Joten: saan kaikki vierotusoireiden oireita, vaikka en ole koskaan käyttänyt huumeita. En myöskään ole luopunut mistään osasta ruokavaliostani. Silti saan kaikkia oireita ihan kuin olisin riippuvainen jostain, mistä en tiedä
Tietääkö kukaan mistä se johtuu?
vierotusoireet ilman huumeita
1
206
Vastaukset
- nautinnon_tarve
Ihmisessä on sisäänrakennettu nautinnon tarve, joka ilmenee jo ennen kuin on mitään nautintoaineita käyttänyt. Jos ei aivoissa juuri koskaan vapaudu dopamiinia, se johtaa myös hermoston rappeutumiseen ja rappeutuessaan henkilö myös kokee vieroitusoireiden kaltaisia tuntemuksia.
Tupakoitsijoillahan ei juuri koskaan esiinny dementiaa tai parkinsonin ja alzheimerin tauteja, koske he ovat pitäneet huolta keskushermostosta vapauttamalla dopamiinia säännöllisin väliajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161