Tiedättekö miksei miehillä ole kasaa kenkiä yms?

31

470

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noilla pukumiehillä on takuulla enempi kenkiä ja laukkujakin kaapeissaan, kun mulla! :D

Pitkä rivi kenties paitapuseroita ja pukujakin.

• Manne.abierto

Pukmiehen korkea palkka menee muijn shoppailuun

• todo.fuera

Oona poistelee kaikki biisit, joissa on english lyrics

Oona ei osaa englantia ollenkaan

• Manne.abierto kirjoitti:

Pukmiehen korkea palkka menee muijn shoppailuun

Nojaa, onhan sillä varaa ostella pukujakin. :D

Miksei mämmälle muutamat vaatekerrat lisukkeineen. Monetkos parit kenkiä sulta löytyy huushollistasi ja saat laskea ne kylässäkin olevat kenkäparit?

• Anzzybootzit

• Anzzybootzit kirjoitti:

täsä on mun buuzeja

seireenien pureskelemia kaikki

seireenit ovat kuin koiria--pureskelevat kenkiä

https://www.google.fi/search?q=jack Sparrow boots&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjy7se129_aAhXlO5oKHXtYBdUQ7AkIMw&biw=1920&bih=949

Mullakin on yhret melkeen tommoset pirate bootsit, naisten mallia. Tasapohjaiset, kun en korilla kykene kävelemään itkemättä. :)

Ei passaa mennä merivesille niiden kanssa...ettei pirulaiset pure rikki. >x(

• Nicitönnä kirjoitti:

Mullakin on yhret melkeen tommoset pirate bootsit, naisten mallia. Tasapohjaiset, kun en korilla kykene kävelemään itkemättä. :)

Ei passaa mennä merivesille niiden kanssa...ettei pirulaiset pure rikki. >x(

Tavataan sitten ko-roil-la. KOROILLA ssshhhaaamari...

• ihminenoneläinon

Koska miehet ei halua lisääntyä ja miellyttää naisia? Eläimillä, jotka ovat soitimella, on uroksilla näyttävämmät lookit.

• Urospuoliset linnutkin on aina niin upean värisiä. Pöyheitä ja puuhkeita.

• Nicitönnä kirjoitti:

Urospuoliset linnutkin on aina niin upean värisiä. Pöyheitä ja puuhkeita.

Niin, ja aivan.

Armeija, liivijengit, puku-ukot..

PimPom.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin, ja aivan.

Armeija, liivijengit, puku-ukot..

PimPom.

Heh, aivan. Oikeestaan ihan kaikki. :D

• monoJaana
        Nicitönnä kirjoitti:

Jaanalla on paaaaaaaaaaljon kenkiä

https://kauppa.jaanankenka.fi/

• monoJaana kirjoitti:

Jaanalla on paaaaaaaaaaljon kenkiä

https://kauppa.jaanankenka.fi/

Ei ole, 2 lenkkarit ( toiset on vähän rikki pihakenkinä), 2 tennarit, talvisaappaat, varsisaappaat näille kuiville kevät keleille ja syksyyn, 1 kumisaapas nilkkurit, 1 sandaalit ja 3 paria työkenkiä ja puutarhakenkiä muutamat....eikä ainuitakaan korkokenkiä. Ainii ja hiihtomonot ja uimakengät. :D

https://www.zalando.fi/anna-field-ylipolvensaappaat-black-an611ma3z-q11.html

Ne mun merirosvon saappaat onkin ihan tämmöset halvat ( nyt ne saakeli on tarjouksessa) ja lällyt... :(

• Nicitönnä kirjoitti:

Ei ole, 2 lenkkarit ( toiset on vähän rikki pihakenkinä), 2 tennarit, talvisaappaat, varsisaappaat näille kuiville kevät keleille ja syksyyn, 1 kumisaapas nilkkurit, 1 sandaalit ja 3 paria työkenkiä ja puutarhakenkiä muutamat....eikä ainuitakaan korkokenkiä. Ainii ja hiihtomonot ja uimakengät. :D

Ne mun merirosvon saappaat onkin ihan tämmöset halvat ( nyt ne saakeli on tarjouksessa) ja lällyt... :(

Ja ei mulla ole, kuin kaksi käsilaukkua. Kumpaakaan en edes käytä!! Urheilukasseja kyllä löytyy ja selkäreppuja. :D

• las.botas
        Nicitönnä kirjoitti:

Jaanan boozsit KÄÄÄÄÄÄÄK

https://www.youtube.com/watch?v=F2hR-rOukbU

• Hombre.maricon
        Nicitönnä kirjoitti:

Sixwarten spankas Sana: pajaro=lintu tai koreileva homo

ku sana :Gay=keikari....tai homo

• Ainakin tuo merkel on aika yksilöllinen, taitaa käyttää aina samaa "pukua", joten sopii hyvin miehille määriteltyihin raameihin.

• Se nyt on aikä äijämäinen muutenkin.. samoin kuin Tahtcher. Sellainen naisen pitää olla menestyäkseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se nyt on aikä äijämäinen muutenkin.. samoin kuin Tahtcher. Sellainen naisen pitää olla menestyäkseen.

Merkelillä tuo uniformu taitaa juontaa juurensa sinne synnyinmaan Itä-Saksan suuntaan.
        Ohjatussa varhaiskasvatuksessa aikanaan koodit sisäänajettu.

• Minulla ei ole kuin yhdet kengät talvet ja kesät jossa alkaa olemaan toinen kantarikki
      Ja yksi laukku johon änkeen vaihtovaatteet lapselle ja vaipat.
      Nyt on vain yksi tasku käytössä kun on risainen takki.
      Ei ei minulla ole niin paljoa.

• Tokihan joku mieskin voi harrastaa kalliita merkkikenkiä, omistaa erimerkkisiä luksusmallisia pukukenkiä vaikka 50 paria ja puunata niitä aina iltaisin.

Kukaan ei vaan huomaa mitään eroa...

• Eikös noilla rahakkailla räppäreillä ole nykyää aikamoinen vuori lenkkareita..

Mulle lyhenne RAP tarkoittaa Rahat, Avaimet ja Puhelin.. eli tarkistus ennen ovesta ulos lähtöä.
        :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikös noilla rahakkailla räppäreillä ole nykyää aikamoinen vuori lenkkareita..

Mulle lyhenne RAP tarkoittaa Rahat, Avaimet ja Puhelin.. eli tarkistus ennen ovesta ulos lähtöä.
        :D

Mä muutin tähän kämppään noin kymmenisen vuotta sitten, ja silloin muuttaessa aattelin että nyt en kyllä osta enää yhtään ylimäärästä roinaa..

Sitä mä vaan ihmettelen, että mistä noi kaikki huivit ja liinatkin on tänne ryömineet?

Joku vapputonttu varmaan tuonu ne..

Jepjep..

Hyvää Wuppua..

• wuwwisyö
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä muutin tähän kämppään noin kymmenisen vuotta sitten, ja silloin muuttaessa aattelin että nyt en kyllä osta enää yhtään ylimäärästä roinaa..

Sitä mä vaan ihmettelen, että mistä noi kaikki huivit ja liinatkin on tänne ryömineet?

Joku vapputonttu varmaan tuonu ne..

Jepjep..

Hyvää Wuppua..

wwoah woah wuwwis

https://www.youtube.com/watch?v=Ga3I5DTIA-E

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulle tais dulla just duha..

Aika männä nukkumaan..

Jep.

Ei tartte ees nenäliinaa kun roikkuu katosta pää alaspäin kunnon lepakon tavoin..

Vati vaan alas.

• Un.perro.tonto

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei tartte ees nenäliinaa kun roikkuu katosta pää alaspäin kunnon lepakon tavoin..

Vati vaan alas.

Hommaa jättipilli, noin halkaisijaltaan 2-3 cm ja halkaiset mutkan lyhyemmän pään ja poistat toisen osan. Teippaat sen vinoon nenän alle ja toinen pää pillistä rintataskuun pullon sisään....

Siinä sulle näppärä räänpoistomekanismi...ei enää turistamista ja paperivuoria...

Hitto mä keksin hyviä ideoita!

• Kuulostaa kivalta..

No, mutta lystikästä wuppua..eiku wappia..wuppia.... juhannusta.

• Karvamies

Siinä sitten taas yksi "puliakka", vetäs "jännäakat". Valkokaulustyömiehen "haalariasuste" on juuri tuo mitä kuvassa näkyy. Kaupasta ostettu (Pakistanin Islam city), junttihaalari.

Vaan katsoppas sellaisia kuin Juhani Tamminen, Juha Kanerva, "rumaremu" taikka "Karvamies".

Karvamies kun sitä pukeutuuuuupi, nahkarotsiin, pikkutakkiin, "kamakiuniformuun", silkkipyjamaan. Tuo silkkipyjama on varattu ainoastaan ja vain kurppanaisille, koska he osaavat arvostaa jäntevävartaloista "andy gibb"-karvaista miestä.

Karvamies on hartaasti sekä pontevasti ajatellut josko hän vihdoin ja viimein ostaisi turkiskauluksisen talvitakin. Onhan nuita nytkin jo pari pomppaa, mutta siinähän sitten hipsteritytöt vetävät ätmi... voi suokaa anteeksi atni herneet nokkaansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe