Rusketus ilman aurinkoa Mytan rusketuspillereit

Kertokaa vaikutuksista :)

http://hyvinvointishop.com

Suositteletko jotakin tietty rusketuspilleriä?
Ilmoita

107 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Mytan edesauttaa rusketusta itsellä, mutta olehan myös kova hankkimaan rusketusta muutenkin.
Ilmoita
Auringonotto ei ole suositeltavaa.
1 VASTAUS:
Auringossa joutuu jotkut olemaan välttämättä, jos tekee esimerkiksi ulkona töitä.
Tarpeeksi hyvä aurinkosuoja antaa kyllä melko hyvät suojan!
+Lisää kommentti
Moukat ruskettavat nahkaansa. Ei ole ollut enää vuosiin mikään muotijuttu. Vaarallista kaiken lisäksi.
5 VASTAUSTA:
Vaarallista, jos tekee sen aurinkoa ottamalla.. Mutta esimerkiksi porkkanaa syömällä saa ruskettavan vaikutuksen.
sellanenki termi ku tanoreksia.
Totta, totta..
Ei todellakaa auringonottoa.
luomuruskettajat ovat haluukkaampi seksikäämpiä iloisempia muutenkin kunnoltaan ja terveydeltään parempia kuin maitojunat ja vehnämahat tämän tutkimuksen olen tehnyt isossa kaveripiirissäni
+Lisää kommentti
Ruskettumista voi edistää monella tapa ilman aurinkoakin ja turvallisemmin keinoin. Esimerkiksi spray- rusketus, rusketusvoiteet ja rusketuspillerit ovat vaihtoehtoja. Lopputulos on usein myös luonnollinen ja tasaisempi.
5 VASTAUSTA:
Osuvasti
Hyvin mahdollista..
Kaikki mikä on turvallisempaa kuin UV- säteily. Itse olen käyttänyt rusketustuotteista, enkä edes yritä ruskettua auringoss.
Nneil kirjoitti:
Kaikki mikä on turvallisempaa kuin UV- säteily. Itse olen käyttänyt rusketustuotteista, enkä edes yritä ruskettua auringoss.
Auringosta saa paljon vitamiineja, joten ei kannata keskittyä auringon välttelemiseen.
Hyvä pontti.
+Lisää kommentti
Hyviä tuotteita jotkut rusketuspillerit
1 VASTAUS:
Noistakin on variaatioita
+Lisää kommentti
Rusketuspillerit sisältävät betakaroteeneja, jotka edistävät rusketusta ilman aurinkoa. Kuinka nopeasti
3 VASTAUSTA:
Se aurinko ei ole niin paha, jos vaan muistaa käyttää aurinkosuojaa, aurinkolaseja ja ei makaa tuntikausia keskipäivän auringossa.
Ei riitä se, että suojautua auringolta ainoastaan ulkona. Myös sisätiloissa täytyy olla tarkkana.
C-vitamiinikin edistää rusketusta..
+Lisää kommentti
Kattokaaha ulos, voiko täällä ruskettua? ;D
1 VASTAUS:
Vaikka ikkunan läpi?
+Lisää kommentti
Rusketukseen: porkkanaa, aprikoosia ja aurinkovoidetta.
Ilmoita
Betakaroteenit on hyviä. Riippuu siitä millanen annostus pillerissä on, että kuinka hyvin tehoaa. Mytanissa on kyllä runsaasti karoteeneja.
Ilmoita
Itsesäähän nää ruskettaa vai ja ilman aurinkoa.m,
1 VASTAUS:
onkoha nää..
+Lisää kommentti
ilman aurinkoa
Ilmoita
seru
Ilmoita
Apteekista saa myös jotain rusketuskapseleita, mutta mites pitoisuudet?
Ilmoita
Paremman rusketuksen saat, kun keskityt siihen mitä syöt. ja miten hoidat ihoa.
2 VASTAUSTA:
Itse en ole nyt tänä keväänä ollu rusketusta hankkimas (eipä sitä oo paljo voinukaa tehdä ko o ilmat ollu sellasia kun on) mutta aiksempina kesinä on kyllä tullu bruunaa otettua. Nykyää olen kyllä paljon varovaisempi mutta silooinki pidin huolta ihosta.
No kyllä se rusketus tulee parhaiten loikeilemalla auringossa- onko se sitte turvallista? Purkkirusketus on hyvä vaihtoehto.
+Lisää kommentti
Niissä solariumeissa ei aurinkorasvaa saa etes laittaa.
1 VASTAUS:
Googlaamalla solariumista juttua voi löytyy runsaasti tietoa liittyen solariimon pitkäaikaisiin vaikutuksiin. Siitä voi sitten itse päätellä mitä tekee.
+Lisää kommentti
On samaa ainesosaa kun porkkanassa yms.
Ilmoita
Rusketus vinkkinä: syö porkkanaa. Sisältää karoteenia. Hyvä itseruskettava :D
Ilmoita
Tanningpillseilla löytyy mytania. Hinta taitaa kyllä olla melkee samaa luokkaa Suomessa.
1 VASTAUS:
Nettikaupasta saa 3-4 tuotteet kotiovelleen.
+Lisää kommentti
Mytan rusketuspillereillä tavoitteena olisi saada rusketus pysymään. Kevätaurinko antaa kivan rusketuksen ja rusketus ja porkkana on kuulemma toimiva yhdistelmä. Jos on antaa vinkkejä nopeaan ruskettumiseen, niin otetaan vastaan,
Ilmoita
Olen kokeillut kuurin. Kestää saman verra ku rusketus yleensä kuuri jälkjeee
Ilmoita
Suosittelen.
Ilmoita
Apteekissa on myös Vvida sun- kapseleita, jotka nopeuttavat rusketusta ja suojaavat auringon UV- säteilyltä. Niin taitaa nuo karoteenipilleritkin tehdä, sillä myös joitakin samoja ainesosiahan noissa tuotteissa käytetään.
Ilmoita
UV-säteilyn vaara on todelliset. Rusketuksen hankin nykyää purkista, jos hankin,.
Ilmoita
Seuraillut tätä rusketuskeskustelua. Toiset tykkää, toiset taas ovat eri mieltä. Luonnollisuus ja turvallisuus ennen kaikkea tässäkin homassa. Ja se kohtuus.
Ilmoita
Joo suosittelen!
Ilmoita
Tohon voisin lisätä, että rusketuspillerit on erilaisia, joten kannattaa vertaillu myös aniesosia.
Ilmoita
Nuo sisältää betakaroteeneja, jotka on tehty ruskettumiseen ilman aurinkoa. Rusketuksen täytyy olla tasainen ja hyvännäköinen.
Ilmoita
Rusketus ilman aurinkoa kyllä kelpaisi mulle.
Ilmoita
Minä itse suosittelen kokeilemaan purkkirusketusta, turvallisempana vaihtoehtona.
PItoisuudet ihan kohillaan. Parin viikon kokeilukuuri alkaa.
Ilmoita
Ruskettuminen tulee jos on tullakseen sanotaa.
Ilmoita
Ruskettuminen on kaunista, jos se sopii henkilölle..
1 VASTAUS:
Sopii lähes kaikille, jos rusketus on tasainen.
+Lisää kommentti
Rusketukse tehokkuus kyllä riippuu pitkälti ainesosiaen määrästä.
Ilmoita
Niin no oliko joku kokeillut noita apteekin pillereitä ja tehnyt vertailuka?
Ilmoita
Heiheih,

Apteekissahan on niitä aurinkokapseleita
Ilmoita
Omat kokemukseni olivat hyvät. Muutaman viikon kokeilin, ja tuli sellanen normaalia näkyvämpi rusketus :)
1 VASTAUS:
Onko kokemuksia rusketusvoiteista?
+Lisää kommentti
Solariumit on jätetty ajat sitten pois ja auringossakaan en hirveästi vietä aikaa. Mutta rusketus tulee mulla luonnostaan ja iho on erinomainen.
Ilmoita
Onko mahdollista?
Betakaroteeneja saa aprikoosista ja porkkanasta.
Ilmoita
Paarhaat ideat ja vinkit rusketukseen löytyy auringolta suojatumisesta.
Ilmoita
Onhan noita tullu kokeiltua.
Ilmoita
Suosittelen kokeilee karotenoidi kapseleita. Niillä saa tuon vaikutuksen, eli iha ruskettuu. Ei tartte aurinkoo.
2 VASTAUSTA:
Niitäkin on ties kuinka paljon eri valmistajia.
Niimpä!
+Lisää kommentti
Wörttiii?
Ilmoita
Joo turvallisuuden puolesta ihan hyv.
Ilmoita
Rusketus rusketus ...
Ilmoita
No, jos rusketuksen hankkii ni eikös mieluummi purkista, kun UV-säteilylle altiustmisella..
1 VASTAUS:
mieluummin
+Lisää kommentti
Auringosta saa vitamiinia
Mutta haittana säteily
Paras on kun suojaa itsensä oikein, ja ottaa aurinkoa kohtuudella ilta/aamupäivällä!
1 VASTAUS:
kohtuudella
+Lisää kommentti
Mytanista saa betakaroteeneja, jotka ruskettaa.
1 VASTAUS:
Muitakin ainesosia löytyy! Tuolla sivuilla on tietoa
+Lisää kommentti
Rusketustahan ei pelkällä porkkanalla edistetä?
Ilmoita
Hyviä kapseleita ruskettumiseen. Ei tarvi kärventyä auringossa :D.
Ilmoita
Auringosta saa tarvittavaa D-vitamiinia!
Ilmoita
Kannatan
Ilmoita
Kokeile ja tee arviosi tuotteesta :D
Ilmoita
Ihan mukavasti tosiaan ruskettaa. Itselläni tulos oli tasainen ja kesti normaali rusketuksen verran.
Ilmoita
Voitko suositella rehellisesti?
Ilmoita
Saa vaan verkkokaupasta tilattua? Mutta hyvin on näkyny.
1 VASTAUS:
Kyllä, sieltä verkkokaupasta.
+Lisää kommentti
Rusketuspillerit ovat tehokkaita talvella
Ilmoita
Miksi ruskettua?
Ilmoita
Auringonotto näkyy vanhempana.
Ilmoita
Tokkopa nyt kuitenkaan!
Ilmoita
Kyllä kyllä..
Ilmoita
kuulkaas nuoret naiset, paras on katseita keräävin kurvikkaan blondin vaalea iho kesäisinkin kesämekossa. te monet blondit laitattte sen yököttävän tekorusketuksen ja lisäks joillain ihan ÖVERIKSI mennyt yleensä bruneilla...että ihan heikosti tai ei olleskaan ruskettunut on paras suomalaisen naisen ihon väri..
Ilmoita
Kyllä vaalea iho on hehkeä ja nätti.
Jos menee siihen että pakkomiele hankkia rusketusta loikilemalla tunteja auringossa, niin ei ole kovin nätti se lopputulos.
Ilmoita
Jos on herkkä iho auringolle niin tuote on ihan hyvä.
Ilmoita
Minä hankin rusketukseni ihan luonnollisella keinolla.
Ilmoita
Tässä esimerkki rusketuksesta, joka on hyvä ja luonnollinen.

https://static1.squarespace.com/static/5970006515d5db43cc0224c6/59d2411e18b27d442990ca45/59d2412e4c0dbf7f64d67e8e/1506951473112/bare+tan+natural+girls.JPG

Sitten kun tosta menee yli, niin alkaa mennä aika epäluonnolliseksi.
1 VASTAUS:
tommonen keltainen on aika teeennäistä noin vaalealla!
+Lisää kommentti
No ny on kyä nätti!
Ilmoita
Rusketuspillereissä olevaa betakaroteenia kannattaa syödä runsaasti, jos haluaa luonnollista rusketusta. Sitä saa eri valmisteista ja ravinnosta.
Ilmoita
Aiva ehanaa.
Ilmoita
Rusketuspillerit sisältää karoteenia ja astaksantiinia, joilla rusketusta saadaan aikaan
Ilmoita
Minkä asteinen rusketus saavutettu pillereillä?
Kokemuksia?
1 VASTAUS:
Sellainen suhteellisen päivettynyt
+Lisää kommentti
Suosittelen!
Ilmoita
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet?component=2029&sortByColumn=component&sortOrder=desc&offset=0
ihan kun tuosta katsot suurimmat pitoisuudet niin ei tarvii mitään tabletteja,
Ilmoita
kyllä ainaki rusketukse saa
Ilmoita
ympäri vuoden käyttän
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Rusketus ilman aurinkoa Mytan rusketuspillereit

Kertokaa vaikutuksista :)

http://hyvinvointishop.com

Suositteletko jotakin tietty rusketuspilleriä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta