Nyt on jo ensimmäinen kesäkuukausi menossa

KilttiMies89

Ja taas itsemurha pyörii mielessä varsinkin kun se ei ole edes ainut murheen aihe etten tule saamaan naista tänäkään kesänä.

42

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KilttiMies89

Olen kyllä harkinnut maksullisen naisen ottamista jo useamman vuoden mutta en oikein usko että se on mun juttu ja samalla kynnys on kasvanut kun se olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.

• mklbgflrt

Jos vaihtoehdot ovat joko itsari tai maksullinen nainen, niin eikös kannattaisi kokeilla ensin tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa? Jos se ei auta, niin sitten voi turvautua ensimmäiseen. Toisin päin on aika hankalaa.

Miksi odottaa ja vatvoa, jos kerran nämä ovat vaihtoehdot jotka sinun mielessäsi pyörivät?

• Älä nyt vaan turhaan lähde mitään itsemurhaa tekemään, kun oot vielä nuori mies ja sulla on vielä pitkä hyvä elämä edessäsi, ainakin luultavasti pitkä, jos sun ikääsi katsoo. Sä ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen joskus myöhemminkin löytämään, vaikka et vielä tänä vuonna sitä löytäisikään.

Sun kannattaa vaan keksiä jotain iloja elämääsi, ettet masennu turhan takia ja pääset eroon tollaisista itsetuhoisista ajatuksista.

• mies_86__

• mies_86__ kirjoitti:

Sinä kalju trolli voit vapaasti päättää päiväsi koska haluat.

https://aijaa.com/psWGY9

Sä et varmasti edes ole OIKEA mies86, kun tollaista paskaa kirjoitat. Mä kun en olekaan mikään trolli ja mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni.

• Elä täysillä. Nauti jokaisesta henkäyksestä kunhan teet elämälläsi nautintoa, sinulla on vapaus.

• KilttiMies89

Vähän vaikeaa elää täysillä kun on polvikin mennyt hajalle ja lisäksi minulla on pahoja henkisiä rajoitteita jotka on jatkunut jo yli 10 vuotta.

• KilttiMies89 kirjoitti:

Vähän vaikeaa elää täysillä kun on polvikin mennyt hajalle ja lisäksi minulla on pahoja henkisiä rajoitteita jotka on jatkunut jo yli 10 vuotta.

Polvi on vain hidaste.
        Minullakin on heikot polvet mutta pystyn vielä kävelemään silloin kun menivät kipeäksi ylämäetkin tekivät kipeää.
        Parhain tapa on kasvattaa lihaksia jotka tukevat luita. Fysioterapeutti antaa ohjeita ja muista kipu on vain varoitus.

Ei kipua vasten kokeile lankuttaa teetä lihaksia polviin.

Hitaasti hyvä tulee.

• Akka1962
        valtakunta kirjoitti:

Polvi on vain hidaste.
        Minullakin on heikot polvet mutta pystyn vielä kävelemään silloin kun menivät kipeäksi ylämäetkin tekivät kipeää.
        Parhain tapa on kasvattaa lihaksia jotka tukevat luita. Fysioterapeutti antaa ohjeita ja muista kipu on vain varoitus.

Mullakin pää pipi,emätintulehdus yms. Siksi sinkku.

• valtakunta kirjoitti:

Polvi on vain hidaste.

Siis niveliä tukevat.

• Akka1962 kirjoitti:

Mullakin pää pipi,emätintulehdus yms. Siksi sinkku.

Omalle lääkärille kiirreellisesti,Tutkimukset olisi aiheelliset.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Omalle lääkärille kiirreellisesti,Tutkimukset olisi aiheelliset.

Ei julkisella puolella mihinkään tutkimuksiin lähetetä. Silksi lääkäreitä on ohjeistettu siitä että potilaita ei saa ohjata jatkotutkimuksiin, koska siitä tulee yhteiskunnalle menoja.

• KilttiMies89
        valtakunta kirjoitti:

Ei kipua vasten kokeile lankuttaa teetä lihaksia polviin.

Ensin täytyy kuulla onko sieltä polvesta jotain niin rikki että joudun menemään leikkaukseen. Ylihuomenna menen magneettikuvaukseen. Muuten en olisi varmaan päässyt magneettikuvaukseenkaan jos en olisi mennyt yksityisen kautta ja maksaisi itse.

Toinen juttu sitten kannattaako yksityisen kautta mennä mihinkään polvileikkaukseen kun se maksaa useamman tonnin ja julkiselle taas on ainakin vuoden jono.

Ensin täytyy kuulla onko sieltä polvesta jotain niin rikki että joudun menemään leikkaukseen. Ylihuomenna menen magneettikuvaukseen. Muuten en olisi varmaan päässyt magneettikuvaukseenkaan jos en olisi mennyt yksityisen kautta ja maksaisi itse.

Toinen juttu sitten kannattaako yksityisen kautta mennä mihinkään polvileikkaukseen kun se maksaa useamman tonnin ja julkiselle taas on ainakin vuoden jono.

Kyllä sit omalle lääkärin kautta jos löytyy ruhjeita että näkevät että on polvet sökönä jos ilmenee. Mangeettikuvauksiin ei helpolla pääse.🤕

• Viinamies

Naisia saa helposti kun juo viinaa ja pitää hauskaa. Tinderistä vaan tykkää jokaisesta ja nettitreffeistä laitat viestii jokaiselle naiselle niin kohta jo tärppää ja mene suoraan asiaan pyydä naisia treffeille.

• KilttiMies89

Enhän minä tällaisena sos-foobikkona uskalla edes ehdottaa treffejä naisille eikä auta viinakaan. Kokeiltu on.

• 6757i656iw6iw6is

Ei sitä viinaa nykyään tartte ottaa kun on netti, kunhan on pokkaa vetää härskiäkin juttua selvin päin. Ja kun ei ole liian nirso niin silloin kyllä saa ainakin pillua, ja muitakin reikiä jos haluaa.
        Ei mitään panemisia ehdottele suoraan mutta kun on sellaista 50 shades of gray asennetta niin se toimii.

• 6757i656iw6iw6is kirjoitti:

Ei sitä viinaa nykyään tartte ottaa kun on netti, kunhan on pokkaa vetää härskiäkin juttua selvin päin. Ja kun ei ole liian nirso niin silloin kyllä saa ainakin pillua, ja muitakin reikiä jos haluaa.
        Ei mitään panemisia ehdottele suoraan mutta kun on sellaista 50 shades of gray asennetta niin se toimii.

Ei se fiftysixty-asenne kaikille käy.

(naurua)

• Älä nyt tuollasta sano. Ei se parisuhde mitenkään hääppöstä ainos ole.

Riitaa ja mykkäkoulua ja sen sellaista...Pakkokompromisseja ja myönnytyksiä, yksi eteen, kaksi taakse...ja ties mitä kaikkea venkulointia.

Nauti nyt kun saat päättää asioistasi itse. Kukaan ei mäkätä eikä jäkätä. Sukkakin saa roikkua sohvankulmalla. Sitä paitsi huomaatko, meitä mimmejäkin hipsii täällä yksinään.

No niin. Suru pois puserosta. Anna auringon kutittaa :D Sateen jälkeen tulee paistetta.

(rapsuttaa olkapäästä)

• Leijuvalahna

Ikivanhat suomalaiset lastenlaulut olivat synkkääkin synkempiä, joiden tarkoitus oli opettaa jo lapselle, kuinka elämä on pelkkää tuskaa ja harmia, kurjuutta, kuolemaa ja vaaroja. Pessimisti ei pety jne. En tiedä, olivatko inhorealistiset sadut parempia kuin nykyiset sankaritarinat. Vain hetkittäin ihmisellä oli toivoa ja romantiikkaa, jotta suku jatkuisi. Siitä tietenkin seurasi entistä kamalampaa kurjuutta, kävi niin tai näin.
      Mene ja tiedä. Mutta ei kellään pelkkää onnea ja auvoa ole. Jos olisi, se ei ketään kiinnostaisi, kaikki some ihanuus on juurikin tuota epätoivoista paikkailua.

• Tietysti tuo oli silloin tottakin. Vielä 1860-luvun nälkäkriisissä taisi 1/4 suomalaisista kuolla nälkään. Nyt on kuitenkin kaikki paremmin.

• rsv

Minä olen jo 46v ja minulla ei ikinä ole ollut naista ja nyt voi jo sanoa ettei koskaan tule olemaankaan mutta en ole koskaan edes ajatellut että elämäni olisi arvotonta ja se voisi yhtä hyvin loppua.

• Lieppo62

En minä saa miestä enää. Ikäloppu olen.

• pää.pystyyn

Kyllä rumassa repussakin voi olla hyvät eväät.

• rumahcätmi

Mulla pyörii muutenkin päivittäin, kun en pysty olemaan itseni kanssa. En ihmettele yhtään ettei naiset tykkää tällasesta jätkästä joka on ruma ja inhoaa muutenkin itteään. En olis halunnut koskaan syntyä tällaseen elämään.

• hvlk.ih

Mitä olet jo tehnyt sen eteen että alkaisit pitämään itsestäsi?

• rumahcätmi
        hvlk.ih kirjoitti:

Ei sille mitään voi tehdä, kun on alusta asti viallinen. Ei auta päihteet, liikunta, viihde, terapia, lääkkeet tai mikään muukaan. Ei mua itsestäni vapauta mikään muu kuin kuolema.

• mklbgflrt
        hvlk.ih kirjoitti:

Se vaatisi sitä että löytäisi itsestään jotain hyviäkin ominaisuuksia.

• hienoahienoa

Ei minullakaan ole ollut naisia muuten kuin yhden yön juttuina lähinnä. Viime vkl pyörittelin kyllä yhtä naista hetken baarissa, mutta koska en ole pitkä ja komea, niin ei sitä sitten kiinnostanutkaan. Noi naisten vaatimukset on kyllä ihan sairaita kun ei kelpaa mies jolla on omaisuutta, oma kämppä, auto, sijoituksia...sairaita naiset ovat päästään. Kun ei ole tarpeeksi pitkä ja komea, niin ei sitten kelpaa kenellekään. Koskaan ei pidä uskoa sitä, että kelpaamattomuus johtuisi itsestä. Se on naisten vika. Naisten vaatimukset ovat korkealla, vaikka nainen olisi itse pelkkä ätni. Hyvä uutinen on kuitenkin se, ettei sinun tarvitse sopeutua tähän feministien luomaan ällöttävään yhteiskuntaan. Voit menestyä varsin kohtalaisesti ja olla tyytyväinen elämääsi ilman naistakin. Ajatukset pois naisista ja kehitä jotain tekemistä itsellesi!

• thatsapossibility

Tuntuuko vaikealta hyväksyä että persoonana olisit epämiellyttävä?

• Ei.noin

"....kun ei kelpaa mies jolla on omaisuutta, oma kämppä, auto, sijoituksia..."

Panosta itseesi. Paremmat tsäänssit.

• hienoahienoa
        thatsapossibility kirjoitti:

No en kyllä edes ole, vaan kiltti, kunnollinen ja rehellinen. Ja voin oikeasti sanoa varmasti, että olen vuosien mittaan nähnyt kaikenlaisia idiootteja ja urpoja naisten kanssa, aka jännämiehiä, joten naiset ihan itse niitä epämiellyttäviä miehiä valitsevat. Ei kiltti ja kunnollinen mies kelpaa naisille. Moni nainenhan käyttää ehkäisyä. Sehän sekoittaa naisen hormonitoiminnan. Ja lukevat vielä propagandaa Cosmopolitan ym. paskalehdistä. Ei mikään ihme, että ovat ihan sekaisin.

• hienoahienoa
        Ei.noin kirjoitti:

"....kun ei kelpaa mies jolla on omaisuutta, oma kämppä, auto, sijoituksia..."

Panosta itseesi. Paremmat tsäänssit.

Joo, kyllä mä säännöllisesti käyn salilla.

• thatsapossibility kirjoitti:

Tuntuuko vaikealta hyväksyä että naiset eivät koskaan myönnä pinnallisuuttaan ja hypergamiaa? Naisten on helppo syyttää jokaista rumaa miestä persoonaltaan epämiellyttäväksi. Se on ilmeisesti eettisesti hyväksytympää.

• sanonsuoraan
        hienoahienoa kirjoitti:

No en kyllä edes ole, vaan kiltti, kunnollinen ja rehellinen. Ja voin oikeasti sanoa varmasti, että olen vuosien mittaan nähnyt kaikenlaisia idiootteja ja urpoja naisten kanssa, aka jännämiehiä, joten naiset ihan itse niitä epämiellyttäviä miehiä valitsevat. Ei kiltti ja kunnollinen mies kelpaa naisille. Moni nainenhan käyttää ehkäisyä. Sehän sekoittaa naisen hormonitoiminnan. Ja lukevat vielä propagandaa Cosmopolitan ym. paskalehdistä. Ei mikään ihme, että ovat ihan sekaisin.

Puhut itsestäsi kilttinä ja kunnollisena, mutta samalla halukut kaikki muut. Eli toisin sanoen et ole kiltti ja valhetelet, eli et ole edes kunnollinen etkä rehellinen. Ja kun noin helposti jäät kiinni näyttää myös siltä että olet sosiaalisesti tyhmä, kun et tajua oman käytöksesi valheellista läpinäkyvyyttä ja epämiellyttävyyttä.

• Karvamuna-

Laitoin kerran ilmoituksen facebuukin sinkkupalstalle että eka nainen joka ilmottautuu niin tarjoan illan raflassa ja ilmaiset viinat baarissa. Se on hyvä tapa saada treffi seuraa ja ei mennyt kun 10 minsaa niin pääsin treffeille. Oli tosi hauska ilta , pillua en saanut mutta muuten oli hauskaa.

• Viinamies

No siinähän on hyvä idea. Spontaani rohkea idea mutta eihän nämä palstan ätmit edes uskalla ulos lähteä joten eivät koskaan voi tavata naisia.

• Vaikea sitä on miettiä mitään positiivista varmaan, jos ajatukset pyörii yhden asian ympärillä.

Itsellä kun tuli ero viimeksi, pyörin lähinnä itseni kimpussa ja koitin selvittää syitä, miksi ajattelen ja tunnen asioita niin, että parisuhteista ei tule mitään. Sekin on rankkaa, mutta siitä toisaalta homma levisi.

Selvisi, että ajatukset päässä oli pitkälti muualta tulleita oppeja, eikä minua itseäni. Romantisoin suhteeni jo ennenkuin ketään tapasinkaan. Uhriuduin töissä, vapaa-ajalla, suhteissa.

En siis ollut millään tavalla huono ihminen, niinkuin et sinäkään varmasti ole, mutta ajatukset, tunteet ja minä-kuva oli jotain sekavaa...

Kannattaa rupatella asiasta jonkun kanssa ja selvittää miksi koet noin ja näin. Ja koita uskoa, että oikeasti moni asia johtuu omista ajatuksista, tunteista...se ei ole oikeasti totta.
      Saatat olla muutaman ajatuksen päässä jostain huikeasta...omasta elämästä. Elä menetä sitä.

• Lieppoviskisieppo

En miekä miestä saa. Olen ruma vanha ämmä. Suomi24 treffit niin nauroivat vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2806
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2636
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2197
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2143
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1880
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1394
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1236
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1128
    Aihe