Ostin tänään paketin Lidlin Tukkipoika juustoa (Suomessa valmistettu). Oli niin kovasti saman näköinen pakkaus värejä myöten kuin Koskenlaskija, jota on aina välillä pakko ostaa (herkutella). Hinta oli reilu 50 snt edullisempi, joten ajattelin testata. Äsken avasin paketin ja sieltä paljastui päällisin puolin saman näköinen ja oloinen juustomötikkä. Vetäsin ruisleivälle kevyesti oivariinia ja pari tuhtia palaa Tukkipoikaa. Ähhh... Pettymys. Maku oli saman tyylinen kuin näissä halvoissa ulkolaisissa sulatejuustosiivuissa. Jotenkin olin kyllä pettynyt koska paketti ja tuote oli hämäyttävästi Koskenlaskijan oloisia.
Vastaukset 5
- Kertariitti
Kaikki muukin siinä puljussa on halpaa ja ala-arvoista jäljitelmää ja sekundaa.
- Anonyymi
Kyllä Lidlissä on joitain hyviäkin tuotteita ja ne on yleensä Saksalaisia mutta tukkipoika oli 100% pettymys !!
- Anonyymi
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun myyvät kaupungissa työläisille halvempaa ruokaa, pahalta maistuu omassa suussa.
t. tukijulli - Anonyymi
Niin. Koskenlaskija on emmentaljuustosta valmistettua, ja tukkijätkä jostain perus kermajuustosta, kuten sulatejuustot yleensä.
- Anonyymi
kokaiini on mun lempi jauho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761079- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34502- 23478
- 37453
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga45422Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404