Harkitse tarkkaan tarvitsetko miehen vai koiran

Umpijuntti

Mitä naiset hakee parisuhteessa?
Musta tuntuu että ne vähälläkään järjellä varustetut naiset joilla on kovat kriteerit on huomannu ettei sellasta miestä olekkaan ja on hommanneet koiran jota voi kouluttaa mieleisekseen.
Alkuun tavataan mukava ja omaa silmää miellyttävä mies. Tai ehkä se ei ihan kuitenkaan ole se mitä haettiin mutta sitä voi vähän muokata. Kohta miehellä on uudet vaatteet ja parturissakin on käyty että se olisi vähän enempi omaan makuun.
Kotona vessa käynti ottaa pahasti päähän, se pöntön rengas vaan jää ylös, voi ei. Mies voisi muutenkin alkaa pissaa istualteen jotta sieltä ei roiskuisi mitään.
Imurointi on vaikeeta, aina jää jotain huomaamatta ja pitää imuroida uudestaa, ja moppiahan ei käytetä ellei erikseen käsketä.
Äiti on lellinyt jokaisen miehen pilalle mitä keittiöön tulee. Leivästä leikataan liian isoja siivuja ja margariini laitetaa leivän päälle vain ylimalkaisesti eikä se välttämättä peitä koko leipää. Vihannekset, missä ne on. Miehet ei osaa käyttää vihanneksia ellei sitä heiltä vaadi ja tästä voi välillä muistuttaa kovaan ääneen kaiken kuullen koska mies on sen ansainnut.
Ok, nyt on kuvassa normaali mies, siis ihan samanlainen kun kaikki muutkin.. Kaikki on samanlaisia joita vain nainen pystyy kouluttamaan.
Tehdään lapsi. Raskausaikana mennää neuvolaan ja siel hoitajan kanssa voi vähä naureskella miehen kysymyksille. Mies tulee toisen kerran neuvolaan jostain kovin vastahankaan, tätä ei ymmärretä miksi koska kyseessä on oma lapsi kuitenkin. Raskausaikana mies lähtee onneksi vaikka yöllä hakemaan jotain herkkuja kiskalta jos hyvää haetaan mutta.... kaikki miehet on juoppoja ja haluaa nähdä kavereita mikä on väärin kun toinen on vatsa pystyssä kotona, reilua siis että ollaan molemmat se yheksän kuukautta kotona. Synnytys on tilanne milloin miehelle voi sanoa mitä sylki suuhun tuo, mies kestää sen ja hymyilee lopulta onnellisena nyytti sylissä.
Varpajaiset? Ei meidän perheessä. Oikeesti kirjottajana luulen että on myytti, mulla on neljä lasta enkä ole ikinä ollut yksissäkään varpajaisissa... mutta tyttöjen ilta sieltä kuitenkin tulee koska on ollut niin kova kokemus toi synnytys. Ehkä laivalle tai mökille viikonlopuksi, tarvitaan vapaata. Tämmönen reissu, sen kerran mieheen voi luottaa että pärjää itekseen lasten kanssa.

Mies alkaa lopulta nikottelee kun sillä ei oikein ole enää mitää, ei kavereita ja valittaa myös ettei ole elämää vaikka sillä pitäs olla kaikki. Sillä on varmaa toinen nainen ku ei ole tyytyväinen ja kaikki miehet pettää. Tarvitaan tyttöjen kanssa laatuaikaa ja lähdetään reissuun. Reissussa saa vihdoin sitä kaivattua huomiota mitä ei kotona saa. Sitä ahdistuu kun ajattelee ettei kotona se äijä oikein ole mitään koskaan ollutkaan ja on menny hukkaan monta vuotta omaa elämää kun sitä on koittanut kouluttaa. Koiran vois lopettaa tässä vaiheessa mut miestä ei ihan, sen voi käskeä muuttamaan helvettii siitä ku on sotkenu kaikki asiat. Aika usein se mies oli narsisti, juoppo ja meillä oli kotona väkivaltaa, ei fyysistä mutta ainaki henkistä.


Ei ole tarkotus ketää mollata, mutta arvon naiset. Hommatkaa mielummin koira, ei miestä pysty kouluttaa.

Kivaa alkavaa kesää

8

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiratkinsairastuu

      Kirjoitus osui naulankantaan, näinhän se menee elävässä elämässä.

      Suuri riski tosin on että koirat sairastuvat, kuten venäläisen Flinkin koirakokeissa.

    • TervSuhde

      Itseäni on muutama nainen koittanut kouluttaa. Huonolla menestyksellä Hiusten olisi pitänyt olla kukonhlettaa, ananasta tai TinTin mallinen töyhtö otsalla. Siili oli ja pysyi. Olisi pitänyt olla Hawaji paitaa, silkkipaitoja, pukuja... Farkut ja college pysyivät. Nykyisin reisitaskut ja flanelipaita. Naisystävät on vaihtuneet mutta minä pysyn. On muuten kumma miten ne koittaa oikeasti alkaa muuttamaan miestä heti pukeutumisesta lähtien.

      Kun mies ja nainen tapaavat, nainen toivoo että mies muuttuisi, mutta mies ei muutu. MIes taas toivoo ettei nainen muuttuisi, mutta nainen muuttuu.

      Siinä koko homman dilema. On kuitenkin kaksi nais-lajia joiden kanssa ei saa parisuhdetta aikaan vaikka yrittäisi: koiraihmiset ja tupakoitsijat. Koiraihmiset eivät kaipaa ihmissuhdetta koska niillä on jo se koira ja sitä voi käskyttää mielin määrin. Miestä ei tarvita kuin satunnaiseen seksinnälkään. Mutta kaiken huomion saa koira. Tupakitsijat taas omaavat niin huonot hermot tai huonon itsetunnon että käyvät jatkuvasti tupakalla. Elämä pyörii seuraavan tupakkahetken armoilla. Väliaika on vain odottelua tupakkaa varten.

      Toistaiseksi olenkin pärjännyt melko hyvin yksikseni. Aina silloin tällöin pääsee sänkyynkin, mutta ne ovat olleet lähinnä yhden illan juttuja. Minua ei haittaa, mutta olisi kiva tavata sellainen nainen jonka kanssa voisi aloittaa parisuhteen. Sellaisen normaalin. Ei mitään pintaliitoa koska ei olla parempaa tulotasoa. Vaan sellaisen jossa oltaisiin omia itsejämme. Ei toiselle tairvitse näytellä.

      • Umpijuntti

        Hauska toi tupakoivat naiset. Mä oon ne kiertäny kaukaa ku en siedä sitä hajua, tai yks oli mut se rööki kyl ällötti. Mä en tolta kantilta ole miettinyt. :)


    • rpgphpj

      Miksi koira pitäisi lopettaa?

      • Umpijuntti

        Ei koiraa pidä lopettaa ku siihen kyllästyy, se oli vaa yks vaihtoehto mitä sille vois tehdä. Ymmärrän kyllä että moni nainen mielummin lopettaisi miehensä ku menee sukset ristiin ja niin pahasti ei koiran kanssa sukset ristiin mene että se pitäisi lopettaa. :)
        Voin vaa sanoa että ei mieskään ole fiksuimmasta päästä enkä nyt naisia mollatakseni tota alkuu kirjottanut, oli ehkä vähän omia havaintoja vähän vaan väritettynä. Mä en tajua miks mä taas oon tässä oravanpyörässä ku aikasemmastakin selvisin hädin tuskin hengissä. Mä tiedän että mul on hyvä olla iteksee ja naisten kanssa toki viihdyn mutta ne alkaa ahdistaa tosi nopeesti. Taas on koiraa joka menee suhteessa helvetin korkealle ja mua ottaa päähän ku se kusee lattialle, tuhoo mun kämpän lattiat ja kaivaa takapihan niin ettei siel enää viihdy kukaa muu ku se saatanan koira. Nää asiat ku ottaa esii ni lopulta vika on mussa ja mä en vaa ymmärrä. Mitä helvettiä?
        Mun olis niin hyvä olla iteksee, pyörittää 24/7 mun pikku firmaa ja maksaa vaa elareita. Samalla voisin olla se kusipää exä joka ajattelee vaa itteensä enkä näe lapsia ollenkaa vaikka ne kaipaa isäänsä, muista et mun rahat menee niihin elareihin joten töitä on tosissaa tehtävä. Toistseks oon edellisen suhteen lapsia pystyny vuoroviikoin pitää vaikka en oikeen mihinkään muuten kelpaa. Kaks tyttöä mulla on ja niitäkin on välillä vaikea ymmärtää, kai niiden logiikka viel kehittyy. Toistaseks ne on isästään tykänny ja niiden kans on ollu kiva käydä kattelee keikkoja ja kertoo niille kaiken maailman tarinoita ku ne viel jaksaa kuunnella mut kai seki muuttuu, toisaalt eiks naiset yleensä iseistään pidä, eikö???
        Jotenki vaa välillä tuntuu et tää miehen elämä on varsinainen koiran-virka ilman niitä oikeuksia mitä koira saa. Sit ku kaikki kaatuu ni sen vaa alottaa uudestaan. Vähä paha täs pähkäillä naisia ku en oikee ymmärrä itteäkään. Mä en ketään halua sormella osottaa eikä mun mielestä koiria pidä lopettaa, ikinä..:)


      • Suomi.OLI.hyvä.maa

        Ei ihme että syntyvyys on romahtanut kun miesten osa on mennyt niin kohtuuttoman huonoksi nykyään tässä yhteiskunnassa. Onneksi itse älysin tämän pelin epäreiluuden jo nuorena enkä tehnyt jälkikasvuja enkä tule tekemäänkään. Iloitsen että moni muukinon tehnyt saman valinnan. Miesten sortaminen kostautuu tälle yhteiskunnalle, haalikoot sitten porukkaa tähän maahan jostain kehitysmaasta, samalla koko Suomi taantuu kehitysmaaksi.
        80-luvun loppuun asti Suomi oli vielä hyvä pohjoismaa, sen jälkeen suunta on ollut alaspäin ja vauhdilla ja syöksykierre senkun jyrkkenee vaan.


    • pitkätukka-68

      Mulle koira JA nainen. Ja kissa. Ei haittaa vaikka tois hevosenkin mukanaan,

      Pari kohtaa minäkin tunnistin kertojaminässä, useimpia kohtia en. En ala erittelemään.

      Mut sen verran vanha koira olen, et mua ei oikein saa enempää koulutettua.
      Jos paremman luulee löytävänsä, niin neuvon ottamaan jonkun pennun. Ja varoitan pettymästä.

    • Toinenjuntti

      Osuvaa tekstiä. Koirassa on se hyvä puoli, ettei sen sukulaisia tarvitse jättää käymättä.
      Saisiko tähän naisnäkökulmaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe