Voitais sopia panotreffit jos olette kauniita?
Onko palstan naiset rumia?
33
737
Vastaukset
- Vastaus
Olen ruma kurppa.
- Nki1
Jos olet 20-30v..ei lerppaa kiitos!
- Naisasialooser11
Katkeran kurpan säälittävää rutinaa. Mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa. Oletko itse 16v nainen, silloin tuo ikähaarukkasi olisi sopiva.
- Kaisanoasaa
Palstan naiset on käytettyjä.
- palstankurpat
Sopivasti sisääajettuja me ollaan
- zurppendaalos
palstankurpat kirjoitti:
Sopivasti sisääajettuja me ollaan
Joo, kompataan. Pitäähän sitä vähän testiajoa olla.
- esifemma
Eihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa.
esifemma kirjoitti:
Eihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa.
Hahah niin airo saattaa kulua enemmän, ja toinen hyvä,
eihän ne kanat pilaannu vaan munat! :D
- kaisanoasaa
Minäkin haluan jos muutkin saa.
- IhastunutKurppa
Tottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋
- kaisanoasaa
IhastunutKurppa kirjoitti:
Tottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋
Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat.
- IhastunutKurppa
kaisanoasaa kirjoitti:
Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat.
Kultuu, puol vuotta lyhyt aika. Saat kyllä ihan niin, että pidemmällekin kantaa. 💋
- Kaunis-nainen
Ollaan kaikki kauniita. Emme anna kuitenkaan palstan ätmeille vaan jännämiehille.
- petolintu
Itse olen ruma kuin perse enkä varmasti anna kenellekään.
- Kaisanoasaa
Vittuku naiset pihtaa vappunakin.
On se niin ihanaa pihdata, että! Minä olen oikein letittänyt jalkani yhteen kuin pitkon.
Mutta ajattelepas, onhan se munkissa reikä, vappumunkissa..
(naurua)
Oonko mä huppelissa, ei voi olla... :'D Kirjatkaa minut ulos (nauuruuua)
Ei voi olla, 1 on jopa missi
- lihavihatipunen
Jos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁
lihavihatipunen kirjoitti:
Jos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁
Aina vaan paranee
Palstanaiset on varmaan susirumia mutta onneksi ne on mukavia kaikki, sisin on kuitenkin tärkeintä :)
Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan...
Shisihn on tärkein...tshik....
Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.
Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...misspönttöuuni kirjoitti:
Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan...
Shisihn on tärkein...tshik....
Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.
Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...#hästäkkikukataallatoikkaroi
Ei saa juhlia!!!! Mutta kumminkin.
- Kaaanis22
On ,se jännä kun täällä kommentoidaan ihmisten ulkonäköä,vaikka heitä ei olla nähtykkään? Pieni pettymys..en ole susiruma vaan isorintainen sporttinen ja nätti nainen,mutta seksiin en huoli enää vanhoja kääkkiä..Sori
- kristallipallo
Se on kans aina hämmästyttäny mua. Jotenkin ihan idioottia.
Rumia ja vanhoja, lihaviakin ovat, en koskisi pitkällä tikullakaan. Edes miellyttävä luonne ei paranna asiaa. Siksi palstan naiset ovatkin täydellinen pari palstan miehille, jotka ovat kilttejä ja kunnollisia, mutta eivät turhan älykkäitä keskustelun tasosta päätellen.
- just
Voi voi kun idioottia kiukuttaa. Eikö tullut vappupillua? Mites on oman älykkyytesi taso, omasta mielestäsi? Muuthan tietää että olet pelle.
- eiymmärrär
Mistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia.
- 432
eiymmärrär kirjoitti:
Mistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia.
Eihän kukaan jaksa loputtomiin teeskennellä. Vieraskoreus karisee ajanmyötä ja totuus paljastuu.
- yöks
En kyllä muista, että olisin kertonut sinulle ikäni tai näyttänyt kuvani...
Tais osua ja upota ihan jokaiseen! Kommenttiini on koottu kaikki palstatotuudet, mihin tänään olen törmännyt. Melkein kyllä tuli tippa linssiin, kun yhden mielestä olen hetken ollut jopa mukava. Se ei kuulu tapoihin, koetan vastaisuudessa olla enemmän oma itseni.
- Kaisanoasaa
Kyllä kelpais ihan kuka vaan. Meillä ätmeillä ei ole ulkonäkö vaatimuksia.
Peppupupu on herkullisen näkönen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077