Kohtalontovereita...yksin suhteessa...

Hellouhgaa

Meillä on kaksi lasta, ja mieheni ei kestä yhtään heidän tappeiluitaan tai kinaamisia jne. Ns. hermot pettää eli ei keksi muutakuin, että pitää huutaa ja kiroilla ja sitten poistuu tilanteesta esim. menemällä vaan tosta vain päikkäreille. Ekan lapsen kanssa oli enemmän ulkona jne kun oli pieni jne. mutta toisen syntymästä saakka on jotenkin ollut sellainen että ei vaan kiinnosta mennä koko perheen kanssa mihinkään. Pyydän mukaan kaikkeen, mutta aina vastaa että ei jaksa tai on 'töitä. Usein olen vain kaksin lasten kanssa ja saan yksin tehdä ja suunnitella kaiken. Hän ei ota mitään kantaa mihinkään ja ei suunnittele mitään. Tää tuli aika iskuna mulle kun ymmärsin että hän oli valmis olemaan isä ja myös halusi saada paljon lapsia. Ei taida olla enää kiinnostunut :-( Luulin, että hän olisi hyvä isä lapsillemme mutta hän on vain mieluummin tietokoneella kuin leikkii lastemme kanssa. Ei koskaan pelaa pelejä, vaikka pyydän mukaan, ei vie lapsiamme yksin minnekään että pystyn siivoamaan tai tehdä jotain muuten välillä yksin. Huom. rakastan lapsiamme mutta mielestäni se on väärin ja epäoikeudenmukaista jos pääsen yksin puolen tunnin kävelylle vuodessa!!!! Enkä valehtele. Ja meillä ei ole ketään, joka katselisi lapsia sen aikaa kun olemme yhdessä jossain. Siksi emme olekaan. Emme tee kaksin koskaan mitään eikä hän ole ikinä halunnut edes järjestää lapsenvahtia vaikka joskus sellainen olisikin ollut lähellä. Siis mikä ihme on?? Pitääkö mun vaan muuttaa yksin lasten kanssa, jos kerta hänella ei ole minkäänlaista kiinnostusta ja mua pitää niinkuin lastenhoitajana. Olen monta kertaa sanonut tuostakin, että voisiko mennä yksin lasten kanssa jonnekin niin saan vaikka nukuttua kun muakin väsyttää. Luulisi ymmärtävän varsinkin kun itsekin menee vaan nukkumaan milloin huvittaa ja tekee mitä huvittaa. Hän on vapaa tekemään mita vain, eikö mullakin ole siihen oikeus???? Hän on aivan kuin... Sinkku.

2

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etolemiehesiäiti

      No sanot suoraan ukolle et nyt vittu se kone kiinni, pamauta läppäri kiinni jos ei toimi ja sano et nyt leikkimään lasten kanssa ja kasvattamaan heitä hän on myös vanhempi! Jos ei kiinnosta niin voit sanoa et muuttaa muualle, sulla on oikeus taukoihin lapsista, toisen velvollisuus on vahtia myös lapsia et ole lastenhoitaja vaan äiti ja hän isä. Lasten kanssa ei aina ole helppoa mutta hänenkin pitää kestää lasten mielten vaihtelut. Ihmetyttää kyllä ukkosi asenne hänen tehtävä on opettaa lapsiaan tulevaan elämään. Teillä keskustelu edessä jos ei muutosta tapahdu erohan tuossa tulee vaikuttaa parisuhteessa paljon jos toinen ei tee mitään. Parasta olisi että tekisi joka päivä jotakin lasten kanssa ja myös muistaisitte toisenne hommaamalla sen lastenhoitajan ja tekemällä asioita yhdessä. Sano suoraan että et halua elää Tuollaista elämää.

      • qpiokwi

        Juurikin näin! Aloittaja älä ole ihan nössö! Sinä itse ajat itsesi siihen tilanteeseen, että mahdollistat tuon miehelle.

        Luultavasti sinulla olisi enemmän omaa aikaa ja jaksamista, jos eroaisit. Eli jos mies ei suorasta puheesta huolimatta mihinkään muutu, niin muuta erikseen asumaan. Veikkaan että siinä vaiheessa mies yllättäen jaksaa hoitaa lapsiaan ainakin yhden vuorokauden kuukaudessa, ja jokusen arki-illan. Jos ei enempää.

        Joillakin isillä suhde omiin lapsiin paranee eron myötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe