Oon siis n. 165-168cm pitkä ja (kai) hoikka tyttö. Painan noin 36-40kg ja haluaisin tietää saanko ratsastaa 115cm mittasella Welshponilla. Ei pliis mitää vittuilukommenteja vaan asiallisia vastauksia.
Voinko ratsastaa ponilla?
Helppii
3
245
Vastaukset
- Helppii
Ponin ikä siis 6v ja ihan normi rakenteinen
- z--
Et, olet aivan liian pitkä. Noin pitkänä voisit ratsastaa ehkä just ja just jollain isolla ponilla (140cm ) mutta en kyllä sinuna nousisi yhtään pienemmän selkään. Ei tee hyvää ponille, että on liian iso ratsastaja, eikä myöskään omalle istunnallesi. Puhumattakaan siitä, että et edes pystyisi ratsastamaan kunnolla varsinkaan jollain alle 120cm ponilla.
- heiiiiiiiiiiiii
Painosi puolesta kyllä,mutta pituutesi takia sinun on vaikea ratsastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746