Moi!
Olisko täältä kukaan käynyt alajärven ratsastuskoululla? Oon menossa sinne ksäleirille ja haluaisin tietää muutaman asian:
Onko hevosia pakko mennä uittamaan?
Jos olet ollut leirillä, millainen leirikaste on/oli?
Montako hevosta/ponia siellä on? Olin nimittäin 14. ja viimeinen osallistuja, kaikille luvattiin hoitohevoset, mutta esittelyssä näytetään vain seitsemän hevosta. 🤔
Alajärven ratsastuskoulu
Leirille.menossa
3
2104
Vastaukset
- Anonyymi
oon ite ollu siellä ja se on paras paikka! Hevosia ei sidota kuolaimista ja mulle ja mun kavereille ei oo käynny siellä mitään muuta kun pieniä tippumisia. Hevoset on kilttejä ja vahinkoja voi käydä kaikkialla. Menkää ihmeessä käymään sillä!
- Anonyymi
Siellä on hoito parit eli saat yhteisen hoitsun jonku toisen kaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070