Naisia ei saa tuijottaa

Pillujen--asiantuntija

24

2440

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin.on

Ei koske pitkiä komeita miehiä. Heille kaikki listassa mainitut kohdat on sallittuja, jopa toivottuja.
      Lista on laadittu rumia miehiä ja ätmejä varten.

• .. Noh, Kyllä jotkut naiset sitä ihan hakeekin.. Mut.. Mut.. NarsuBonoBoMarsujen TunneÄlyttömiä Harrasteita nämä tälläiset RajojaRikkovat Ahdistelut/Manipuloinnit yms. on.. ;P

• eijännä

1.) [x] en ole pyytänyt.
      2.) [x] en tuijota ihastuksen kohdetta. Vilkaisen korkeintaan että tiedän onko hän vielä näkyvissä.
      3.) [x] ei tulisi mieleenikään.
      4.) [x] en ole kehunut. Kysyttäessä mielipiteeni kertonut.
      5.) [x] ei, nämä on keillettyjen listalla, kunnes hän niitä kertoo ensin.
      6.) [x] en varmasti.
      7.) [x] tämä on naisessa iso plussa.
      8.) [x] yritän ratkaista hänen huolensa, mutta minä mikään ammatti ihminen ole joten apu on lähinnä nollaa.
      9.) [x] minulle täysin ok, ei naiset ole tähänkään asti minun seurassa halunneet näyttäytyä... Mutta minun on nälkä ja mä menen sitten yksin.
      10.) [x] ei tulisi mieleenikään.
      11.) [x] en edes aloittaisi.
      12.) ei voi kuin hävitä, joten...

• tavaran_tarkastaja

Tuijotan vain joskus naista haaroväliin. Se ei varmaankaan lisää pisteitäni.

• Naiset katsovat miehiä haaroväliin koko ajan, ei sekään tunnu kivalta.

Se on oikeasti erikoinen tilanne kun vastaasi kävelee nainen joka ei edes yritä olla "muina naisina" vaan tuijottaa herkeämättä haaroväliin.

• 432
        A.Palstamäki kirjoitti:

Naiset katsovat miehiä haaroväliin koko ajan, ei sekään tunnu kivalta.

Se on oikeasti erikoinen tilanne kun vastaasi kävelee nainen joka ei edes yritä olla "muina naisina" vaan tuijottaa herkeämättä haaroväliin.

Sä sitten vissiin pukeudut provosoivasti liin piukkoihin pöksyihin.

• Ydin on tässä..

"Vilkaisu on luonnollinen asia, mutta pitkä kyttääminen ei."

• ne5gdfbg67

Missä vaiheessa vilkaisu muuttuu kyttäämiseksi? Viisi sekuntia? Yksi? Puolikas?

• Liian pitkässä hetkessä .

• ne5gdfbg67
        Wwuwuw kirjoitti:

Liian pitkässä hetkessä .

Eli mitä tahansa sekunnin murto-osasta moneen minuuttiin. Tietenkin riippuen siitä kuinka hyvännäköinen se tuijottelija on. Tämä selvä. Mikseivät naiset sitten suoraan sano, että rumat miehet eivät saa vilkaistakaan?

• ne5gdfbg67 kirjoitti:

Eli mitä tahansa sekunnin murto-osasta moneen minuuttiin. Tietenkin riippuen siitä kuinka hyvännäköinen se tuijottelija on. Tämä selvä. Mikseivät naiset sitten suoraan sano, että rumat miehet eivät saa vilkaistakaan?

Rumat miehet eivät saa vilkaistakaan.

• entuijota

Miksi pitäisi tuijottaa ketään. Lapsellekin sanotaan ettei saa tuijotella.

• 432

Lapsellekin sanotaan........
        Silti kaikki miehet eivät opi sitä koskaan.

• Kyllähän nuo nyt ihan selviä perusasioita pitäisi olla mutta tietysti nuokin on osa sellaisia että ne voi tulkita väärin.
      Joskus erehtynyt hulluilla päivillä jonnekin kodin tekstiiliosastolle niin ei sieltä kyllä pois päässyt ilman kontaktia. Jos itse vahingossa johonkin törmäsi ja pyysi anteeksi niin vihainen katse ja hiljaisuus kyllä antoi ymmärtää että hänen mielestään se oli "vahinko".

Minulle on toisinaan sanottu että minusta joku saa hyvän miehen. Itse olen kyllä aina ottanut sen kehuna vaikka tiedän että sillä nyt on ollut vain tarkoitus rohkaista minua eteenpäin.

• Kaisanoasaa

Se on meetoo jos katsoo naisia. Katson naisia silmään ja tisseihin. Just eilen katson lidlin kaunista nais myyjää tisseihin ja haaveilin että sain panna sitä naista. Nainen huomasi katseeeni.

• meetoo

Työpaikalla kyylään herkeämättä naisia.

Taitaa olla joukkokanne tulossa.

• JörkkäDee

Täyttä soopaa nuo väitteet.

Mikään ei loukkaa naista niin paljon kuin se ettet huomioi häntä ollenkaan naisena, siis et huomaa häntä.
        Naisethan elää miesten katseita varten. Miksi ne muuten pukeutuisi niin kuin ne pukeutuu ?

• 432
        JörkkäDee kirjoitti:

Täyttä soopaa nuo väitteet.

Mikään ei loukkaa naista niin paljon kuin se ettet huomioi häntä ollenkaan naisena, siis et huomaa häntä.
        Naisethan elää miesten katseita varten. Miksi ne muuten pukeutuisi niin kuin ne pukeutuu ?

Tuijottaminen ja kyylääminen ovat pelottavia. Ei missään sanottu, etteivät miehet saisi katsoa naisia. Normaalit miehet kyllä ymmärtävät katsomisen ja tuijottamisen eron. Täytyy olla hieman epänmormaali, ellei tuota tajua.

• PelkoAjaa

Hyvän ja huonon päivän erot voi olla suuret? Minä olen miehenä kokenut molemmat, virheeni oli, etten vastannut huutoon kun oli tilaisuus, ilmeisesti? Lähtökohdat vaan ei olleet minun kannalta kovin myönteiset, siksi olin varovainen. Ei paljoa puhuttu, itsellä oli vaikeita hetkiä ja totisia aikoja, jolloin naisen ääni kellossa muuttui yliystävällisestä syyttelyksi (manipuloiva), provosoiduin tilanteesta ja otin hatkat tilanteesta.

Tuli tunne, että toinen uhriutui tilanteesta, harmitti tilanne ja myönsin sellaisen katsomisen, mikä ei sit kuitenkaan pitänyt paikkaansa, ku kelailin tilannetta jälkeenpäin. Ehkä koki minun totisuuden ahdistavana ja heitti sen pohjalta oman oletuksensa silmilleni. Luonteeltani olen kiltti ja taisin vähän säikähtääkin toisen reakoinnista. Päätin ottaa tilanteesta etäisyyttä, kun tuntui minusta liian yliampuvalta moinen syyttely,

• Rumasinkkumies-

Miksei naiset nosta syytettä kun ruma mies tuijottaa. Ei ne nosta syytettä siitäkään kun jännämies hakkaa naista. Kyllä ruman miehen tuijotus on kaikista pahinta.

• gfdhfd5t54gf

Koskettelusta voi nostaa syytteen seksuaalisesta häriinnästä. Sanallisesta häirinnästä kunnianloukkaussyytteen. Tuijotuksen suhteen laissa on vielä porsaanreikä. Eiköhän sekin jossain vaiheessa tukita, mutta toistaiseksi katsomalla ei vielä voi syytettä saada.

• gfdhfd5t54gf kirjoitti:

Koskettelusta voi nostaa syytteen seksuaalisesta häriinnästä. Sanallisesta häirinnästä kunnianloukkaussyytteen. Tuijotuksen suhteen laissa on vielä porsaanreikä. Eiköhän sekin jossain vaiheessa tukita, mutta toistaiseksi katsomalla ei vielä voi syytettä saada.

Jotain vastaavaa pitäis kehitellä...

http://ebizdame.com/wp-content/uploads/2013/02/horse-blinders-cr.jpg

• Einekuuntele

Kouluttakaa nyt näitä reppanoita, niin saatte oikeita miehiä. On aina hienoa kohdata oikea ihminen ja mies, tässä järjestyksessä. Tykkääkös nykytytöt tällaisista miehistä vai kelpaako sammakko muotipusakassa (näitä näkee vain niin usein teinitytön kainalossa)?

• Ei saa tuijottaa! Eikä puristaa! Hyi!

Ellen itse työnnä t*ssejä eteen, että tuossa.
      Minä määrään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe