Aabrahamin malliin

Karkuun

Mitä tekisit, aabraham, jos sharia otettaisiin käyttöön Suomessa?

"Jos se tänne tulisi, olisin varmaankin häipynyt jo hyvissä ajoin, koska Suomi ei silloin enää olisi oma maani ja sitä paitsi minun luultavasti kävisi varsin huonosti jäädessäni maahan. Tai ehkä minut kuten monet muutkin olisi tapettu jo valmisteluvaiheessa."

Sanoit, että sharian tulo Suomeen vaikuttaa erittäin epätodennäköiseltä, mutta pidätkö sitä mahdottomana? Onhan esim. Kanadassa muslimiväestön lisäännyttyä noussut esiin vaateita Kanadan vain muslimeille tarkoitetun sharian perustamisesta.

Joka tapauksessa, aapo jatkaa islamin puolustamista siitäkin huolimatta, että sharia ei pitäisi hänen henkeään kovinkaan arvokkaana.

Ellei kyseessä olisi myös muiden suomalaisten turvallisuus, aapoa voitaisin pitää pyhimyksenä tai ehkä jopa Jeesukseen verrattavana psykologisena olentona.

16

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charlemagne
      • salam

Shariia pitää ottaa ehdotomasti käytöön.Kannatan
        Rikollisuuskin vähenee

• aye-serene
    • Hieman täydennystä. Siteratussa viestissä oli myös kohta:

"Jos taas Suomen kansan enemmistö jostain kumman syystä haluaisi tänne sellaisen lain, joka kieltäisi täällä esim. islamin, juutalaisuuden tai vaikkapa hinduismin, vastustaisin sitä myös kaikin käytettävissäni olevin keinoin. Mutta jos tällainen laki silti tänne tulisi, olisin tässäkin tapauksessa varmaankin häipynyt jo hyvissä ajoin, koska Suomi ei silloin enää olisi oma maani ja sitä paitsi minun luultavasti kävisi varsin huonosti jäädessäni maahan. Tai ehkä minut olisi jo tapettu tämän lain valmisteluvaiheessa, kuten monet muutkin humanistit. Vaikea tässäkään tapauksessa sanoa tarkemmin, koska tilanne olisi niin kummallinen ja ennustamaton.

Omaa käyttäytymistään äärimmäisen epätodennäköisissä onnettomuustilanteissa on kovin vaikea ennustaa.”

Jatkan tällaisen vastenmielisen mahdollisuuden vastustamista, vaikka pidän senkin toteutumista suhteellisen epätodennäköisenä pienestä vihanlietsojajoukosta huolimatta. Kyseessä on nimenomaan myös suomalaisten turvallisuus - eikä sen puolustamiseen mitään erityisen pyhimysmäistä saati Jeesuksen kaltaista olentoa tarvita. Ihan tavallinen arkipäivän moraali voi tietysti tällä palstalla tuntua omituiselta. Onneksi ei muualla - vielä ainakaan.

• aapon malli

aapo puolustaa Suomeen muuttavien muslimien oikeuksia. Tällä toiminnalla on se vaikutus, että Suomeen saattaa muuttaa lisää muslimeja.
        Aapon on vain oltava tosi tarkkana. Nimittäin, jos muslimien lukumäärä nousee yli kriittisen rajan, hänen on itsensä pelastamiseksi paettava maasta eli lähdettävä livohkaan ja jätettävä maanmiehensä kuseen.

• Eihän?

>Ihan tavallinen arkipäivän moraali voi tietysti tällä palstalla tuntua omituiselta. Onneksi ei muualla - vielä ainakaan.>

Onko sinun mielestäsi nimim. Aabrahamin tällä palstalla kirjoittamat viestit kuvaavia ihmisestä jonka moraaliset arvot ovat kohdallaan?
        Ovatko nämä ns. ihan tavallisen arkipäivän moraalin mukaisia?

• Viper

Omaa käyttäytymistään äärimmäisen epätodennäköisissä onnettomuustilanteissa on kovin vaikea ennustaa.
        -------------------------------------------------

Ei ole Aapo. Ihminen toimii henkisen kestokykynsä mukaan hätätilanteessa karkeasti vain kahdella tavalla: hän lukkiutuu ja menettää mahdollisuutensa puolustautumiseen, tai sitten hän toimii; joko taistelee tai pakenee. Henkinen kriisi iskee vasta kun kaikki on jo ohi jälkimmäisen toimintamallin omaavilla ihmisillä. Ihmisen puolustusreaktio on kaikilla lopulta sama, tehon säätää henkinen kantti.

Minä tiedän miten toimin hätätilanteissa, kas kun tunnen voimavarani ja tiedän mihin minusta on tai ei ole.

Omaa henkistä kanttiaan voi kehittää: lukkiutujastakin voidaan kouluttamalla saada aikaiseksi itseään ja läheisinään tehokkaasti puolustava taistelija, koska henkinen uskallus kasvaa yhdessä taistelutaidon ja taktisen osaamisen kanssa. Moni kelvoton nolla on tehnyt itsestään taistelijan harrastamalla sitkeästi taistelutaitoja. Nykyisin sitäkään ei enää tarvitse vuosikausia tehdä, koska markkinoille ovat tulleet modernit, armeijoiden ja antiterroristijoukkojen käyttämät taktiset taistelutaidot, mm. Tactical KravMaga, systema, Navy Seals tactical close combat system, poliisijujutsu, Gaeshido, jne... Nykyisin tehokas taistelukoulutus kestää 3-12 kk:tta, jonka jälkeen ihminen puolustaa itseään tehokkaasti lopun ikäänsä.

Aseistautuminen voi ratkaista yksilön turvallisuuspuutteen nopeastikin. Tosin aseen tarkka käsittely, nopea laukaus, liipasimen "etuvedon" huomiointi, suojautuminen ja taktinen toiminta aseen kanssa ovat kaikki taitoja, jotka täytyy erikseen opetella. Suomen oloissa... se merkitsee reissua Yhdysvaltoihin ääritilannekursseille, sillä Suomessa kukaan ei opeta siviilejä toimimaan kommandojen ja poliisien tavoin. USA:ssa tilanne on toinen. Jokainen siviili on "kerran sotilas" kriisitilanteen iskiessä omaan kotiin tai naapurustoon.

Tuliase ei ole suinkaan ainoa vaihtoehto. Perinteinen veitsi taskussa riittää useimpiin ajateltavissa oleviin äkkinäisiin konfliktitilanteisiin, ja veitsiäkin saa kääntömalleina ja taktisilla kiinnikkeijjä, jolloin aseen voi piilottaa esim. takin hihaan huomaamattomasti. Itse olen ratkaissut turvallisuuspuutteeni nimenomaan pitämällä veitsen saatavilla (nytkin kotelossaan housujen vyöhön "ripustettuna." Esille ottaminen vie noin 2 sekuntia, joista ensimmäinen kuluu ihmisen reaktioaikaan ja toinen veitsen esille vetoon. Useimmille taukeille riittää se, että toinen kiskaisee puukon esiin. Toisille ei riitä mikään muu kuin kylmä teräs kitusiin. Toivottavasti en ikinä törmää sellaiseen tilanteeseen.) Ja ensimmäinen puolustuskeinohan on välttää ikävyyksiä, seuraava on poistua paikalta ja kolmas on puhuminen, joka tosin ei tule kysymykseen kun hyökkäys alkaa yllättäen. Ja puhuminen ei tule kuuloon, jos ei osaa puhua itseään varmasti tilanteen voittajaksi tai ulos tilanteesta. Silloin käteen jää joko pako tai puolustautuminen.

• taha.islam
        Viper kirjoitti:

Omaa käyttäytymistään äärimmäisen epätodennäköisissä onnettomuustilanteissa on kovin vaikea ennustaa.

Ei ole Aapo. Ihminen toimii henkisen kestokykynsä mukaan hätätilanteessa karkeasti vain kahdella tavalla: hän lukkiutuu ja menettää mahdollisuutensa puolustautumiseen, tai sitten hän toimii; joko taistelee tai pakenee. Henkinen kriisi iskee vasta kun kaikki on jo ohi jälkimmäisen toimintamallin omaavilla ihmisillä. Ihmisen puolustusreaktio on kaikilla lopulta sama, tehon säätää henkinen kantti.

Minä tiedän miten toimin hätätilanteissa, kas kun tunnen voimavarani ja tiedän mihin minusta on tai ei ole.

Omaa henkistä kanttiaan voi kehittää: lukkiutujastakin voidaan kouluttamalla saada aikaiseksi itseään ja läheisinään tehokkaasti puolustava taistelija, koska henkinen uskallus kasvaa yhdessä taistelutaidon ja taktisen osaamisen kanssa. Moni kelvoton nolla on tehnyt itsestään taistelijan harrastamalla sitkeästi taistelutaitoja. Nykyisin sitäkään ei enää tarvitse vuosikausia tehdä, koska markkinoille ovat tulleet modernit, armeijoiden ja antiterroristijoukkojen käyttämät taktiset taistelutaidot, mm. Tactical KravMaga, systema, Navy Seals tactical close combat system, poliisijujutsu, Gaeshido, jne... Nykyisin tehokas taistelukoulutus kestää 3-12 kk:tta, jonka jälkeen ihminen puolustaa itseään tehokkaasti lopun ikäänsä.

Aseistautuminen voi ratkaista yksilön turvallisuuspuutteen nopeastikin. Tosin aseen tarkka käsittely, nopea laukaus, liipasimen "etuvedon" huomiointi, suojautuminen ja taktinen toiminta aseen kanssa ovat kaikki taitoja, jotka täytyy erikseen opetella. Suomen oloissa... se merkitsee reissua Yhdysvaltoihin ääritilannekursseille, sillä Suomessa kukaan ei opeta siviilejä toimimaan kommandojen ja poliisien tavoin. USA:ssa tilanne on toinen. Jokainen siviili on "kerran sotilas" kriisitilanteen iskiessä omaan kotiin tai naapurustoon.

Tuliase ei ole suinkaan ainoa vaihtoehto. Perinteinen veitsi taskussa riittää useimpiin ajateltavissa oleviin äkkinäisiin konfliktitilanteisiin, ja veitsiäkin saa kääntömalleina ja taktisilla kiinnikkeijjä, jolloin aseen voi piilottaa esim. takin hihaan huomaamattomasti. Itse olen ratkaissut turvallisuuspuutteeni nimenomaan pitämällä veitsen saatavilla (nytkin kotelossaan housujen vyöhön "ripustettuna." Esille ottaminen vie noin 2 sekuntia, joista ensimmäinen kuluu ihmisen reaktioaikaan ja toinen veitsen esille vetoon. Useimmille taukeille riittää se, että toinen kiskaisee puukon esiin. Toisille ei riitä mikään muu kuin kylmä teräs kitusiin. Toivottavasti en ikinä törmää sellaiseen tilanteeseen.) Ja ensimmäinen puolustuskeinohan on välttää ikävyyksiä, seuraava on poistua paikalta ja kolmas on puhuminen, joka tosin ei tule kysymykseen kun hyökkäys alkaa yllättäen. Ja puhuminen ei tule kuuloon, jos ei osaa puhua itseään varmasti tilanteen voittajaksi tai ulos tilanteesta. Silloin käteen jää joko pako tai puolustautuminen.

>Minä tiedän miten toimin hätätilanteissa, kas kun tunnen voimavarani ja tiedän mihin minusta on tai ei ole.

Aina näistä jutuista tulee mieleen tämä:
        http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/gareth/

>Itse olen ratkaissut turvallisuuspuutteeni nimenomaan pitämällä veitsen saatavilla (nytkin kotelossaan housujen vyöhön "ripustettuna."

Se nyt vaan on niin, että puukkojunkkarikin jähmettyy ja laskee alleen tositilanteessa. Taistelutilanteeseen valmistautumiseen vaaditaan tilanteiden harjoittelua ja käytännön toteuttamista. Näitä tilanteita tulee harvoin vastaan liinavaatevarastossa.

• Viper
        taha.islam kirjoitti:

>Minä tiedän miten toimin hätätilanteissa, kas kun tunnen voimavarani ja tiedän mihin minusta on tai ei ole.

Aina näistä jutuista tulee mieleen tämä:
        http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/gareth/

>Itse olen ratkaissut turvallisuuspuutteeni nimenomaan pitämällä veitsen saatavilla (nytkin kotelossaan housujen vyöhön "ripustettuna."

Se nyt vaan on niin, että puukkojunkkarikin jähmettyy ja laskee alleen tositilanteessa. Taistelutilanteeseen valmistautumiseen vaaditaan tilanteiden harjoittelua ja käytännön toteuttamista. Näitä tilanteita tulee harvoin vastaan liinavaatevarastossa.

------------------------------------------------

Siksipä harjoittelenkin kamppailulajeja, joskin juuri nyt pidän taukoa. Minulla kun on koko ajan käynyt niin, että olen valinnut väärän lajin. Seuraavan kerran tiedän, että en valitse japanilaista/kiinalaista/korealaista huiskimislajia, vaan jonkun "real life, real steel tactical street self defence"-tyyppisen lajin, joka keskittyy siihen, miten yksilö parhaiten suojelee itseään ja rakkaitaan. Kumarteluja...kiitos ei! Japanilaisia pyjamia... kiitos ei! Vöitä...ei kiinnosta pätkääkään. Haluan vain ja ainoastaan oppia taistelemaan elämästäni mahdollisimman tehokkaasti.

• Viper kirjoitti:

Siksipä harjoittelenkin kamppailulajeja, joskin juuri nyt pidän taukoa. Minulla kun on koko ajan käynyt niin, että olen valinnut väärän lajin. Seuraavan kerran tiedän, että en valitse japanilaista/kiinalaista/korealaista huiskimislajia, vaan jonkun "real life, real steel tactical street self defence"-tyyppisen lajin, joka keskittyy siihen, miten yksilö parhaiten suojelee itseään ja rakkaitaan. Kumarteluja...kiitos ei! Japanilaisia pyjamia... kiitos ei! Vöitä...ei kiinnosta pätkääkään. Haluan vain ja ainoastaan oppia taistelemaan elämästäni mahdollisimman tehokkaasti.

vaan ovet kiinni ja olet ihan hiljaa niin ei sulle käy kuinkaan. äiti tuo mehuu ja pipareita.

• taha.islam
        Viper kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin ottaa se puukko pois vyöltä. Välineiden kanssa pitää muistaa, että kun ne ottaa käyttöön, niitä pitää olla valmis käyttämään.

Ja jos heilut puukon kanssa voit olla varma, että vastustajasi, joka saattaa olla kamppailulajien taitaja, ei säästele sinuakaan. Henkesi on silloin oikeasti höllässä.

• Viper
        taha.islam kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin ottaa se puukko pois vyöltä. Välineiden kanssa pitää muistaa, että kun ne ottaa käyttöön, niitä pitää olla valmis käyttämään.

Ja jos heilut puukon kanssa voit olla varma, että vastustajasi, joka saattaa olla kamppailulajien taitaja, ei säästele sinuakaan. Henkesi on silloin oikeasti höllässä.

Tuskin kanniskelen huvikseni kylmää terästä mukanani? Siinä tilanteessa jossa on pakko vetää veitsi esiin, ei ole enää juurikaan valinnan varaa, kyseessä on joko minä tai se toinen - mieluummin se toinen. Olen 100% valmis käyttämään tarvittaessa veitseä itsepuolustukseen. (Se kun nyt kuitenkin on vain jatke vartalolle. Sen minkä teet nyrkillä voit yhtä hyvin tehdä veitsellä. Ero on vain siinä, että veitsen kanssa itsepuolustustilanteen lopettava "grande finale" on mahdollinen jo yhdellä liikkeellä, mutta viisaampaa on pyrkiä viiltämään jokunen haava toiseen, jolloin kipu ja verenvuoto saa vastapuolen miettimään kaksi kertaa, hyökkäyksen jatkamista.)

"Ja jos heilut puukon kanssa voit olla varma, että vastustajasi, joka saattaa olla kamppailulajien taitaja, ei säästele sinuakaan. Henkesi on silloin oikeasti höllässä."

Ja voin olla varma siitäkin, että jokainen katutilanne voi päätyä kuolemaan, olinpa aseistettu tai en. Joka tapauksessa se, joka käy kimppuun aikoo todennäköisesti hoitaa homman loppuunsa saakka, ellei kyseessä sitten ole pelkkä ryöstöyritys. Ylipäätään aina kun tappelu syntyy joku voi loukkaantua tai kuolla. Mieluummin se toinen kuin minä.

Veitsi on inhimillisin mahdollinen itsepuolustusväline. Ensinnäkin tuhoteho on vapaasti säädettävissä pikkuviilloista aina grande finaleen saakka tilanteen mukaan ja toiseksi, veitsen kanssa ei tule vahingossa ylipenetroineeksi toista. (siis ylilävistäneeksi niin, että joku muu loukkaantuu turhan takia. Luodeilla on ikävä tapa jatkaa kohteensa läpi juurikaan liike-energiaa menettämättä.) Veitsi on myös aina mukana, sitä kun tarvitsee usein ihan työkaluna. Veitsi myös vapauttaa suurilta osin itsepuolustustaitojen tarpeesta. Yksikin viilto voi tappaa ja poliisin kultainen sääntöhän kuuluu näin: yksi 12-vuotias veitsen kanssa = 12 vuotta saliharjoittelua
        Ts. vain täysi taukki jatkaa hyökkäystä/käy ylipäätään kimppuun jos toisella sattuu olemaan veitsi kädessä. Kylmä teräs saa pölömmänkin kaverin hermostuneena miettimään, mitä voisikaan tapahtua...

• taha.islam
        Viper kirjoitti:

Tuskin kanniskelen huvikseni kylmää terästä mukanani? Siinä tilanteessa jossa on pakko vetää veitsi esiin, ei ole enää juurikaan valinnan varaa, kyseessä on joko minä tai se toinen - mieluummin se toinen. Olen 100% valmis käyttämään tarvittaessa veitseä itsepuolustukseen. (Se kun nyt kuitenkin on vain jatke vartalolle. Sen minkä teet nyrkillä voit yhtä hyvin tehdä veitsellä. Ero on vain siinä, että veitsen kanssa itsepuolustustilanteen lopettava "grande finale" on mahdollinen jo yhdellä liikkeellä, mutta viisaampaa on pyrkiä viiltämään jokunen haava toiseen, jolloin kipu ja verenvuoto saa vastapuolen miettimään kaksi kertaa, hyökkäyksen jatkamista.)

"Ja jos heilut puukon kanssa voit olla varma, että vastustajasi, joka saattaa olla kamppailulajien taitaja, ei säästele sinuakaan. Henkesi on silloin oikeasti höllässä."

Ja voin olla varma siitäkin, että jokainen katutilanne voi päätyä kuolemaan, olinpa aseistettu tai en. Joka tapauksessa se, joka käy kimppuun aikoo todennäköisesti hoitaa homman loppuunsa saakka, ellei kyseessä sitten ole pelkkä ryöstöyritys. Ylipäätään aina kun tappelu syntyy joku voi loukkaantua tai kuolla. Mieluummin se toinen kuin minä.

Veitsi on inhimillisin mahdollinen itsepuolustusväline. Ensinnäkin tuhoteho on vapaasti säädettävissä pikkuviilloista aina grande finaleen saakka tilanteen mukaan ja toiseksi, veitsen kanssa ei tule vahingossa ylipenetroineeksi toista. (siis ylilävistäneeksi niin, että joku muu loukkaantuu turhan takia. Luodeilla on ikävä tapa jatkaa kohteensa läpi juurikaan liike-energiaa menettämättä.) Veitsi on myös aina mukana, sitä kun tarvitsee usein ihan työkaluna. Veitsi myös vapauttaa suurilta osin itsepuolustustaitojen tarpeesta. Yksikin viilto voi tappaa ja poliisin kultainen sääntöhän kuuluu näin: yksi 12-vuotias veitsen kanssa = 12 vuotta saliharjoittelua
        Ts. vain täysi taukki jatkaa hyökkäystä/käy ylipäätään kimppuun jos toisella sattuu olemaan veitsi kädessä. Kylmä teräs saa pölömmänkin kaverin hermostuneena miettimään, mitä voisikaan tapahtua...

Oot kyllä sekaisin. Missä ghetossa luulet asuvasi? Mitäs, jos tankkaisit sen koneesi ja lentäisit Ruotsiin.

• Viper
        taha.islam kirjoitti:

Oot kyllä sekaisin. Missä ghetossa luulet asuvasi? Mitäs, jos tankkaisit sen koneesi ja lentäisit Ruotsiin.

Oot kyllä sekaisin. Missä ghetossa luulet asuvasi?
        ------------------------------------

Ghetossa nimeltä Suomi. Minut on yritetty ryöstää kertaalleen, olen meinannut saada metalliketjusta ILMAN omaa syytäni. Baarissa meinasin viime talvena saada puukosta, koska mainitsin biljardin sääntöjen vaativan, että kasi menee sinne mihin viimeinen pallo meni. Vastapuoli ei ollut samaa mieltä.
        Olen meinannut ottaa turpaani useita kertoja vain koska joku on ollut eri mieltä jostakin asiasta. Olen juossut karkuun aikanani natseja, myöhemmin somaleja. Nykyisin en aio enää juosta mihinkään. Tulkaa kimppuun, tulee kylmää terästä kitusiin ja varmasti. Baarissa en viitsi katsella enää ketään. Tulepa aukomaan päätä, isken kolpakolla kaaliin niin että kilisee.
        Miksi minun pitäisi suvaita muita ihmisiä? eivät muutkaan ihmiset suvaitse näemmä minua. Kai minulla on oikeus puolustaa itseäni miten parhaaksi katson tässä paskamaisessa maailmassa?

Ja islam on kasvava uhka...

• taha.islam
        Viper kirjoitti:

Oot kyllä sekaisin. Missä ghetossa luulet asuvasi?
        ------------------------------------

Ghetossa nimeltä Suomi. Minut on yritetty ryöstää kertaalleen, olen meinannut saada metalliketjusta ILMAN omaa syytäni. Baarissa meinasin viime talvena saada puukosta, koska mainitsin biljardin sääntöjen vaativan, että kasi menee sinne mihin viimeinen pallo meni. Vastapuoli ei ollut samaa mieltä.
        Olen meinannut ottaa turpaani useita kertoja vain koska joku on ollut eri mieltä jostakin asiasta. Olen juossut karkuun aikanani natseja, myöhemmin somaleja. Nykyisin en aio enää juosta mihinkään. Tulkaa kimppuun, tulee kylmää terästä kitusiin ja varmasti. Baarissa en viitsi katsella enää ketään. Tulepa aukomaan päätä, isken kolpakolla kaaliin niin että kilisee.
        Miksi minun pitäisi suvaita muita ihmisiä? eivät muutkaan ihmiset suvaitse näemmä minua. Kai minulla on oikeus puolustaa itseäni miten parhaaksi katson tässä paskamaisessa maailmassa?

Ja islam on kasvava uhka...

Oletko tullut ajatelleeksi, että syy väkivaltaisiin tapahtumiin voi olla sinussa?

>Tulepa aukomaan päätä, isken kolpakolla kaaliin niin että kilisee.

No sillähän se hoituu...

• Viper

Ihan tavallinen arkipäivän moraali voi tietysti tällä palstalla tuntua omituiselta.

Kerropa sitten meille kaikille mitä on tämä arkipäivän moraali? Uskoin yhteen aikaan länsimaisiin arvoihin ja YK:n ihmisoikeusjulistuksen sisällön oikeudenmukaisuuteen, mutta todellisuus on potkinut niin paljon päähän, että enpä usko enää.
        Perustuslaissamme seisoo näin: "jokaisella on oikeus elämään, henkilökohtaiseen koskemattomuuteen, turvallisuuteen ja henkilökohtaiseen vapauteen."
        Juu, ei ole. Muslimeilla ei ole sen enempää kuin muillakaan rikollisilla mitään oikeutta elämään saati sitten koskemattomuuteen. Sen sijaan oikeus puolustustoimiin, eli valkoisen väkivaltaan on siirtynyt tavallisille kansalaisille. Jokaisella natiivilla Suomalaisella pitäisi olla perustuslaillinen oikeus saada kantaa asetta ja ampua vapaasti kotioloissa/pihapiirissä kohdattavat uhkaajat,

esim. Karim on saasta, joka aikoo tappaa ja ansaitsee siten vain puolustautujan luodin päähänsä. Toivottavasti pääsen sen luodin Karimin aivoihin upottamaan korkeimman omakätisesti joskus.

En usko enää yleiseen moraaliin sen enempää kuin yleissitoviin ja päteviin moraalioppeihinkaan. "Älä tapa" ei voi enää olla ohjeena maailmassa, jossa muslimit aikovat teurastaa länsimaailman ja pakottaa eloonjääneet islamiin. Meillä länsimaisilla on oikeus tuhota muslimit ja tarvittaessa vaikka koko planeetta.

Enkä usko, että ihmisillä on oikeutta koskemattomuuteenkaan, etenkin jos joku uhmaa toisen oikeutta siihen. Jos muslimi käy kimppuuni kadulla, minulla on oikeus puhkoa ko. sälli täyteen reikiä vaikka käsiaseella. Oikeus koskemattomuuteen koskee joko meitä kaikkia tai sitten ei ketään. Itse tulkitsen niin, että minulla on rajaton oikeus suojella itseäni ja rakkaitani, eikä mikään voi rajoittaa oikeuttani jatkaa elämääni vaikka joku minut haluaisikin teloittaa.

Ylipäätään nykymaailmassa pätee tasan yksi laki: luonnonlaki. Lyhykäisyydessään se menee näin: Vahvat jatkavat, heikot karsiutuvat evoluutiokilvassa. Eikö tämä olekin nähty ihan käytännössäkin? Narkomaanit, kodittomat alkoholistit, turpaansa saaneet ja vammoihinsa kuolleet ihmiset, tuhoutuneet liian heikot ja elinkelvottomat kulttuurit... Kaikki tämä todistaa luonnonvalinnan tapahtumisesta. Jokainen valkoihoinen Suomalainen voi itse toimia sen hyväksi, että pääsee selviytyjäksi, evoluutiokilvan voittajaksi. Jos joku kuolee kadulle siksi, että ei kyennyt puolustautumaan esim. jotakuta saatanan somalia vastaan, niin se joku kuoli koska oli liian heikko jatkamaan elämää. Ja suurin osa HIV:iin sun muihin tauteihin kuolevista on muuten niitä somaliperkeleitä, joten länsimaailma on luonnon valitsema selviytyjä. Sillä on keinot ja mahdollisuus jatkaa.

Islamin ja länsimaailman alkava ja kiihtyvä yhteentörmäys on jälleen kerran kahden evoluution karsintakilpaa. Saapa nähdä kumpi järjestelmä osoittautuu luonnonvalinnan voittajaksi. Vain toinen voi selviytyä, toisen on kuoltava.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe