Ostin tänään paketin Lidlin Tukkipoika juustoa (Suomessa valmistettu). Oli niin kovasti saman näköinen pakkaus värejä myöten kuin Koskenlaskija, jota on aina välillä pakko ostaa (herkutella). Hinta oli reilu 50 snt edullisempi, joten ajattelin testata. Äsken avasin paketin ja sieltä paljastui päällisin puolin saman näköinen ja oloinen juustomötikkä. Vetäsin ruisleivälle kevyesti oivariinia ja pari tuhtia palaa Tukkipoikaa. Ähhh... Pettymys. Maku oli saman tyylinen kuin näissä halvoissa ulkolaisissa sulatejuustosiivuissa. Jotenkin olin kyllä pettynyt koska paketti ja tuote oli hämäyttävästi Koskenlaskijan oloisia.
Kokeilin Lidlin Tukkipoika juustoa
VoihanHarmi
5
1581
Vastaukset
- Kertariitti
Kaikki muukin siinä puljussa on halpaa ja ala-arvoista jäljitelmää ja sekundaa.
- Anonyymi
Kyllä Lidlissä on joitain hyviäkin tuotteita ja ne on yleensä Saksalaisia mutta tukkipoika oli 100% pettymys !!
- Anonyymi
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun myyvät kaupungissa työläisille halvempaa ruokaa, pahalta maistuu omassa suussa.
t. tukijulli - Anonyymi
Niin. Koskenlaskija on emmentaljuustosta valmistettua, ja tukkijätkä jostain perus kermajuustosta, kuten sulatejuustot yleensä.
- Anonyymi
kokaiini on mun lempi jauho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013