Mä oon aina ihmetellyt naisten tapaa pyöräillä, varsikin kun ylämäkeen.
Siinä naisen takapuoli hieroo pyörän satulaa voimakkaasti isolla vaihteella.
Ei siinä mitään, siinä silmä lepää katsellessa hyvänmuotoista tiukoissa farkuissa pyöräilevää naista, toivoisi saavansa olla pyörän satulana siinä hetkessä.
Miksi nainen ei vaihda pienempää vaihdetta, jolloin olisi paljon kevyempi polkea.
Itse miehenä pyöräilen, mutta ei minun takapuoli kyllä liiku samalla tavalla, vaan jalkalihakset tekevät työn ja käytän pientä vaihdetta ylämäessä.
Naisen tapa pyöräillä
74
3666
Vastaukset
- Tiedä.sitten
No vaihteesta en tiedä, mutta naisen lantio on eri muotoinen ja liikkuu hieman eri tavalla. Kyllähän naiset käveleekin eri tavalla. Jos joku polkee isolla vaihteella, niin ehkä se ottaa sen treenin kannalta.
- walkk
Naiset muuten kävelee tosi oudosti. Kiinnittäkääpä huomioo siihen, meinaan nainen astuu poikkeuksetta aina jalkansa ristiin. Esim vasen jalka joko oikean jalan eteen tai hieman oikean jalan oikealle puolelle ja sama tosisinpäin. Varpaiden päät ovat heillä yleensä ns auraus asennossa eli osoittavat toisiaan, kun taas miehillä osoittavat etuviistoon toisistaan pois. Olen kokeillut sellaista kävely tyyliä ja se on tavattoman epätasapainoinen etenemis tyyli. Miksi ne kävelee sillain? On huomattavasti helpompaa kävellä jalat omilla puolillaan.
- ftftgjuhu
walkk kirjoitti:
Naiset muuten kävelee tosi oudosti. Kiinnittäkääpä huomioo siihen, meinaan nainen astuu poikkeuksetta aina jalkansa ristiin. Esim vasen jalka joko oikean jalan eteen tai hieman oikean jalan oikealle puolelle ja sama tosisinpäin. Varpaiden päät ovat heillä yleensä ns auraus asennossa eli osoittavat toisiaan, kun taas miehillä osoittavat etuviistoon toisistaan pois. Olen kokeillut sellaista kävely tyyliä ja se on tavattoman epätasapainoinen etenemis tyyli. Miksi ne kävelee sillain? On huomattavasti helpompaa kävellä jalat omilla puolillaan.
Kas kun meillä ei ole roikkuvia vehkeitä jalkojen välissä, voimme kävellä kuten lystäämme.
- Pölövästii
walkk kirjoitti:
Oot kattonut mallien kävelyä katvalkilla. Ei tavan naiset niin kävele.
Penkki liian korkealla tyttärillä?
- satulanhaistelija
Nainen tuulettaa hikistä peppua
- kaisanoasaa
Olen päättänyt että seuraavassa elämässä synnyn naisten polkupyörän satulaksi. Nuuskis.
- satulakin
Haluat olla päin percettä? :D
- kaisanoasaa
satulakin kirjoitti:
Haluat olla päin percettä? :D
Nasevasti päätelty.
- NoNiinMut--
kaisanoasaa kirjoitti:
Nasevasti päätelty.
No niin mut naisethan voi ajella pelkällä putkella ilman satulaakin
- kaisanoasaa
NoNiinMut-- kirjoitti:
Joo mutta eivät kaikki niin tee kuitenkaan.
NoNiinMut-- kirjoitti:
Dooh.. Niin kuule voit säkin.
Isompi vaihde on helpompi. Vähemmän, vaikka raskaampia polkaisuja tarvitaan, että pääsee mäen päälle. On rasittavaa polkea pienellä vaihteella jalat hulluna vispaten. Itsellä parhaimmat ja kehittyneimmät lihakset sijaitsevät reisissä. Pyöräily on enimmäkseen kuin hengittämistä, itselleni luontaista ja helppoa. Eli kyse lienee tosiaan naisten lantion ja reisien eri mallista. Naisilla on kehittyneempi lantio pyöräilyyn.
- RumaÄtmi
Jaa, sä meinaat naisen kehittyneemmällä lantiolla, et lantio tekee laajempaa liikettä pyörällä polkiessa.
Olen mies ja aktiivi pyöräilijä. Kun katselee naisia, jotka polkevat ylämäkeä iso vaihde silmässä ja sinun ajatusta siitä, että pienellä vaihteella on rasittavaa polkea jalat hulluna vispaten, niin pakostakin tulee toteamus, että eikö nainen hyödynnä polkupyörän muitakin vaihteita, kuin pienintä ja suurinta.
Jos on vaihdepyörä, jossa on useampia vaihteita, niin sopivan vaihteen löytää helposti.
Vaihtaa vain pykälää suuremmalle, jos jalat tuntuvat pyörivän liian vinhasti.
Sopiva poljinten pyörintänopeus on polkimen yksi kierros 1-2 sekunnissa.
Tosin miehen silmään näyttää kyllä hyvältä, kun nainen vääntää ylämäkeä isolla vaihteella, jolloin takapuoli hieroo satulaa laajlla liikkeellä ja siinä perässä on ihan mukavat näkymät, jollei nainen sitten pahoita mieltään, jos mies roikkuu naisen perässä.
Itse yleensä ohitan naisen ylämäessä puolet nopeammalla vauhdilla, koska minulla on pienempi vaihde silmässä ja ylämäkeen polkeminen on huomattavasti kevyempää ja vauhdin saa ylämäessäkin nostettua kovemmaksi, vaikka mielellään sitä jäisi siihen naisen peräänkin roikkumaan ja katselemaan naisen lantion kaunista keinuntaa... - taivaaseenpääsevä
Antaisin taivaspaikkani jos voisin olla pyöräsi satula.
- hyi.helvetti
taivaaseenpääsevä kirjoitti:
Antaisin taivaspaikkani jos voisin olla pyöräsi satula.
Onhan se hienoa hinkkautua toisen hikisen perseen ja pierujen alle.
- kaisanoasaa
hyi.helvetti kirjoitti:
Onhan se hienoa hinkkautua toisen hikisen perseen ja pierujen alle.
On kunhan se toinen on nainen. Ja nuori eikä mikään vanha ruttana.
RumaÄtmi kirjoitti:
Jaa, sä meinaat naisen kehittyneemmällä lantiolla, et lantio tekee laajempaa liikettä pyörällä polkiessa.
Olen mies ja aktiivi pyöräilijä. Kun katselee naisia, jotka polkevat ylämäkeä iso vaihde silmässä ja sinun ajatusta siitä, että pienellä vaihteella on rasittavaa polkea jalat hulluna vispaten, niin pakostakin tulee toteamus, että eikö nainen hyödynnä polkupyörän muitakin vaihteita, kuin pienintä ja suurinta.
Jos on vaihdepyörä, jossa on useampia vaihteita, niin sopivan vaihteen löytää helposti.
Vaihtaa vain pykälää suuremmalle, jos jalat tuntuvat pyörivän liian vinhasti.
Sopiva poljinten pyörintänopeus on polkimen yksi kierros 1-2 sekunnissa.
Tosin miehen silmään näyttää kyllä hyvältä, kun nainen vääntää ylämäkeä isolla vaihteella, jolloin takapuoli hieroo satulaa laajlla liikkeellä ja siinä perässä on ihan mukavat näkymät, jollei nainen sitten pahoita mieltään, jos mies roikkuu naisen perässä.
Itse yleensä ohitan naisen ylämäessä puolet nopeammalla vauhdilla, koska minulla on pienempi vaihde silmässä ja ylämäkeen polkeminen on huomattavasti kevyempää ja vauhdin saa ylämäessäkin nostettua kovemmaksi, vaikka mielellään sitä jäisi siihen naisen peräänkin roikkumaan ja katselemaan naisen lantion kaunista keinuntaa...Kärjistäen nyt sanoin noin, en nyt isointa vaihdetta yleensä ylämäessä tietenkään käytä, mutta en kyllä pienintäkään, kuten olen joidenkin miesten huomannut käyttävän. Mutta ihan suoralla tasaisella pyörätiellä, jos ei ole kova vastatuuli isoin vaihde on kyllä yleensä päällä, muuten tuntuu, että matelee :)
kaisanoasaa kirjoitti:
On kunhan se toinen on nainen. Ja nuori eikä mikään vanha ruttana.
Noh, minä oon ainakin vanha ruttana, joten sellaista ei kannata kenenkään haikailla:)
- kaisanoasaa
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Noh, minä oon ainakin vanha ruttana, joten sellaista ei kannata kenenkään haikailla:)
Jaa. No unohdetaan koko juttu sitten.
Vain hullu ajaa pyörällä,
fiksumpi hevosella, hopoti hoi,
"juokse sinä humma kun tuo taivas on niiin tumma..." :)- tallirakastaja
Minä ajan pyörällä mutta poljen hevosta.
"jäin kerran tallissa tamman kanssa nalkkiin, oli korni homma mennä lääkäriin" :) - hevostelua
"Juokse sinä mumma kun tuo humma on niin kumma..."
A.Palstamäki kirjoitti:
Hevonen tulee kalliimmaksi, joten siinä mielessä fillarissa on etunsa.
Ei sitä huomaa siinä...
Mielissään siitä maksaa. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Ei sitä huomaa siinä...
Mielissään siitä maksaa. :)Minä en ratsasta, sinä ratsastat. Siitä johtuu näkemyseromme, mutta tottakai siitä kannattaa maksaa jos ratsastamisesta tykkää.
A.Palstamäki kirjoitti:
Minä en ratsasta, sinä ratsastat. Siitä johtuu näkemyseromme, mutta tottakai siitä kannattaa maksaa jos ratsastamisesta tykkää.
Vauhti ja voima komeassa, herkässä paketissa.
Aina kiehtonut.
Hallittavissa taidolla ja tekniikalla, ei hauiksella.
Eiku satulaan.
Pyörä, se se vasta vikuroi. Menepä laita fillarin kanssa silmät kiinni alamäessä..!
Hevosen kanssa sen pystyt tekemään. Niin, mieti sitä mies!misspönttöuuni kirjoitti:
Vauhti ja voima komeassa, herkässä paketissa.
Aina kiehtonut.
Hallittavissa taidolla ja tekniikalla, ei hauiksella.
Eiku satulaan.
Pyörä, se se vasta vikuroi. Menepä laita fillarin kanssa silmät kiinni alamäessä..!
Hevosen kanssa sen pystyt tekemään. Niin, mieti sitä mies!Kuuntelen herkällä korvalla ajatuksiasi, enkä tyrmää sellaista josta en tiedä mitään.
A.Palstamäki kirjoitti:
Kuuntelen herkällä korvalla ajatuksiasi, enkä tyrmää sellaista josta en tiedä mitään.
Koska et pystykään.
Täällä on aina vedenpitävä perustelu
ja mikä on agendalla, se viedään loppuun. Kirjahyllystäni löytyy puheenjohtajan (mänty)puinen nuija. Sitä on kiva kopisuttaa.
Minun eteiseen ei mtn polkupyörää tule.
Ei lisäpuheenvuoroja. Seuraava.misspönttöuuni kirjoitti:
Koska et pystykään.
ja mikä on agendalla, se viedään loppuun. Kirjahyllystäni löytyy puheenjohtajan (mänty)puinen nuija. Sitä on kiva kopisuttaa.
Ei lisäpuheenvuoroja. Seuraava.Puheenjohtaja voi päättää kokouksen.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei sitä huomaa siinä...
Mielissään siitä maksaa. :)"Mielissään siitä maksaa. :)"
Sun varmaan olis helppo löytää miehiä jotka antais ratsastaa ilhan ilmaiseksi. Onneksi taidat olla kuitenkin sen verran moraalinen että mieluummin maksat ja ratsastelet kauraheposilla.Harmaaritari kirjoitti:
"Mielissään siitä maksaa. :)"
Sun varmaan olis helppo löytää miehiä jotka antais ratsastaa ilhan ilmaiseksi. Onneksi taidat olla kuitenkin sen verran moraalinen että mieluummin maksat ja ratsastelet kauraheposilla.Kui niin? Miehet, no ne ovat kaikki samanlaisia Daltonin veljeksiä ja vikuroivat kuin pahainen poljettava pyöränruttana. Siksipä moraalini nousee korkeammalle kuin Eiffel-torni ja ratsastan auringonlaskuun yksin -oikealla hevosella, vain aurinko kultaa punaiset hiukset...kas niin.
Hevonen, se taas ei petä koskaan. Ihmisen paras ystävä.- RumaÄtmi
Koska et pystykään.
Ei lisäpuheenvuoroja. Seuraava."Minun eteiseen ei mtn polkupyörää tule"
Mä haluisin nähdä sun mtn polkupyörän...
Mulla on mtb eli maastopyörä ja lisäksi se on täysjousitettu hiilikuitupyörä.
On mulla vielä trike nojapyörä, jolla ajelen sit kesällä ihan lepoasennossa makuultaan.
On muuten rento ajotapa, saisit kokeilla.....
Makuuhuoneessa säilytän sitä talven... RumaÄtmi kirjoitti:
"Minun eteiseen ei mtn polkupyörää tule"
Mä haluisin nähdä sun mtn polkupyörän...
Mulla on mtb eli maastopyörä ja lisäksi se on täysjousitettu hiilikuitupyörä.
On mulla vielä trike nojapyörä, jolla ajelen sit kesällä ihan lepoasennossa makuultaan.
On muuten rento ajotapa, saisit kokeilla.....
Makuuhuoneessa säilytän sitä talven...Hiljaa!!
Pyörän päällä ei maata.
Pyörä makuuhuoneessa ja itse kellarikomerossa. No jo on tavat.
Olen nähnyt muutaman pyöräilijämiehen enkä ymmärrä sitä jalkojen ajoasentoa; polvet vipsuvat reilusti ulkona kuin sammakolla, ja hipovat melkein mb:ni kylkiä. Koivet suppuun, voi kai sitä pyörää polkea nätistikin.misspönttöuuni kirjoitti:
Hiljaa!!
Pyörän päällä ei maata.
Olen nähnyt muutaman pyöräilijämiehen enkä ymmärrä sitä jalkojen ajoasentoa; polvet vipsuvat reilusti ulkona kuin sammakolla, ja hipovat melkein mb:ni kylkiä. Koivet suppuun, voi kai sitä pyörää polkea nätistikin."Koivet suppuun, voi kai sitä pyörää polkea nätistikin."
Jos toi menee läpi pitäisköhän sunkin sitten opetella siveämpi ratsastustyyli::
http://www.tunturisusi.com/hevoset/naistensatula.jpg- RumaÄtmi
Hiljaa!!
Pyörän päällä ei maata.
Olen nähnyt muutaman pyöräilijämiehen enkä ymmärrä sitä jalkojen ajoasentoa; polvet vipsuvat reilusti ulkona kuin sammakolla, ja hipovat melkein mb:ni kylkiä. Koivet suppuun, voi kai sitä pyörää polkea nätistikin.Meinas tulla kahveet housille, kuin luin kommentteja, joista huokuu selvästi tietämättömyys.
Jos joku ajaa sammakko asennossa, niin silloin on kyseessä kokematon pyöräilijä.
Oikea pyöräilijä ajaa mahdollisimman virtaviivaisessa ajo asennossa, johon ei kuulu jalkojen vipsuminen, kuten sammakolla, koska se aiheuttaa ilman vastusta, vaan ajoasento on mahdollisimman virtaviivainen pyörän runkoa hipova.
Kyllä nojapyörän päällä maataan selällään tai ollaan lähes makuuasennossa.
Makuuasennossa polkaisee helposti 50km
Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta nojapyöristä eli recumbent bike.
Vaikka oletkin tomera Misspönttöuuni, niin opit vielä paljon uutta pyöräilyn maailmasta... Harmaaritari kirjoitti:
"Mielissään siitä maksaa. :)"
Sun varmaan olis helppo löytää miehiä jotka antais ratsastaa ilhan ilmaiseksi. Onneksi taidat olla kuitenkin sen verran moraalinen että mieluummin maksat ja ratsastelet kauraheposilla.Piti vielä lisätä, että parasta olisi mies 50-luvun arvoilla, mutta eihän sellaista olekaan.
On vain hassusti pyöräileviä ukkeleita, jotka luulevat omistavansa koko maantien. Ajaa horottavat kuin heinäsirkat. Ja aina maanantaina p* edellä, samassa rinteessä, yhtä aikaa vastaan tulevan kuorma-auton kanssa.Harmaaritari kirjoitti:
"Koivet suppuun, voi kai sitä pyörää polkea nätistikin."
Jos toi menee läpi pitäisköhän sunkin sitten opetella siveämpi ratsastustyyli::
http://www.tunturisusi.com/hevoset/naistensatula.jpgTuo on nykyajan ratsastajalle tosi vaikeaa. Ihan satulamallin takia.
On pakko istua haarat levällään, saa paremman tuntuman kun komennettava on jalkojen välissä topakasti -äläkä nyt naura siellä :P, sanoin vaan niin kuin asiat on.
En mä pyöräilijältä ihan tuollasta asentoa vaatinutkaan. Mutta niin kuin polvet silleen runkoon kiinni...tai et sä nyt tätä ymmärrä, hmh..misspönttöuuni kirjoitti:
Piti vielä lisätä, että parasta olisi mies 50-luvun arvoilla, mutta eihän sellaista olekaan.
On vain hassusti pyöräileviä ukkeleita, jotka luulevat omistavansa koko maantien. Ajaa horottavat kuin heinäsirkat. Ja aina maanantaina p* edellä, samassa rinteessä, yhtä aikaa vastaan tulevan kuorma-auton kanssa.Piti ihan tarkistaa, joo, kyllä mieht pyöräilio paljon kunnollisemmin ennen:
https://www.youtube.com/watch?v=R5i9k7s9X_A
Itsehän fillaroin kaupungilla aina siististi, ei mene polvet missä sattuu.RumaÄtmi kirjoitti:
Meinas tulla kahveet housille, kuin luin kommentteja, joista huokuu selvästi tietämättömyys.
Jos joku ajaa sammakko asennossa, niin silloin on kyseessä kokematon pyöräilijä.
Oikea pyöräilijä ajaa mahdollisimman virtaviivaisessa ajo asennossa, johon ei kuulu jalkojen vipsuminen, kuten sammakolla, koska se aiheuttaa ilman vastusta, vaan ajoasento on mahdollisimman virtaviivainen pyörän runkoa hipova.
Kyllä nojapyörän päällä maataan selällään tai ollaan lähes makuuasennossa.
Makuuasennossa polkaisee helposti 50km
Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta nojapyöristä eli recumbent bike.
Vaikka oletkin tomera Misspönttöuuni, niin opit vielä paljon uutta pyöräilyn maailmasta...Siis miehellä ei tule missään tilanteessa jalat horottaa sivuilla.
Miten sä mitään 50 km poljet makuultaan, selkä on ainakin p*skana, jos makaa niin feidaa. Cucumberbike. Ihan vierasta settiä tulee nyt...Kyllä mä harrikan esim. ymmärrän, siinä voi olla selällään, mutta että mahallaan tai siis sanoitko sinä, että mahallaan, en minä tiedä enää miten päin sinä siinä pyörässäsi rymyät...Siitä olen samaa mieltä, että jalkojen tulee hipoa sitä pyörää, ei minua (eikä muitakaan naisia), kun ohitan.
Ensi kesänä ois toisaalta kiva kyllä päästä vähän tarakalle.misspönttöuuni kirjoitti:
Tuo on nykyajan ratsastajalle tosi vaikeaa. Ihan satulamallin takia.
On pakko istua haarat levällään, saa paremman tuntuman kun komennettava on jalkojen välissä topakasti -äläkä nyt naura siellä :P, sanoin vaan niin kuin asiat on.
En mä pyöräilijältä ihan tuollasta asentoa vaatinutkaan. Mutta niin kuin polvet silleen runkoon kiinni...tai et sä nyt tätä ymmärrä, hmh..Tuo on nykyajan ratsastajalle tosi vaikeaa. " ""On pakko istua ..."
Joo ihan pakko, joopa joo :D joo, no onahn se toki 2000-luvulla naiselle vaikeampaa varmaan, ymmärrän, helpompaa oli ennen :DHarmaaritari kirjoitti:
Tuo on nykyajan ratsastajalle tosi vaikeaa. " ""On pakko istua ..."
Joo ihan pakko, joopa joo :D joo, no onahn se toki 2000-luvulla naiselle vaikeampaa varmaan, ymmärrän, helpompaa oli ennen :DKauniita unia kultapieni..
Ei ois pitänyt kertoa sulle mitään tuosta ratsastustekniikasta.Harmaaritari kirjoitti:
Piti ihan tarkistaa, joo, kyllä mieht pyöräilio paljon kunnollisemmin ennen:
https://www.youtube.com/watch?v=R5i9k7s9X_A
Itsehän fillaroin kaupungilla aina siististi, ei mene polvet missä sattuu.Pyöräily oli ihan mallikelpoista, mutta autolla ajo ei. Aika holtitonta, kun jarrutkin noin huonot. Jos oisit pannut tulemaan 6D:nä, olisin kirkunut.
Mikä ihmeen video tämä oli...
(naurua)- RumaÄtmi
Siis miehellä ei tule missään tilanteessa jalat horottaa sivuilla.
Miten sä mitään 50 km poljet makuultaan, selkä on ainakin p*skana, jos makaa niin feidaa. Cucumberbike. Ihan vierasta settiä tulee nyt...Kyllä mä harrikan esim. ymmärrän, siinä voi olla selällään, mutta että mahallaan tai siis sanoitko sinä, että mahallaan, en minä tiedä enää miten päin sinä siinä pyörässäsi rymyät...Siitä olen samaa mieltä, että jalkojen tulee hipoa sitä pyörää, ei minua (eikä muitakaan naisia), kun ohitan.
Ensi kesänä ois toisaalta kiva kyllä päästä vähän tarakalle.No huh, huh, makuuasennossa nimenomaan selkä ei tule kipeäksi kun penkki tukee selkää.
En mä muuten sanois, mut kokemuksesta sanon vaan.
Samaten kädetkään ja ennekaikkea ranteet ei puudu, kun ei tule painoa ranteille, kuten normipyörässä. RumaÄtmi kirjoitti:
No huh, huh, makuuasennossa nimenomaan selkä ei tule kipeäksi kun penkki tukee selkää.
En mä muuten sanois, mut kokemuksesta sanon vaan.
Samaten kädetkään ja ennekaikkea ranteet ei puudu, kun ei tule painoa ranteille, kuten normipyörässä.Sängyssä maataan ja pyörällä poljetaan,
ei toisinpäin.
Oikeaoppinen pyöräilyasento on kylläkin niin, että ryhti on suorana, niin kuin joku vetäisi sinua kypärästä ylöspäin, paino takapuolella, ja kädet suorana ojentaen. Ranteet voi pitää rentoina, mutta jalat suppuun. Ei siinä saa kumartua, sitten se ottaa solisluihin ja varmasti myös häntäluuhun. Polvi- ja kyynärsuojat ovat pakolliset.
Tänään 1 nainen ajoi pyörällä huomattavan kovaa, ei kylläkään ylämäessä. Huomasin kun ohitin moottoripyörällä, ja luonnollisesti kiinnitin huomioni myös hyvin muodostuneeseen takamukseen
Tuosta tuli mieleen kerran ihailin yhtä pyöräilijän miehen lihaksistoa viime kesänä ja ajelin sillein takaviistosti takana autolla 40 tiellä.
Sopivan hiljaa.
- AlliSorsa
Ehkä takapuoli tekee laajaa liikettä kun yrittää saada enemmän voimaa polkemiseen,ikäänkuin yrittää saada voimaa liikkeeseen perslihaksista.Seuraava vaihe on se kun nousee seisomaan polkimille.
- RumaÄtmi
Kyllä se menee aika lailla pyörän vatkaamiseksi, jos isolla vaihteella yrittää ylämäkeä puskea eteenpäin.
On se kumma, etteivät naiset älyä vaihtaa vaihdetta pienemmäksi, vai ovatko naiset niin yksinkertaisia, että luulevat, että vaihdepyörässä on käytössä vain se yksi vaihde, joka sattuu olemaan kytkettynä, kun pyörä kaupasta ostetaan.
Autolla ajaessa nainen kuitenkin vaihtaa vaihdetta, joten luulisi vaihteen vaihdon ymmärtävän myös pyörällä ajettaessa.
Se tekisi pyöräilystäkin mukavampaa, kun on oikea vaihde oikeassa paikassa. - ManuAali
RumaÄtmi kirjoitti:
Kyllä se menee aika lailla pyörän vatkaamiseksi, jos isolla vaihteella yrittää ylämäkeä puskea eteenpäin.
On se kumma, etteivät naiset älyä vaihtaa vaihdetta pienemmäksi, vai ovatko naiset niin yksinkertaisia, että luulevat, että vaihdepyörässä on käytössä vain se yksi vaihde, joka sattuu olemaan kytkettynä, kun pyörä kaupasta ostetaan.
Autolla ajaessa nainen kuitenkin vaihtaa vaihdetta, joten luulisi vaihteen vaihdon ymmärtävän myös pyörällä ajettaessa.
Se tekisi pyöräilystäkin mukavampaa, kun on oikea vaihde oikeassa paikassa.Kyllä naisilla vaihteiden vaihto on vaikeaa autoillessakin. Yleensä huudattavat autoa liian pienellä vaihteella liian isoilla kierroksilla. Siksi automaatti vaihteet ovat naisilla suosittuja, koska eivät yksinkertaisesti osaa käyttää vaihteita ja polttavat kytkimet loppuun.
ManuAali kirjoitti:
Kyllä naisilla vaihteiden vaihto on vaikeaa autoillessakin. Yleensä huudattavat autoa liian pienellä vaihteella liian isoilla kierroksilla. Siksi automaatti vaihteet ovat naisilla suosittuja, koska eivät yksinkertaisesti osaa käyttää vaihteita ja polttavat kytkimet loppuun.
En varmasti ota automaattia. Minä haluan olla kuski, en matkustaja. On vaan kivempi hämmentää vaihdekepillä, ja sen kanssa säilyy itsemääräämisoikeus. Automaatti on per*eestä. Vain uunot kuskit ja tekniikkaa taitamattomat ottavat automaatin, kyllä ohjaamossa täytyy olla vipinää. Minä en huudata muita kuin mieskanssaautoilijoita. Nehän ne siellä toikkaroi automaattilaatikoineen, pyh.
Ne peilistä näkee takana polkevan komean miehen ja ja ihan tahallaan keikuttavat sulle pyrstöään, toivovat että hikinen mies tulisi ja ottaisi luolamiehen tapaan.
- RumaÄtmi
Tänään tuli kaupungilla vastaan valehtelematta mursun kokoinen nainen polkupyörällä.
Siinä oli varmasti polkupyörän kestävyys koetuksella ja varmaan pyörässä oli erikois leveä satula, koska normaali pyörän satula olisi kyllä uponnut syvälle tuon naisen takapuolen uumeniin.
Että huh, huh sentään... Pyh.
Mä suhahdan mun sähköfillarillarilla ohi..ja samalla pelaan vaikka korttia.- RumaÄtmi
Voithan sä yrittää, mun keskinopeus on 35km/h ja sähköfillarilla pääsee vaan 25km/h....
Alamäessä ja myötätuuleen menee 45km/h RumaÄtmi kirjoitti:
Voithan sä yrittää, mun keskinopeus on 35km/h ja sähköfillarilla pääsee vaan 25km/h....
Alamäessä ja myötätuuleen menee 45km/hSähköfillariin saa lisävauhtia kun sotkee polkimilla, ei se mikään mopo ole.
- Yötänaiseltatänne
Kyl se nyt paljon riippuu siitä ajatko ylämäkeen yksi- vai monivaihteiselle pyörällä. Kolmivaihteisella pääsee aivan helposti isoimmalla vaihteella mäen ylös, mutta seiskavaihteisella ei.
- hienoahienoa
Naisilla on tunnetusti dildo housujen ja "sen" sisällä aina pyöräillessään. Ylämäessä kun sitten vatkaa persettä, niin ottaa dildo parhaiten g-pisteeseen. Sen vuoksi pitävät sitten isoa vaihdetta, että kun pitää sitten vatkata perseellä ja puristaa kovaa lantionpohjan lihaksilla, tulee paras puristus ja fiilikset siitä kumipötkelöstä. :D :D :D
- hohhoijaaa
Sellaisia seksifantasioita sulla tällä kertaa.....
- oikeapyöräiliä
Jos perse keikkuu satulassa on silloin huonoksi säädetty / epätehokas ajoasento. Isoilla lihaksilla graindaa helposti ylämäkeen hitaallakin kadensilla ja voi tehostaa tarvittaessa vielä seisten. Lukkopolkimet myös hyvä olla että saa liikeradan hyödynnettyä optimaalisesti.
Vaihteet on tosiaan autossakin, mutta kyllä se konehuoneessa jylläävä voima määrää mitkä on vaihteiden käyttövarat. Riisikipolla vaihdetaan pienenpää ylämäissä ;) Tietkö traktorin jäljet tekee kutaa. Monesti piti mennä kovalla hiekka alustalla kun sopivasti oli jäljet tehnyt. Sellainen kiva värinä.😁💕
- voimatontikkujalka
Pienellä kadenssilla polkeminen on mahdollista - jos voimaa on. Aika monella maantiepyöräilyn harrastajalla on tikkujalat verrattuna ammattilaisiin. Vartalon paksuin kohta vatsa eikä reisi. Sillon pitää sotkea tiuhaan, että saa pyörän kulkemaan edes 25km/h.
"Vartalon paksuin kohta vatsa eikä reisi."
.. Oletko joskus nähnyt IhmisApinan, jolla näin ei ole?.. Minä En.. ;P- Pyöräilijä
En mä ainakaan sotke polkupyörällä tiuhaan, että pyörä kulkee 25km/h.
Helposti se tuota nopeutta kulkee. Mä pyöräilen yleensä 25-35km/h keskinopeuksia ihan maastopyörällä. NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Vartalon paksuin kohta vatsa eikä reisi."
.. Oletko joskus nähnyt IhmisApinan, jolla näin ei ole?.. Minä En.. ;PAlberto Tomballa vartalon paksuin kohta oli rintakehä, vaikka reidelläkin oli ympärysmittaa 92 cm.
- yrjsrjtsjsrtjsrtjsrj
Pyöräilijä kirjoitti:
En mä ainakaan sotke polkupyörällä tiuhaan, että pyörä kulkee 25km/h.
Helposti se tuota nopeutta kulkee. Mä pyöräilen yleensä 25-35km/h keskinopeuksia ihan maastopyörällä.Toi 35 km/h keskinopeus on kyllä liioittelua, paitsi jos vetää jonkun tosin lyhyen pätkän täysiä tai alamäkeen. Meikälläkin on 29 tuumasessa 27 vaihdetta ja aika äkkiä loppuu välitykset.
- Pyöräilijä
Helposti menee 35km/h keskinopeutta suoralla maantiellä ja jos on vähänkin loivaa, niin menee lähemmäs 40km/h.
Kuka tarvii jotain kämästä sähköpyörää, jolla pääsee vaan 25km/h. Meikä vetää 25km/h keskaria ylämäetkin.
Ymmärtäähän sen, ettei jollakin marketin halpapyörällä vedetä 35km/h keskareita, ei edes 25km/h. mutta muutaman tonnin laadukkaalla maastopyörällä menee leikiten!
- Hhhhjjkkll
Minä puolestani olen havainnut, että monet miehet, varsinkin vanhemmat miehet, näyttävät suoraan sanottuna aika hölmöiltä pyöräillessään. Poljetaan haarat todella reteästi levällään tai sitten selkä jäykästi notkolla ja perse kummallisesti pitkänä ojossa. Pyöräilyshortseja käyttävistä kilpapyörä-alexandereista en edes jatka sen enempää, outo sekoitus riskikäyttäytymistä ja komiikkaa.
- fgfgfgfgfgfg
Lahden Ironman70.3 kisassa nähtiin näytteitä kärkinaisten ja -miesten pyöräilystä. Molemmat menivät seisomisen ja istumisen välityylillä satulan etuosaan takapuolta hangaten.
- RumaÄtmi
Tänään kaupungilla pyöräili nainen tummanruskeissa sukkahousuihin verrattavissa tiukoissa vartalonmyötäisissä trikoissa, joissa naisen vaaleat stringit näkyivät melko selvästi läpi.
Seksikäs näkymä, mutta miksi nainen pukeutuu noin, koska varmasti tietää.
Haluaako nainen, että miehet tuijottavat??? - Satulatolppa
Satulan korkeuden säätö on päin persettä monilla naisilla. Polkimen ollessa ala-asennossa nippa nappa varvistamalla yletytään polkimelle. Oikea korkeus kun olisi niin, että kantapäillä ylettyy polkemaan niin ettei takapuoli keiku satulassa. Sitten päkiällä polkiessa jalka ei joka kierroksella lonksahda suoraksi.
Luulen että vaihdevipu pn jumittunut tai sitten sen vaijeri poikki.
Villi veikkaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139