Moi!
Olisko täältä kukaan käynyt alajärven ratsastuskoululla? Oon menossa sinne ksäleirille ja haluaisin tietää muutaman asian:
Onko hevosia pakko mennä uittamaan?
Jos olet ollut leirillä, millainen leirikaste on/oli?
Montako hevosta/ponia siellä on? Olin nimittäin 14. ja viimeinen osallistuja, kaikille luvattiin hoitohevoset, mutta esittelyssä näytetään vain seitsemän hevosta. 🤔
Alajärven ratsastuskoulu
Leirille.menossa
3
2084
Vastaukset
- Anonyymi
oon ite ollu siellä ja se on paras paikka! Hevosia ei sidota kuolaimista ja mulle ja mun kavereille ei oo käynny siellä mitään muuta kun pieniä tippumisia. Hevoset on kilttejä ja vahinkoja voi käydä kaikkialla. Menkää ihmeessä käymään sillä!
- Anonyymi
Siellä on hoito parit eli saat yhteisen hoitsun jonku toisen kaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418