Voitais sopia panotreffit jos olette kauniita?
Onko palstan naiset rumia?
33
750
Vastaukset
- VastausOlen ruma kurppa. 
- Nki1Jos olet 20-30v..ei lerppaa kiitos! - Naisasialooser11Katkeran kurpan säälittävää rutinaa. Mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa. Oletko itse 16v nainen, silloin tuo ikähaarukkasi olisi sopiva. 

- KaisanoasaaPalstan naiset on käytettyjä. - palstankurpatSopivasti sisääajettuja me ollaan 
- zurppendaalospalstankurpat kirjoitti:Sopivasti sisääajettuja me ollaan Joo, kompataan. Pitäähän sitä vähän testiajoa olla. 
- esifemmaEihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa. 
- esifemma kirjoitti:- Eihä se järvi soutamalla kulu. Kuten tuppaatte meitä jatkuvasti muistuttaa. - Hahah niin airo saattaa kulua enemmän, ja toinen hyvä, 
 eihän ne kanat pilaannu vaan munat! :D

- kaisanoasaaMinäkin haluan jos muutkin saa. - IhastunutKurppaTottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋 
- kaisanoasaaIhastunutKurppa kirjoitti:Tottakai kultu sinä saat. Saat niin paljon kuin haluat vaan. 💋 Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat. 
- IhastunutKurppakaisanoasaa kirjoitti:Kiitos ny vaa kauhia pali. Kyl mä täl pärjä pual vuat. Kultuu, puol vuotta lyhyt aika. Saat kyllä ihan niin, että pidemmällekin kantaa. 💋 

- Kaunis-nainenOllaan kaikki kauniita. Emme anna kuitenkaan palstan ätmeille vaan jännämiehille. - petolintuItse olen ruma kuin perse enkä varmasti anna kenellekään. 

- KaisanoasaaVittuku naiset pihtaa vappunakin. - On se niin ihanaa pihdata, että! Minä olen oikein letittänyt jalkani yhteen kuin pitkon. 
 Mutta ajattelepas, onhan se munkissa reikä, vappumunkissa..
 (naurua)
 Oonko mä huppelissa, ei voi olla... :'D Kirjatkaa minut ulos (nauuruuua)

- Ei voi olla, 1 on jopa missi - lihavihatipunenJos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁 
- lihavihatipunen kirjoitti:- Jos on kerran Miss Pönttöuuni, mä voisin sitten olla Miss Leivinuuni 😁 - Aina vaan paranee 

- Palstanaiset on varmaan susirumia mutta onneksi ne on mukavia kaikki, sisin on kuitenkin tärkeintä :) - Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan... 
 Shisihn on tärkein...tshik....
 Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.
 Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...
- misspönttöuuni kirjoitti:- Mä jätin burnat ja eet pois, ja nyths vähän humistetaan... 
 Shisihn on tärkein...tshik....
 Kohta pyydän sut ja Palstamäen yhteisrehveille, sori...Pönttö on juhlakunnossa, jalaka ei.
 Shori...ollaan pahoilmmne kaikest...- #hästäkkikukataallatoikkaroi 
 Ei saa juhlia!!!! Mutta kumminkin.

- Kaaanis22On ,se jännä kun täällä kommentoidaan ihmisten ulkonäköä,vaikka heitä ei olla nähtykkään? Pieni pettymys..en ole susiruma vaan isorintainen sporttinen ja nätti nainen,mutta seksiin en huoli enää vanhoja kääkkiä..Sori - kristallipalloSe on kans aina hämmästyttäny mua. Jotenkin ihan idioottia. 

- Rumia ja vanhoja, lihaviakin ovat, en koskisi pitkällä tikullakaan. Edes miellyttävä luonne ei paranna asiaa. Siksi palstan naiset ovatkin täydellinen pari palstan miehille, jotka ovat kilttejä ja kunnollisia, mutta eivät turhan älykkäitä keskustelun tasosta päätellen. - justVoi voi kun idioottia kiukuttaa. Eikö tullut vappupillua? Mites on oman älykkyytesi taso, omasta mielestäsi? Muuthan tietää että olet pelle. 
- eiymmärrärMistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia. 
- 432eiymmärrär kirjoitti:Mistä johtuu tuo äkkikäännös? Vaikutit alussa ihan mukavalta ihmiseltä. Nyt olet täysin päinvastainen, arvostelet ja haukut kaikkia. Eihän kukaan jaksa loputtomiin teeskennellä. Vieraskoreus karisee ajanmyötä ja totuus paljastuu. 
- yöksEn kyllä muista, että olisin kertonut sinulle ikäni tai näyttänyt kuvani... 
- Tais osua ja upota ihan jokaiseen! Kommenttiini on koottu kaikki palstatotuudet, mihin tänään olen törmännyt. Melkein kyllä tuli tippa linssiin, kun yhden mielestä olen hetken ollut jopa mukava. Se ei kuulu tapoihin, koetan vastaisuudessa olla enemmän oma itseni. 

- KaisanoasaaKyllä kelpais ihan kuka vaan. Meillä ätmeillä ei ole ulkonäkö vaatimuksia. 
- Peppupupu on herkullisen näkönen. :D 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410471
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1358727
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906047
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604208
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484195
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673139
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k622922