Harmaaritari, mitä mieltä olet matkustelusta?

enole.botti

Harmis, miten on? Lähtisitkö esim. lottovoiton sattuessa ulkomaille?

18

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin mahtaisi lähteä mihinkään, sillä ei Harmis tai ketkään palstan ätmit välitä matkustelusta ja ovat vielä katkeria naisille sitä, jos he pitävät matkustelusta.

      • Tämä oli niin nasta kommentti, että peukutin.


      • Joo, en ainakaan minnekään ruotsin laivoille lähtisi sekoilemaan niin kuin eräät.


      • Totuus.DarkFearista

        DarkFear on itse käynyt tasan yhden ulkomaan matkan kun laiva pyörähti muutaman tunnin Ruotsin puolella. Tällä samalla reissulla hän sitten menetti poikuutensa kun oli omassa hytissään yhdynnässä afrikkalaismiehen kanssa.

        Joten enpä nyt darkkiksena kauheasti kehuskelisi asioilla.


      • Totuus-

        Miksi sitä yksin pitäisi minnekkään matkustaa kun kaikkea näkee netistäkin ilmaiseksi. Turhaan maksaa tuhansia siitä että saa kulkea lentokoneella eikä siitä ole ihmiselle edes mitään hyötyä että näkee jonkun tornin amerikoissa. Saman tornin voi katsoa ilmaiseksi netistä. Dark tuskin on käynyt suomen ulkopuolella koskaan. Matkustaa voi ainoastaan jos on joku nainen elämässä kuten tytttöystävä jonka kanssa voi kokea sen matkailun ilon.


      • Totuus- kirjoitti:

        Miksi sitä yksin pitäisi minnekkään matkustaa kun kaikkea näkee netistäkin ilmaiseksi. Turhaan maksaa tuhansia siitä että saa kulkea lentokoneella eikä siitä ole ihmiselle edes mitään hyötyä että näkee jonkun tornin amerikoissa. Saman tornin voi katsoa ilmaiseksi netistä. Dark tuskin on käynyt suomen ulkopuolella koskaan. Matkustaa voi ainoastaan jos on joku nainen elämässä kuten tytttöystävä jonka kanssa voi kokea sen matkailun ilon.

        Olen mä käynyt paljonkin ulkomailla, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa, joten olen siis käynyt ulkomailla.

        Sun pitäisi vaan etsiä jostain sitä naisseuraa ja sitten kun löydät jonkun mukavan naisen, niin voitte yhdessä lähteä johonkin ulkomaan matkalle. Se on kyllä ihan totta, että ei sitä yksin ole mitään mieltä mihinkään ulkomaille lähteä.


      • NuuskaMuikkune
        DarkFear kirjoitti:

        Olen mä käynyt paljonkin ulkomailla, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa, joten olen siis käynyt ulkomailla.

        Sun pitäisi vaan etsiä jostain sitä naisseuraa ja sitten kun löydät jonkun mukavan naisen, niin voitte yhdessä lähteä johonkin ulkomaan matkalle. Se on kyllä ihan totta, että ei sitä yksin ole mitään mieltä mihinkään ulkomaille lähteä.

        .. Miks Ei?.. ;P


    • No joo, en hirveästi välitä jostain turistimatkoista. Mieluummin juurikin joku lottovoiton vauhdittama pidempi reissu olisi toki mukava tehdä. Ensin käytäisiin äiti venäjällä moikkaamassa putinia ja sieltähän olisi luontevaa jatkaa vaikka trans siberialla Kiinan josta matka jatkuisi Kuubaan, uraa! No voisi sitä toki jossain länsimaissakin pyörähtää, irlanti, USA osin, ehkä Uusi-Seelanti ja Alaska olisivat paikkoja joissa voisi kiiinnostaa käydä.

      • Eikös se olisi mukava jonkun naisen kanssa yhdessä matkustaa? Eipä siinä yksin matkustamisessa olisi mitään mieltä.


      • Silkkitie!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Silkkitie!

        No joo, tietyin rajoituksin kun lähi-itäläisiä näkee täälläkin jo ihan tarpeeksi :D


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikös se olisi mukava jonkun naisen kanssa yhdessä matkustaa? Eipä siinä yksin matkustamisessa olisi mitään mieltä.

        Toki naisen kanssa olisi mukava kulkea, jos ei vapaaethtoisia löytyisi ehkä jos voitto olisi riittävän suuri voisi vaikka palkata jonkun edustavan naisen assariksi mukaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Toki naisen kanssa olisi mukava kulkea, jos ei vapaaethtoisia löytyisi ehkä jos voitto olisi riittävän suuri voisi vaikka palkata jonkun edustavan naisen assariksi mukaan.

        Voisi kuulla kiltävässä haarniskassa vapaaehtoisia löytyisi paljon💕


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, tietyin rajoituksin kun lähi-itäläisiä näkee täälläkin jo ihan tarpeeksi :D

        Mä haluaisin nähdä aidon dromedaarin..tai kamelin...ja silkkiä, ja hiekkaa ja sen Siperian junan:)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Toki naisen kanssa olisi mukava kulkea, jos ei vapaaethtoisia löytyisi ehkä jos voitto olisi riittävän suuri voisi vaikka palkata jonkun edustavan naisen assariksi mukaan.

        Me lähetään Valtakunnan kanssa sun matkaan. Kyllä siinä kilvet vois kolista, ei vain kiskot ku ois tyttösiä molemmin puolin ja pitkä matka sinne, missä se pippuri oikeasti kasvaa, Silkkitiellä kuljetettiin mm. mausteita..khih :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä haluaisin nähdä aidon dromedaarin..tai kamelin...ja silkkiä, ja hiekkaa ja sen Siperian junan:)

        Joo, siperain juna ois kyllä kiinnostava jutska, dromedaaria voitaisiin käydä kattomassa jossain eläintarhassa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Me lähetään Valtakunnan kanssa sun matkaan. Kyllä siinä kilvet vois kolista, ei vain kiskot ku ois tyttösiä molemmin puolin ja pitkä matka sinne, missä se pippuri oikeasti kasvaa, Silkkitiellä kuljetettiin mm. mausteita..khih :D

        Ok, no varmaan kyllä pitäis ottaa sitten myös valtakunnan mies ja lapset matkaan myös kun ei hän osais olla niistä huolehtimatta kuitenkaan reissussa niin paree ottaa messiin sitten, oishan meitä sitten jo ihan riittävä ryhmä kyllä kasassa ja varmaan ois hauska reissu.


    • atm30

      Darkkis aina meuhkaa ettei yksin voi edes baariin lähteä mutta minä olen ollut monen kesänä euroopan reissulla. Inter reilaamassa olin 4 kesää ja oon käynyt myös usassa ja argentiinan patagoniassa. Darkkis on tuskin käyny laitilaa pitemmällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe