Pieni maailman kuva

Äitii

On palstan miehillä. Nainen nainen nainen nainen nainen nainen nainen. Taitaa äitiä olla ikävä.

16

418

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä puhe, mistä puute.

• Saman voi sanoa myös niin, että jos seksi toimii, se on 10 % elämästä, jos ei, se on 90 %.

(Tai 99,9 %.)

• Optinisti kirjoitti:

Saman voi sanoa myös niin, että jos seksi toimii, se on 10 % elämästä, jos ei, se on 90 %.

(Tai 99,9 %.)

Miten seksi ei voi toimia?

• Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

• Ikisinkkunainen
        Optinisti kirjoitti:

Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

Mies voi elää ilman naista. Ei ole minkäänlaista valittamisen aihetta silloin.

• RumaÄtmi
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Mies voi elää ilman naista. Ei ole minkäänlaista valittamisen aihetta silloin.

Pillu on kuiteski mielessä 24/7

• Optinisti kirjoitti:

Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

Noh minä en ole pihdannut.😁

• Optinisti kirjoitti:

Minä kyllä oon halunnut uusia ominaisuuksia kun menee yksinäisyydeksi mutta onneksi kultaiseni on luvannut täyttämään ne aukot kun aloin miettimään haaremi miehiä💕😱 hulluksi tässä tulee jos puutteessa elää.

• Menepäätohtorille
        RumaÄtmi kirjoitti:

Pillu on kuiteski mielessä 24/7

Sehän ei ole naisen ongelma.

• Pentti.T.Impo
        valtakunta kirjoitti:

Miten seksi ei voi toimia?

Voi kuule lukemattomilla eri tavoilla. Kenties toinen osapuoli menettää halunsa lähes tyystin, ja seksi lakkaa toimimasta, kun sitä ei ole. Sitten voi olla että sängyssä ei vaan toiveet kohtaa, ei saa sellaista seksiä mitä halaisi. Tai sitten iskee impotenssi.

• Pentti.T.Impo kirjoitti:

Voi kuule lukemattomilla eri tavoilla. Kenties toinen osapuoli menettää halunsa lähes tyystin, ja seksi lakkaa toimimasta, kun sitä ei ole. Sitten voi olla että sängyssä ei vaan toiveet kohtaa, ei saa sellaista seksiä mitä halaisi. Tai sitten iskee impotenssi.

Hyvä seksi on aivan helppoa!

Naiset ovat laatineet aiheesta lukuisia listoja, jotta mieskin ymmärtää mitä on hyvä seksi.

On erittäin tärkeää saada nainen tuntemaan itsensä haluttavaksi, mutta siten, että nainen ei tunne itseään pelkäksi reiäksi.

Seksissä tärkeää on myös luottamus ja turvallisuus, mutta samalla miehen on vältettävä tylsiä rutiineja sekä oltava yllätyksellinen.

Tärkeää on myös täysin avoin keskustelu seksistä ilman että mies on inhottava.

Olennaista on kuitenkin se, että olet oma itsesi ja osaat rentoutua.

• Minä olen äiti ja nainen
      Sekä inhoan rouva sanaa mutta toiset kokevat sen kohteliaana kultaiseni sanonut minua emännäksi ja ammunu kun lypsylle alan että sillein🤣

• Onni.sonni

Ammuuu
        sanos Mansikki
        MÖÖÖ sano siitos sonni

Lypsikki Rose on onnelline, eikä san mitään

• Onni.sonni kirjoitti:

Ammuuu
        sanos Mansikki
        MÖÖÖ sano siitos sonni

Lypsikki Rose on onnelline, eikä san mitään

Vaikka sinä puhut miehen lypsystä, minä puhun äidinmaidonlypsystä ja minulla on herran tähden kone sitä varten.

• homowan

semmoista se on, kirjoittelevat käteen vetoa ennen ja jälkeen

• mklbgflrt

En kyllä haluaisi tehdä äitini kanssa niitä juttuja mitä muiden naisten kanssa haluaisin. Aloittajalla lienee vähän ajatus hakusessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1543
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      629
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      224
      523
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      30
      482
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      444
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      443
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe