Onko palstan naiset rumia?

Ätmi-sinkku

Voitais sopia panotreffit jos olette kauniita?

33

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus

Olen ruma kurppa.

• Nki1

Jos olet 20-30v..ei lerppaa kiitos!

• Naisasialooser11

Katkeran kurpan säälittävää rutinaa. Mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa. Oletko itse 16v nainen, silloin tuo ikähaarukkasi olisi sopiva.

• Kaisanoasaa

Palstan naiset on käytettyjä.

• palstankurpat

Sopivasti sisääajettuja me ollaan

• zurppendaalos
        palstankurpat kirjoitti:

Sopivasti sisääajettuja me ollaan

Joo, kompataan. Pitäähän sitä vähän testiajoa olla.

• esifemma

Eihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa.

• esifemma kirjoitti:

Eihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa.

Hahah niin airo saattaa kulua enemmän, ja toinen hyvä,
        eihän ne kanat pilaannu vaan munat! :D

• kaisanoasaa

Minäkin haluan jos muutkin saa.

• IhastunutKurppa

Tottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋

• kaisanoasaa
        IhastunutKurppa kirjoitti:

Tottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋

Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat.

• IhastunutKurppa
        kaisanoasaa kirjoitti:

Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat.

Kultuu, puol vuotta lyhyt aika. Saat kyllä ihan niin, että pidemmällekin kantaa. 💋

• Kaunis-nainen

Ollaan kaikki kauniita. Emme anna kuitenkaan palstan ätmeille vaan jännämiehille.

• petolintu

Itse olen ruma kuin perse enkä varmasti anna kenellekään.

• Ripaus totuutta kehissä.

• Kaisanoasaa

Vittuku naiset pihtaa vappunakin.

• On se niin ihanaa pihdata, että! Minä olen oikein letittänyt jalkani yhteen kuin pitkon.

Mutta ajattelepas, onhan se munkissa reikä, vappumunkissa..

(naurua)

Oonko mä huppelissa, ei voi olla... :'D Kirjatkaa minut ulos (nauuruuua)

• Ei voi olla, 1 on jopa missi

• lihavihatipunen

Jos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁

• lihavihatipunen kirjoitti:

Jos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁

Aina vaan paranee

• Palstanaiset on varmaan susirumia mutta onneksi ne on mukavia kaikki, sisin on kuitenkin tärkeintä :)

• Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan...

Shisihn on tärkein...tshik....

Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.

Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan...

Shisihn on tärkein...tshik....

Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.

Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...

#hästäkkikukataallatoikkaroi

Ei saa juhlia!!!! Mutta kumminkin.

• Kaaanis22

On ,se jännä kun täällä kommentoidaan ihmisten ulkonäköä,vaikka heitä ei olla nähtykkään? Pieni pettymys..en ole susiruma vaan isorintainen sporttinen ja nätti nainen,mutta seksiin en huoli enää vanhoja kääkkiä..Sori

• kristallipallo

Se on kans aina hämmästyttäny mua. Jotenkin ihan idioottia.

• Rumia ja vanhoja, lihaviakin ovat, en koskisi pitkällä tikullakaan. Edes miellyttävä luonne ei paranna asiaa. Siksi palstan naiset ovatkin täydellinen pari palstan miehille, jotka ovat kilttejä ja kunnollisia, mutta eivät turhan älykkäitä keskustelun tasosta päätellen.

• just

Voi voi kun idioottia kiukuttaa. Eikö tullut vappupillua? Mites on oman älykkyytesi taso, omasta mielestäsi? Muuthan tietää että olet pelle.

• eiymmärrär

Mistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia.

• 432
        eiymmärrär kirjoitti:

Mistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia.

Eihän kukaan jaksa loputtomiin teeskennellä. Vieraskoreus karisee ajanmyötä ja totuus paljastuu.

• yöks

En kyllä muista, että olisin kertonut sinulle ikäni tai näyttänyt kuvani...

• Tais osua ja upota ihan jokaiseen! Kommenttiini on koottu kaikki palstatotuudet, mihin tänään olen törmännyt. Melkein kyllä tuli tippa linssiin, kun yhden mielestä olen hetken ollut jopa mukava. Se ei kuulu tapoihin, koetan vastaisuudessa olla enemmän oma itseni.

• Kaisanoasaa

Kyllä kelpais ihan kuka vaan. Meillä ätmeillä ei ole ulkonäkö vaatimuksia.

• Peppupupu on herkullisen näkönen. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5443
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2828
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2688
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      602
      2074
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      128
      1827
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1372
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1345
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1138
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      400
      1084
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe