...tekstirobotteja. Niitä on toimittajinakin:
https://yle.fi/uutiset/3-9296333
En kerro ketkä ovat robotteja, saatte itse arvata. Itse tietysti olen avauksien tekoon palkattu suurperheellinen. Pertti istuu tuossa viereisessä loosissa, nicitönnä lähti välillä käymään kotona. Misspönttööuuni tulee parin tunnin päästä. Meillä on nuo robottipuhenamiskat tuossa pöydällä kaikilla, kuka vaan voi ajoittain keventää tunnelmaa laittamalla robottipuheketjun päälle, yleensä niissä haukutaan naisia, se on helpointa toteuttaa silleen. On meillä kyllä fgeministinen näkökulmakin robotilla, ja valkoritarointia, pelaa hyvin.
Vielä hurjempi väite, osa vakkareista on...
47
534
Vastaukset 47
Täällä toimiston kosteassa kellarikuutiossa on hämärää ja tylsää.
Voisi laittaa vaikka musaketjun pystyyn. :D
~ Elle King - Ex's & Oh's ~
https://www.youtube.com/watch?v=0uLI6BnVh6w
ps. Mitenkäs teillä muilla menee? Työniloa!Hyvin meillä menee, nyt aika rauhallistakin kun pönttis ei ihan koko ajhan rokkaa kun sillä on se nilkka nytt vähän huonona, no parin viikon päästa taas alkaa semit kaatuilemaan varmaan.
Minä käytän roboani täältä halkopinolta käsin. Ja hyvin onnistuu...etäyhteys pätkii vaan pitemmissä ketjuissa...
Kaikkee ne saksalaiset keksii...Mähän sanoin sulle silloin kun etähommiin siirryit että ei tuu toimiin sielät korvesta käsin. Eikä oo muutenkaan v..u reilua että me muutj joudutaan tulemaan tänne konttorille joka päivä ja äijä vaan etäpelleilee.
Harmaaritari kirjoitti:
Mähän sanoin sulle silloin kun etähommiin siirryit että ei tuu toimiin sielät korvesta käsin. Eikä oo muutenkaan v..u reilua että me muutj joudutaan tulemaan tänne konttorille joka päivä ja äijä vaan etäpelleilee.
Keneen pitää ottaa yhteyttä tästä? Kuka on konttorinjohtaja?
Tulemiset ja menemiset pitää ilmottaa. Ainakaan matkakuluja ei nyt korvata. Kyllä se pitäs loosissaan olla..Tulee kalliiks tuollaset työntekijät.
(nauraa polvillaan)Harmaaritari kirjoitti:
Mähän sanoin sulle silloin kun etähommiin siirryit että ei tuu toimiin sielät korvesta käsin. Eikä oo muutenkaan v..u reilua että me muutj joudutaan tulemaan tänne konttorille joka päivä ja äijä vaan etäpelleilee.
No mähän sanoin jo aloituskokouksessa, että palstajeesuksena kyllä otan erityisdiilin...ei meitä katsos ole joka kohtaan...ja en mä kerkee konttorille mitenkään...nytkin tää vaahtera silputtava tästä...
Dissident kirjoitti:
No mähän sanoin jo aloituskokouksessa, että palstajeesuksena kyllä otan erityisdiilin...ei meitä katsos ole joka kohtaan...ja en mä kerkee konttorille mitenkään...nytkin tää vaahtera silputtava tästä...
Joo no noista sun eritysidiileistä sitten firman pikkujouluristeilyllä tullaan vielä juttelemaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no noista sun eritysidiileistä sitten firman pikkujouluristeilyllä tullaan vielä juttelemaan :D
Joo..jutellaan vaan, mutta en edelleenkään lähde sinne ulkokannelle "juttelemaan". Eiköhän ne selviä sisälläkin...???
Harmaaritari kirjoitti:
Mä tuun kattomaan ulkokannelle kun näistä neuvotellaan. Ukot nimittäin vetää aina yhtä köyttä, ja pomo ei anna sitten mulle mitään.
Ei se nimittäin sisätiloissa selviä kumminkaan..Dissident kirjoitti:
Joo..jutellaan vaan, mutta en edelleenkään lähde sinne ulkokannelle "juttelemaan". Eiköhän ne selviä sisälläkin...???
Sen jälkeen yritetään kapteenin pöytään. Tällaset bisneshait istuu aina parhaimmilla paikoilla.
Duunihommat lähtee ihan uuteen nousuun. Hirsitaloprojekti on kesken, samoin vauvatalkoot. Mä lupaan ottaa ne. Samoin haastattelu 45 v. miehet ja elämänkaari. Pitäs tarkistaa nämä laitteetkin onko ne nyt ajanmukaiset. Viime aikoina on ollut nopeudessa häikkää.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Sen jälkeen yritetään kapteenin pöytään. Tällaset bisneshait istuu aina parhaimmilla paikoilla.
Duunihommat lähtee ihan uuteen nousuun. Hirsitaloprojekti on kesken, samoin vauvatalkoot. Mä lupaan ottaa ne. Samoin haastattelu 45 v. miehet ja elämänkaari. Pitäs tarkistaa nämä laitteetkin onko ne nyt ajanmukaiset. Viime aikoina on ollut nopeudessa häikkää.
(naurua)Joo, tää suoli24.sen tekniiikka on kyllä ihan perseestä, monta kertaa viikossa saa laittaa ylläpitoon viestiä ja mitään ei tapahdu s..na. aika kiva kun provikkapohjalla tuut puurtamaan ja sitten puolet ajasta menee käkkiessä kun yhteydet ei pelaa. Miedän pitäs vähän järjestätyä ja alkaa hoitamaan tännä ammattiyhdistysxmeininkiä, sopis varmaan kaikille paitsi palstamälle kun se porvarin perkele on omalla firmallaan täällä alihankkijana.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, tää suoli24.sen tekniiikka on kyllä ihan perseestä, monta kertaa viikossa saa laittaa ylläpitoon viestiä ja mitään ei tapahdu s..na. aika kiva kun provikkapohjalla tuut puurtamaan ja sitten puolet ajasta menee käkkiessä kun yhteydet ei pelaa. Miedän pitäs vähän järjestätyä ja alkaa hoitamaan tännä ammattiyhdistysxmeininkiä, sopis varmaan kaikille paitsi palstamälle kun se porvarin perkele on omalla firmallaan täällä alihankkijana.
No sitä minäkin, että kaapelit prkl kuntoon.
Kuka tämmösillä räikillä pitkään jaksaa. Palstamäki vetää välistä. Mulla on semmonen tunne.
Sillä on ihan omat sopparit. Semmosta kähmintää se aina on..Muka iän tuoma etu.
Mun työvuoroloppuu kohta. Keitänkö teille vielä kahvit lähtiessä? Muistakaa panna ovet lukkoon ja mun meikkipussilla ei sitten sillä välin leikitä. Viimeks olitte äijäporukalla yövuorossa tuhonnu mun huulipunan.
Kuka tunnustaa.misspönttöuuni kirjoitti:
No sitä minäkin, että kaapelit prkl kuntoon.
Kuka tämmösillä räikillä pitkään jaksaa. Palstamäki vetää välistä. Mulla on semmonen tunne.
Sillä on ihan omat sopparit. Semmosta kähmintää se aina on..Muka iän tuoma etu.
Mun työvuoroloppuu kohta. Keitänkö teille vielä kahvit lähtiessä? Muistakaa panna ovet lukkoon ja mun meikkipussilla ei sitten sillä välin leikitä. Viimeks olitte äijäporukalla yövuorossa tuhonnu mun huulipunan.
Kuka tunnustaa.No ei tässä ny ehkä kahvia tähän aikaan, ois viinaa niin voi kopsut ottaa. Joo ei, paitsi tietysti jos se arvannet kylläö kuka uppoaa taas liiaksi rooliinsa mieliviininä mutta tuskin se ny, kuten sanoin ei oo viinaa.
Harmaaritari kirjoitti:
No ei tässä ny ehkä kahvia tähän aikaan, ois viinaa niin voi kopsut ottaa. Joo ei, paitsi tietysti jos se arvannet kylläö kuka uppoaa taas liiaksi rooliinsa mieliviininä mutta tuskin se ny, kuten sanoin ei oo viinaa.
Ai niin se oli tessissä, meillähän se on aika höveli..Joo ei pitäs huudella eduista.
Jos jossakin konttorissa on piilopullo, niin tässä pömpelissä on taatusti. Etit sieltä nyt vaan ahkerasti, katopa se Pujiksen vasen alalaatikko, siinä...siinä niin, en tiedä, kuka sen on tuonut.
Ite voit ottaa, mut muille älä anna.
(no niin kultanuppuset, minun pitää nyt mennä, hyvää yötä..)misspönttöuuni kirjoitti:
Ai niin se oli tessissä, meillähän se on aika höveli..Joo ei pitäs huudella eduista.
Jos jossakin konttorissa on piilopullo, niin tässä pömpelissä on taatusti. Etit sieltä nyt vaan ahkerasti, katopa se Pujiksen vasen alalaatikko, siinä...siinä niin, en tiedä, kuka sen on tuonut.
Ite voit ottaa, mut muille älä anna.
(no niin kultanuppuset, minun pitää nyt mennä, hyvää yötä..)Tsekkasin jo, ei siellä pujiksen alalaatikossa ollut kun jotain hiton sokeriviinereitä, oli nekin kyllä ihan hyviä kun yhden maistoin mutta viinaa ei, oisko pomoukko kierätnyt kaikki laatikot sen jälkeen kun anto viinamiehelle kenkää? No kai sitä ryyppäämättä pärjää tämän perjantain kun on pakko.
Hyviä öitä, minäkin lä'hden tuossa kohta varmaan menemään.Harmaaritari kirjoitti:
Kiits, et säkään pahaimmasta päästä ole :)
siis pahimmasta tarkoitin :)
Harmaaritari kirjoitti:
siis pahimmasta tarkoitin :)
Minä tässä vielä kotimatkalla...
Pomo on ilmeisesti tullut paikalle,
mä en saanut sua pusia. Sano tuossa ettei ollu nyt soveliasta, ja kuittas mut pois tältä illalta :D
No heti kun sen silmä vähän välttää niin...misspönttöuuni kirjoitti:
Minä tässä vielä kotimatkalla...
Pomo on ilmeisesti tullut paikalle,
mä en saanut sua pusia. Sano tuossa ettei ollu nyt soveliasta, ja kuittas mut pois tältä illalta :D
No heti kun sen silmä vähän välttää niin...Juu, ois kiva mutta on sinä vaaransa jos kovin pusittelee täällä, käy pian niinko nicittömälle, sen miesten logiikka -osastolta löytynyt mieshän joutu lähtemään oikeisiin töihin pian sen jälkeen kun ne alko täällä vehtaamaan, ei näillä liksoilla elä kun sinkkutaloudet :D
Voi nakeroista
(nauraa vesissäsilmin) :'D
en oo oikein pariin päivään päässyt tirskumaan millään lailla, ja hah, kun lukasin tuon, niin pärskähdin nauramaan ääneen :'D
Oli jo aikakin...jotain hassua.. Tuli mieleen puhelinmyyntifirma ja ne väliseinin eristetyt "kojut". Ja mikä kuhina siellä käy..
Uh huh...on meillä kova työ, pitäs vaan jaksaa (selailee aihe-lehtiötä, mitäs vetäisi tuossa la-su..., ehkä pidämme ennen sitä ryhmäpalaverin.. Ja ensi viikon linjasuuntauskin sekin pitää lyödä lukkoon..)
Mä oon ollut nyt niin väsynyt, että mulla oli rintsikatkin tänään väärinpäin töissä...
Koko päivän eikä niitä päässyt edes korjaamaan.
aawwww (haukotus)
Pitäisköhän nyt ottaa unet ja nostaa jalka tyynykän päälle yläviistoon hetkeks..Joo, kovvoo hommoo, meidän pitäis kehittää jotain uutta niin kun oli puhetta sillon toissapäivänä kahvitunnilla. Pomo kävi just tuossa räyhäämässä että voi korvata meidätkin roboteilla millon vaan jos ei ala tulosta syntymään, Ukko oli ihan hiilenä kun olis tarkastellut meidän viime kuun tuloksia eikä olla muka mitään saatu aikaan, sitten se oli tänään hoksannut ne camelbootsin nillitykset ja väitti että ollaan ryssitty satasella. Oli laskeskellut että sivupalkin mainkoset just tällä viikolla laukasee camebootsin tilaamaan seiskan kolmeks kuukaudeks niin mitenkäs kävikään, ei tullut tilausta ja keksi vielä koko tämän meidän kuvion eikä varmaan ikinä tilaakaan mitään.
Sinne meni provikat seiskalta. Ukko oli laskeskellut että niillä maksetaan meidän ensi viikon liksat mutta nyt kuulemma menee firman persnetoksi. Onhan meillä onneks niin paskat korvaukset ettei se niin iso tappio oo että vielä potkuja aiheuttas mutta kuitenkin,. vittuilua saadaan kuunnella varmaan siihen asti kunnes jokuu hölmöä tilaa sen v..un seiskan.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kovvoo hommoo, meidän pitäis kehittää jotain uutta niin kun oli puhetta sillon toissapäivänä kahvitunnilla. Pomo kävi just tuossa räyhäämässä että voi korvata meidätkin roboteilla millon vaan jos ei ala tulosta syntymään, Ukko oli ihan hiilenä kun olis tarkastellut meidän viime kuun tuloksia eikä olla muka mitään saatu aikaan, sitten se oli tänään hoksannut ne camelbootsin nillitykset ja väitti että ollaan ryssitty satasella. Oli laskeskellut että sivupalkin mainkoset just tällä viikolla laukasee camebootsin tilaamaan seiskan kolmeks kuukaudeks niin mitenkäs kävikään, ei tullut tilausta ja keksi vielä koko tämän meidän kuvion eikä varmaan ikinä tilaakaan mitään.
Sinne meni provikat seiskalta. Ukko oli laskeskellut että niillä maksetaan meidän ensi viikon liksat mutta nyt kuulemma menee firman persnetoksi. Onhan meillä onneks niin paskat korvaukset ettei se niin iso tappio oo että vielä potkuja aiheuttas mutta kuitenkin,. vittuilua saadaan kuunnella varmaan siihen asti kunnes jokuu hölmöä tilaa sen v..un seiskan.Ä älä lä lä älä , eh hei ei eh näää :'D :'D
Tukehdun tällä sekunnilla nauruun...
(vesi valuu silmistä, vatsalihakset tehty)...
Me ollaan ryssitty. Strategiapalkkio lipuu koko ajan kauemmas. Miten koko hulabaloo voidaan enää saada nousujohdanteiseksi. Luulen, pojat, että joudun käymään teitä ennen pomon huoneessa..Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kovvoo hommoo, meidän pitäis kehittää jotain uutta niin kun oli puhetta sillon toissapäivänä kahvitunnilla. Pomo kävi just tuossa räyhäämässä että voi korvata meidätkin roboteilla millon vaan jos ei ala tulosta syntymään, Ukko oli ihan hiilenä kun olis tarkastellut meidän viime kuun tuloksia eikä olla muka mitään saatu aikaan, sitten se oli tänään hoksannut ne camelbootsin nillitykset ja väitti että ollaan ryssitty satasella. Oli laskeskellut että sivupalkin mainkoset just tällä viikolla laukasee camebootsin tilaamaan seiskan kolmeks kuukaudeks niin mitenkäs kävikään, ei tullut tilausta ja keksi vielä koko tämän meidän kuvion eikä varmaan ikinä tilaakaan mitään.
Sinne meni provikat seiskalta. Ukko oli laskeskellut että niillä maksetaan meidän ensi viikon liksat mutta nyt kuulemma menee firman persnetoksi. Onhan meillä onneks niin paskat korvaukset ettei se niin iso tappio oo että vielä potkuja aiheuttas mutta kuitenkin,. vittuilua saadaan kuunnella varmaan siihen asti kunnes jokuu hölmöä tilaa sen v..un seiskan.No äkkiä kaivat sieltä parit jännämiesjutut, ja pettävät 2000-luvun naiset...kunnolla lutkittelet ja mä sit tyrmään ne....pönttis tulee kikattamaan ja Palstamäki sit tasoittelee...jos ei mene seiskaa kaupaks, niin black magik-tekokyrpiä ainakin lähtee kaupaks.
Ne vakuutushommat on mulla tässä mietinnässä....ja sisustuslehdet....kaikkee perkele se ukko tänne ottaa...koita niitä nyt saada kaupaks sinkuloille...helevetti...
Kas kun ei kaksplussaa kohta ole...sit saa pönttis laittaa vauhtia siihen vauvahommaan...Dissident kirjoitti:
No äkkiä kaivat sieltä parit jännämiesjutut, ja pettävät 2000-luvun naiset...kunnolla lutkittelet ja mä sit tyrmään ne....pönttis tulee kikattamaan ja Palstamäki sit tasoittelee...jos ei mene seiskaa kaupaks, niin black magik-tekokyrpiä ainakin lähtee kaupaks.
Ne vakuutushommat on mulla tässä mietinnässä....ja sisustuslehdet....kaikkee perkele se ukko tänne ottaa...koita niitä nyt saada kaupaks sinkuloille...helevetti...
Kas kun ei kaksplussaa kohta ole...sit saa pönttis laittaa vauhtia siihen vauvahommaan...Joo, toi vauvahomma varsinkin on sellanen joka pitää pitää tapetilla, eihän pomoukko sitä meille kerro mutta mulle lipsautti se vauvalehden ja kaksplussan muija että viimeviikolla oli tullu tuplamäärä tilauksia. Ne hirsitalokejutut sun muut oli kanssa hyvä veto, senkin sain nuuskittua että mammutthirrelle oli tullu aika paljon tiedusteluja heti sen jälkeen kun niistä täällä jutskailtiin.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, toi vauvahomma varsinkin on sellanen joka pitää pitää tapetilla, eihän pomoukko sitä meille kerro mutta mulle lipsautti se vauvalehden ja kaksplussan muija että viimeviikolla oli tullu tuplamäärä tilauksia. Ne hirsitalokejutut sun muut oli kanssa hyvä veto, senkin sain nuuskittua että mammutthirrelle oli tullu aika paljon tiedusteluja heti sen jälkeen kun niistä täällä jutskailtiin.
No Linukka pitää saada tekemään freelancerkeikkaa...se vois nostaa ne fitnes-lehdet takas myyntilistoille...sit kun sais pään auki, niin puijishan vois vetää sitä siinä metsäjulkaisujen ja ruokajuttujen sivussa...
Dissident kirjoitti:
No Linukka pitää saada tekemään freelancerkeikkaa...se vois nostaa ne fitnes-lehdet takas myyntilistoille...sit kun sais pään auki, niin puijishan vois vetää sitä siinä metsäjulkaisujen ja ruokajuttujen sivussa...
Joo, oli se siltäkin veto lähteä jonnekin epsanjaan puhelinmyyjäksi, onhan sillä nyt tosin provikat kohdillaan mutta silti, mukavasta porukasta ihan vaan rahan takia läks, ei jääny ku peppukuva kahvihuoneen jääkaapin oveen.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, oli se siltäkin veto lähteä jonnekin epsanjaan puhelinmyyjäksi, onhan sillä nyt tosin provikat kohdillaan mutta silti, mukavasta porukasta ihan vaan rahan takia läks, ei jääny ku peppukuva kahvihuoneen jääkaapin oveen.
Mä syön eväät jos siltä mitään jääkaappiin jäi.. Ota sinä Mallorcan tuliaismagneetti itelles, tuskin pahakseen pistää?
Harmaaritari kirjoitti:
Ai se on Linukan peppu? Mä aina luulin, että sen Peppupupun...joojoo..
misspönttöuuni kirjoitti:
Mä syön eväät jos siltä mitään jääkaappiin jäi.. Ota sinä Mallorcan tuliaismagneetti itelles, tuskin pahakseen pistää?
kyllä ne eväät taitaa olla jo pilalla, pihistä palstamäen eväistä, niin minäkin teen :D
Dissident kirjoitti:
Ai se on Linukan peppu? Mä aina luulin, että sen Peppupupun...joojoo..
Joo, pujottelija sen vittuutukssiissaan siihen liimas kun muija otti ja lähti rahan perässä maailmalle just siinä vaiheessa kun työpaikkaromanssi alko kukoistamaan.
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä ne eväät taitaa olla jo pilalla, pihistä palstamäen eväistä, niin minäkin teen :D
Otetaan siitä, ei iso mies pahakseen pistä...
Juustoa, nakit, ei...pullat ei oo sen ku se ei syö, haukkaan tuosta omenasta...
Missä se äijä on? Namiskuukkelit loikoo pöydällä. Ei oo senkään kanssa etähommista sovittu. Hoitas tonttinsa. Ei ole mitään kuria tässä konttorissa.
Samat oikeudet kaikille.misspönttöuuni kirjoitti:
Otetaan siitä, ei iso mies pahakseen pistä...
Juustoa, nakit, ei...pullat ei oo sen ku se ei syö, haukkaan tuosta omenasta...
Missä se äijä on? Namiskuukkelit loikoo pöydällä. Ei oo senkään kanssa etähommista sovittu. Hoitas tonttinsa. Ei ole mitään kuria tässä konttorissa.
Samat oikeudet kaikille.Tuntu alkuillasta puhuvan että menossa jonnekin palstamiitingiin, joku nainen oli epäillyt ettei oo oikee ihminen niin oli päättänyt livenä lähtee vedättämään, tulee varmaan sieltä taas polleena kehumaan miten kaikki uppoo ja kauppaa syntyy kun vaan jalkautuu kentälle.
Harmaaritari kirjoitti:
Tuntu alkuillasta puhuvan että menossa jonnekin palstamiitingiin, joku nainen oli epäillyt ettei oo oikee ihminen niin oli päättänyt livenä lähtee vedättämään, tulee varmaan sieltä taas polleena kehumaan miten kaikki uppoo ja kauppaa syntyy kun vaan jalkautuu kentälle.
Eli taas edustamassa mies itseään. Kyllä diilejä syntyy. No me kuullaan siitä.
Pomoukolle on kerrottava kaikki.misspönttöuuni kirjoitti:
Eli taas edustamassa mies itseään. Kyllä diilejä syntyy. No me kuullaan siitä.
Pomoukolle on kerrottava kaikki.Joo, pitää vähän tarkkailla tuota hommaa kun ei yhtään tiedetä mitä on pomoukon kans sopineet, saattaa viedä puolet palkkiosta vaikka me rengit tehdään kaikki työt, ainakin melkeen kaikki.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, pitää vähän tarkkailla tuota hommaa kun ei yhtään tiedetä mitä on pomoukon kans sopineet, saattaa viedä puolet palkkiosta vaikka me rengit tehdään kaikki työt, ainakin melkeen kaikki.
Hyvin mahdollista..
- EdesUnissa
No ei tuo robotti uutinen ole huono uutinen ollenkaan. Korvaisin useitakin YLEn toimittajia roboteilla. Robotti kai vain uutisia faktoja ilman asenteellista höpinää.
Jos palstalle tulisi robotti trolleja, niin sen jälkeen alettaisiin paljastella kirjoittajia nimimerkkien takana : "Tuo ei ole robotti, se on ihminen! Kirjoittaa niin tunteellista ja asennoitunutta tekstiä"Joo, n39:kin vetää tyylillä, ei koskaan hermostu "oppilaisiin":
https://yle.fi/uutiset/3-10189634?origin=rss
Eihän kaavamaiseen viestimiseen ihmisiä tarvita. Nykyään tekoälyt osaavat jo keskustella fraaseilla, joita poimivat internetistä taikka niille varta vasten räätälöidyistä fraasitietopankeista kutakin aihetta koskien.
Ei olisi mitenkään mahdotonta ohjelmoida pari bottia keskustelmaan sinkkupalstalle. Tämä tehtäisiin tietysti sen vuoksi, että saataisiin palstalle aktiviteettia eli kävijöitä. Mitä suuremmat kävijä- taikka osallistujalukemat ovat, sitä enemmän ne houkuttelevat mainostajia.
Kaksi bottia, joista yksi olisi ohjelmoitu reagoimaan äärifeministisistä lähtökohdista kaikkeen mahdolliseen, ja toinen olisi puolestaan yksinomaan levittämässä naisvihaa, saisivat aikaiseksi äärimmäisen huvittavaa keskustelugenerointia ihan keskenäänkin, mitä seuraisi mielenkiinnolla jo ihan sellaisenaan.
Tässä tapauksessa satunnaisella biologisella älyllä olisi mahdollista osallistua bottien väliseen keskusteluun kommentoiden ja saada vastauksia molemmilta boteilta ja lisäksi aloittaa keskusteluja. Mikä voisi olla enää koukuttavampaa?misspönttöuuni kirjoitti:
Mitenkähän tuo on,
ei kai mua ole vaan botti päässyt kutittamaan vauva-asiassa...Se tästä nyt enää sinkkupalstalta puuttuisikin, vauva-asianajajabotti.
rytmimunat kirjoitti:
Se tästä nyt enää sinkkupalstalta puuttuisikin, vauva-asianajajabotti.
Ottakaa se ultraäänikuva seinältä pois.
- EdesUnissa
"Tämä tehtäisiin tietysti sen vuoksi, että saataisiin palstalle aktiviteettia eli kävijöitä. Mitä suuremmat kävijä- taikka osallistujalukemat ovat, sitä enemmän ne houkuttelevat mainostajia."
Mainostajat eivät enää viimeiseen kymmeneen vuoteen ole olleet niin typeriä etteivätkö selvitä asioita. Muistatko kun aikoinaan oli yhtiöitä joilta sai ostettuna palveluna käsittämättömiä manipulointeja sivujen käyntimääriin ? Ne hoidettiin halpatyö maista.
Sitten mainostajat alkoivat ostaa seuraavaksi palveluna sivujen kävijämäärien lähde selvityksiä ja todellisten osallistujien selvityksiä. Tänäpäivänä jos joku sivusto käryäisi manipulaatiosta, se voisi poistua markkinoilta lopullisesti. - sinappitykki
rytmimunat kirjoitti:
Se tästä nyt enää sinkkupalstalta puuttuisikin, vauva-asianajajabotti.
Hyvä idea. Syntyvyys pitäisi saada nousuus. Tämä voisi olla ratkaisu koko maan kattavaan pulmaan.
Toisaalta ajateltuna, melkein mieluummin juttelisi tekoälyjen kanssa kuin toimittajien. Tekoälyt ovat sentään lähtökohdiltaan rehellisiä.
Kyllä siinä trollisyytökset sinkoilee kun noi miedänkin robotit oppii sumuttamaan ja pettämään, osa jo ehkä oppinutkin:
https://www.seiska.fi/Hotnow/Jyvaskylalaistutkija-paljastaa-Tulevaisuuden-seksirobotit-osaavat-pettaa-kumppaniaan-ja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372142
- 56696
- 40643
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62492
- 42490
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23458T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457