Jos pitäisi nimetä yksi syy olla rakkaussuhteessa, niin mikähän tuo olisi?
Mikä parasta rakkaudessa
42
856
Vastaukset
- kaikkiätmit
Kyllä se olisi se että saa aina pillua.
- Elluhalloyb
Mulle se on läheisyyttä...
Saavaan katsella toista....
Ehkä istuisin syliin...otsat yhteen...
Mua kyl naurattais ..kauheasti...
Et tunnen sydämes sellaisen muljahduksen...♥😂🌈🌻
- vaikkasamapatuo
Kaksin pystyy olemaan enemmän ihminen kuin yksin. Yksin olen vain pelkkä haaveilija ja haamu. Ihmissuhteessa on sentään energiaa joka vaihtuu ja vähän sähköistää. Toisen ihmisen kanssa on myös pakko vähän ryhdistäytyä ja se tekee hyvää.
- Gnuk
No se rakkaus. Ainoastaan idiootti vastaisi jotain muuta... :)
- itserakas
Varsinkin itserakkaus
- Gnuk
itserakas kirjoitti:
Varsinkin itserakkaus
Tai se Itse Rakkaus.
Ja mitä pahaa itserakkaudessa on?
Rakkaus, jos ei sitä kaipaisi tai tahtoisi rakastaa, niin mitäpä sillä suhteellakaan tekisi?
- Sattumaa
Uskotko rakkaussuhteeseen?
Sattumaa kirjoitti:
Uskotko rakkaussuhteeseen?
Mä uskon rakkaiteen, suhteeseen vain jos siinä on rakkautta.
Nicitönnä kirjoitti:
Oho näppäilyvirhe, rakkauteen piti olla...u ja i vierekkäin näppäimissä.
- Sattumaa
Nicitönnä kirjoitti:
Sanotaan, että rakkaus on ikuista mutta kohde vain vaihtuu. Olen aina nähnyt rakkauden olevan vain taustalla olevaa tekohengitystä. Siihen "vedotaan", kun mennään, tai päädytään, yhteen. Voiko tosiaan esim. Vuosien päästä, jos yhteiseloa vielä jatkuu, edelleen rehellisesti sanoa rakastavansa toista? Ennemmin puhuisin yleisesti ottaen kiintymisestä. Kuulostaa mielestäni enempi arkeen sopivammalta.
- mievaa
Mietitäänpäs ensin syvemmin mitä se rakkaus on. Rakastuminen toiseen on aivan eri tunne kuin ihmisen rakkaus toiseen ihmiseen. Toisen ihmisen rakastaminen tarkoittaa sitä, että antaa paljon asioita anteeksi. Rakastaminen on empatiaa toista kohtaan. Rakastaminen on toisen ihmisen arvostamista ja kunnioittamista, mutta myös sitä todellista kiintymistä ihmiseen jota rakastaa. Ihastuminen ja rakastuminen on huumaava tunne ja valitettavasti se ei kaikilla muutu rakastamiseksi, joka on se tunne mikä pitää ihmiset yhdessä ja kiintyneenä toisiinsa.
Sattumaa kirjoitti:
Sanotaan, että rakkaus on ikuista mutta kohde vain vaihtuu. Olen aina nähnyt rakkauden olevan vain taustalla olevaa tekohengitystä. Siihen "vedotaan", kun mennään, tai päädytään, yhteen. Voiko tosiaan esim. Vuosien päästä, jos yhteiseloa vielä jatkuu, edelleen rehellisesti sanoa rakastavansa toista? Ennemmin puhuisin yleisesti ottaen kiintymisestä. Kuulostaa mielestäni enempi arkeen sopivammalta.
Kyllä mä ainakin rakastan edelleen tuota miestäni. Olen tietysti myös kiintynyt häneen, joka auttaa jos ja kun tulee vaikka ryppyjä rakkauteen. Isompia erimielisyyksiä. Tai loitontuu hetkeksi kauemmas toisistaan. Ei sitä suhdetta ole heti kaatamassa, kun aatokset posahtaa vaikka silmille.
Mutta kyllä mulla on rinnassa, mielessä se ikävä ja kaipaan häntä jos hän on pois mun luotani, kuten silloin vasta rakastuneenakin. Oikeastaan hän on mulle vielä tärkeämpi ja korvaamattomampi, kuin silloin.
Nyt mä rakastan häntä sellaisena, kun hän on eikä sellaisena kun kuvittelin olevan. Ennen kun opin tuntemaan hänet kunnolla, myös ne vähempi imartelevat asiat.
Mä olen joka päivästä onnellinen, jonka saan viettää hänen kanssaan. Ja onnellinen meidän yhteisistä kokemuksista, meidän ihanista lapsista. Jopa niinä päivinä, kun olen väsynyt ja vaikka erimielinen häntä kohtaan. Ts.möksähtänyt jostain hänelle.
En ole saanut kaikkea mahdollista mistä ikinä keksin haaveilla, mutta olen saanut tärkeimmän..rakkauden.- mievaa
Nicitönnä sanoi tän asian juurikin niinkuin itseki tarkoitin. Sama täällä, meillä ponnahtaa kans tämä nuoruuden rakkauden huuma välillä pintaan niin et sukat pyörii jalas. Ei se mihinkään katoa. Silloin ollaan kuin teinit ja sitten taas tasaantuu. Tässä toisen ihmisen rakastamisessa ja
rakkauden saamisessa on se jännä piirre et siihen ei kyllästy koskaan.
Jos kiinnyt omaan kissaan, voitko sanoa, ettet sitä rakasta.😍
Jos loikoo pitkään punkassa, toinen keittää aamukahvit...pääsee suoraan valmiille...
Ihan pyhyyttä...Ironiaahan tuo oli...
Mutta rakkaus rakkaussuhteessa sellaiselle, joka ei osaa rakastaa ja arvostaa itseään on kuin happoaltaassa kahlaamista.
Rakkaus on kuin tuli, hyvä renki, mutta huono isäntä...
No se toinen ihminen, höpsöt.. Jonka tukan saa sotkea, jota saa pusuttaa ja rutistaa :)
- zorro_
Ooh..nyt kolahti. Rakas, rakas, rakas...saat sotkea mun tukan ja pusuttaa mun posket märiksi.
Voitais mennä naimisiin, jos sulle sopii.. zorro_ kirjoitti:
Ooh..nyt kolahti. Rakas, rakas, rakas...saat sotkea mun tukan ja pusuttaa mun posket märiksi.
Voitais mennä naimisiin, jos sulle sopii..Onpas onpas tullutkin jänniä viestejä laatikkoon... :D
Kuka se siellä kosii naamiossaan? Ja onko tällä Zorrolla hevonenkin?
(naurua)
Heitäpä nyt viitta pois niin tiedetään, kuka siellä on, jooko.
- Kaisanoasaa
Se on se että ei ole ätmi enää jos on naisen kanssa. Toiseks parasta on että saa pillua.
Ihan vaan pari juttua mitä tulee mieleen ja tässä samassa tärkeysjärjestyksessä.
Nainen tekee voikkuleipiä.
Nainen hakee olutta jos se on loppunut.
Nainen on kuskina jos liikutaan yhdessä autolla.Nicitönnä kirjoitti:
Tuli mieleen eräs herra relax_eyes.. :D
Vai oliko se relaxed_eyes oikein kirjoitettuna...mut kumminkin.
Nicitönnä kirjoitti:
Tuli mieleen eräs herra relax_eyes.. :D
Muistan tapauksen, minulla ja tapauksella ei olen mitään tekemistä keskenämme. Korkeintaan kän on kopioinut juttujani ja trollannut puskista.
- Näinajattelen
Toisen ihmisen kosketus, iho.
.. Missään muussa kuin RakkausSuhteessa ei ole Mitään Pointtia.. Siis mun Miälest.. ;P
.. Mut.. Naurettavinta on, jos/kun BonoBot ja/tai NarsuMarsut puhuu näistä asioista.. Termiä Reiskataan silloin oikein Urakalla.. ;P- rgtfgg
Onneksi on rakkaus lapsiini. Siinä on kaikki tarpeellinen.
Juu, kyllä sekin osaa riittää. Itsekin ajattelen, että ei välttämättä muuta tarvita. Se on vieläpä sitä sorttia rakkautta, ettei ole pelkoa että se loppuisi, niin kauan kun elää...
- aitorakkaus
Nicitönnä kirjoitti:
Juu, kyllä sekin osaa riittää. Itsekin ajattelen, että ei välttämättä muuta tarvita. Se on vieläpä sitä sorttia rakkautta, ettei ole pelkoa että se loppuisi, niin kauan kun elää...
Juuri niin. Ja se rakkaus on aidoista aidointa. Miehiin en halua enää sekaantua, miksi pilaisin elämäni suhteella mieheen. Työssäni näen hakattuja naisia ja henkisesti yksinäisiä parisuhteessa eläviä. Ei kiitos.
- typsy
Se että toinen on rinnalla tukena ja turvana myötä ja vastamäessä elämän loppuun asti.
- Rakastava
Rakkaudella on lähinnä kielteisiä vaikutuksia rakastavalle. Mutta rakkaudelle ei voi mitään.
Kaikki naisten romanttiset haaveet ja miesten irstaat toiveet valuvat hiekkaan mutta rakkaus, huoli, murhe ja katkeruus jäävät.
Jos et rakasta, kiitä onneasi. Olet ehkä yksin maailmassa mutta et ole kenestäkään vastuussa. Yksinäinen voi viime kädessä päättää hyvällä omallatunnolla päivänsä. Rakastavalle sitä mahdollisuutta ei suoda. - ehkäkävellen
Jos voi valita päivän, niin tuon aiheen.
- Sanon_ihan_suoraan
PILLUREIKÄ!
- Rinkeli
Ei se reikä, mutta ne reunat!
Se pieni ohikiitävä hetki kun katsotaan toisiamme silmiin eikä sanota sanaakaan mutta molemmat tietää että kohta suudellaan.
Niin ja yhdessä valitut olohuoneen verhot.- DoktorNussbaum
Ja sen jälkeen PANNAAN ja mulkku pyyhitään yhdessä valittuihin verhoihin. Ei tietenkään verhoja valitsemassa olleen nöyrän aisurimiehen mulkku, vaan jännän panomiehen iso suonikas mulkku.
- plinsessa
Jaettu arki. Yhdessä olo ja tekeminen, Kosketus, suudelmat, läheisyys. Viestit, puhelut.
Ne ylelliset yöt, kun toinen on vieressä ... heräät painajaiseen ja lohtu ja turva on lähellä Ei rakkaussuhde ole rakkaussuhde ilman rakkautta..
Me kumpikin ukon kanssa halutaan ajatetella, että itse kuolisi ennen toista.. Se kai kertoo jo aika paljon..- Sattumaa
Vaikuttaa aika itsekkäältä ajattelulta. Jos molemmat rakastavat toisiaan, niin toiselle jää päällimmäisenä suru, raskaskin. Vähättelemättä miten se vaikuttaa elämänlaatuun. Tokihan toinen jalka haudassa voi toiselle vakuutella, kuinka tämän pitää vain olla murehtimatta ja jaksaa eteenpäin mutta että toivoa kertomallasi tavalla.
- Pyydyspirkko
Sattumaa kirjoitti:
Vaikuttaa aika itsekkäältä ajattelulta. Jos molemmat rakastavat toisiaan, niin toiselle jää päällimmäisenä suru, raskaskin. Vähättelemättä miten se vaikuttaa elämänlaatuun. Tokihan toinen jalka haudassa voi toiselle vakuutella, kuinka tämän pitää vain olla murehtimatta ja jaksaa eteenpäin mutta että toivoa kertomallasi tavalla.
Tuli sama mieleen, jos itse lähtee ensin, jää toinen suremaan..
Pyydyspirkko kirjoitti:
Tuli sama mieleen, jos itse lähtee ensin, jää toinen suremaan..
Täytyy sitten toivoa, että ukko lähtee ensin.
Eiku..
Ei tässä voi voittaa. Otetaan uudestaan: ensinnäkään ei saa toivoa että kukaan kuolisi. Eikä ainakaan että joku kuolisi ennen, tai jälkeen kuin itse. Ainoa tapa ajatella kuolemaa on, että se on ikävä asia, joka vain tapahtuu ajallaan ja toivottavasti se on kaikille mahdollisimman helppo ja kivuton.
Ok.
Mun pointti tossa yritti aiemmin olla, että kumpikaan ei haluaisi elää ilman toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764