Naiset tykkäävät tanssia ja arvostavat miehiä, jotka osaavat tanssia aistilliseksi. Siksi etelän maista tulevat ulkomaalaiset ovat suositumpia kuin jähmeät suomalaismiehet.
Naiset pitävät miehistä, joilla on rytmi veressä
25
450
Vastaukset
Minua on joskus vuosia sitten kutsuttu hyväksi tanssijaksi. Minua on jopa aivan yllättäen ja toistuvasti pyydetty tanssiin erään varatun naisen toimesta. Arvatkaa, kuka tuo ihminen oli, joka aikoinaan mua hyväksi tanssijaksi kehui? Tuon yllä mainitsemani naisen mies.
Is this good or bad?
#Armageddon- 101prosHetero
Tanssiminen. Se on homoille
- Karvamies
No ...kele näinhän tuo on. Tosin Karvamies oli nuorena finninaamaisena jullina saamarin kova tanssimaan ripaskaa. Alle 40 v napsahti polven nivelsiteet niin piti hiukan rauhoittua.
Ei ...kele . Karvamies ei nykyään muista Laqtinan-kieltä. Diagnoosi kuului:" Ruptura meniskis a lateralis sinesis", tarkoittaako tämä nyt sitä nivelsiteiden repeämistä.
- bongorummut_soi
Keenereillä on rytmi veressä. Siksi naiset haluavat niitä päällensä ähkimään rytmikkäästi
Totta kai.
https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg
Kyllä se rupeaa siitä taittumaan kunhan vähän treenaatte.
Käsiä yhteen ja vatkaa vatkaa lannetta..whopaa
https://www.youtube.com/watch?v=tYDmvYhQ6wI
En edes tajua, miten kukaan voisi olla vähänkään hytkymättä kun tällainen musiikki soi.
Hartiat, peppu mukaan ,heiluttaa, yy kaa koo, mennään...Kas näin :D- kroppaheiluujo
Juuri näin, täällä jo hytkyn musiikin tahdiaa. Kuten bussissa istuessani ja kuunnellessani musiikkia kuulokkeilla.
Onhan se ihan mahdotonta olla aloillaan, jos jossakin alkaa lattarit tai muu tanssittava musiikki soimaan. Mulla se menee myös suoraan tonne tajuntaan ja kroppa vaan alkaa ittekseen keinumaan. Se on kai niin verissä tuo että sopiva rytmi liikuttaa.
Ekan kerran tanssin 2-vuotiaana jo kirkonmenotkin. Tanssiminen ja musiikki, ei niitä voi vastustaa. :Dkroppaheiluujo kirjoitti:
Juuri näin, täällä jo hytkyn musiikin tahdiaa. Kuten bussissa istuessani ja kuunnellessani musiikkia kuulokkeilla.
Innosta muutkin mukaan. :)
Kotona tulee leikittyä "shakiraa" ja pikku tallerot veivaa perässä.Mä olen nyt fakkiutunut ja ihan rakastunut tähän Alvaroon. Ei mahda mitään. :D
https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU
Eikun tanssimaaaaan!!!!Nicitönnä kirjoitti:
Mä olen nyt fakkiutunut ja ihan rakastunut tähän Alvaroon. Ei mahda mitään. :D
https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU
Eikun tanssimaaaaan!!!!Ymmärrän. Onhan se aikamoinen uros tuossa. Ja biisikin on poikkeuksellisen hyvä.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Ymmärrän. Onhan se aikamoinen uros tuossa. Ja biisikin on poikkeuksellisen hyvä.
Nojuu tarkoitin Alvaron kappaleita ja lauluääntä. Tuolla rakastunut Alvaroon. :)
Alvarokin on tietysti ihan nätti nauravainen poika, mutta se ei ole nyt relevanttia tässä tykkäämisessä. En juuri videota kattele ( tanssi osuudet olen katsonut useaan kertaan), vaan kuuntelen musiikkia, sikäli ihan sama minkänäköinen uros siinä laulaa. Tuo musiikki vaan kolahtaa kunnolla ja tulee kuunneltua uudelleen ja uudelleen. Siitä tulee pirtee fiilis. :)Nicitönnä kirjoitti:
Nojuu tarkoitin Alvaron kappaleita ja lauluääntä. Tuolla rakastunut Alvaroon. :)
Alvarokin on tietysti ihan nätti nauravainen poika, mutta se ei ole nyt relevanttia tässä tykkäämisessä. En juuri videota kattele ( tanssi osuudet olen katsonut useaan kertaan), vaan kuuntelen musiikkia, sikäli ihan sama minkänäköinen uros siinä laulaa. Tuo musiikki vaan kolahtaa kunnolla ja tulee kuunneltua uudelleen ja uudelleen. Siitä tulee pirtee fiilis. :)Ja mulla on mun mielestä kumppanina aikamoisempi uros.
Niin ei silleen muut urokset kiinnosta, siinä varmaan syy. Jos nyt ihmetyttää miksi Alvaro yms. mielenkiinto on puhtaasti platoninen ympäristöä kohtaan. :)Nicitönnä kirjoitti:
Ja mulla on mun mielestä kumppanina aikamoisempi uros.
Niin ei silleen muut urokset kiinnosta, siinä varmaan syy. Jos nyt ihmetyttää miksi Alvaro yms. mielenkiinto on puhtaasti platoninen ympäristöä kohtaan. :)Ok
- kurppaska
Ei minun nuoruudessa ollut täällä etelänmaalaisia miehiä. Suomimiehen kanssa tanssittiin. Oli hyviä tanssijoita.
Kesäisin lavoille kokoontuu nykyisinkin tanssitaitoisia miehiä. Suomalaisia. Ei etelänmiehet lavoilla käy.
Itse en perusta enää tansseista.Lava-atmösfääri oli kyllä kivaa. Voisin joskus tykästyäkin ihan perinteiseen valssiin, humppaan ja tietty jenkkaan...
Eippperhana! Kyllä huomaa, että pieruksi alkaa muuttumaan...
- näsäpupu
Kaikilla elävillä ihmisillä on rytmi veressä, luonnollisestikin kun sydän tasaisessa rytmissä jatsaa koko ajan, joten naisena totean, että kyllä pidän miehestä, jolla on rytmi veressä, koska mies jolla EI ole rytmiä veressä on kuollut.
Rytmi on tasainen 60 liikettä / minuutissa. Mutta nainen kykenee onnistuessaan kuin taikatempulla jopa tuplaamaan tuon. Samalla tapahtuu verensiirto aivoista johonkin.
- vaikkasamapatuo
Naisilla on kyllä mahtava taito kiinnittää huomio juuri niihin epäolennaisiin ja pinnallisiin asioihin. Pääasia että huomion ja kiinnostuksen herättävällä asialla ei ole mitään tekemistä käytännön elämän, arjen tai ajatusten kanssa. Tanssitaito, laulutaito, kitaransoittotaito, parta, pituus, vaatteet...tällaisten asioiden parissa naiset operoivat koska eivät muutakaan reppanat ymmärrä.
- öljylanne
Tanssin varjolla voi kätevästi olla estottomampi/ ottaa enemmän fyysistä kontaktia mitä muuten, sehän on vain tanssia. Rytmimiehet pudottavat naisilta pikkarit nilkkoihin,sitten on tanssilattia täynnä eritteitä
- kaisanoasaa
Minulla on rytmi veressä ja housut jalassa.
Kumpi olisi palstan naisten valinta?
a) Helio Castroneves https://aijaa.com/pkKgPR
b) Antti Kaikkonen https://aijaa.com/IlMYwk- kumpiolet
Kumpaa lähempänä itse olet
En ole tanssinut, eikä vaimonikaan. Ei tanssi ollut meille kummallekaan kielletty, puhumattakaan synnistä, mutta ei tehnyt mieli. Eiväthän kaikki harrasta urheiluakaan. Tapasimme seurakuntanuorissa.
Teekkarien määritelmä tanssista: turhaa pyörimistä varsinaisen asian ympärillä.- Viinamies---
Viinaa kun juo niiin kaikki osaa heilua tanssilattialla. Naisetkin diggaa siitä.
Kieltämättä tuo hyvä tassitaito olisi aivan oleellinen juttu naismarkkinoilla, jos haluaa enemmänkin naisseuraa..
Itse en ole koskaan taipunut tanssimaan en baareissa, enkä lavoilla..Se ei vaan lue minun dna:ssa, eikä sovi milläänlailla minun luonteeseen/identiteettiini....Mielestäni tanssiminen vaatisi mieheltä vähintäänkin bii-seksuaalisuuden ja sitäkautta osin naisen ominaisuuksilla varustetut aivot..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067