Miten HCATM parantaa vappupillunsaantimahiksia?

hardcoreATM

Kohta on taas jokavuotinen vappu edessä ja silloin ahdistaa 10x enemmän kun ei saa naista, raastaa oikein kunnolla sielun syvissä syövereissä tulla vappuaattona kotiin ilman naista kun muilla on n.s hauskaa.

Miten tämmöinen saastaisen ruma mies voisi parantaa naisensaantimahdollisuuksia juuri vappuna? Itse mietin, että jos löytyisi joku nainen joka tarvitsisi jonkinlaista "kuuntelijaa" niin sit voisin illan päätteeksi saadakin jotain. En ole vielä kertaakaan saanut pillua, mutta jotain tämmöistä ajattelin yrittää tänä vappuna.

Onko kellään heittää mitä muita ideoita naisen saamiseksi rumalle hardcore ätmille?

12

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddfsfgfdg45tg

HCATM = HCATM = HCATM. Ei hcatm voi parantaa saantimahdolisuuksiaan. Sata kertaa nolla on edelleen nolla.

• RumaÄtmi

Ei ole mitään mahdollisuuksia, ei yksikään nainen anna pillu rumalle HCATM ätmille, ei edes naisen pikkuhousuja HCATM ätmi saa!

• herrasmiehenelkein

Alat availemaan kohteliaana herrana naisille ovia, tyyliin "annahan kun minä autan."

• normaalimies-

Mene maksulliselle naiselle, kai sulla nyt yks 120€ on sen verran antaa.

• VVVVVVVVVVVVV

VAPPUVIUHKA VAPPUVIINA VAPPUVITTU!!!!!!!!!!!!!!! VAPPUUUUUU VITTUUUUUUUU!!!!!

• Munaotus

Pistä puku päälle ja mene yökerhoon minne kaikki naiset suuntaa muutenkin. Sitten vaan alat juttelee naisille siellä ja siten se homma etenee. Itse sun pitää tehdä aloite koska ei naiset tee alotteita. Älä ole liikaa kännissä

• skragakaulaan

Puvulla varma saanti.

• Ätminki
        skragakaulaan kirjoitti:

Puvulla varma saanti.

Viimeksi kun olin puvulla, niin tuli vain miehiltä kiitosta hienosta puvusta.

• skragakaulaan
        Ätminki kirjoitti:

Viimeksi kun olin puvulla, niin tuli vain miehiltä kiitosta hienosta puvusta.

Missähän paikassa olet ollut.

• skragakaulaan kirjoitti:

Puvulla varma saanti.

Fingerporilaisittain totean: Minulle on aivan sama saako pukuni. Minunhan tässä olisi tarkoitus saada.

• Aitosinkkumies-

Facebuukissa on sinkkuryhmiä johon liityt ja sitten pyydät naisia treffeille siellä. Itse olen onnistunut jo monet treffit. Naiset siellä valittaa ettei vappuna ole mitään tekemistä ja itse pyysin yhtä naista treffeille ja onnistuin saamaan treffit. Yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon ja viestiä vaan laitat jokaiselle kunnes tärppää. Tinderissä painat jokaisen naisen kohdalla ja varmaan joku mätsi tulee.

• Viinamies

Mahikset paranee kun juot viinaa ja mene yökerhoon missä naisia on. Muuta siihen ei tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1331
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe