Oletko sinä

sexuaali

Seksuaalisesti bi, homo/lesbo vai hetero?

Kehtaatko vastata rehellisesti?

Ikä ja sukupuolesi?

32

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero.

35.

• Olen rehellisesti umpihetero nainen. Olen palstaillut S24:lla n. 10 vuotta, oma ikä on unohtunut matkalla (ei mikään ihme tässä pyörityksessä).

• .. NormaaliMies.. Elikkäs SuperHetsku.. ;P

• No sähän saatat sanoa täällä ihan mitä tahansa.

Tapasin muuten Ikeassa tänään tosi kivan ja hyvännäkösen blondin (alle 30v), jonka kanssa juteltiin ikean uusimmasta led-teknologiasta ainakin 15min. Pyysin sitä lopuks ulos mutta myönsi olevansa varattu. Imarreltu koki olevansa.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

No sähän saatat sanoa täällä ihan mitä tahansa.

Tapasin muuten Ikeassa tänään tosi kivan ja hyvännäkösen blondin (alle 30v), jonka kanssa juteltiin ikean uusimmasta led-teknologiasta ainakin 15min. Pyysin sitä lopuks ulos mutta myönsi olevansa varattu. Imarreltu koki olevansa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259413/onko-kukaan-enaa-selvinpain#comment-93562003

.. Painu nyt Jo V*ttuun Mun Lahkeistani.. Prkl.. HomoTrolli.. ;P

.. Btw. Mua ei kiinnosta Sun Jutut TipanVertaa, joten etsi AhdistelijaVässykkä jostain muualta lahje, jossa Roikkua.. ;P

• Oli oikeasti pakko kysyä siltä, koska sellasia tapauksia ei oikeasti joka päivä tuu nenän eteen. Olin osittain helpottunut kuullessani hänen olevan varattu (arvaatko kenen takia), mutta olisin silti halunut käydä sen kanssa treffeillä. Koska... tää touhu on ollu just tämmöstä koko ajan, ja alkaa vähän v*tuttaa pikku hiljaa.

• PikkuKalle-

En tiedä vielä

5v

• häppeetä

En kehtaa tunnustaa olevani hetero. Se on niin pois muodista.

• Heterona pidän itseäni, koska en tunne minkäänmoista seksuaalista vetovoimaa naisen genitaaleihin. Toisin kun miehen taas kyllä. Naisen vartalo muuten sen sijaan voi olla hyvinkin seksuaalisen viehättävä ja kaunis, poislukien ne genitaalit. Kiehtovan kaunis esteettisesti.

Koen kuitenkin miehen vartalon mielenkiintoisemmaksi kaikinpuolin.

Että siinäpä sitä sitten..heh. Mikälie mörkö olen. Seksiä taas en koe haluavani kenkään kanssa, ennen kuin olen kohteeseen hurjasti
      ihastunut ja viehtynyt psyykkisesti. Pelkän ulkonäön kautta en kyllä syty...vaikka voin provosoitua. ☺️

• lapintura

Maalaskelen naisfiguureja....

Kumma juttu, ku niitä ostaa vain naiset???

jotkut ehkä lepakkojakin, ku en kehtaa kysyäkään

• Isä_Kupiainen
        lapintura kirjoitti:

Maalaskelen naisfiguureja....

Kumma juttu, ku niitä ostaa vain naiset???

jotkut ehkä lepakkojakin, ku en kehtaa kysyäkään

Yritä saada niitä kaupaksi. Maksat rahoilla vapun ammekasteen Porvoossa.

• PERSKÄRPÄNEN
        Isä_Kupiainen kirjoitti:

Yritä saada niitä kaupaksi. Maksat rahoilla vapun ammekasteen Porvoossa.

Niinpä niin

olet näköjään

• kurppaska

En muista enää.

• nainen39

Olen lepakko.

• mojitojuoppo

• näin.asia.on

Nainen, joka sanoo olevansa hetero, valehtelee.

• Kyllä kiinnostun vain naisista seksuaalisesti. Eli hetero olen. Ei minulla ole mitään homo-, tai biseksuaaleja vastaan, mutta luontevimnin olen heteronaisen kanssa. Periaatteessahan sillä ei olisi väliä, että olisiko nainen esimerkiksi bi-seksuaali, mutta jokin vaan tökkäsis ajatuksessa...lienee vielä jotain mörköjä seksuaalisessa elämässä...

Niin ja mies 39 v.

• Hetero
      Kyllä ja ei, riippuen siitä mitä tarkoitat sanalla kehtaatko.
      En nyt ole tarkastanut mutta taitaa olla yhtäpitkä matka syntymään kuin eliniän odotteeseen, sotun mukaan mies.

• Gnuk

Olen kaksineuvoinen hermafrodiitti.

• Ex---PUA

Kehitysvammanen sä oot

• pualisti
        Ex---PUA kirjoitti:

Kehitysvammanen sä oot

Päätit sitten vastata itsellesi.

• Jonkin verran bi-curious. Jotkut penikset viehättää, mutta miehen vartalo ei muuten sytytä. Voisin kokeilla suuseksiä miehen kanssa. Tarjouksiakin on kyllä tullut, mutta olen niin tautikammoinen etten ole viitsinyt noihin tarttua.

Ikää 31 vuotta. HC-ATM

• puskatrolli

Olen bi-seksuaali ja olenkin harrastanut seksiä kummankin sukupuolen kanssa yhdessä ja erikseen varsin runsaasti. Parisuhteet kuitenkin aina naisen kanssa.

Ikää 40v mies

• Heh, ei ole tullut vielä miehen ohittanutta, joten luulenpa, että tällä mennään loppuikäkin.

V*ttu akkoja jaksa kukaan.

(naurua)

Miehiin kohdistuen, vielä tarkentaen, metsuriseksuaali.

Eilen olimme ihan pikku pikku pikkuriikkistä tyttöjen iltaa viettämässä, ja pöytääni rantautui pukumies, kyllä vaikkakin se utopistiselta kuulostaa. Pukumies kysyi kohteliaasti (ei lipevästi) saisiko hän liittyä seuraan. Ei Pönttö kieltämäänkään lähtenyt. Sitten ihmettelin, minne äijä katosi.

Kotvan kuluttua pukumies rantautui takaisin kainalossaan toinen pönttö ja siinä jotakin pirskahtelvaa ja kuplivaista. Miehellä oli nyt siis pöydässään kaksi pönttöä.

Kysymys kuuluu, mitä pukumies halusi, pullo oli magnum-kokoa. Itse yritin koko illan kuvitella tälle pukuhaille moottorisahaa käteen, mutta aika vaikeaa se siinä ympäristössä oli.

Eli vastaus on hetero.

• varmatieto

Sitähän se halusi, tiedät varmaan mitä.

• Valehtelupois

Mitä häpeemistä on kertoa oma seksuaalinen suuntaavuus?Olen hetero enkä pyri valehteleen
      sitä asiaa kenellekkään.Työpaikoilla pitäisi kaikkien seksuaalinen suuntautuminen olla tiedossa
      ,koska siinä ei ole mitään kiellettyä.Kaikki voisi vapaasti katsoa seksuaalisen suuntaavuuden ,
      että tietäisi saman lailla ajattelevat henkilöt.

• Edelleen hetero, ikä 48 ja mieseläin.

• Hiukan hävettää kertoa olevansa umpihetero, mutta siihen on kai tyytyminen. Kavereihini ja tuttaviini kyllä kuuluu homoja, lesboja ja bi-seksuaaleja. Olen kyllä suudellut joskus kauan sitten paria, kolmea naista ja ihan miellyttävä kokemus oli kaikkien kanssa. Mitään seksuaalista en muistaakseni siinä kuitenkaan tuntenut, kuten miesten kanssa useimmiten. Seksi naisen kanssa kuitenkin tuntuisi tosi vieraalta, ellei nainen olisi todella poikamainen ja luonteeltaankin jätkä. Tuskin sittenkään onnistuisi. Miehessä on vaan kaikki fyysisyys sellaista mitä haluan. Ja jos vielä henkinenkin puoli natsaa, seksi voi olla huikeaa. Naisen kanssa elämistä en voisi kuvitellakaan. Menis hermot kertalaakista.

Nainen, 48.

• Nainen39vee

Kuten olen kertonut, niin biseksuaali, mutta enemmänkin kyllä naisista kiinnostunut.

• A.Palstamäki

"Enemmänkin kyllä naisista kiinnostunut."

Tavallani ymmärrän sinua hyvin. Miehet on aika epäviehättäviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe