Harmis, miten on? Lähtisitkö esim. lottovoiton sattuessa ulkomaille?
Harmaaritari, mitä mieltä olet matkustelusta?
18
310
Vastaukset
Tuskin mahtaisi lähteä mihinkään, sillä ei Harmis tai ketkään palstan ätmit välitä matkustelusta ja ovat vielä katkeria naisille sitä, jos he pitävät matkustelusta.
- Totuus.DarkFearista
DarkFear on itse käynyt tasan yhden ulkomaan matkan kun laiva pyörähti muutaman tunnin Ruotsin puolella. Tällä samalla reissulla hän sitten menetti poikuutensa kun oli omassa hytissään yhdynnässä afrikkalaismiehen kanssa.
Joten enpä nyt darkkiksena kauheasti kehuskelisi asioilla. - Totuus-
Miksi sitä yksin pitäisi minnekkään matkustaa kun kaikkea näkee netistäkin ilmaiseksi. Turhaan maksaa tuhansia siitä että saa kulkea lentokoneella eikä siitä ole ihmiselle edes mitään hyötyä että näkee jonkun tornin amerikoissa. Saman tornin voi katsoa ilmaiseksi netistä. Dark tuskin on käynyt suomen ulkopuolella koskaan. Matkustaa voi ainoastaan jos on joku nainen elämässä kuten tytttöystävä jonka kanssa voi kokea sen matkailun ilon.
Totuus- kirjoitti:
Miksi sitä yksin pitäisi minnekkään matkustaa kun kaikkea näkee netistäkin ilmaiseksi. Turhaan maksaa tuhansia siitä että saa kulkea lentokoneella eikä siitä ole ihmiselle edes mitään hyötyä että näkee jonkun tornin amerikoissa. Saman tornin voi katsoa ilmaiseksi netistä. Dark tuskin on käynyt suomen ulkopuolella koskaan. Matkustaa voi ainoastaan jos on joku nainen elämässä kuten tytttöystävä jonka kanssa voi kokea sen matkailun ilon.
Olen mä käynyt paljonkin ulkomailla, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa, joten olen siis käynyt ulkomailla.
Sun pitäisi vaan etsiä jostain sitä naisseuraa ja sitten kun löydät jonkun mukavan naisen, niin voitte yhdessä lähteä johonkin ulkomaan matkalle. Se on kyllä ihan totta, että ei sitä yksin ole mitään mieltä mihinkään ulkomaille lähteä.DarkFear kirjoitti:
Olen mä käynyt paljonkin ulkomailla, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Oon käynyt useita kertoja mm. Tallinnassa ja Tukholmassa, joten olen siis käynyt ulkomailla.
Sun pitäisi vaan etsiä jostain sitä naisseuraa ja sitten kun löydät jonkun mukavan naisen, niin voitte yhdessä lähteä johonkin ulkomaan matkalle. Se on kyllä ihan totta, että ei sitä yksin ole mitään mieltä mihinkään ulkomaille lähteä... Miks Ei?.. ;P
No joo, en hirveästi välitä jostain turistimatkoista. Mieluummin juurikin joku lottovoiton vauhdittama pidempi reissu olisi toki mukava tehdä. Ensin käytäisiin äiti venäjällä moikkaamassa putinia ja sieltähän olisi luontevaa jatkaa vaikka trans siberialla Kiinan josta matka jatkuisi Kuubaan, uraa! No voisi sitä toki jossain länsimaissakin pyörähtää, irlanti, USA osin, ehkä Uusi-Seelanti ja Alaska olisivat paikkoja joissa voisi kiiinnostaa käydä.
Eikös se olisi mukava jonkun naisen kanssa yhdessä matkustaa? Eipä siinä yksin matkustamisessa olisi mitään mieltä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Silkkitie!
No joo, tietyin rajoituksin kun lähi-itäläisiä näkee täälläkin jo ihan tarpeeksi :D
DarkFear kirjoitti:
Eikös se olisi mukava jonkun naisen kanssa yhdessä matkustaa? Eipä siinä yksin matkustamisessa olisi mitään mieltä.
Toki naisen kanssa olisi mukava kulkea, jos ei vapaaethtoisia löytyisi ehkä jos voitto olisi riittävän suuri voisi vaikka palkata jonkun edustavan naisen assariksi mukaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Toki naisen kanssa olisi mukava kulkea, jos ei vapaaethtoisia löytyisi ehkä jos voitto olisi riittävän suuri voisi vaikka palkata jonkun edustavan naisen assariksi mukaan.
Voisi kuulla kiltävässä haarniskassa vapaaehtoisia löytyisi paljon💕
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, tietyin rajoituksin kun lähi-itäläisiä näkee täälläkin jo ihan tarpeeksi :D
Mä haluaisin nähdä aidon dromedaarin..tai kamelin...ja silkkiä, ja hiekkaa ja sen Siperian junan:)
Harmaaritari kirjoitti:
Me lähetään Valtakunnan kanssa sun matkaan. Kyllä siinä kilvet vois kolista, ei vain kiskot ku ois tyttösiä molemmin puolin ja pitkä matka sinne, missä se pippuri oikeasti kasvaa, Silkkitiellä kuljetettiin mm. mausteita..khih :D
Mä haluaisin nähdä aidon dromedaarin..tai kamelin...ja silkkiä, ja hiekkaa ja sen Siperian junan:)
Joo, siperain juna ois kyllä kiinnostava jutska, dromedaaria voitaisiin käydä kattomassa jossain eläintarhassa :D
Me lähetään Valtakunnan kanssa sun matkaan. Kyllä siinä kilvet vois kolista, ei vain kiskot ku ois tyttösiä molemmin puolin ja pitkä matka sinne, missä se pippuri oikeasti kasvaa, Silkkitiellä kuljetettiin mm. mausteita..khih :D
Ok, no varmaan kyllä pitäis ottaa sitten myös valtakunnan mies ja lapset matkaan myös kun ei hän osais olla niistä huolehtimatta kuitenkaan reissussa niin paree ottaa messiin sitten, oishan meitä sitten jo ihan riittävä ryhmä kyllä kasassa ja varmaan ois hauska reissu.
- atm30
Darkkis aina meuhkaa ettei yksin voi edes baariin lähteä mutta minä olen ollut monen kesänä euroopan reissulla. Inter reilaamassa olin 4 kesää ja oon käynyt myös usassa ja argentiinan patagoniassa. Darkkis on tuskin käyny laitilaa pitemmällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709