Jännäimpulsiivinen mies ja isä

Tässä jännäimpulsiivisen miehen malli:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805122200936559_u0.shtml

Tässäå taas jännäimpulsiivinen isähahmo:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805122200938454_ul.shtml

Kuinkahan se oikein onkaan mahdollista että aina vaan naiset osaa valita väärin. Kun pitäisi ssijoittaa valkoiselle ne laittaa itsepäisesti joka kerta koko potin mustalle. Sitten vasta siinä vaiheessa kun lapsilla on jo isä nainen taloudellisissa ristipaineissa saattaa panostaa valkoiseen ihan vain rahan vuoksi.

16

274

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta entä jos sut valitaan?

(silmät vilkkuu)

Unohdapa nyt tuollaiset aloitukset hyvä herra. :)

• Nämä on hyviä avasuksia kun ne houkuttelee palstan naiset koloistaan :D Ja jos v alitaan niin minun osuushan on melkein jo hoidettuna, koskas sinä alat niitä lapsia tekemään?

• Harmaaritari kirjoitti:

Nämä on hyviä avasuksia kun ne houkuttelee palstan naiset koloistaan :D Ja jos v alitaan niin minun osuushan on melkein jo hoidettuna, koskas sinä alat niitä lapsia tekemään?

Joko sie olet kirjottanut mulle?

Kaverilla on osoite emailiin, sillä toisella kaverilla,

(naurua)

Mikä osuus?

(rapsuttaa hapsottavaa punaista tukkaa)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joko sie olet kirjottanut mulle?

Kaverilla on osoite emailiin, sillä toisella kaverilla,

(naurua)

Mikä osuus?

(rapsuttaa hapsottavaa punaista tukkaa)

Mulla on nyt kuljetuskalusto hommattuna niin kuin oli puhe, sun pitää nyt rakentaa se hirsitalo ja tehdä lapset :D

Mulla on nyt kuljetuskalusto hommattuna niin kuin oli puhe, sun pitää nyt rakentaa se hirsitalo ja tehdä lapset :D

Tshjähäh, helppo se nyt on huudella tolleen kun ton sun osuuden voi duunata yksinkin..

Mun osuuteen tarvii miehen, mokoma pikku ronttijainen:)

Tshjähäh, helppo se nyt on huudella tolleen kun ton sun osuuden voi duunata yksinkin..

Mun osuuteen tarvii miehen, mokoma pikku ronttijainen:)

No jos aloitat siitä hirsitalosta rannalla niin senkin voi duunaa yksin :D Katsotaan sitten kun valmis sitä toista osuutta, voisin siinä vaiheessa tulla auttelemaan :D

No jos aloitat siitä hirsitalosta rannalla niin senkin voi duunaa yksin :D Katsotaan sitten kun valmis sitä toista osuutta, voisin siinä vaiheessa tulla auttelemaan :D

Ei voi. Mä näin yks päivä tuossa kylällä just tällasen nuoren pariskunnan, ja et voi arvata kuin onnellisen näköinen nainen siinä oli kun se katteli pihalla miehensä toteuttamaa sirkkelöintiurakkaa. Niih... siinä ne niin yhdessä söpösti mökkiään laittoivat, ja pönttis paineli allapäin lenkkipusikkoonsa, että miksi en mie..

Ikinä!
        Koskaan!
        Missään!
        Mitään!

Pyh..

Ei voi. Mä näin yks päivä tuossa kylällä just tällasen nuoren pariskunnan, ja et voi arvata kuin onnellisen näköinen nainen siinä oli kun se katteli pihalla miehensä toteuttamaa sirkkelöintiurakkaa. Niih... siinä ne niin yhdessä söpösti mökkiään laittoivat, ja pönttis paineli allapäin lenkkipusikkoonsa, että miksi en mie..

Ikinä!
        Koskaan!
        Missään!
        Mitään!

Pyh..

Älä nyt noin raskaasti ota :(

Eikö sen voisi ajatella niin että misspönttis laittaisi ne laudat, suoraan ja vaateriin, kylän kauneimman pinon kokoaisi ja ajattelisi

Minä!
        Ite!
        GirlPower!

Ja siihen sitten mies sotkemaan vasta kun on aivan välttämätöntä :)

Älä nyt noin raskaasti ota :(

Eikö sen voisi ajatella niin että misspönttis laittaisi ne laudat, suoraan ja vaateriin, kylän kauneimman pinon kokoaisi ja ajattelisi

Minä!
        Ite!
        GirlPower!

Ja siihen sitten mies sotkemaan vasta kun on aivan välttämätöntä :)

No...

kun ois niin mukava kun sais vähän...

olla piällysnaisena. Toinen tekis, ja mie ohjailisin ja neuvoisin...Mutta tällä hetkellä en voi päsmäröidä kenenkään kanssa. Niin...

onhan se tylsää...

Ei mies mitään sotke..korkeintaan mun tukan. Ja meikit. (silmät vilkkuu)

No...

kun ois niin mukava kun sais vähän...

olla piällysnaisena. Toinen tekis, ja mie ohjailisin ja neuvoisin...Mutta tällä hetkellä en voi päsmäröidä kenenkään kanssa. Niin...

onhan se tylsää...

Ei mies mitään sotke..korkeintaan mun tukan. Ja meikit. (silmät vilkkuu)

Niin, se tekeminen on aina vähän........ikävää,....Raskasta .....pölyistä, siksi ehkä ne miehet ei taru haaviin. Piällysmiesominaisuus naisessa.............pelottaa.......mieluummin vain sotkis sen tukan, ja meikit, ilman velvoitteita :D

• pakkomiellekurpista
        Harmaaritari kirjoitti:

Nämä on hyviä avasuksia kun ne houkuttelee palstan naiset koloistaan :D Ja jos v alitaan niin minun osuushan on melkein jo hoidettuna, koskas sinä alat niitä lapsia tekemään?

"Houkuttelee palstan naiset koloistaan".. onko pakkomielle palstan kurpille saada jutella?

Niin, se tekeminen on aina vähän........ikävää,....Raskasta .....pölyistä, siksi ehkä ne miehet ei taru haaviin. Piällysmiesominaisuus naisessa.............pelottaa.......mieluummin vain sotkis sen tukan, ja meikit, ilman velvoitteita :D

Harjotelepa nyt kirjottamaan se viesti...ilman velvotteita :)

En miekään ruudun läpi purase. Sulla on ollu alkuun ihan väärä imagokuvajainen. Nyt vaikuttaa siltä, etta saatatkin olla melkolailla kelpo mies?

(hyminää)

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset haluaa miehen joka omistaa aseen. Jännämiehen kanssa naisella on kemiaa ja nyt voi sitten miettiä sitä haudassa että kannattiko.

• Pillujen--asiantuntija

Naiset rakastaa jännämiehiä eikä naiset halua kilttiä ätmiä. Siihen on vaan totuttava. Surullisia uutisia nuo kun jännämies teloittaa naisen eikä naisella mitään mahdollisuutta selviytyä.

• pijioioononooo

Mistäs sen muka etukäteen tietää, moni sarjamurhaajakin on päältäpäin ihan tavallinen ja jopa ns. hyväkin.

• pop98

"
      Mistäs sen muka etukäteen tietää, moni sarjamurhaajakin on päältäpäin ihan tavallinen ja jopa ns. hyväkin.
      "

Ei ole.
      Aina ja poikkeuksetta nainen tietää kyllä milloin on vaarallisen miehen kanssa tekemisissä, yleensähän noilla on vankilaa taustalla ja vankilatatskat jotka ei jätä sijaa epäilyille.
      Kyllä sen miehen dark siden -aina näkee, mutta kun pikkuhousut kostuu niin järki siirretään sivuun haittaamasta päätöksentekoa.

Ja te naiset tasan tarkkaan tiedätte että asia on juurikin näin, vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43