Mikään ei laajene ikuisesti

MrPressure138999999

Ei mikään ikuisesti laajene.

Laajeneva työntävä voima työntyy aina lopulta alueelle jossa siihen kohdistuu äärimmäinen työntävä voima joka puristaa sen taas kerran äärimmäisen tiheäksi työntäväksi voimaksi.

Mikäkö sillä alueella pystyy puristamaan sen äärimmäisen tiheäksi?

No se äärimmäisen tiheä koko ajan räjähtävä työntävä voima jonka laajeneminen kiihtyy koko ajan sen mukaan miten siihen törmää erittäin vanhojen maailmankaikkeuksien jäänteet äärimmäisen nopealla vauhdilla

Näiden tuhansia miljardeja tai kenties miljardeja miljardeja vuosia vanhojen maailmankaikkeuksien jäänteet liikkuvat äärimmäisen nopeasti koska niiden vauhti on kiihtynyt yhdestä kosmisesta pakopisteestä kohti jotakin toista kosmista pakopistettä

Nämä kosmiset pakopisteet koostuvat äärimmäisen tiheästä koko ajan räjähtävästä työntävästä voimasta joka vaihtuu niissä ajan kanssa kokonaan.

Niihin ulkoapäin työntyvä äärimmäisen nopea työntävä voima ylläpitää sen tiheän työntävän voiman räjähtämistä / laajenemista ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

Törmätessään tähän erittäin tiheään laajenevaan työntävään voimaan, ulkoapäin työntyvän työntävän voiman vauhti hidastuu kunnes se pysähtyy alueelle jossa siihen kohdistuu äärimmäinen paine / työntävä voima.

Tämä siksi koska kaikki ympärillä oleva äärimmäisen tiheä työntävä voima räjähtää / laajenee sen ympärillä ja kohdistaa siihen äärimmäisen paineen joka puristaa sen taas kerran äärimmäisen tiheäksi työntäväksi voimaksi joka on uutta "raaka-ainetta" uusiksi laajeneviksi galakseiksi jotka syntyvät sisältä ulos päin ikuiseen ja äärettömään avaruuteen joka itsessään on ei yhtään mitään.

Eli laajenevat galaksit syntyvät sisältä ulos päin näistä kosmisista pakopisteistä pois päin työntyvästä äärimmäisen tiheästä työntävästä voimasta.

Laajeneva näkyvä maailmankaikkeus työntyy pois päin yhdestä tällaisesta kosmisesta pakopisteestä jota me emme voi havaita koska se on erittäin kaukana näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella.

Laajenevan näkyvän maailmankaikkeuden ja tuon kosmisen pakopisteen välillä on laajenevia galakseja todella todella paljon ja niiden ikä on sitä nuorempi mitä lähempänä tuota kosmista pakopistettä ne ovat.

Laajenevan näkyvän maailmankaikkeuden laajenevat galaksit ovat kaikki about saman ikäisiä koska ne kaikki syntyivät about saman aikaisesti.

Toki galakseja on ajan kanssa yhdistynyt.

Mutta anyway, erittäin kaukana näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella on se kosminen pakopiste josta olemme työntymässä pois päin kiihtyvällä vauhdilla.

Kiihtyvällä vauhdilla jota emme tunne, koska jokaista laajenevan näkyvän maailmankaikkeuden laajenevan tihentymän vauhtia kiihdytetään erillisenä kohteena.

"Laajeneva näkyvä maailmankaikkeus työntyy pois päin yhdestä tällaisesta kosmisesta pakopisteestä jota me emme voi havaita koska se on erittäin kaukana näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella."

Ei tuollaisen kosmisen pakopisteen ympärillä olevaa äärimmäisen massiivista ja tiheää kohdetta voisi muutenkaan havannoida koska sehän "säteilee" laajenevaa työntävää voimaa jolla toki on hiukkasluonne, mutta ne hiukkaset ovat hiukka isoja.

Siis galakseja.

Eli jos olisi astetta tai kahta isomman aineen kokoluokan kaukoputki jonka halkaisija olisi erittäin paljon näkyvän maailmankaikkeuden halkaisijaa isompi, voisi sitä havannoida koska galaksit ovat "hiukkasia" jotka välittävät infoa tuosta kohteesta jota voisi kutsua myös kosmiseksi tukipisteeksi tai pohjoisnavaksi.


.

44

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrPressure138999999

      Äärimmäisen kaukaiset ja äärimmäisen tiheät kohteet vetävät itseensä liikettä / energiaa / asiaa. Muuttuva valo on peräisin laajentuvasta tihentymästä ja aine tihenevästä laajentumasta

      Eli tihenevät laajentumat siirtävät liikettään / energiaansa / vetävää voimaansa koko ajan synnyttäen uusia tähtiä ja planeettoja. On siis havaittu että aine muuttuu avaruudessa vaahtopäisiksi antitihentymiksi.

      Työntävä voima ja kaareutumaton avaruus on huuhaata! Vielä suurempaa huuhaata on se, että aine lisääntyisi ja kasvaisi itsestään sisältäpäin työntymällä. Valo voi muuttua, koska laajentuvat tihentymät ja tihenevät laajentumat.

      Se on periaatteessa sama ilmiö, kuin virrallinen johto magneettikentässä,. Kuvasta selviää, että johtimen liikesuunta määrää, kummin päin magnettikenttä liikkuvan johtimen ympärille muodostuu. Toiseen suuntaan liikkuva johdin muodostaa kentän ympärilleen myötäpäivään, toiseen suuntaan liikkuessa kenttä muodostuu vastapäivään. Avaruudella itsellään ei ole mitään tihentymää josta se laajentuisi.

      Mistä muuttuvat tihenevät laajentumat muka on peräisin jos ei laajentuvista tihentymistä?

      Ettekö vieläkään ymmärrä että laajenevan valon laajenevat tihentymät kierrättävät keskenään laajenevaa työntävää voimaa joka työntyy laajenevan valon laajenevana energiakenttänä sinne päin minne laajeneva valo itse työntyy.

      Esimerkiksi ilmakuplaolentojen noustessa merenpohjasta ylöäspäin heidän ilmakuplavalonsa sinisiirtyy, jolloin alkuräjähdysteoretikko sanoo, että ilmakuplaolentojen välistä häviää tilaa simsalapimulottuvuuteen?
      Vaan tämän aamuinen oivallukseni kertoo miksi mustat aukot, energiakeskittymät syöksyvät galaksin reunalta vähemmän tiheälle alueelle kohti galaksin keskustaa, jossa ydinkeskustaan onkin tullut galaksin levytason sivuilta todella pieniä, kylmiä ja tiheitä soluja ja näin kuuma ja vähän tiheä energiakeskittymä humahtaa tiheiden ja kylmien solujen alueelle.
      Liike jatkuu, mutta se hidastuu.
      Kun valo lähtee näin syntyneistä hiukkasista syntyneistä tähdistä liikkeelle, se joutuu todella pienten, kylmien ja tiheiden solujen väliin ja kun se liikkuessaan eteenpäin lopulta tulee jonkun galaksin alueelle, sen aallonpituus venyy sitä enemmän mitä vanhempaa valo on.
      Koska vanhin valo joutui liikkumaan erittäin pienten, kylmien ja tiheiden solujen alueella.
      Nykyinen valo liikkuessaan galaksista toiseen liikkuu lämpimämpien ja vähemmän tiheiden solujen välissä ja näin se ei veny niin paljon sapuessaan galaksimme alueelle. Siis sekin laajeneva valo joka työntyy sinne päin mistä laajeneva näkyvä maailmankaikkeus on työntymässä pois päin, loittonee tuolta alueelta yhdessä laajenevan näkyvän maailmankaikkeuden kanssa. Tarvitaan paljon sitä energiaa jota laajenevan valon laajenevat tihentymät kierrättävät keskenään. Ja sitä on paljon miljardeja vuosia vanhan laajenevan valon mukana.

      Äärimmäisen yksinkertaista: äärimmäisen kaukaiset ja äärimmäisen tiheät kohteet vetävät itseensä liikettä / energiaa / asiaa.

      Eli tihenevät laajentumat siirtävät liikettään / energiaansa / vetävää voimaansa koko ajan synnyttäen uusia tähtiä ja planeettoja

      Työntävä voima ja kaareutumaton avaruus on huuhaata! Vielä suurempaa huuhaata on se, että aine lisääntyisi ja kasvaisi itsestään sisältäpäin työntymällä.

      Laajenevan Maapallon keskustasta työntyy vastapalloon uutta laajenevasti tihentyvää ainetta/ asiaa/ energiaa galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta. Maapallon pintakerroksille sitä ei kuitenkaan ehdi pysähtyä, laajeneva tihentymä muuttuu tihentyväksi laajentumaksi.

      Eli näiden atomien ytimien laajentumia tiheämpien harventumien sisälle pitää työntyä ensin paljon aikaisempaa enemmän tihenevää laajentuvasti työntävää voimaa ja näin tapahtuu matkalla kohti Maapallon keskustaa.

      Vasta sitten niiden laajentumat alkaa tihentyvästi hidastua ja ne pysähtyvät lopulta laajenevan Maapallotihentymän keskustaan.

      Eli kun ne tihentyvät nopeammin, kuin mitä laajenevat, sisäinen paine / liike / aika hidastuu ja ne alkavat kierrättyä myötäpalloon ympäristönsä kanssa enemmän tai vähemmän. Ne kierrättävät ympäristöönsä enemmän vetävää voimaa jota kohdistuu myös niihin itseensä enemmän laajenevasti jne.

      Fotonit ratsastavat valon aaltojen vaahtopäillä. Koska vanhalla valolla matka on pitkä ja nopeuskin huikaiseva, niin pitkästä ratsastuksesta johtuen fotonien takamukset alkavat puutua ja kipeytyä. Joten fotoni hyppää pois kyydistä verrytelläkseen ja oikoakseen jäseniä ja hyppää levänneenä takana tulevien valon vaahtopäiden kyytiin. Tästähän seuraa tietysti valon punasiirtymä. Tämän voi todeta laittamalla pitkän kourun avaruuteen. Väsähtäneet fotonit putoavat kouruun.

      Koska minä ole kaikista aidoin Savorinen, minä laitan aina kirjoituksieni vakuudeksi oman luottokorttimi numeron:

      5679 8606 4399 1794

      ┈┈┏━╮╭━┓┈╭━━━━╮
      ┈┈┃┏┗┛┓┃╭┫ⓞⓘⓝⓚ┃
      ┈┈╰┓▋▋┏╯╯╰━━━━╯
      ┈╭━┻╮╲┗━━━━╮╭╮┈
      ┈┃▎▎┃╲╲╲╲╲╲┣━╯┈
      ┈╰━┳┻▅╯╲╲╲╲┃┈┈┈
      ┈┈┈╰━┳┓┏┳┓┏╯┈┈┈
      ┈┈┈┈┈┗┻┛┗┻┛┈┈┈┈

      • Heippa feikki, mulla männöö todella hyvin! Olen nimittäin universumin älykkäin ja tuleva Nobel Prize kanditaatti!


      • OnesimpIeprincipIe.com kirjoitti:

        Heippa feikki, mulla männöö todella hyvin! Olen nimittäin universumin älykkäin ja tuleva Nobel Prize kanditaatti!

        Atomit koostuvat ziljoonista laajentuvista kvarkeista. Yksittäinen atomi itse asiassa muodostaa oman laajentuvan maailmankaikkeuden.

        Kvarkit muodostuvat ziljoonista laajentuvista alitihentymistä, jotka itse asiassa ovat galakseja atomin eli maailmankaikkeuden sisällä.

        Alitihentymät muodostuvat ziljoonista laajenevista alitihentymien alitihentymistä, jotka ovat aurinkoja alitihentymien eli galaksien sisällä.

        Näitä ziljoonia laajenevia alitihentymien alitihentymien alitihentymiä jatkuu miltei loputtomiin, eli ne muodostavat laajentuvia planeettoja ja kuita. Kun mennään tarpeeksi pitkälle loputtomiin alitihentymiin, saattaa löytyä planeettoja, joilla asuu pieniä olioita, jotka saattavat olla kopioita esimerkiksi maa-planeetan elämästä.

        Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
        Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.
        Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.


        😂😂😂

        .


      • OnesimpIeprincipIe.com kirjoitti:

        Atomit koostuvat ziljoonista laajentuvista kvarkeista. Yksittäinen atomi itse asiassa muodostaa oman laajentuvan maailmankaikkeuden.

        Kvarkit muodostuvat ziljoonista laajentuvista alitihentymistä, jotka itse asiassa ovat galakseja atomin eli maailmankaikkeuden sisällä.

        Alitihentymät muodostuvat ziljoonista laajenevista alitihentymien alitihentymistä, jotka ovat aurinkoja alitihentymien eli galaksien sisällä.

        Näitä ziljoonia laajenevia alitihentymien alitihentymien alitihentymiä jatkuu miltei loputtomiin, eli ne muodostavat laajentuvia planeettoja ja kuita. Kun mennään tarpeeksi pitkälle loputtomiin alitihentymiin, saattaa löytyä planeettoja, joilla asuu pieniä olioita, jotka saattavat olla kopioita esimerkiksi maa-planeetan elämästä.

        Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
        Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.
        Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.


        😂😂😂

        .

        Moi feikki joka kirjoitat

        Onesimpleprinciple sanan

        numerolla 0

        Jatka toimintaasi 👍

        Jokainen viestisi on mainos sivuilleni.

        Minä jatkan sivujeni mainostamistasi kun kerron viestilläni sinun olevan feikki.

        👍

        .


      • Kaikki kaavat missä esiintyy äretömyyksiä ovat fyysikkojen Ja matematiikojen (aina ollut) pielessä, esim. Singulariteetit kertoo vain että Ei tiedetä, joten esim. Mustien aukkojen todellisista olemmuksista Ei tiedetä mitään, suhtis Ja kvanttiteorian kaavat Ehkä löytää jonakin päivänä jonkinlaisen symbioosin, tai sitten joku uusi teoria kumoaa molemmat, Mutta esim. Lee Smolin On vasta ruudussa 1,jos Sitäkään.


    • MrPressure138999999

      Nyt teillä on ainutlaatuinen tilaisuus lukea, mistä aine ihan oikeasti muodostuu!

      Atomit koostuvat ziljoonista laajentuvista kvarkeista. Yksittäinen atomi itse asiassa muodostaa oman laajentuvan maailmankaikkeuden.

      Kvarkit muodostuvat ziljoonista laajentuvista alitihentymistä, jotka itse asiassa ovat galakseja atomin eli maailmankaikkeuden sisällä.

      Alitihentymät muodostuvat ziljoonista laajenevista alitihentymien alitihentymistä, jotka ovat aurinkoja alitihentymien eli galaksien sisällä.

      Näitä ziljoonia laajenevia alitihentymien alitihentymien alitihentymiä jatkuu miltei loputtomiin, eli ne muodostavat laajentuvia planeettoja ja kuita. Kun mennään tarpeeksi pitkälle loputtomiin alitihentymiin, saattaa löytyä planeettoja, joilla asuu pieniä olioita, jotka saattavat olla kopioita esimerkiksi maa-planeetan elämästä.

      Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
      Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.
      Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

      Laajenevan Maapallon keskustasta työntyy vastapalloon uutta laajenevasti tihentyvää ainetta/ asiaa/ energiaa galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta. Maapallon pintakerroksille sitä ei kuitenkaan ehdi pysähtyä, laajeneva tihentymä muuttuu tihentyväksi laajentumaksi.

      Eli näiden atomien ytimien laajentumia tiheämpien harventumien sisälle pitää työntyä ensin paljon aikaisempaa enemmän tihenevää laajentuvasti työntävää voimaa ja näin tapahtuu matkalla kohti Maapallon keskustaa.

      Vasta sitten niiden laajentumat alkaa tihentyvästi hidastua ja ne pysähtyvät lopulta laajenevan Maapallotihentymän keskustaan.

      Eli kun ne tihentyvät nopeammin, kuin mitä laajenevat, sisäinen paine / liike / aika hidastuu ja ne alkavat kierrättyä myötäpalloon ympäristönsä kanssa enemmän tai vähemmän. Ne kierrättävät ympäristöönsä enemmän vetävää voimaa jota kohdistuu myös niihin itseensä enemmän laajenevasti jne.

      Koska minä ole kaikista aidoin Savorinen, minä laitan aina kirjoituksieni vakuudeksi oman luottokorttimi numeron:

      5679 8606 4399 1794


      ┈┈╱▔▔▔▔▔╲┈┈┈HM┈HM
      ┈╱┈┈╱▔╲╲╲▏┈┈┈HMMM
      ╱┈┈╱━╱▔▔▔▔▔╲━╮┈┈
      ▏┈▕┃▕╱▔╲╱▔╲▕╮┃┈┈
      ▏┈▕╰━▏▊▕▕▋▕▕━╯┈┈
      ╲┈┈╲╱▔╭╮▔▔┳╲╲┈┈┈
      ┈╲┈┈▏╭━━━━╯▕▕┈┈┈
      ┈┈╲┈╲▂▂▂▂▂▂╱╱┈┈┈
      ┈┈┈┈▏┊┈┈┈┈┊┈┈┈╲┈
      ┈┈┈┈▏┊┈┈┈┈┊▕╲┈┈╲
      ┈╱▔╲▏┊┈┈┈┈┊▕╱▔╲▕
      ┈▏ ┈┈┈╰┈┈┈┈╯┈┈┈▕▕
      ┈╲┈┈┈╲┈┈┈┈╱┈┈┈╱┈╲
      ┈┈╲┈┈▕▔▔▔▔▏┈┈╱╲╲╲▏
      ┈╱▔┈┈▕┈┈┈┈▏┈┈▔╲▔▔
      ┈╲▂▂▂╱┈┈┈┈╲▂▂▂╱┈

      • Nyt teillä on ainutlaatuinen tilaisuus lukea, mistä aine ihan oikeasti muodostuu!

        Atomit koostuvat ziljoonista laajentuvista kvarkeista. Yksittäinen atomi itse asiassa muodostaa oman laajentuvan maailmankaikkeuden.

        Kvarkit muodostuvat ziljoonista laajentuvista alitihentymistä, jotka itse asiassa ovat galakseja atomin eli maailmankaikkeuden sisällä.

        Alitihentymät muodostuvat ziljoonista laajenevista alitihentymien alitihentymistä, jotka ovat aurinkoja alitihentymien eli galaksien sisällä.

        Näitä ziljoonia laajenevia alitihentymien alitihentymien alitihentymiä jatkuu miltei loputtomiin, eli ne muodostavat laajentuvia planeettoja ja kuita. Kun mennään tarpeeksi pitkälle loputtomiin alitihentymiin, saattaa löytyä planeettoja, joilla asuu pieniä olioita, jotka saattavat olla kopioita esimerkiksi maa-planeetan elämästä.

        Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
        Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.
        Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

        😂😂😂

        .


      • OnesimpIeprincipIe.com kirjoitti:

        Nyt teillä on ainutlaatuinen tilaisuus lukea, mistä aine ihan oikeasti muodostuu!

        Atomit koostuvat ziljoonista laajentuvista kvarkeista. Yksittäinen atomi itse asiassa muodostaa oman laajentuvan maailmankaikkeuden.

        Kvarkit muodostuvat ziljoonista laajentuvista alitihentymistä, jotka itse asiassa ovat galakseja atomin eli maailmankaikkeuden sisällä.

        Alitihentymät muodostuvat ziljoonista laajenevista alitihentymien alitihentymistä, jotka ovat aurinkoja alitihentymien eli galaksien sisällä.

        Näitä ziljoonia laajenevia alitihentymien alitihentymien alitihentymiä jatkuu miltei loputtomiin, eli ne muodostavat laajentuvia planeettoja ja kuita. Kun mennään tarpeeksi pitkälle loputtomiin alitihentymiin, saattaa löytyä planeettoja, joilla asuu pieniä olioita, jotka saattavat olla kopioita esimerkiksi maa-planeetan elämästä.

        Nyt kun olen selvittänyt aineen rakenteen, alan kehittää lääkkeitä esimerkiksi syöpään.
        Kehittäisin itse toimivia hoitomuotoja ja / tai lääkkeitä.
        Yrittäisin saada muut ymmärtämään millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu, jolloin olisi tuhansia ihmisiä pohtimassa syöpää eri näkökulmasta. No, eipähän kukaan syöpään ennen aikojaan kuoleva pääse kysymään miksi en yrittänyt kertoa millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

        😂😂😂

        .

        Moi feikki joka kirjoitat

        Onesimpleprinciple sanan

        numerolla 0

        Jatka toimintaasi 👍

        Jokainen viestisi on mainos sivuilleni.

        Minä jatkan sivujeni mainostamistasi kun kerron viestilläni sinun olevan feikki.

        👍

        .


      • Onesimpleprinciple.com kirjoitti:

        Moi feikki joka kirjoitat

        Onesimpleprinciple sanan

        numerolla 0

        Jatka toimintaasi 👍

        Jokainen viestisi on mainos sivuilleni.

        Minä jatkan sivujeni mainostamistasi kun kerron viestilläni sinun olevan feikki.

        👍

        .

        Osaako kukaan auttaa minua. Minulla on pakonomainen tarve kirjoittaa laajenevista tihentymistä, vanhasta valosta ja kaiken turpoomisesta. En kylläkään ymmärrä höykäsenpöläystäkään siitä, mitä kirjoitan. Mutta jokin ääni kuiskaa minulle, että jos kirjoitan, niin minusta tulee maailmankaikkeuden viisain ihminen.

        Osaako joku auttaa, että pääsisin pois tästä osp-oravanpyörästä?
        Help me!!! 👍👍👍


        .


      • OnesimpIeprincipIe.com kirjoitti:

        Osaako kukaan auttaa minua. Minulla on pakonomainen tarve kirjoittaa laajenevista tihentymistä, vanhasta valosta ja kaiken turpoomisesta. En kylläkään ymmärrä höykäsenpöläystäkään siitä, mitä kirjoitan. Mutta jokin ääni kuiskaa minulle, että jos kirjoitan, niin minusta tulee maailmankaikkeuden viisain ihminen.

        Osaako joku auttaa, että pääsisin pois tästä osp-oravanpyörästä?
        Help me!!! 👍👍👍


        .

        Moi feikki joka kirjoitat

        Onesimpleprinciple sanan

        numerolla 0

        Jatka toimintaasi 👍

        Jokainen viestisi on mainos sivuilleni.

        Minä jatkan sivujeni mainostamistasi kun kerron viestilläni sinun olevan feikki.

        👍

        .


      • Onesimpleprinciple.com kirjoitti:

        Moi feikki joka kirjoitat

        Onesimpleprinciple sanan

        numerolla 0

        Jatka toimintaasi 👍

        Jokainen viestisi on mainos sivuilleni.

        Minä jatkan sivujeni mainostamistasi kun kerron viestilläni sinun olevan feikki.

        👍

        .

        Osaako muut peukuttaa omaa pyllyvään niin hyvin kuin MINÄ? 👍

        .


    • Parodiahorisonttiin

      Purjevene on kulkuneuvo, joka saa liikevoimansa tuulesta. Tuuli siis määrittää aina sen, mitä nopeutta ja mihin suuntaan veneellä ylipäätään voi liikkua. Purjevenettä ohjataan aina vain peräsimellä. Taiturikipparit pyrkivät myös joskus tehostamaan ohjausta kallistuksella tai purjeilla, mutta tällöinkin peräsin on eniten veneen kulkusuuntaan vaikuttava tekijä.

      Jotta peräsin toimisi oikein ja vene kääntyisi purjehtijan haluamaan suuntaan, pitää veneen pitää ensin liikkua. Tämä edellyttää vain kahta asiaa: 1. Veneen keulan tulee olla pois piistä (vastatuulesta) ja 2. Purje ei saa lepattaa (tuuli ei puhalla purjeen ohi sen molemmilta puolilta). Tällöin vene kulkee eteenpäin keulan suuntaan.

      Purjevene ei liiku suoraan vastatuuleen. Kuvan eri veneet osoittavat, miten lähelle veneen runkoa purje tulee skuutata eri suuntiin purjehdittaessa.
      Purjevene ei liiku suoraan vastatuuleen. Kuvan eri veneet osoittavat, miten lähelle veneen runkoa purje tulee skuutata eri suuntiin purjehdittaessa.

      Kun vene liikkuu, ohjataan se haluttuun suuntaan peräsintä kääntämällä – aivan kuin polkupyörä ohjaustangosta kääntämällä. Vasta tämän jälkeen tulee olennaiseksi purjeen säätö. Annetaanko purjeen avatua löysäämällä skuuttia (köysi) vai kiristetäänkö skuuttia niin, että purje tulee aivan veneen keskilinjan myötäiseksi? Oikean säädön määrää veneen kulkusuunta.

      Kuvassa on veneitä kulkemassa eri suuntiin. Näissä veneissä skuutti on sitä kireämmällä, mitä lähemmäs tuulta veneiden kulkusuunta on tai toisin sanoen mitä ylemmäs tuuleen veneet ajavat. Myötätuuleen eli lenssiä ajavalla veneellä purje on auki kohtisuorassa veneeseen nähden, kun taas sivutuuleen vasemmalle ajavalla veneellä purjeen voi sanoa olevan puoliksi veneen reunan sisäpuolella ja puoliksi sen ulkopuolella. Kuvassa vasemmalle ja oikealle ajavissa veneissä erona on vain se, että tuuli tulee veneisiin eri puolilta, ja se työntää purjeenkin toiselle laidalle.

      Mutta miksi oikealle sivutuuleen ajavan veneen purje lepattaa? Tässä veneessä keula osoittaa pois piistä, mutta purje ei vedä ja siksi se ei liiku. Purje ei vedä, koska purjehtija ei ole skuutannut riittävästi tuulen suuntaan nähden eli hän ei ole kiristänyt skuuttia niin, että purje tulisi tarpeeksi lähelle venettä. Tuuli ei siis pääse pullistamaan purjetta vain toiselta puolelta, vaan puhaltaa sen ohi molemmilta puolilta.

      Purjeveneen käyttövoiman eli tuulen ja purjeen käytön oppii purjevenettä ohjaamaan päästyään nopeasti vaistonvaraiseksi niin, että suunnan muuttaminen ja purjeen säätäminen sen mukaan luonnistuvat saumattomasti samaan aikaan kuin polkupyörällä ajaessa polkeminen ja ohjaaminen.

    • gfds

      Missä on väitetty, että laajeneminen olisi ikuista? Se loppuu pikkuhiljaa materian hajotessa olemattomiin. Sitten ei ole mitään mikä laajenisi.

      • MrPressure138999999

        Mites se laajeneva avaruus 😂😂😂

        .


      • mietisitänyt
        MrPressure138999999 kirjoitti:

        Mites se laajeneva avaruus 😂😂😂

        .

        Onks se avaruus vähän niin kuin sielu, että sellainen kuulema on ja ihan erillään materialistisesta maailmasta? Ja sitku pohditaan, että onks niinku mitään ja sillee, niin eipä unohdeta aina sitä kvanttimaailmaa mitä emme voi oikein havainnoida arkipäivässä.


    • Kaikkionmielyttäviä

      Miten ollaan ei missään ? Eli tyhjiössä.. voisko joku älykkö vastata ?
      Mittareiden mukaan avaruudessa ei ole materiaa ja kuun ja maan välinen taival on ei mitään...
      Missä ei mitään on ? Ei missään...
      Tyhjiötä ei siis ole olemassa, ei mitään ei ole olemassa... jotain on olemassa eli ollaan jossain on mun logiikka... älyköt vastatkoon, muut myös

      • MrPressure138999999

        Kaikki mikä liikkuu, liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin.

        Jos se on jotakin fyysisen konkreettisesti olemassa olevaa joka liikkuu, niin silloin se on ja liikkuu avaruudessa.

        Avaruus itse ei liiku, ei muutu, eikä ole missään paikassa jossa se voisi liikkua tai muuttua!

        Koska avaruus itsessään on jo ei yhtään mitään, sen ei tarvitse olla missään paikassa.

        Muuttuva avaruus on huuhaata!!!

        Ei edes keisari alasti!!!

        Vain avaruudessa liikkuvat systeemit voivat muuttua koska muuttuvan systeemin erilliset osat LIIKKUVAT AVARUUDESSA SUJTEESSA TOISIINSA!

        .


      • SattumanSatoa
        MrPressure138999999 kirjoitti:

        Kaikki mikä liikkuu, liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin.

        Jos se on jotakin fyysisen konkreettisesti olemassa olevaa joka liikkuu, niin silloin se on ja liikkuu avaruudessa.

        Avaruus itse ei liiku, ei muutu, eikä ole missään paikassa jossa se voisi liikkua tai muuttua!

        Koska avaruus itsessään on jo ei yhtään mitään, sen ei tarvitse olla missään paikassa.

        Muuttuva avaruus on huuhaata!!!

        Ei edes keisari alasti!!!

        Vain avaruudessa liikkuvat systeemit voivat muuttua koska muuttuvan systeemin erilliset osat LIIKKUVAT AVARUUDESSA SUJTEESSA TOISIINSA!

        .

        Taidat olla liian hyvä mies tähän universumiin ja siksi olet laittanut itsellesi ihan oman, missä kaikki aine just sopivasti laajenee, somasti kierrättää itseään ikuisesti ja aina piisaa hyvää työntävää voimaa ja kivoja tihentymiä. Ei se paha asia ole että on mielikuvitusta. Ei vaan kannata odottaa että muut ihan uskoisivat sun juttujasi. Ne kun ovat enimmäkseen tottuneet siihen että olisi edes jotain havaintoja asioista joihin uskotaan ja niiden pohjalta laaditut matemaattiset mallit asiaintilasta. Kranttuja ovat eivätkä ota helpolla todesta.

        Se universumi mistä nykyisin saadaan havaintoja on isosti erilainen kuin aloittajan. Ei kasva galaksit sisältä ulospäin, vaikka viimein hajoaisivat hiukan siihen tapaan "höyrystymällä". Ei havaita ikivanhojen muiden universumien jäänteitä tihentymien alkulähteiksi, eikä oikein noita tihentymiäkään, niin outoa kuin semmoinen asiaintila sitten onkin.

        Edelleen tässä havaittavassa universumissa on monia outoja ja vielä tuntemattomia seikkoja joista koetetaan ottaa selvää. Ei ole kaikki yksinkertaista työntymistä, vaan on monenmoista vetävääkin voimaa. Eivät törki pahemmin fotonitkaan toisiaan, saati että kiihdyttäisivät toistensa vauhtia. Täällä on kyllä havaittu laboratorio-oloissa ja perin mutkikkaissa järjestelyissä että joskus (mutta hyvin harvoin) fotonit vuorovaikuttavat (suhdeluku oli viimeksi muutama tapaus miljardeissa) keskenään, mutta täällä on silti valon nopeus informaation kulkua rajoittamassa eikä fotonit jää kukkumaan peltiränneihin niin kuin OSP:ssä.


      • valokauha

        Millähän kauhalla tai kuupalla niitä vanhoja väsyneitä fotoneja voi sieltä rännin pohjalta ammentaa? Minulla on talossani vajaat sata metriä ränniä. Miksi en ole puhdistuksen yhteydessä löytänyt niistä väsyneitä fotoneja?


      • Ilkiö
        valokauha kirjoitti:

        Millähän kauhalla tai kuupalla niitä vanhoja väsyneitä fotoneja voi sieltä rännin pohjalta ammentaa? Minulla on talossani vajaat sata metriä ränniä. Miksi en ole puhdistuksen yhteydessä löytänyt niistä väsyneitä fotoneja?

        Vain Savorinen löytää rännistä fotoneja. OSP kun ei erota vanhoja lehtiä ja linnunpaskaa fotoneista.


      • EtimespaceYoutubesta9899
        SattumanSatoa kirjoitti:

        Taidat olla liian hyvä mies tähän universumiin ja siksi olet laittanut itsellesi ihan oman, missä kaikki aine just sopivasti laajenee, somasti kierrättää itseään ikuisesti ja aina piisaa hyvää työntävää voimaa ja kivoja tihentymiä. Ei se paha asia ole että on mielikuvitusta. Ei vaan kannata odottaa että muut ihan uskoisivat sun juttujasi. Ne kun ovat enimmäkseen tottuneet siihen että olisi edes jotain havaintoja asioista joihin uskotaan ja niiden pohjalta laaditut matemaattiset mallit asiaintilasta. Kranttuja ovat eivätkä ota helpolla todesta.

        Se universumi mistä nykyisin saadaan havaintoja on isosti erilainen kuin aloittajan. Ei kasva galaksit sisältä ulospäin, vaikka viimein hajoaisivat hiukan siihen tapaan "höyrystymällä". Ei havaita ikivanhojen muiden universumien jäänteitä tihentymien alkulähteiksi, eikä oikein noita tihentymiäkään, niin outoa kuin semmoinen asiaintila sitten onkin.

        Edelleen tässä havaittavassa universumissa on monia outoja ja vielä tuntemattomia seikkoja joista koetetaan ottaa selvää. Ei ole kaikki yksinkertaista työntymistä, vaan on monenmoista vetävääkin voimaa. Eivät törki pahemmin fotonitkaan toisiaan, saati että kiihdyttäisivät toistensa vauhtia. Täällä on kyllä havaittu laboratorio-oloissa ja perin mutkikkaissa järjestelyissä että joskus (mutta hyvin harvoin) fotonit vuorovaikuttavat (suhdeluku oli viimeksi muutama tapaus miljardeissa) keskenään, mutta täällä on silti valon nopeus informaation kulkua rajoittamassa eikä fotonit jää kukkumaan peltiränneihin niin kuin OSP:ssä.

        Laajenevat fotonit todellakin vuorovaikuttavat hyvin pienesti toistensa kanssa.

        Laajeneva valo koostuu suurimmaksi osaksi meille pimeistä laajenevan valon aalloista.

        Laajenevan valon aallot työntyvät esiin rekisteröitävissä olevien fotoneiden avulla.

        Lähetä yksittäisiå fotoneita kaksoisrakokokeessa ja katso minne laajenevan valon pimeät aallot kuljettavat yksittäisiä fotoneita.

        😀


    • Siinä.Meni.Sekin

      James Webb teleskoopin laukaisu peruttu. En viitsi mainostaa sivuja, mutta tiedätte kyllä kenen sivuilta löytyy lisäinfoa.

    • Osta Oppikirja nykyistä kosmologian Tämän päivän tiedoista, Sen sijaan että suolat paskaa tällä palstalla ,olet näköjään tietämätön tämän päivän tieteelisistä faktoista,, mitkä Ei tietenkään ole lopullisia. Mutta sinun puheet ovat naurettava.

    • Mr pressure... Ehdotan että otat jotain laksatiiviä, muuten voi käydä huonosti, Ja edelleen Lue enemmän, niin luulet vähemmän, Tieto nykyisen kosmologian teorioista On parasta up to date, sinun mielikuvituset on suorastaan naurettava. Anna YKSI kaava joka tyrmäisi suhtiksen :tai kvanttiteorian .tai painu vi"""iin.

      • EtimespaceYoutubesta9899

        Ei tässä mitään kaavoja tarvita.

        Havainto siitä että galaksit syntyvät sisältä ulos päin, riittää!

        😀


      • Älä_unta_nää
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Ei tässä mitään kaavoja tarvita.

        Havainto siitä että galaksit syntyvät sisältä ulos päin, riittää!

        😀

        Koskas meinasit sellaisen havainnon saada?


      • EtimespaceYoutubesta9899
        Älä_unta_nää kirjoitti:

        Koskas meinasit sellaisen havainnon saada?

        Mikäpä kiire tässä on.

        Ennemmin tai myöhemmin kaukoputket kehittyvät niin paljon että voimme havannoida galaksien syntymisiä suoraan niillä.

        😀


      • Työttömälle_loiselle
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Mikäpä kiire tässä on.

        Ennemmin tai myöhemmin kaukoputket kehittyvät niin paljon että voimme havannoida galaksien syntymisiä suoraan niillä.

        😀

        Joo, ja säki voit saada työpaikan ennen sitä... tai sitten et.

        😀


      • VoiLapsiParka
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Mikäpä kiire tässä on.

        Ennemmin tai myöhemmin kaukoputket kehittyvät niin paljon että voimme havannoida galaksien syntymisiä suoraan niillä.

        😀

        Galaksien syntyminen on satojen miljoonien vuosien projekti. Miten aiot havainnoida sitä suoraan hyvälläkään kaukoputkella.

        Jo nyt tiedetään varsin hyvin, miten galaksit syntyvät. Siihen ei tarvita kuin Newtonin mekaniikka.


      • EtimespaceYoutubesta9899
        VoiLapsiParka kirjoitti:

        Galaksien syntyminen on satojen miljoonien vuosien projekti. Miten aiot havainnoida sitä suoraan hyvälläkään kaukoputkella.

        Jo nyt tiedetään varsin hyvin, miten galaksit syntyvät. Siihen ei tarvita kuin Newtonin mekaniikka.

        Ei supermassiivisten kohteiden tapaa syntyä ymmärretä.

        Teoriat niiden syntytavasta ovat työntyneet uusiksi jo useita kertoja sitä mukaa kuin niitä on havaittu aina vain nuoremmassa ja nuoremmassa havaittavassa maailmankaikkeudessa.

        😀


      • EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Ei supermassiivisten kohteiden tapaa syntyä ymmärretä.

        Teoriat niiden syntytavasta ovat työntyneet uusiksi jo useita kertoja sitä mukaa kuin niitä on havaittu aina vain nuoremmassa ja nuoremmassa havaittavassa maailmankaikkeudessa.

        😀

        Mustien aukkojen syntyperiaate kyllä tunnetaan, vaikka sinä et sitä tunnekaan. Riittävän suuri tähti romahtaa supernovavaiheen jälkeen aina mustaksi aukoksi. Syynä on gravitaatio, jonka olemassaolon sinä typeryyksissäsi kiistät.

        Vielä ei tarkalleen tiedetä, miten galaksin keskustoissa olevat supermassiiviset mustat aukot ovat voineet syntyä niin nopeasti. Tuoreessa URSA:n sivuston uutisessa on kuitenkin uutta tietoa asiasta:

        "....Maapallon kokoinen ainemöykky putosi mustaan aukkoon huimaa vauhtia...
        Syöksyvällä kaasulla ei ollut juuri lainkaan kiertoliikettä mustan aukon ympärillä. Se putosi aukkoon suoraan etäisyydeltä, joka oli noin 20 kertaa aukon koko.
        Havainto käy hyvin yksiin tuoreen teoreettisen tutkimuksen kanssa, jonka perusteella supermassiivisen mustan aukon kertymäkiekko ei ole ollut linjassa aukon pyörimisen kanssa. Tällöin kertymäkiekosta voi irrota kaasun renkaita.
        Kaasurenkaiden törmäys toisiinsa pysäyttää niiden pyörimisen ja sallii aineen syöksyvän suoraan aukon kitaan.
        Tämänkaltainen kallellaan olevien kertymäkiekkojen käytös saattaa olla varsin yleistä supermassiivisilla mustilla aukoilla. Aukot pyörisivät hitaasti, mikä tarkoittaisi niiden voivan niellä massaa uskottua nopeammin. Ilmiö saattaisi selittää, miksi varhaisessa universumissa syntyneet mustat aukot pystyivät kasvamaan hyvin nopeasti suuriin mittoihin. "

        https://www.avaruus.fi/index.php?id=10283


      • EtimespaceYoutubesta9899

        Siis vain muutama päivä vanha juttu jossa todetaan näin

        "Ilmiö saattaisi selittää,"

        Ja sinä kirjoitit näin.

        "Jo nyt tiedetään varsin hyvin, miten galaksit syntyvät. Siihen ei tarvita kuin Newtonin mekaniikka."

        😂😂😂

        Teoriat ovat menneet jo monet kerrat uusiksi sen suhteen miten supermassiiviset kohteet syntyvät.

        Taustasätteily syntyi silloin kun supermassiiviset kohteet syntyivät.

        Ja ne syntyivät suht samoihin aikoihin valmiiksi kauaksi toisistansa jo olemassa olevaan avaruuteen joka itsessään on ei yhtään mitään ja ei sen takia omaa mahdollisuutta muuttua millään tavalla.

        😀


      • EtimespaceYoutubesta9899
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Siis vain muutama päivä vanha juttu jossa todetaan näin

        "Ilmiö saattaisi selittää,"

        Ja sinä kirjoitit näin.

        "Jo nyt tiedetään varsin hyvin, miten galaksit syntyvät. Siihen ei tarvita kuin Newtonin mekaniikka."

        😂😂😂

        Teoriat ovat menneet jo monet kerrat uusiksi sen suhteen miten supermassiiviset kohteet syntyvät.

        Taustasätteily syntyi silloin kun supermassiiviset kohteet syntyivät.

        Ja ne syntyivät suht samoihin aikoihin valmiiksi kauaksi toisistansa jo olemassa olevaan avaruuteen joka itsessään on ei yhtään mitään ja ei sen takia omaa mahdollisuutta muuttua millään tavalla.

        😀

        Yhden supermassiivisen kohteen syntymiseen tarvitaan ziljoonittain erittäin erittäin tiheitä ja erittäin massiivisia tihentymiä jotka alkavat laajenemaan räjähdyksenomaisesti, jolloin niiden muodostaman systeemin keskustaan erittäin suuri paine ilman vetävää voimaa.

        Ilmiö joka voidaan kuvailla sanoin sekä visuaalisesti.

        Toisin kuin ns. alkuräjähdysteorian alku jota ette osaa kuvailla sanoin ettekä visuaalisesti ja jossa avaruus itse muka laajenee räjähdyksenomaisesti hokkus pokkus jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin.

        😀


    • tähtienlähettiläs

      Mitään laajenevaa työntövoimaa ei ole. Tai kukaan ei ole vielä sitä löytänyt / todistanut.
      Mitä tuohon laajenemiseen tulee niin ei sitä estä muu kuin laajentumista hidastava voima. Ei ei ja ei ennen kuin kukaan neropatti kirjoittaa niin pimeävoima ei hidasta laajentumista.

      • EtimespaceYoutubesta9899

        Pelottaako ajatus siitä että oma kehokin koostuu silloin koko ajan räjähtävistä tihentymistä jotka kierrättävät koko ajan räjähtävää työntävää voimaa?

        Onko helpompi uskotella itselleen että kyllä se avaruus voi jossakin kaukana laajentua jotenkin jotenkin?

        😀


      • Räjäytä_itsesi
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Pelottaako ajatus siitä että oma kehokin koostuu silloin koko ajan räjähtävistä tihentymistä jotka kierrättävät koko ajan räjähtävää työntävää voimaa?

        Onko helpompi uskotella itselleen että kyllä se avaruus voi jossakin kaukana laajentua jotenkin jotenkin?

        😀

        Miksi kukaan (pl. sinä) ajattelisi noin typeriä?

        PS. Milloin ajattelit mennä töihin?


      • tähtienlähettiläs
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Pelottaako ajatus siitä että oma kehokin koostuu silloin koko ajan räjähtävistä tihentymistä jotka kierrättävät koko ajan räjähtävää työntävää voimaa?

        Onko helpompi uskotella itselleen että kyllä se avaruus voi jossakin kaukana laajentua jotenkin jotenkin?

        😀

        Kehoni koostuu viisaustieteiden tohtorien mukaan soluista. Kehossani ei ole mitään tihentyviä laajentumia tai laajenevia tihentymiä. Niin jotteivat nuo kirjoittamasi räjähtävät "jutut" minua peloita, koska niitä ei ole olemassa ( tai kukaan ei ole vielä löytänyt. lukuunottamatta solukuolemia).

        Se kuka /mikä minä olen on minun oman päättelyni seuraus, jossa on luonnollisesti rajoitteita. Tämä minun tai kenenkä tahansa muun elämänaikainen ja koulutuksen myötävaikuttava kokemus on aina illuusio.

        Sitten tuo avaruuden laajentuminen. Ei se mihinkään laajene. Ei ole mitään mihinkä se laajenisi, jos olisi niin avaruus olisi jo laajentunut "sinne". Avaruus kyllä laajenee mutta ei ole mitään tilaa tai vastaavaa johonka se laajenisi, koska alkuräjähdys olisi pakonopeudessaan täyttänyt tämän "tilan" ja olisi välittömästi "lakannut olemasta".

        Avaruuden laajeneminen ei tarkoita avaruudenlaajentumista. Se tarkoittaa vähintäin viisiuloitteista tilavuutta, jossa massakeskittymät loittonevat toistensa suhteen suuremmalla nopeudella kuin massatihentymien kohdalla loitontumisnopeus on. Tällä puolestaan ei ole mitään tekemistä tihentyvistä laajentumisista ja laajenevista tihentymisistä.


    • Galaksien synty on tietysti sellainen, että ensin on ollut räjähdys, sitten räjähdyspilvi, sitten tähtien syntymistä ja niistä galaksien muodostumista. Mikään galaksi ei ole syntynyt yksin, vaan entisten naapuriensa kanssa suuremmissa tai pienemmissä joukoissa, ehkä koko universumissa yhtä aikaa niinkuin hallitseva koulukunta olettaa, tai ainakin sen mukaan näkyvässä universumissa.

      Todennäköisesti kuitenkin vaan siellä täällä suuremmassa ja pienemmässä mittakaavassa silloin tällöin tai vaan tällä paikallisella universumin alueella.

      Mitä galaksien keskustoissa tapahtuu ja mitä kvasaarit ovat lienee vielä pitkälle tuntematonta.

      Pimeä aine on tuntematonta ja sen määrä riippuu siitä, millainen gravitaatioteoria oletetaan.

      Mustat aukot ovat kuolleita tähtiä, tähden lopputiloja kunnes joutuvat tekemisiin toistensa, muiden galaksien tai galaksin keskustan kanssa niin että räjähtävät ja kehitys alkaa alusta.

      • AlanHarrastaja

        Ensin oli tilan inflatorinen laajeneminen, jota kutsutaan alkuräjähdykseksi. Kolmeulotteisessa tilassa tapahtuneen räjähdyksen kanssa sillä on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä. "Räjähdyspilvi" oli alkuun inflatonikentän energiasta muodostunutta kvarkki-gluoniplasmaa, joka alkoi avaruuden jäähtyessä muodostaa vetyä ja heliumia. Näistä syntyivät gravitaation vaikutuksesta tähdet ja galaksit.

        Gravitatioteoria, jota pimeän aineen määrän laskemisessa käytetään, on vanha Newtonin teoria. Edes einsteinilaisia korjauksia ei tarvita. Miksi olettaa mitää muuta?

        Kvasaareihin vastasin toisaalla. Kyllä niistä on selvä fysiikkaan perustuva teoria.

        Mustat aukot törmäilevät toisiinsa ja muodostavat suurempia mustia aukkoja. Galaksien keskustoissa on supermassiivisia mustia aukkoja, jotka kyllä voivat niellä pienempiä. Galaksien törmäyksissä jopa kaksi supermassiivista aukkoa voi yhdistyä.
        Sen sijaan väite, että musta aukko räjähtäisi ja kaikki alkaisi uudelleen, on pseudotieteellistä huuhaata. Mitään tunnettua mekanismia sellaiselle ei ole, eikä sellaista ole myöskään ikinä havaittu.


      • EtimespaceYoutubesta9899
        AlanHarrastaja kirjoitti:

        Ensin oli tilan inflatorinen laajeneminen, jota kutsutaan alkuräjähdykseksi. Kolmeulotteisessa tilassa tapahtuneen räjähdyksen kanssa sillä on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä. "Räjähdyspilvi" oli alkuun inflatonikentän energiasta muodostunutta kvarkki-gluoniplasmaa, joka alkoi avaruuden jäähtyessä muodostaa vetyä ja heliumia. Näistä syntyivät gravitaation vaikutuksesta tähdet ja galaksit.

        Gravitatioteoria, jota pimeän aineen määrän laskemisessa käytetään, on vanha Newtonin teoria. Edes einsteinilaisia korjauksia ei tarvita. Miksi olettaa mitää muuta?

        Kvasaareihin vastasin toisaalla. Kyllä niistä on selvä fysiikkaan perustuva teoria.

        Mustat aukot törmäilevät toisiinsa ja muodostavat suurempia mustia aukkoja. Galaksien keskustoissa on supermassiivisia mustia aukkoja, jotka kyllä voivat niellä pienempiä. Galaksien törmäyksissä jopa kaksi supermassiivista aukkoa voi yhdistyä.
        Sen sijaan väite, että musta aukko räjähtäisi ja kaikki alkaisi uudelleen, on pseudotieteellistä huuhaata. Mitään tunnettua mekanismia sellaiselle ei ole, eikä sellaista ole myöskään ikinä havaittu.

        Avaruuden itsensä laajenemista ei ole havaittu, eikä sellaista voisikaan havaita.

        Tämä siksi ettei avaruus itse säteile infoa tai mitään muutakaan.

        Eikä avaruuden tavalle laajentua ole minkäänlaista tunnettua mekanismia, eikä sille voi edes keksiä mitään mekanismia.

        Yhden tähden massainen musta aukko tai paremminkin musta tähti on vain niin tiheä tähti että se säteilee meille pimeää valoa ja kyllä mustat tähdetkin voivat mahdollisesti räjähtää supernovina.

        Kenties sellaisia on jo havaittukin, mutta eivät ole ymmärtäneet mitä ovat havainneet.

        Mekanismikin on selitettävissä koska myös mustat tähdet koostuvat erillisistä osista jotka liikkuvat avaruudessa suhteessa toisiinsa ja juuri ERILLISTEN OSIEN LIIKE AVARUUDESSA SUHTEESSA TOISIINSA ON SE MUUTOKSEN MAHDOLLISTAVA MEKANISMI.

        .


      • HölmönMölinää
        EtimespaceYoutubesta9899 kirjoitti:

        Avaruuden itsensä laajenemista ei ole havaittu, eikä sellaista voisikaan havaita.

        Tämä siksi ettei avaruus itse säteile infoa tai mitään muutakaan.

        Eikä avaruuden tavalle laajentua ole minkäänlaista tunnettua mekanismia, eikä sille voi edes keksiä mitään mekanismia.

        Yhden tähden massainen musta aukko tai paremminkin musta tähti on vain niin tiheä tähti että se säteilee meille pimeää valoa ja kyllä mustat tähdetkin voivat mahdollisesti räjähtää supernovina.

        Kenties sellaisia on jo havaittukin, mutta eivät ole ymmärtäneet mitä ovat havainneet.

        Mekanismikin on selitettävissä koska myös mustat tähdet koostuvat erillisistä osista jotka liikkuvat avaruudessa suhteessa toisiinsa ja juuri ERILLISTEN OSIEN LIIKE AVARUUDESSA SUHTEESSA TOISIINSA ON SE MUUTOKSEN MAHDOLLISTAVA MEKANISMI.

        .

        Avaruus laajenee ja se on havaittavissa kohteiden etääntymisenä. Selitykset siitä, että kyseessä olisi reaalinen liike avaruuden suhteen, on haudattu ajat sitten.
        Avaruuden laajenemisen ( tai supistumisen) mekanismi on kuvattu matemaattisen tarkasti yleisessä suhteellisuusteoriassa.
        Musta aukko ei säteile "pimeää valoa", vaan korkeintaan tapahtumahorisontissa syntyy Hawkingin säteilyä. Musta aukko ei räjähdä.


      • EtimespaceYoutubesta9899
        HölmönMölinää kirjoitti:

        Avaruus laajenee ja se on havaittavissa kohteiden etääntymisenä. Selitykset siitä, että kyseessä olisi reaalinen liike avaruuden suhteen, on haudattu ajat sitten.
        Avaruuden laajenemisen ( tai supistumisen) mekanismi on kuvattu matemaattisen tarkasti yleisessä suhteellisuusteoriassa.
        Musta aukko ei säteile "pimeää valoa", vaan korkeintaan tapahtumahorisontissa syntyy Hawkingin säteilyä. Musta aukko ei räjähdä.

        Ei galaksijoukkojen ole havaittu loittonevan toisistansa!!!

        Ja se on fakta se!!!

        On vain havaittu että mitä kaukaisemmasta galaksijoukosta valo on peräisin, sitä enemmän valo on yleisesti punasiirtynyttä!!!

        Tuo on se asia joka on havaittu ja täts it.

        Se että jos tulkitsee valon yleisestä punasiirtymästä sen että galaksijoukot ovat loitontuneet toisistansa, ei tarkoita sitä että galaksijoukkojen olisi havaittu loittonevan toisistansa

        Ja jos valon yleinen punasiirtyminen tulkitaan siten että avaruus muka laajenee, ei todellakaan tarkoita sitä että olisi muka havaittu joku ihme avaruuden laajeneminen!!!

        😃


      • bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
        HölmönMölinää kirjoitti:

        Avaruus laajenee ja se on havaittavissa kohteiden etääntymisenä. Selitykset siitä, että kyseessä olisi reaalinen liike avaruuden suhteen, on haudattu ajat sitten.
        Avaruuden laajenemisen ( tai supistumisen) mekanismi on kuvattu matemaattisen tarkasti yleisessä suhteellisuusteoriassa.
        Musta aukko ei säteile "pimeää valoa", vaan korkeintaan tapahtumahorisontissa syntyy Hawkingin säteilyä. Musta aukko ei räjähdä.

        Mistä tiedät ettei musta aukko voisi lopulta räjähtää saavutettuaan kriittisen massan?
        Todennäköisesti ns. mustat aukot ovat avainasemassa kaiken teoriiaa ajatellen. Ilman niitä ei olisi mitään.


      • kjhkjhkjjhjkh
        bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei musta aukko voisi lopulta räjähtää saavutettuaan kriittisen massan?
        Todennäköisesti ns. mustat aukot ovat avainasemassa kaiken teoriiaa ajatellen. Ilman niitä ei olisi mitään.

        Tiedän sen fysiikan laeista. Jos gravitaatio vain kasvaa, mikä voima saisi sen kääntymään vastakkaiseksi? Ei sellaista voimaa ole olemassa. Mustat aukot eivät räjähdä.
        Mustat aukot eivät ole primäärinen syy yhtään mihinkään. Ne ovat paremminkin päätepiste, vaikkakin voivat höyrystyä Hawkingin säteilyn vaikutuksesta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe