNppaan.. ;D

        Vähän huumoria Nuuska.

        En tunne aapeen sielunelämää, mutta toivon että tää on vain huumoria.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Katselin, että Nasse.. EikäKö PerttiSetä oli taas Trollaillut/Kiihotellut tuossa ylempänä ja oikein Yrittänyt, että Jantteri sekoaa vielä entistä enemmän.. ;P

        .. Sellasia ne kaikki NarsuMarsuTrollit Aina On.. ;D

        Perttiä taitaa vaan harmittaa kun ei itse ole onnistunut hurmaamaan, kun ei kerran palstanaiset lämpene niin jospa edes palstapojat :D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Vähän huumoria Nuuska.

        En tunne aapeen sielunelämää, mutta toivon että tää on vain huumoria.

        Noh, ei se ole siltä näyttänyt, eikä tuntunut missään vaiheessa.. Eikä kannattaisi leikkiä asian kanssa kauheasti, eikä sekoittaa tuon Jantterin päätä yhtään enempää.. ;P

        .. Me Palstalla ollaan kyllä Aikast turvassa, mutta entäs IRL ihmiset.. =(

        #SpookyFreakyCreepy


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perttiä taitaa vaan harmittaa kun ei itse ole onnistunut hurmaamaan, kun ei kerran palstanaiset lämpene niin jospa edes palstapojat :D

        .. Pertsa NarsuTrollailee.. Mut se on sen Luonto.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh, ei se ole siltä näyttänyt, eikä tuntunut missään vaiheessa.. Eikä kannattaisi leikkiä asian kanssa kauheasti, eikä sekoittaa tuon Jantterin päätä yhtään enempää.. ;P

        .. Me Palstalla ollaan kyllä Aikast turvassa, mutta entäs IRL ihmiset.. =(

        #SpookyFreakyCreepy

        No, en selaa suurinta osaa ketjuista vaan vastailen enimmäkseen mulle tulleisiin kommentteihin tai lueskelen mielestäni asiallisempia ketjuja ja heitän niihin päättömyyksiäni. En tiedä tarkkaan uuden jantterin palstahistoriaa, mutta huomaan että hän saa jengin aktiiviseksi.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Taidatkin olla kylmä ja tunteeton NarsuMarsu? Näin olen ymmärtänytkin.

        Marsut muuten kulkevat aina jonossa nokka toistensa pyllyssä kiinni.

        Ja pitävät ihme ääntä..Kuikuikui..nuo sanoo.

        ..Kun kerran kiinnostaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Marsut muuten kulkevat aina jonossa nokka toistensa pyllyssä kiinni.

        Ja pitävät ihme ääntä..Kuikuikui..nuo sanoo.

        ..Kun kerran kiinnostaa..

        Sotketko nyt marsut koiriin?

        Marsut on rotan kokoisia lemmikkiaeläimiä joita pidetään yksittäin tai kaksittain. Yhdestä tai kahdesta marsusta ei saa vielä pitkää jonoa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Sotketko nyt marsut koiriin?

        Marsut on rotan kokoisia lemmikkiaeläimiä joita pidetään yksittäin tai kaksittain. Yhdestä tai kahdesta marsusta ei saa vielä pitkää jonoa.

        Tämä nyt vaan jotenkin käy tähän
        koko ketjuun...

        "Sekaisin"

        https://www.youtube.com/watch?v=2DI9VUvQfV8

        Tanssitaanpa välillä :'D

        (naurua)

        Tunnelman keventämiseksi..
        Nuuska parka..:/


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perttiä taitaa vaan harmittaa kun ei itse ole onnistunut hurmaamaan, kun ei kerran palstanaiset lämpene niin jospa edes palstapojat :D

        Eikö lämpene?

        Miten paljon pitää lämmetä?

        (naurua)

        P.s. Täällä ei ole yhtään mummoa. Pieni tiedotusluontoinen asia.

        (murinaakurinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä nyt vaan jotenkin käy tähän
        koko ketjuun...

        "Sekaisin"

        https://www.youtube.com/watch?v=2DI9VUvQfV8

        Tanssitaanpa välillä :'D

        (naurua)

        Tunnelman keventämiseksi..
        Nuuska parka..:/

        Oon kai vähän sekaisin itsekin kun pidän tätä ketjua hauskana, huumoriahan tämä lienee. Eikö olekin?

        Nuuska kestää tämänkin, uskon näin. Sulla on lomat ohitse ja työelämä taas alkanut, vai?



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oon kai vähän sekaisin itsekin kun pidän tätä ketjua hauskana, huumoriahan tämä lienee. Eikö olekin?

        Nuuska kestää tämänkin, uskon näin. Sulla on lomat ohitse ja työelämä taas alkanut, vai?

        No toivon toisen puolesta, että on huumoria..

        Jes, työt ovat alkaneet ja eilinen oli karmea päivä kun unirytmit sekaisin, ja istuin kokouksissa ja palavereissa aivan unessa. Oli todella vaikeaa pitää silmät auki. En edes muista, miten sitten olin kotiin autoillut, mutta ilmeisesti olin, jotenkin...:)

        Sammuin kun saunalyhti. Kai se muutaman työpäivän vie, että on takaisin terässä...Hitto kun ois saanu vielä vähän jatkaa oleilua...



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No toivon toisen puolesta, että on huumoria..

        Jes, työt ovat alkaneet ja eilinen oli karmea päivä kun unirytmit sekaisin, ja istuin kokouksissa ja palavereissa aivan unessa. Oli todella vaikeaa pitää silmät auki. En edes muista, miten sitten olin kotiin autoillut, mutta ilmeisesti olin, jotenkin...:)

        Sammuin kun saunalyhti. Kai se muutaman työpäivän vie, että on takaisin terässä...Hitto kun ois saanu vielä vähän jatkaa oleilua...

        Tää soi tänään autoradiossa,

        rupesi naurattamaan, :D

        https://www.youtube.com/watch?v=om8Bk7Lq5gQ

        Ihanaa, Arttuhan on yrittänyt vääntää "suomalaista lattaria".

        Saako ratissa ollessa yrittää tanssia ketkuttaa?

        Bum bum vaan, voihan vihniäinen, hah..

        (naurua)



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No toivon toisen puolesta, että on huumoria..

        Jes, työt ovat alkaneet ja eilinen oli karmea päivä kun unirytmit sekaisin, ja istuin kokouksissa ja palavereissa aivan unessa. Oli todella vaikeaa pitää silmät auki. En edes muista, miten sitten olin kotiin autoillut, mutta ilmeisesti olin, jotenkin...:)

        Sammuin kun saunalyhti. Kai se muutaman työpäivän vie, että on takaisin terässä...Hitto kun ois saanu vielä vähän jatkaa oleilua...

        Eiköhän se siitä kun pistät unirytmin kohdilleen.

        Itse olen tehnyt muutamana päivänä huoneistoremppaa tutulleni kun sillä on kiire saada kämppä kuntoon puoleenkuuhun mennessä. Huomaan tehneeni työtä kun edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikamoinen tovi, kaikki paikat on kipeänä kuin olisi kunnon karahkalla hakattu ympäri vartaloa.

        Luulen etten tämän jälkeen ryhdy enää noihin hommiin, tehköön nuoremmat.




      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Eiköhän se siitä kun pistät unirytmin kohdilleen.

        Itse olen tehnyt muutamana päivänä huoneistoremppaa tutulleni kun sillä on kiire saada kämppä kuntoon puoleenkuuhun mennessä. Huomaan tehneeni työtä kun edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikamoinen tovi, kaikki paikat on kipeänä kuin olisi kunnon karahkalla hakattu ympäri vartaloa.

        Luulen etten tämän jälkeen ryhdy enää noihin hommiin, tehköön nuoremmat.

        Isäntä ite? Remppaa? No sepäs... Vasara pysyy kädessä...tai sirkkeli tms..:)

        Kerrassaan hienoa! Että osaa. Itekin oisin kerran halunnut tapetoida, mutta mun ei sitten loppupeleissä "annettu". Aikamoista dissaamista.

        Nyt vuan sauna päälle, niin ruoto suorenee, kyllä se siitä.

        Huomenna saan ite levätä.., ma ja ti töitä, ja keskelle viikkoa on annettu "lomaltapaluutasaantumispäivä", hula hula...


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Trolli taidat olla.. ;P

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

        Eli kohtelen sinua tästä lähtien kuin Trollia.. ;P

        Älä vaivaudu.

        Mä nään jokaisesta kirjoituksestasi suoraan sun julkisivusi lävitse.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Isäntä ite? Remppaa? No sepäs... Vasara pysyy kädessä...tai sirkkeli tms..:)

        Kerrassaan hienoa! Että osaa. Itekin oisin kerran halunnut tapetoida, mutta mun ei sitten loppupeleissä "annettu". Aikamoista dissaamista.

        Nyt vuan sauna päälle, niin ruoto suorenee, kyllä se siitä.

        Huomenna saan ite levätä.., ma ja ti töitä, ja keskelle viikkoa on annettu "lomaltapaluutasaantumispäivä", hula hula...

        Eikös Pertti tuossa vähän lupaillut että jättää kernaasti sisuteluhommat muille jos vaan mahdollista, sanoisin reiluksi peliksi, tuskin tarvitsee innokkaan tapetiseeraajan asiasta vääntää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Isäntä ite? Remppaa? No sepäs... Vasara pysyy kädessä...tai sirkkeli tms..:)

        Kerrassaan hienoa! Että osaa. Itekin oisin kerran halunnut tapetoida, mutta mun ei sitten loppupeleissä "annettu". Aikamoista dissaamista.

        Nyt vuan sauna päälle, niin ruoto suorenee, kyllä se siitä.

        Huomenna saan ite levätä.., ma ja ti töitä, ja keskelle viikkoa on annettu "lomaltapaluutasaantumispäivä", hula hula...

        Remppaa mitä remppaa, olen kyllä pysytellyt noista hommissa erossa jo pidempään. Tein sitä joskus työksenikin.

        Itse asiassa teen remppaa ex-anopilleni, sillä on vuokrakämppä joka pitää saada kuntoon. Päätin jeesata kun se soitti ja pyysi minua apuun. En voinut vedota työhönikään, kun se tietää että minä voin aika nopealla aikataululla irrottautua työstäni muutamaksi päiväksi.


      • meetoouhri

      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Isäntä ite? Remppaa? No sepäs... Vasara pysyy kädessä...tai sirkkeli tms..:)

        Kerrassaan hienoa! Että osaa. Itekin oisin kerran halunnut tapetoida, mutta mun ei sitten loppupeleissä "annettu". Aikamoista dissaamista.

        Nyt vuan sauna päälle, niin ruoto suorenee, kyllä se siitä.

        Huomenna saan ite levätä.., ma ja ti töitä, ja keskelle viikkoa on annettu "lomaltapaluutasaantumispäivä", hula hula...

        Taidan vetää tämän illan vähän iisimmin, ja raahustan musiikkia kuuntelemaan...

        Pää on uninen ja sumuinen...

        Pitäisiköhän sanoa, että työ; se pilaa ihmisen ja tekee tästä flegmaattisen velton lapamadon..

        Mutta yhtä valokuvaa minun on ihan pakko käydä katsomassa (naurua), mitä ihm...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Taidan vetää tämän illan vähän iisimmin, ja raahustan musiikkia kuuntelemaan...

        Pää on uninen ja sumuinen...

        Pitäisiköhän sanoa, että työ; se pilaa ihmisen ja tekee tästä flegmaattisen velton lapamadon..

        Mutta yhtä valokuvaa minun on ihan pakko käydä katsomassa (naurua), mitä ihm...

        Saako kysyä, millä alalla olet töissä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös Pertti tuossa vähän lupaillut että jättää kernaasti sisuteluhommat muille jos vaan mahdollista, sanoisin reiluksi peliksi, tuskin tarvitsee innokkaan tapetiseeraajan asiasta vääntää.

        En oo ikinä. Siis tarviin vähän tukea siihen tapetiseeraamiseen.
        Muuten voi mennä v*tuiks.

        Liisteriä ja laasteria, sosetta ja ties mitä tahmatärpättiä siihen tarvitaan..
        Tapettivuodan leikkuu, ihan utopiaa. Intoa mulla on enemmän kuin taitoa.

        Jos osaisin, vaihtaisin tapetit vähintään kerran kuussa. Oishan se aika hulppeaa :D


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Saako kysyä, millä alalla olet töissä?

        Valvonta eli vahtimis- eli tarkkailualalla.

        Mä pidän sinuakin silmällä, ja saatan määrittää mitä teet ja et.
        Jotkut normit sentään on, heh :D

        (naurua)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Remppaa mitä remppaa, olen kyllä pysytellyt noista hommissa erossa jo pidempään. Tein sitä joskus työksenikin.

        Itse asiassa teen remppaa ex-anopilleni, sillä on vuokrakämppä joka pitää saada kuntoon. Päätin jeesata kun se soitti ja pyysi minua apuun. En voinut vedota työhönikään, kun se tietää että minä voin aika nopealla aikataululla irrottautua työstäni muutamaksi päiväksi.

        Millä alalla sinä olet
        jos sitä pystyy yhtään varovasti avaamaan?

        Myynti?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En oo ikinä. Siis tarviin vähän tukea siihen tapetiseeraamiseen.
        Muuten voi mennä v*tuiks.

        Liisteriä ja laasteria, sosetta ja ties mitä tahmatärpättiä siihen tarvitaan..
        Tapettivuodan leikkuu, ihan utopiaa. Intoa mulla on enemmän kuin taitoa.

        Jos osaisin, vaihtaisin tapetit vähintään kerran kuussa. Oishan se aika hulppeaa :D

        Soita kun haluat tapetoida, tuun neuvomaan.

        Itse en ole koskaan tehnyt maalaus- ja tapetointitöitä, kyllä ne teetettiin aina maalausliikkeillä. Lähinnä timpurin työt oli mun alaani silloin aikoinaan, mutta kyllä minä olen nähnyt kuinka maalarimestari tekee pohjatyöt ja maalaukset/tapetoinnit.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En oo ikinä. Siis tarviin vähän tukea siihen tapetiseeraamiseen.
        Muuten voi mennä v*tuiks.

        Liisteriä ja laasteria, sosetta ja ties mitä tahmatärpättiä siihen tarvitaan..
        Tapettivuodan leikkuu, ihan utopiaa. Intoa mulla on enemmän kuin taitoa.

        Jos osaisin, vaihtaisin tapetit vähintään kerran kuussa. Oishan se aika hulppeaa :D

        Kyllä kai joku mies on houkuteltavissa tikkaita pitämään ja hyviä neuvoja antamaan :) Ainakin non wowen tapetit on helppoja, laiton itse viime kesänä sellasia. Kyllä ne tapettikaupassa neuvoo ja katso tuosta video, tosi helppoo:

        https://www.youtube.com/watch?v=iAmhOT1-UOA

        Ai niin, minun piti mennä nukkumaan, öitä-


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Valvonta eli vahtimis- eli tarkkailualalla.

        Mä pidän sinuakin silmällä, ja saatan määrittää mitä teet ja et.
        Jotkut normit sentään on, heh :D

        (naurua)

        Mulla on varsin pitkälle kehitetty yhteiskuntatason visio, josta juuri tällä hetkellä odotan näkemyksiä eräältä Businessfinlandin edustajalta. Siitä voi tulla vielä aika iso juttu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä kai joku mies on houkuteltavissa tikkaita pitämään ja hyviä neuvoja antamaan :) Ainakin non wowen tapetit on helppoja, laiton itse viime kesänä sellasia. Kyllä ne tapettikaupassa neuvoo ja katso tuosta video, tosi helppoo:

        https://www.youtube.com/watch?v=iAmhOT1-UOA

        Ai niin, minun piti mennä nukkumaan, öitä-

        "No woman"-tapetit, johan.
        Niin minä ensin luin.

        (naurua)

        Ok. Öitä harmaalle hiipparille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Millä alalla sinä olet
        jos sitä pystyy yhtään varovasti avaamaan?

        Myynti?

        Myyntiedustusta. En ole työsuhteessa sanan perinteisessä merkityksessä, vaan toimin päämieheni edustajana ja palkkaus on provisiopohjainen.

        Sopii mulle hyvin, voin tehdä mitä haluan, kunhan pystyn tekemään myös tulosta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Millä alalla sinä olet
        jos sitä pystyy yhtään varovasti avaamaan?

        Myynti?

        Mä itse asiassa en voi sietää mitään myyntiin liittyvää. Mulle se edustaa sellaista muiden manipuloimista ostamaan jotakin sellaista, mitä he eivät oikeasti tarvitsisi. Ja tämä on täysin vastoin omia periaatteitani.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mulla on varsin pitkälle kehitetty yhteiskuntatason visio, josta juuri tällä hetkellä odotan näkemyksiä eräältä Businessfinlandin edustajalta. Siitä voi tulla vielä aika iso juttu.

        Selevä..


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Myyntiedustusta. En ole työsuhteessa sanan perinteisessä merkityksessä, vaan toimin päämieheni edustajana ja palkkaus on provisiopohjainen.

        Sopii mulle hyvin, voin tehdä mitä haluan, kunhan pystyn tekemään myös tulosta.

        Olit sen tuntuinen.

        -Siis positiivisessa mielessä. :)

        Periaatteessa voit olla vähän niin kuin yrittäjä.
        Ja arjenkin saa joustavammaksi. Suunnitella aikataulut, tulot, menot, tsilleen...

        Cuul.

        Meikäläiselle tulee piiskaa jos lista ei pidä, tai nokkaa ei näy duunipisteessä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olit sen tuntuinen.

        -Siis positiivisessa mielessä. :)

        Periaatteessa voit olla vähän niin kuin yrittäjä.
        Ja arjenkin saa joustavammaksi. Suunnitella aikataulut, tulot, menot, tsilleen...

        Cuul.

        Meikäläiselle tulee piiskaa jos lista ei pidä, tai nokkaa ei näy duunipisteessä.

        Mitä sä oikeasti haluaisit tehdä?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Soita kun haluat tapetoida, tuun neuvomaan.

        Itse en ole koskaan tehnyt maalaus- ja tapetointitöitä, kyllä ne teetettiin aina maalausliikkeillä. Lähinnä timpurin työt oli mun alaani silloin aikoinaan, mutta kyllä minä olen nähnyt kuinka maalarimestari tekee pohjatyöt ja maalaukset/tapetoinnit.

        Eli Palstamäen residenssissä on listat paikallaan ja kurkihirsi suorassa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mitä sä oikeasti haluaisit tehdä?

        Ai töitä vai?

        Varmaan haluaisin viime kädessä olla yrittäjä.
        Jos ois sopiva ala, josta oikein henkeen ja vereen tykkää.

        Ois itelleen pomo. Tekis duunit vaikka yöllä kunhan tekis, eikä tartteis toisten pillin mukaan hypätä..

        Muutoin jos tuota ei lasketa, haluaisin olla Miljonääri, sitten voisin olla rauhassa visionääri ja keskittyä kirjoittamiseen.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mitä sä oikeasti haluaisit tehdä?

        No onpa kilttiä kun kysyt..tuolleen..

        Ihan jopa olisin aistivinani niin kuin joku olisi kohteliaasti
        kiinnostunut juttelemaan nätisti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olit sen tuntuinen.

        -Siis positiivisessa mielessä. :)

        Periaatteessa voit olla vähän niin kuin yrittäjä.
        Ja arjenkin saa joustavammaksi. Suunnitella aikataulut, tulot, menot, tsilleen...

        Cuul.

        Meikäläiselle tulee piiskaa jos lista ei pidä, tai nokkaa ei näy duunipisteessä.

        Periaatteessa voisin olla täysin kuin yrittäjä, ja oikeastaan olen pohtinutkin että laittaisin esim. toiminimen jonka kautta laskutan. Ehkäpä jossain vaiheessa.

        Työni on vapaata ajankäytöllisesti, mutta tulostavoitteet on pakko olla olemassa. Ei ole ketään potkimassa perseeseen, pitää siis itse osata potkia itseään eteenpäin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Myyntiedustusta. En ole työsuhteessa sanan perinteisessä merkityksessä, vaan toimin päämieheni edustajana ja palkkaus on provisiopohjainen.

        Sopii mulle hyvin, voin tehdä mitä haluan, kunhan pystyn tekemään myös tulosta.

        Toisaalta hiiskutin rankkaa,
        tulospalkka. Tunnetko siitä työstä painetta?

        En ehkä ite kestäis tehdä semmoista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toisaalta hiiskutin rankkaa,
        tulospalkka. Tunnetko siitä työstä painetta?

        En ehkä ite kestäis tehdä semmoista.

        Kun tekee tulosta niin siinä ei ole painetta. Se on jopa mukavaa.

        Yrittäjyys ja provisiopalkkaiset duunit ei sovi kaikille, osa stressaantuu. Kyllä minäkin olin alkuun vähän epävarma, mutta kaikkeen tottuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai töitä vai?

        Varmaan haluaisin viime kädessä olla yrittäjä.
        Jos ois sopiva ala, josta oikein henkeen ja vereen tykkää.

        Ois itelleen pomo. Tekis duunit vaikka yöllä kunhan tekis, eikä tartteis toisten pillin mukaan hypätä..

        Muutoin jos tuota ei lasketa, haluaisin olla Miljonääri, sitten voisin olla rauhassa visionääri ja keskittyä kirjoittamiseen.

        Tuo kirjoittaminen, se taitaa olla sulle isokin juttu?

        Onko kirjoituksiasi julkaistu?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toisaalta hiiskutin rankkaa,
        tulospalkka. Tunnetko siitä työstä painetta?

        En ehkä ite kestäis tehdä semmoista.

        ...jos sen tavoitteen on joku toinen asettanut ja sitä kytätään.
        Yrittäjänä ois vastuussa vain itselleen ja kuinka elää siitä, ja ratkaisut, mihin suuntaan ja mitä missäkin vaiheessa. Onhan siinäkin painetta, mutta ei siinä silleen kukaan räkytä niskassa, ja arvioi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai töitä vai?

        Varmaan haluaisin viime kädessä olla yrittäjä.
        Jos ois sopiva ala, josta oikein henkeen ja vereen tykkää.

        Ois itelleen pomo. Tekis duunit vaikka yöllä kunhan tekis, eikä tartteis toisten pillin mukaan hypätä..

        Muutoin jos tuota ei lasketa, haluaisin olla Miljonääri, sitten voisin olla rauhassa visionääri ja keskittyä kirjoittamiseen.

        "Jos ois sopiva ala, josta oikein henkeen ja vereen tykkää."
        Puhutaanko nyt aivan puhtaasti toimivasta liikeideasta vaiko yleisistä kiinnostuksenkohteistasi?



      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kun tekee tulosta niin siinä ei ole painetta. Se on jopa mukavaa.

        Yrittäjyys ja provisiopalkkaiset duunit ei sovi kaikille, osa stressaantuu. Kyllä minäkin olin alkuun vähän epävarma, mutta kaikkeen tottuu.

        Sä mahdat sitten olla hyvä siinä...
        Businesshai, heh...vois kysyä muutamat myyntivinkit ja -tekniikat tulevaisuutta ajatellen.
        Ottaa sparraajaksi kunhan keksin oman alan.

        Joo ei, varmasti osa stressaantuu ja saa hepulin. Tuntuis et potkujen pelko ois aina läsnä. Jos joku kuukausi kyykkäisikin jotenkin..

        No sinä sanoitkin, että oot äijä.
        Oot äijä, joo,
        ja jolla on hyvät hermot.
        Millä sä ne kaupat viime kädessä väännät lukkoon?
        Huomaatko, pohjaton uteliaisuus viriää...
        (ei oo pakko vastata:)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tuo kirjoittaminen, se taitaa olla sulle isokin juttu?

        Onko kirjoituksiasi julkaistu?

        Joo, oon mä aina kirjoittanut, enemmän tai vähemmän. Ihmisellä on intohimonsa.

        Jos saan, niin skippaan, tuohon viimeiseen ei kai ole pakko vastata?

        (naurua) ;D

        Kai joku hämäränverho on vähän pidettävä heh..


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Jos ois sopiva ala, josta oikein henkeen ja vereen tykkää."
        Puhutaanko nyt aivan puhtaasti toimivasta liikeideasta vaiko yleisistä kiinnostuksenkohteistasi?

        Kiinnostuksen kohteet voivat olla toimiva liikeidea.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiinnostuksen kohteet voivat olla toimiva liikeidea.

        Aivan. Voiko siis päätellä niin, että sä et tarkalleen tiedä, mitä sä haluat?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sä mahdat sitten olla hyvä siinä...
        Businesshai, heh...vois kysyä muutamat myyntivinkit ja -tekniikat tulevaisuutta ajatellen.
        Ottaa sparraajaksi kunhan keksin oman alan.

        Joo ei, varmasti osa stressaantuu ja saa hepulin. Tuntuis et potkujen pelko ois aina läsnä. Jos joku kuukausi kyykkäisikin jotenkin..

        No sinä sanoitkin, että oot äijä.
        Oot äijä, joo,
        ja jolla on hyvät hermot.
        Millä sä ne kaupat viime kädessä väännät lukkoon?
        Huomaatko, pohjaton uteliaisuus viriää...
        (ei oo pakko vastata:)

        Myyntiin ei ole mitään vippaskonsteja. Selkeästi tärkeintä on uutteruus, ilman työtä ei tule kauppoja.

        Myyntimies mynttiset luottavat erilaisiin tekniikoihin, mutta paras tekniikka on haluta auttaa asiakastaan löytämään asiakkaalle sopivin ratkaisu tämän ongelmaan. Myyjän tulee olla avoin ja auttamishaluinen ja ennenkaikkea paneutua asiakkaan tilanteeseen jotta pystyy tarjoamaan sitä mitä asiakas tarvitsee.

        Kyllä minäkin seuraan asiakasta myyntineuvottelutilanteessa, mutta oikeastaan siksi etten innosta asiakasta liikaa. Pidän tärkeänä sitä ettei ostaja lähde "laukalle" vaan järki ja realiteetit pysyy päässä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Aivan. Voiko siis päätellä niin, että sä et tarkalleen tiedä, mitä sä haluat?

        Sitähän minä olen yrittänyt tässä suoraan sanoa.

        Voi kunpa keksisikin.

        Toisaalta asiaa vaikeuttaa se, että pidän kovin monenlaisesta touhusta. Vaikea päättää tai valita.
        Niin kuin nyt muissakin asioissa elämässä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, oon mä aina kirjoittanut, enemmän tai vähemmän. Ihmisellä on intohimonsa.

        Jos saan, niin skippaan, tuohon viimeiseen ei kai ole pakko vastata?

        (naurua) ;D

        Kai joku hämäränverho on vähän pidettävä heh..

        Kirjoittaminen on vaikea laji, siis meille joilla ei ole kerronnan lahjoja. Yrittäjänä ja myyntityössä olen joutunut opettelemaan ilmaisemaan itseäni ja ajatuksiani selkokielisesti, oikeastaan siis enempi tiedottamaan, ja se vielä onnistuu kun mennään asia edellä.

        Mutta jos minun pitäisi alkaa repimään päästäni jotakin ajatuksia tekstiksi, niin luulen että 6 tunnin pähkäilyn jälkeen toteaisin etten pysty siihen selvinpäin. Alkaisin siis juomaan hätäpäissäni, vain todetakseni että siihen meni viikko, tuhottomasti rahaa, enkä saanut edes alkukirjainta tekstiini.

        Pidetään vain hämäränverhoa, kyllä sulla on siihen oikeutesi.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Myyntiin ei ole mitään vippaskonsteja. Selkeästi tärkeintä on uutteruus, ilman työtä ei tule kauppoja.

        Myyntimies mynttiset luottavat erilaisiin tekniikoihin, mutta paras tekniikka on haluta auttaa asiakastaan löytämään asiakkaalle sopivin ratkaisu tämän ongelmaan. Myyjän tulee olla avoin ja auttamishaluinen ja ennenkaikkea paneutua asiakkaan tilanteeseen jotta pystyy tarjoamaan sitä mitä asiakas tarvitsee.

        Kyllä minäkin seuraan asiakasta myyntineuvottelutilanteessa, mutta oikeastaan siksi etten innosta asiakasta liikaa. Pidän tärkeänä sitä ettei ostaja lähde "laukalle" vaan järki ja realiteetit pysyy päässä.

        Voiko noin rehti ja miellyttävä myyntimies olla olemassa?

        Mulla on aina semmonen tunne kaupankäynneissä, että joku pissii silmään kummiskin, ja vähän on oltava epäilevällä kannalla..

        Mutta jos se oikeasti on asiakaslähtöistä, niin johan. Hienoa. Kukapa sitä nyt toisaalta sutta ja sekundaa haluaisi myydä. Eiköhän maine kiirisi äkkiä.

        Pidä se linja. Aika realistinen. Liika tuputtamisella tai myyntisloganeilla ei saakaan muuta kuin kiukkua aikaan..

        Hienoa kun mies sanoo ettei ole olemassa mitään vippaskonsteja, ihan sama, mihin lauseeseen sen sijoitat, mut hyvä juttu. Tärkein on selkäranka.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitähän minä olen yrittänyt tässä suoraan sanoa.

        Voi kunpa keksisikin.

        Toisaalta asiaa vaikeuttaa se, että pidän kovin monenlaisesta touhusta. Vaikea päättää tai valita.
        Niin kuin nyt muissakin asioissa elämässä :)

        Kannattais valita ennemmin kuin myöhemmin. Älä unohda, että olet kuolevainen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kirjoittaminen on vaikea laji, siis meille joilla ei ole kerronnan lahjoja. Yrittäjänä ja myyntityössä olen joutunut opettelemaan ilmaisemaan itseäni ja ajatuksiani selkokielisesti, oikeastaan siis enempi tiedottamaan, ja se vielä onnistuu kun mennään asia edellä.

        Mutta jos minun pitäisi alkaa repimään päästäni jotakin ajatuksia tekstiksi, niin luulen että 6 tunnin pähkäilyn jälkeen toteaisin etten pysty siihen selvinpäin. Alkaisin siis juomaan hätäpäissäni, vain todetakseni että siihen meni viikko, tuhottomasti rahaa, enkä saanut edes alkukirjainta tekstiini.

        Pidetään vain hämäränverhoa, kyllä sulla on siihen oikeutesi.

        Heh, äläs nyt...

        Sekin on niin, että mitä enemmän sitä tekee...

        Niin lopulta ei tarttee ryypätäkään, heh hassu :D

        Mutta nyt mulla sakkaa, otetaan uus erä uusilla aivoituksilla

        Uni kutsuu, öitä! :)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kannattais valita ennemmin kuin myöhemmin. Älä unohda, että olet kuolevainen.

        Niin,
        'memento vivere'.
        Minulla on sellainen koru.

        'Muista elää'. :)

        Ja muista nukkua heh -unta! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voiko noin rehti ja miellyttävä myyntimies olla olemassa?

        Mulla on aina semmonen tunne kaupankäynneissä, että joku pissii silmään kummiskin, ja vähän on oltava epäilevällä kannalla..

        Mutta jos se oikeasti on asiakaslähtöistä, niin johan. Hienoa. Kukapa sitä nyt toisaalta sutta ja sekundaa haluaisi myydä. Eiköhän maine kiirisi äkkiä.

        Pidä se linja. Aika realistinen. Liika tuputtamisella tai myyntisloganeilla ei saakaan muuta kuin kiukkua aikaan..

        Hienoa kun mies sanoo ettei ole olemassa mitään vippaskonsteja, ihan sama, mihin lauseeseen sen sijoitat, mut hyvä juttu. Tärkein on selkäranka.

        Myyntialalla on läjäpäin hyviä ja vastuullisia myyjiä, mutta jostakin syystä ne mätämunat luovat sen julkisuuskuvan. Se on valitettavaa.

        Kauppa perustuu luottamukseen, ja mikäli myyjä ei kykene luomaan luottamuksen ilmapiiriä, kauppa on utopiaa. Asiakasta voi tietyin edellytyksin onnistua johtamaan harhaan ja saavuttaa näin vilpillä luottamuksen, mutta selkeästi helpointa luottamuksen saavuttamisen kannalta on olla oikeasti avoin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh, äläs nyt...

        Sekin on niin, että mitä enemmän sitä tekee...

        Niin lopulta ei tarttee ryypätäkään, heh hassu :D

        Mutta nyt mulla sakkaa, otetaan uus erä uusilla aivoituksilla

        Uni kutsuu, öitä! :)

        Öitä Pönttikselle, ja sitä samaa myös miehellejokatietääläheskaiken.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Öitä Pönttikselle, ja sitä samaa myös miehellejokatietääläheskaiken.

        Kiitos samoin.
        Älä kuitenkaan viitti käyttää tota termiä musta. On paljon asioita joita en tiedä.

        Kuinka myöhään sä yleensä valvot?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Trolli taidat olla.. ;P

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

        Eli kohtelen sinua tästä lähtien kuin Trollia.. ;P

        Tänään klo 11:00-13:30 välisenä aikana käyn uudelleen hammaslääkärissä. Ei oo mikään paha keissi siellä, ihan perus settiä. Myöhemmin iltapäivällä, klo 14-16, mulla on muita tärkeitä henkilökohtaisia asioita hoidettavana, joten tämä tarkoittaa sitä, että ainakaan tänään en tule käymään tiedät kyllä missä. Ajattelin, että ehkä loppuviikosta voisin... Voit kuitenkin soittaa mulle ( esim. tuntemattomasta?) ihan milloin vaan. Mutta älä soita ainakaan näinä ajanjaksoina, jotka tässä yllä ilmoitin.

        Pidän sut ajan tasalla sen mukaan, miten tarpeelliseksi koen.


    • sadunkertoja

      Ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka,

      kun molemmilla oli..sen pituinen se

    • mietin.vaan

      Tälläinen huomio saattaa olla herkälle nuuskikselle kiusallista..

      • Tiedän. Valitettavasti on nyt niin, että mulla ei ole enää muuta(kaan) mahdollisuutta toimia.

        Ei tule enää mieleen mitään, mitä muuta(kaan) voisin tässä tilanteessa enää tehdä. Pallo on Nuuskalla. Minä voin omalta osaltani vain toteuttaa hänelle esittämääni kahden kohdan toimintamallia.


      • hfhghgfhgh
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Tiedän. Valitettavasti on nyt niin, että mulla ei ole enää muuta(kaan) mahdollisuutta toimia.

        Ei tule enää mieleen mitään, mitä muuta(kaan) voisin tässä tilanteessa enää tehdä. Pallo on Nuuskalla. Minä voin omalta osaltani vain toteuttaa hänelle esittämääni kahden kohdan toimintamallia.

        Niin.. Rakastunut mies toimii noin..

        Hetskua ei kuitenkaan homoksi saa..


      • hfhghgfhgh kirjoitti:

        Niin.. Rakastunut mies toimii noin..

        Hetskua ei kuitenkaan homoksi saa..

        "Hetskua ..."
        Selkokielellä?


      • hfhghgfhgh kirjoitti:

        Niin.. Rakastunut mies toimii noin..

        Hetskua ei kuitenkaan homoksi saa..

        Heteroa vissiin tarkoitit(?)


    • KetunNeuvo

      Nöyryys on ihanne. Itsensä ruoskinta on masokismia ja itsensä näkyväksi uhriksi tekemistä.

      Sun pitäisi opetella luopumaan.

      Jätä Nuuska rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe