Joka päivä aamusta alkaen tämä sama häirikkö nostelee muutaman minuutin välein entisiä typeriä puita ylös tai aloittaa uuden. Näyttää vastaavankin niihin itse. Mitä sylki suuhun tuo. Onko mt-ongelma ? Tänään mm. klo 20.28 Kemin koirapuisto, klo 20.30 Lehtikirjoitus koirapuiston sijainnista, klo 20.32 Hyttyset tartuttavat superbakteereja ihmisiin jne.... Saa nähdä milloin alkaa Täikkö rumba ? Kun ei ole entiseen tapaan kunnon moderointia tämä menee läpi viikosta toiseen.
Kemi palstan joutilas trolli/t
16
481
Vastaukset
- DoctorKaikkonen
Sanos muuta, Eikä omaiset osaa hakea reppanalle mielenterveydellistä apua?
- Anonyymi
Ei se täiköstä puhuminen ole mikään mielisairaus
- terveysneuvo
Kutsukaa Doc Martin hätiin.
- kerro_mulle
No mistä haluat keskustella, kun ei mikään näy kelpaavan?
- kaikkia.kiinnostaa
Kävelykadusta.
- Noitaakkasyväkankaalta
Täikön leikkipuisto näin vapunalla on ajankohtainen aihe. Joten sirtykäämme keskustelemaan vapun valmisteluun yläpuolella olevalle ketjulle.
- Noitaakkasyväkankaalta
Näin vappuaaton kunniaksi pidetä tämä viestiketju ykkösenä. Nyt minä läden juomaan simaa ja laulamaan tovereiden kanssa Täikön puistoon.
- Anonyymi
hirveetä että on tämmösiä. joutilaita kemissä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hirveetä että on tämmösiä. joutilaita kemissä riittää
Ja kirjoitustaidottomia riittää myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitustaidottomia riittää myös.
Näyttää taas nostelevan muutaman minuutin välein. Juttelee päasiassa itsekseen. On pienet ympyrät. No aikansa kutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää taas nostelevan muutaman minuutin välein. Juttelee päasiassa itsekseen. On pienet ympyrät. No aikansa kutakin.
Nostit itse keskustelun esiin jossa edellinen kirjoitus oli puolitoista sitten. Hauskaa trollausta. Näin korona-aikana on aikaa selailla joutilaillakin keskustelupalstoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostit itse keskustelun esiin jossa edellinen kirjoitus oli puolitoista sitten. Hauskaa trollausta. Näin korona-aikana on aikaa selailla joutilaillakin keskustelupalstoja.
siis puolitoista vuotta sitten.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis puolitoista vuotta sitten.........
kuka se on
- Anonyymi
Tietääkö kukkaan mitä ne siihen täikönpuisstttoon tekkee. Maata tasottanneet jonkin aikkaa.
- Anonyymi
Joku Jopen puisto, vai mikä lienee. Eihän sitä tasoitettu ole, päinvastoin, monttu toisensa vieressä.
- Anonyymi
Vieläkös Täikön torilla otetaan simaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966