Joka päivä aamusta alkaen tämä sama häirikkö nostelee muutaman minuutin välein entisiä typeriä puita ylös tai aloittaa uuden. Näyttää vastaavankin niihin itse. Mitä sylki suuhun tuo. Onko mt-ongelma ? Tänään mm. klo 20.28 Kemin koirapuisto, klo 20.30 Lehtikirjoitus koirapuiston sijainnista, klo 20.32 Hyttyset tartuttavat superbakteereja ihmisiin jne.... Saa nähdä milloin alkaa Täikkö rumba ? Kun ei ole entiseen tapaan kunnon moderointia tämä menee läpi viikosta toiseen.
Kemi palstan joutilas trolli/t
17
639
Vastaukset
- DoctorKaikkonen
Sanos muuta, Eikä omaiset osaa hakea reppanalle mielenterveydellistä apua?
- Anonyymi
Ei se täiköstä puhuminen ole mikään mielisairaus
- terveysneuvo
Kutsukaa Doc Martin hätiin.
- kerro_mulle
No mistä haluat keskustella, kun ei mikään näy kelpaavan?
- kaikkia.kiinnostaa
Kävelykadusta.
- Noitaakkasyväkankaalta
Täikön leikkipuisto näin vapunalla on ajankohtainen aihe. Joten sirtykäämme keskustelemaan vapun valmisteluun yläpuolella olevalle ketjulle.
- Noitaakkasyväkankaalta
Näin vappuaaton kunniaksi pidetä tämä viestiketju ykkösenä. Nyt minä läden juomaan simaa ja laulamaan tovereiden kanssa Täikön puistoon.
- Anonyymi
hirveetä että on tämmösiä. joutilaita kemissä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hirveetä että on tämmösiä. joutilaita kemissä riittää
Ja kirjoitustaidottomia riittää myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitustaidottomia riittää myös.
Näyttää taas nostelevan muutaman minuutin välein. Juttelee päasiassa itsekseen. On pienet ympyrät. No aikansa kutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää taas nostelevan muutaman minuutin välein. Juttelee päasiassa itsekseen. On pienet ympyrät. No aikansa kutakin.
Nostit itse keskustelun esiin jossa edellinen kirjoitus oli puolitoista sitten. Hauskaa trollausta. Näin korona-aikana on aikaa selailla joutilaillakin keskustelupalstoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostit itse keskustelun esiin jossa edellinen kirjoitus oli puolitoista sitten. Hauskaa trollausta. Näin korona-aikana on aikaa selailla joutilaillakin keskustelupalstoja.
siis puolitoista vuotta sitten.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis puolitoista vuotta sitten.........
kuka se on
- Anonyymi
Tietääkö kukkaan mitä ne siihen täikönpuisstttoon tekkee. Maata tasottanneet jonkin aikkaa.
- Anonyymi
Joku Jopen puisto, vai mikä lienee. Eihän sitä tasoitettu ole, päinvastoin, monttu toisensa vieressä.
- Anonyymi
Vieläkös Täikön torilla otetaan simaa?
- Anonyymi
On taas tänään vauhti päällä. Eikö tosiaan ole muuta järkevää sanottavaa kuin samojen tyhjänpäiväisyyksien nostelu ja typerät kommentit. Moderointi 0-tasoa takavuosiin verrattuna jolloi piakallinen mode karsi armottanämä häiriköt. IP-kohtainen banni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014