https://www.seiska.fi/Uutiset/Kalle-Palanderilla-salasuhde-19-vuotiaaseen-blondiin-romanssi-roihahti-tyopaikalla/1130485
Ei pysty Riina-Maija enää kilpailemaan nuorten naisten kanssa. Onnea Kallelle!
Kalle Palander ja 19-vuotias nainen
66
6972
Vastaukset
- näinmenee
Onnea vaan kun joutuu vielä lapsistaan eroon. Kai se 19v korvaa omat lapset.
- OnneaKalle
Eron sattuessa yhteishuoltajuus on paras vaihtoehto. Näin Kalle saa pitää sekä lapsensa että nuoren rakastajattarensa.
- näinmenee
OnneaKalle kirjoitti:
Eron sattuessa yhteishuoltajuus on paras vaihtoehto. Näin Kalle saa pitää sekä lapsensa että nuoren rakastajattarensa.
Yhteishuolto mutta lapset on äidillä. Ei nuorikko Kallen kakaroita halua huusholliin eikä Kallella ole aikaa hoidella lapsia viikko-viikko systeemillä.
Mielenkiinnolla seuraan rakastajattaren onnea lapsilauman kanssa.
- Ytmiottaanuoremman
Kalle se on YTM sasikaljusta huolimatta. Status ratkaisee hänen kohdalla.
- Sugar12
Vissiin joku urpo bändäri? Luuleeko tyhmä pissis,että Palander rikas? Mitä se tossa ennenaikasesti vanhenneessa ukossa näkee,onko sokea ja kuuro? Laskeutukaa pissikset maan pinnalle..
- klasjkl
Kurppa kihisee kateudesta :DD
- Sugar12
klasjkl kirjoitti:
Kurppa kihisee kateudesta :DD
Kateellinen mistä? Ei tartte olla,kun oma ukko komeempi..Kuka täysjärkinen haluu pöhöttönyttä ja tyhjätaskuista mölliä? Tämä Palander,kun jäi kiinni niin haukkui pissiksen maanrakoon..no siinä on herrasmies...Niin kuka on kateellinen?? Sinäkö ku et pääse polkemaan pissistä? Sori,mutta olet vähän yk.
- Virtuaalielämä
Ai että mitä 19-v nainen näkee 40-v huippu-urheilijassa. Kallella sattuu olemaan likipitäen kaikki ominaisuudet mitä nainen mieheltä haluaa.
Ulkonäkö: miehekäs. Kalju, symmetriset kasvot, partaa, ei liian laiha laiha olmi
Olemus: ryhdikäs, poikamainen veikeä hymy
Elämänkokemus, saavuttanut elämässä jotain, nähnyt maailmaa = avarakatseisuus, kunnianhimo, itsevarmuus
Hyvä esiintyjä, kova puhumaan = sosiaalinen naisten naurattaja - tiedossa.on
Virtuaalielämä kirjoitti:
Ai että mitä 19-v nainen näkee 40-v huippu-urheilijassa. Kallella sattuu olemaan likipitäen kaikki ominaisuudet mitä nainen mieheltä haluaa.
Ulkonäkö: miehekäs. Kalju, symmetriset kasvot, partaa, ei liian laiha laiha olmi
Olemus: ryhdikäs, poikamainen veikeä hymy
Elämänkokemus, saavuttanut elämässä jotain, nähnyt maailmaa = avarakatseisuus, kunnianhimo, itsevarmuus
Hyvä esiintyjä, kova puhumaan = sosiaalinen naisten naurattajaNarsistiset pelimiehet on naisten mieleen.
- Kallekintykkää
tiedossa.on kirjoitti:
Narsistiset pelimiehet on naisten mieleen.
Narsistiset naiset on miesten mieleen.
- diipadaaparoskaa
Puhutaan sitten kun nähään muijan kuva. Ollaanko sit kateellisia
.. Juuri Tuollaisia nuo NarsuBonoBoMarsut aina on.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
Kallen Puolustukseksi Sanottakoot, että ei tuo hänen Kumppaninsakaan mikään SiipiOtus ole.. ;P- enjaksaaymmärtää
Miks teinit juoksee tollanen setien perässä
- lkearjsop
Koska me ollaan charmantteja herrasmiehiä. Mies vanhenee kuin viini kun taas nainen vanhenee kuin maito.
- juurikinnnäin
Tämä selittää. Kiitos
- Neitsyt-Setä
Minäkin olen setä. En ymärrä miksi teinit eivät juokse perässäni.
- ikävä.totuus
lkearjsop kirjoitti:
Koska me ollaan charmantteja herrasmiehiä. Mies vanhenee kuin viini kun taas nainen vanhenee kuin maito.
Valitettava totuus on, että vain laatuviineistä tehdään vuosikertaviinejä antamalla niiden vanhentua viinikellarissa.
Pöytäviinistä ei tule säilömällä vuosikertaviiniä, vaan kuralaatuista etikkaa.
Sama pätee miehiin.
Varauksella aina, kun juorulehti on asialla.
- sainsain
itekkin oon tolta tyttöseltä saanu, taitaa olla kovasti mieltynyt vanhempaan tavaraan
- epäilem
jaaa a, oisko ihan näin?
- fjhibkl
epäilem kirjoitti:
jaaa a, oisko ihan näin?
En yllättyi jos on kerran kallellekin antanu
- Oksetus.pappa12
Tältä nuorelta naiselta voisi kysyä,että kannattiko? Jos Palander ei olisi julkkis niin naisia ei kiinnostais. Pissis vissiin luulee,että äijällä fyrkkaa,mutta kun ei ole. Pieleen menneet bisnekset ja parhaat päiväänsä nähnyt alppihiihtäjä. Turha ottaa esille kateuskorttia,pikemminkin noita naisia käy sääliks.
- whoknowss
Jos nussi hyvin nii ehkä siitä oli jotain hyötyä
.. Ihme Logiikka.. Tai no ei ole.. Vuan NarsuMarsuMainen Logiikka.. ;D
.. Kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa olisi Loogista sääliä sitten Molempia tai ei kumpaakaan.. ;P
- massillatyttö
massi kalle rahalla nuoren tytön avittaa elämäs eteenpäin ja saa tuoretta lihaa käsi veivaamisen sijaan
- Justjustelää
Ei sillä ole rahaa.
- Naisasialooser11
YTM panee aina priimaa, Kallen oma vaimo on jo vanha haaska.
- taitaapelätäjotain
Miksi roikkuu haaskassa? Outo mies.
- voiollanäinkin
jos työkavereita on ollu nii kiinnostus voi olla aitoa. eri asia jos pokaa baarista
- tellervovonappelgren
Kalle Riinalle; "Meidän pitäisi vähän jutella..."
- jataasläpi
sen tietää miten tää keskustelu menee. kalle: ei vittuakaan kiinnosta, entiedä mitä nää juorut on. riinis: okei.
- Ex-työtön
Kannattaa käydä töissä niin saa naisia. Työtön jää ilman perhettä ja kuolee yksinäisenä.
- eiomavaimo
Muulloin toki mutta tässä tilanteessa juuri työ sai lankeamaan
- Pitkäaikaistytötön
Tytötön jää iliman persettä.
- Pillujen--asiantuntija
Kalle päätti ottaa nuoremman koska ei jaksa panna kurppaa enää.
- luulen
Jospa kurppa pihtaa.
- nuoruus.kaunistaa
Ehkä se nuorempi ei ole vielä pilannut alapäätään lapsenteolla.
- Juoruakoille
Tuliko juorusta hyvä mieli juoruämmille 🤔
- nainen-42v
Voi jumalauta!!
- ammatt
Nuori on helppo kohde,itseunto aivan pohjalla. Tyttö varmaan innoissaan levitellyt jalkojaan tollaselle " julkkikselle". Mehut illalla sisään ja kahvit töissä naamaan - hoituu kätevästi saman tyypin kanssa!
- Kahviteki
Mulla mäni kuset housuun eli piti kävellä jalat levällään.
- eieieieijoojoo
Tän kolmiodraama n tyhmimmät osapuolet on = kaikki
- eobovujt
Riinis on luurankomainen riivinrauta, joka sekoilee
vielä kypsässä iässä täysin päättömästi...ei oikein sopeudu
mihinkään...ja nyt on Kallen rahatkin loppu.- Riiniksenkaveriko
Juorulehdistä luit? Vai tunnetko henkilökohtaisesti?
- Huijoihjk
Ei tainnu olla eka pettäminen ja saa kuulemma sitä tehdä, jos niin haluaa. https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/riina_maija_palander_jos_kalle_hyppaa_vieraissa_se_ei_ole_minulta
Riinan puheista voi kyllä lukea rivien välistä tuostakin haastattelusta, että tekee ihan samaa....Kyllä naiset pettää paljon ja etenkin nämä joilla miehet reissuhommissa.
Ei ole sanottua kumpi tuossakin suhteessa on pettänyt enemmän.
- kysynpahanvain
Miksi olla suhteessa jos muut kiinnostaa
Kauhea myötähäpeän tunne kun tuon pässin toilailuja kattoo...
Miksi helevetissä se on ees lehdissä?
Eihän se ole ollu mäessä pitkään aikaan.- NostanTriHattuani
Upea juttu, kyllä jokaisen keski-ikäisen miehen pitäisi saada teiniä.
- Reppanamiehet
Kuitenkin roikkuvat vaimossa. Pelko että vaimo jättää.
- zuupp
Kyllä jokaisen teininkin pitää keskiikäistä saada. Jos on julkkis
- hkhjkkkll
Kuunnelkaa itteenne
- Totuus-
Kalle on sen naisen kanssa vain taloudellisesta syystä koska niillähän on yhteistä bisnestä eli varmaan velkaa satoja tuhansia. Kallen muijakin on kyllästynyt koska kalle ei ole enää se varakas huippu urheilija joten rakkautta ei ole enää jäljellä. Kalle sii panee muita naisia eikä sen muijaa taida haitata kun ei ole nostanut meteliä joten rakkaus loppu. Ajan kysymys koska eroavat lopullisesti. Raha on usein eron syynä ja kallehan eiole enää miljuunia tienaava urheilija.
- Ahneutta
Suuret rahavaikeudet ja vanharuma ukko yrittää saada nuoren naisen kanssa sponssia isolle perheelleen ja pentukatraalleen.
Eikö heillä ole suunnaattomat velat ja pitää elääniin hienoa elämää, pinnallista.
Minusta tämä Kalle myös vastenmielinen persoona, joutaa pois Tv-ruudustakoko iso naama.
Tässäon yksi esimerkki näistä yrittäjistä ei kannata mutta yrittäjä voi olla kuka tahansa.
Vaikka ei alalle sopisikaan.
Yrittäjäthän ovat pääsääsntöisesti narsisteja ja ahneita kuten Sipiläkin jne........joka ajaa vain yrittäjien etuja. Ja ottaa heille etuja vaikka vähäosaisilta väksinkin.- ei.pidä.liioitella
No nyt kyllä hieman liioittelet. Ei kaikki yrittäjät mitään ahneita narsisteja ole. Suurin osa suomalaisista yrittäjistä on oman itsensä työllistäviä mikroyrittäjiä.
Ja Sipilä ei aja pienyrittäjien asemaa, vaan isojen. Pienet yrittäjät ovat Suomessa nettomaksajia ihan kaikessa, ja lisäksi jäävät kaiken avun ja turvaverkkojen ulkopuolelle, jos epäonnistuvat. Plus vastaavat henkilökohtaisesti yrityksen veloista.
Mitenkäs maailma muuten toimisi, jos ei olisi yrittäjiä? Kerro minulle.
- Kummolanjengi
Teemu taas vetelee nuoria naisia kaikessa hiljaisuudessa ja Sirpa pysyy hiljaa, no Teemulla on rahaa joten Sirpalla ei varaa valittaa.
- jlgfsil
Taitaa ne vaan tänki kohun yli päästä vaikka juttu on totisinta totta
- Tietäjä1
Totta on sekä suhde että johtopäätös.
Ja kaikki muutkin suhteet. Surullista!
- täätättä
miehet: lukee innoissaan, kommentoi törkeyksiä
naiset: tuomitsee tytön, leikkii jeesusta
feministit: säälii tyttöä, vihaa kallea
pervot: koittaa selvittää miltä nainen näyttää - tyjetyetyeytjey
Itse nelikymppisenä miehenä en ymmärrä ukkoja jotka haluavat heilastella parikymppisten tyttöjen kanssa, ehkä itselleni ei ole keski-iän kriisi vielä iskenyt ja oma tukkakin on vielä päässä.
- elboet
Lapsille tällainen rankkaa. Sitä ei taida kukaan ajatella.
Rakkauttako tama suhde? - kakka
en ota kantaa
- Pikkujulkkis
Riinis on hoikka ja nätti. Pärjää hyvin alle parikymppisille tyttölapsosille ja "päihittääkin" varmasti monet kauneudella.
En ymmärrä miksi Kalle haluaa jonkun 19-vuotiaan elätin? Ei ole taloudellisesti viisasta. No eroais eka Riiniksestä ja alkais sitten deittailla noita innokkaita julkisuuden ja glamourin perässä olevia bändäreitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006