Fitness-naiset

350lbsbench

Voin sanoa käsi sydämellä, että harva mies on kiinnostunut noista. Kaikki tuntemani muskelimasat itse asiassa halveksuvat tuota kulttuuria. Onneksi ymmärryksemme sukupuolista on siirtymässä haluamaani suuntaan: Trimmattu ja bodattu muskelimies neitseellisen jopa hyvinkin syöneen näköisen vaalean naisen kimpussa.

Naisen pitää olla nainen: pehmeitä kurveja, vaaleaa ihoa ja kookasta takapuolta! Rubensin naisihanne on tuleva ihanne, jos ihmiskunta haluaa lisääntyä.

89

3761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite en pidä salijutuista...

      Ahistaa jo pelkkä ajatus. Hikinen sali, ja tuntemattomat ihmiset ihan iholla puhisemassa...Ei.
      Mutta sen ymmärrän, että talikko heiluu tallilla tai lenkkitossu tienpäällä.

      • IdeaaliNaisvartalo

        Itse olen päätynyt siihen tietoon että nimenomaan kuntoilevat timmissä kunnossa olevat fitness-naiset ovat se perään katsotuin ja halutuin naislaji. Normaalilla fitness-typyllä ei ole liian suuret lihakset, sellaiset nainen saa yleensä vain hormonien ja erittäin kovan painoharjoittelun seurauksena, jos edes niillä. Sen sijaan kuntoilevien fitness-naisten fysiikka on todella naisellinen ja haluttava. On hienoa että kaupunkien kaduille on ilmestynyt yhä suurempi joukko urheilijarunkoisia kauniita fitness-naisia meitä miehiä sulostuttamaan. Terveet urheilulliset elintavat rakentavat kauniita sopusuhtaisia kaunottaria.


      • EdesUnissa

        Hylemorfismi= Puhdasta ainetta tai puhdasta muotoa ei voida havaita. Siispä ollaksesi huomiotaherättävä, tulee sinun omata epätäydellinen muoto ?

        Kun aine/asia on saavuttanut luonnonmukaisen muotonsa, sen tulee suorittaa niitä tehtäviä jotka sen muoto sille määrittelee. Saavutit juuri tietoisuuden minkä muodon tehtävä on talikon heiluttelu.

        Eikös Aristoteles keksinyt jotain tälläista ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Hylemorfismi= Puhdasta ainetta tai puhdasta muotoa ei voida havaita. Siispä ollaksesi huomiotaherättävä, tulee sinun omata epätäydellinen muoto ?

        Kun aine/asia on saavuttanut luonnonmukaisen muotonsa, sen tulee suorittaa niitä tehtäviä jotka sen muoto sille määrittelee. Saavutit juuri tietoisuuden minkä muodon tehtävä on talikon heiluttelu.

        Eikös Aristoteles keksinyt jotain tälläista ?

        Mitäh?

        Mitä sinä nyt selostit?


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäh?

        Mitä sinä nyt selostit?

        Usko tai älä. Tuo älyttömyys on todellinen tuhansia vuosia vanha teoria.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Usko tai älä. Tuo älyttömyys on todellinen tuhansia vuosia vanha teoria.

        Taitaa olla kun minä en nyt käsitä ollenkaan.

        Käsitän vaan se, että kun talikon ottaa käteen,
        niin hevosen kikkareet alkavat lennellä. Ja se ottaa vatsalihaksiin, kylkiin, selkään ja hauiksiin.

        Aristoteles voi minun puolesta painua vaikka yösumpille :)


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Taitaa olla kun minä en nyt käsitä ollenkaan.

        Käsitän vaan se, että kun talikon ottaa käteen,
        niin hevosen kikkareet alkavat lennellä. Ja se ottaa vatsalihaksiin, kylkiin, selkään ja hauiksiin.

        Aristoteles voi minun puolesta painua vaikka yösumpille :)

        Jatketaan siis tätä talikkofilosofiaa.
        Koska olet talikon heiluttelija on muotosi luoto siihen, kuten talikon muoto on luotu kikkareiden siirtoon. Koska elävän olennon muoto on sen sielu, niin onko sinulla kikkareita heiluttelevan sielu ?
        Jotenkin filosofisista ajatuksista on vaikea rakentaa kovin kauniita lauseita :)

        Mutta nyt on aika lopettaa tämä jumalaton Aristoteleen pilkka. Vaikka kahvin keksivät arabit, niin Aristoteles keksi talikkoteoriaa hyödyllisempiäkin asioita.


      • ElämäOnHavaitsemista
        EdesUnissa kirjoitti:

        Hylemorfismi= Puhdasta ainetta tai puhdasta muotoa ei voida havaita. Siispä ollaksesi huomiotaherättävä, tulee sinun omata epätäydellinen muoto ?

        Kun aine/asia on saavuttanut luonnonmukaisen muotonsa, sen tulee suorittaa niitä tehtäviä jotka sen muoto sille määrittelee. Saavutit juuri tietoisuuden minkä muodon tehtävä on talikon heiluttelu.

        Eikös Aristoteles keksinyt jotain tälläista ?

        "Hylemorfismi= Puhdasta ainetta tai puhdasta muotoa ei voida havaita. Siispä ollaksesi huomiotaherättävä, tulee sinun omata epätäydellinen muoto ?

        Kun aine/asia on saavuttanut luonnonmukaisen muotonsa, sen tulee suorittaa niitä tehtäviä jotka sen muoto sille määrittelee. Saavutit juuri tietoisuuden minkä muodon tehtävä on talikon heiluttelu.

        Eikös Aristoteles keksinyt jotain tälläista ?"

        -

        Elämähän on esimerkki epäjärjestyksen aiheuttamasta liikkeestä, tasapainotilahan edustavat kuollutta luontoa. Periaatteessa siis vahvin havainto tarkoittaa elinvoimaisinta eli elävintä luontoa, siis suurinta voimien epätasapainoa. Elämähän on nimenomaan luonnonvoimien aiheuttamaa organisoitunutta epäjärjestystä ja epätasoapainoa, joka aiheuttaa varauksia ja voimia sekä liikettä(energian virtausta)

        Samoin kuin sopusuhtaiseksi itsensä treenaavan fitness-naisen harjoittelu ja harjoittelun tulokset aiheuttavat kiihkeää vuorovaikutusta muissa naisissa(kateusvuorovaikutukset) sekä miehissä(fantasiat, katseet ja pään kääntyilyt sekä varsinaiset kontaktien otot ja kiihkeän alfa-yksilöiden välisen seksin).


      • SiksiHuomataan
        ElämäOnHavaitsemista kirjoitti:

        "Hylemorfismi= Puhdasta ainetta tai puhdasta muotoa ei voida havaita. Siispä ollaksesi huomiotaherättävä, tulee sinun omata epätäydellinen muoto ?

        Kun aine/asia on saavuttanut luonnonmukaisen muotonsa, sen tulee suorittaa niitä tehtäviä jotka sen muoto sille määrittelee. Saavutit juuri tietoisuuden minkä muodon tehtävä on talikon heiluttelu.

        Eikös Aristoteles keksinyt jotain tälläista ?"

        -

        Elämähän on esimerkki epäjärjestyksen aiheuttamasta liikkeestä, tasapainotilahan edustavat kuollutta luontoa. Periaatteessa siis vahvin havainto tarkoittaa elinvoimaisinta eli elävintä luontoa, siis suurinta voimien epätasapainoa. Elämähän on nimenomaan luonnonvoimien aiheuttamaa organisoitunutta epäjärjestystä ja epätasoapainoa, joka aiheuttaa varauksia ja voimia sekä liikettä(energian virtausta)

        Samoin kuin sopusuhtaiseksi itsensä treenaavan fitness-naisen harjoittelu ja harjoittelun tulokset aiheuttavat kiihkeää vuorovaikutusta muissa naisissa(kateusvuorovaikutukset) sekä miehissä(fantasiat, katseet ja pään kääntyilyt sekä varsinaiset kontaktien otot ja kiihkeän alfa-yksilöiden välisen seksin).

        Simpanssilauman alfauroshan on kaikkien laumansa jäsenten havainnoinnin keskus, nimenomaan siksi että edustaa vahvoja geenejä, energiaa ja lihasvoimaa. Samoin lihaskuntoilua harrastava atleettinen mies tai fitness-nainen edustaa noita havainnoinnin keskuksia, eli viriiliä, symmetristä, elinvoimaista elämää.


    • Mun kaveri harrastaa vaimonsa kanssa yhdessä kehonrakennusta.

      Ja itsellä oli eräs vanginvartijanainen joskus, jolla oli aikas timmi kroppa.

      Ei se ihminen kroppansa vanki ole, kun sen kanssa on sujut.

    • 350lbsbench

      Ei ihminen kroppansa vanki olekaan, mutta kannustan naisia satsaamaan nyt tähän tyyliin: https://i.pinimg.com/originals/6e/ff/10/6eff107f2058b92e08f36695d35f6018.jpg

      Kuten Ruukinmatruuna jo aikoinaan sanoi, nainen on opportunisti, joka uhraa kaiken selviytyäkseen. Mies on se, joka otta riskit, mutta voi päätyä jopa aikakirjoihin tekemellä urotekoja.

      Miksi tuhansien vuosien historia ei tunne naisia? No, tuntee se toki pari faaraoiden ajasta kuningatar Elisabetiin. Miesten ja naisten maailma niiiin eri, että sitä on vaikeaa edes suhteuttaa.

      • notanks

        En halua epäterveeksi joten liikunta jatkuu. Aivan sama mitäjokumies on ulkonäöstäni mieltä.


      • 350lbsbench

        Kuitenkin halusit kommentoida. Liiku terveytesi vuoksi, mutta pidä itsesi naisena. Älä vedä överiksi!


      • notanks
        350lbsbench kirjoitti:

        Kuitenkin halusit kommentoida. Liiku terveytesi vuoksi, mutta pidä itsesi naisena. Älä vedä överiksi!

        Liikun terveyden vuoksi ja siksi että näyttäisin _omaan silmään_ hyvältä. Satun tykkäämään timmistä naisvartalosta, en halua olla tuollainen makkara.Sori.Itse asiassa sait must just haluamaan vaan enemmän isoja miesmäisiä lihaksia ja olematonta rasvaprosenttia.Motivaatio kasvoi ;)


      • 350lbsbench
        notanks kirjoitti:

        Liikun terveyden vuoksi ja siksi että näyttäisin _omaan silmään_ hyvältä. Satun tykkäämään timmistä naisvartalosta, en halua olla tuollainen makkara.Sori.Itse asiassa sait must just haluamaan vaan enemmän isoja miesmäisiä lihaksia ja olematonta rasvaprosenttia.Motivaatio kasvoi ;)

        No jos näin on, niin anna mennä vaan! Kukapa minä olen sinua estämään. Mutta sen voin sanoa, että onneasi et tuolla tiellä tule löytämään.


      • rrroot
        350lbsbench kirjoitti:

        No jos näin on, niin anna mennä vaan! Kukapa minä olen sinua estämään. Mutta sen voin sanoa, että onneasi et tuolla tiellä tule löytämään.

        Hah, mieluummin fitnessnainen timmillä vartalolla kuin pehmeä nainen mutta makuja on onneksi monia.


      • Naisasialooser11

        Fitnesnainen näyttää karsealle alhaisine rasvaprosentteineen.


      • 350lbsbench
        rrroot kirjoitti:

        Hah, mieluummin fitnessnainen timmillä vartalolla kuin pehmeä nainen mutta makuja on onneksi monia.

        Fitness-nainen näyttää siltä että hän haluaa sotia. Mutta tosiasiassa hänellä on 15-vuotiaan pikkupojan voimat ja taitotaso. Naisen pullistelu on tuuleen huutelua.

        Siksi kaikki tuntemani korkean profiilin miehet plus muskelimiehet nauravat tuolle touhulle. Jos haluat olla fitness-nainen, that's fine. Älä ainakaan odota suuria rakkauksia miesten taholta.


      • kdjfhg
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Fitnesnainen näyttää karsealle alhaisine rasvaprosentteineen.

        Aina se on parempi kun sotanorsu 600 rasvaprosenteilla miten voitte tietää minkälainen ihminen on loppujen lopuks vaikka näyttäs miltä vittu onneks te olette niin hyviä eihän siitä muuten mitään tulis enkä ole fitness fani.Nössöt pelkää ihmistä joka uskaltaa tehdä mitä haluaa ja jos se ei vahingoita muita niin mitä vitun väliä onneks kaikki ei ole noin juntteja.


      • Naisasialooser11

        Totta, sotanorsu on vielä pahempi, fitensnainen tulee kuitenkin rumuudessa hyvänä kakkosena heti sen norsun jälkeen.


      • tavoittelen
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Totta, sotanorsu on vielä pahempi, fitensnainen tulee kuitenkin rumuudessa hyvänä kakkosena heti sen norsun jälkeen.

        No jos fitness-nainen on lähes sotanorsun tasoa rumuudessa, silloinhan voin normaalipainoisena tavisnaisena tavoitella lihaksikasta treenaavaa miestä olematta hypergaminen. Eihan komean lihaksikkaan miehen pidä joutua tyytymään rumaan lihaksikkaaseen naiseen.


    • JoopaJoo__

      Ensinnäkin maapallo on jo täytetty. Enää ei tarvitse sitä täyttää.

      Toisekseen miksi kaikkien miesten tai ylipäätänsä miesten pitäisi olla kiinnostuneita muskelinaisista. Ethän sinäkään mies kiinnosta pätkääkään kaikkia naisia vanhoilla ja sovinistisilla mielipiteillä.

      Kolmanneksi: kyllähän noita muskeliheteropariskuntia näkyy, joissa mies on muskeli ja nainen on muskeli.
      Samankaltaisuus täydentää ja yhdistää, erilaisuus erottaa. Miksi siis miehen pitäisi olla mahdollisimman erilainen kuin nainen? Liian erilaiset ihmiset eivät suinkaan sovi pariskunniksi ollenkaan. Onhan jo valmiiksi mies Marssista ja nainen Venuksesta.

      Ja sitäpaitsi. Ei kaikki heteroparit edes lisäänny. No, onhan kaltaisillesi aina joku vinksahtanut sinisilmäinen tyhmä ämmä, lahkolainen (lahkolaisethan ovat vähemmistöä myös itsekin), joka toimii koko elämänsä pelkkänä synnytyskoneena ja spermaviemärinä, ukon juoksessa huorissa hotelleissa ”liikematkoilla” yms.

      Toisaalta, miksi sinä kyttäät muiden elämiä? Keskittyisit sinäkin yhtä vanhanaikaisiin naisiin kuin itse miehenä olet. Vai onko luonteessasi joku tosi paha vika, että et itse kelpaa naisille?

      • 350lbsbench

        Emme ole samalla levelillä tässä keskustelussa. Sä oot ykkösellä ja mä oon kasilla. Got the picture? Mene pois joutavien kommenttiesi kanssa.


      • Hohhoijaa___
        350lbsbench kirjoitti:

        Emme ole samalla levelillä tässä keskustelussa. Sä oot ykkösellä ja mä oon kasilla. Got the picture? Mene pois joutavien kommenttiesi kanssa.

        Teidänlaisten perverssien miesten takia todella täytyy olla naisille omat salit, jotta teidänlaiset pervertikko kilipäät eivät tule salille pelkästään naisten perseiden takia runkkaamaan, kopeloimaan naisia ja ehdottelemaan limaisia ällöttäviä ehdotuksia!

        Ei se sali mikään bordelli ole, tsiisus sentään!

        Hanki naisesi muualta ja keskity treenaamaan tai jos treenaamisen ainut syy on se naisten perseiden näkeminen niin lopeta treenaus ja kuolaa sekä runkkaa jollekin lehdelle missä on naisten perseitä. Tulee varmaan halvemmaksikin kuin kuntosalin jäsenyys!


      • 350lbsbench
        Hohhoijaa___ kirjoitti:

        Teidänlaisten perverssien miesten takia todella täytyy olla naisille omat salit, jotta teidänlaiset pervertikko kilipäät eivät tule salille pelkästään naisten perseiden takia runkkaamaan, kopeloimaan naisia ja ehdottelemaan limaisia ällöttäviä ehdotuksia!

        Ei se sali mikään bordelli ole, tsiisus sentään!

        Hanki naisesi muualta ja keskity treenaamaan tai jos treenaamisen ainut syy on se naisten perseiden näkeminen niin lopeta treenaus ja kuolaa sekä runkkaa jollekin lehdelle missä on naisten perseitä. Tulee varmaan halvemmaksikin kuin kuntosalin jäsenyys!

        Se on kuule sil viisiin, että se olen minä joka siellä salin puolella pitää jöötä. Kaltaisesi ruipelopojat/tytöt/trollit ajetaan muualle "kuntoilemaan" .


      • kollikooo
        350lbsbench kirjoitti:

        Se on kuule sil viisiin, että se olen minä joka siellä salin puolella pitää jöötä. Kaltaisesi ruipelopojat/tytöt/trollit ajetaan muualle "kuntoilemaan" .

        Hahhah, ookko olevinas kova jätkä, vittu mikä pelle, kukaan nainen ei tuollaista pitkään katsele, turhaan puhut naisista, ei ne oo sua varten.


    • Normaalinainen-

      Fitnes naisilla on vähän erilainen elämäntyyli kun palstan kaljamahoilla. Ei sovi yhtee kun fitnes nainen syö puuroa ja salaattia että lihakset kasvaa niin palsta ätmi syö pizzaa ja juo kaljaa.

      • 350lbsbench

        No sehän sopii justiinsa täydellisesti yhteen: kummankin elämäntyyli on hanurista, mutta erilaisuudet täydentävät toisiaan.


    • fitness_24_7

      Siis onko se kaunista katsottava jos nainen on XL kokonen ja M kokonen paita päällä ja istu terassilla, juo kaljaa?
      Tai mies iso kaljamaha eessä, T-paita ei mene mahan päälle viimeksi näki oma nakki ehkä pikkupoikana

      • 350lbsbench

        En ota kantaa siihen onko tuo kaunista vai ei, mutta kuvailemiasi tilanteita näkee. Minusta naiselle sopii pyöreys, mutta kaljamaha miehellä on naurettavan näköinen.

        Rasva kertyy naisille kuten hylkeelle, korostaen muotoa. Mies kaljamahoineen ja tikkujalkoineen taas on surkea esitys. Mutta kukin tyylillään, minulla ei ole mitään ketään vastaan.


      • dööötyyy
        350lbsbench kirjoitti:

        En ota kantaa siihen onko tuo kaunista vai ei, mutta kuvailemiasi tilanteita näkee. Minusta naiselle sopii pyöreys, mutta kaljamaha miehellä on naurettavan näköinen.

        Rasva kertyy naisille kuten hylkeelle, korostaen muotoa. Mies kaljamahoineen ja tikkujalkoineen taas on surkea esitys. Mutta kukin tyylillään, minulla ei ole mitään ketään vastaan.

        "Mene pois joutavien kommenttiesi kanssa. "

        Entäs tuo lause? Sinusta naiselle sopii pyöreys, se on hyvä, mulla ei oo mitään sitä vastaan.
        Minä, mies, tykkään hoikista fitnesstyyppisistä, bikinifitness erityisesti mutta vähempikin riittää erinomaisesti kunhan ei ole pyöreä eikä kittaa olutta. Litteä vatsa naisella on hot.


    • Naisasialooser11

      Fitnesnaiset ovat todella noloja ja karsean näköisiä miesmäisine kroppineen. Mikään ei herätä myötähäpeää enemmän kuin instagramissa persettään esittelevä fitnesnainen.

      • Miten niin karmean näköisiä? Yleensä oon ymmärtänyt sun puheista, että naisen pitää olla nimenomaan just hoikka ja näin ollen heillä on myös alhainen rasvaprosentti.

        Aikaisemmin oot aina sanonut siitä, että kuinka naiset lihovat vanhetessaan.


      • 350lbsbench

        Huvittavinta on se, että edes hormonihirviöukot eivät pidä heistä.


      • koskaaneihyvä
        350lbsbench kirjoitti:

        Huvittavinta on se, että edes hormonihirviöukot eivät pidä heistä.

        Sellaista se on, kaikki ei tykkää kaikista.Joko on liian lihava, liian laiha, liian vähän lihaksia, liikaa lihaksia, laihaläski... koskaan ei ole hyvä kaikkien mielestä. Sen takia en yritä miellyttää muuta kuin itseeni.Kaikki muu olis vaan loputon suo.


      • 350lbsbench
        koskaaneihyvä kirjoitti:

        Sellaista se on, kaikki ei tykkää kaikista.Joko on liian lihava, liian laiha, liian vähän lihaksia, liikaa lihaksia, laihaläski... koskaan ei ole hyvä kaikkien mielestä. Sen takia en yritä miellyttää muuta kuin itseeni.Kaikki muu olis vaan loputon suo.

        Mutta jos yrität miellyttää vain itseäsi, jäät lopulta yksin. Pitää lyödä korttia pöytään ja toivoa että joku tarttuu. Se on meidän ihmisten pelin henki.


      • mullekin
        350lbsbench kirjoitti:

        Mutta jos yrität miellyttää vain itseäsi, jäät lopulta yksin. Pitää lyödä korttia pöytään ja toivoa että joku tarttuu. Se on meidän ihmisten pelin henki.

        Jokaisen näköiselle naiselle on ottajansa, osa haluaa tuhdin, osa laihan, osa fitnessin, osa noiden väliltä...


      • 350lbsbench
        mullekin kirjoitti:

        Jokaisen näköiselle naiselle on ottajansa, osa haluaa tuhdin, osa laihan, osa fitnessin, osa noiden väliltä...

        Juuri näin.


      • oletouto
        350lbsbench kirjoitti:

        Juuri näin.

        No mitä sitten kehotat kaikki naisia lihottaan itsensä vastaamaan sun makuas? Miksi tällainen turha aloitus?


      • 350lbsbench
        oletouto kirjoitti:

        No mitä sitten kehotat kaikki naisia lihottaan itsensä vastaamaan sun makuas? Miksi tällainen turha aloitus?

        Koska haluan naisten vastaavan makuani. Itse tykkään Rubens-tyyppisistä naisista. Haluaisin myös antaa naisille vapautuksen kuntoilusta, sillä se on turhaa, koska 15-v. junnut pesee naiset kaikessa urheiluun liittyvässä.


      • oletitsekäsjaouto
        350lbsbench kirjoitti:

        Koska haluan naisten vastaavan makuani. Itse tykkään Rubens-tyyppisistä naisista. Haluaisin myös antaa naisille vapautuksen kuntoilusta, sillä se on turhaa, koska 15-v. junnut pesee naiset kaikessa urheiluun liittyvässä.

        Niin, olet siis tyypillinen itsekäs mies.


      • 350lbsbench
        350lbsbench kirjoitti:

        Koska haluan naisten vastaavan makuani. Itse tykkään Rubens-tyyppisistä naisista. Haluaisin myös antaa naisille vapautuksen kuntoilusta, sillä se on turhaa, koska 15-v. junnut pesee naiset kaikessa urheiluun liittyvässä.

        Sen takia kukaan ei tule KOSKAAN olemaan kiinnostunut naisten urheilusta. Jos teinipoika pesee naiset kaikissa lajeissa, mitä helkkarin väliä on naisten urheilla. Miesten urheilu on erikseen, en edes halua aloittaa siitä, sillä tarinaa tulisi liiaksikin.


      • Selkokieli

        Luuserin mielestähän kaikki naiset on lopulta rumia ja perseestä, koska hän ei saa niistä ketään kuitenkaan. Pettämätön logiikka.


      • 350lbsbench
        Selkokieli kirjoitti:

        Luuserin mielestähän kaikki naiset on lopulta rumia ja perseestä, koska hän ei saa niistä ketään kuitenkaan. Pettämätön logiikka.

        Taisit vedellä omat johtopäätöksesi. Patjalle?


      • Selkokieli
        350lbsbench kirjoitti:

        Taisit vedellä omat johtopäätöksesi. Patjalle?

        Jep. Kuten myös ;) Hyvä akka sinusta vielä jollekin tulee..
        Tarkoitin tuota "naisasialuuseria" jos et tajunnut..


      • epäusko
        350lbsbench kirjoitti:

        Koska haluan naisten vastaavan makuani. Itse tykkään Rubens-tyyppisistä naisista. Haluaisin myös antaa naisille vapautuksen kuntoilusta, sillä se on turhaa, koska 15-v. junnut pesee naiset kaikessa urheiluun liittyvässä.

        No mutta kuntoiluhan on ihanaa, ei siitä mitään vapautusta tarvitse.


      • 350lbsbench
        Selkokieli kirjoitti:

        Jep. Kuten myös ;) Hyvä akka sinusta vielä jollekin tulee..
        Tarkoitin tuota "naisasialuuseria" jos et tajunnut..

        En tajunnut, mutta toivotan vilpittömästi onnea runkkaussessioihin! Ja haluan laajentaa tätä, toivotan itse kullekin mahdollisimman hyvää lykkyä runkkailuun, olkoonkin fantasianne kuinka rivoja tahansa! Öitä!


      • ddddddsse
        oletitsekäsjaouto kirjoitti:

        Niin, olet siis tyypillinen itsekäs mies.

        Ei kun se on pönttö. Tyyliin minä sanon mikä on hyvä ja kaikki muutkin miehet ajattelee samoin. Tuollainen ihrakasa voi painua hemmettiin painoinensa.


      • AinaParempi

        No, on se aina parempi kuin pari sataa kiloisen miehen karvainen, löllyvä kaljamaha.


      • rorot
        350lbsbench kirjoitti:

        Sen takia kukaan ei tule KOSKAAN olemaan kiinnostunut naisten urheilusta. Jos teinipoika pesee naiset kaikissa lajeissa, mitä helkkarin väliä on naisten urheilla. Miesten urheilu on erikseen, en edes halua aloittaa siitä, sillä tarinaa tulisi liiaksikin.

        Mieluummin seuraan naisten urheilua kuin miesten, naisten periä--eiku perään silmät kääntyy aina.


    • hauska

      Hauska provo. :D

      • 350lbsbench

        ;D


    • hienoahienoa

      Mukava trollaus. Totta kai booty builder varsinkin on sellainen naislaji, että kelpaisi lähestulkoon kenelle tahansa miehelle. Tosin ei kovinkaan moni sellaista saa. Läskiä ei mies halua.

    • Terveen_miehen_maku

      Itse ehkä kritisoisin vähän laajemminkin tätä nykyistä salivouhotusta. Tuntuu, että se on mädättänyt aivot sekä miehiltä että naisilta. Varsinkin netin mgtow-messiailla tuntuu jostain syystä olevan suoranainen pakkomielle kehonrakennusta kohtaan.

      Mitä fitnesskissoihin tulee, niin siinä osuit naulan kantaan. Olen joutunut itsekin useamman kerran kirjoittamaan tästä aiheesta palstalla. Ei liene mikään ihme, mikseivät renessanssin ja barokin nerot tai ylipäänsä minkään aikakauden taidemaalarit ole maalanneet Sylvester Stallonen näköisiä naisia. Terveellä ja hedelmällisellä naisella kuuluu olla muotoja lantion, reisien ja erityisesti takapuolen alueella - ja muodoilla tarkoitetaan nyt rasvaa. En saata ymmärtää miksi täälläkin jatkuvasti hehkutetaan naisia, joilla on ns. luuperse tai pieni, neliskanttinen ja voimakkaasti ulkoneva miehen peppu.

      Pähkinänkuoressa: Fitnessiä harrastava nainen vastaa miestä, joka yrittäisi kasvattaa itselleen kurveja ja leveää takalistoa.

      • 350lbsbench

        Perskule, että sanoit osuvasti! Juuri tällaisia laatukommentteja palsta kaipaa!


      • kaikilleriittää

        Kyllä sulle varmasti lättäpeppuja riittää, ja pyöreitä naisia, niistä ei nykyään pulaa oo.

        Moni nainen ei kehitä pakaralihaksia, joten ne on litteet. Terveellä naisella on lihakset kunnossa, myös pepussa, silloin siinä on ulkonevuutta.


      • 350lbsbench
        kaikilleriittää kirjoitti:

        Kyllä sulle varmasti lättäpeppuja riittää, ja pyöreitä naisia, niistä ei nykyään pulaa oo.

        Moni nainen ei kehitä pakaralihaksia, joten ne on litteet. Terveellä naisella on lihakset kunnossa, myös pepussa, silloin siinä on ulkonevuutta.

        Pahimman näköinen nainen on sellainen pötkö, joka näyttää siltä, että olisi pakotettu jonkun putken läpi. Heitäkin riittää.


      • Terveen_miehen_maku
        350lbsbench kirjoitti:

        Perskule, että sanoit osuvasti! Juuri tällaisia laatukommentteja palsta kaipaa!

        Kiitokset. Helpottavaa nähdä, että joku muukin on vielä järjissään.


      • påååöl

        Renesanssi jabarokkiajoista on jo aikaa mutta tervemenoa sille ajalle vain. Nyt eletään tätä aikaa, ajat muuttuvat eskoseni, jotkut vaan putoaa kyydistä.


      • 350lbsbench
        påååöl kirjoitti:

        Renesanssi jabarokkiajoista on jo aikaa mutta tervemenoa sille ajalle vain. Nyt eletään tätä aikaa, ajat muuttuvat eskoseni, jotkut vaan putoaa kyydistä.

        Jos olisit lukenut sivunkaan verran aikakirjoja, et sanoisi noin.


      • Anonyymi

        Totta turiset. Fitnessiä harrastava nainen on yksinkertaisesti luonnonvastainen ilmestys. Jos joku tahtoo muhinoida syltyn näköisen naisen kanssa niin mikäs siinä. Makunsa kulkakin. Minäkään en vain ole niitä miehiä.


    • varmastilöytyy

      Fitness-naisia on pieni osa, iso osa on ylipainoisia tai melkein ylipainoisia ihmisiä. Joten eiköhän aloittajakin löydä itselleen mielekkäitä naisia, joilla rasvaa riittää.

      • Läskinaisetkin vaativat että mies on komea, pitkä ja lihaksikas.


      • apajat
        super-atm kirjoitti:

        Läskinaisetkin vaativat että mies on komea, pitkä ja lihaksikas.

        Aloittajalla on sitten hyvät apajat, jos se on oikeasti lihaksikas.


    • Ruususelta

      Harrastava nainen on vahvatahtoinen ei siis aloittajan alistettavissa . Sehän lienee sopivin aloittajan rouvaksi .

    • jtjtjtjztjtjztdj

      No oikeasti suurimmalle osalle se on sama kuin salihiiret, ei tavallista miestä/naista kiinnosta tyyppi joka ei muuta tee kuin juoksee jossain salilla ja litkii jotain mansikan makuista proteiinipirtelöä, ja joutuu kuuntelemaan miten jokin aika on sekunnin nopeampi tai toistoa yksi enemmän.

      • VallanHaluinen_

        Etkö ymmärrä, että suurin osa menee salille treenaamaan eikä miellyttämään ketään saati pokattavaksi. Toki sellaisiakin on, mutta suurin osa ei. Iskupaikat ovat erikseen eikä sitä proteeinipirtelöä litkivää ja salilla ravaavaa vois paskaan kiinnostaa mitä muut ajattelee ja todennäköisesti ne on vaan kateellisen puhetta muutenkin.

        Lisäksi osa naisista ja miehistä saattaa olla kiinnostunut vain samasta sukupuolesta eikä vastakkaisesta.

        Mitä aloittajaan tulee niin vaikuttaa aika vallanhaluiselta alistajatyypiltä, jolle vahvat, itsenäiset naiset ovat uhka. Pohjimmiltaan siis heikkoitsetuntoinen, joka haluaa päteä etenkin naisiin nähden. Tästä sitten voimmekin jo päätellä ammatin ja mahdollisen työnantajan.


      • nionioonononon
        VallanHaluinen_ kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että suurin osa menee salille treenaamaan eikä miellyttämään ketään saati pokattavaksi. Toki sellaisiakin on, mutta suurin osa ei. Iskupaikat ovat erikseen eikä sitä proteeinipirtelöä litkivää ja salilla ravaavaa vois paskaan kiinnostaa mitä muut ajattelee ja todennäköisesti ne on vaan kateellisen puhetta muutenkin.

        Lisäksi osa naisista ja miehistä saattaa olla kiinnostunut vain samasta sukupuolesta eikä vastakkaisesta.

        Mitä aloittajaan tulee niin vaikuttaa aika vallanhaluiselta alistajatyypiltä, jolle vahvat, itsenäiset naiset ovat uhka. Pohjimmiltaan siis heikkoitsetuntoinen, joka haluaa päteä etenkin naisiin nähden. Tästä sitten voimmekin jo päätellä ammatin ja mahdollisen työnantajan.

        No ei sitä kumppaniakaan yleensä kiinnosta toisen lässytykset saleilusta yms. mutta silti niitä joutuu sietämään. Sitäpaitsi on aivan paskapuhetta etteikö enemmistöä kiinnostaisi mitä muut ajattelee, suurin osa salihiiristä kuitenkin itseään peilailee ja haluaa esitellä.


    • 350lbsbench

      Se on komeaa ohjastaa sellaista kookaspeffaista naista takaapäin, se on kuin luotsaisi lentotukialusta tai jotain järjettömän suurta työkonetta. Silloin maailma näyttää miehelle kauneimmat kasvonsa.

      Antakaa anteeksi tämä kommentti, olen vain rehellinen.

      • kookaspeffainen-nainen

        Sun kaltaisen miehen kanssa sessio voisi olla mielenkiintoinen. ;)
        Mielikuva ei ole ollenkaan huono...


      • atleettim

        Sulla sitä vatsaa taitaa olla vaikka muille jakaa, oot saanut pakit fitnessnaiselta ja nyt vituttaa. :)
        350 lbs on siis omapaino. Montako senttiä vatsanympärys?


      • 350lbsbench
        kookaspeffainen-nainen kirjoitti:

        Sun kaltaisen miehen kanssa sessio voisi olla mielenkiintoinen. ;)
        Mielikuva ei ole ollenkaan huono...

        Se on kuule kuin sotalaivan luotsaamista silloin kun iso nainen antautuu seksin pauloihin. Silloin aitaa kaatuu ja tanner tärisee! Ei ole se homma lapsille!


    • Munaotus

      En ole kiinnostunut fitnes naisista. Liikaa lihaksia, eivät yhtään naisellisia eivätkä seksikkäitä. Ovat tosikkoja eikä mies saisi juoda edes olutta. Ovat koko ajan treenaamassa eivätkä ole rentoja eikä romanttisia.

      • Munaotus

        Ihan kamalia. Tiukka liha ei ole naisellista. Olisi kamalaa panna tuollaista naista.


      • fllh

    • 7470

      Kisakunto ja "normaaliolotila" poikkeavat hieman toisistaan.

      Minun silmääni bikinifitness tytöt ovat jumalallisen kauniita ja kiinnostavia.
      Kemia-avusteiset bodausmonsterit ovat toinen juttu.

      Suurimman ryhmän muodostavat naiset jotka hoitavat säännöllisesti kuntoaan, paitsi salilla, niin myöskin ruokapöydässä. Erottuvat edukseen laardihylkeistä!

      Hekilöt jotka eivät ole koskaan käyneet salilla, omaavat kaikkein varmimmat mielipiteensä ko. harrastuspaikoista. En ymmärrä miksi! Lienevätköhän noita laardihylkeitä?

    • ddldlflflg

      Miss Suomi, miss Eurooppa, miss Maailma, onko niissä mukana renesanssi ja barokkinaisia, miksi ei ole? Nykyaikaa katsos.

    • Se reenaaminen madaltaa naisen äänen..

      Rupeaa kuulostamaan naiseksi pukeutuvalta pervolta.

    • 350lbsbench

      Loppukaneettina tähän keskusteluun toteaisin, että suurin osa keskusteluun osallistuneista miehistä haluaisi naisen näyttävän naiselta luonnollisine kurveineen, vaikka monet naiset tavoittelevat trimmattua poikakroppaa.

      Itse olen vielä tätäkin kantaa avoimempi ja toivon naisten syövän erittäin hyvin ja nauttivan elämästään. Sellaisia naisia minä haluan kohdata ;)

      • fitnessfatness

        Laskin 3 miestä, joista yksi sä, jotka ei halua treenaavaa naista. Muut kommentit olivat fitnessin puoletsa ja osa ei sanonut juuta eikä jaata.


      • fitnessfatness
        fitnessfatness kirjoitti:

        Laskin 3 miestä, joista yksi sä, jotka ei halua treenaavaa naista. Muut kommentit olivat fitnessin puoletsa ja osa ei sanonut juuta eikä jaata.

        Vääristelet siis tulosta.


      • fitnessfatness
        fitnessfatness kirjoitti:

        Laskin 3 miestä, joista yksi sä, jotka ei halua treenaavaa naista. Muut kommentit olivat fitnessin puoletsa ja osa ei sanonut juuta eikä jaata.

        No okei, 5 ei halua fitnessiä.


      • 350lbsbench
        fitnessfatness kirjoitti:

        Vääristelet siis tulosta.

        En alkuunkaan! Konsensus kommenttien perusteella on se, että miehet preferoivat naisellista naista.


      • fitnessfatness
        350lbsbench kirjoitti:

        En alkuunkaan! Konsensus kommenttien perusteella on se, että miehet preferoivat naisellista naista.

        Susta paistaa trolli.


      • 350lbsbench
        fitnessfatness kirjoitti:

        Susta paistaa trolli.

        Mutta se ei pidä paikkaansa. Onko se nyt helkkarin vaikeaa ymmärtää jos mies on kiinnostunut naisellisen näköisistä naisista.


    • kallekoo

      Lihavat miehet haluaa lihavan naisen kun vaikea on muuta saada. Fitnessnainen on täys kymppi.

    • Mies-88

      Fitnesskissat on parasta. ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe