Juuri tälläinen kevät on mahtava. On hellettä aurinko paistaa monta päivää pilvettömältä taivaalta.
Nyt on kelit kohillaan. Lisää vain helteitä ja aurinkoa.
NYT on oikea kevät sää
4
227
Vastaukset
- auringon_ottoa_nyt
Jepjep. Kun pääkaupunkiseudulla pääsee kuivalla nurmikolla ottamaan helteessä aurinkoa ennen toukokuun puoliväliä niin silloin on säät kohdallaan. Samaan aikaan Torniossa ovat ihan pulassa kun lumi sulaa 20 asteen lämpötilassa aika vauhdilla ja tulva peittää kaiken...
Tällä kertaa arpaonni osui meille. Hidastunut polaaripyörre saa lämpimän ja kylmän ilman alueita pullahtelemaan poikkeuksellisiin paikkoihin ja poikkeuksellisen pitkäkestoisesti. Viime kesänä meillä oli pitkä kylmä sadekausi ja Euroopassa Lucifer - helle. Tänä vuonna tulee viisi peräkkäistä hellepäivää Suomen toukokuussa eli keväällä kun viime vuonna hellepäiviä oli kesällä tasan yksi kpl.
Toivottavasti kesällekin osuu ainakin yksi tälläinen hellekausi. Itse otan aurinkoa nyt kun sitä on tarjolla jottei mene kokonaan ohi. - vältäaurinkoa
Älä hyvä ihminen ota aurinkoa, saat syövän vielä! Varjossakin ruskettuu ja jopa vaatteiden läpi menevät uv-säteet. Tämä on vakava juttu.
Kaukoidässä he kulkevat aurinkovarjon kanssa ulkona ihan normijuttu siellä. Meillä taas yleensä sateenvarjon kanssa. - johantätättulikin
No juu, on ilmoja pidellyt ja mukavaa se keväällä lämpö onkin. Tosin ei ihan näin hottia tarvitsisi olla, mutta harvoin sää on optimissaan.
Tämä helle loppuu tuossa viikon puolivälissä, varmaan paatuneinkin helteen himoitsi sai nyt makeaa mahan täydeltä. Ei tarvitse valittaa kylmästä kesästä, vaikka ei enää yhtäkää hellepäivää loppukesästä tulisi.
Sateita hieman kohta jo tarvitaankin, että luonto pysyy vehreänä. - artukaisenarto
No nyt alkaa tuntua kesäiseltä. Toki vielä 10 astetta saisi lisää tulla niin a vot, jo me nauttisimme helteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312883Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431491Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19941Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32909Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37807Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36773Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172762- 48679