Hän on laskeutunut keskuuteemme taatakseen korkeatasoisen ja kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin.
Hän hallitsee palstaa kiistämättömällä logiikallaan.
Sillä eihän kukaan täysjärkinen voi väittää, että palstalla saisi harjoittaa vihapuhetta naisten ylipainoa vastaan.
Toisaalta fantasioiminen naisten keittämisestä toiselta kirjoittajalta on ihan ok.
Ei se mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.
Vaan eteenpäin, sanoi peikko palstalla.
Sensurrah, tuo tekstin saksijoiden jumala.
9
369
Vastaukset
Pääasia, ettet rupea flirttaamaan.
Nyt vedetään asialinjalla hamaan tappiin (vai oliko se loppuun?) asti.
Naurut on naurettu. Kiristäkäämme kauluksia, ryhti suoraan. Ei luuhoteta siellä.
Pelkkää asiaa. Jos ei ole asiaa, on jätettävä sanomatta.Palstan alla peikko vaaniin elä ota huviksesi, tuolta perästä tulee vielä ihanampi ja vielä arvokkaampi tapaus.
Oon HirmuPeikko, härähhähhää!
Lupaatko sinä, valtakunta, että seuraava herkku on rehevämpi ja feministisempi, kuin sinä?
Palstan sensuuri on välillä ihmeellistä....
Kuka tietää oikean linjan? En minä ainakaan...- mklbgflrt
Onko täysin satunnainen linja edes linja?
mklbgflrt kirjoitti:
Onko täysin satunnainen linja edes linja?
No jotkut jos ilmoittelee viesteistä ja osasta ei ilmoitella, niin tokko niitä kukaan muuten lukee...ja lukeeko sittenkään? Poistavat mitä poistavat...
Minua on alkanut kiehtoa vihapuhe sanana ja käsitteenä. Aleksis Kivi on käyttänyt termiä ja Waltari käytti sitä solkenaan. Vasta nykymuodossaan siihen on vain liittynyt poliittinen agenda.
- Käytä
Joo, olitko muuten postannut sen kelpaato sedälle testin aikaisemminkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909