paidat pois

trollipäikkö

18

310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakuVartiainen

      Kesällä olen ulkonakin nakupellenä

      enkä ujostele yhtään, kun YHnaisetkn sanovat

      suur mulkku

    • Meurmannilla on nk. isivartalo. Mutta se on ihan oma, joten se kelpaa. :)

      • Ja onhan siinä sylissäkin tuommon hirrrmu söpö ihana pikkunen ihmisen taimi. :'')<3

        Vauvat on sitten söpöjä aijai.


      • bootsijalassa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Ja onhan siinä sylissäkin tuommon hirrrmu söpö ihana pikkunen ihmisen taimi. :'')<3

        Vauvat on sitten söpöjä aijai.

        Lisääntymisen kannalta ei turhaan nakuilla, kun halutaan poikavauva

        pitää siittää saappaat jalassa sepaluxen läpi tatoidulla kyrvällä

        jos pussaakin panon aikana

        tulee pojasta homo

        https://genius.com/Irwin-goodman-sepalus-auki-lyrics


      • ninjeraJaana
        bootsijalassa kirjoitti:

        Lisääntymisen kannalta ei turhaan nakuilla, kun halutaan poikavauva

        pitää siittää saappaat jalassa sepaluxen läpi tatoidulla kyrvällä

        jos pussaakin panon aikana

        tulee pojasta homo

        https://genius.com/Irwin-goodman-sepalus-auki-lyrics

        tahtoisi poikavauvan ja sixwarten pääsin MCkerhoon

        menentarhaan työmaatakat ilman paitaa tissit paljaana

        paizi tämmöne MCklubi nahkaliivit

        tossson mun prätkän kuvakin

        https://www.google.fi/search?q=helvetin papat&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjjn6mViLPaAhVBa1AKHbLtDbsQsAQIMw&biw=1920&bih=949#imgrc=S4soeBtN-8qCdM:


      • koskarumuusalkaa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Ja onhan siinä sylissäkin tuommon hirrrmu söpö ihana pikkunen ihmisen taimi. :'')<3

        Vauvat on sitten söpöjä aijai.

        Oletko tullut ajatelleeksi missä vaiheessa söpöys vaihtuu ihmisessä rumuuteen? Kiinnostava kysymys sinällään, koska myös rumat miehet ovat olleet joskus söpöjä vauvoja joita on ihailleet äidit ja muut lähi tuttavat ja silitelleet ja pusutelleet. Mikä on se ikä vaihe jolloin söpöys muuttuu rumuudeksi ja sellaiseksi, että naiset eivät halua olla lähimainkaan tuota iljettävää ällötystä, joka vielä joitain vuosia sitten oli söpö pusuteltava?
        Jossainvaiheessahan se ikä on edessä, mutta mikä se ikä on? Ihan kuten puun kasvussakin mainitsemasi taimi. Ensin se on söpö taimi, sitten kuitupuu ja sen jälkeen tukki. Tukista ei sitä tainta enään saa joten on ollut välivaihe jossa tuo muutos on tapahtunut. Tässä kyse on senteistä mutta mikä on se hetki ihmisessä?


      • koskarumuusalkaa kirjoitti:

        Oletko tullut ajatelleeksi missä vaiheessa söpöys vaihtuu ihmisessä rumuuteen? Kiinnostava kysymys sinällään, koska myös rumat miehet ovat olleet joskus söpöjä vauvoja joita on ihailleet äidit ja muut lähi tuttavat ja silitelleet ja pusutelleet. Mikä on se ikä vaihe jolloin söpöys muuttuu rumuudeksi ja sellaiseksi, että naiset eivät halua olla lähimainkaan tuota iljettävää ällötystä, joka vielä joitain vuosia sitten oli söpö pusuteltava?
        Jossainvaiheessahan se ikä on edessä, mutta mikä se ikä on? Ihan kuten puun kasvussakin mainitsemasi taimi. Ensin se on söpö taimi, sitten kuitupuu ja sen jälkeen tukki. Tukista ei sitä tainta enään saa joten on ollut välivaihe jossa tuo muutos on tapahtunut. Tässä kyse on senteistä mutta mikä on se hetki ihmisessä?

        Hyvä kysymys. Luulen ja tiedänkin, että osa pitää jo vauvana jotakin rumana, lapsena rumana. Ja jotkut erottelee rumaksi jotkut itse ollessaan vasta lapsia.. Jotkut vanhempana....

        Jotkut ei ajattele ihmisiä niinkään rumana, mutta epäviehättävänä. Tuskin on olemassa yhtä tiettyä ikää, koska joku "tuomitaan" rumaksi, enkä usko oikeen sitäkään et maailmassa olisi yhtään ihmistä, joka ei ois jonkun mielestä ruma.

        Sitä olen kyllä miettinyt, että vanhempien ja ympäristön ihmisten tai vaikutusalueella olevien asenteet ja näkemykset voi vaikuttaa aika merkittävästi tuohon rumuus ajatteluun.

        Että jos minä alan tässä lapsilleni jotakuta rumaksi leimaamaan, niin eiköhän tuo asenne vähän vaikuta heidänkin asenteisiin. Mitä mieltä olet, oisko noin?

        Missä kohtaa sinusta joku leimautuu rumaksi?


      • pusipussy
        Nicitönnä kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Luulen ja tiedänkin, että osa pitää jo vauvana jotakin rumana, lapsena rumana. Ja jotkut erottelee rumaksi jotkut itse ollessaan vasta lapsia.. Jotkut vanhempana....

        Jotkut ei ajattele ihmisiä niinkään rumana, mutta epäviehättävänä. Tuskin on olemassa yhtä tiettyä ikää, koska joku "tuomitaan" rumaksi, enkä usko oikeen sitäkään et maailmassa olisi yhtään ihmistä, joka ei ois jonkun mielestä ruma.

        Sitä olen kyllä miettinyt, että vanhempien ja ympäristön ihmisten tai vaikutusalueella olevien asenteet ja näkemykset voi vaikuttaa aika merkittävästi tuohon rumuus ajatteluun.

        Että jos minä alan tässä lapsilleni jotakuta rumaksi leimaamaan, niin eiköhän tuo asenne vähän vaikuta heidänkin asenteisiin. Mitä mieltä olet, oisko noin?

        Missä kohtaa sinusta joku leimautuu rumaksi?

        Kyllä ainaskin jotkut tyttövauvat ovat pussattavia

        liki mummoinaki viäl...emmäää ole kovinkaan ulkonäkökriittinen

        useinkis näen rumaxi leimatussa naisessa jotain minua viehättävää

        ommul ollu tosi hottixiakin, mut huono puoli on se

        että kateeliset yrittävät pilata romanssini

        Kovasti tykkäsin, ku kirpparilla yx ukko vinkkas missileni

        oli jotain asiaa muka--missi meni ja utelin senukon asiaaa

        Oli selittäny, ett mix sä ton kaa seukkaat--sehän homo

        Missi oli vastannut:"Jassåå, ei se mun kaa ainakaan jaxa enää homostella:D

        söpt lapset:

        https://www.youtube.com/watch?v=xjkOmBw6owU


      • koskarumuusalkaa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Luulen ja tiedänkin, että osa pitää jo vauvana jotakin rumana, lapsena rumana. Ja jotkut erottelee rumaksi jotkut itse ollessaan vasta lapsia.. Jotkut vanhempana....

        Jotkut ei ajattele ihmisiä niinkään rumana, mutta epäviehättävänä. Tuskin on olemassa yhtä tiettyä ikää, koska joku "tuomitaan" rumaksi, enkä usko oikeen sitäkään et maailmassa olisi yhtään ihmistä, joka ei ois jonkun mielestä ruma.

        Sitä olen kyllä miettinyt, että vanhempien ja ympäristön ihmisten tai vaikutusalueella olevien asenteet ja näkemykset voi vaikuttaa aika merkittävästi tuohon rumuus ajatteluun.

        Että jos minä alan tässä lapsilleni jotakuta rumaksi leimaamaan, niin eiköhän tuo asenne vähän vaikuta heidänkin asenteisiin. Mitä mieltä olet, oisko noin?

        Missä kohtaa sinusta joku leimautuu rumaksi?

        Itse olen sitämieltä, että rumaksi luokitus alkaa jossain kolmannen ja neljännen luokan tienoilla. Tätä nuoremmat ovat vielä äitien ja naisten silmissä niitä "voi kun ihana poika" ja tämän jälkeen heistä tulee epämääräisiä pojan viikareita. Luulen että tuossa iässä joka on sitä pahinta oppimis ja tunteiden itseensä veto aikaa tämä muutos vaikuttaa myös pojan itsetuntoonkin kaikista eniten, kun huomataan että ensin hänestä pidettiin, mutta sitten suhtautuminen muuttuu, joka saattaa olla lapsen psyykkeelle silloin myös paha kolaus. Itsetunnon otettua iskua huomaa kiinnittää kai enemmän myös huomiota siihen, että toiset pojat saavat enemmän huomiota esim tytöiltä, mutta itse jää tästä vajaaksi joten alkaa näkemään myös itsensä rumana. Tavallaan peilaa sitä miten sinuun suhtaudutaan. Siksi näen, että tuo ikä olisi juuri se aika jolloin kasvavan pojan itsetuntoa pitäisi buustata mahdollisimman paljon. Jopa ylipaljon.
        Naisystäväni poika on juurikin neljännellä ja huomaan kuinka paljon hän puhuu ulkonäkökeskeisyydestä joka on jotenkin käsittämätöntä, mutta kai ilmeisen nykyaikaa tänä päivänä. Itse ainakin pyrin jatkuvasti hänelle opastamaan, että olkoon hänellä millaiset vaatteet tahansa, millaiset hiukset tahansa, miten hoikka tai lihava tahansa hän on silti oma paras itsensä kunhan vain saisi pönkitettyä sitä itsetuntemusta aina parhaalle tasolle, koska tuo on se pahin vaihe jossa voi koko tulevaisuutensa ja aikuisuutensa itsetunnon tappaa.


    • Karvamies

      Ylävartalo hmmm... .Karvamiehen rintakarvoista osa on jo nyt nuorena finninaamaisen jullina harmaantunut.

    • pitkätukka-68

      Puseroa en siisu kuin peseytyessä tai rannalla. No myös naisen kanssa tiytyissä puuhissa.
      Kengät tekis jo mieli jättää himaan kun lähden kaupungille.

    • Kurppa27

      Pitäkää palsta ätmit paitanne päälle sillä läskinne ällöttää naisia. Me kurpat emme halua nähdä ruhoanne, viekää se teurastamolle mielummin.

      • Sun seurassa taidetaa olla melekose vaivautuneita ja väkinäisiä. Ootko ikinä päässy ikuistamaan tilannetta, jossa sä et oo mukana?


      • Kurppa27
        minkkilaukku kirjoitti:

        Sun seurassa taidetaa olla melekose vaivautuneita ja väkinäisiä. Ootko ikinä päässy ikuistamaan tilannetta, jossa sä et oo mukana?

        Oon minä yrittänyt mutta miehet ei oikein kehtaa olla ilman paitaa.


      • Kurppa27 kirjoitti:

        Oon minä yrittänyt mutta miehet ei oikein kehtaa olla ilman paitaa.

        Ootsä se paita? Vai peppu?


    • Aloittaja kehottaa ottamaan paidan pois. Sopinee miehille.

      Naiset ovat kyllä viehättävimmillään ilman alaosaa. Enkä sano tätä pilaillakseni, vaan aivan tosissani. Sopii nuorille ja vanhoille, tavoitelluille ja syrjässäoleville, herttaisille ja niille, jotka tuntevat olevansa kurppia, kaikille siskoille. Vielä jos haluaa olla edustava, on syytä sheivata. Jos ei voi esimerkiksi ärtymisen takia, voi kaunistautua leikkaamalla karvat lyhyiksi.

      Hienostunut nainen ei häpeile kauneintansa, naiseuden keskusta, kukankaunista vittuansa, vaan on siitä ylpeä ja kulkee pää pystyssä. Nainen, joka on usein vittu paljaana veraittenkin seurassa, kaksinkertaista viehättävyytensä. Naiset ovat ihania! :-)

      • Karvamies

        Kyllä, se sopii miehille. Paidaton ylävartalo siis sopii miehille tämä ei tarkoita sitä, jotta naiset riisuisivat ylävartalonsa paljaaksi. Nämähän ovat kaksi eri asiaa. Tarzan- vartaloinen "karvamies" on miehekäs. Nuori nainen tehdessään tämän saman saa kaikenmaailman pervosetiä klääppimään itseänsä-siis tätä nuorta naista.


    • kalsriennuuhkija

      Jotkut nättipeppuiset sairaanhoitajat vissin tahallan pitävät

      pinkinvärisiä stringikalsareita, jotka vakoisten housujen läpi näkyvät

      Hoitzun ei sovi pitää valkoisiaan kalsareita..nekin näkyvät läpi

      sixwarten on beigeväri huomaamaton

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe